Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii Reloded
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
kroko
QUOTE (GLC120 @ Jun 12 2010, 11:01 AM) *
din ciclul "unde e Subaru"?
......

Iete-l colea rolleyes.gif
http://www.thecarconnection.com/marty-blog...r-roll-for-2010
GLC120
QUOTE (Lucian107416 @ Jun 24 2010, 02:27 PM) *
Poate conteaza si faptul ca Focus RS e mai "driver's car" decat Impreza STI, sau ca Focus, Fiesta si Mondeo sunt referinte la clasele lor !!!


Va sa zica Ford este cea mai vanduta marca de import in 2010 !

Uite si primele 10 modele importate in criza la romani:
-Clio, Octavia, Fiesta, Focus, Golf, Astra, Aveo, Polo, i30, Fluence.

mici domne, mici! Totusi numai 31.4% din totalul masinilor vandute in 2010 sunt Diesel. Lumea ori spera sa fie redus pretul la combustibil, ori cumpara foarte multe hibride blink.gif

GLC120
Poate s-a mai discutat pe aici dar eu acum am aflat ca exista (inca) o tara unde se vand mai multe Subaru decat in toata Europa.

Pana aici nu e nimic deosebit dar tara ASTA are o populatie cat a Romaniei. Ca din intamplare si Toyota are acolo peste 21% cota de piata.

bogcot76
Eu am vazut deja pe strada trei Legacy noi benzina aspirate. Problema e ca nu prea le mai distingi in trafic intre coreene.
T u d o r
Elvetia?

Am vazut enorm de multe Subaru-uri in tara aia. O fi de la dealuri. biggrin.gif
GLC120
E adevarat Elvetia are peste 87 de dealuri dar face parte din Europa si are numai 8 milioane de cetateni. E alta tara, mai mare si mai indepartata.

Carcotasii vor spune ca e de fapt continent dar cifrele ramane... Populatia Romaniai, vanzari Subaru cat in toata Europa.
pmhoria
http://en.wikipedia.org/wiki/Europe_popula...tion_by_country

Numai Olanda se apropie de noi ca si numar .. desi e ceva diferenta.. si lor le plac lalelele, bocancii de lemn si ierburile rolleyes.gif

Asa ca poti sa pui un link te rog ca sa vad si io cu ochii mei? Pls biggrin.gif
bakero
Poate e vorba de un "oras" care are locuitori cat Romania si asta sa fie New-York...
Cu siguranta in SUA se vand mai multe subaru decat in toata europa...altceva nu-mi dau seama ce-ar putea fi...
bogcot76
Australia
kroko
In ultimii 5 ani, eu sunt la al 3-la Subaru. Si tot de atunci, al 5-lea in familie thumbsup.gif
bakero
QUOTE (kroko @ Jul 10 2010, 09:30 PM) *
In ultimii 5 ani, eu sunt la al 3-la Subaru. Si tot de atunci, al 5-lea in familie thumbsup.gif


La mai multe! drive.gif
GLC120
Da, e vorba de Australia. Vedeti ce inseamna o tara fara stil si cultura auto ? drive.gif
pista
CITAT(AZAZEL @ Dec 13 2010, 08:21 AM) *
CITAT(pista @ Dec 13 2010, 10:01 AM) *
- greutatea relativ mare de 1665kg fata de Outback care cantareste 1450kg.


mergi la o balastiera si cantareste outback-ul.
vei vedea ca are mult peste 1.6 tone. doar nu te gandesti ca o masina in doua volume, presupunand ca nu ar fi avut tractiune integrala ar fi cantarit 1350 kg avand si motor de 2.5 litri.
nu baga de seama ce scrie in talon sau pe site la subaru.


AZAZEL, raspund aici ca in topicul respectiv doresc sa obtin informatii in legatura cu MPS.
Subaru construieste masini relativ usoare cu AWD, e unul din avantaje.
Nu inteleg de ce consideri mincinosi pe cei de la Subaru.
Lucian107416
in primul rand specificati la ce masa va referiti. Imi vine greu si mie sa cred ca un Outback cu motor de 2.5 are numai 1450 kg in ordine de mers. Mai ales ca e pe structura clasica de otel
bogcot76
Pista, esti sigur ca are numai 1450 de kile? A mea are 1600. Pastrand proportiile de la modelele noi, benzinara 2.5 ar trebui sa aibe pe undeva pe la 1520 cu cutie manuala si vreo 1560 cu automata.

Pe de alta parte, asa cum bine spuneai, e arhi cunoscut faptul ca una din caracteristicile masinilor subaru este faptul ca sunt usoare. Si nu sunt pe structura clasica de otel. De fapt nici o masina (cu pretentii de masina) nu prea mai e pe structura clasica de otel. Sau ma rog, nu otelul ala care cantareste ca porcu'.
pista
Bogcot, asa retin, verific maine.

Lucian, cum a scris si Bogcot la Subaru nu s-a folosit numai otel clasic. La Outback au folosit "o serie intreaga de tehnologii pentru a reduce greutatea componentelor fara a afecta insa rezistenta la impact. Aluminiul este folosit cu preponderenta in combinatie cu un otel de inalta rezistenta si tehnici de sudare Tailored-Blank"
Click to view attachment
Sursa: http://www.subarubrasov.ro/modele/objModelId/4/SelTabId/28
E evident ca nu e pe structura clasica de otel.

Motoarele Subaru boxer sunt usoare si compacte, blocul motor e din Al.
solmar
si pe fisa tehnica disponibila pe site e de la 1600 kg in sus; dieselul 1684 kg, iar cele pe benzina 1600, 1644 si 1699 kg. n-as crede ca modelele mai vechi sa fie mai usoare. lasand asta la o parte si ochiometric outbackul pare mai greu decat multe masini. octavia mea are 1345 kg de exemplu.
pista
Masina mea are 1530 sau 1540 kg. Am retinut gresit 1450kg in loc de 1540kg. dry.gif
solmar
fisa tehnica atasata 1600 kg cutie manuala. poate in talon scrie altceva.
bogcot76
QUOTE (solmar @ Dec 13 2010, 07:30 PM) *
si pe fisa tehnica disponibila pe site e de la 1600 kg in sus; dieselul 1684 kg, iar cele pe benzina 1600, 1644 si 1699 kg. n-as crede ca modelele mai vechi sa fie mai usoare. lasand asta la o parte si ochiometric outbackul pare mai greu decat multe masini. octavia mea are 1345 kg de exemplu.


Modelele vechi sunt ceva mai usoare. Sigur. Sunt si putin mai "mici". Ochimetric pare robusta, nu neaparat grea. Uite, de exemplu, mie audi allroad fie A4, fie A6 imi dau senzatia de masini grele. Si chiar sunt. Octavia ta e break si are tractiune integrala?
pista
Modelul vechi e mai mic si cu motorul de 2.5i + cutie manuala cantareste 1520kg. Bogcot ai avut dreptate ! thumbsup.gif
solmar
octavia mea nu e nici, nici si abia astept sa-mi schimb semnatura....
bogcot76
Nu am vrut decat sa subliniez ca break-urile si tractiunea integrala mai atarna ceva zeci de kile in plus fata de o berlina cu tractiune pe fata. Eu nu judec omu dupa masina, asa cum fac unii pe aici. Oamenii cei mai subtiri din anturajul meu au o masina cel mult banala. In general cand nu ai ce sa arati, te lauzi cu masina si cu sutele de cai de sub capota.
solmar
QUOTE (bogcot76 @ Dec 13 2010, 09:18 PM) *
Nu am vrut decat sa subliniez ca break-urile si tractiunea integrala mai atarna ceva zeci de kile in plus fata de o berlina cu tractiune pe fata. Eu nu judec omu dupa masina, asa cum fac unii pe aici. Oamenii cei mai subtiri din anturajul meu au o masina cel mult banala. In general cand nu ai ce sa arati, te lauzi cu masina si cu sutele de cai de sub capota.

nu pot decat sa fiu de acord.
barboso
Nu bag mana-n foc pt veridicitate, dar e interesant...
solmar
Iti dai seama ce s-a scos omu!! Il premiaza astia de la Subaru negresit! Ce campanie de marketing mai buna poti sa-ti faci fara sa dai un ban pe publicitate!
DORU
Absolut incredibl daca intr-adevar instalatia electrica a fost intacta ! thumbsup.gif
HalbaSus
Orice masina poate face treaba asta... cei de la 5th gear au facut treaba asta cu un E-class din 91, Top Gear a facut asta cu o Toyota Hilux, si (cel putin conform miturilor urbane) skoda a facut asta cu o groaza de masini care au fost indundate in curtea fabricii (sau a unui dealer, nu retin). Scoti apa din masina, incarci bateria, vroom vrooom... si gata.
Titi1988
mercedes din 91..toyota hilux..skoda.. dar ce ziceti de asta 36182451.gif 36182451.gif http://www.youtube.com/watch?v=4NJmB1F2mdE oare mai porneste? laugh.gif
DORU
Una e sa tii masina in apa cateva zile si alta sub apa cateva luni whistling.gif

Veyron-ul ala avea ceva sofer beat cred... si oricum celui care a filmat ii parea parca mai rau decat soferului biggrin.gif
barboso
QUOTE (HalbaSus @ Jun 11 2012, 07:40 PM) *
Orice masina poate face treaba asta...

Nu le cunosc, dar nu cred ca, in cazurile citate de tine, masinile au stat trei luni sub apa, o parte din acest timp probabil si aproape inghetata.
Asa cum zicea si Doru, este o diferenta, totusi...
HalbaSus
e adevarat... dar spre exemplu toyota hilux a stat cateva ore bune in apa sarata... care iar nu e tot una...
Pe de alta parte tehnic nu mi se pare chiar asa un miracol... adica masinile moderne nu prea mai au componente care ruginesc cu atat mai putin motorul. Singurele chestii care pot fi afectate de apa sunt instalatiile electrice, instalatii care in cazul masinilor sunt un pic mai bine protejate oricum, si daca majoritatea telefoanelor scapate in toaleta isi revin (cu conditia sa fie desfacute si puse la uscat) la fel si instalatiile unei masini (care in cazul de fata sunt destul de simple - nu vorbim totusi de un prius) nu au de ce sa nu isi revina.

P.S: sunt curios ce s-a intamplat cu cele 2 hummeruri care au intrat in Balaton iarna asta, le-o fi pescuit cineva ?
DORU
Asiguratorul poate ? biggrin.gif
barboso
QUOTE (HalbaSus @ Jun 12 2012, 05:57 PM) *
[...] instalatiile unei masini [...] nu au de ce sa nu isi revina.

Eu n-as face proba cu vreuna dintre masinile mele. laugh.gif
HalbaSus
QUOTE (barboso @ Jun 12 2012, 07:41 PM) *
QUOTE (HalbaSus @ Jun 12 2012, 05:57 PM) *
[...] instalatiile unei masini [...] nu au de ce sa nu isi revina.

Eu n-as face proba cu vreuna dintre masinile mele. laugh.gif

Nici eu... dar stiu de telefoane pescuite din lac care au functionat dupa ce au fost uscate... iar un telefon are mult mai multa electronica pe cm patrat decat o masina (ma rog, un telefon e numai electronica)... asta nu inseamna ca orice subaru ai arunca in lac il poti pescui peste 3 luni fara sa aiba nici o problema.
barboso
Aici sunt de acord cu tine.
Si tind sa cred ca modelele mai vechi au mai multe "sanse" decat cele mai noi, indiferent de marca.
De altfel, nici ala din Finlanda nu era chiar nou...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.