QUOTE (James Kilowatt @ Nov 13 2011, 05:22 PM)
Cred ca poti concura la titlul de cel mai nehotarat forumist din istorie: Ba sa n-auzi de VAG, ba vrei VAG. Ba musai sa fie awd si ceva mai inalta, ba merge si un fwd banal. Ba sa fie benzina, ba diesel, ba iar benzina, da' musai turbo. Electrice, hibride, d-astea eco, nu-s bune
?
Singurul criteriu care am senzatia ca nu l-ai schimbat e cutia auto si rapida.
In final oricum GTI-ul e cea mai cool alegere dintre cele sugerate pana acum. GTI e cool.... Jetta, e cam prea...practica, chiar si cu 300CP.
Cred ca la varsta ta, aspectul cool inca e mai important decat cel practic. Aspectul practic, de fapt, nu vrei sa il iei in calcul... ca daca il iei in calcul si pe asta, vrei nu vrei tot la Skoda Superb ajungi.
Insa inca nu ti-ai dat seama de asta sau nu vrei sa recunosti, insa te tradeaza subconstientul, felul in care te joci cu criteriile, ca sa ajungi tot acolo pana la urma....
Civic -> rallyart -> BMW (dizal) -> GTI/GTD -> Jetta?? Jetta nu e decat un Superb mai putin reusit, nu inteleg de ce ce mai opui atat, ia direct Superb si gata, altfel la anul vei vinde Jetta care nu te mai satisface ca sa iei Superb. Greenline
Acum pe bune, tu de fapt, ce vrei de la masina asta? Sa fie mai misto decat Civicul, asta am inteles-o de la inceput, insa care sunt de fapt criteriile, nevoile, sau preferintele tale?
asa pare la prima vedere probabil, dar eu as zice ca nu e chiar asa
In primul rand: nu mi-am schimbat deloc opinia, nu mi-as lua VAG nici mort daca nu ar fi vorba de cele 2 criterii principale ale acestui topic: turbo+automata. Cum bine a rezumat Halba, din pacate daca vreau o cutie automata pusa pe un motor de maxim 2l cu performante macar egale cu civicul meu, nu ma pot uita decat la VAG sau la BMW si Mercedes, dar cu buget cam dublu.
Criterii principale ale acestui topic au fost de la bun inceput automata si un motor decent, turbo, cu potential de tuning. Ideea de AWD imi suradea si imi surade in continuare, dar mi-am dat seama ca in bugetul meu trebuie sa sacrific ceva.
Am mai spus si ca mi-as dori ceva putin mai inalt, ei bine TOATE masinile incluse pana acum in acest vs sunt cu cel putin 3cm mai inalte ca civicul meu. Pe masurate, inclusiv 320d.
Lancerul ralliart era la vremea respectiva o super oferta, intre timp s-a scumpit cu vreo 6000de euro, ceea ce inseamna ca iese din buget(rau, cu cateva sute bune de euro/luna), punand la socoteala si consumul + intretinerea.
Apropo de buget, nu tin neaparat sa scad chelutileile lunare cu masina(desi asa ar fi ideal). Daca este sa pot cumpara ceva care sa-mi placa foarte tare, as fi dispus chiar sa adaug 100-150e/luna la buegtul lunar alocat masinii. Daca iau totusi ceva care nu ma da pe spate in mod special, dar imi satisface nevoile(automata, turbo, suficient de puternica, dotata bine) prefer sa mentin bugetul actual sau chiar sa-l scad. La momentul asta rata+asigurari+benzina+intretinere ajunge la 500-600 euro pe luna, ca o medie.
In situatia actuala singurele masini din acest topic pt care as fi dispus sa cresc bugetul sunt passat CC, 320D si GTI, in oridnea asta. Restul masinilor din versus sunt masini care doar imi satisfac nevoile. CC-ul e o masina care chiar imi place, arata foarte bine, are o aparitie aparte si se conduce si destul de bine, GTI-ul arata ok, agresiv, se conduce foarte bine, e si practica si are si un potential bun de tuning. 320D am condus-o doar automata si mi-a placut. Ofera un feeling destul de bun, are imagine buna si in plus am o afinitate pt marca
Restul masinilor, octavia, golf 6 GTD sau 2.0tdi 140, jetta tsi sau tdi si tot ce mai e in zona asta sunt masini cu care doar mi-as satisface nevoile.
Jetta am mentionat-o aici pt ca personal o pun pe aceeasi treapta cu octavia, si pt ca iese in combinatia 2.0TSI+DSG cu cateva mii mai ieftina ca octavia RS si cu mult mai ieftina decat un GTI(dotari echivalente).
Daca ar fi sa aleg strict ca buget as lua jetta 2.0TDI DSG, e cea mai ieftina masina din versus care mi-ar satisface cu succes nevoile.
Acum e limpede ce vreau si care-s criteriile?