IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

lancer rallyart vs orice altceva

This topic is about lancer rallyart vs orice altceva, the author, DRAGOS, wrote about: Dupa cum unii stiu deja, ma bate gandul sa schimb civicul. Am pus masina la vanare, dar piata e blocata. Au venit 2 persoane s-o vada si cel mai bun p ... To read more just scroll down

26 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> lancer rallyart vs orice altceva, idei despre o noua masina
DRAGOS
post Nov 27 2010, 02:36 AM
Post #1


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Dupa cum unii stiu deja, ma bate gandul sa schimb civicul. Am pus masina la vanare, dar piata e blocata. Au venit 2 persoane s-o vada si cel mai bun pret primit a fost 11000 euro, pentru o masina de 1,5 ani, 40k km si 20.000 euro pret de noua. In consecinta vanzarea masinii este aproape exclusa

Luna viitoare sper sa inchid leasing-ul si din momentul ala ma pot gandi ce fac mai departe. Nu sunt 100% hotarat s-o dau, inca imi place si inca mai am destule de modificat la ea. La un moment dat ma gandeam s-o vand si sa-mi cumpar altceva SH cu banii pe care ii iau pe ea, fara sa mai pun nimic, dar mi-am dat seama ca masina inca e foarte ok pentru mine si o pot inca imbunatatii ca sa nu ma plctisesc de ea. In plus, din banii obtinuti pe civic, nu as fi facut un upgrade decat la capitolul putere, in rest as fi avut o masina similara, dar foarte probabil mai veche si cu mai multi km.

Totusi, in ideea unei masini noi, dupa ce am pus in balanta toate posibilitatile, cel mai bine ar fi sa dau clio la buy-back. As obtine pe el cam 5500-6000 euro, care sa constituie avans la o noua masina. Maicamea ar lua civicul in folosinta, iar eu as putea face un leasing pt o masina de ~25k euro.

Si aici intervine versus-ul din titlu. Ce-mi doresc eu de la noua masina? In principal mai multa putere, cel putin 200cp, de preferat mai usor de inmultit decat la honda. Pe locul 2 ar fi tractiunea integrala si o garda la sol mai decenta, fara a sacrifica totusi in totalitate tinuta de drum. M-am apucat de curand de niste actvitati care necesita mers pe drumuri forestiere, prin padure, iar iarna vreau sa merg un pic mai linistit prin zapada. In al treilea rand, as vrea o automata, dar neaparat twin-cluch, gen DSG.

sumar: lancer sedan rallyart, 2.0T 240cp, twincluch-SST gearbox, AWD, 0-100 7s.

Lancer-ul vine in 2 nivele de echipare. Singurele diferente intre ele sunt navigatia, sistemul audio Rockford Fosgate si tapiseria din piele. In rest, ambele au tot ce e nevoie, bi-xenon adaptiv, airbaguri peste tot, etc etc. Primul costa cam 26k euro, iar al doilea cam 30k. Alegerea e evidenta, avand in vedere ca nu suport pielea, iar sistemul audio si navigatia mi le pot pune foarte usor dupa, la mai putin de jumatate din pretul ala.
Principala problema a masinii este interiorul, care e destul de slab calitativ pentru banii dati si in plus desing-ul n-are nicio legatura cu ce are civic-ul. Bine...problema asta cred ca o voi avea cu absolut orice masina imi cumpar, interiorul civic-ului greu poate fi batut la capitolul design. Sper ca dupa un update la un sistem de navigatie cu touch-screen de 7" sa se mai lumineze putin.

Alte probleme la lancer nu sunt, este un pachet excelent pentru banii astia. Sa nu mai ca pentru niste sume decente (1500-2000e) se poate sari lejer de 300 cp.

Ce alte masini mai exista in banii astia(sau macar pe aproape) care sa indeplineasca criteriile astea(sau macar pe aproape)?

A nu se intelege ca m-am pensionat brusc si vreau masina de bosorog, automata si cu garda mare. Nu, vreau doar o masina mai polivalenta, care sa-mi satisfaca mai bine nevoile. Indiferent ce masina va fi urmatoarea, imi voi lua (sper eu curand) inca o masina de joaca, o honda mai veche, mult mai usoara si cu motor aspirat cu turatii de motocicleta biggrin.gif

This post has been edited by DRAGOS: Nov 27 2010, 02:40 AM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Nov 27 2010, 02:17 PM
Post #2


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



"Deci"...

Rallyart-ul e super ca masina dar nu pentru drumurile forestiere. Pentru drumuri forestiere e bun Dusterul.

Si mie imi place modelul iar in banii astia si cu specificatiile astea mai gasesti Impreza WRX. Din ce am vazut pe un comparativ pe la iutub parca (cred ca aici l-a postat cineva) Rallyart-ul e mai degraba in upgrade la Lancerul normal decat o detunare a Evo-ului. Ceea ce cred ca e si cazul WRX-ului. Pentru un Evo cred ca ar mai trebui sa pui 10000 euro, daca ai da Civic-ul in loc de Clio ma gandesc ca diferenta ar fi mai mica, doar cateva mii de euro. Nu o vad pe maica-ta mergand cu urlatoarea aia a ta. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Nov 27 2010, 03:08 PM
Post #3


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Eh, nu-ti imagina ca vreau sa zbor pe durmurile forestiere.Sunt drumuri pe care a intrat si civicul cu garda la sol de 10 cm, am mers la ralanti in tr 1. De la rallyart nu ma astept decat sa mearga o idee mai repede (10-15) si sa nu'mi mai fie teama la fiecare denivelare ca ating. (are garda la sol pe la vreo 13-14cm, absolut decent).

In al doilea rand, tot trenul de rulare e de la evo9, cu diferentiale &shit, motorul e acelasi ca pe evo10, dar cu turbina si intercooler mai mici si alta evacuare, iar cutia e si ea la fel cu cea de pe evo10, dar cu alt soft(nu are mod SuperSport, are doar Sport) si fara intercooler propriu. (250e cu tot cu montaj, e destul de necesar, la cateva plecari mai in forta se incinge cutia). Deci...eu zic ca e good value for money, e mai mult evo decat lancer normal. Pentru evo trebuie sa mai adaug vreo 17 mii de euro, nu doar 10.

De WRX stiu, si acolo e cam acceasi situatie, doar ca WRX-ul vine doar manual si in plus are o cutie in 5 trepte(210km/h vmax la 230cp blink.gif ) care crapa foarte usor, Pe sti e o manuala in 6 trepte, mult mai rezistenta.

Civicul n-o sa ajunga la mama in forma actuala biggrin.gif Suspensia, franele, admisia si ce mai e pe ea o sa plece smile.gif

This post has been edited by DRAGOS: Nov 27 2010, 03:09 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Nov 27 2010, 03:19 PM
Post #4


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Uite, am gasit. Vezi ce zice tipul asta:






--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Nov 27 2010, 06:24 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



In primul rand AWD nu inseamna off-road. daca crezi ca nu te impotmolesti cu AWD te inseli.
Iti trebuie doar o garda la sol mai mare.

In al doilea rand de ce nu dai Honda inapoi daca e lease? daca piata nu-ti ofera o pozitie financiara pozitiva sa faci in mic profit (se numeste ca esti in negative equity position) o dai inapoi si gata.

Nu stiu preturile la voi dar nu poti gasi o Skodita cu o garda la sol mai decenta, AWD si posibilitati de tuning? Eu pe-acolo m-as uita.

Gandeste-te cat la% faci pe drum si cat % o folosesti pe drum mai greu. Oricum preponderent vei fi pe sosea deci trebuie sa ai multumire si pe partea cealalta.

Ah, am uitat RallyArt este doar un Lancer simplu cu niste stickere si roti Ozz...

Mie fit & finish-ul si plasticul Mitsubishi imi repugna. Sa nu ajungi sa regreti Honda...


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 27 2010, 07:10 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



De la Skoda singura care sa se incadreze strict in cerinte e Superb 3.6fsi, care e cu DSG si integrala de serie. In rest nu mai sunt modele de +200CP si cu integrala, mai sunt cateva integrale insa TDI sau 1.8tsi si doar superbe sau break.

Avand in vedere cerintele nu cred ca sunt prea multe optiuni. Aka +200CP, cutie robotizata rapida si integrala, sunt f putine modele non-premium.

Pe de alta parte, Rallyartul scoate suta in 7s? Sigur nu-s 6? biggrin.gif
7 mi se pare mult prea mult pentru o compacta de 240CP, cutie robotizata si tractiune integrala. Pai tancul lui Halbasus are 20CP in minus, e greu ca naiba si e mai rapid. Daca n-as avea pb de aderenta la start (deh, fwd) as scoate 7s si cu petrolierul meu...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Nov 27 2010, 07:56 PM
Post #7


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



QUOTE (Rebel @ Nov 27 2010, 06:24 PM) *
In primul rand AWD nu inseamna off-road. daca crezi ca nu te impotmolesti cu AWD te inseli.
Iti trebuie doar o garda la sol mai mare.

In al doilea rand de ce nu dai Honda inapoi daca e lease? daca piata nu-ti ofera o pozitie financiara pozitiva sa faci in mic profit (se numeste ca esti in negative equity position) o dai inapoi si gata.

Nu stiu preturile la voi dar nu poti gasi o Skodita cu o garda la sol mai decenta, AWD si posibilitati de tuning? Eu pe-acolo m-as uita.

Gandeste-te cat la% faci pe drum si cat % o folosesti pe drum mai greu. Oricum preponderent vei fi pe sosea deci trebuie sa ai multumire si pe partea cealalta.

Ah, am uitat RallyArt este doar un Lancer simplu cu niste stickere si roti Ozz...

Mie fit & finish-ul si plasticul Mitsubishi imi repugna. Sa nu ajungi sa regreti Honda...



Nu vreau AWD pentru namol, vreau doar o masina un pic mai polivalenta, cu civicul efectiv nu pot iesi de pe soele perfecte, exista si drumuri nationale care imi pun probleme serioase. Daca pun inapoi suspensia stock la honda, o sa fie mai inalta cu 2cm, dar muuult mai slaba pe sosea si mai inconfortabila, deci nu-mi convine. De curand a aparut un LC in familie, ca masina de servici, deci daca vreau sa ajung prin namol, am cu ce.

Rebel, citeste ce am scris mai sus despre rallyart, nu are nicio treaba cu lancer simplu, crede-ma. Btw, masina am condus-o, stiu ce poate. Cu suspensia stock este peste civic-ul meu modificat la toate capitolele, sta foarte foarte bine pe sosea, iti da o senzatie de siguranta.

Referitor la plastice iti dau partial dreptate, nici eu nu sunt foarte incantat de calitatea lor, sunt mai slabe ca cele din civic clar, insa nu-mi repugna chair asa tare, se poate trai cu ele. Pana la urma trebuie sacrificat undeva, daca nu vreau sa dau 60k euro pe un bmw sau mertz, nu?

La skoda nu exista ce vreau eu, si in plus eu am o problema: inafara de japoneze, as cumpara doar unele modele bmw, mertz, reno si citroen. Nu vreau sa aud de VAG!

QUOTE (James Kilowatt @ Nov 27 2010, 07:10 PM) *
De la Skoda singura care sa se incadreze strict in cerinte e Superb 3.6fsi, care e cu DSG si integrala de serie. In rest nu mai sunt modele de +200CP si cu integrala, mai sunt cateva integrale insa TDI sau 1.8tsi si doar superbe sau break.

Avand in vedere cerintele nu cred ca sunt prea multe optiuni. Aka +200CP, cutie robotizata rapida si integrala, sunt f putine modele non-premium.

Pe de alta parte, Rallyartul scoate suta in 7s? Sigur nu-s 6? biggrin.gif
7 mi se pare mult prea mult pentru o compacta de 240CP, cutie robotizata si tractiune integrala. Pai tancul lui Halbasus are 20CP in minus, e greu ca naiba si e mai rapid. Daca n-as avea pb de aderenta la start (deh, fwd) as scoate 7s si cu petrolierul meu...


7s sigur. Mertz-ul lui Halba are totusi un V6 de 3L si cuplu de utilaj agricol, fata de un 2l, 4 in linie, benzina. Mie mi se pare o cifra corecta, evo TC-SST scoate 5,6 cu 300cp.



--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Nov 27 2010, 08:23 PM
Post #8


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



WOW! Ce masina vrei tu sa iti cumperi.

Dupa cum stii, si eu am masina la vanzare si vreau sa imi cumpar un Yaris de oras. Mi se pare mult mai potrivita pt ce fac acum.
Auzi... chiar iti trebuie mai mult de 200 cai?


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Nov 27 2010, 08:52 PM
Post #9


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



bine punctat Motanele ... 95% din shoferi nu stiu sa foloseasca sau sa struneasca 100 de cp si vor peste 200 cp... dupa cum evolueaza situatia la noi , eu cred ca in 2-3 ani maxim nu o sa mai ai voie sa conduci mashini peste 100 de cai daca nu ai 25 de ani .. atunci sa vezi haos la vanzari de mashini.


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 27 2010, 10:28 PM
Post #10


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



La capitolul performante tehnice/pret nu poti bate lancer-ul rallyart... pur si simplu nu poti... am mai exprimat opinia asta cand a aparut. Intr-adevar mi se pare inexplicabil faptul ca e mai lent decat mertzul meu (chiar si cu toate cuplurile alea de utilaj agricol, tot e o masina de peste 1800 de kile si cu 20 de cp mai putin... trebuia sa faca macar remiza la 0-100 si viteza maxima) dar dupa cum J. Kw cred ca stie foarte bine masina mea e mai rapida decat ar trebui sa fie biggrin.gif deci pana la urma e o "problema" la mertz nu la lancer.

Daca ai decis sa iei masina noua eu zic ca nu are rost versusul. Mitsu rallyart all za way. Singurele competitoare serioase nu sunt in banii astia si poti sa gasesti doar SH la banii astia.

P.S: Am uitat, daca treaba cu tractiune integrala nu e un "must have" atunci ar mai fi o optiune oarecum mai buna: Golf GTI... care in acelasi bani iti ofera aceasi viteza (ma rog, un pic mai mare defapt), cam aceleasi dotari, o cutie superba (nu stiu cum e cea de pe ralliart, dar DSG-ul e una din cele mai bune cutii automate la ora actuala) un interior mai calitativ (nu neaparat mai frumos)... insa lipseste tractiunea integrala.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Nov 28 2010, 01:59 AM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (DRAGOS @ Nov 27 2010, 09:56 PM) *
Nu vreau AWD pentru namol, vreau doar o masina un pic mai polivalenta, cu civicul efectiv nu pot iesi de pe soele perfecte, exista si drumuri nationale care imi pun probleme serioase. Daca pun inapoi suspensia stock la honda, o sa fie mai inalta cu 2cm, dar muuult mai slaba pe sosea si mai inconfortabila, deci nu-mi convine. De curand a aparut un LC in familie, ca masina de servici, deci daca vreau sa ajung prin namol, am cu ce.

Rebel, citeste ce am scris mai sus despre rallyart, nu are nicio treaba cu lancer simplu, crede-ma. Btw, masina am condus-o, stiu ce poate. Cu suspensia stock este peste civic-ul meu modificat la toate capitolele, sta foarte foarte bine pe sosea, iti da o senzatie de siguranta.

Referitor la plastice iti dau partial dreptate, nici eu nu sunt foarte incantat de calitatea lor, sunt mai slabe ca cele din civic clar, insa nu-mi repugna chair asa tare, se poate trai cu ele. Pana la urma trebuie sacrificat undeva, daca nu vreau sa dau 60k euro pe un bmw sau mertz, nu?

La skoda nu exista ce vreau eu, si in plus eu am o problema: inafara de japoneze, as cumpara doar unele modele bmw, mertz, reno si citroen. Nu vreau sa aud de VAG!


Nu am zis ca pentru namol neaparat, era doar o exprimare, voiam sa subliniez ca poti merge fain frumos si cu un FWD daca are garda la sol mai generoasa.

Rallyart-ul nou este intr-adevar mai ok decat generatia precedenta. Ok, are MIVEC-ul cu turbo, twin-clutch in loc de 5 speed, alte jante. Ca sa ajungi insa la scaunele Recaro, sunroof, HID si un sistem audio mai diferit trebuie sa iei Premium Package care nu e ieftin (peste $6000 la noi) Eu n-am nimic impotriva masinii asteia exceptand interiorul. Adevarat, trebuie sa faci rabat undeva si daca iti place interiorul atunci e ok.
Sunt de acord cu Halba, la capitolul performante masina este ok, in rest nu sunt de acord, la raportul pret/dotare daca iei pachetul ala Premium deja masina nu mai este concurentiala si poti lua altceva mult mai bun. Aici un Rallyart nou si chel e $33600 plus taxe, daca iau un Sportback mai pun $2000 in plus (ca e tabla mai putina.. unsure.gif ) si daca mai iau si pachetul ala premium trec de $40,000; deja sunt in curtea Audi/VW si imi iau un A3 S Tronic Quattro cu Premium Package la banii astia.

In alta ordine de idei, Skoda a dovedit a fi fiabila, se adreseaza unui segment de populatie extrem de larg, poti beneficia de service aproapeoriunde, impartaseste componente cu suratele ei, este pretabila la tuning, are valoare de revanzare. Era doar o propunere, nu vrei VAG, ok, iti respect opinia.

Ca design exterior (exceptand stopurile) Lancer este foarte reusit; cred ca este unul dintre singurele concepte care au si-au pastrat forma initiala.
Singurul lucru pe care ti-l pot aduce in atentie este faptul ca valoarea lor de revanzare este catastrofala.
Daca la voi face mai mult sens sa iei masina asta si tie iti place, altceva nu mai conteaza, Go for it! Eu doar sugerez sa analizezi bine ceea ce iei pentru ca in 2-3 ani iarasi vrei sa schimbi ceva si s-ar putea sa nu o ia nimeni. Studiaza un pic si piata, vezi cam ce segment din populatie se adreseaza acestei masini si cam cat pierzi in cativa ani. servisarea nu este iarasi de neglijat, reprezentantele si pretul pieselor. In alta ordine de idei, oricat de bine ar suna in sinea ta tobele Remus si suspensiile modificate, pentru altii reprezinta o masina la care "s-a umblat" " a fost calarita", "exploatata" samd. E doar un sfat, nu altceva.



This post has been edited by Rebel: Nov 28 2010, 02:04 AM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Nov 28 2010, 02:33 AM
Post #12


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Rebel, Dragos n-are 40 ani. La el calculul rece si evaluarea financiara se traduc prin "mi s-a pus pata". biggrin.gif Ceea ce e minunat.

Eu cred ca AWD e doar un moft, nu-i asa? De fapt tu vrei cei 200 cai si performanta data de ei.. Pe care le gasesti si la VW pe o masina excelenta calitativ si la Honda pe Type R si la multi altii. Ok, ce vrei... liniute sau handling? Type R e cam hardcore dpdv al mersului de zi cu zi, aici ar fi mai indicate GTI sau ST-ul Focus. Daca chiar vrei hardcore si la bani putini, iti recomand Clio RS cu sasiul Cup. Nu vei gasi masina la 20k euro cu aceste performante.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Nov 28 2010, 04:25 AM
Post #13


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



well, sa le luam pe rand.

@Ionel, daca nu imi iau acum masina pe care mi-o doresc, atunci cand? In al doilea, nu circul cu masina in oras decat ocazional(metrou rulz), deci nu am nevoie de o masina usor de parcat sau care sa consume putin.

Totusi, pentru momentele rare in care ma trezesc in trafic infernal, mi-ar placea o automata rapida. Daca nu se poate, atunci manuala.

@Rebel, am inteles ce zici tu. Ce zici tu e absolut normal, acolo la voi. Aici sunt altele echiparile, la 25k euro singurele care imi lipsesc sunt sistemul audio si navigatia fara harta romaniei. Sistemul audio oricum se face mult mai usor after-market, iar navigatia cu 7" si touch screen se poate si ea adauga, poate chair sub forma unui car pc.

A3 2,0 TFSi quattro cu dottarile de pe lancer sare binisor de 30.000e. idem pentru concurenta de la bmw/mertz/vw.

@Tudor, zici bine cu "mi s-a pus pata", recunosc ca imi place rallyart-ul, topicul asta e facut tocmai ca sa imi deschid putin ochii, sa vad si alternativele.

Pe de alta parte, nu, AWD-ul nu e moft, dpmdv ce e peste 200cp nu are ce cauta pe puntea fata, iar pe spate doar in cazul in care e doar masina de week-end. Orice masina voi lua, la un moment dat ma voi apuca sa-mi bag nasul pe la motor/suspensii/frane, deci am nevoie de o integrala care sa poata pune ceva mai multa putere jos.

Sunt de acord ca exista masini cu tractiune fata care se descurca mai bine, as lua type-r cu ochii inchisi, dar am nevoie de o masina mai de romania. Rallyart-ul ajutat de AWD sta la fel de bine pe sosea ca si type-r, dar cu o garda la sol semnificativ mai mare.

Hard-core nu vreau, fac destule drumuri lungi, nu ma intereseaza clio sport si alte nebunii. Civicul meu e exact la limita suportablitatii, de aia am evitat pana acum sa schimb evacuarea, ca sa nu am parte de si mai mult zgomot, admisia imi e suficienta. In parteneriat cu taicamiu, am convenit ca ne vom cumpara o masina just for fun, care probabil va fi un type-r mai vechi.

paranteza: in seara asta am incercat sa urc la cota 1400, in Sinaia, cu civicul, evident ca n-am reusit. Era zapada si gheata si am ramas foarte usor pe burta Am ajuns sus cu masina unor prieteni, nu foarte inalta nici aia, dar cu tractiune integrala.

Halba a cam pus punctul pe i, mi-a spus exact ce ma asteptam, masina asta nu are concurenta la banii ei...nu ramane de facut decat sa ma hotarasc dac schimb masina sua mai astept sa adune si ea macar 2 ani. Vom vedea.

This post has been edited by DRAGOS: Nov 28 2010, 04:29 AM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 28 2010, 10:09 AM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Tudor, pai sa le luam pe rand:
- civic are deja... si vrea sa-l schimbe... de ce si-ar lua type R care e si mai extrem ? plus ca n-are nici integrala nici automata (daca despre integrala mai poti carcoti, automata trebuie sa recunosti ca e optiune foarte matura, recunosc ca eu la varsta lui nici nu as fi conceput ideea de automata).
- gti da, e o masina foarte buna, dar pana la urma e la aceiasi bani cu ralliartul care are 30 de cp si tractiune integrala in plus.

Exista masini mai bune decat ralliartul ?
Ohh daaa:
- VW Golf R: 2.0 TFSI, 270 cp, tractiune integrala, DSG, 0-100: 5.5s, vmax: 250 km/h: 27.285 + TVA
- Audi S3: aceleasi specificatii doar ca mai scump cu vreo 6-7k,


Deci singurul competitor serios este golful R... care da, e o masina mai buna, mult mai rapida si cu un interior foarte placut (eu am fost doar in GTI, dar presupun ca nici R-ul nu e mai rau). Merita diferenta de ~6.500 euro ? Depinde... daca ai de gand sa investesti banii astia in tuning atunci mai bine cumperi direct golful, care probabil va fi cel putin la fel de rapid ca un ralliart tunat. Daca nu te poti rabda sa nu modifici masina (adica te intereseaza mai mult procesul de modificare decat rezultatul final) atunci mai bine cumperi ralliartul.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Nov 28 2010, 10:13 AM
Post #15


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



@Halba
Dragos nu vrea VAG smile.gif Si eu ma gandisem la Golf R .. dar a spus ca nu vrea sa auda de ei..deci, eu cred ca topicul e facut ca sa se convinga sa-si ia Mitsu. wink.gif
@Dragos
Sunt putine masini in suma asta de bani .. eventual ceva second de max 1 an ??? Te-ai gandit la acest aspect?

This post has been edited by pmhoria: Nov 28 2010, 10:16 AM


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 28 2010, 10:32 AM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Leon FR sau Cupra sunt mai ieftine decat Golf GTI/R; vin cu DSG, insa nu vin cu integrala... si mai sunt si VAG.

A, si printre altele, sunt masini capabile la puna peste 250CP pe puntea fata...Leon Cupra, mazda 3MPS, etc. Nu e chiar atat de negru dracu'.

Eu tot diger greu acel 7s. Inseamna ca puterea aia in loc sa ajunga la roti incalzeste diferentiale si cutii de viteze, ceea ce inseamna ca in viata reala si consumul o sa fie marisor. Leon FR are 30CP in minus, e FWD si deci pleaca prost, si tot e mai rapid decat rallyart...
De fapt, mi-e greu sa gasesc o compacta de peste 200CP care sa fie mai lenta.

This post has been edited by James Kilowatt: Nov 28 2010, 10:40 AM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Nov 28 2010, 10:52 AM
Post #17


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Mda, si asta la plecare de pe loc, imagineaza-ti cum va fi la viteze mari unde AWD-ul va duce la pierderi de putere marete. biggrin.gif Cred ca 7 secunde alea sunt din cauza cutiei totusi.

Ok, sa nu uitam de Megane RS sau cum ii zice acum, francezii sunt excelenti la produs sasiuri sport si masini capabile sa scoata timpi exceptionali pe circuite. Sau daca vreti, Focus RS are 300 cai si aspect senzational dar nu stiu daca il aduc la noi si pe deasupra e ultra-hardcore, nu e masina de zi cu zi.
MPS e o alegere minunata, are 2.3 Turbo deci poate fi tunata cat te tin buzunarele si gasesti peste the ocean piese si tot ce-ti trebuie. In plus cred ca e si mai ieftina decat Ralliart si calitatea interiorului e peste.

Cupra e si ea excelenta si nu inteleg de unde aversiunea pentru grupul VAG. Dragos, s-au dus de ceva vreme timpurile "TDI frate!", la fel cum s-au dus si cele "Am japoneza, deci sunt intelectual".

Eu daca as avea dilema asta as tine Civic-ul detunat pentru zi cu zi si mi-as lua SH o masina-proiect, la 15000-20000 euro gasesti Evo9 de 2-3 ani si rulaje infime. Si i-as face ce i-a facut George STI-ului lui sau poate si mai mult, tinand cont ca nu ma intereseaza sa merg cu ea zilnic. Sau cum sugeram mai inainte, un Clio Cup. Superba masina, imediat ce voi avea 20000 euro disponibili pentru aruncat pe fereastra asta voi face cu ei.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Nov 28 2010, 02:29 PM
Post #18


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(Rebel @ Nov 27 2010, 06:24 PM) *
In al doilea rand de ce nu dai Honda inapoi daca e lease?

Pentru ca in Romania leasingul nu este ceea ce este la voi ci o alta denumire data creditului auto.
Ce bine a inteles pmhoria ceea ce vrea Dragos smile.gif!
CITAT(pmhoria @ Nov 28 2010, 10:13 AM) *
deci, eu cred ca topicul e facut ca sa se convinga sa-si ia Mitsu. wink.gif


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Nov 28 2010, 02:40 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Cei 7s pana la 100kmph se datoreaza cutiei si masei masinii de 1595kg. De ex. la Golf R cu 1473 kg este de 5,5s iar la Impreza WRX(5MT) cu 1475kg este de 5,8s.

Dragos, daca vrei o masina noua cu AWD de +200CP e una din solutiile cele mai accesibile din punct de vedere financiar. Designul e chiar reusit, nu e urata ca Impreza.
Nu stiu in ce masura te deranjeaza lipsa reglajului pe adancime a volanului. La un tuning motor sigur vor urma franele si suspensia care implica costuri suplimentare importante daca vrei calitate.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RD-Woo
post Nov 28 2010, 02:48 PM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 242
Joined: 17-June 09
From: Sud-Est
Member No.: 120.238



QUOTE (pista @ Nov 28 2010, 02:40 PM) *
Nu stiu in ce masura te deranjeaza lipsa reglajului pe adancime a volanului.


Nici la modelul Lancer nu este disponibila optiunea de reglare in adancime a volanului,
ci doar reglaj pe inaltime..


--------------------
Pe'un picior de plai.. let's get high
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th May 2024 - 12:16 AM