Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lancer rallyart vs orice altceva
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Titi1988
Lancerul arata super si la banii astia nu poti gasi alta masina din aceasta 'clasa'. ) 0-100 km/h 7 sec si mie mi se pare mult dar cu cateva tuninguri se rezolva.
In legatura cu ceea ce a zis halba este exact ceea ce cred si eu!!!!

2. Pe drumurile noastre nu ai unde sa folosesti caii.
Argumentul asta e cel mai stupid dintre toate.
CORECT!! Am fost pe autostrada pana in Franta si inapoi in o saptamana cu Dacie de 85 de cp si a fost MULT mai simplu decat cu nissanul in Romania!
Aici regret de fiecare data cand merg la drum intins ca nu am minim 140-150 de cai! Cu nissanul turat in spate la tiruri asteptand momentul potrivit dupa care cu morcovul in fund pana il depasesc (sau le depasesc) ca la 144 Nm 110 cai si 1400 kg (plus eu de 100 kg) masina nu este chiar atat de sprintena... (PS am fost cu leonul iuliei si depasirile sunt...sa zicem fara emotii thumbsup.gif )

1. E prea tanar ca sa aiba 200 cp, inca e tanar, e prost, o sa sfarseasca in mod tragic incolacit pe un copac pentru ca a mers cu 250 cu noul lui boxster.
Daca argumentul ar fi adevarat 100% cat de tampit trebuia sa fiu eu sa o conving pe prietena mea pe care o iubesc sa isi ia masina de 140 de cai in loc de una de 70 de cp cum a vrut tatal ei!

Si sunt de acord cu dragos, daca vrei sa iti iei masina visurilor si dispui de bani de ce sa nu o iei???
Nu cred ca topicul era facut sa il convingem sa ia o masina mai slaba ci sa ii oferim cateva alternative cu caracteristici apropiate.
vio
Dragose asa era si finu meu ... ce ii tre lui 70-100 de cp pe motor ...si-a luat motor de 250 de cai , acu si-a luat vacantza la 2.50 metrii... nu e vb de cine da banii sau asa ceva...cat despre 100 k in doi ani , inseamna 137 de km zilnic ...io am lucrat ca agent 3 ani si bateam toata tzara si abia strangeam 60-65 k pe an ... Parerea mea e ca tu te bazezi 90% pe mashina si restu pe tine si nu e bine. cat despre condus sportiv ... nu cred ca ai unde sa faci asa ceva daca nu ai motocicleta , doi nu ai experientza. experientza nu inseamna numar mare de km parcursi. Iar daca tu crezi ca te descurci pe strazi sa mergi sportiv si for fun esti cel putin inconstient si nu te intereseaza de ceilalti participantzi la trafic.
T u d o r
Eu am 156 cai pe aproape 1500 kile si nu am simtit aproape niciodata lipsa puterii. Ok, am simtit lipsa cutiei automate, asta da. Daca stii cum sa folosesti masina si cei 83 cai ai Opelului lui Halba sunt sufiecienti. Exemple pot da o gramada de dubisti care m-au alergat de-a lungul vietii. biggrin.gif

Deci inchidem topicul Dragos? Sau alegem culoarea? tongue.gif


QUOTE
Si sunt de acord cu dragos, daca vrei sa iti iei masina visurilor si dispui de bani de ce sa nu o iei???

Asa am zis si noi da' ce rost are sa ne convinga ca ii trebuie? 36182451.gif
DRAGOS
QUOTE (vio @ Nov 28 2010, 11:22 PM) *
Dragose asa era si finu meu ... ce ii tre lui 70-100 de cp pe motor ...si-a luat motor de 250 de cai , acu si-a luat vacantza la 2.50 metrii... nu e vb de cine da banii sau asa ceva...cat despre 100 k in doi ani , inseamna 137 de km zilnic ...io am lucrat ca agent 3 ani si bateam toata tzara si abia strangeam 60-65 k pe an ... Parerea mea e ca tu te bazezi 90% pe mashina si restu pe tine si nu e bine. cat despre condus sportiv ... nu cred ca ai unde sa faci asa ceva daca nu ai motocicleta , doi nu ai experientza. experientza nu inseamna numar mare de km parcursi. Iar daca tu crezi ca te descurci pe strazi sa mergi sportiv si for fun esti cel putin inconstient si nu te intereseaza de ceilalti participantzi la trafic.


Mai Vio, n-ai inteles ce am scris eu mai sus? Daca vroiam masina de mers cum spui tu imi luam naibii un hothatch si cu asta basta, serios! Alea sunt masini de mers asa, nu un sedan mare si lung cu garda la sol de 15 cm si 1600kg. Nu ma intereseaza sa zbor pe sosea, vreau mai mult confort si mai multa putere pt alea 10% cazuri in care as avea nevoie de ea, atat. Da, as putea usor sa-i inmultesc si probabil o voi face. La fel, nu vreau sa zbor cu masina pe dn1, ma intereseaza doar mai mult confort in utilizarea zilnica. Masina asta va fi doar o idee mai rapida decat civicul actual. Cronometrat cu accelerometru, masina mea scoate suta in 8,2 dupa admisie si soft, deci nu vad unde inconstienta de care spui tu.

Legat de km, e foarte simplu: ODO la masina mea indica ~41.000, 99,99% facuti de mine, maxim 500km a fost condusa de altii. De cand mi-am luat permis si fac deplasari in tara cu taicamiu(cu masina de servici), am devenit soferul perfect: imi place sa conduc si obosesc mai greu decat el, nu merg nici inconstient, dar nici incet (in general merg foarte constant, fara viteze maxime mari, dar ma depaseste maxim 1 masina la fiecare 100km). De aici am adunat km fooarte multi, am facut si 2000 km intr-un singur WE.
Sa zicem ca nu sunt 100k , dar 70 sunt 100%.

Apropo de finul tau, intamplarea face sa avem cunostinte comune, e cel care a intrat cu motorul intr-un camion/autobuz nu? Facea wheelie si nu a mai putut controla motorul. Ei, nu ma incadrez, nu fac nebunii de genul asta de nicio culoare. De aia astept cu nerbadare sa ajung pe circuit, ca sa-mi descarc acolo setea de adrenalina la volan smile.gif Si zau asa, motor de 250cp? Pai nu cred ca exista vreo masina mai periculoasa decat motorul ala. Nici dragstrele de 2000 cp nu te pot ucide la fel de repede ca chestia aia. Nu vad unde e legatura intre un sedan de 1600kg si 240 cp si o motocicleta de 250cp pe 100kg?
f1anatic
QUOTE (DRAGOS @ Nov 26 2010, 07:36 PM) *
Si aici intervine versus-ul din titlu. Ce-mi doresc eu de la noua masina? In principal mai multa putere, cel putin 200cp, de preferat mai usor de inmultit decat la honda. Pe locul 2 ar fi tractiunea integrala si o garda la sol mai decenta, fara a sacrifica totusi in totalitate tinuta de drum. M-am apucat de curand de niste actvitati care necesita mers pe drumuri forestiere, prin padure, iar iarna vreau sa merg un pic mai linistit prin zapada. In al treilea rand, as vrea o automata, dar neaparat twin-cluch, gen DSG.

sumar: lancer sedan rallyart, 2.0T 240cp, twincluch-SST gearbox, AWD, 0-100 7s.

Ce alte masini mai exista in banii astia(sau macar pe aproape) care sa indeplineasca criteriile astea(sau macar pe aproape)?


Impreza WRX dar este manuala.

QUOTE ( T u d o r @ Nov 27 2010, 07:17 AM) *
"Deci"...
Si mie imi place modelul iar in banii astia si cu specificatiile astea mai gasesti Impreza WRX. Din ce am vazut pe un comparativ pe la iutub parca (cred ca aici l-a postat cineva) Rallyart-ul e mai degraba in upgrade la Lancerul normal decat o detunare a Evo-ului. Ceea ce cred ca e si cazul WRX-ului.


Deci Ralliart si WRX sint STI si EVO de-tuned. Din experienta personala.

QUOTE (DRAGOS @ Nov 27 2010, 08:08 AM) *
In al doilea rand, tot trenul de rulare e de la evo9, cu diferentiale &shit, motorul e acelasi ca pe evo10, dar cu turbina si intercooler mai mici si alta evacuare, iar cutia e si ea la fel cu cea de pe evo10, dar cu alt soft(nu are mod SuperSport, are doar Sport) si fara intercooler propriu.

De WRX stiu, si acolo e cam acceasi situatie, doar ca WRX-ul vine doar manual si in plus are o cutie in 5 trepte(210km/h vmax la 230cp blink.gif ) care crapa foarte usor, Pe sti e o manuala in 6 trepte, mult mai rezistenta.


Corect despre EVO vs Ralliart. Corect despre cutia de pe STI fiind mai rezistenta cu mentiunea ca noile WRX au aceeasi cutie necrapabila, si mult mai rezistenta care a fost introdusa pe masina mea (Legacy). cutiile in 5 trepte de Subaru care crapau s-au gasit dar pe modelele 2002-2005 (2.0 L).

QUOTE (Rebel @ Nov 27 2010, 11:24 AM) *
Ah, am uitat RallyArt este doar un Lancer simplu cu niste stickere si roti Ozz...

Mie fit & finish-ul si plasticul Mitsubishi imi repugna. Sa nu ajungi sa regreti Honda...


Nu, Ralliart este un EVO detunat. Dar in ceea ce priveste fit & finish si plasticul Mistubishi, are Rebel dreptate.
f1anatic
Dragos,
Poti sa iti iei Ralliart. Ai aprobarea mea scrisa. Raportezi cum este cutia DSG. Cu toate ca nu voi sari la Mitsubishi - banuiesc - deoarece imi trebuie SUV diesel aka Jeep Grand Cherokee
Otto73
Eu ti-as recomanda 2011Hyundai sonata 2.0 turbo limited.
Sigur o vor baga si-n Europa.
Materiale mult mai calitative ca si la modelul precedent.
Design atractiv atat exterior cat si interior(coupe cu 4 usi) 6 viteze cu pedale la volan, 274cai, gps, backup camera, bluetooth, jante 18" etc.
Din punctul meu de vedere merge si arata super.
Asta e motivul pt. care conduc una
DRAGOS
f1anatic, thx de info. Daca o iau o sa incerc sa fac un review complet! smile.gif

Otto, foarte bine arata Sonata, cel putin la exterior. Interiorul mi se pare putin cam incarcat dar ar trebui sa o vad live. Sa vedem daca o vor aduce si in europa.

Ar mai fi o varianta "cuminte" a problemei. Sa-mi iau frumos o alta masina SH cu banii pe care i-as la civic sa inchid leasing-ul. Acum vine intrebarea: ce naiba as putea gasi ca SH de maxim 3 ani, care sa se incadreze oarecum(deci nu caut neaparat AWD+200cp+automata rapida ca e aproape imposibil de gasit) intr-o suma de pana in 15k euro (la civic mai am de plata 9 mii + TVA, sa zicem ca mai pot pune o diferenta de 3-4k euro)
Pentru ideea cu SH treaba sta mai simplu: vreau un upgrade minim la civic: ceva mai rapida, ceva mai confortabila si ceva mai inalta, oare se poate? smile.gif
pmhoria
Cred ca ai putea gasi ceva din grupul VAG tongue.gif cu Pachetul drumuri grele. Desi sunt putine cu peste 150 cai cu suspensie inaltata...
Desi cred ca cunosti si tu una bucata O1 cu 4x4, PDG la vanzare pe forum .. nu ??? whistling.gif
James Kilowatt
@Otto
Tu vorbesti de celebrul hyundai 2L turbo cu motorul de 270CP? Ca il tot vad prin newsletters, da' nema in showroom...

@Dragos
Audi Allroad? Sau nu, stupid me, asta-i vag.
Un crossover de la Volvo? Iei 2.4 turbo, are putere destula si mai si tuneaza. Si are si cutie automata, da' din aia de moda veche...
HalbaSus
Dragos, tu prin suspensie ceva mai inaltata ce intelegi ? mai inaltata decat civicul coborat de tine ? sau ceva de genu audi allroad sau forester ? Eu cred ca tu te gandesti la o masina cu garda la sol decenta, deci practic toate masinile "normale" se incadreaza. Diesel a vazut unde stau eu si poate confirma faptul ca e off-road destul serios pe ultimii cativa metri, cu toate astea in general nu am avut probleme nici cu A3-ul nici cu C-ul, in schimb aveam probleme cu A4 care avea garda la sol de 10 cm.

Si aici e o problema, ca ce vrei tu (adica ceva pe la 200 cp si relativ ieftin) gasesti mai degraba in teritoriul hot-hatch-urilor: Golf GTI, Seat Leon FR, etc... ori astea sunt cu suspensie coborata. In plus sunt raritati.

Cel mai bine se incadreaza Golf GTI DSG. Care are 200 cp (si foarte usor tunabili), cutie automata superba iar in 15.000 gasesti fara probleme masini in stare bunicica.
Da, stiu, are interiorul "fad"... dar daca comparam cu civicul atunci toate masinile din lume au interiorul fad. Sincer mie imi place mai mult interiorul GTI-ului, dar aici e vorba de subiectivism, cum ziceau latinii, nu te poti defeca in gusturile omului.

Singura problema cu GTI-ul e ca... e hot hatch (chiar daca e cel mai "user friendly" si "allrounder" hot hatch), dar garda la sol e tot cam ca si la civicul tau... Ar fi o idee sa-i pui suspensii de golf normal dar asta ar strica handlingul si aspectul si in general mi se pare o idee proasta.

Pe platforma GTI-ului (si cu suspensii normale) poti gasi Audi A3 2.0 TFSI DSG. Dar pe mobile am gasit o singura bucata care sa se incadreze cat de cat in pret.

In rest... nu prea exista ce vrei tu... cai multi, automata, clasa compacta/medie decat la bani mai multi.

vio
Tentatia e acieashi .. asta vroiam sa iti zic ... nu a mai putut controla motorul din 2 posibile cauze mecanice, nu ca nu era neindemanatic.

cat despre ce vrei sa iti iee , ia ce vrea matzu tau ... nu vad ce tre sa intrebi atata lume , pt ca oricum o sa iti iei ce vrei ... oricum la banii care ii dai as mai pune inca un pic mi as lua un Pick-up sau ceva de genu . tuning la el si am ~ 210 cp si 4x4 si tot ce vrei la el ,dar ce crei tu seamaa a BMW sau Haudi.. nush cine ar mai face asa strutzocamile de mashini. inalte anormal , shifoner viteza .... sg treaba ce nu intzeleg e de ca tre sa aiba 0-100km/h in timp f scurt si cutie neaparat cu dublu ambreiaj ... si nu manuala . simt asa o frustrare gen bmwisti ... daca face 0-100 in 7 sec si 0-400 in 17 sec e cam degeaba mashina aia ...
HalbaSus
Vio, problema cu 7 secunde am avut-o noi ceilalti, in special James Kilowat, si nu e frustrare ca oricum nu ne luam masina acum... ci e mai degraba curiozitate pur tehnica, respectiv: Unde se duce caii... cand se duce ? ca daca se duceau pe asfalt atunci erau sub 7 secunde.
adrian_flavius
QUOTE (HalbaSus @ Nov 28 2010, 07:55 PM) *
Deci azi mi-am propus sa raspund la eterna intrebare: "la ce iti trebuie tie 200 de cp ?"
In opinia mea, intr-o lume ideala, utopica, una in care berea e rece, femeile sunt fierbinti, bucatarii sunt francezi iar manelistii sunt morti toata lumea ar trebui sa aiba minim 200 de cp. De ce ? pentru ca masinile mai puternice sunt mai bune decat cele mai slab motorizate... e o axioma, la fel cum mancarea la restaurante bune e mai gustoasa decat la mcdonalds. Singurul motiv acceptabil pentru a nu manca tot timpul la un restaurant bun sau pentru a nu cumpara doar masini de peste 200 cp este unul singur: nu iti permiti (sau ai alte prioritati financiare, care e cam acelasi lucru cu diferente de nunanta). Aproape ca nu inteleg de ce ar trebui sa explic de ce o masina de 200+ cp e mai buna decat una de cu mai putini cai.
...
2. Pe drumurile noastre nu ai unde sa folosesti caii.
Argumentul asta e cel mai stupid dintre toate.
...


Subscriu cu amandoua mainile la ce a scris Halba, ai nevoie de mai multi CP pe drumurile de la noi decat prin alte parti, tocmai datorita specificitatii depasirilor...

Halba, tu depaseai cu 85CP, ia sa vezi cum era cu berlina, la 64 CP...numa' din inertie, numa' turatie spre rosu, numa' din capacitatile soferului...eu multumesc cu temenele ca mi-am facut "scoala" de sofer pe berlina, si ca am invatat sa ma folosesc de mine si de drum pentru a scoate maximul din masina...

Tudor: mai zii o data ce e cu Clio-ul ala, ca mi s-au aprins niste beculete...se egzista si sh-uri mai vechi? si mai ieftine? da' la fel de potente?

Cat despre topicul de fata, zic si eu ca altii: daca la varsta ta puteam sa-mi fac moftul asta, mi-l faceam fara sa mai intreb...sincer... thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif
T u d o r
Uite ceva interesant, toate sunt pe la pretul asta.
adrian_flavius
Wow...sunt ceva banutzi...da' merita impartita la 2-3 insi, ca masina de fun...eventual pentru circuit...misto...multam de info...ma duc sa joc la loto, poate strang de una... ninja.gif whistling.gif
DRAGOS
Clio RS f1 e o masina superba din toate punctele de vedere. Am condus una pe Cheia-Sacele pentru cine stie drumul, sta absolut superb pe drum, motorul ala aspirat de 200 cp urca in ture cam ca si type-r-ul. Toata masina se simte...sport, dar nu e masina de zi cu zi pentru mine. Pe orice sosea imperfecta iti rupe rinichii si in plus are o cutie foarte scurta. La 130 are peste 4000 rpm, vreo 4300 smile.gif Ca masina de joaca e ideala in schimb.

Halba, exact ce zici tu, caut o masina cu garda la sol decenta, nu vreau crossover in niciun caz. Chiar si accordul anterior are o garda la sol decenta, stock fiind. Si tot stock sta mult mai bine pe drum ca civicul 5D(deh, punte independenta pe spate...). Asta nou nu stiu ce garda are. Tudor?

Ma batea gandul la un moment dat sa schimb civic pe accord pre-2008. Si acum un 2,0 (eventual automat, dar aia e mai inceata decat masina mea) e pe la vre 12.000 euro...
vio
RAV 4 - V6 3.5-285 cp limited edition... dar SH cred noua nu cred ca mai e nici in afara
Mariustom
CITAT(DRAGOS @ Nov 28 2010, 08:58 PM) *
Ba poti sa mergi foarte bine. In toata Europa tirurile merg cu 90-100 pe banda 1 si restul masinilor cu 130-140 pe banda 2. Doar la noi gasesti adormiti cu 100 pe banda 2. Mie imi place sa nu stau si cu grija celor din spate, prefer sa fiu mai rapid ca restul lumii. Repet, asta in Romania, unde nu se respecta nicun fel de reguli de civilizatie. In toata europa am mers legal, cand intrat in Ro am incpeut sa ma enervez si sa merg mai repede decat restul.

Plus de asta trebuie sa ai rabdare sa mergi cu 110 constant, pe mine ma ia somnul. EU sunt mai periculos la volan cand merg in CC cu 110 decat cand merg dupa capul meu.

Dragoș mai rapid ca restul lumii biggrin.gif (link)

Nu m-am putut abține.

Oricum, în trafic chiar și pe autostradă, contează mai mult ce fac ceilalți decât ce faci și poți tu cu mașina ta. Oricâți CP ai la roată oricând poți să ai ghinionul ca după o curbă, un deal, ceva, să-ți apară altul ca tine, ca să nu zic de alte obstacole (căruțe, cirezi, etc).

Oricum, Dragoș, și eu mă alătur celor care zic că pe tine te interesa părerea noastră referitor cel mult la culoare wink.gif
Apropo, nu ai nevoie de un frate mai mare ??? whistling.gif
Că și mie mi-ar place să conduc cam pe unde mergi tu ... rolleyes.gif
ninja.gif thumbsup.gif

3 deodată care răspund teehee.gif
HalbaSus
Decat Accord 2.0 automat... Mai bine passat CC 1.8 TFSI DSG... mult mai rapid (si mult mai frumos parerea mea) iar motorul are posibilitati de tuning aproape nelimitate.
T u d o r
Polo GTI... 21000 DDP dotat bine. DSG, 180 cai pe 1.4 TSI, delicios. rolleyes.gif Ai si calitate in interior, suta o prinde ceva mai bine decat Ralliart whistling.gif si cred ca odata cu cresterea vitezei diferenta creste neavand aceleasi pierderi in transmisie... Si are doar 180 cai deci ii pune si jos. biggrin.gif
f1anatic
Sint suficiente masini AWD ca sa ai de unde alege. Eu nu pricep ce aveti voi cu Dragos si de ce va cramponati voi de faptul ca el vrea AWD; automata si peste 200 de cai putere. Mi se pare o lista de criterii bine stabilita.

200 de cp nici nu este asa de mult. orice masina din ziua de azi va bate spre 200 cp daca este pe benzina si are in jur de 2.5 L capacitate cilindrica. Discutia ca nu ai nevoie de 200 cp in Romania este irelevanta. De-a dreptul discutie de minti odihnite. 90% din timp, mergind pe autostrada sau prin oras bara la bara eu folosesc in medie 35 de cai putere conform indicatorului meu instalat in CarPC din cei >10X 35 cp disponibili. Cind e nevoie de o depasire, atunci este nevoie de restul si e mai "sigur" sa ii ai decit sa nu ii ai; decit daca te vei abtine de la depasiri si juri religios ca nu depasesti viteza legala.

http://www.caranddriver.com/reviews/car/09...st_drive_review
http://www.leftlanenews.com/mitsubishi-lancer-ralliart.html
http://www.motortrend.com/roadtests/hatchb...test/index.html

Vei fi presat in ziua de azi sa gasesti o masina mai buna (si echipata echivalent sau mai generos) la un pret asemanator sau mai mic.

f1anatic
Si inca ceva - cifra aceea de 7 secunde pina la 100 kph este gresita. Are 237 cp si 0-60 mph 5.8 sec deci hai 6 sec pt o conversie exacta. In plus, transmisia este mai smechera decit cea de pe Subaru si/sau Audi echivalent (non-STI, non-S). Are diferentiale LSD - restul discutiei nu mai conteaza deoarece restul au doar "frine" ce actioneaza precum EDL si/sau TC. Fiind turbo, potentialul este nelimitat si cu vremea se poate transforma intr-un EVO in functie de bani si interes.
James Kilowatt
Hai 6.3-6.4, treaca de la noi. E mult mai plauzibil decat acel 7s.
DRAGOS
eu m-am luat dupa ce scrie Aici

Sincer mi se rupe daca e 6.3 sau 7. E ceva mai rapid decat civicul, cu care oriucm ma descurc ok in 95% sdin cazuri. Pentru restul de 5% cand simt nevoia de mai multa putere, cred ca e suficient.

f1 a prins foarte bine ideea. Masina aia cu timpul se poate transforma destul de usor intr-un EVO, daca voi vrea asta. Oricum, in primul an cel putin, va ramane 99% stock. Am citi pe forumul mitsu ca ar cam avea aceeasi problema cu placutele de frana, ca si civicul, probabil asta ar fi singura chestie la care as umbla.

Passat CC e iarasi o masina frumoasa, dar foarte scumpa. Ramane sa vedem, poate pana in februarie-martie mai apar ceva oferte. Daca passat CC venea cu AWD pe 1,8 TSI(dar cine naiba ar mai fi cumparat 3.6 fsi?) + un pret in jurul valorii de 25k euro, atunci aia e masina mea, Din pacate e mult mai scump si fara AWD.

@marius, nu e vorba de asta. daca e s-o iei asa, deduci din titlu treaba asta. Eu chair vroiam sa vad daca mai exista si alte masini asemanatoare in bugetul meu, pe care nu le-am observat pe piata. Am primit in mare raspunsul: NU, cel putin nu fara sa renunt la ceva.
HalbaSus
Pai daca Passat CC venea cu AWD si DSG pe 1.8 TSI cine mai cumpara A4 2.0 TFSI quattro s-tronic ?

Eu ma gandeam la Passat CC ca fiind masina pt variante SH desi cred ca si acolo e scump. Si daca tot vorbim de variante SH confortabile... vezi ca mai gasesti (mai ales prin romania) uneori niste oferte misto la masini destul de rapide premium (gen a4 1.8 TSI/2.0 TDI CR 170 cp, C220 kompresor, 320d/320i/325i). Una din asta sub 3 ani, luata la 15.000 este o afacere buna, sa dai 40.000 pe una noua, not so much.
pmhoria
Dragos? Ce zici de asa ceva? http://www.weltauto.ro/weltauto/ro/LIST/WA...ist.htm&ml=

Desi e considerata SUV.. e mai altfel ..
DRAGOS
Da, e o masina foarte faina. M-am uitat si eu pe site-ul weltauto si mi-a sarit in ochi. N-am mers cu ea si nu stiu pe nimeni care sa aiba, sunt tare curios cum se comporta pe sosea, chiar daca e SUV, cum zici si tu pare mai altfel.

O sa-i sun maine(parca aveam si un prieten care lucra acolo, sa vedem daca o mai fi) sa vad ce e cu masina
Titi1988
QUOTE (pmhoria @ Nov 29 2010, 07:45 PM) *
Dragos? Ce zici de asa ceva? http://www.weltauto.ro/weltauto/ro/LIST/WA...ist.htm&ml=

Desi e considerata SUV.. e mai altfel ..



si eu eram incantat de acest model cand am luat nissan-ul ca era la un pret mic...dar cand am vazut consumul. dry.gif no comm

de la un posesor:
Salutare.
Tocmai ce am achizitionat o Mazda CX-7 - model Revolution SD - motor 2.261 cmc benzina, 260 CP, cuplu 380 Nm/3000 rot, trapa, piele, xenon, ABS, EBD, DSC si TCS, 4WD...etc. Consum declarat: 8,1 afara, 13,8 oras, 10,2 mediu (benzina minim 98)

Am intrat in posesia ei marti 26.02 si va pot comunica primele impresii, deoarece am deja 2050 km smile.gif (Ploiesti-Timisoara-Radauti-Ploiesti):
- de la dealer (Arian Motors) pana la iesire din Bucuresti (bara la bara) consumul a fost de 44% !!! M-am speriat ingrozitor!! Am pus de 500.000 lei benzina imediat ce am luat-o si la Ploiesti imi arata ca ca mai de mers 9 km si o medie de 17,5% - este clar ca nu este o masina pentru orase aglomerate (asta daca nu cumva vrei sa faci plinul de 200 km:)
- in fine, miercuri am facut plinul si am purces la drum, destinatie Arad-Timisoara: directie impecabila, demaraj uluitor - dar dupa o mica "ezitare" de cca 1 secunda. Dupa primii 400 am facut plinul si ... 12%!! Ok, zic eu, pentru asa masina ( are 1800 kg numai ea!). Masina este foarte confortabila la condus, singura "lipsa" care am simtit-o fata de "fosta" (Octavia 2 1.9 TDI 103 CP) fiind capacitatea redusa a spatiilor de stocare (o sticla de 1,5 l este imposibil de asezat undeva, la fel si lipsa suport ochelari, etc)
- de la Timisoara am plecat la Radauti pe ruta Timisoara-Arad-Huedin-Dej-Bistrita-Vatra Dornei-Campulung-Radauti, drum presarat cu sectoare diverse: viteze mari, drum aglomerat, traversari orase, drum accidentat, serpentine. Per total media a fost 12,8% (calculat la pompa - 13,3 afisat de computer).
- azi Radauti-Bacau-Buzau-Ploiesti - media de 12,8
pmhoria
Cand vrei integrala cu peste 200 cai .. consumul nu te intereseaza biggrin.gif Numai zambetul de pe fata conteaza thumbsup.gif
Personal nu mi-as lua asa ceva ..dar daca lui Dragos ii place .. smile.gif
Titi1988
Parerea mea este PASSAT CC 1.8 TFSI DSG sincer este superba masina!!! si prezint o parte din PM lui james:
'Am facut doar chiptuning. Motorul original ar fi trebuit sa aiba 159CP si 250Nm.... in realitate, pe dyno avea 176CP si 250Nm. Stiam ca cuplul e limitat strict ca sa protejeze cutia DSG7, care merge doar pana la 250Nm. Puterea e declarata sub 160CP ca sa fie taxele mai mici. Am vazut mai multe dyno-uri, facute in diferite locuri, si toate aveau peste cei 160CP declarati.
Dupa tuning a urcat la 212CP si 315Nm. Exista insa si alti tuneri cum ar fi revo care il urca pana pe la 225CP si 370Nm '

Singura problema ar fi ca Stiam ca cuplul e limitat strict ca sa protejeze cutia DSG7, care merge doar pana la 250Nm
eu nu am probleme ca vreau manuala dar in cazul tau.. mi-am spus si eu parerea whistling.gif

http://autovit.ro/volkswagen-passat-cc-C16391770.html
pmhoria
Pai Passatul ala cred ca are DSG6 .. nu 7, nu-s sigur.
Oricum, daca ar fi sa aleg intre cele 2 ..as lua Mazda pt ca e mai versatila..poti s-o bagi acolo unde passatul nu poate intra. smile.gif
Benzina o sug amandoua cu la fel de mult talent biggrin.gif
James Kilowatt
Nu ziceam doar pe privat de limitele cutiei DSG7:

http://masini.ro/forum/index.php?s=&sh...st&p=349277
Titi1988
Consumul meu urban functie de trafic e intre 8 si 13l/100km. 13 scot cand fac 3km in 40 minute, cu clima, iar 8 sambata cand e lejera treaba si ies pe la 25km/h media de viteza.
Pe autostrada daca merg aproape legal (aka 140) e undeva in jur de 7, iar pe drumuri nationale ies fara probleme la 6.5. Cand am mi-am propus sa merg "eco" am reusit sa scot si un 5.7 pe un traseu dus-intors de 400km cu 57km/h medie de viteza (drum national, nu autostrada).

Tot din PM de la james.. Deci nici pe aproape ca si consum 1.8 tfsi cu 2.3...
f1anatic
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 29 2010, 08:08 AM) *
Hai 6.3-6.4, treaca de la noi. E mult mai plauzibil decat acel 7s.

Nu stiu care dintre noi trebuie sa scoata calculatorul pt a fi mai plauzibil...dar eu nu vad cum poate sa scoata 5.8 secunde de la 0 la 60 (96 kph) si pe de alta parte sa ia 6.3 secunde de la 0 la 100 kph. Ai oarecare date sa dovedeasca pierderea de jumatae de secunda pe ultimii 4 kph ? Daca nu, trebuie revizuita la o cifra mai apropiata de ce am povestit eu.

QUOTE (DRAGOS @ Nov 29 2010, 09:19 AM) *
f1 a prins foarte bine ideea. Masina aia cu timpul se poate transforma destul de usor intr-un EVO, daca voi vrea asta. Oricum, in primul an cel putin, va ramane 99% stock. Am citi pe forumul mitsu ca ar cam avea aceeasi problema cu placutele de frana, ca si civicul, probabil asta ar fi singura chestie la care as umbla.



Normal ca am prins ideea. Astia uita ca eu nu sint de-ai lor sa sustin ca e OK si cu 250 de cp pe puntea pe fata. Vorba aceea: cine stie...cunoaste :-)

Nu te lua dupa ei - este o masina absolut perfecta dpdv al tehnologiei. Nu inseamna ca XYZ nu sint mai elegante si au plasticul mai bun - este adevarat, la Mitsu lasa de dorit mai mult ca la Subaru. DAR revenind la tehnologie; are aceeasi cutie (alt soft) ca si EVO si are LSD. Si daca este software, cineva s-a gindit deja cum sa reprogrameze; daca nu au facut-o inca este pt ca nu au reusit inca (ca fapt divers, baietii cu Legacy GT 5EAT au avansat destul de mult in reprogramarea cutiei automate; are un modul de comanda separat ba chiar exista si un prototip LSD pt ei) Oricine iti va spune ca EDL si TC sint comparabile cu LSD are dreptate. Se compara, dar se compara prost. Prima curba luata pe uscat mai agresiv iti va confirma alegerea. Si nu are doar pe centru, sau pe spate - are pe fata si aici este una din diferentele majore de performanta la comportament rutier.

http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/spo...k/10/compare.do

Baga un ochi aici, la SAFETY
http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/spo...-us#engineering

Full-time All-Wheel Drive (AWD) w/ Active Center Differential (ACD)
Front Helical Limited Slip Differential (LSD)
Rear Mechanical Limited Slip Differential (LSD)
Rebel
Asa o fi mah, cine stie o cunoaste ceva... dar iti spun eu una: Cine stie conduce orice. Ce zici?

Mult mai multe variabile sun implicate in ecuatia torque-steer decat HP. Proiectarea trenului de rulare, a suspensiei, au un rol determinant in torque-steer-ul fiecarei masini. Daca iei o Corolla din '87 cu 80 CP pe FWD sare ca o capra nebuna; valabil si pentru fosta mea Corolla pe care culmea o poreclisem "Junkie - the jumping goat". Acuma ia un Cadillac Seville cu 300Cp pe fata and guess what? Era mai buna ca "n" masini. Mai bine v-ati face griji in ceea ce poriveste ambreiajul, franele si suspensia, nu CP pe fata.
Si asa cum spuneam in postul precedent, depinde si de alte variabile gen anvelope, sofer, experienta la volan si altele.

Vezi cati producatori pun gramada de cp pe FWD; ia de exemplu Nissan/Infinity.
Poti avea AWD lu' Peste. Cand va trebui sa isi spuna cuvantul calul putere, vei afla atunci cum sta treaba...
You may winn 2 days a year, I may rule the rest of it...

James Kilowatt
@F1
Petrolierul meu scoate pe calculate si pe masurate 60mph in 6.9s, si 100km/h in 7.5; cu mine la volan nu cu STIG. Acei 4km/h se fac deci in aprox 0.5-0.6s. LA rallyart e cu 25% e mai rapid, insa nu are cum sa fie 0.1. Daca cumva intre cele doua e musai si o schimbare de viteza, e si mai "rau".
pista
Cei de la caranddriver au masurat 5.5 sec pentru 0-60 mph.
http://www.caranddriver.com/reviews/car/08...st/specs_page_2
Inclusiv cei de la autoscout24 au masurat cu putin peste 6s pentru 0-100kmh in mod repetat.
http://ww2.autoscout24.de/test/mitsubishi-...n/44463/157782/
Inseamna ca cei 7.0s pe hartie in realitate sunt 6,1-6,2s ?

Ralliart poate deveni mai rapid decat EVO X cu un kit adecva. Explicatia:



L.E. Dragos, pe Euroring vii cu a Ralliart-ul nemodificat ? rolleyes.gif
DRAGOS
Despre CX7 stiu in mare cum sta cu consumul. Pana la urma e normal pentru un 2.3T. Oricum, m-as duce sa o vad mai mult de curiozitate, sunt 99% sigur ca tot o salupa ramane, chiar daca una foarte rapida...in linie dreapta.

Nici la ralliart nu cred ca stau lucrurile mult prea roz apropo de consum, poate doar dupa ceva modificari la motor si un soft destept sa mai scada consumul, in genul modificarilor pe care le are f1 la masina lui.

Passat CC nu se incadreaza deloc in bani. Imi place ca masina, dar e si foarte mare si nu intra in bani nici SH, cu atat mai putin noua. (SH- buget 15k, noua-leasing, buget 25-26k)

1,8 tsi e un motor foarte reusit, stiam asta; un compromis foarte bun intre consum si perfomante, cam cum a fost si 1.8-ul de pe masina mea la vremea lui(si defapt este si acum, nu stiu cate 1.8 benzina de 150cp pot scoate sub 6.5% la mers legal). Din pacate astia nu il pun decat pe FWD si cu DSG7, care are limitare de cuplu; daca avea DSG6...stiu un GTI cu 400cp si DSG6 smile.gif

f1, merci de link-uri, o sa bag un ochi de indata ce gasesc un pic de timp liber. Apropo de cutie, am confirmarea de la cineva din domniu ca se poate schimba softul cutiei la ralliart, se poate adauga si launch control (care exista la evo si lipseste la ralliart). Cutia dpdv mecanic e identica.

Rebel, problema e cum merg acei 250cp pe FWD. Normal, se pot pune, se poate si mai mult. Exista in Romania focus RS cu 450cp pe fata, cupra cu 400cp, GTi cu 400, exista si 2 focusRS500, dintre care una in ploiesti, a unui prieten, cu 350cp de fabrica si FWD. Totusi, are limitare de cuplu pe primele 3 trepte, nu poate pune jos toata puterea. Intr-adevar, dupa 150km/h e racheta, dar eu nu caut asta. Nu ma intereseaza sa tasnesc in depasiri la +200 la ora. Ma intereseaza sa nu-mi palpaie controlul tratiunii la fiecare tasnire de la 80 la ora in tr 3. De zi cu zi, 250cp si AWD >>> 250cp si FWD.

EDIT, ca am postat in acelasi timp: ma indoiesc ca voi lua ralliart-ul pana la euroring-ul din primavara, in plus vreau sa ajung neaparat cu honda in configuratia actuala + cateva chestii. Poate in toamna sa vin cu ralliart-ul. Dar in mod cert absolut stock nu voi mai intra cu vreo masina pe circuit, prima chestie care cedeaza sunt franele, deci acolo voi umbla prima oara.
Rebel
Exact asta voiam sa spun: AWD este rege incontestabil in anumite situatii dar un FWD cu mai multi CP il poate surclasa lejer atunci cand nu-i nevoie de tractiune integrala. Trebuie sa stii sa mergi cu ele. Ideea este ca FWD nu este o porcarie si nici cp pusi pe FWD nu sunt de lepadat. Pana la urma FWD este o alternativa mai ieftina si inca cea mai viabila pentru diferite categorii de vreme. Da AWD este mai bun dar si aici depinde de zona in care traiesti, insa are si el dezavantajele lui.

Referitor la Mazda CX 7, eu am probat masina asta atunci cand a aparut deci inputul meu s-ar putea sa fie irelevant, poate au imbunatatit masina. Ceea ce iti pot spune insa, este faptul ca atunci cand am incercat-o eu am observat ca are un lag cam nesimtit, este exact ce nu cauti, adica o masina care sta si se gandeste pana raspunde vointei tale. Oricum tot SUV e, e o chestie mare, daca te uiti la Mazda asta, mai exista cateva zeci de alternative din punctul acesta de vedere.

Pana la urma am stat si m-am gandit, eu la varsta ta probabil ca as fi dat orice sa am un Mitsubishi din asta. daca iti place go for it.
vio
deci pana acu noi am vorbit discutzii ... cam asta e concluzia topicului ...pana la anu in toamna ...
DRAGOS
QUOTE (DRAGOS @ Nov 27 2010, 02:36 AM) *
Dupa cum unii stiu deja, ma bate gandul sa schimb civicul. Am pus masina la vanare, dar piata e blocata. Au venit 2 persoane s-o vada si cel mai bun pret primit a fost 11000 euro, pentru o masina de 1,5 ani, 40k km si 20.000 euro pret de noua. In consecinta vanzarea masinii este aproape exclusa

Luna viitoare sper sa inchid leasing-ul si din momentul ala ma pot gandi ce fac mai departe. Nu sunt 100% hotarat s-o dau, inca imi place si inca mai am destule de modificat la ea.

Otto73
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 29 2010, 02:31 AM) *
@Otto
Tu vorbesti de celebrul hyundai 2L turbo cu motorul de 270CP? Ca il tot vad prin newsletters, da' nema in showroom...

Da James, vorbesc de hyundaiul de 2 litri si 274 cai.
Mi-a placut mult de tot modelul si de aia am luat-o.
Asta si 2011 seria 5 sunt singurele masini ce au luat 5 stele la impact dupa noile norme americane.
De vopsea ei se lauda ca stau mai bine decat CLS-ul.
Are multe features-uri care-mi plac.
De asta am si recomandat-o lui Dragos. thumbsup.gif
James Kilowatt
Mi-ar placea sa o vad, insa am asa un feeling ca in mai putin de 2 ani n-o sa apara pe aici, cel putin nu cu motorizarea asta. Stiam de ceva vreme ca vor sa o scoata, chiar ma batea la un moment dat gandul sa o astept...insa pe de alta parte daca tot astepti ceva nu-ti mai iei masina niciodata smile.gif
Spre deosebire de proprietarii de accent, eu am o parere f buna despre Hyundai biggrin.gif. Poate cine stie, cand ma satur de petrolier...
Diesel
Dragos, eu zic sa iti iei Gallardo LP570-4 Superleggera ca are putere, are AWD, e sigura, e tocmai buna pentru tine.
f1anatic
QUOTE (Diesel @ Dec 3 2010, 03:13 AM) *
Dragos, eu zic sa iti iei Gallardo LP570-4 Superleggera ca are putere, are AWD, e sigura, e tocmai buna pentru tine.



Mah cita rautate si gelozie nu am mai vazut. Si nu stiu cit e pus accentul pe bani neaparat, ca i-ati recomandat alte masini cam la acelasi pret. Fiecare dintre noi are o limita personala a talentului cind este vorba de condus si nu cred ca vreunul dintre noi este cu mult mai Schumacher decit el. Si inteleg ca e mai tinar decit...sa zic eu...media de virsta de aici. Eh nah, si voi la virsta lui, fara nevasta si fara copil si fara mortgage si alte rate de plata si/sau responsabilitati cum erati mah ? Conduceati zbuciumat si iute ca masina blindata a Papei in piata publica cind face Sefu' cu mina la popor sau cum? Daca isi lua Honda S2000 sau stiu eu ce altceva RWD la aceiasi bani ce ii mai spuneati ?

Ce vad eu aici este ca pe multi va roade faptul ca el este la virsta (si de ce nu ? are si posibilitate financiara) sa isi permita o masina sport dupa care multi dintre voi salivati. Si intimplator acea masina este si sigura, si plina de tehnologie, si usor modificabila - ce sa mai, visul ud al tuturor celor care vor o masina sport decenta la un pret decent.

Daca e cineva interesat, poate sa caute pe thread-ul dedicat masinii mele si o sa vada ca in trecutul nu foarte indepartat (max 0.5 - 1 an in urma) am considerat si eu exact aceasta masina pe care o vrea Dragos in varianta Sportback. Mie nu mi-a mai zis nimeni la misto sa imi iau Porsche 911 Carrera 4S - dar va asigur ca daca aveam banii, o luam pina acum. Chiar 2 de fapt, ca sa va fac in ciuda.

Am inteles de la un amic ca Mitsu vinde aici EVO MR la preturi derizorii. 26,000 USD; luata acum de Thanksgiving (25-26 Nov). De fapt este a doua poveste pe care o adu despre EVO fiind vindute ieftinmult sub pretul afisat pe website. Too bad, am decis sa tin Legacy-ul si la citi bani am bagat in ea in ultimul an jumate (diferential, transmisie, turbo, timing belt; pompa de apa; suspensie; extended warranty; carpc); daca o vindeam si mai puneam vreo 10,000 max, aveam masina noua facuta de altii, nu reconstruita de mine. Dar deh. Am fost fraier :-( Acum trebuie sa ma chinui cu ea inca citiva ani.
HalbaSus
Da mah diesel, ciudosule ! Il iei la misto pe saracul om. Sa-ti fie rusine !
James Kilowatt
@F1
Ai grija, ca ma faci sa ma simt batran si incep sa plang laugh.gif Cand aveam eu 19 ani Cielo era un vis intangibil pentru marea majoritate, costa mai mult de 10 ani de salariu mediu din Romania... E drept, erau unii care castigau mai mult decat un salariu mediu, "faceau Turcia" cu geci si bricege laugh.gif

Asa ca, Dragos, eu iti recomand sa-ti iei intai un Oltcit, sa vezi si tu cum e sa fii tanar si sa traiesti periculos biggrin.gif
solmar
QUOTE (James Kilowatt @ Dec 3 2010, 02:38 PM) *
Asa ca, Dragos, eu iti recomand sa-ti iei intai un Oltcit, sa vezi si tu cum e sa fii tanar si sa traiesti periculos biggrin.gif


Dragos, nu te uita in gura lor, oamenii sunt rai si invidiosi. Nu-ti lua Oltcit ca e scump. Cauta un Lastun daca vrei sa rupi gura targului si-ai rezolvat si cu parcarea...
Diesel
Bah, ciudosi sunteti voi!!... ca pana acum am condus vreo 50-100km Civicul lui Dragos. Orice jucarie isi ia, voi apuca si eu sa o conduc tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.