Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lancer rallyart vs orice altceva
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
HalbaSus
Dragos, eu cred ca putem vota in unanimitate ca civicul tau nu are nicio problema, si probabil nici nu se va strica insa tu vrei alta masina, ceea ce mi se pare perfect normal si natural. Si piticii au intotdeauna dreptate, nu te poti pune cu ei ! Ce naiba... au ajuns si in fruntea guvernului...

Revenind la cerinte: turbo si automata = VAG. Nu exista altceva. Adica exista dar discutam deja de bugete foarte maricele. Chiar, cat e bugetul

Rezumat:
320D - masina buna, relativ fun to drive (feelingul pe curbe e mai bun, fiind rwd, insa in linie dreapta TDI-urile sunt mai fun).
320D cu automata... deja tinde spre anost... daca pui automata pe seria 3 iti trebuie 330d ca sa fii la nivelul unui 320d de 177 cp. Defapt treaba asta e valabila pentru toate masinile cu exceptia DSG-ului. Orice motor sub 2.5-3.0 cu automata va fi boooooring fara DSG. Mult mai boooring fata de civicul tau care accentueaza senzatiile.

Ce as recomanda eu (nu neaparat in aceasta ordine):
- Golf GTI/A3 2.0 TFSI/Octavia RS/Passat CC cu DSG. (plusuri: turbo, cai multi, potential de tuning imens, senzatie misto de tot pe acceleratii, cutie foarte buna, dinamica foarte buna pentru un FWD. dezavantaje: fwd, VAG (asta nu e un dezavantaj per se, dar stim cu totii ce parere ai despre VAG deci e un dezavantaj subiectiv sa-l numim asa))
- 120d manual, preferabil in varianta coupe... sau merge si 320d manual (tot preferabil coupe biggrin.gif) (plusuri: dinamica excelanta, imagine (?), motor potent cu consum mic, dezavantaje: nu e automat (adica exista variante automate dar nu le mai pot recomanda), interior de cacao (mai ales la seria 1))
- 330d automat / C320cdi automat (aici deja ar trebui un topic separat... pe scurt: 330d e mai rapid pe circuit, in rest e mai bun C-ul tongue.gif)

Fiind SH eu as merge si pe cea mai buna oferta pe care as gasi-o intre toate masinile astea.
DRAGOS
Alfa da, dar giulietta, nu mito smile.gif

Mini nu, masinile de clasa mica nu ma intereseaza, am o compacta cu spatiu mare pe care il folosesc la greu, discutam de compacte si medii, nici mai mari, dar in niciun caz mai mici.

Daca golful ar fi avut directia, franele, volanul si asezarea pedalelor din civic era compacta perfecta dpdv al feeling-ului. La capitolul handling te contrazic, cand honda era in F1, facea NSX, S2000, type-r EP3, vw nici macar nu exista pe harta asta. De cativa ani incoace au schimbat macazul, au mers catre practicalitate. Civicul are cel mai tare interior din clasa lui datorita puntii aleia semi-rigida, care e foarte mica raportat la o independata, de aia are asemenea portbagaj si asemenea spatiu in spate. Faptul ca te zguduie e o problema in romanica, nu in tarile civilizate. La denivelarile normale e absolut ok, nu-ti rupe ficatii, la cele de neam prost, gen sine de tramvai rupte, acolo e marea problema. Civicul din generatia trecuta rupe si la ora asta orice compacta vrei tu pe circuit, daca ii pui un diferential(nu avea ceva de fabrica) face praf inclusiv maretul megane RS. Doar ca e mai mica si mult mai putin practica.
DRAGOS
LE: S-a postat intre timp, raspunsul era pt James

In rest, Halba ai pus bine problema, cu 3 amendamente:
-caseta de directie e clar o problema la civic, eu voi iesi din garantie cu una nou nouta(o s-o schimb exact inainte sa iasa din garantie), insa sansele sa pice din nou in 40-50.000km sunt maricele. Asta e, nu e adaptata drumurilor noastre, sunt multe masini cu problema asta, inclusiv bmw, dar acolo pot rezolva problema cu 1/3 din suma.
-am condus 320d automat, manual nu. Mi-a placut mult cel automat, iar pe hartie performantele sunt foarte putin mai slabe ca cele ale manualului. De ce spui ca va fi mult sub?
-motor peste 2l nu prea as vrea sincer. Impozitul nu e neaparat de nesuportat, dar perefer sa evit cat pot sa dau bani statului roman.

(ma enerveaza maxim timpul asta de editare de 5 minute, postul asta facea parte din cel de sus)

James Kilowatt
Stai, sa ramanem in termenii realului. Ca daca incepem cu istoria cand Fiat batea recordul de viteza terestru Honda se incalta cu fesul si facea vehicule cu tractiune animala (aka biciclete) tongue.gif Sa vorbim de modelele actuale si disponibile la SH-uri de pana in 3 ani.

Pe de alta parte, daca vrei un "downgrade" la generatia trecuta de type-r sa stii ca e o idee interesanta. Aia intr-adevar e o masina exotica si probabil va deveni un collector. Chiar daca nu e foarte practica e o masina fun si probabil va fi si peste 5 ani, s-ar putea sa o pastrezi chiar daca masina de fiecare zi va fi schimbata periodic.
Generatia actuala de type-r am mari dubii ca va ramane ceva din ea in cativa ani, si in plus am vazut-o pe circuit si m-am lamurit. Subvireaza ca o masina de blonde, e o compacta de supermarket cu un motor agresiv si atata tot. Sau cel mult, masina "sport" la semafor la liniute.

Pe mine 320d nu m-a impresionat, nu mi s-a parut atat de iute pe cat o recomanda catalogul. 120d in schimb (de ex a lui Pista) a fost o surpriza foarte placuta. E drept ca era poweboxuita, poate si 320D cu niste caluti suplimentari ar fi ceva interesant.

Giulietta nu cred ca e disponibila cu o configuratie pe care o vrei tu...

Apropo de Pista.... mazda 6 mps? E drept ca e manuala, insa compenseaza la alte capitole...
DRAGOS
Nope, daca scoatem una dintre cele 2 chestii de baza mai gasim 100 masini biggrin.gif. Turbo si automata, the end.

Asa, daca ar fi sa aleg strict cu sufletul mi-as lua accord, generatia anterioara sau actuala, imi plac la fel de mult, dar din motive diferite biggrin.gif Una e sportiva si ca aspect si ca feel, iar cealalta e foarte aratoasa (interior-exterior, defapt e masina mea favorita) si impunatoare smile.gif Insa desi asta as lua cu sufletul, m-as enerva dupa 1 luna maxim ca nu m-am gandit si aspectele practice. Ba pardon, exista accord gen actuala, turbo, automat, 2.2 i-dtec,dar costa vreo 42.000ddp, sau 35.000+ SH, deci sare mult din buget.

Apropo de buget, avans 5000-7000 euro si leasing pe cativa ani. Probabil cam 25.000 euro, poate maxim 30.

Type-r anterior, da, e exact cum spui tu, o masina senzationala care va fi scumpa si peste 20 ani. Am un prieten care si-a luat una din 2001, cu 7000euro, fara airbaguri.(fusese lovita si reparata, dar fara ele) La fel si s2000, insa nu de zi cu zi si nu acum. Peste 1-2 ani, daca trece "criza", daca se intampla cateva chestii, toate la timpul lor.
DRAGOS
research: cam asa arata masina ideala, pana si culoarea e exact aia care-mi place cel mai tare. Singura chestie in minus e navigatia mica, nu aia mare, dar e un detaliu smile.gif
Titi1988
incepe sa se simta ideea de RWD 177 cp si raportul de greutate 50-50 de la BMW. Dupa cerintele tale as merge pe BMW seria 3 chiar daca mie nu-mi place deloc nici la exterior ( ajuta M packetul cat de cat) nici la interior.
Eu tineam cont si de Leon Cupra sau FR dar nu sunt automate iar interiorul...pacat de el.Eu leon-ul Iuliei l-as conduce ca in NFS, sa fiu cu camera in spate-sus, nu in interior. whistling.gif Exteriorul este SUPERB din orice unghi!!!!
Esti tanar, ia o masina fun si mai sport. bucura-te de ea daca tot ai bani de un upgrade thumbsup.gif Mitsubishi evo? Impreza? teehee.gif teehee.gif ( cer prea mult asa-i?)
T u d o r
Dragos promiti ca la iarna viitoare nu mai vrei si un awd potent, cu garda la sol mare si eventual turbo cu automata? biggrin.gif Daca nu promiti asta uita de BMW rwd.

Eu din toata discutia asta am tras o singura concluzie: Skoda Octavia RS dizal DSG. Merge? biggrin.gif
DRAGOS
mie imi suna bine si octavia normala 2.0tdi 140, nu neap rs.

din cat m-am jucat in configurator, mi-as permite in principiu una noua, dotata bine spre foarte bine. ca sa nu mai spun ca as putea cauta una sh de sub 1 an si sa mai scad ceva di pret. e o varianta foarte buna smile.gif

azi ma interesez si de limitele exacte ale cutiei dsg7, la baietii de la REVO. am vazut 2.0TDI + soft(430+nm) si dsg6(care teoretic suporta doar 350nm).
daca totusi am una verde ca rezista la peste 300nm, ar fi tentanta combinatia 1.8tsi +DSG.

m-am mai uitat la preturi si la passatCC, si pe ala mi l-as permite dotat decent, cu un discount bun de la dealer smile.gif
mircanu

Passat-ul ia fata, dupa pararea mea, datorita design-ului (mie unul imi place f mult). in plus, e un model (concept) mai nou si are valoare de revanzare mai mare cand va fi sa o dai. e unul la mine in bloc, culoare alba, cu niste jante pe 17, geamuri fumurii, arata f misto masina.
DRAGOS
de acord, si la treaba ca e mai frumoasa(desi pe mine personal nu ma da pe spate, dar recunosc ca e o masina aratoasa) si la valoarea de revanzare, dar aici nici octavia nu sta rau.

+uri passat: look(interior-exterior), feeling interior, calitate, imagine.
-uri passat: destul de multe dotari in minus.

Practic as avea de ales intre o octavia cam full(full fara piele, ca-n anuntutile samsarilor smile.gif) ) si un passat CC dotat decent, cu xenon, cruise control, scaune incalzite, un radio-cd cu touchscreen, dar fara dotari gen scaune electrice cu memorie, trapa, radio-cd cu 12 boxe, suspensii adaptive si alte d-astea, care pe ocatvia ar fi.



Seri
La Passat CC ar fi bine sa te grabesti pana nu apare varianta cu facelift, care mie mi se pare prea apropiata de Passat-ul nou.

Diferenta principala intre cutiile DSG6 si DSG7 de la VW si Skoda este data de configuratia ambreiajelor.
DSG6 are doua ambreiaje multi-disc in baie de ulei.
DSG7 are doua ambreiaje mono-disc uscate. Este o configuratie mai simpla, dar nu suporta un cuplu la fel de mare.

Wikipedia
DRAGOS
am vazut varianta cu facelift, mie per total mi se pare ca arata mai bine, cu un singur amendament care e grila aia fata putin exagerata(crom, mult)

achizitia va fi cel mai devreme in primavara, deci daca va fi noua, nu se pune problema decat de fl.

bine de stiut, chiar nu m-a dus capul sa caut despre dsg6 si dsg7. in cazul asta 1.8 tsi si al sau dsg7 cade de pe lista smile.gif
AlexTM
Daca ai ajuns deja la astfel de avioane, de ce nu iei Accord? Octavia are aproape 4.60 m, Passat-ul tot pe-acolo daca nu mai mult ... care e diferenta de marime pana la Accord?
DRAGOS
turbo+automata, main condition.

daca nu era combinatia asta ca si criteriu principal, nicio masina din grupul vag n-ar fi intrat in top 10. si da, as fi luat accord fara sa clipesc smile.gif
mircanu
QUOTE (DRAGOS @ Nov 10 2011, 04:06 PM) *
+uri passat: look(interior-exterior), feeling interior, calitate, imagine.
-uri passat: destul de multe dotari in minus.

Practic as avea de ales intre o octavia cam full(full fara piele, ca-n anuntutile samsarilor smile.gif) ) si un passat CC dotat decent, cu xenon, cruise control, scaune incalzite, un radio-cd cu touchscreen, dar fara dotari gen scaune electrice cu memorie, trapa, radio-cd cu 12 boxe, suspensii adaptive si alte d-astea, care pe ocatvia ar fi.


sa le luam pe rand:
-scaune piele-am acum, la masina precedenta nu aveam. concluzia este ca ptr mine asta nu ar fi un criteriu de cumparare de acum inainte dupa ce le am testat pe ambele. intretinerea e mai simpla la scaunele de carpa.
-memorie la scaune-este f buna functia daca sunt doua persoane care folosesc masina. de ex, ai o setare ptr tine si alta ptr sotie/prietena. daca esti singurul care foloseste masina e un moft.asta am si e util, in cazul meu.
-trapa-daca esti fumator este un accesoriu util, deschizi putin trapa si iese tot fumul. la masina precedenta aveam, acum nu am. chiar daca nu fumez in masina, mi-ar fi placut sa am trapa si acum. cand nu e nevoie de AC deschizi trapa un pic si ai aer "curat".
-radio cd cu 12 boxe. un moft, daca nu esti axat pe aspectul asta in mod deosebit. inainte aveam un sistem audio stock pe Lancer. era ok, se auzea decent desi avea doar 6 boxe. acum am bose cu 11 difuzoare. nu e o diferenta ca de la cer la pamant intre ele.

multe din dotarile extra sunt si o chestie de marketing. omu tinde sa aleaga lista mai lunga de dotari. te incanta ideea sa le ai, insa in realitate nu le folosesti sau le folosesti f putin pe toate. ce am la masina si mi se pare f util este oglinda retrovizoare heliomata, pe care daca o ai ca optiune te sfatuiesc sa o alegi caci noapte e mult mai bine cu ea.

LE: accordul este peste masinile luate in calcul aici insa platesti pretul politicii protectioniste a zonei euro. ajungi sa dai pe ea cat nu face. aici in dubai, un accord e intre 20.000-25.000 de euro, ca sa-ti faci o idee despre pretul real al masinii.
DRAGOS
pielea n-as bifa-o ca optiune niciodata, n-o suport smile.gif

in rest toate mi-ar fi utile mai mult sau mai putin, insa nu le consider absolut necesare.

accordul care se vinde acolo este cel US, care e cu totul alta masina decat accord EU. plus de asta am spus mai sus in ce conditii as lua accordul.
mircanu
QUOTE (DRAGOS @ Nov 10 2011, 04:44 PM) *
accordul care se vinde acolo este cel US, care e cu totul alta masina decat accord EU. plus de asta am spus mai sus in ce conditii as lua accordul.


stiu. Aici sunt disponibile doua motoare ptr Accord: 2.4 si 3.0 V6. Cel mai scump, cel V6 cu maxim de dotari este 24.000E. Chiar daca nu e aceeasi caroserie, iti da o idee despre diferenta de pret dintre costul de productie si pretul de vanzare al masinii in europa.

Oricum, incearca si CC-ul. ideea e sa nu-ti bazezi decizia pe o serie de dotari, care nu iti sunt neaparat necesare.


James Kilowatt
Daca ai de carat cu ea, Octavia e mai practica decat CC-ul din cauza deschiderii portbagajului. Daca nu, CC-ul e mult mai ochioasa.
Pe de alta parte daca ai de ales la aceeasi bani intre Octavia noua si CC sh, as lua Octavia.

Mie Accord 2.2 diesel + automata mi s-a parut banala rau la comportament dinamic. Si nu da pe dinafara nici la consum, pe traseul meu de drivetest (de aprox 40km, incluzand autostrada, urban si drum national) consumul mi-a iesit la fel ca la Civic benzina (ca al tau). In schimb calitatea interiorului e sensibil peste civic.
DRAGOS
Eu accord nou am condus 2.0 manual si 2.4 manual si automat. 2.0 si 2.4 manual sunt cam identice dpdv dinamic, aprox egale cu civicul meu, dar mult mai barcute. 2.4 manual joaca intr-o cu totul alta liga, e chiar o masina destul de rapida, si senzatia de barca e mai mica(are suspensie sport de fabrica).

Daca ma uit pe foaie, 2.2 diesel AT are 0-100 exact la 2.0 manual si putin mai repede decat 2.4 AT. Cu un soft probabil ar deveni chiar interesanta, pe la 190cp, destul de aproape de 2.4. Problema accordului 2.2AT este ca in ro s-a vandut foarte putin(pana in 10 masini, deci la sh e practic inxeistenta), momentan nu se mai aduce si oricum avea un pret f mare, peste 40k.

Calitativ interiorul intr-adevar nu se compara cu civic.
HalbaSus
Golf GTI iese din schema ?
DRAGOS
nu iese neaparat, dar mi-e teama ca ies putin din schema cu bugetul. 25-30k in leasing imi permit, dar sa mai adaug si 30de mii pe an cu consum mediu 13%, parca nu merge. un gti va consuma dublu in bucuresti fata de un 2.0 tdi.

pmhoria
GTD??? rolleyes.gif

26300 euro la configurator .. cu DSG + 170 cai.
Titi1988
QUOTE (pmhoria @ Nov 11 2011, 08:09 AM) *
GTD??? rolleyes.gif

26300 euro la configurator .. cu DSG + 170 cai.


+1 si arata foarte bine noul gtd!
DRAGOS
da, si asta e o varianta. si mie imi place golf6, iar GTD chiar arata bine. totusi passat CC imi place mai mult, insa e mai putin practic si mai scump.

alegerea o sa depinda foarte mult si de ofertele de moment, de cum si cat de repede reusesc sa dau civicul.

ideea este sa-mi formez macar o parere despre ce alternative am, ce e clar pana acum e ca 99% va fi VAG, ceea ce e trist pt mine sad.gif trag o mica speranta la bmw, dar nu cred ca ma incadrez la unul decent si nu foarte rulat...

LE: m-am uitat si eu pe conf, GTD e 26.000 fara niciun fel de optiuni...nici macar climatronicul nu e standard. unul decent iese vreo 32.000...enorm pt un golf
pmhoria
Dap, la 32k euro e mult, clar e fffff mult.
Dar ce optiuni ai selectat de la 26k euro .. pana la 32? De curiozitate intreb smile.gif


LE: m-am uitat pe site la VW, si au masini cu livrare din stoc si sunt cateva G6 2.0 TDI noi pe stoc cu DSG cu preturi intre 24keuro si max 27k euro. Poate iti convin configuratiile acelea. smile.gif
James Kilowatt
M-am uitat de amorul artei si la mine... la mine e 30k pretul de catalog. Si are clima bizonica. Insa n-are radio blink.gif Sunt cam cu capu' si astia....
HalbaSus
Dar cu masina de la care s-a pornit ? Lancer Ralliart ? E turbo, e automata (si parca tot cu dublu ambreaj, ca si DSG-ul), mai e si awd, mai are si o tona de cai, mai are si potential de tuning si costa cat un GTD chel... Ah da interiorul e de rahat... tie oricum iti place sa "repari" chestii la masina (ca parca si civicul a fost desfacut de cateva ori in interior), in cativa ani schimbi fiecare panou interior pana il faci cum trebuie biggrin.gif
Titi1988
La 32 k deja poti iei in calcul si un cc tot 2.0 tdi 170 cp dotat bine->foarte bine. Dar aici vbim de 2 masini cu destinatie complet diferita...trebuie sa te gandesti la ce o sa folosesti masina, sau mai bine zis ce vrei de la ea. Eu m-am uitat la CC ca si masina de zi cu zi. Sportivitate doar in linie dreapta pt ca are botul greu tractiune fata etc
T u d o r
GTI/GTD sunt scumpe ca porcu' dar alternativa cu paella ar fi mult mai accesibila. biggrin.gif Seat Leon FR? arata mult mai bine la exterior decat VW iar in interior cu niste ochelari de soare potriviti poti incerca sa ignori cat poti de mult.
DORU
QUOTE (DRAGOS @ Nov 10 2011, 12:28 PM) *
azi ma interesez si de limitele exacte ale cutiei dsg7, la baietii de la REVO. am vazut 2.0TDI + soft(430+nm) si dsg6(care teoretic suporta doar 350nm).
daca totusi am una verde ca rezista la peste 300nm, ar fi tentanta combinatia 1.8tsi +DSG.


Sa stii ca si caii de la revo tot cai putere sunt, nu au ceva special. Au doar ceva muult mai scump.

Dar sa revenim: DSG6 are limita maxima mult mai inalta decat DSG7, cu ambreiaj uscat. DSG6 suporta fara jena 450Nm si mai poate, DSG7 insa cam sufera la 300Nm. thumbsup.gif
DRAGOS
@Horia; Am adaugat clima, airbaguri laterale spate, jante(nu poti sa alegi sa nu le iei, dar nu-ti spun de la inceput ca sunt 1000e), xenon, tempomat, radio-cd RNS510(fara navi) si alte cateva protioare. Nimic senzational gen piele, trapa, si alte nebunii. La unul din stock de 24-26k euro, dotat binisor si eventual cu un discount, chiar m-as uita.

@Halba: Ralliart nu mai e asa ieftin, cel mai ieftin e acum 30k. Si e ala fara navigatie care are un interior si mai trist...cu navi e relativ ok. Plus de asta reviziile sunt obligatorii la 7500km si in bucuresti nu scade sub 15-16% smile.gif

@Tudor: sa n-aud de seat, pe mine leonul nu ma excita nici ca exterior, iar interiorul e horror. Mai degraba m-as uita la exeo, dar cum am mai zis, mai repede as lua "the real thing", A4 B7 second.

@Titi, masina va fi folosita de zi cu zi, 50% in bucuresti in aglomeratie extrema si 50% afara. CC-ul e suficient de stabil pt nevoile mele(defapt sta doar putin mai prost decat civicul), am trecut de stadiul in care zbor pe sosea oricand si oricum. Merg in continuare tare, dar vreau confortul specific cuplului turbo. Ah, ca voi sacrifica din senzatii, sunt convins, la capitolul asta imi va fi tare greu sa gasesc ceva comparabil cu civicul. Pt ele pregatesc S2000, poate la anul sau peste 2 ani.
Singura problema cu CC-ul e parcarea, dar trag sperante ca m-as descurca totusi. De bine de rau acasa am loc platit, la serviciu am curte...la facultate e o mica problema, dar pe acolo oricum dau destul de rar si oricum trece smile.gif

@Doru, stiu vesnica disputa intre firmele de tuning din RO, chiar foarte bine. Am discutat cu ei despre cutiile DSG, pt ca in principiu REVO=VAG si cam atat. Mi-au confirmat ce spui si tu. Probabil daca iau TDI voi merge sa fac soft la cineva in care am 100% incredere si acela ar fi Doc smile.gif
former_ozz
GTI e mai scump ca CC in Romania? Foarte ciudat, cu ce motoare?
Aici CC e vreo 28k si GTI e 23. Amindoua in varianta "de baza" care e plina la optiuni, mai multe decit am avut eu vreodata (ma rog, GTI nu are piele). Amindoua au acelasi motor, 2.0T de 200CP. Amindoua au intretinerea inclusa pe 3 ani, nu chiar tot, de fapt numai schimbul de ulei/filtre.
Si amindoua cu 1000$ in plus iti ofera DSG.
M-am dat cu amindoua, ca CC e in plan de cumparare in urmatoarele luni pentru nevasta-mea iar GTI are un prieten si pare a fi urmatoarea mea masina. Imi plac, mai ales GTI-ul chiar isi merita banii.

PS: GTI-ul asta e diferit de R, care e AWD si mai puternic (266CP) si cu mult mai scump (10k). GTI in europa o fi R-ul de aici?
James Kilowatt
@Dragos
Limita de cuplu la DSG6 e 350Nm, mai mare decat la DGS7 insa nu suficient de mare incat a permita un tuning serios la motorul 2L diesel.

Eu intre Exeo si Audi SH as prefera fara sa clipesc Exeo. In primul rand pentru ca ar fi noua, si in al doilea rand, motoarele de pe Exeo sunt cele noi, si dieselul si benzina, in timp ce pe Audi sunt cele antice. In plus Audi nu are DSG, care insa e disponibila pe Exeo.

AR fi interesant de gasit un tuning caruia sa-i desenezi curba de cuplu pe care o vrei... daca mergi pe DSG practic ar trebui ca tuningul sa se faca simtit doar la turatii peste palierul initial de cuplu, sa castigi CP in ture fara sa depasesti cuplul maxim, ci doar sa ii prelungesti mai sus palierul. Insa nu cred ca sunt multi capabili de asemenea fineturi. De exemplu cu 2L TSI ai putea ajunge pe la 260CP fara sa depasesti cei 350Nm.
Titi1988
Daca iti permiti sa cumperi o masina luxoasa si confortabila ( gen CC) si una sport si fun (S2000) atunci problema este rezolvata. Nu-mi zice ca te uiti la Exeo?? o masina mai plictisitoare nu am vazut pana acum..
eu tot la CC am ramas. Si cum a aparut noul CC ( facelift) cred ca gasesti ceva oferte bune la modelul "vechi" ramas pe stoc. thumbsup.gif
1.8 TSI a picat din cauza ca vine cu DSG7? parca acela era motivul pt care JK si-a luat manuala
DRAGOS
@ozz: nu e mai scump, la noi au mai multe motorizari, mai multe optiuni, si pot intra unul peste altul ca pret foarte usor. La bani de GTI full iti iei un CC fara cateva dotari si cu motor putin mai mic eventual, foarte simplu smile.gif
Exista si aici golf R si e aproape 40k euro.

@James, stiu GTI-uri 5 cu DSG6 si ~400cp, deci trece fara probleme de 350nm. La fel si o groaza de TDI-uri, de 140 si 170cp care sar bine de tot de 400nm. Daca nu ma insel DSG 6 este si pe 3.0TDI la audi.
Te inseli, A4 B7 are DSG, se numeste s-tronic smile.gif si are si motoarele noi, 2.0TDI CR a debutat exact pe modelul ala, spre sfarsit. Nu are TSI-ul de 211cp, dar la exeo e tot ala de 200cp cu DSG, cel de 211 vine doar manual.
la audi DSG se numeste s-tronic.

@Titi, moemntan nu mi le permit pe ambele. Sper ca in 1-2 ani sa-mi aisa pasentele si sa mi-o permit si pe a doua. Momentan prima e mai importanta. Da, 1.8tsi a cazut din cauza dsg7.
DORU
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 12 2011, 10:43 AM) *
Limita de cuplu la DSG6 e 350Nm, mai mare decat la DGS7 insa nu suficient de mare incat a permita un tuning serios la motorul 2L diesel.


Este incorect thumbsup.gif Duce minim 450 Nm fara niciun stres thumbsup.gif
22nst
Sa evitam aceste discutii, duce sau nu duce peste 350nm sau cati mai sunt ei, nu aveti un site, un manual, un ceva in care sa scrie exact cuplul maxim suportat de DSG6, DSG 7?
DORU
QUOTE (DRAGOS @ Nov 12 2011, 05:02 AM) *
@Doru, stiu vesnica disputa intre firmele de tuning din RO, chiar foarte bine. Am discutat cu ei despre cutiile DSG, pt ca in principiu REVO=VAG si cam atat. Mi-au confirmat ce spui si tu. Probabil daca iau TDI voi merge sa fac soft la cineva in care am 100% incredere si acela ar fi Doc smile.gif


1.8T facut de REVO nu e cu nimic mai bun decat 1.8T al meu facut de Dimsport...vorbesc asadar de ceea ce stiu mai bine...acelasi stage... insa nu doresc sa comentez alegerea ta, dar singurul in care as avea incredere este Ceky, Doc este un ajutor de-al lui de nadejde, pe care il cunosti de pe site-ul Honda smile.gif
Toti dealerii fac softul reprezentantei Dimsport, nu al lor personal, la fel e si cu alte firme tuning, asa ca...dar alegerea e a ta si nu o comentez, doream insa sa afli putin din backstage.
James Kilowatt
http://fr.wikipedia.org/wiki/S-Tronic

Sunt convins ca unele tin la cuplu mai mare decat cel pentru care au fost facute. La 351Nm ca cadea cutia cea mai proasta statistic posibila care sa nu fie rebut, cutie poate nici nu exista in realitate. Insa tuning la valori barbare ale cuplului ramane un risc suplimentar.

S-tronicul de la Audi nu e tot aia cu DSG decat pe motoarele transversale. Iar DSG6 nu vine cu niciun motor mai cuplos de 350Nm.

Si pe topicul de cand imi cautam eu masina am gasit niste linkuri despre limitele de cuplu ceva mai detaliate decat wikipedia.
DORU
Sorin, acolo se prezinta cifrele de fabrica pt masinile puse in vanzare, eu vorbesc de cifre obtinute dupa resoftare...

Aici "pare" sa fie valoarea maxima de cuplu: http://www.whatcar.ro/masini/editie/superb...-ambition-9658/ (anume 350Nm).

Insa de ex un 2.0TFSI cu DSG6 urca cu stg2 la 450Nm si nu e limitata thumbsup.gif

Este evident ca nu, daca ai dori sa tunezi Superbul V6 3.6 ai castiga pt un aspirat 10-12%, deci un usor 35-40Nm...iar la TFSI si mai mult...

Scuze de off-topic, Dragos ninja.gif
James Kilowatt
Doru, de putut, e clar ca se poate. Si probabil cutia "medie" rezista fara probleme. Faptul ca e certificata pentru 350Nm inseamna ca asta e limita de proiectare, si ca va dus chiar si de o cutie in care toate materialele, intretinerea minima si tolerantele sunt la limita rebutului, exploatata ca cizma, nu ca va pica sistematic la 351Nm.
In plus, daca motorul poate 450Nm nu insesamna ca ii vei si atinge in continuu, ca nu mergi non-stop la blana.

VAG insa nu vinde motoare stock peste cei 350Nm cu cutia respectiva. Daca le tunezi, iti asumi (oricum) un risc suplimentar.
Eu unul am considerat ca nu merita sa imi asum riscul asta pt avantajul adus de cutia respectiva, insa eu schimb viteza de 6 ori la un drum...1-2-3-4-5-6 si apoi regulator de viteza la limita legii pana la destinatie biggrin.gif Daca as fi mers mult urban luam dsg fara sa clipesc.
DORU
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 12 2011, 08:00 PM) *
Faptul ca e certificata pentru 350Nm inseamna ca asta e limita de proiectare, si ca va dus chiar si de o cutie in care toate materialele, intretinerea minima si tolerantele sunt la limita rebutului, exploatata ca cizma, nu ca va pica sistematic la 351Nm.
In plus, daca motorul poate 450Nm nu insesamna ca ii vei si atinge in continuu, ca nu mergi non-stop la blana.


Exista un coef de siguranta la orice constructor, indiferent de domeniu.

DSG7 este alta mancare de peste...si e clar ca limita este mai redusa din start.
DRAGOS
QUOTE (DORU @ Nov 12 2011, 05:41 PM) *
QUOTE (DRAGOS @ Nov 12 2011, 05:02 AM) *
@Doru, stiu vesnica disputa intre firmele de tuning din RO, chiar foarte bine. Am discutat cu ei despre cutiile DSG, pt ca in principiu REVO=VAG si cam atat. Mi-au confirmat ce spui si tu. Probabil daca iau TDI voi merge sa fac soft la cineva in care am 100% incredere si acela ar fi Doc smile.gif


1.8T facut de REVO nu e cu nimic mai bun decat 1.8T al meu facut de Dimsport...vorbesc asadar de ceea ce stiu mai bine...acelasi stage... insa nu doresc sa comentez alegerea ta, dar singurul in care as avea incredere este Ceky, Doc este un ajutor de-al lui de nadejde, pe care il cunosti de pe site-ul Honda smile.gif
Toti dealerii fac softul reprezentantei Dimsport, nu al lor personal, la fel e si cu alte firme tuning, asa ca...dar alegerea e a ta si nu o comentez, doream insa sa afli putin din backstage.


Dimsport are softuri piasini din cate stiu. Iar la Doc ma refer ca persoana de contact, stiu ca nu el este cel care face efectiv treaba, pt ca in primul rand nu e inginer din cate stiu smile.gif

REVO din cate am eu cunostinta sunt cei cu rezultatele cele mai notabile pe VAG, iar aici nu ma refer la softuri pt masini stock ci la proiecte custom.

Stiu cateva ceva, destul de mult zic eu, din backstage. Stiu si cum se mai sparg motoarele din cand in cand si cum unii tuneri nu-si asuma responsabilitatea pt asta, stiu destule. Insa repet, nu vreau sa ma bag in disputa asta care dpmdv e inutila si dauneaza tuturor.

QUOTE (James Kilowatt @ Nov 12 2011, 08:00 PM) *
Doru, de putut, e clar ca se poate. Si probabil cutia "medie" rezista fara probleme. Faptul ca e certificata pentru 350Nm inseamna ca asta e limita de proiectare, si ca va dus chiar si de o cutie in care toate materialele, intretinerea minima si tolerantele sunt la limita rebutului, exploatata ca cizma, nu ca va pica sistematic la 351Nm.
In plus, daca motorul poate 450Nm nu insesamna ca ii vei si atinge in continuu, ca nu mergi non-stop la blana.
VAG insa nu vinde motoare stock peste cei 350Nm cu cutia respectiva. Daca le tunezi, iti asumi (oricum) un risc suplimentar.


+1 thumbsup.gif

http://www.incont.ro/transporturi/motorina...na-motivul.html

daca e adevarat ce spun astia aici si 2.0TSI va deveni la fel de rentabil ca 2.0TDI, atunci o sa uit rapid de ideea de tractor biggrin.gif
Titi1988
QUOTE (DRAGOS @ Nov 12 2011, 07:55 PM) *
http://www.incont.ro/transporturi/motorina...na-motivul.html

daca e adevarat ce spun astia aici si 2.0TSI va deveni la fel de rentabil ca 2.0TDI, atunci o sa uit rapid de ideea de tractor biggrin.gif


in acest caz nici nu ma mai uit la TDI-uri thumbsup.gif benzennnn all the wayyyy
DRAGOS
sa introduc in discutie si noua jetta? 2.0TSI 200cp, DSG, cu toate dotarile posibile, iese sub 30k euro. 2.0TDI 140cp DSG e cam cu 1000e mai ieftina.

Stiu ca e un golf cu portabagj, insa sincer nu prea mai vreau hatch, din considerente de "pitici". Prefer sedanurile, iar o jetta 2.0tsi cu ~260cp mi se pare un mare lup in blana de oaie.

DORU
QUOTE (DRAGOS @ Nov 12 2011, 08:55 PM) *
Dimsport are softuri piasini din cate stiu.


Doar la ceva modele japoneze pot sa afirm cu siguranta asta thumbsup.gif
Titi1988
QUOTE (DRAGOS @ Nov 13 2011, 02:36 AM) *
sa introduc in discutie si noua jetta? 2.0TSI 200cp, DSG, cu toate dotarile posibile, iese sub 30k euro. 2.0TDI 140cp DSG e cam cu 1000e mai ieftina.

Stiu ca e un golf cu portabagj, insa sincer nu prea mai vreau hatch, din considerente de "pitici". Prefer sedanurile, iar o jetta 2.0tsi cu ~260cp mi se pare un mare lup in blana de oaie.


cum naiba ai ajuns la masini de femei?????? banned.gif turned.gif

PS vroiai sa zici lupoaica..
DRAGOS
mie mi se pare de exemplu ca octavia e mai feminina biggrin.gif
James Kilowatt
Cred ca poti concura la titlul de cel mai nehotarat forumist din istorie: Ba sa n-auzi de VAG, ba vrei VAG. Ba musai sa fie awd si ceva mai inalta, ba merge si un fwd banal. Ba sa fie benzina, ba diesel, ba iar benzina, da' musai turbo. Electrice, hibride, d-astea eco, nu-s bune whistling.gif ?
Singurul criteriu care am senzatia ca nu l-ai schimbat e cutia auto si rapida.

In final oricum GTI-ul e cea mai cool alegere dintre cele sugerate pana acum. GTI e cool.... Jetta, e cam prea...practica, chiar si cu 300CP.
Cred ca la varsta ta, aspectul cool inca e mai important decat cel practic. Aspectul practic, de fapt, nu vrei sa il iei in calcul... ca daca il iei in calcul si pe asta, vrei nu vrei tot la Skoda Superb ajungi.
Insa inca nu ti-ai dat seama de asta sau nu vrei sa recunosti, insa te tradeaza subconstientul, felul in care te joci cu criteriile, ca sa ajungi tot acolo pana la urma....
Civic -> rallyart -> BMW (dizal) -> GTI/GTD -> Jetta?? Jetta nu e decat un Superb mai putin reusit, nu inteleg de ce ce mai opui atat, ia direct Superb si gata, altfel la anul vei vinde Jetta care nu te mai satisface ca sa iei Superb. Greenline yup.gif

Acum pe bune, tu de fapt, ce vrei de la masina asta? Sa fie mai misto decat Civicul, asta am inteles-o de la inceput, insa care sunt de fapt criteriile, nevoile, sau preferintele tale?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.