Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lancer rallyart vs orice altceva
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
DORU
QUOTE (DRAGOS @ Mar 7 2012, 04:40 PM) *
Sper sa-mi indeplinesc candva visul, adica S2000, dar ca masina de WE.


Are si Halba a good point of view in ultimul sau mesaj, insa Dragos sa-ti spun ca si eu visez la S2000 pt viitor...unul fericit biggrin.gif

Dintre cele 3 optiuni mentionate de tine, iti spun parerea mea:
- Passat: uita-l ! Am discutat face-to-face recent amanuntele wink.gif
- Focus: o masina faina, dar nu destul de faina dupa ce ai tu acum
- Accord: eu unul nu te vad un bosorog in masina asta si as alege-o in locul tau...pt exact argumentul pt care pierde Passat-ul: modul in care esti tratat ca si client thumbsup.gif
AlexTM
QUOTE (HalbaSus @ Mar 9 2012, 11:34 AM) *
... Citroen DS4 ...


Ia uite cine adevar graieste smile.gif De la Citroen ai asa:
- C4. Ai si un benzinar si un diesel pe la 150 CP. Ieftin si bun, dar poate nu suficient de fortos
- DS4. Exista si cu 200 CP dar ... cam scump smile.gif
- DS5, care arata bestial insa vad ca nu e in oferta din Romania asa ca nu stiu cat costa (mult)

Toate arata bine insa DS5 e #1 de departe. N-am fost cu el dar l-am vazut de aproape. E un hot-hatch MARE pentru care cu siguranta trebuie sa bagi mana adanc in buzunar, insa merita. Eu unul asa alege intre C4 sau DS5, in functie de buget.
DRAGOS
Noutati: scirocco 2.0 tdi, fabricatie 2012, 1100km la bord, ridicata de la dealer pe 2 martie. Azi a ramas in drum intre brasov si ploiesti. veridct? pompa de injectie. Efectiv nu mi-a venit sa cred cand m-a sunat, stiam ca s-a mai intamplat, dar nu la o masina atat de noua. (dupa care s-a asteptat 4 luni de zile!). Masina o cunosc, am condus-o in primii ei 50 km, posesoarea era mega incantata de masina, pana la faza asta smile.gif

Asta asa ca o paranteza. Oricum, dupa faza asta grupul VAG 99% e iesit din ecuatie. Poate doar sa-mi vanda cineva passat cu 15.000 euro, poate asa il iau.

Ma innebuniti cu hothatch-urile astea biggrin.gif Aveti dreptate, nu zic nu, sigur mi-as fi luat asa ceva in orice alta tara civicilizata, cu drumuri bune peste tot. Dar nu in romania, nu in 2012. Oricum nu voi tine masina mai mult de 3 ani, deci daca peste 3 ani rasar autostrazi si toate drumurile nationale si cele din orase devin perefecte, atunci da...o sa-mi iau un hothatch.

Alex, chiar o sa dau o tura pe la citroen. M-ai facut curios smile.gif
HalbaSus
FIABILITATEA E SUPRAEVALUATA !
Si in general daca o piesa are probleme acele probleme apar in primul an de viata al masinii. Parca si la a ta cutia a avut probleme si problemele s-au manifestat in primul an de viata.

Starea drumurilor din pacate nu va fi mult mai buna nici la bordul unui passat sau accord. Daca vrei sa iti protejezi "fundul" atunci iti iei un E-klass SH si gata... gata si tineretea pe de alta parte biggrin.gif

P.S: De ce sa tii masina doar 3 ani ? mi se pare o nebunie sa schimbi masina la 3 ani (mai ales in romania unde nu exista leasing in adevaratul sens al cuvantului). Daca schimbi o masina de 20.000 euro odata la 3 ani dupa 3 schimburi ajungi la un cost/km al unei masini de 50-60.000. Si chiar si dupa 9 ani o masina de 50-60.000 euro in general e mai "masina" decat una de 20.000 luata acum 3 ani.
DRAGOS
Bai, cutia a cazut in sensu ca a inceput sa agate, nu ca m-a lasat in drum. Eu de honda care sa plece pe platforma in urma unui incident de genu asta n-am auzit.

Cu schimbatul masinii e simplu, va fi leasing si voi face exact ce vreau sa fac acum. Predare leasing si o noua masina. Avansul pt asta noua vine din ce iau pe civic, nu pun nimic in plus smile.gif

Oricum civicul ajunge cred la 100k pana o schimb....si asa va fi probabil si cu urmatoarea.
HalbaSus
QUOTE (DRAGOS @ Mar 9 2012, 04:06 PM) *
Bai, cutia a cazut in sensu ca a inceput sa agate, nu ca m-a lasat in drum. Eu de honda care sa plece pe platforma in urma unui incident de genu asta n-am auzit.

lasa ca eu am vazut si corolla care nu porneste tongue.gif o defectiune e o defectiune, ca e mare ca e mica, ca e la o piesa importanta fara de care masina nu porneste sau ca e o piesa neesentiala. Tot trebuie sa ajungi la service cu ea. Nu mi se pare chiar asa tragic sa ramana in drum, neplacut da, tragic... nu tocmai.

QUOTE
Cu schimbatul masinii e simplu, va fi leasing si voi face exact ce vreau sa fac acum. Predare leasing si o noua masina. Avansul pt asta noua vine din ce iau pe civic, nu pun nimic in plus smile.gif

Oricum civicul ajunge cred la 100k pana o schimb....si asa va fi probabil si cu urmatoarea.

Ai calculat cat va costa masina/an ? mie mi se pare exorbitant de scumpa varianta platesc leasing 3 ani, apoi predau leasingul si fac leasing nou... cred ca la "cost of ownership" o sa fii in teritoriul E-klassului nu al unei compacte/berline non-premium.
James Kilowatt
Probabil ca pompa aia care a crapat e vreun neam de Bosch care e intr-o forma sau alta pe juma' din masinile dizal de pe piata. Daca e o lectie de invatat din asta, e "nu cumpara diesel SH" tongue.gif Macar prietena aia a ta avea garantie.

Eu cred ca leasingul e o idee buna (cel putin pe aici) pentru cineva care merge mult si la care dupa terminarea lui masina e hartanita si valoreaza mult mai putin decat valoarea reziduuala. In Romania insa nu stiu cum lucreaza gangsterii aia.. poate ne face Dragos un calcul smile.gif
HalbaSus
Din cate stiu la noi nu exista leasinguri cu valoare reziduala mai mare de 20%. E cam greu sa harjanesti masina in asa hal incat dupa 3 ani sa valoreze mai putin de 20% din valoare ei de nou. Daca ar fi 40-50% atunci clar ar fi fost o afacere buna sa tragi de ea ca nebunu 3 ani si sa o dai cu 200.000 de km la bord inapoi. Doar ca dragos vrea sa o dea in stare mai buna decat a luat-o biggrin.gif
AlexTM
Nu va fi valoarea reziduala ci probabil vanzare la dealer.
Chiar si asa, dealerii iti dau destul de putin pe ea. Acu' poate nu e si cazul pentru Hoda civic pe carte nimeni nu o cumpara SH smile.gif
mircanu

ce s-a intamplat cu Rallyart-ul?
ca de la el a pornit topicul acum 30 de ani.

cat da Honda garantie? 5 ani?
daca iei Accord nou, il tii 5 ani cat e garantia. ptr 3 ani nu se merita sa iei masina noua decat daca faci peste 50-70.000km pe an si in 3 ani ajungi la aproape 200.000km.


James Kilowatt
3 ani sau 100.000km e garantia standard la Honda la noi. Mai naspa decat Dacia, care da 3 ani sau 150.000 (care da mai mult si decat firma-mama Reno, probabil vor sa isi creeze inca imagine solida).
Singurii care dau garantia mai proasta sunt VAG biggrin.gif

Daca vrei garantie, Hyundai Genesis Coupe. 2 kile turbo, 211CP, RWD. Ma intreb daca la asta nu se potriveste turbina twin scroll de pe Sonata din US, care vine cu 275CP stock....
Gurile rele spun ca e pe teava si un 1.6 turbo de "numai" 200CP, care s-ar putea sa vina cu cutie cu dublu ambreiaj...
HalbaSus
Chiar... de ce nu Hyundai Genesis Coupe ???
DRAGOS
Genesis coupe e o caruta pt aia aia 211 cp ai lui. Tin minte in vara cand a venit un tip nou in gasca cu asa ceva, era foarte mandru de el si a provocat cam toate masinile de pe acolo. Intr-un final a ajuns sa se dea cu un type-r modificat(cu LSD) si un GTI DSG stock. Type-r-ul l-a naucit(vreo 6-7 masini pe 400m, cu toata plecarea lui de RWD), iar GTI-ul l-a batut cu vreo 3-4 masini. Chiar am fost tentat sa ma dau si eu cu el, de curiozitatea, dar m-a refuzat dupa ce l-au decimat aia 2 inainte. Nu cred ca eram mai departe de 2 masini in spatele lui smile.gif

E foarte inceata pt puterea ei, iar interiorul e oribil (cel putin la varianta 2011), volanul e acelasi cu ala din i30. Singura parte buna a masinii e intr-adevar cum arata pe afara, e o masina superba.
mircanu
de acord cu tine.
hyundai vine cu oferte mai bune pe hartie dar cand vine vorbe sa te urci in ele adevarul iese la iveala.
acum vreo sapt am fost la hyundai kia showroom sa ne uitam la masini. eu si amicul meu stafan.

ma urc in veloster, masina lor de "competitie" si desi am doar 1.79 ating cu capul de plafon. o inteb pe tanti aia de la shiowroom ptr ca categorie de intaltime e facuta masina. ea imi zice: "scoate capu prin trapa'. asta spune tot. o gaura in podea si fred flinstone scria pe mine.

stai nene la accord. stii cu ce se mananca. e masina da-o-n pitpalacu ma-sii.
James Kilowatt
http://fastestlaps.com/comparisons/honda_c...geneis_20t.html

E normal ca type-R il face in linie dreapta... e cu 200 kile mai usoara, si cu 40cm mai scurta. Genesis e mai greu si decat salupa mea.

Hyundai e destul de lent in linie dreapta (mult mai lent decat type-R.... mai lent chiar decat petrolierul meu biggrin.gif) insa type-R e mai de cacao pe circuit. Feelingul nu-l ai la liniute, nu la asta foloseste un RWD-ul.
Pe de alta parte deja Hyundai vine (in Coreea deocamdata, in €uropa din 2013) de la mama lui cu motorul de 2L si 275CP (TCI ii zic acum), si cu cutie automata cu 8 trepte.

Oricum, daca omului nu-i place, nu-i place si gata.

Serie 1? Noul Mini (mie nu-mi prea place cum arata)? Alfa MiTo multiair 1.4 175CP? Sau poate, Giulietta 1.7 235CP?
former_ozz
QUOTE
Eu cred ca leasingul e o idee buna (cel putin pe aici) pentru cineva care merge mult si la care dupa terminarea lui masina e hartanita si valoreaza mult mai putin decat valoarea reziduuala.


Exista leasing fara limita de km? aici e limitat de obicei la 12000 de mile pe an si leasingul e o idee mai prasiat decit cumparat/vindut care la rindul ei e o idee proasta oricum ca pierzi o caruta de bani pentru ca masina se devalorizeaza tare in perioada aia.
La sfirsit dai o caruta de bani si renunti la o masina care are 36,000 de mile. Adica e cam noua.
HalbaSus
ozz, la noi e mai rau... nu te limiteaza nimeni la numarul de km dar te limiteaza la valoarea reziduala, care nu poate fi mai mare de 20%. Deci dupa 3 ani daca nu vrei masina atunci daca vrei sa o dai inapoi le dai inapoi o masina pe care ai platit-o in proportie de 80% (daca luam in calcul si dobanzile ai platit-o mai mult de 100%, dar nu discutam despre asta). Oricat de mult ai merge nu prea exista masini care dupa 3 ani sa mai valoreze doar 20% din pretul de nou.
Pe de alta parte e adevarat ca acest scenariu nu se intampla aproape niciodata, deobicei lumea incearca sa "predea leasingul" adica sa isi cesioneze contractul si sa incaseze niste bani de la cineva care vrea sa duca la capat contractul (adica sa plateasca toate ratele) in schimbul unei sume de bani, problema e ca varianta asta nu e cu nimic mai usoara sau facila decat vanzarea unei masini (adica fie o vinzi tu, dai anunturi, te intalnesti cu clienti, negociezi, etc... sucks... fie o dai in regim de buy-back dar deobicei la un pret destul de mic).

Oricum, vorbeam de treaba cu "cost of ownership" si cred ca trebuia sa fac si un calcul al devalorizarii (de dragul simplitatii voi presupune ca masinile sunt cumparate cu banii jos, daca sunt in leasing atunci costurile sunt mult mai mari (dobanzi, comisioane, asigurari scumpe, care nu se termina niciodata in cazul masinii schimbate la 3 ani, chiar daca ambele masini sunt luate in leasing la cea scumpa dupa 3 ani se termina ratele):

An. Cost
1. In primul an se cumpara masina = 20.000 euro
2. nimic
3. se vinde masina sa zicem la 60% din valoarea de nou = +12.000, dar se cumpara o masina noua, sa zicem cu 10% mai scumpa decat prima (ca progresam ce mama masii) - 22.000 =10.000
4. nimic
5. nimic
6. se vinde si a doua masina, tot la 60% din pret (13.200) si se ia alta tot cu 10% mai scumpa (24.000) = 11.000
7. nimic
8. nimic
9. Se vinde masina la 60% din pretul de nou = 14.400
Deci in 9 ani ai cheltuit pe devalorizare 26.600 euro circuland cu masini noi de ~20.000 euro.

Daca in primul an ai fi luat o masina de 40.000 si ai vinde-o dupa 9 ani la o treime din valoare (nu cred ca se devalorizeaza mai mult de atat decat masinile de lux, la 40.000 nu e cazul) atunci ai iesi tot cam pe acolo (26.666 mai exact). Ok, poate ca in 9 ani o masina va avea mai multe defectiuni decat 3 masini tinute cate 3 ani (desi daca e sa ne luam dupa curba clasica de fiabilitate care spune ca masinile au defectiuni majore la inceputul carierei si la sfarsitul carierei atunci e foarte posibil sa ai mai putine probleme cu o singura masina tinuta 9 ani decat cu 3 masini tinute cate 3 ani.

Acum eu nu spun ca toate masinile trebuie tinute 9 ani sau mai mult (costul devalorizarii scade tot timpul (chiar daca luam in calcul reparatiile) deci daca tii o masina 40 de ani atunci iti iese aproape gratis, ba daca iti alegi bine modelul atunci s-ar putea sa faci si profit biggrin.gif) dar ideea e ca financiar e o idee extrem de proasta sa schimbi masinile des (3 ani mi se pare extrem de des mai ales daca faci si leasinguri in toata aceasta perioada).
Otto73
QUOTE (James Kilowatt @ Mar 9 2012, 11:11 AM) *
Daca vrei garantie, Hyundai Genesis Coupe. 2 kile turbo, 211CP, RWD. Ma intreb daca la asta nu se potriveste turbina twin scroll de pe Sonata din US, care vine cu 275CP stock....
Gurile rele spun ca e pe teava si un 1.6 turbo de "numai" 200CP, care s-ar putea sa vina cu cutie cu dublu ambreiaj...

Modelul 2013 va avea 275 cai pe genesis coupe la motorul de 2 litri si 345 cai pe cel de 3.8 litri V6.
Si apropo "gurile rele" spun adevarul. ninja.gif
Vor veni echipate si cu cutii automate in 8 trepte.
James Kilowatt
Pe asta cica il vor aduce si aici de anul viitor. Insa nu au stiut sa spuna daca cutia asta in 8 trepte e sau nu cu dublu ambreiaj.
Problema cu el e ca are 1600 kile, cam mult pentru o sportiva. S-ar incadra mai degraba la GT smile.gif)
DRAGOS
QUOTE (mircanu @ Mar 9 2012, 05:49 PM) *
ce s-a intamplat cu Rallyart-ul?
ca de la el a pornit topicul acum 30 de ani.

cat da Honda garantie? 5 ani?
daca iei Accord nou, il tii 5 ani cat e garantia. ptr 3 ani nu se merita sa iei masina noua decat daca faci peste 50-70.000km pe an si in 3 ani ajungi la aproape 200.000km.


ralliart-ul era o afacere acum ceva timp, acum nu mai e, pretul lui a urcat cam cu 5000 euro smile.gif plus de asta intretinerea cu revizii la 7500km si consum 16-17 in bucuresti l-au facut si mai nerentabil.

honda are 3 ani, dar e garantie pe bune, din bara in bara si fara comentarii din partea nimanui. e stricat, schimbam, fara discutii de niciun fel.

in rest, genesis-ul poate sa aiba si 400cp, tot nu o sa pot suporta ideea de hyundai pe care am dat 30k euro. Un i30 de 10k euro mi-as lua pt fataiala, dar sa dau un puhoi de bani un H stramb...nop, cel putin nu acum. mai au de crescut smile.gif

alfa cade din start, ambele lor masini mi se par gay. chiar daca giulietta imi place foarte mult cum arata, nu m-as vedea conducand asa ceva. si o spun in conditiile in care conduc un civic rosu...
in plus am fost si am vazut-o live. pe langa dealerul dubios(autoitalia) cu service mai de kkao chiar si decat VAG, mi s-a parut si o masina proasta, prost facuta, se simtea plastichie din toate incheieturile...si din nou o compar cu civicul meu plastichiu. deci nu.

din toata lista de HH-uri, singurul care ma face sa ezit in privinta masinii este noul focus ST. cred ca o sa astept sa-l vad pe piata.

desi in continuare nu cred ca masina sport poate sa fie aceeasi cu aia de zi cu zi, nu in romania.
Otto73
QUOTE (DRAGOS @ Mar 11 2012, 01:20 PM) *
in rest, genesis-ul poate sa aiba si 400cp, tot nu o sa pot suporta ideea de hyundai pe care am dat 30k euro. Un i30 de 10k euro mi-as lua pt fataiala, dar sa dau un puhoi de bani un H stramb...nop, cel putin nu acum. mai au de crescut smile.gif

Bine gandit.
Nu-ti lua hyundai nici in ruptul capului. Sunt masini de cacat care habar nu au ce-i fiabilitatea, designul, ingineria, etc care folosesc plasticuri si materiale de 2 lei.
Plus preturile sunt exagerate de mari.

mircanu
QUOTE (DRAGOS @ Mar 11 2012, 09:20 PM) *
ralliart-ul era o afacere acum ceva timp, acum nu mai e, pretul lui a urcat cam cu 5000 euro smile.gif plus de asta intretinerea cu revizii la 7500km si consum 16-17 in bucuresti l-au facut si mai nerentabil.

honda are 3 ani, dar e garantie pe bune, din bara in bara si fara comentarii din partea nimanui. e stricat, schimbam, fara discutii de niciun fel.

in rest, genesis-ul poate sa aiba si 400cp, tot nu o sa pot suporta ideea de hyundai pe care am dat 30k euro. Un i30 de 10k euro mi-as lua pt fataiala, dar sa dau un puhoi de bani un H stramb...nop, cel putin nu acum. mai au de crescut smile.gif
din toata lista de HH-uri, singurul care ma face sa ezit in privinta masinii este noul focus ST. cred ca o sa astept sa-l vad pe piata.
desi in continuare nu cred ca masina sport poate sa fie aceeasi cu aia de zi cu zi, nu in romania.


de acord cu tine. e greu de impacat si capra si varza. cu masina sport mergi, nu mergi tare tot iti va consuma mai mult decat una mai blanda si vad ca te intereseaza consumul. mai ales in bucuresti.
in plus e vb de confort. o masina configurata sport devine inconfortabila daca nu ai drumuri foarte bune. greu sa ai sport cu consum decent, confort sporit etc, la un buget normal.
mai fa un test drive cu Accord. mi se pare de departe cea mai misto alegere dintre modelele enumerate de tine. defectul accordului e pretul la care ajunge in romania .
daca tot ai Honda, e nomal sa te gandesti la masini care sunt la fel de bine facute. daca iei ceva mult mai slab, precum hyndai o sa vezi diferenta de cate ori te urci in masina si numai bine nu o sa te simti.
James Kilowatt
@Dragos
Fix ca tine ziceau unii si despre Honda acu' vreo 20 ani. Iar Honda acum 20 ani facea masini mai hazlii decat acum.

@mircanu
Tu cred ca ai in minte Accordul de la voi, care se pare ca e altceva decat asta de aici. Asta de aici e destul de fain facut, insa la capitolul spatiu e sub civic desi e mai mare pe dinafara. Are spatiu mai mic decat o Octavia sau o Bora care sunt "pe platforma" de compacta.
Iar la pret e nitel cam exagerat, o fi el un H drept nu stramb, insa vine la pret de premium fara sa il justifice. La mine versiunea 2.2 diesel sau 2.4 benzen e 35k.

La banii astia intra asa:
- C5 dizal de 163CP (care mie mi se pare peste la capitolul confort),
- Audi A4 (fie el dizal sau benzinar) care vine cu pretentii de premium,
- C-Klasse 220 dizal (saracut echipat ce-i drept), insa premium si asta
- Mondeo cu 200CP (dizal sau benzen, la alegere) in echiparea de varf care sunt e peste Accord cam la toate capitolele, si include si o automata cu dublu ambreiaj. Sau daca nu esti consumator de piele si gadgeturi poti lua la aceeasi bani motorizarea de 240CP. Mai rapida, mai mare, si mai confortabila (dupa gustul meu).

Sau iei Focus 1.6 turbo de 180CP (echipare Titanium), si iti mai raman si 10k€ sa faci turul lumii smile.gif
22nst
C5-ul ala de 160 cai are niste performante...
http://www.citroen.ro/home/#/citroen-c5/performanta/
Legionaru'
Ionele, vezi ca te uitasi la 1.6 HDI !
mircanu
eu stiu accordul european. stiu ca are mult mai putin spatiu, insa mie unul mi s-a parut mai mare decat Civic la interior. daca ai cateva cifre ne edificam.
vad ca in romania, accordul de 2.0 incepe de la 19.490E, fara TVA. mi se pare un pret corect ptr o masina ca accordul. stiu ca nu e BMW sau Mercedes insa dupa pararea mea masina e f aproape de clasa premuim si vine cu destule dotari.

perfect de accord cu tine. exista si alte variante la banii aia. eu le-as incerca pe toate, alea din lista ta. insa mai trebuie sa-i si placa omului cele propuse.
T u d o r
La aceleasi dotari Accordul iese mai ieftin decat toate celalalte pe care le-ai enumerat tu, JK. Sa iei un A4 sau C chele si sa te dai "premium" mi se pare tare naspa.
Spatiul interior e important cand ai carucioare, landouri, patuturi si alte acareturi de dus, Dragos se duce pe sine si rar prietenii. Si desfid pe oricine imi gaseste masina in care se sta mai bine in fata in banii astia. Mondeo cu motoarele alea va consuma cat Rallyartul in Bucuresti. smile.gif

Oricum eu as alege un DS3 cu 1.6 thp. biggrin.gif
HalbaSus
@DRAGOS, hai sa redefinim un pic nevoile tale, ca eu nu le inteleg, ce pana mea e goana asta dupa comfort... chiar asa de rau te-a traumatizat civicul ala ? plus ca mai e o problema, masinile mai comfortabile decat a ta, care in acelasi timp sunt mai rapide decat a ta si se si incadreaza in bugetul tau... nu prea exista, sau daca exista fac parte din grupul VAG cu care tu ai o problema (nu spun ca nu e justificata, doar ca mi se pare ca tu ii acorzi importanta prea mare).
Vrei ceva comfortabil si rapid = sedan mediu premium cu modorizare decenta: ceva de genu bmw 320d/A4 TSI sau TDI/mercedes C220 cdi, problema e ca nu prea se incadreaza in bugetul tau decat SH.
Vrei ceva comfortabil si ieftin = C5, Accord, Avensis, Passat, Mondeo, etc... problema e ca nu va fi rapid, cel putin nu mai rapid decat civicul tau, chiar daca vor avea mai multi cai putere iar despre handling nu are rost sa vorbim.
Vrei ceva rapid si ieftin = hot hatch, dar nu va fi comfortabil.

Eu daca as fi in locul tau as oscila intre 2 masini:
Varianta SH: 120d coupe (parca au si o varianta de 200 cp).
Varianta noua: Scirocco 1.8 TSI/2.0 TSI

Ambele sunt ceva mai comfortabile si ceva mai rapide decat civicul tau (nu cu mult e drept). Ambele arata bine (parere subiectiva aici ma poti contrazice linistit). Ambele au motoare reusite.

Si daca ar fi dupa mine eu personal as alege bmw-ul. Desigur are un interior care nu e cu nimic mai bun decat ala din honda (adica e probabil mai trist si mai plictisitor, dar nu mai calitativ) insa e o masina fun si totusi un "daily driver" excelent, combinatie rar intalnita.
T u d o r
Ok, retractez, DS4 e bun? Cu 200 cai, sa fie acolo.
James Kilowatt
Fix de aia i-am propus Focusul biggrin.gif Ajunge pentru cineva fara copii, e iute, e moderna, e in ton cu moda de downsizing (motor de 1.6) si sunt dispus sa pariez ca in oras surclaseaza Accordul de 2.4 la consum. Si probabil ca intra si nitel chiptuning in caz de devine plictisitoare dupa iesirea din rodaj whistling.gif
Nici cu Mondeo nu sunt sigur ca Accord 2.4 se mai descurca asa bine la consum, Mondeo are motor mai mic si cu injectie directa.
Deja m-am convins pe pielea mea ce inseamna combinatia motor mic + injectie directa + turbo. Plus ca exista si diesel de 200CP la acelasi pret.

Oricum, daca vreti sa discutam de economie, cea mai buna optiune ar fi sa-si pastreze masina actuala si sa traga de ea pana cand ii cad rotile.

Chestia cu "chelia" e relativ adevarata... insa nu toate optiunile mi se par la fel de importante. Aici e subiectiva treaba, mie spatiu sau un scaun fain mi se par mai importante decat clima bizonica sau detectoare de intuneric ori ploaie.

@Mircanu
Nu am dimensiunile, insa le-am analizat intens pe amandoua cand mi-am cautat mie masina si pentru mine e clar. Singura cifra pe care am gasit-o e cea la spatiu din portbagaj, care e mai mare la Civic hatch varianta eco (fara roata de rezerva).
Asta nu e neaparat o bila neagra pt Accord, (nici Avensis sau Mazda de ex nu-s mult mai mari), ci una alba pentru Civic care a fost foarte foarte inteligent gandita.

T u d o r
Right. Eu ii recomandam Accordul ca al meu, nu 2.4 care te cam rupe la consum, taxe si alte alea. De fapt vorbeam aiurea, Dragos n-are varsta noastra asa ca ar trebui sa se orienteze catre ceva care sa nu-l imbatraneasca ci din contra.
Eu la 20 si ceva de ani aveam (aveau parintii biggrin.gif) un Escort cu scaune Recaro si 2 usi. Din pacate si motor 1.4 benzina vai de mama lui, ma faceau Cielourile ca la balamuc. Nici pana in clipa de fata nu pricep ce a fost in mintea lor sa ia masina aia asa dar mie mi s-a parut tare cool.
Deci Dragos! Du-te si vezi DS-urile la Citronel si dupa ce faci asta vino cu review-urile. DS4 motorizat si dotat corespunzator e cam 30000 DDP, destul de mult. Tot atata e si DS3 Racing dar DS3 cu motorul de 155 cai e 20000. Am mers cu asta din urma si crede-ma ca mi-a umplut mecla de zambet, o masina cu personalitate interesanta si comportament surprinzator.
Ah si lasa naibii sedanurile pentru cand n-o sa ai de ales. N-ai nici cel mai mic argument logic pentru a alege unul.
James Kilowatt
Nici eu nu inteleg de ce vrea masina mai mare decat civicul... l-am intrebat insa a preferat sa pastreze misterul ninja.gif

@Tudor
Si eu am presupus cam din topor ca l-ar tenta varianta 2.4... am banuit ca vrea ceva mai iute decat are acum.

@Halba
Dragos spune ca face peste 30kkm/an, nu sunt convins ca un SH e o idee buna. Daca o proportie importanta din kilometrii aia sunt urbani inseamna ca sta cam zi si noapte in masina, ceea ce inseamna un risc sporit de probleme pe de o parte, si ca nu prea are timp sa stea cu ea prin service pe de alta parte.
DRAGOS
QUOTE (Otto73 @ Mar 11 2012, 08:26 PM) *
QUOTE (DRAGOS @ Mar 11 2012, 01:20 PM) *
in rest, genesis-ul poate sa aiba si 400cp, tot nu o sa pot suporta ideea de hyundai pe care am dat 30k euro. Un i30 de 10k euro mi-as lua pt fataiala, dar sa dau un puhoi de bani un H stramb...nop, cel putin nu acum. mai au de crescut smile.gif

Bine gandit.
Nu-ti lua hyundai nici in ruptul capului. Sunt masini de cacat care habar nu au ce-i fiabilitatea, designul, ingineria, etc care folosesc plasticuri si materiale de 2 lei.
Plus preturile sunt exagerate de mari.

da.

@Tudor, se face. Saptamana asta incerc sa ajung la citroen. Singura problema cu DS4 e alura de cross-over. E utila in Romania, dar ma enerveaza crunt sa-mi iau o masina atat de inalta fara integrala. Piticii mei au o problema cu asta...si toata lumea stie ca nu e bine sa te pui cu piticii.

Argumente pt sedan am doar 2:
1. Ma enerveaza faptul ca de fiecare data cand deschid portbagajul intra cald, frig, praf in masina. Imi place ideea de compartiment de bagaje seaparat de restul masinii.
2. Inca un pitic, care-mi zice ca sedan e mai pe placul meu, mai elegant si rafinat decat un hatch. Desigur, nu vorbesc de orice sedan, adica nu bagati masini gen fiat albea in ecuatie. Da, ok, am 20 ani, nu 40, eleganta in mod normal ar trebui sa fie mai departe pe lista de prioritati. Eh, eu sunt mai altfel. smile.gif

@Halba, seria 1 din pacate mi se pare oribil. Sunt fan bmw, le apreciez foarte tare masinile, imi plac chiar si interioarele lor anoste si clasice, insa seria 1 imi repugna, grav.
Scirocco nu vine cu 1.8TSI. Doar 1.4 si 2.0. Aici probleme sunt exact ca la passat: foarte scumpa pt ce ofera si in plus are service-ul de marekkao. Daca ar fi sa accept aceste doua chestii mi-as lua CC...imi place mult mai mult. Parca am mai zis ca vreau 4 usi neaparat nu? Adica si hothatch daca va fi, va fi unul in 4 usi.

QUOTE (James Kilowatt @ Mar 11 2012, 11:31 PM) *
@Halba
Dragos spune ca face peste 30kkm/an, nu sunt convins ca un SH e o idee buna. Daca o proportie importanta din kilometrii aia sunt urbani inseamna ca sta cam zi si noapte in masina, ceea ce inseamna un risc sporit de probleme pe de o parte, si ca nu prea are timp sa stea cu ea prin service pe de alta parte.


Din pacate cam asa e. am inclus ideea de SH in problema, insa o masina realtiv noua, pana in 30-40k km. Mai mult nu are sens, am deja una de 3 ani si 90k.
DRAGOS
QUOTE (James Kilowatt @ Mar 11 2012, 10:17 PM) *
@Dragos
Fix ca tine ziceau unii si despre Honda acu' vreo 20 ani. Iar Honda acum 20 ani facea masini mai hazlii decat acum.


Diferenta e ca honda atunci vindea multe masini realtiv ieftine, civic, crx, foarte putin accord. Genesis de 30k deja nu mai e o masina ieftina.
HalbaSus
ba da, este cea mai ieftine masina RWD de peste 200 cp pe care o poti gasi cumpara pe piata din europa.

DRAGOS, eu am zis serie 1 coupe, adica varianta sedan, nu hatchul care intr-adevar arata ca un adidas plouat. Problema mai mare cred ca ar tine de pret, nu stiu la ce pret gasesti un SH "aproape nou". Uite un anunt interesant.

S O R I N
Nu prea am citit tot ce scrieti p'aici dar cunoscandu-l pe Dragos destul de bine zic eu, cred ca si-ar dori o masina gen accord 2.4 model anterior ( ca a mea) la aspect si performanta... Nemaifiind in fabricatie omul are o dilema... Eu daca as fi in locul lui as lua accord-ul asta nou 2.4, manual sau automat, depinde ce vrea muschii lui si l-as face cum vreau eu, o bara mai sucara, o masca, jante si folie si arata super super super ... Eu repet, asa as face !

Despre asa ceva vorbesc :

http://www.youtube.com/watch?v=GprIrQ0F658...feature=related
Titi1988
te inteleg Dragos, si la mine este foarte greu sa gasesc o masina cum vreau eu. Numai ca tatal meu mi-a usurat alegerea si anume, el vrea SUV mare, lent, confortabil si nou( pe care nu si-l permite inca). Deci eu raman cu nissan-ul. Problema rezolvata!

In cazul tau eu sincer as recomanda, tot Passat-ul CC . Si eu am incercat sa o intorc pe toate partile dar tot la CC am ajuns. Este compromisul ideal intre sport coupe si sedan de familie. Motorul de 1.8 este cel cautat de tine iar ce tine de confort am fost in unul saptamana trecuta si scaunele sunt dementiale!!! Eu daca reuseam sa-l conving pe tatal meu sa ia duster si vindeam nissanul asta cumparam pe loc PASSAT CC

Interiorul este de bun gust, materiale ok, spatiul in spate este din pacate limitat la 1.82-1,85 maxim altfel dai cu capul. Fratele meu la 1.85 a zis ca nu prea statea bine in spate. Dotarile de pe modelul traveller sunt foarte bine gandite si este foarte bine ca nu are trapa ( scartaie ca naiba la soare). Modelul este 2011 deci au rezolvt majoritatea problemelor aparute pe modele din 2008, 2009 si 2010 ( crede-ma ca au fost o gramada! ) In rest eu m-am mai uitat la Opel Insingnia .. ce parere ai de el? cu motorul de 2.0 220 cp OPC line cu sasiu Flexride ( super tare dotarea!!!! testata de mine pe un Astra la drive-test)
James Kilowatt
Chevy Cruze, 2L dizal? E la juma' de pret fata de Passat, cel putin la mine, are performante decente si e acelasi stil de design gen berlina-coupe.
DORU
Cat de bine poate sa arate TSX-ul ala, SORIN... din spate e mortala de-a binelea whistling.gif

Si eu i-am recomandat TOT un Accord, SH sau nou...si daca Accordul ar avea tractiune integrala, mi l-as lua si eu maine ! biggrin.gif
DRAGOS
Sorin, cine stie cunoaste thumbsup.gif
DORU
Si ce nu stie inca, invata, nu ? biggrin.gif
22nst
Poate sunt eu depasit de situatie...
De ce va trebuie 4x4 pe o masina normala?
In cate situatii ajungeti cu masina la limita sa zici ca da, ma ajuta acum... ce naiba.
azazel1
asteapta golf 7. va fi la toamna, masina pe o platforma total noua cu puntea fata impinsa cat mai spre bot(atat cat permite arhitectura de fwd cu motor transversal), mase mai bine repartizate pe cele doua punti, dotari din cele mai interesante samd.
va avea un motor de 1.8 si 180cp ce va consuma ca un diesel, motor refacut din temelie, dsg in 7 trepte
0-100 pe la 7.3 secunde.
DRAGOS
Am fost azi si la citroen, dar nu aveau nimic interesant la drive-test...doar diesel de 1.6 si benzina aspirat. Am stat ceva timp in DS3-ul din showrrom. Masina e ok, dar nu pot sa spun ca m-am simtit extraordinar. Ar putea fi o optiune dupa ce o conduc, dar momentan nu m-a impresionat.

Am fost azi si masina mea la service si se pare ca am ceva bani de investit in reparatii. Amortizoarele fata si tot ce inseamna flanse si rulmenti sunt varza si trebuie schimbate. Daca le schimb si pe astea, masina e practic noua dpdv tehnic, acum 2000 km am schimbat: caseta de directie, ambele planetare si punte spate, toate pe garantie; plus discuri si placute fata-spate.

Dupa atatea piese schimbate parca mi-e greu sa o dau...as mai tine-o vreo jumatate de an, mai ales ca in toamna ar trebui sa apara multe modele noi.

Azazel, suna bine ce zici tu acolo, dar de unde ai informatiile?
azazel1
pai a aparaut a3-ul cu toate specificatiile spuse de mine anterior si fiind pe platforma de golf7, acesta din urma nu are cum sa fie altfel.
de fapt a3, a1.8 tfsi, 7.2 secunde ia pana la 100 cu dsg.

deja se testeaza golf 7-le si se presupune ca va fi lansat in toamna la frankfurt, golf 6 fiind de fapt un facelift insa l-au declarat model nou pt a nu pierde din vanzari. aceeasi poveste si cu passat.
Titi1988
eu zic sa astepti golf 15 pentru ca la vw cum schimba 2 faruri si front bumperul ii model nou. penibil!
@dragos atatea ai schimbat pe ea??? turned.gif eu ma plang ca trebuie sa schimb 2 bucse pe fata si ambreiajul la 110.000 km.
DRAGOS
nu stiu ce drumuri a vazut nissan-ul tau, dar sunt convins ca e muuult mai moale decat civicul ca si suspensii.

eu am facut aproape 90k km, cu suspensia stock care oricum e foarte dura, ba mai mult vreo 50K km am avut arcuri H&R...si am bagat-o pe o groaza de drumrui desfundate. inafara de caseta(care e problema generala la honda...recunoscuta de toata lumea) restul mi se pare ca au tinut normal pt cum a fost exploatata masina.

DORU
QUOTE (22nst @ Mar 12 2012, 08:56 PM) *
Poate sunt eu depasit de situatie...
De ce va trebuie 4x4 pe o masina normala?
In cate situatii ajungeti cu masina la limita sa zici ca da, ma ajuta acum... ce naiba.


La cum imi place mie sa merg pe viraje sau serpentine, la ce zone vizitam noi in concedii vara sau iarna, la obisnuinta din ultimii aproape 7 ani si si la ce iarna a fost ultima, eu unul nu cred ca pot renunta la un 4x4 macar de strada thumbsup.gif
azazel1
QUOTE (Titi1988 @ Mar 13 2012, 12:03 AM) *
eu zic sa astepti golf 15 pentru ca la vw cum schimba 2 faruri si front bumperul ii model nou. penibil!


chestia cu modelul nou e pt prosti.
model nou cu adevarat a fost golful 5 si este golful 7.
in teorie, aceasta platforma de golf 7 este cea mai avansata platforma de fwd cu motor transversal din cate exista pe lumea asta.
va avea cel mai mare ampatament in comparatie cu orice fwd de dimensiuni similare si cel mai scurt front overhang.
greutatea pe puntea fata va fi un pic sub 60% pe cand toate compactele fwd se invart intre 62% si 65%.
vor mai fi si alte dotari unice in clasa sa, dotari pe care oricum dragos nu le va accesa.
James Kilowatt
Prima masina cumparata de mine era compacta (acum e clasa mica), are motor transversal, fwd, si distributie de mase 52-48.
Ok, mea avea injectie in loc de carburator si 9CP in plus, insa asta nu schimba distributia de mase, dimpotriva, cred ca sunt mai usoare injectoarele decat carburatorul.
http://www.carfolio.com/specifications/mod...r=4708&l=fr

Ma intreb daca un motor prea puternic si masa mica pe puntea fata nu duce la probleme de motricitate. Nu cred ca e intamplator faptul ca toate masinile au peste 60% pe puntea fata, daca sunt fwd. La 71CP nu ai asemenea probleme, insa la 200 s-ar putea sa fie diferit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.