Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lancer rallyart vs orice altceva
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Otto73
QUOTE (pista @ Apr 10 2011, 06:09 AM) *
am ales 6MPS e o masina spatioasa,

What? Spatioasa? In comparatie cu ce? Matiz,Tico etc.
Daca era asa de spatioasa de ce de la modelul 2009 in sus a fost marita considerabil?
HalbaSus
Pentru standardele europene mazda 6 este extrem de spatioasa, este mai mare decat C-class-ul spre exemplu, iar C-classul este mai mare decat seria 3... si toate sunt in clasa medie. Stiu stiu... americanii au alte clase bazate pe spatiul interior nu pe ampatament iar o masina spatioasa dupa standarde americane trebuie sa fie ceva mai mare decat o garsoniera bucuresteana... In opinia mea mazda6 e ditamai masina si e extrem de spatioasa.
DRAGOS
QUOTE (G e o r g e @ Apr 10 2011, 02:47 PM) *
QUOTE (DRAGOS @ Apr 10 2011, 01:26 PM) *
Eu am facut o revizie de 10.000 km la un dealer honda-mitsubishi. La civic m-a costat 800 lei, probabil la lancer ar fi cu 100-200 ron mai mult pt ca intra mai mult ulei.

eu zic sa te mai interesezi smile.gif


recunosc, e o cifra aproximativa, putin din burta, dar oricum ar fi tot e foarte sus cu intretinerea. realitatea este ca nu mi l-as permite in ritmul in care merg eu, 30.000-35.000km/an.

nu vreau sa cumpar o masina si apoi sa-mi bat joc de ea.
T u d o r
Dragos, eu zic sa iei un Prius. rolleyes.gif
DRAGOS
da ma, eventual ma leg la ochi sa n-o vad din exterior, ca in interior arata ok.
Otto73
cand benzina va fi 8 roni pe litru sa vezi atunci ce frumoasa o sa fie si la exterior. confused.gif
22nst
Cand ca ajunge benzina la 8 lei sa vezi ce aglomeratie va fi in autobuzele RATB-ului
pista
CITAT(Otto73 @ Apr 10 2011, 03:23 PM) *
CITAT(pista @ Apr 10 2011, 06:09 AM) *
am ales 6MPS e o masina spatioasa,

What? Spatioasa? In comparatie cu ce? Matiz,Tico etc.
Daca era asa de spatioasa de ce de la modelul 2009 in sus a fost marita considerabil?

Topicul se numeste Lancer Ralliart vs. orice altceva, iar 6MPS poate fi o alternativa. Nu e spatioasa raportat la Ralliart sau la Forester generatia anterioara ? Nu prea inteleg ce cauta aici comparatia propusa de tine cu Tico.
Tendinta generala este de a mari modelele noi de la care nu face exceptie nici Mazda6 si nici Sonata,
Otto73
Eu am vrut sa spun ca mazda 6 generatia anterioara nu este un sedan asa de mare.
Este ok dar nu mare.
ozz86651
Tu esti un rebel hyundaist. Nu exista masina mai buna ca aia. Pacat ca nici unul din aia care fac teste nu sint de acord smile.gif.
Mazda 6 e citamai masinoiu. Prespun ca MPS pierde ceva de la AWD dar are de unde.

QUOTE
Stiu stiu... americanii au alte clase bazate pe spatiul interior nu pe ampatament iar o masina spatioasa dupa standarde americane trebuie sa fie ceva mai mare decat o garsoniera bucuresteana...


De fapt Mazda 6 chiar e o masina suficienta si-n america... acum si americanii astia au judetele lor, la aia din teleorman, vaslui si giurgiu e mica. Ca deh, nu intra decit un porc si doi saci de porumb.
G e o r g e
caut masina pentru BF ul sora'mii.

am gasit asa :
B-Klasse automat 200 Turbo 50.000km 19 000 eur
CX-7 2.3T 37.000km 16000 eur
CLC 220CDI 1000km 28000 eur

HalbaSus
Dar omu' ce vrea ? compacta ? clasa medie ? coupe ? crossover ?

Sau e nehotarat ?

Eu nu as lua B-klass nici batut. Nu imi place si gata, dar sunt chestiuni de gust.
CX7 e o optiune interesanta daca are nevoie de spatiu si nu il intereseaza consumul.
CLC220 CDI e o optiune buna pt ca e noua (sort'of), consum decent, si aspect OK. E adevarat ca modelul a murit, si mi se pare ca e bazat pe C-ul vechi (W203).

Dar la 28.000 sunt o gramada de varianta foarte interesante, mai ales SH.
G e o r g e
B ul ala e genial ! am mers cu el si e absolut fantastic biggrin.gif d'aia l-am si pus pe lista.

nici el nu stie ce vrea laugh.gif eu ii dau variante care mai de care mai variate.

Legionaru'
Dintre cele 3 eu as alege CX-7.
HalbaSus
eu zic sa ii faci o reducere la C-ul tau... macar ramane "in familie" biggrin.gif
B-ul e urat nu ii pot intelege ratiunea ... motorul te cred ca e bun... poate variantele cu automata care se parcheaza singure ar fi o alegere inteleapta pt o mamica care are probleme cu parcarea (spun mamica din cauza aspectului monovolumistic).
CX7-le e ok DACA ASTA ISI DORESTE... insa din cate inteleg e un tanar necasatorit fara copii... ce fras sa faca cu ditamai crossoverul familist (daca era vorba de o masina pentru un tip cu 2 copii dar care vrea sa mai faca o depasire rapida din cand in cand... atunci da... CX7-le era in fruntea listei)...
CLC-ul mi se pare scump... ok... e masina practic noua, probabil mai are garantie... dar mi se pare scump avand in vedere ca e un model care nu se mai fabrica, dar daca e foarte bine dotat, si ii place masina atunci ar fi o optiune.
G e o r g e
la critici sunteti top . ia bagati variante de masini smile.gif

si sa nu incepeti cu ce vrea de la masina ca mie mi-a zis ca vrea doar diesel teehee.gif
pmhoria
Dar de ce buget vorbim? Diesel, diesel... dar de la 16k euro la 28k e o tona si un pic de masini, unele chiar noi. smile.gif
G e o r g e
el vrea 20 000 eur , diesel , noua ....

da' negociem wink.gif

pmhoria
De La Subaru pe site:

Legacy 2.0d

Culoare: Satin White Pearl
Reg.date: iunie 2009
Km: 33.000 km
Echipare: ZS
Pret de vanzare (fara TVA): 14,200 €
Pret cu (TVA inclus): 17,608 €
James Kilowatt
Pai la banii astia nu incap cred decat compactele, nu?
Cat e un 120d, intr-o versiune de echipare mai deocheata? Ca aia de baza e cam trista in interior.
Titi1988
nu cred ca merita noua in aceasta perioada.. daca cauti bine gasesti ceva de 1 an cu km putini si garantie.(recuperate din leasing gen) Ca si masina chiar nu imi dau seama ce sa recomand.. prea putine informatii confused.gif

..aaaa Seat Leon FR ?
Seri
La cat este de nehotarat sau dezinteresat, eu cred ca i se potriveste cel mai bine o masina neutra, buna la toate, care sa respecte stereotipuri; mai pe scurt "a no brainer". happy.gif
Astfel de masini sunt: Octavia, Jetta, Golf, Corolla, Auris.
HalbaSus
pai zi asa... 20.000, noua, dizal... VW Golf GTD cat naiba costa ?
conform vw.ro: vreo 25.000 de euro cu echipare decenta cer ei pe el... deci probabil ca la 22-23 primesti unul. Are 170 cp, suspensie adaptiva, piele, aere conditionate, mp3uri... jante de 17"... iar in rest e o masina OK.

E rapid, e mai economic decat orice benzinar turbo pe care l-ai putea la banii astia (GTI, impreza wrx lancer rallyart sau altele), e o strutocamila care pare a fi potrivit pt cel din topic.

T u d o r
La 20k noua si diesel nu gasesti decat compacta. Sau o clasa medie dar cheala rau. Daca se da prin oras mai mult o masina de dimensiuni compacte ar fi de preferat.

Acu' eu as zice sa-l intrebi si tu mai multe ca dizal si noua nu prea e de ajuns. biggrin.gif
AlexTM
Megane sport tourer.
E pentru cei cu familie mare, cei care au caine, sau daca pur si simplu iti place smile.gif
Otto73
QUOTE (ozz86651 @ Apr 11 2011, 02:01 AM) *
Tu esti un rebel hyundaist. Nu exista masina mai buna ca aia. Pacat ca nici unul din aia care fac teste nu sint de acord smile.gif.

Nici vorba. Am si o mazda 6 de 7 ani dar mare nu este.
Si sincer vorbind intre cele doua aleg oricand pe cea coreana.
Dar totusi o masina mare e in clasa mare. Am I right? Mai bine Pista spunea suficient de mare (pt. el).
Motivul pt. care mazda6 a fost marita, a fost ca sa poate face fata concurentei cum ar fi:
Honda accord, toyota camry, nissan altima, hyundai sonata etc, motiv pt. care maresc si Passatul cei de la VW..
Vb. strict de piata americana.





QUOTE (G e o r g e @ Apr 11 2011, 04:57 AM) *
caut masina pentru BF ul sora'mii.

am gasit asa :
B-Klasse automat 200 Turbo 50.000km 19 000 eur
CX-7 2.3T 37.000km 16000 eur
CLC 220CDI 1000km 28000 eur

Intre cele 3 fara sa stau pe ganduri as alege cx-7.
Otto73
QUOTE (Titi1988 @ Apr 11 2011, 10:04 AM) *
nu cred ca merita noua in aceasta perioada.. daca cauti bine gasesti ceva de 1 an cu km putini si garantie.(recuperate din leasing gen) Ca si masina chiar nu imi dau seama ce sa recomand.. prea putine informatii confused.gif

https://www.rli-used.com/dummy.php?cat=kfz&...ang=C&cty=C
ozz86651
QUOTE
Dar totusi o masina mare e in clasa mare. Am I right?


Nu, masina mare e orice masina mai mare decit lancer.

QUOTE
Honda accord, toyota camry, nissan altima, hyundai sonata etc, motiv pt. care maresc si Passatul cei de la VW..


Faptul ca e cu 1cm mai scurta si are portbajaul cu 2l mai mic decit vreuna din astea nu o face in nici un caz o masina care nu e mare. Unde masina care nu e mare = masina mica. Mazda 6 nu este o masina mica, de fapt e foarte departe de o masina mica, deci e o masina mare smile.gif. Se poate si mai mare, nu e cea mai mare de pe planeta.
pista
CITAT(Otto73 @ Apr 12 2011, 02:20 AM) *
Nici vorba. Am si o mazda 6 de 7 ani dar mare nu este.
Si sincer vorbind intre cele doua aleg oricand pe cea coreana.
Dar totusi o masina mare e in clasa mare. Am I right? Mai bine Pista spunea suficient de mare (pt. el).

Senzatia de spatiu suficient sau insuficient perceput depinde mult de "dimensiunile" fiecaruia. Altfel te simti in aceeasi masina la 170cm/65kg sau la 200cm/140kg. Cu cei 183cm/82kg ai mei pentru mine Mazda6 e suficient de mare. Spatioasa s-a referit la faptul ca in spatele meu pe bancheta ramane suficient loc pentru cineva de 190cm. Masina e suficient de spatioasa pentru 4 persoane. Altceva: Seria1 pe scaune are loc suficient pentru mine(sau chiar pentru cineva de 190cm) dar in spatele meu pe bancheta ramane loc numai pentru picioarele unui copil de sub 6 ani.
Sonata ta poti compara ca dimensiuni cu noua Mazda6. Cei 274CP suna interesant dar fara AWD nu-l vad utilitatea pe drumurile unde circul eu. Suntem in aprilie si inca ninge...
Otto, Sonata are alura de coupe. Cu ce inaltime maxima poti sta comod pe bancheta ? Mai precis m-ar interesa cat spatiu ramane pana la tavan pentru o persoana de 180cm(sau 190cm).
HalbaSus
deci cine o are mai mare pana la urma ? le aliniem si le masuram ? biggrin.gif
Otto73
QUOTE (HalbaSus @ Apr 12 2011, 01:01 AM) *
deci cine o are mai mare pana la urma ? le aliniem si le masuram ? biggrin.gif

hi hi hi
DRAGOS
revenim, sambata urmeaza sa ma dau cu o masina de test-drive scoasa la vanzare, ralliart sedan.

~24.000km, 2009, inca 10 luni garantie full, modelul cel mai echipat(navi/piele/rockford fosgate sound), la un pret destul de bun.

daca e in stare ok si mai lasa ceva din pretul ei s-ar putea sa iasa un deal bun.

stiu prejudecatile legate de masinile de test-drive, dar merita macar s-o vad.
pista
Cat e pretul de pornire ? rolleyes.gif
AlexTM
24000 km, 2009. deja e masina second hand in toata regula.
50% din pretul nou, cel putin smile.gif
DRAGOS
in jur de 60% din pretul de nou smile.gif

oficial masina n-a fost inca scoasa la vanzare, sper sa nu faca surprize cand vor face asta.
DRAGOS
Ok, revenind, se ingroasa gluma. Civicul iese din garantie in aprilie 2011, pana atunci ajunge si pe la 90k km si tare mi-e teama ca la un moment dat o sa inceapa sa ma bage la cheltuieli, mai ales pe partea de tren de rulare. Si cum o caseta de directie e vreo 1500 euro parca n-as vrea s-o platesc din buzunarul meu.

Intre timp am mai analizat putin prioritatile si e clar ca am nevoie de:
1. automata
2. turbo

Mai stiu si ca fac aproape 30 mii km pe an(pana acum am o medie de ~29.000 de cand am luat masina) si parca m-as inhama la un diesel. Nu sunt inca 100% convins de idee, dar am pus-o pe lista, cel putin dpdv financiar e clar ca ar merita.

Nu mai vreau masina noua, vreau un SH in principiu de sub 2 ani, cu ceva garantie ramasa, dar la un pret bun sunt gata sa iau si ceva peste 3 ani.

Mi-ar placea si AWD, dar e clar asta inseamna costuri in plus, si de achizitie si de intretinere, si nu sunt sigur ca l-as folosi mai mult de 5-10% din timp. Plus de asta am AWD in familie pe care il pot folosi in cazul in care chiar am nevoie sa intru pe niste drumuri mai putin accesibile unei masini normale.

Tot ca noutate, din cauza faptului ca sunt printre putinii care ofera o automata performanta, includ si grupul VAG. Defapt inafara de BMW(SH) nu cred ca mai gasesc nicaieri o combinatie interesanta de diesel si automata. Grupul VAG are si avatajul ca e foarte raspandit, piese multe, potential mare de tuning(da, va fi turbo, deci prima modificare va fi softul...) si toata lumea le stie masinile. Service-ul va fi facut oricum tot la honda, indiferent de ce masina iau, doar daca mai are vreun fel de garantie o mai duc in alta parte.

Problema este ca VAG nu are nicio masina care sa-mi placa in mod deosebit. De la VW mi se par ok golf6, scirocco si passat CC, de la skoda un raport bun calitate/pret il are octavia. Audi e foarte scump, dar am gasit A3 2.0TDi DSG si la preturi ok. De la seat nu-mi place niciun model, leon-ul e horror la interior, exeo e imbatranit(A4 de acum tzaspe ani, mai bine iau un A4 B7 SH, direct smile.gif ).
Ma atrage (foarte) tare ideea unui 320D (2008-2009, 177cp). Am mers cu asa ceva si e o masina senzationala. Sunt gata sa trec peste pre-conceptele gen masina de cocalari, am auzit manele blana recent dintr-un legend, deci...

Achizitia va fi in leasing, deci ori il preiau, ori il fac la un dealer de masini SH(gen weltauto).

Alte idei?
James Kilowatt
Stai putin, mie ceva imi scapa.

Inteleg ca doresti un upgrade, asta vrem cu totii. Insa nu pricep primul argument, cel legat de fiabilitate, si apoi cu disponibilitatea de a lua un SH de 3 ani... pai dai un SH de 2-3 ani pe care l-ai folosit tu pe alt SH poate chiar mai vechi, si necunoscut?

Nici interioarele de BMW serie3 nu sunt stralucite, cel putin nu in versiunile entry-level. Una mai high-end s-ar putea sa trebuiasca sa o iei mai veche si mai rulata ca sa se incadreze in acelasi buget, si revii la primul argument...
In alta ordine de idei, mie imi place mai mult seria 1 decat seria 3, desi interioarele sunt cam la fel.
DRAGOS
corect, ceva nu se lega nu?

Ideea e ca la un VAG/BMW o caseta de directie reconditionata e 400-500e, stiu pe cineva care a schimbat asa ceva acum 30k km pe un seria3, e foarte ok. La honda...caseta reconditionata nu exista, iar in general toate piesele sunt mai scumpe nefiind o marca des intalnita.

LE: Plus de asta, daca iau un 2.0 diesel o sa economisesc cam ~150e/ luna doar din combustibil, se aduna si asta.
mircanu
Daca faci 30k km pe an, ptr tine ar fi mai rentabil un diesel, insa ai si alternative pe benzina.
Exista masini pe benzina rentabile si atunci cand faci 25-30k km pe an. un Golf 6, 1.4 TSI are un consum mic si ar merita, mai ales daca il iei cu DSG. un SH de 1-2 ani, te-ar costa 14-17k Euro, in functie de dotari si rulaj.

Eu sunt fan masini japoneze, insa in europa e greu cu ele. putini care sa se priceapa la ele, piese scumpe si cost de achizitie mare din cauza taxelor protectioniste ale zonei euro. sa mergi pe marci autohtone (europene) e solutia cea mai avantajoasa.
In alta ordine de idei, eu daca mi-as lua o Honda de noua nu as vinde-o dupa numai 2-3 ani, ca sa iau alta masina de 2-3 ani handralita de altul. As tine-o cel putin 5-6 ani. nu as vinde-o pe considerentul ca "ce fac daca se strica caseta de directie etc etc?". mai ales civicul nou care nu a imbatranit moral deloc. e inca o masina in voga.
pmhoria
Ok. Cu cat vinzi Civicul acuma? Cat esti dispus sa bagi intr-un Diesel Vag sau BMW? Diferenta asta e mai mare decat pretul unei casete de directie Honda? Cu cat?
In cat timp crezi ca ai amortiza cheltuielile .. pt ca din avion imi pare ca bagi mai mult de cat ai castiga din consum sau intretinerea unul Vag/BMW.
Te-ai interesat de fiabilitatea DSG-ului pe o masina second si care e limita cutiei la NM obtinuti din resoftare? Eu sincer sunt multumit de VWul din dotare..e simplu si manca benzina multa dar deja sunt la a2a broasca pe care o schimb in afara garantiei. Acu cateva sapt a decedat si cea de la usa soferului sad.gif Vreau sa cred ca sunt un caz izolat si sper sa nu mai pice si altceva ... smile.gif
A .. si daca vrei diesel, eu as lua fara DPF, dar se bate cap in cap cu vechimea masinii.
James Kilowatt
Stai ca tot nu se leaga... tu faci din cate spui 2500km/luna. Sa zicem ca ai o economie datorita dieselului de 3€/100km, desi cred ca e supraestimata suma, ... iese 75€/luna economia, nu 150. Iar masina ta nu e una foarte gurmanda, nu cred ca un diesel va fi sistematic mai economic decat daca faci ecomarathon.. ceea ce poti face si cu a ta.

Eu sunt de acord cu Mircanu, nici eu n-as da un SH pe alt SH doar din considerentul fiabilitatii. Ok, daca ti s-a pus pata pe 320D go for it, da' nu incerca sa ne convingi ca o faci din motive de casete de directe. Mai bine recunoaste ca te inspira un chiptuning pe la 200CP biggrin.gif

LE
DSG 6 e "rated" pentru 350Nm maxim, iar DSG 7 pt 250. Informatia am gasit-o cand am analizat pentru mine optiunea. Si are sens, daca te uiti in oferte nicio motorizare cu care vine DSG 6 n-are peste 350Nm si la fel si pt DSG7.
DRAGOS
scriu dp tel.
1,4 tsi 122 consuma fix cat masina mea, testat. plus de asta se simte ca un motor mic smile.gif

ultimul argument il inteleg, jumatate din mine asa gandeste. totuai cealalta jumatate vrea un upgrade/o schimbare...
mircanu

tu te-ai plictisit de masina si cauti argumente de ordin financiar/tehnice, ca sa justifici schimbarea ei. e normal, cred ca toti trecem prin asta. eu cu siguranta da.

revenind la Golf 6 1.4TSI, sunt doua variante, de 122CP si 140CP. consumul oficial este:
-motor de 122 CP: 8.2 oras, 5.2 afara, 6.3 combinat
-motor de 140 CP: 9.5 oras, 5.7 afara, 7.1 combinat
Eu ma refeream la cel de 122CP. Honda ta cat ia in oras? daca ia la fel atunci nu are nici un sens sa o dai pe un diesel. pierzi multi bani la afacerea asta.
Eu unul nu as vinde Honda. mi se pare o masina superioara la clasa sa, tehnic, design etc.

James Kilowatt
Motorul tau e unul destul de economic, cred ca esti optimist sa crezi ca un diesel va fi cu mult mai economic incat sa faci mari economii.
Pe de alta parte daca vrei BMW nu prea ai de ales, diesel scrie pe tine, ca sa fie cu turbo, sau supercar biggrin.gif Insa tare mi-e teama ca fie va fi semnificativ mai scump, fie va fi vechi sau hartanit rau. Una peste alta nu cred ca va fi o optiune overall mai economica, ci cel mult mai placuta si mai rapida biggrin.gif

De la vw scirroco mi se pare cool, daca nu ai musai nevoie de o masina mare. Chiar si versiunea de 122CP e f comparabila cu a ta la performante, sta chiar ceva mai bine la reprize,
http://www.zeperfs.com/duel1453-2916.htm
E cam la fel de usoara ca ta, e mai aerodinamica decat a ta, are toate motivele sa consume mai putin.
Si in plus are un potential de tuning care sa o faca semnificativ mai rapida, poate ajunge pe la 155CP si 260Nm fara probleme. Si are o tinuta de drum de exceptie. IAr 260Nm s-ar incadra poate si la limita de cuplu al cutiei DSG7, care e de 250... nu e o depasire barbara.
DRAGOS
evident ca in orice decizie exista si partea de "asa vor piticii mei". in fapt vreau sa spun ca as fi dispus sa pun ceva bani in plus pt o imbunatatire substantiala. prefer asta decat sa pierd bani constant cu aceeasi masina, de care m-am plictisit deja.

deci ce vreau eu e un upgrade cu buna valoare adaugata, nu tin neaparat sa scad costurile.

scirooco 1,4 tsi o fi mai rapid, dar e mult mai trist la condus. am mers cu el si nu mi-a inspiray nimic, m-am simtit bine cand m-am intors in civic. chiar si cu 155 cp prin soft+dsg nu mi se pare un upgrade semnificativ, in primul rand pt ca nu ma atrage masina in mod special, ca si 320d de ex.
pmhoria
QUOTE (DRAGOS @ Nov 8 2011, 12:10 PM) *
deci ce vreau eu e un upgrade cu buna valoare adaugata, nu tin neaparat sa scad costurile.


Atunci eu as lua A3 1.8T fara DSG, cu DSG .. cum ai tu chef. Atunci vei simti schimbarea. thumbsup.gif
mircanu

Daca vrei imbunatatire substantiala si dispui de marafeti, atunci nu-ti pierde timpul cu seria 3.
Incearca un 525d sau 530d.
James Kilowatt
eu cred ca singura schimbare pe care o va simti e un 320D biggrin.gif Mi se pare destul de clar ca piticii sunt cei care conteaza, nu cifrele seci. Si intamplator nu cred ca de data asta piticii se inseala, si mie imi place 120D biggrin.gif

Ca fapt divers, Scirocco care nu-ti trezeste nici un feeling are rezultate incredibile pe circuit, se bate de la egal la egal cu masini cu 50CP mai puternice, inclusiv cu Type-R pe care o bate pe cateva circuite desi are 40CP mai putin.
DRAGOS
@horia: a3 1.8 tsi cade din start pt ca are dsg7 care e o cutie slaba, a explica j kw mai sus.

@mircanu: nu se pune problema asa, mi-ar fi placut mie biggrin.gif nu tin neaparat sa scad costurile, dar nici sa le cresc exponential nu vreau. plus de asta seria 5 e mare, foarte mare pt bucuresti. si cu seria 3 am ceva dubii in privinta asta...dar aici e piticul care-si face treaba de pitic biggrin.gif

@james: cred ca esti de acord cu mine ca la o masina conteaza in primul rand sa ma simt bine in ea, sa-mi placa s-o conduc si s-o simt. in viata de zi cu zi faptul ca e 1-2s mai rapida pe circuit conteaza aproape deloc. a mai fost discutia asta candva, civic vs golf, iar scirocco e un golf cu alt caroserie. oricum as da-o, daca nu ar fi vorba de turbo si dsg, nu as lua in veci una din astea 2, pt mine civicul e regina in clasa compacta, la cap senzatii si feel oferit soferului.
altfel da, nu neg, scirocco e o masina aratoasa si buna, dar nu e pt mine.

120d imi place si mie, dar e mult prea inghesuit.
James Kilowatt
Serie 1 si 3 mi se par comparabile la interior, 1 e rezonabil pt clasa lui iar 3 cam subtire pentru a ei.
Ai vazut vreuna interesanta care sa respecte toate criteriile? 2-3 ani, cutie automata, 177CP, stare buna, pret acceptabil?

Tu esti subiectiv cu civicul, ii vezi numai merite si calitati.
Si eu sunt subiectiv cu el, a fost cea mai mare dezamagire pentru mine cand am facut campania de teste cand imi luam masina noua, a plecat din pozitia de favorit si dupa test a ajuns la coada listei. Civicul are o mare calitate: designul, nu doar estetic ci si functional, e ochioasa, e spatioasa si are un portbagaj enorm pt clasa ei. In rest la toate capitolele mai are de invatat, inclusiv de la VW si inclusiv in materie de handling, care inseamna mai mult decat sa-ti rupa splina biggrin.gif Probabil tu esti subiectiv si cu VAG, le vezi defecte pe care nu le au in mod necesar.
Mie Scirroco mi se pare cool desi nu sunt fan VAG, sunt in curtea lor doar temporar biggrin.gif Nu exclud ca urmatoarea masina sa fie vreo chinezarie de pe la Hyundai, un junk italian sau vreun rwd german biggrin.gif

Aflta Mito merge? 1.4t multiair, 170CP, cutie robotizata? Are setari sport/confort/ploaie, si tinuta de drum buna, varianta de dupa facelift (cea cu multiair) e comparabila sau chiar peste Mini.

Mini?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.