Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lancer rallyart vs orice altceva
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Mariustom
CITAT(f1anatic @ Dec 3 2010, 02:19 PM) *
...
Am inteles de la un amic ca Mitsu vinde aici EVO MR la preturi derizorii. 26,000 USD; luata acum de Thanksgiving (25-26 Nov). De fapt este a doua poveste pe care o adu despre EVO fiind vindute ieftinmult sub pretul afisat pe website. Too bad, am decis sa tin Legacy-ul si la citi bani am bagat in ea in ultimul an jumate (diferential, transmisie, turbo, timing belt; pompa de apa; suspensie; extended warranty; carpc); daca o vindeam si mai puneam vreo 10,000 max, aveam masina noua facuta de altii, nu reconstruita de mine. Dar deh. Am fost fraier :-( Acum trebuie sa ma chinui cu ea inca citiva ani.

Așa e și-n căsnicie thumbsup.gif
Bagi bani o perioadă după care îți dai seama că alta e mai bună, chiar dacă e puțin mai scumpă whistling.gif
Shhhhhttt unsure.gif
ninja.gif


Nu m-am putut abține, iertați-mi Off topicul banned.gif
ozz86651
Ba, p-un forum auto ati inceput cu intrebari "ce-ti trebuie putere si awd?". Parca sintem pe gospodine.ro smile.gif. Daca nu aici, atunci unde?
Si da, ia-ti Lamborghiniul ala daca ai bani.
DRAGOS
Bun, bine ca veniti cu alternative: lambo? notat. oltict, lastun? notat. Acum mai trebuie doar sa le iau la drive-test, vreo idee despre cum as putea face asta? biggrin.gif

Pana una alta am fost si m-am urcat in rallyart, echiparea cea mai de jos (fara-navi, sound Rockford Fosgate si piele) si....sunt putin dezamagit. Calitatea asamblarii e clar sub Honda, bordul arata trist, iar scaunele...scaunele sunt dezastruoase! Eu la 1.8 140cp am scaune mai bine profilate. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum zbor din taburetele alea pe Cheia.

In urma acestui contact cu masina am hotarat ca trebuie sa vad si echiparea superioara, sa vad exact care e diferenta intre ele. In orice caz, la bugetul initial, trebuie adaugati imediat niste bani pentru: lcd-navi, carpc, avand dublu scop: utilitate si design(bordul arata trist dupa cum am spus) si alte scaune, preferabil cele de pe EVO. In germania vine optional cu scaune Recaro, 1500E cu tva. Sper sa le pot gasi macar la un pret apropiat, macar ca accesorii, la noi nu sunt disponibile optional.

In orice caz, astept sa vad ce se mai intampla cu ordonanta de urgenta a guvernului referitoare la recuperarea TVA-ului. Parca nu-mi vine sa achit civicul si sa pierd vreo 2500 euro, aiurea. Deci, schimbarea masinii cred ca mai poate sa astepte un pic, versus-ul ramane in picioare insa, aceleasi cerinte o sa le am si peste jumatate de an si peste un an.

Pana una alta, cred ca mandra mica si rosie o sa mai primeasca ceva bunatati pana la sfarsitul anului, sa vedem zice mosu'.
f1anatic
Aici intervin cu sfat. Daca vrei masina noua, NU mai bagi bani in asta veche decit daca crezi ca ii va spori valoarea la vinzare. In nici un caz piese performante.

Scaunele, pun pariu ca se pot schimba. Iar in realitate nimeni nu este complet multumit cu masina, asa cum vine din fabrica.
DRAGOS
Inima imi spune sa-mi iau masina noua. Ratiunea imi spune ca totusi civicul nu are nici 2 ani si pierderea de bani la revanzare e MARE. A anticipat bine Tudor la inceputul topicului, maicamea nu vrea civicul. A condus-o si i se pare prea violenta, prea joasa si prea dura pentru ea. Si o cred, gandul ei fata de urmatoarea masina se refera la un SUV compact.

Cred ca o sa mai astept putin, in aprilie civicul face 2 ani. Masina este oricum in continuare la vanzare, daca cineva imi ofera cat vreau eu pe ea(echitabil, cam 14000-14500e) o dau si imi iau altceva. Daca nu, asta e, mai stam ca nu arde nicaieri.

Oricum, eu am in continuare toate piesele stock in garaj, masina nu se va vinde in starea in care este acum ci de-tunata. Deci o parte din bani ii recuperez, nu e chiar investitie pierduta.

Scaunele sigur se pot schimba, o sa fie prioritatea nr 1 daca iau ralliart.
f1anatic
De ce nu schimbi piesele stock inapoi pe ea pt mama ta. In felul acesta va putea trai cu masina.
DRAGOS
Din pacate eu stiu masina si stock, tot este prea violenta pentru ea. Practic motorul nu urla deloc(evacuarea este stock, doar admisia rage, dar cand este calcata, la mers normal nu se aude), singura problema majora sunt suspensiile si faptul ca e prea joasa, iar daca ii pun arcurile stock va fi mai dura, mai instabila si cu doar 1,5cm mai inalta(ea venind de pe un clio cu pachet de drumuri grele, moale si cu 15cm garda la sol; civicul stock are 11,5cm)

Deci nu e afacere, asta nu e masina pentru ea sad.gif
T u d o r
Fratemeleu, adica cum instabila? Parca vorbesti de o caruta cu 3 roti, din ce am inteles ar trebui sa o refaci stock pentru mama ta. Sa inteleg ca Clio stock ii da ceata la stabilitate sau mama ta merge in acele de par cu 100? biggrin.gif Pe bune daca inteleg cum naiba e violenta masina asta, stii ca am condus-o si eu si n-are nici in clin nici in maneca cu violenta. Orice motor daca-l forjezi va fi mai violent dar c'mon, e un 1.8 comun cu 140 cai nu racheta. Daca asta e violenta atunci Type R e de pe alta planeta. biggrin.gif Civic e o masina de masa, facuta pentru toata lumea. Arata ea mai kinky asa, dar e docila si se comporta frumos.
S O R I N
OFF.

Imi place topicul. Continuati. smile.gif

@Ionel, Dragos si Vio sunteti super. M-am amuzat cu ce am citit pe aici. wink.gif
ozz86651
Ce adevarate sint preturile in Romania, civicul tau dupa 2 ani tot costa mai mult ca unul nou aici, modelul cu maxim de dotari smile.gif. Ba pardon, de fapt de 20,000$ iti iei un Civic Si cu 200CP si mici modificari pe ici pe colo, inclusiv evident suspensia.
Lucian107416
noi avem si mareata TVA
f1anatic
QUOTE (Lucian107416 @ Dec 4 2010, 01:37 PM) *
noi avem si mareata TVA



De parca la noi nu exista sales tax; dealer tax; transport tax; state tax, county tax, city tax si inca vreo doua ce nu mi le aduca aminte gen gas guzzler. Taxa de vinzare este fix stabilita dupa locul unde locuiesti. Daca traiesti la Chicago si iti cumperi masina din Indiana si o iei cu 3000 mai ieftina decit pretul cel mai bun din IL, iti pune taxe de Chicago de 11%. Daca traiesti in Indiana si iti cumperi masina in New York, iti pune taxe 7% sau cit sint in Indiana. Ma rog, nu or fi 30% ca la voi dar si noi platim taxe.
bogcot76
Nu e numai asta, masinile pentru Europa sunt produse in alte locuri decat alea pentru State.

Dar pana una alta, frate, iti place masina, Ia-o nene, ce conteaza ce zice x sau y. Clar ca esti setat pe treaba asta si cale de intoarcere nu mai e. Oricum ai o masina ghiulea. Daca n-ai murit cu asta...... Oricum poti face tampenii si cu una de 75 cai. Ma uit la loganistii nostrii de pe aici, care mergeau azi pe DN1 pe ploaia aia de zburau pe langa mine in conditiile in care au aveam peste 100 la ora.
Diesel
Ca sa il ajut un pic pe Dragos...
Stiti povestea cu printesa care simte in somn bobul de mazare prin 7 saltele? cam asa se simte fiecare pietricica de pe drum cu suspensia stock. Culmea, cu asta noua nu se mai simte.

In plus, toate comenzile sunt fine, ascutite. Diferenta dintre Civic si Clio e ca intre bisturiu si topor. Cu ambele iti poti taia venele, doar ca risti sa tai si mana.

Dragos, vezi alege si tu altceva decat alb ca s-au terminat cd-urile cu manele.
T u d o r
Da da, ultimul a ramas la mine in parbriz, desigur. tongue.gif

Hai ma, ma lasati cu Civic-ul sharp blade? Daca era asa hardcore nu o mai cumpara nimeni decat pasionatii de racing. E o masina de mare serie, facuta si gandita sa o conduca si bunicutele din UK si tinerii din Romania si familistii cu burta din Germanica.
DRAGOS
QUOTE ( T u d o r @ Dec 4 2010, 06:33 PM) *
Fratemeleu, adica cum instabila?


Faptul e ca instabila e ultimul lucru la care ma gandesc, pentru ea si un defender e foarte stabil smile.gif Din ce am scris eu acolo(cam pe graba) trebuia sa extragi "mai dura si mai inalta cu doar 1,5cm". Da, suspensia stock este mai dura decat cea aftermarket, iar maicamii asta aftermarket i s-a parut foarte dura, deci nu e afacere. Iar a doua problema arzatoare este garda la sol, maicamea parcheaza cam pe oriunde se poate, mai ales in buc, greu s-o dezvat de obiceiul asta.

In plus de asta, obiectiile mici mai sunt referitoare la directia mai grea, raza de bracare foarte mare si faptul ca e foarte jos in scaun, chair si cu el reglat la maxim in sus (maicamea are 1,55 inaltime..)
Diesel
Dupa cum i-am spus face2face saptamana trecuta, ar trebui sa umble iarna fara bara fata si totul ar fi okay. Am uitat de discutia noastra legata de directie, dar azi trec din nou prin Bucuresti, poate il sun.

Imi cer scuze pentru propunerea cu Superleggera, intr-adevar a fost total nepotrivita.



Gallardo LP570-4 Spyder Performante e o idee mult mai buna.
HalbaSus
Tudor, nu inteleg de ce te mira faptul ca cineva poate gasi civicul "prea dur" ? Maica-mea probabil nici nu s-ar urca in asa ceva... Exista persoane (deobicei femei care merg incet biggrin.gif ) care au un cu totul alt sistem valoric fata de noi. Ele vor masini inalte, cu scaune moi, suspensii moi, pozitie de condus asemanatoare cu cea de pe toaleta, motor de care-o fi, cutie automata daca se poate.... Asa e si maica-mea, si istoricul ei de masini spune multe biggrin.gif

@Diesel, ia termina cu prostiile tale de decapotabile. De asta are el nevoie ? sa dardaie iarna pe frig ? E clar ca el are nevoie de:
Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce
Otto73
QUOTE (HalbaSus @ Dec 5 2010, 04:40 AM) *

Totusi eu sincer cred ca el are mai multa nevoie ce cine sta langa lambo decat de masina......... teehee.gif thumbsup.gif rolleyes.gif drive.gif
HalbaSus
Eu am inteles ca se livreaza la pachet... e un fel de dotare optionala inclusa in pret biggrin.gif
DRAGOS
bun, in cazul asta pot sa iau doar dotarea optionala? teehee.gif sa dea naiba daca ma intereseaza restu' masinii... 36182451.gif

Civicul e la vanzare de 2 luni aproape, am primit 5 telefoane in total teehee.gif Vreo 3 vroiau sa preia leasing-ul, iar alti 2 mi-au oferit ~10k euro. Vreo sansa sa vand masina secolul asta? Buyback direct, fara sa achit leasing-ul nu se poate, sa o achit si apoi sa o dau la buyback nu vreau, pentru ca pierd bani. Idei?

Titi1988
QUOTE (DRAGOS @ Dec 6 2010, 10:09 AM) *
bun, in cazul asta pot sa iau doar dotarea optionala? teehee.gif sa dea naiba daca ma intereseaza restu' masinii... 36182451.gif

Civicul e la vanzare de 2 luni aproape, am primit 5 telefoane in total teehee.gif Vreo 3 vroiau sa preia leasing-ul, iar alti 2 mi-au oferit ~10k euro. Vreo sansa sa vand masina secolul asta? Buyback direct, fara sa achit leasing-ul nu se poate, sa o achit si apoi sa o dau la buyback nu vreau, pentru ca pierd bani. Idei?


si ce nu ti-a convenit ca vroiau sa preia leasingul?
pmhoria
@Titi
Probabil ca i-au oferit prea putin diferenta cu toate ca preluau leasingul.
@Dragos
Destul de greu sa obtii pretul vrut de tine .. mai ales pe vremurile astea. Oricum ..daca la anul vor creste taxele astia de ne guverneaza.. poate o sa ai sanse mai multe s-o dai
HalbaSus
QUOTE (DRAGOS @ Dec 6 2010, 12:09 PM) *
Vreo sansa sa vand masina secolul asta?


Shefu' ai auzit de criza ? biggrin.gif
f1anatic
Bai daca si Honda Civic este masina cu suspensie tare, dura, si cu reactii brutale, atunci cu toate scuzele, mamei tale ii trebuie Dacia 1300. Ca de altfel si tie Dragos.

Cred ca foarte putine masini pe piata sint mai banale ca o Honda Civic. Nu vorbesc de Type R ... sau cine stie ce dracie turbonizata si modificata pina la ultima saiba.
DRAGOS
Hehe, la noi se vinde cu totul altceva decat in state smile.gif Civic-ul hatchbach european e cea mai "dura" dintre compactele care exista pe piata, nu are absolut nicio legatura cu se vinde in state. Eu am mers cu civic sedan (identic cu cel USDM) si este cu totul alta masina, e foarte confortabil, joaca in clasa cu octavia, jetta si alte compacte de familie.

Plus de asta, este identic cu type-r-ul pana la ultimul surub, apropo de sasiu. Singurele repere care difera intre 5D-ul meu si type-r, pe partea de suspensie, sunt amortizoarele fata. In rest sunt identice.

Nu, maicamii ii place clio-ul ei actual, care e foarte moale. Pentru ea un upgrade inseamna SUV compact(forester, crv, etc).
QUOTE (Titi1988 @ Dec 6 2010, 12:39 PM) *
si ce nu ti-a convenit ca vroiau sa preia leasingul?


Am sarit un cuvant. Vroiau sa preia leasing-ul gratis, fara sa-mi dea nimic, mizand pe ideea ca nu-l mai pot plati.
AZAZEL
QUOTE (DRAGOS @ Dec 6 2010, 12:09 PM) *
Civicul e la vanzare de 2 luni aproape, am primit 5 telefoane in total teehee.gif Vreo 3 vroiau sa preia leasing-ul, iar alti 2 mi-au oferit ~10k euro. Vreo sansa sa vand masina secolul asta?

eu am cumparat focusul cu 18.250 euro in noiembrie 2007 iar dupa 2 ani si 5 luni+51.000km l-am dat cu 9.500 euro.
in banii respectivi i-am dat omului si un set de anvelope de iarna 205/55r16 dunlop wintersport 3d ce ma costasera pe mine peste 400 euro iar anvelopele erau rulate aprox 12.000km. tot in banii aia i-am dat un set de stergatoare noi noute fata si spate bosch aerotwin(50 euro) ce intentionam sa le schimb atunci. mai pusesem pe masina si piulite antifurt pt fiecare roata(70 euro) si bavete de noroi pt rotile fata si spate (70 de euro). fa un calcul si vezi carti bani am pierdut. masina arata si functiona ireprosabil.
cred ca piata este suprasaturata de masini.
personal, daca nu reuseam sa o dau cu 9.500(si am fost norocos ca am reusit), nu mai vindeam masina si o tineam in fata blocului. pur si simplu nu se merita vanduta la banii aia, chiar daca in situatia noastra focusul era a 3-a masina la doua persoane.
Lucian107416
QUOTE (DRAGOS @ Dec 6 2010, 06:39 PM) *
Am sarit un cuvant. Vroiau sa preia leasing-ul gratis, fara sa-mi dea nimic, mizand pe ideea ca nu-l mai pot plati.

Pai vede cineva ceva incorect in asta? Situatia a fost destul de des intalnita in ultima vreme si o gramada s-au aruncat la cheltuiieli ce ii depasesc.
DRAGOS
da' n-am condamnat pe nimeni, omul e liber sa ofere cat vrea, e problema mea daca accept sau nu. eu doar enumeram ce oferte am primit in 2 luni de cand am masina la vanzare.

@azazel, masina mea are 40k km si 1 an si 8 luni, inca 16 luni e in garantie. cred ca merita ceva mai mult de 10 mii de euro, mai ales ca noua este 20.000.
Titi1988
Dar eu.. ca am dat pe Nissan per total cu leasing 22.100 euro iar dupa 4 ani si 90.000 km vreau sa o dau la anu cu 7999 euro si nu cred ca o sa primesc atata pentru ca sunt identice masini identice cu a mea cu 5600 euro turned.gif.
Asta ii viata ce sa-i faci you win some, you lose some, mostly lose wallbash.gif

PS si eu sunt de parere ca merita mai mult dar cu ce te incanta ca zicem noi chestia asta?
f1anatic
Pe mine ma depaseste ideea asta cum ca cineva poate sa umble cu masina aproape 20 de luni si 40,000 km, mai are mai putin de jumatate din garantie doar, insa mai vrea mai bine de jumatate din pret.

Dude, masina mea daca mai face 10,000 - 12,000 este doar ca are o gramada de piese esentiale (minus blocul motor) NOU NOUTE (sub 5000 de mile) si documentat totul pina la ultima saiba. Neatinsa decit de patina timpului si uzurii, probabil ca as lua pe ea 6-7000 - sau aproximativ 25% din valoarea initiala.

Dupa cum ma amuza si faptul ca toata lumea care vinde masini aici in america pretinde ca masina a mers 80% pe autostrada. Asta ca sa creada fraierii ca sint "easy miles". Mda...ai mers pe autostrada ca autostrada te duce din Chicago la locul de munca zilnic. Faptul ca stai in chicago si ca in fiecare dimineata traficul este bara la bara pe o distanta de 100 km nu mai se pune la socoteala... Masina mea cred ca mers 80% din drum pe autostrada...dar a pretinde ca a mers in a 5-a mai mult de 5% din viata ei...cred ca e o exagerare.

Iar cu Civic comparata cu o lama de bisturiu; hai totusi sa o lasam mai incet cu exagerarrile. Eu stiu ca fiecare dinttre noi isi supraestimeaza masina; si ca intr-adevar sint diferente intre modelul american si cel euro-japonez. Insa daca tu te uiti la un Lancer Ralliart ca un upgrade fata de ce masina ai acum, si modelul Ralliart este la fel si aci si acolo...nu putem ajungem la afirmatiia ca Civicul tau este o masina brutala. Pai in felul asta, tu practic vrei sa iti iei o masina mai..."fraiera". O fi prea brutala pt. mama ta...desigur; dar atit.

DRAGOS
Piata din europa difera mult fata de cea din state smile.gif in germania, masina mea, cu aceeasi varsta si nr de km bate spre 15 mii de euro. Eu nu nu vreau 15 mii, dar nici 10.

Bisturiu i s-a parut lui Diesel fata de cee'd probabil(care e o masina foooarte confortabila), mie mi se pare doar o masina ok, cu o oarecare doza de sportivitate in plus fata de media masinilor de pe strada. Prea dura e pentru mama, pentru mine e in regula.

Apropo de confort, citez dintr-o cunostinta care a trecut de curand de la type-r la EVO: "Masina este incredibila, suspensia este mult mai confortabila decat la Type-R dar masina este mult mai stabila..."
ozz86651
F1:
1. Civicul ala e dierit de cel USA. Chiar si pur vizual ultimul lucru pe care poti sa spui e ca e o masina banala. Plus suspensiile sint altele (masinile pentru america sint foarte lalii) dar si drumurile sint altele.
2. Preturile la masini le stabileste piata, nu omul. Daca tu nu iei decit 6-7000 pe masina, ok, esti liber sa ceri mai mult dar probabil nu o sa o vinzi sau esti liber sa ceri mai putin daca ai sufletul mare. Problema e ca in Romania nu exista o piata foarte mare ca sa faci statistici si sa publici preturi medii ca blue book sau edmunds. O data preturile publicate ele incep sa se auto determine, adica dupa ele se iau oamenii si devin automat adevarate.
3. 20 de luni si 40,000 de km si aici insemna binisor peste juma de pret. La cam juma de pret ajungi in 5 ani daca nu pui multe mile pe ea la masinile care isi tin bine valoarea.


QUOTE
Dupa cum ma amuza si faptul ca toata lumea care vinde masini aici in america pretinde ca masina a mers 80% pe autostrada.


Masinile mele sint cam in situatia asta, una din ele cel putin... mai stiu si altii.
James Kilowatt
Ultimile mele doua masini au mers mai mult de 80% pe autostrada, in top gear tongue.gif
De altfel, consumul mediu o spune, petrolierul de cand cand a iesit din rodaj are consumul mediu 7.7%... ori asta nu se poate obtine mergand bara la bara.
adrian_flavius
QUOTE (DRAGOS @ Dec 3 2010, 08:52 PM) *
Pana una alta am fost si m-am urcat in rallyart, echiparea cea mai de jos (fara-navi, sound Rockford Fosgate si piele) si....sunt putin dezamagit. Calitatea asamblarii e clar sub Honda, bordul arata trist, iar scaunele...scaunele sunt dezastruoase! Eu la 1.8 140cp am scaune mai bine profilate. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum zbor din taburetele alea pe Cheia.


Am avut un flash-back de acum aproape 3 ani, cand m-am dus special la Bucale sa ma dau cu noul (pe atunci) Lancer...si care in varianta Instyle mi s-a parut cu un interior extra-cheap...chiar, oamenii astia nu si-or da seama ca in afara de mecanica, mai e nevoie si de un pic de confort intr-o masina de zi cu zi? Ca daca ar face-o strict doar pentru racing/liniute/distractie, as intelege, si n-as avea pretentia decat la 2 scaune de curse, restul roll-cage si tabla ordinara, plus ceasurile pe bord...si ar fi mai ieftina...

Mie Mitsu, indiferent de clasa, mi se pare ca nu pune niciun interes in interioare...chit ca mie Pajero mi-a ramas la corazon din perioada anilor '80, cand dadea clasa in Dakar, faza e ca interioarele au fost intotdeauna slabe, chiar si la variantele superioare de echipare...le-as da o idee: sa faca la fel ca cei de la Kia: sa angajeze niste designeri de la VW si sa-i puna la treaba, cel putin la partea cu interioarele...cuplate cu mecanica de vis, ar da lovitura (parerea mea...); si Subaru ar avea de castigat la treaba asta, si ei au o mecanica superba, da' niste interioare nu prea stralucite...

@Dragos: un Legacy cat mai e?
Rebel
Vezi, eu ti-am spus ca interiorul este sub orice critica la Mitsubishi...
Vad ca iti pui deja intrebari referitoare la valoarea de revanzare a Civicului si nu esti prea incantat; asa cum spuneam anterior, o sa ai mari probleme de revanzare in cazul Lancerului. Uite, eu am un amic de tenis a luat una ca a zis ca face nu stiu ce afacere ca a luat-o mai ieftin cu nu stiu ce promotie, s-a dat cu ea (cred ca sunt 2 ani si ceva acum) si ia fix pix pe ea. Ca sa nu mai mentionez ca toti pretendentii sunt sub 25 de ani si ofera mai nimic ca nah, nu dau banii pe afara.
Mitsubishi ofera performante dar scumpe (de-aia trebuie sa stea intr-o marja de pret pentru a fi competitivi fara a pune un interior mai acatarii) si se pare ca nici nu exceleaza in fiabilitate (masinile merg destul de des in service).
Am mai spus de cateva ori pe forum, in momentul in care incepi sa pui anumite lucruri pe masina ca sa o faci competitiva cu altele (cele germane de exemplu) vezi ca pretul creste. Componentele si materialele costa, trebuie sa se reflecte in pret.

Revin si sustin ca un Golf GTI este o masina beton, Corrado imi place foarte foarte mult, nu stiu cat este de fiabila dar la aspect este dementiala. Si ce daca are 2 locuri in spate, le-ai folosit pe toate 5 vreodata? Cat e un Corrado in Romania?
Sunt alternative foarte interesante la banii astia, ziceai ca vrei sa-ti faci damblaua dar deja te vad putin frustrat cu revanzarea Civicului, o sa ai mari probleme cu Mitsubishi.
Eu m-as mai uita si in alte curti sa vad ce pot gasi.

Nu stiu care zicea pe aici ca ne e ciuda pe el. Nu stiu daca ii e ciuda cuiva, fiecare saliva la ceva la varsta aia si modelele erau altele. Eu am fost foarte fericit cu ce aveam, altii saracii nu aveau nimic. Bine ca exista posibilitatea, in alte vremuri nu erau aceleasi posibilitati si nici aceeasi putere financiara. Asta ca sa nu mai spuneti ca Romania nu a evoluat si nu ofera. Sunt copii in west care nu au buget de asa ceva.
Titi1988
Nici mie nu-mi place deloc interiorul la lancer, poti sa te uiti la un Leon Cupra 240 cp si arata foarte bine masina. Golf GTI Skoda Octavia vRS rolleyes.gif

de pe seat.ro

CUPRA 2,0 TSI 240 CP M6 20.113 fara TVA 24.940 euro cu TVA
xamez
sau poate un opel insignia opc cu motor de 2.8 v6 4x4 pretul c-am piperat 35 mii de e .
nu stiu daca te avantajeaza taxele la motorul asta.
Titi1988
QUOTE (xamez @ Dec 7 2010, 05:37 PM) *
sau poate un opel insignia opc cu motor de 2.8 v6 4x4 pretul c-am piperat 35 mii de e .
nu stiu daca te avantajeaza taxele la motorul asta.

cred ca depaseste cu mult bugetu asa-i Dragos?l..cu 10.000 euro mai exact turned.gif
DRAGOS
deja vorbim pe avioane cu OPC-ul ala, e foarte departe de plafonul de 25-27k smile.gif

Flavius, legacy-ul care sa-mi convina e GT-ul, care e de vreo 2 ori cat bugetul meu biggrin.gif In rest avem 2.0 aspirat sau dizel de 150cp, automata de la 1900 toamna, etc. Nu merge.

Interiorul de la leon mie mi se pare mai jos decat ala de la mitsu. Nu zic nu, e mai bine facut, dar e mai urat. Nu mi se pare un salt, plus ca nu am vreo afinitate pentru model/marca. Cu skoda ma impac mai bine, octavia FL chiar imi place, 20TFSi DSG e combinatie foarte frumoasa, dar lipseste AWD-ul. La fel si in cazul GTI-ul, masina buna, desi destul de banal nu pot sa spun ca-mi displace, dar daca ar fi sa aleg intre interior si AWD, aleg pe cel din urma.

QUOTE (Rebel @ Dec 7 2010, 06:29 PM) *
Si ce daca are 2 locuri in spate, le-ai folosit pe toate 5 vreodata? Cat e un Corrado in Romania?

5 nu, 4 folosesc destul de des. Nu vreau masina in 2 usi, e de ajuns sa car pe cineva in spate 1 data pe luna ca sa ma enervez. Daca voi lua vreodata ceva in 2 usi, atunci va avea si 2 locuri. In plus, se mai pune si problema portbagajului, la civic il umplu mai des decat mi-as fi inchipuit.

Scirocco(se numeste corrado in state/canada nu?, vorbim de acceasi masina?) are in plus fata de golf design-ul exterior...si vreo 2000 euro.

Singurul argument serios in favoarea masinilor VAG este pretul la revanzare, adus in discutie de rebel.

Ca sa inchei treaba cu VAG-ul, daca ar fi sa aleg o masina de la ei, aia ar fi Octavia RS TFSI DSG. E cea mai ieftina, arata bine(adica imi place mie), baza tehnica e identica si e o masina destul de practica. Pe locul 2 ar fi golf, scirocco e departe tare de ceea ce vreau eu de la o masina, acum.

Octavia RS DSG costa similar cu ralliart, la aceleasi dotari. Golf-ul e cam cu 1 mie mai scump, iar scirocco cam cu 3 mii.


Rebel
Imi cer scuze, ma refeream la Scirocco, mai ieri citeam despre noul Corrado...
T u d o r
Corectati-ma daca gresesc dar Octavia RS actuala se bazeaza pe platforma lui Golf 5 iar motorizarile (si probabil setarile cutiei) sunt neupdatate. Adica pe Leon si pe G6 motorul scoate 211 cai iar pe RS a ramas la vechea valoare de 200. E un fel de yesterday's news.
DRAGOS
nope, octavia RS face-lift a primit interiorul de golf6, motorul de 211 cp and so on. smile.gif platforma e aceeasi, golf6 e defapt golf 5 cu face-lift.
Titi1988
QUOTE (DRAGOS @ Dec 7 2010, 06:53 PM) *
nope, octavia RS face-lift a primit interiorul de golf6, motorul de 211 cp and so on. smile.gif platforma e aceeasi, golf6 e defapt golf 5 cu face-lift.

Daca avea AWD skoda octavia RS nimeni nu mai cumpara audi quattro thumbsup.gif
Imi place extrem de mult RS-ul si m-am indragostit de le de cand l-am vazut prima data, se pare ca tot la prima dragoste ma intorc teehee.gif
Tudor ce ai cu RS-ul cel de 200 de cai? ha ia zi! laugh.gif
AZAZEL
octavia rs are motorul de 200 cp in continuare.

@titi, nu inteleg care este legatura intre octavia rs , fie ea si cu un presupus motor de 211 cp + o presupusa tractiune integrala si audi quattro ! chiar crezi ca cele doua masini au multe lucruri in comun?
audi a4(probabil la el te refereai) cu 2.0tfsi 211 cp si aproape chel costa peste 40.000 euro iar diferentele tehnice sunt enorme. chiar crezi ca clientii celor doua masini se intersecteaza ? daca te gandeai la a3, atunci nu am apropae nimic de obiectat, octavia si a3 avand f multe in comun.
dar asta e alta discutie.
Titi1988
Mie mi se pare ca Skoda octavia este o versiune mai ieftina a audiului a4. A4-le la nivelul calitatii sta mult mai bine, atentia la detaliu la fel dar in rest mi se par chiar la fel, dar unul se numeste Audi. Parerea mea.
AZAZEL
titi, nu te pricepi la masini(sau cel putin la astea doua) si lasa lucrurile asa.
te lasi influentat de dimensiunile celor doua, fara sa stii ce se ascunde sub ele.
DRAGOS
Azazel, de ce esti asa sigur ca octavia are in continuare 200cp?smile.gif
T u d o r
Asa scrie pe site-ul lor oficial. smile.gif
ozz86651
Aud o lucururi proaste despre motorul asta 2.0 TFSi. Unul e ca ar minca ulei, uneori foarte mult. Mi se pare cam jalnic sa stai cu sticla de ulei in portbagaj la o masina premium noua. Voi ce stiti?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.