Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lancer rallyart vs orice altceva
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
DRAGOS
Diferenta de impozit intre 330 si 320 sunt 2 plinuri de bezina, irelevant daca dai 30k euro pe masina.

Mai departe, diferentele apar la consum, eu as zice intre 2 si 3 la consum mixt(unde 320-ul o sa aiba 12, 330-ul o sa aiba cam 15), ceea ce la ~30k/an cat fac eu ar fi destul de mult. 3 x 6 lei/litru x 300 = 5400 lei/an, deci cam ~100e euro pe luna in plus, doar benzina.

Daca ar fi sa fac un efort cred ca mi-ar parea rau dupa 2-3 luni ca n-am luat 330.

Daca discutam de seria 3 si de costurile aferente, la pret de 330xi ar fi 320xd, care softat ar ajunge pe ~220cp. Asta ar fi varianta rationala, economica, mai putin captivanta si mai trista(cel putin pt mine care nu sufar diesel-ul...)
HalbaSus
O intrebare scurta: daca tot a aparut in ecuatie BMW-ul SH atunci de ce nu intra si celelalte berline premium: C, A4, IS ?

Eu am mers cu 330xd automat si sincer nu m-a dat pe spate ca fiind o supermasina, sunt convins ca pe circuit e marginal mai rapida decat un C320cdi sau un A4 3.0 TDI dar pe drum (chiar si daca e condusa la viteze unde apar dragonii) nu mi s-a parut ca ar fi o diferenta fenomenala. E o masina rapida, fara doar si poate dar nu e revolutionara fata de competitie. In plus in afara de performante dinamice (unde diferentele eu cred ca pot fi observate doar pe circuit) la majoritatea capitolelor bmw sta mai prost sau chiar cel mai prost fata de celelalte:
- atat mercedesul cat mai ales audi-ul au spatiu mai mare decat 3-arul, la capitolul locuri spate 3-arul e mai degraba in clasa compactelor (mici) singura care e mai mica e IS-F-ul, care e gandit pentru marimi japoneze.
- Mercedesul e mai comfortabil, e posibil ca si IS-ul sa fie mai comfortabil, seria 3 si A4 sunt in aceeasi liga.
- interiorul 3-arului este cel mai urat/trist/plictisitor. Celelalte 3 au chiar interioare foarte misto.
- Varianta cu tractiune integrala e oarecum o gluma din punct de vedere al tractiunii integrale fiind mai degraba o masina cu tractiune spate unde electronica mai transfera uneori putere si pe fata (ceea ce nu e rau... daca nu ninge...)
- Aspectul exterior e o chestiune de gusturi dar daca punem cele 4 masini una langa cealalta si facem un sondaj de opinie ma indoiesc ca BMW-ul ar aduna prea multe voturi. In opinia mea spatele treiarului este similar unei masini coreene, daca dai jos sigla si imi spui ca e de la un model nou de hyundai eu o sa te cred.
azazel1
eu daca as fi dragos si m-as gandi la un sh aproape nou as lua a4 2.0tfsi quattro cu s-tronic.
211cp constant de la 4300 ture la 6000
350nm de la 1500 la 4200ture
chiar nu stiu ce poti dori de la un benzinar ce atinge cuplul maxim si puterea la turatie de diesel si in plus de asta are un potential de tuning imens: cu cateva sute de euro il ai la 270cp si peste 400nm. motorul asta este de vreo 6 ani constant cel mai bun motor din lume la categoria 1.8- 2.0litri.
in varianta standard papa 0-100km/h in mai putin de 6.5 secunde, consuma putin(mixt pe la 9% daca te dai la masina), cu siguranta mai putin ca civicul aspirat de 1.8. are spatiu interior, finisari de calitate(zic eu), taxe mici samd


325i cu 217cp(asta exista in europa), nu as lua nici mort. cum dracu sa ai un aspirat de 3 litri si abia 220cp ??!!
ori 330i ca macar sa nu iti para rau de benzina arsa(consuma la fel ca 325i) si de taxele platite, ori un motor de 2 litri.
James Kilowatt
@Dragos
Daca vrei alegere rationala si economica, atunci pastreaza-ti masina pe care o ai inca vreo 2-3 ani pana ii cad rotile tongue.gif

Pe mine 320d-ul (de 177CP) nu m-a dat deloc pe spate, si am foarte mari dubii ca aia 220CP din tuning sunt reali. De fapt dupa ce l-am condus si cei 177 stock mi s-au parut din pix, ceva imi spune ca nu sta in fata unei octavii 1.8 tsi de 158CP declarati, cel putin nu dupa ce au plecat de pe loc.
Dupa ce l-am testat m-am uitat putin pe net si am vazut ca pe zeperfs toate modelele (177 si 184CP) au masurat performante mai slabe decat cele declarate.
Ii mai pui si o automata si o tractiune integrala si ai ucis-o de tot, probabil ajunge la performantele Civicului tau.
Dizal in 4 cilindri cu integrala, sigur de BMW e vorba aici?? unsure.gif

Daca vrei sa revii la 4 cilindri (si la turbo) atunci concurenta e mult mai stransa. Pai un Megane RS costa cu 10k€ mai putin decat un 328i si il spulbera si in linie dreapta si pe circuit cu toata tractiunea lui pe rotile gresite (pe circuit ramane valabil si la pentru 330, 335 cu i, d, x in orice combinatie). La bang for the buck e imbatabila.
DORU
Buey deci sa n-aud de Clio RS, da ? tongue.gif Chiar daca ai zis de Megane RS...tot pe acolo sunt cu exceptia clasei din care fac parte.

Acum vreo 8 ani imi resoftasem eu primul meu 1.8T FWD cu turbosuflanta K03 de-aia mica de la 150 la 193 caluti, i-am pus filtru aer K&N si evacuare sport si ma simteam (deh, tineretile biggrin.gif) calare pe-un murg El Zorab greu de intrecut.

Si iaca vad langa mine la semafor o chestie mica si neatragatoare, de-a dreptul urata daca ma gandesc mai bine, si-un nene care ma "provoaca" din priviri... Am muscat-o convins ca-l zdrobesc si-am sfarsit citindu-i o sigla mica de pe spate "RS"...Socat clasa mare, am cautat sa vad ce e gandacul ala care ma "facuse", cand io scoteam suta in 7,7sec...

Si uite ce era gandacul: http://www.autoevolution.com/engine/renaul...16v-172-hp.html

O masina usoara (1000kg), aspirat puternic si potent (172 cai si cuplu "doar" 147Nm), o reala "pain in the ass" pe orice carosabil, mai putin ud sau denivelat, ca acolo pierde puncte multe. Ei, cand ne-am dat noi era uscat biggrin.gif asa ca degeaba aveam turbo si 195 cai / 270Nm, ca matematica spunea ca avea 0,5sec avans 0-100 36182451.gif

Deci da, Megane RS poate fi o solutie f tentanta, nu mai zic de F1 Cup whistling.gif
Titi1988
ne bagam la masini serioase, HAI SA FIM NEBUNI!!!


2.8 turbo V6 325 cp si arata fenomenal.

gata, mi-a trecut. eram la motoare de 2.0? whistling.gif whistling.gif
HalbaSus
E UN OPEL ! verymad.gif

Nu ca ar fi ceva rau in asta, insa opel-urile foarte rapide... deobicei nu sunt foarte bune. E ca si cum l-ai pune pe bucatarul de la shaormarie sa gateasca la un restaurant cu 3 stele michelin.
Seri
Deci motoarele pe benzina consuma prea mult, iar intre 2.0 si 3.0 turbodiesel este diferenta prea mare.

Solutia ar fi 2.0 diesel biturbo. Singura varianta este C 250 cdi, cu un motor 2.1 cu doua turbine in serie, una mica VGT si una mai mare, ce dezvolta 204CP. Motorul asta a fost introdus pe C-Class prin 2009, iar din 2010 este disponibil si cu 4Matic. Este cel mai puternic motor de le Mercedes care se poate lua cu manuala.
James Kilowatt
Sau Lancia/Opel (acelasi motor fiat), 1.9 diesel biturbo 190CP. Asta are si avantajul ca e sub 2L. Insa daca lui Dragos nu-i place turbo, noi de ce-l tot impingem spre biturbo? teehee.gif

sau Giulietta 1.7 235CP, benzen... parca am mai spus-o o data, nu? whistling.gif
Titi1988
A scris undeva dragos ca giulietta si mito sunt pentru gay si femei ( defapt cred ca a scris ca nu sunt pe gustul lui dar am rezumat mai bine) laugh.gif
mojorisin
Si pentru ca am avut si eu exact aceasta dilema legata de consum si tractiuni fix in august anu trecut, revin cu 2 filmulete:
http://www.youtube.com/watch?v=TFH1rO_wU8o

http://www.youtube.com/watch?v=tfBMh73voF0
DORU
QUOTE (Seri @ Mar 23 2012, 11:40 AM) *
Solutia ar fi 2.0 diesel biturbo. Singura varianta este C 250 cdi, cu un motor 2.1 cu doua turbine in serie, una mica VGT si una mai mare, ce dezvolta 204CP. Motorul asta a fost introdus pe C-Class prin 2009, iar din 2010 este disponibil si cu 4Matic. Este cel mai puternic motor de le Mercedes care se poate lua cu manuala.


TopGear zice ca e motor de 2200cmc: http://www.topgear.com/uk/mercedes-benz/c-...-blueefficiency

Aici aflam ca nu e de 2.1 si nici de 2.2, ci de 2145cmc biggrin.gif : http://www.autoexpert.ro/Teste/Mercedes-Be...I-4MATIC/202/1/

Seri, update: cel mai puternic motor diesel biturbo la categoria 2.0 este Alpina D3 thumbsup.gif
Are 200 cai pana in primavara lui 2009 si 213 cai dupa primavara lui 2009. Super masina...mi-as lua-o maine ! biggrin.gif
Dar lui Dragos nu-i plac dieselele biturbo, asa-i ? laugh.gif
former_ozz
Moama ce urit e opelul ala. Credeam ac numai p-aici vad chestii d-astea de te trezesti noaptea racnind. smile.gif
azazel1
QUOTE (DORU @ Mar 23 2012, 01:30 PM) *
QUOTE (Seri @ Mar 23 2012, 11:40 AM) *
Solutia ar fi 2.0 diesel biturbo. Singura varianta este C 250 cdi, cu un motor 2.1 cu doua turbine in serie, una mica VGT si una mai mare, ce dezvolta 204CP. Motorul asta a fost introdus pe C-Class prin 2009, iar din 2010 este disponibil si cu 4Matic. Este cel mai puternic motor de le Mercedes care se poate lua cu manuala.



Seri, update: cel mai puternic motor diesel biturbo la categoria 2.0 este Alpina D3 thumbsup.gif
Are 200 cai pana in primavara lui 2009 si 213 cai dupa primavara lui 2009. Super masina...mi-as lua-o maine ! biggrin.gif
Dar lui Dragos nu-i plac dieselele biturbo, asa-i ? laugh.gif



total gresit.
nu stiu ce alpina d3 twinturbo a avut 200cp si apoi 213 cp, pt ca motorul twinturbo de bmw de baza dupa care alpina ar putea sa faca modificarile a avut pana in toamna lui 2011, 204cp si 400nm.
acum bmw a adus un upgrade la acest motor si are in varianta de serie 218cp si 450nm.
pana in toamna lui 2011, acel motor de la mercedes ramane totusi cel mai puternic avand 204cp si 500nm.

oricum alpina este un tuner, deci iese din discutie.
DRAGOS
Diesel, cum am mai scris pe aici prin zona, chiar daca e alegerea rationala, e exclus din start. Cum spune James, daca e sa gandesc rational, tin civicul. Daca fac upgrade, pai fac...dar sigur va fi pe benzina, 99% va fi sedan si sunt foarte indecis intre turbo si aspirat. Ambele au avantaje si dezavantaje, dar sincer cred ca n-o sa ratez ocazia (probabil unica in viata, de acum incolo turbo e viitorul) de a avea zi de zi pe mana un aspirat mare. 3l ala de bmw e fantastic, dar sincer m-as multimi si 2.4 i-vtec de pe accord.

@azazel, eu am consum mediu 8.3 pe ultimii 80.000 km(resetat cam la 3 luni dupa ce am luat masina). Audi-ul ala, condus de mine, identic cu civicul, n-o sa consume in veci pururi sub 10 mediu smile.gif

Altfel, da, nu pot sa neg, A4 ala cu 2.0tsi si quattro e o masina serioasa, dar pur si simplu ceva imi spune nu. Service-ul e unul din motive, imaginea de marca e altul, faptul ca nu-mi place stilul vw de a folosi 3 platforme si 2 interioare ca sa faca 20 modele e iar un lucru. Pur si simplu mi se pare bataie de joc sa vinzi A4, A6 si A8 care arata absolut identic.
mojorisin
Si ca vorbiram despre sunetul mai frumos al lui 6 fata de 4:

http://www.youtube.com/watch?v=SrNjVaQxSPw
DRAGOS
Exact thumbsup.gif

Eu zi de zi aud asta: http://www.youtube.com/watch?v=MHsptFB2Vs4
DRAGOS
Pe forumul honda e un tip care are un accord 2009 2.0 156cp in Romania si un Passat CC 1.8TSI DSG in Dubai, masina de servici. L-am rugat sa-mi faca o scurta o comparatie intre masini, cam asta e ce zice el:

QUOTE
@dragostan:

Design:
Ambele se fac remarcate prin design si ies in evidenta oriunde, poate un plus pentru CC

Spatiu Interior:
Accordul sta mult mai bine la locurile din spate iar la locurile din fata eu zic ca sunt similare.
Scaunele in CC sunt mai tari si ofera mai mult suport lateral dar nu exista diferente mari

Motorizare:
La acest capitol cred ca Accordul e putin in fata.
Nu spun aici ca la CC se simte difereneta de 200 cm dar parca e mai sportiv cel de Accord.(in cazul meu apare si diferenta de la DSG la Manuala)
Desi eram foarte reticent fata de transmisia automata, acum incep sa imi dau seama de avantajele in utilizarea zi de zi.
Din ce vad in semnatura, esti din B sau PH unde traficul e infernal.As recomanda sa mergi pe automata dar ca sa simti cu adevarat condusul atunci manuala fara sa clipesti.
Nu investi in pedale pe volan pentru schimbari pentru ca nu o sa le folosesti.

Costuri de intretinere:
La Accord revizia se face la fiecare 20K si e in jur de 8 - 10 milioane.
La CC revizia se face la fiecare 15K.Eu am prins primele 5 revizii gratuite dar din ce am inteles o revizie ajunge 5 milioane (aici)

Tinuta de drum:
Mi se pare ca CC-ul are o suspensie mai rigida decat Accordul ceea ce aici e OK dar in Romania nu stiu cat o sa reziste jantele cu anvelope cu 45 la talon.

Calitate:
Plasticele la interior sunt la fel la amandoua parca cu un plus pentru Accord

Consum:
Cum am mentionat si in primul post, eu am sesizat o diferenta de 1 - 2 litri dar poate se datoreaza si din cauza utilizatii AC-ului mereu

Personal daca as fi sa achizitionez o masina noua acum in Romania, as merge pe Accord automata.


Cand vorbeste de consum, 1-2l sunt in plus la CC, care merge non-stop cu AC-ul pornit, fiind in Dubai.
DORU
QUOTE (azazel1 @ Mar 23 2012, 05:30 PM) *
QUOTE (DORU @ Mar 23 2012, 01:30 PM) *
QUOTE (Seri @ Mar 23 2012, 11:40 AM) *
Solutia ar fi 2.0 diesel biturbo. Singura varianta este C 250 cdi, cu un motor 2.1 cu doua turbine in serie, una mica VGT si una mai mare, ce dezvolta 204CP. Motorul asta a fost introdus pe C-Class prin 2009, iar din 2010 este disponibil si cu 4Matic. Este cel mai puternic motor de le Mercedes care se poate lua cu manuala.



Seri, update: cel mai puternic motor diesel biturbo la categoria 2.0 este Alpina D3 thumbsup.gif
Are 200 cai pana in primavara lui 2009 si 213 cai dupa primavara lui 2009. Super masina...mi-as lua-o maine ! biggrin.gif
Dar lui Dragos nu-i plac dieselele biturbo, asa-i ? laugh.gif



total gresit.
nu stiu ce alpina d3 twinturbo a avut 200cp si apoi 213 cp, pt ca motorul twinturbo de bmw de baza dupa care alpina ar putea sa faca modificarile a avut pana in toamna lui 2011, 204cp si 400nm.
acum bmw a adus un upgrade la acest motor si are in varianta de serie 218cp si 450nm.
pana in toamna lui 2011, acel motor de la mercedes ramane totusi cel mai puternic avand 204cp si 500nm.

oricum alpina este un tuner, deci iese din discutie.


Tuner sau nu, vinde masini si daca e total gresit, atunci verifica site-ul Alpina si vei vedea ca ce zic eu este real thumbsup.gif

QUOTE (DRAGOS @ Mar 23 2012, 05:45 PM) *
...dar pur si simplu ceva imi spune nu. Service-ul e unul din motive, imaginea de marca e altul, faptul ca nu-mi place stilul vw de a folosi 3 platforme si 2 interioare ca sa faca 20 modele e iar un lucru. Pur si simplu mi se pare bataie de joc sa vinzi A4, A6 si A8 care arata absolut identic.


Service-ul ca retea este f bine dezvoltat, marele minus il reprezinta modul in care esti tratat in calitate de client, adica jalnic (si nu de service-ul in sine neaparat, cat de Importator).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.