Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lancer rallyart vs orice altceva
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Rebel
QUOTE (HalbaSus @ Dec 11 2010, 01:34 AM) *
.. sau cat de greu e sa indepartezi petele de smoala ? smile.gif

Vrei sa te invat sa le scoti iute, fara probleme si fara sa zgarii masina? smile.gif
Titi1988
QUOTE (Rebel @ Dec 11 2010, 05:08 PM) *
QUOTE (HalbaSus @ Dec 11 2010, 01:34 AM) *
.. sau cat de greu e sa indepartezi petele de smoala ? smile.gif

Vrei sa te invat sa le scoti iute, fara probleme si fara sa zgarii masina? smile.gif


eu folosesc asta si a mers chiar ok. am terminat un tub intreg pe nissan, avea multe pete dar nu se vedeau din cauza culorii.
AZAZEL
mafra folosesc si eu. e super ok solutia respectiva.
pista
Masina "fun" neinmatriculata cu transport pe platforma nu e solutia optima pentru mine. Sunt la 600km de Euroring. Cum a zis Halba, cu un circuit prin preajma ar putea fi o solutie buna. Chiar si cu o masina inmatriculata cu volan pe dreapta.

Analiza lui Halba e excelenta, la fel si concluzia: "sa fie comfortabila si fiabila pentru a o putea folosi zilnic, dar suficient de hardcore pt momentele cand sotia si copilul nu sunt in masina, esti pe un drum misto si printr-o minune traficul e suficient de lejer ca sa-ti permite putina distractie."
Merg destul de frecvent pe astfel de drumuri, intrebarea e nivelul de comfort si cel de hardcore oferit sau mai bine zis echilibrul lor.

Dupa vanzarea OBK-ului pentru Ralliart mai e nevoie de ~12.500Euro(cu costurile de leasing pe un 1an cu 50% avans incluse). Estimand o devalorizare in urmatorii 3 ani de ~5.000Euro pentru OBK si 13.000Euro pentru Ralliart rezulta o diferenta de devalorizare de ~8.000Euro. Si inca nu am pomenit de diferenta de cost combustibil pe 100.000km(in 3 ani) care e ~4.500Euro. Practic toata distractia ma costa pe urmatorii 3 ani ~25.000Euro. Pare un pic cam mult. confused.gif

Astfel ramane varianta SH la care efortul finaciare mult mai redus. Saptamana viitoare merg sa vad masina intrata in vizor.
HalbaSus
@Titi, AZAZEL: eu am folosit benzina, se curata destul de usor doar ca devii "petrolhead" la propriu biggrin.gif

@pista: pai suntem multi care cautam un compromis intre putere, sportivitate si utilitate... daca am vedea doar latura practica a lucrurilor am conduce cu totii monovolume dizal 1.4. Cat despre calculul tau... este deprimant... nu spun ca nu e corect dar iei prea multe lucruri in calcul.

P.S: Ai uitat sa calculezi diferenta de impozit (favorabila lancer-ului) precum si diferenta de RCA (favorabila tot lancer-ului) si daca e adevarat ca "time is money" atunci mergand mai repede (si lancerul e mult mai rapid decat outback-ul) vei avea mult mai mult timp, deci implicit mai multi bani... ce naiba, eu cred ca economisesti luand lancerul 36182451.gif

pista
Halba, intr-adevar calculul meu este deprimant. Uite ca diferenta de impozit si RCA nu am luat in calcul dar cred ca e ~600Euro/3 ani. Nesemnificativ fata de 25.000Euro.
E adevarat ca "time is money" dar mult mai repede pe drumurile noastre publice nici cu Lancer-ul nu poti merge timp indelungat. Castigul real ar fi la depasiri care pot fi efectuate mult mai usor.
Sigur voi econonomisi cu o masina care consuma mai mult. biggrin.gif

P.S. poate reusesti sa mai descoperi si alte elemente pozitive care sa puna in alta lumina calculele mele rolleyes.gif

E de vanzare o Mazda6 MPS cu rulaj mic. As putea sa iau din banii care primesc pe Outback.
Ce stiti voi despre Mazda6 MPS ?
Sunt cateva aspecte care ma deranjeaza:
- greutatea relativ mare de 1665kg fata de Outback care cantareste 1450kg. 200kg in plus poate afecta manevrabilitatea
- caracterul subviratoriu descris de cei care au testat masina(am citit multe teste)
- sistemul AWD aparent mai putin performant, un AWD care e mai mult FWD (sistem Haldex controlat electronic)
- bancheta nu este rabatabila
- nu stiu cat de fiabila e

Iata si parerea unui proprietar care vinde una:
" De ce schimb Mazda6 MPS? Nu imi infige un zimbet pe buze atunci cind o conduc pe drumuri virajate. are caracter subviratoriu pronuntat. Este grea, este prost echilibrata din punct de vedere al maselor, etc... nu se creeaza conexiunea om-masina."

In rest am citit numai bune despre Mazda6 MPS.
Aspectul de understatement chiar imi convine, motorul de 260CP/380Nm cu demarajul de 6,6s pana la 100 pare OK, cei 380Nm sunt obtinuti la 3000rpm si deja la 2000rpm sunt peste 300Nm, nivelul de echipare e foarte bun.
Consumul mai ridicat nu m-ar deranja.

Astept cu interes parerea voastra. smile.gif
AZAZEL
QUOTE (pista @ Dec 13 2010, 10:01 AM) *
- greutatea relativ mare de 1665kg fata de Outback care cantareste 1450kg.


mergi la o balastiera si cantareste outback-ul.
vei vedea ca are mult peste 1.6 tone. doar nu te gandesti ca o masina in doua volume, presupunand ca nu ar fi avut tractiune integrala ar fi cantarit 1350 kg avand si motor de 2.5 litri.
nu baga de seama ce scrie in talon sau pe site la subaru.
HalbaSus
Daca mai tii minte a fost un Mazda 6 MPS la euroring 3 parca... Vreo 2 ture m-am alergat cu el si mi-a placut cum mergea, acum poate ca nu o ducea la limita aia la care devenea foarte understeery... si clar o sa fie subviratorie fata de beemer, dar daca se descurca pe circuit nu cred sa ai probleme cu ea pe serpentine.
Iar ca idee de greutate, mertzul meu are cu 200 de kg peste Mazda 6 MPS smile.gif Iar pe drumuri publice nu am simtit asta niciodata, doar pe circuit.

Partea proasta e ca (dupa parerea mea) cu 120d-ul te vei distra mai bine pe euroring decat cu Mazda 6 MPS. E adevarat ca si Mazda 6 MPS e un compromis intre utilitate/comfort si sportivitate, dar originea de sedan de familie o face sa fie mai mult utila si comfortabila decat sportiva. Nu poti avea si portbagaj mare, si 5 locuri mari si comfortabile, si sa fie extrem de sportiva pe circuit. Probabil pe drumuri publice nu vei ajunge sa ii simti limitarile (mertzul meu e chiar mai "soft" decat Mazda6 MPS dar pe serpentine niciodata nu am simtit ca ar fi prea moale... pe circuit in schimb dupa ce am trecut de faza "aaaaaaaaah.... vine curbaaaaaa" am sesizat limitarile cauzate de suspensiile relativ moi si greutatea mare.
pista
Da, a fost una argintie. Trebuia sa cer sa ma plimbe si pe mine si atunci alegerea ar fi mult mai usoara. E clar ca pe drum public nu te apropii de limite la fel ca pe un circuit. Ideea e sa iau un sedan suportabila pe drum lung si pentru membrii familiei dar care sa ofere si o doza de fun cat sunt singur sau chiar cu familia la depasiri. Daca as avea motorul turbo pe OBK nici nu mi-ar trece prin cap sa vand masina.

Banuiesc ca nu va fi lafel de fun pe circuit ca 120d-ul. Cu slickuri si 120d devine prea "soft" pentru circuit chiar daca pe drum public este suficient de rigid.
T u d o r
Incepi si citeste aici Pista. Vezi daca ti se potriveste comportamentul masinii. Ceva imi spune ca da. smile.gif Ce m-a surprins a fost consumul declarat de posesori, undeva in jurul a 10-11% mediu. Mi se pare foarte putin si daca e real atunci e excelent.

Totusi daca tot ai un BMW in familie de ce nu te uiti la un 325 sau 330 xi? Sau diesel?
codrin.m
Si Daniel (care a venit cu 6-le argintiu pe circuit) are 10.7 mediu, dar pentru el e masina doar de drum lung. Consumul e bun, la noi orasul e prost pentru ca ne facem calcul dupa 2 drumuri Drumul Taberei - Pipera pe zi (de exemplu), la ore de aglomeratie maxima. Ar fi de preferat un mic test cu ea dar nu stiu unde gasesti un propietar dispus sa ti-o dea pe mana pentru asa ceva.
f1anatic
http://www.edmunds.com/mazda/mazdaspeed-mazda6/?

http://www.caranddriver.com/reviews/car/05...st_drive_review

Eu as incepe cu forumul pe internet. Doar communitatea iti va spune cit de fiabila, ce probleme sint, ce se poate imbunatati la ea; ce sa verifici daca o cumperi la mina a doua si ce aspecte negative sint.

http://forum.mazda6club.com/mazdaspeed6/23...new-owners.html
Diesel
Atat pentru Pista cat si pentru Dragos, conform testului facut de Top Gear in sezonul 15, episodul 2, Mercedes-Benz 190 Cosworth tongue.gif
HalbaSus
QUOTE (Diesel @ Dec 13 2010, 09:11 PM) *
Atat pentru Pista cat si pentru Dragos, conform testului facut de Top Gear in sezonul 15, episodul 2, Mercedes-Benz 190 Cosworth tongue.gif

Parca a castigat M3-ul E36 in episodul ala whistling.gif

Revenind la topic, daca vrei doar o masina rapida fara pretentia de a fi regele circuitului, atunci Mazda 6 MPS e o alegere buna. Are multi cai, turbina si tractiune integrala. Ce mai vrei ? Comparativ cu Outback-ul va fi un muuult mai rapida pe viraje (si pe linii drepte de altfel) si chiar daca nu vei parcurge distantele mai repede (asta depinde si de trafic) le vei parcurge mai comfortabil. Depasirile le vei face mai rapid, per total vei avea o masina semnificativ mai rapida din toate punctele de vedere.
Ralliartul este un evo detunat, iar evo-ul este o masina de circuit care poate fi folosita si pe strada... Mazda 6 MPS, 330(x)i/d sau chiar si c-ul meu sunt mai degraba cruisere care pot fi folosite si pe circuit.
pista
Va multumesc pentru sfaturi si link-urile utile.
In afara de engleza am citit in alte trei limbi forumurile de specialitate si articolele/testele legate de MPS. In engleza merge mai greu, mai incet...

Tudor, 325xi are dinamica superioara fata de OBK, dar fata de 120d nu sunt diferente majore pe drum uscat. Pentru un 330xd din 2007 e nevoie de inca 8.000Euro fata de MPS. Mai sunt si taxele aferente.

Codrin, un proprietar dispus sa mi-o dea pe mana pentru un test ar putea fi chiar vanzatorul. Zapada si gheata de pe sosea ma va impiedica sa fac un test in conditii optime dar va ajuta sa vad cum lucreza AWD-ul.

F1anatic, ultimul tau link este intr-adevar util.

L.E.
Halba, in primul rand vreau o masina AWD semnificativ mai rapida si nu neaparat pentru circuit, o masina de zi cu zi. Mazda 6 MPS poate deveni cruiserul de familie.
Cred ca EVO si STI sunt mai degraba masini care se simt in largul lor pe macadam chiar daca se descurca onorabil si pe un circuit asfaltat.
Rebel
ce nu inteleg eu este de ce ati stricat threadul omului!?

Ala care isi cauta masina sa isi deschida subiectul lui nu sa dea buzna asa...
Titi1988
stupid.gif offtopic.gif

in legatura cu topicul eu as ramane la civic, decat sa pierzi atat de multi bani la vanzare si sa bagi iar foarte multi in mitsu.. confused.gif Aceeasi dilema o am si eu si am decis cu ai mei ca nu are rost. Tin nissanul si mai luam la anul ori o utilitara cu 7 locuri ori un logan de 7 locuri pentru firma thumbsup.gif
DRAGOS
Din partea mea e ok, se poate discuta orice o oarecare legatura cu topicul smile.gif

La aceeasi concluzie am ajuns si eu, il mai tin, dar nu foarte mult. In primul rand ca nu s-a dovedit deloc fiabila si in plus, iarna urmatoare vreau 4X4...

Nu ma grabesc sa fac acum miscarea, dar in vara, cel tarziu, o schimb.

De revelion ma duc intr-o zona cu zapada destul de mare...si trebuie sa ma rog de taicamiu sa-mi dea masina lui ca nu prea am chef sa ma duc cu civicul. Am 2 probleme: 1. nu stiu daca mi-o da, probabil o sa plece el cu ea 2. si daca mi-o da, e o masina muuuult mai inceata si mai nasol de condus pe sosea decat civicul.
Titi1988
ce 4x4 are?
DRAGOS
ceva MARE, bun in offroad, dezastru pe sosea, masina de servici.
pmhoria
QUOTE (DRAGOS @ Nov 27 2010, 05:56 PM) *
De curand a aparut un LC in familie, ca masina de servici, deci daca vreau sa ajung prin namol, am cu ce.


... ninja.gif
DRAGOS
ala ninja.gif
vio
nasoala pe shosea?! .... inceata ?! adica nu iti ajunge 180 la ora?! ... si revenim iar la ce ti tre mashina de doujadamii de cai cand experientza cucu ... doar ca sa te dai mare si sa iti ineci frustraile pe shosele ?! io unu as da lege ca sa nu ai voie sa conduci mashina peste 100 de cai daca nu ai 25 ani , daca te-a prins sa ti fie retras permisu de conducere si sa numai ai voie sa ai toata viatza dreptu de a mai conduce orice ,,, wtf. auzi nu ii ajunge 2,2 tone cu 180 la ora ...
Diesel
Vio, sunt sigur ca n-ai mai mult de 15ani decat Dragos, poate doar 10.

LC-ul e mai nasoala pe sosea si comparata cu Corolla ta.

PS: sper ca nu scrii prostiile astea in gluma, ca nu rade nimeni.
Rebel
QUOTE (Diesel @ Dec 16 2010, 01:24 AM) *
LC-ul e mai nasoala pe sosea si comparata cu Corolla ta.

Normal ca e, are alta forma, e alta clasa, (nu) sta altfel pe sosea...
HalbaSus
vio, LC-ul pe sosea e la fel de bun ca ralliartul in off-road, si daca tot vorbim de masini de 100 cp pentru cei sub 25 de ani, pai un golf 1.6 sau un suzuki swift 1.3 ar face ture pe langa LC, LC-ul e prea lent pana si pentru copiii de gradinita, defapt LC-ul este atat de incet incat il depasesc pana si masinile parcate, este atat de nasol pe sosea incat biciclistii beti il claxoneaza in curbe ca merge prea incet, este atat de potrivit pentru sosea ca si pantofii cu toc pentru un meci de fotbal, este atat de urat incat il face pe basescu sa para frumos, este atat de... mai vrei ? biggrin.gif

Ahh, iar referitor proiectul tau de lege cu masini de maxim 100 cp pentru cei sub 25 de ani, proiectul meu de lege este sa se interzica toate masinile sub 200 cp si peste 2 tone tongue.gif
vio
in multe tazri din afara este legea asta cu ani vs cp ... wink.gif cum de altfel exista si pt motociclisti la noi dar nimeni nu aplica .

cat despre mashini Diesel am LC si stiu cum e, cred ca in 4 ani jumate mi -am dat si io seama, daca altii isi dau seama in cateva sapt despre cum e o mashina de ce nu as putea io dupa 4 ani nu?! ... nu trebuie sa iei curbele numai cu 200 la ora ...


oricum as aca un off topic, auzii din 2-3 parti ca o sa se schimbe modalitatea de plata la RCA ... si o sa fie taxati caii putere/cilindree. si la ce scor am auzit nu cred ca or sa mai vrea multi 200 de cai .


dif intre Ralliarat si LC este ca , LC poate face absolut orice pe orice suprafata si oricune , pe cand raliaratu in afara de liniutze figuri pe shosea sau circuit e 0.
Titi1988
QUOTE (vio @ Dec 16 2010, 09:15 AM) *
, pe cand raliaratu in afara de liniutze figuri pe shosea sau circuit e 0.


fakenopic.gif no.gif ohmy.gif

PS poti te rog sa nu mai folosesti sh pe post de º si a.s.m.d ca e greu de citit. mutumesc
solmar
pai afara am impresia ca e rezolvata delicat problema varstei si a cailor putere. esti tanar si ai 200 CP sub fund platesti de te usuca la asigurare...
DRAGOS
sunteti constienti ca discutia asta despre caii putere si varsta nu se va termina niciodata nu? smile.gif

Da, pentru mine LC-ul ete o utilitara, o masina cat se poate de limitata pe sosea. La naiba, schimb banda la universitate si se balangane pana la romana, da-o-n ma-sa. Si nu vmax caracterizeaza comportamentul unei masini pe sosea, mi se rupe ca poate sa prinda 180, conteaza cum se comporta la viteza aia, ce siguranta ai in caz de franare, etc.

Cateva poze cu ralliart-ul de la ploiesti:
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachmentClick to view attachment Click to view attachment

Am facut si un film cu modurile de lucru ale cutiei(normal si sport) si trenului de rulare(tarmac, gravel, snow), dar nu se vede nimic(filmat cu telefonul...). La modelul fara navigatie iti afiseaza modurile de lucru pe ecranul din bord, iar la cel cu navigatie apar informatiile si pe ecranul de 7". Citind ce setari apar odata cu navigatia on-board(reglaje ale geamurilor, modul de lucru al stergatoarelor, follow me home/coming home, etc), cred ca o sa fac un efort sa iau varianta mai bine dotata.

Lucruri care nu mi-au placut: 1 - revizia la 7500km(omisesem treaba asta), deci cam 3 revizii pe an, mult! si 2 - ii lipsesc chestii de bun simt, gen lumina la parasolar. Cu asta din urma pot trai totusi.
HalbaSus
QUOTE (Titi1988 @ Dec 16 2010, 11:57 AM) *
QUOTE (vio @ Dec 16 2010, 09:15 AM) *
, pe cand raliaratu in afara de liniutze figuri pe shosea sau circuit e 0.


fakenopic.gif no.gif ohmy.gif

PS poti te rog sa nu mai folosesti sh pe post de º si a.s.m.d ca e greu de citit. mutumesc

noi ne chinuim de vreo 4 ani sa-l determinam sa nu mai scrie asa... fara succes... dar il iubim si asa ca e de-al nostru biggrin.gif

f1anatic
Bravo. Si eu sint de parere ca merita efortul de a lua masina cit mai bine echipata din fabrica. ami ales in priviinta navigatiei si a celorlalte reglaje la care ai access.
vio
daca LC ul este utilitara ... de aici poti trage mult concluzi asupra mentalitati de pushti sau modului de gandi al unor oameni care ince nu stiu sa se stearga la nas si se pretind mari si tari in ale mashinilor , shofatului ...Pomul fie cu tine,
HalbaSus
vio, LC trebuia sa fie utilitara, si LC-urile mai vechi inca mergeau pe acest principiu... faptul ca cei de la Toyota au observat ca LC-urile nu mai erau cumparate de trupe UN, padurari si exploratori ai junglei amazoniene ci de oameni care mergeau la mall iar cel mai grav off-road il faceau ca sa mearga la pescuit (adica mergeau 2 km pe un drum de tara pe unde trec zilnic dacii 1310 fara probleme) au inceput sa o SUVizeze adica sa puna pe ea piele, navigatie si sa o vanda la peste 50k de ieuroi este alta poveste.

Deci daca cineva zice ca LC e utilitara nu e o injuratura, ci eventual o lauda nemeritata. Adevarul e ca Land Cruiser A FOST o utilitara (si inca una foarte buna) acum incepe sa devina doar un gunoi de masina (a se observa Land Cruiser V8).



pmhoria
QUOTE (HalbaSus @ Dec 16 2010, 01:15 PM) *
Deci daca cineva zice ca LC e utilitara nu e o injuratura, ci eventual o lauda nemeritata. Adevarul e ca Land Cruiser A FOST o utilitara (si inca una foarte buna) acum incepe sa devina doar un gunoi de masina (a se observa Land Cruiser V8).

De ce zici ca e un gunoi de masina? Din cauza proprietarilor de LC? In offroad .. e f buna masina, putine fac ce poti face cu un LC, fie el si cu piele + navi.

HalbaSus
Citatul exact e "incepe sa devina un gunoi de masina"... Adica fiecare "imbunatatire" a LC-ului este defapt o SUVizare (spre exemplu suspensia pneumatica care clar a fost inventata de un om care face marketing si nu off-road) iar asta nu o spun doar eu ci o spun si pasionatii modelului. In plus sa nu uitam de LC V8... care nu mai are nicio treaba cu off-roadul adevarat (e mai degraba un autobuz cu mai putine locuri, tractiune integrala si consum imens). Faptul ca inca LC-ul e capabil in off-road e adevarat... INCA... in cele din urma probabil o sa ajunga un fel de touareg sau Q7.

P.S: In plus modeul e targetat "gresit", adica cea mai ieftina varianta e 51.000 si are standard bluetooth, comenzi pe volan si scaune incalzite... sa-mi spuna mie mutu ca asta e masina de teren, e un SUV.
P.S.2: vio, cu ocazia asta m-am uitat la brosura LC-ului... deci tin sa te dezamagesc, nu prinde 180 (decat pe bord, sau poate la vale si cu vand din spate)... viteza maxima fiind 175 36182451.gif
DRAGOS
QUOTE (vio @ Dec 16 2010, 02:54 PM) *
...Pomul fie cu tine,

radem, glumim, no comment! merci frumos de urare smile.gif
Otto73
QUOTE (DRAGOS @ Dec 16 2010, 06:15 PM) *
QUOTE (vio @ Dec 16 2010, 02:54 PM) *
...Pomul fie cu tine,

radem, glumim, no comment! merci frumos de urare smile.gif

Dragos, la asa urare cred ca ai dat cel mai bun raspuns posibil.
Pacat ca poporul roman are extrem de multi "uratori" din astia
f1anatic
QUOTE (vio @ Dec 16 2010, 07:54 AM) *
daca LC ul este utilitara ... de aici poti trage mult concluzi asupra mentalitati de pushti sau modului de gandi al unor oameni care ince nu stiu sa se stearga la nas si se pretind mari si tari in ale mashinilor , shofatului ...Pomul fie cu tine,



QUOTE (DRAGOS @ Dec 16 2010, 06:15 PM) *
QUOTE (vio @ Dec 16 2010, 02:54 PM) *
...Pomul fie cu tine,

radem, glumim, no comment! merci frumos de urare smile.gif



QUOTE (Otto73 @ Dec 16 2010, 06:31 PM) *
QUOTE (DRAGOS @ Dec 16 2010, 06:15 PM) *
QUOTE (vio @ Dec 16 2010, 02:54 PM) *
...Pomul fie cu tine,

radem, glumim, no comment! merci frumos de urare smile.gif

Dragos, la asa urare cred ca ai dat cel mai bun raspuns posibil.
Pacat ca poporul roman are extrem de multi "uratori" din astia



Dragos, sa iti iei masina.
Intre timp aici se ia o pauza. Discutia a denaturat. Toata lumea intelege o gluma dar a dori cuiva sa intre in pom si sa faca accident intrece limita.
22nst
Am redeschis acest topic, la solicitarea lui Dragos
Toti il stim pe Vio, cu stilul lui mai ciudat de a glumi. Oricum suntem obisnuiti cu el si nici Dragos nu s-a suparat.

Asa ca: Rallyart vs Honda Jazz pt oras + S2000 for fun, ce zici Dragos?
DRAGOS
vrei sa spui ca mi-a trecut intre timp, ca pe loc i-am scris un post de numa numa biggrin.gif

ai 50% dreptate, s2000 thumbsup.gif

cea de zi cu zi trebuie cel putin la fel de mare ca civicul actual, la fel de rapida si automata. plus de asta, sunt 90% sigur ca va fi SH.

singura problema a topicului asta este ca nu voi reusi sa vand niciodata civicul cu o suma decenta, deci cel mai probabil schimbarea se amana pana la o amortizare mai serioasa a masinii.
Diesel
Dragos, tu vrei strutzo-camila p-aia de zi cu zi. Eu cred ca Civicul e si prea mare si prea rapida pentru zi cu zi.

Cu S2000 sunt de acord, n-am nici o nemultumire thumbsup.gif
T u d o r
Ar merge un Forester generatia anterioara. biggrin.gif ii poate pune si plug daca e nevoie.
DRAGOS
QUOTE (Diesel @ Apr 9 2011, 10:42 PM) *
Dragos, tu vrei strutzo-camila p-aia de zi cu zi. Eu cred ca Civicul e si prea mare si prea rapida pentru zi cu zi.


evident, trebuie sa fie in stare sa faca de toate, deci normal ca e strutzo-camila.

nu, civicul e undeva la mijloc, te poti descurca si cu mai putin, dar nici mai mult n-ar strica. gandeste-te ca zi cu zi inseamna si mers exterior pe DN-urile romanesti unde ai nevoie de fota in depasiri.
pista
Forester 2,5XT intra in vizorul tau sau vrei o masina mai economica ?
Daca avea spatiul interior mai mare era o alternativa pentru mine. Alte inconveniente fata de 6MPS sunt suspensia, franele si calitatea interioara. In rest e tot o oaie in blana de lup.
DRAGOS
De zi cu zi trebuie neaparat o masina mai economica. Defapt aici e singurul punct unde ralliart-ul pierde: consumul si reviziile la 7500km(ar inseamna cam 5 revizii/an).

Din pacate pe zi ce trece imi dau seama ca singura mea alternativa va fi un diesel...nasol moment.
pista
Daca vrei masina economica dieselul e solutia sau noile motoare de cilindree maimica pe benzina cu injectie directa si turbo. Ultimele ies din schema daca vrei SH .
Si eu am ezitat dar pana la urma am ales 6MPS. Cu un consum mediu intre 10-11l/100km nu e o masina economica dar e una spatioasa, cu performante corecte si AWD. Inclusiv interiorul e corect.
Un diesel 3.0 AWD SH la fel de performant ar fi insemnat +5.000 - 7.000Euro . Dupa sesiunea pe circuit sunt si mai multumit de masina.

O revizie cat ar fi insemnat la Ralliart ?
DRAGOS
Eu am facut o revizie de 10.000 km la un dealer honda-mitsubishi. La civic m-a costat 800 lei, probabil la lancer ar fi cu 100-200 ron mai mult pt ca intra mai mult ulei.
pista
La 6MPS reviziile sunt la 15.000km . Din cauza iesirilor pe circuite uleiul voi schimba mai des.
G e o r g e
QUOTE (DRAGOS @ Apr 10 2011, 01:26 PM) *
Eu am facut o revizie de 10.000 km la un dealer honda-mitsubishi. La civic m-a costat 800 lei, probabil la lancer ar fi cu 100-200 ron mai mult pt ca intra mai mult ulei.

eu zic sa te mai interesezi smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.