Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii Reloded
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
pista
Felicitari George ! thumbsup.gif
Sunt convins ca ai avut si tu "o mica influenta" in luarea deciziei.
hdi
@Pista,
Cand ne povestesti despre drive testul cu Impreza BD? banana.gif Eventual si o comparatie cu 120D...
pista
Impresiile cu Impreza BD au fost suficient de convingatoare ca sa propun o miza de 4 cauciucuri noi la confruntarea pe Euroring. Ca si comportament se apropie de 120d, dar sunt 2 masini destul de diferite.

Am avut la dispozitie putin timp si numai vreo 25km pentru drive test. Eu am dorit sa vad in primul rand diferentele fata de OBK 2.5i si 120d. Drumul extraurban pe care am mers a avut si mai multe viraje inclusiv un deal de urcat/coborat. Imediat dupa Impreza am parcurs aceasi ruta cu 120d pentru a simti la cald diferentele.

As incerca o comparatie foarte sumara, amintind si de OBK unde e cazul.
Impreza 2.0D vs. BMW 120d
TEHNICA
- tren de rulare mai putin ferm, dar mai comod pe drumuri de slaba calitate. Fata de OBK e foarte-foarte ferm. Pe o scala unde OBK=0 si 120d=10 as acorda pentru Impreza=8,5. In concluzie suspensia e mai potrivita pentru drumurile noastre. In Germania as lua 120d. (ca si suspensie)
- directie precisa, dar prea usoara, cu putin feed-back, in neconcordanta cu caracterul masinii. Probabil doamnele ar aprecia in oras. La 120d directia e relativ grea si pentru gustul meu, in schimb la viteze mari e un real ajutor. Priza(gripul) volanului e mai placut la Impreza fata de 120d(si am volan sport)
- schimbator de viteze: cu sase trepte, mult mai bun ca la OBk(unde mai agata), dar nu la fel de bun ca pe BMW. Poate si din cauza ca masina nu avea multi km. La 3000rpm atinge urmatoarele viteze: treapta IV 120kmph, treapta V 150kmph, treapta VI 170kmph. La 120d in treapta IV este 126kmph, in treapta VI 180kmph.
- motor: BD ca silentiozitate e mai aproape de 2.5i decat de 120d, la silentiozitate castiga detasat BD in confruntarea cu diesel BMW. Motorul urca usor in ture, se simte bine si la 4000rpm. Exista o diferenta sesizabila la accelerare fata de 120d care acum are 180CP/410Nm.
- tractiunea AWD se simte bine in curbe, ofera o senzatie de siguranta. Accelerand in curbe are un comportament mai neutru fata de 120d.
EXTERIOR
- nu este pe gustul sotiei. Daca era aveam Impreza 2.0R in loc de 120d.
INTERIOR
- spatiu mai mare decat in 120d. Cu scaunul de sofer reglat pentru mine(+180cm) pe bancheta din spatele meu ramanea suficient loc pentru un adult ca mine. La Seria1 nu mai ramane suficient spatiu la picioare nici pentru un copil de 7 ani. Impreza e o masina mai practica, chiar daca are portbagajul mai mic
- scaunele cu tetierele integrate erau foarte bune in versiunea Sport.

Iata si masina de test:
Click to view attachment
Ce parere aveti, textul de pe masina ar fi bun la Combat ? teehee.gif
andrei5130
ar bulversa si mai tare,


spune-mi te rog Pista ce ai lua de la BMW si ai pune pe impreza, inafara de suspensie?
pista
Nu stiu daca pe drumurile noastre as prefera suspensia de la BMW, in schimb directia da.
Probabil un motor mai puternic ar scoate mai in evidenta calitatile Imprezei. Dar nu motorul relativ galagios din BMW. Un BD in jur de 200CP/450Nm cred ca m-ar multumi pe deplin.
Ceva plastice mai placute la atingere ar fi binevenite pe bordul Imprezei.
Sincer nici designul exterior nu-mi place foarte mult. Modelele mai vechi cu reflectoare rotunde sau unele modele JDM mi-au placut mai mult. Dar continutul tehnic si interiorul e mai important decat exteriorul.

DRAGOS
Daca Subaru introduce la un eventual facelift un diesel puternic (>200 cp) si cizeleaza putin interiorul s-ar putea sa ma castige ca si client. Asta daca nu ascult glasul inimii si ma duc spre un benzinar de putere comparabila. Dar chiar si asa, avem impreza WRX smile.gif
pista
La Impreza imi plac mai mult modelele mai vechi:
Click to view attachment Click to view attachment
hdi
Datele viteza/rpm/treapta sunt f. aproape de OBD. De fapt Impreza BD accelereaza cu 0.3 sec mai rapid decat Legacy BD si cu 0.6s mai rapid decat OBD. Nu este chiar mult. Marea diferenta sunt convins ca este data de suspensie care in cazul Imprezei nu mai este de caleasca rolleyes.gif insa daca este sa-o compari cu Legacy ......Mai raman masele:
Impreza BD: 1420-1480 kg
Legacy BD: 1490
Outback BD: 1523 kg
Cum ti s-a parut tr. a 6-a? Are locul ei sau este lipita acolo ca sa inchida niste guri?

In final ramane intrebarea: de ce Impreza BD si nu Legacy BD?

PS: masele nu sunt luate de pe siteul romanesc intrucat acolo apare o ciudatenie cu privire la masa Imprezei.
pista
Tr. a 6-ea are rolul ei la viteze de peste 120kmph. (la 120d folosesc numai la viteze mai mari. ) Pe autostrada poate fi util.

De ce Impreza BD si nu Legacy BD ? Fiindca Impreza e o masina mai mica, mai adecvat pentru oras si ofera un feeling putin mai sportiv decat Legacy. Si e mai urata vs. Legy teehee.gif , dar in schimb arata aproape ca WRX. cool.gif
G e o r g e
QUOTE (pista @ May 17 2009, 04:03 PM) *
Felicitari George ! thumbsup.gif
Sunt convins ca ai avut si tu "o mica influenta" in luarea deciziei.

n-am avut nici o influenta ! noi suntem toti cu capu in familia asta . soramea conduce forester 2.5XT manual ... asa ca ... iti poti da seama ca suntem cu subaru in inima .

QUOTE (pista @ May 18 2009, 01:39 AM) *
La Impreza imi plac mai mult modelele mai vechi:
Click to view attachment Click to view attachment

si mie ... model 2003-2006 superb smile.gif 2.0T un motor fara moarte, cutia de viteze la fel .
bakero
Nu inteleg,si n-o sa inteleg niciodata de ce ti-ai cumpara un Subaru diesel?consum mai mic?are mai muylt cuplu?nu inteleg...Singurul model din gama caruia i-ar sta bine cu un diesel este Tribeca.Un boxer diesel de 3.0 l sau 3.6 l de 250-260 CP ,la cilindreea asta ar scoate cel putin 400-450 Nm si chiar mai mult.
la restul modelelor nu vad utilitatea.
Bineinteles ca Subaru stia ceva:SE VINDE!!!
Asta-i toata faza.Oricum,personal nu mi-as cumpara niciodata un Subaru diesel....
ninja.gif
laurentiu
CITAT(hdi @ May 17 2009, 06:34 AM) *
Felicitari! Se vede ca va pricepeti la masini wink.gif


Deci posesori de masini nemtesti sunteti "praf". mellow.gif
G e o r g e
QUOTE (laurentiu @ May 20 2009, 08:29 PM) *
QUOTE (hdi @ May 17 2009, 06:34 AM) *
Felicitari! Se vede ca va pricepeti la masini wink.gif


Deci posesori de masini nemtesti sunteti "praf". mellow.gif

da io ce am ? sunt posesor si de japoneza si de germana ... unsure.gif
laurentiu
Pai nu stiu ce se intampla cu forumul asta. De la un timp de vreme numai despre masini japoneze se tot vorbeste, iar cei care au masini nemtesti sunt pusi la zid ca si cum au facut o alegere proasta sau ma rog, se putea face o alegere mai buna (wtf?). Nu stiu, eu unu' am inceput sa ma cam satur de masinile pe care le tot laudati voi, de parca japonezii ar fi Guru industriei auto. Vorbiti de Subaru... eu unu' m-am saturat. Motiv pentru care m-ati facut sa-mi doresc si mai mult un Volvo XC70 in locul unui Outback sau un S60R in locul unei Impreza WRX STI. Si in cot ma doare ca ajunge de la 0-100 km mai "tarziu" daca se poate spune asa decat un Subaru, ca nu are boxer mai silentios si cu centrul de greutate mai jos... No ofence, m-am abtinut de mult sa scriu asa, insa deja eu cred ca s-a mers prea departe. Orice ar fi in opinia voastra totul se rezuma la masini japoneze.

Nu m-am legat special de tine, insa deja eu cred ca s-a ajuns prea departe cu masinile japoneze. Se mai poate discuta ceva cu cineva in afara de topicuri cu masini japoneze? Vad ca se scrie "la greu" pe ele. Oricum ai da-o, fie ca vorbim de premium, non premium, sport, sedanuri, coupe, cabrio etc. masinile japoneze nu au concurenta (ma rog, in opinia voastra).
T u d o r
Cred ca mai corect ar fi sa spunem ca masinile japoneze nasc controverse.

Deschide tu un topic interesant si vei vedea ca se vor gasi destui sa posteze. Deocamdata toata lumea e interesata de lupta si glorie. tongue.gif
G e o r g e
ce vroiam eu sa subliniez si tu nu ai inteles ... nu generaliza !
GLC120
QUOTE (bakero @ May 20 2009, 06:53 PM) *
Nu inteleg,si n-o sa inteleg niciodata de ce ti-ai cumpara un Subaru diesel?consum mai mic?are mai mult cuplu?nu inteleg...


Un exemplu era in reportajul super simpatic cu Gartofan si doua Impreze, postat de hdi.

Un alt exemplu: un prieten cu Outback luat in urma cu multi ani (la indicatiile mele pretioase rolleyes.gif ) acum e la al doilea.... masina mea Outback diesel merge putin mai repede, pleaca mult mai repede, si consuma mult mai putin. De cuplu nici nu mai vorbim.... sau de prima inmatriculare...

Ii inteleg pe cei care isi vor lua intotdeauna Subaru pe benzina, dar la fel de bine stiu ca eu nu am nici un motiv sa fac asta.

By the way, de consum/cost nu se plange nimeni (pe fata) dar de autonomia de 300-500km sunt destul de multi.
G e o r g e
sa vezi cand ai autonomie cam 180 km asa ... hai 200 maxim ... ce te faci , pe mine ma face cu nervii , deja invat schimburile de la benzinarie dry.gif
GLC120
E chiar nesanatos asta, pleci si tu ca omul de la benzinarie si vezi 200 km acolo.... poa' sa te lase si alte organe....

Ar trebui sa scrie mare pe ele ca pe pachetele de tigari unsure.gif
G e o r g e
QUOTE (GLC120 @ May 20 2009, 09:59 PM) *
E chiar nesanatos asta, pleci si tu ca omul de la benzinarie si vezi 200 km acolo.... poa' sa te lase si alte organe....

Ar trebui sa scrie mare pe ele ca pe pachetele de tigari unsure.gif

pai e o problema ... ca nu ajungi pana la mare dry.gif
Diesel
dai si tu un telefon, promit sa tinem o canistra plina prin casa

ai nevoie de benzina de 98 ca ai turbo... uh... nasol
bakero
man,subaru e ca si bmw.
sunt masini misto,au motoare diesel super-bune.dar,niciodata,pesonal nu as cumpara un subaru diesel.sau un bmw diesel.nu suna bine.daca nu-l duc pana se taie gazu,sa urle boxerul ala,ce farmec are?d-aia mi*am pus si final prodrive.sa maraie! cool.gif aici e vorba de alte chestii nu neaparat de treburi practice...si o sa-mi cumpar un 2.5 turbo la anu'...sper biggrin.gif
referitor la autonomie,sunt total de acord...tre' sa bagi in continuu...dar sa va povestesc ceva.
asta vara,eram un grup de 7 omuleti.doua bucati de masini.a mea ,forester si biggrin.gifo supernova.
am alimentat in curtea de arges.colegu' din supernova mergea la consum,adica,calm,incet sa nu se duca gazul.avand in vedere ca,de,eram un grup,m-am luat dupa el.am plecat la 3 din curtea de arges si am ajuns la 11 acasa,la Constanta.Consum? 8%.Durata 8 ore.Nervi?100%.de ce?pentru ca preferam sa mai alimentez inca 1 data,si sa ajung in cel mult 4-5 ore.da,cand mergi pe dn cu 80-90 si pe a1 si a2 cu max 120..............
deci,daca vrei autonomie,batraneste,ca se poate.
daca va grabiti,opriti mai des,sa adapati caii...putere!
noroc!

si apropo...ce rezolv daca bag 98 in loc de 95?la benzina ma refer?n-am inteles niciodata chestia asta....
Diesel
motoarele turbo merg mult mai bine cu benzina de 98 iar majoritatea motoarelor turbo (astea noi) cer obligatoriu 98 din cauza raportului de compresie

singura diferenta este controlul detonatiei. benzina de 95 e susceptibila la auto-aprindere mai mult decat cea de 98, mai ales in conditii de supra-alimentare

edit: noi astia fraieri cu motoare aspirate normal ne descurcam foarte bine cu 95
hdi
@bakero
Poti evita sa scrii la fiecare post ca nu are rost sa-ti iei Subaru diesel punand chestia asta in semnatura. E o idee buna mai ales cand vrei sa-ti ramana timp si pt. alte idei.
Nu mai stiu ce motor ai tu insa daca ai un XT te inteleg. Deocamdata nu exista un boxer diesel ca alternativa la XT.

PS: boxer diesel este probabil putin peste motorul de Supernova; eventual poti deschide un Versus.
pista
@hdi
Bakero are Forester 2.0 aspirata, el e fan motoare pe benzina.

@bakero
Am ales 120d, adica diesel din mai multe motive:
1. motor diesel excelent care se preteaza foarte bine la tuning
2. motor echivalent la BMW Seria1 nu era pe benzina, numai 2.0 aspirata de 150CP
3. consumul nu a fost relevant, numai performantele motorului
4. atinge 100kmph in acelasi timp ca Forester 2,5XT model nou
hdi
QUOTE (pista @ May 21 2009, 12:12 AM) *
@hdi
Bakero are Forester 2.0 aspirata, el e fan motoare pe benzina.


Ahaaaa!

QUOTE (laurentiu @ May 20 2009, 08:29 PM) *
QUOTE (hdi @ May 17 2009, 06:34 AM) *
Felicitari! Se vede ca va pricepeti la masini wink.gif


Deci posesori de masini nemtesti sunteti "praf". mellow.gif



Vezi ca mai e o discutie similara si pe Combat. Cred ca remarca asta de o logica suprarealista blink.gif ar fi mai bine gustata acolo. Singur ai scris-o sau te-a ajutat cineva?
T u d o r
Hdi e fan diesel. Propun o liniuta pentru departajare. biggrin.gif

Si eu am inteles aluzia legata de alegerea unui Subaru. Daca nu servim Subaru ne pricepem si noi oleaca macar? rolleyes.gif
GLC120
Pista, nici la mine cand am luat boxer diesel nu a fost relevant consumul, dar multi prieteni seriosi doctori si avocati mi-au spus ca e cel mai tare motor. Deci l-am luat exclusiv din considerente tehnico-stiintifice. blink.gif
hdi
QUOTE ( T u d o r @ May 21 2009, 12:22 AM) *
Hdi e fan diesel. Propun o liniuta pentru departajare. biggrin.gif

Si eu am inteles aluzia legata de alegerea unui Subaru. Daca nu servim Subaru ne pricepem si noi oleaca macar? rolleyes.gif


Imi pare bine ca ai inteles. Sa-mi mai spui si mie din cand in cand ce am vrut sa spun ca uneori sunt atat de subtil ca nici macar eu nu inteleg substratul. thumbsup.gif
Eu zic ca orice alegere buna e semn de pricepere. Dupa capul meu, alegerea unui WRX este una de cunoscator. La fel si a unui Accord, daca te incalzeste cu ceva.
pista
Da GLC, e cel mai tare OBK la cuplu comercializat in Europa.
Si eu am urmat recomandarea avocatei la alegerea modelului masinii compacte, dar inima Seriei1 a fost aleasa de mine.
Da, alegerea a fost dr-ing-academician-avocat-tehnico-stiintific.
hdi
QUOTE (pista @ May 20 2009, 11:41 PM) *
Da GLC, e cel mai tare OBK la cuplu comercializat in Europa.
Si eu am urmat recomandarea avocatei la alegerea modelului masinii compacte, dar inima Seriei1 a fost aleasa de mine.
Da, alegerea a fost dr-ing-academician-avocat-tehnico-stiintific.


Eu, neavand decat tot un inginer cu care sa ma consult, mi-am sunat un prieten din Oradea care e pneumolog. Concluzia a fost ca desi nu merg cu ea mai mult de 10-12.000km/an totusi merita dieselul din pdv al prestatiilor. Dupa parerea mea, alegerea unui motor atat de nou a fost un pariu. Pana acum mi se pare un pariu castigator.
Mircea104901
Avand in vedere ca "niste" ingineri cu ochi oblici au "inginerit" mai bine de 5 ani(daca nu ma insel, parca 8 ani) sa-l faca functional si sa incapa in sasiul S-AWD, sansele sa fie un pariu prost erau destul de mici. Trebuie tinut cont ca, in general, ceilalti producatori nu aloca mai mult de 2-3 ani pentru dezvoltarea unui propulsor nou. Cel mai probail, update-urile se fac "din mers".
Si acei ingineri aveau la activ motoare denumite generic "fara moarte" smile.gif

Pacat ca designerii nu-s de acelasi calibru. Si cred ca, conducerea le-a cerut sa nu mai fie "de nisa", ci mai "mass oriented" banned.gif
andrei5130
dupa aproape 15000 km pot sa zic un singur lucru :

TACANITUL DE LA VOLAN DA SEMNE DE OBOSEALA OBKd REZISTA!!!
G e o r g e
QUOTE (andrei5130 @ May 21 2009, 10:33 PM) *
dupa aproape 15000 km pot sa zic un singur lucru :

TACANITUL DE LA VOLAN DA SEMNE DE OBOSEALA OBKd REZISTA!!!

36182451.gif yes.gif
hdi
QUOTE (andrei5130 @ May 21 2009, 10:33 PM) *
dupa aproape 15000 km pot sa zic un singur lucru :

TACANITUL DE LA VOLAN DA SEMNE DE OBOSEALA OBKd REZISTA!!!


E de la asfalt. Scoate-o prin padure sa vezi ce isi revine... laugh.gif
bakero
Ba da ce v-ati aprins nuke.gif n-am nimic impotriva motoarelor diesel.si probabil ca audi r10 este clar un exemplu ca "dieselu' e tare"
Eu am zis doar ca un motor diesel se potriveste masinilor de teren de peste 2 t si ca un sedan zvelt cum e obk,sau legacy li se potrivesc mai bine motoare adevarate woot.gif thumbsup.gif beer.gif adica pe benzina.e ceva gen "traditie".cum e la porsche.dar,cica vor scoate,si ei,urmand exemplul subaru,cayene diesel.si?care-i problema?eu n-o sa cumpar asa ceva niciodata.
e ok un motor diesel,doar ca personal,repet,este o parere personala, eu,nu mi*as cumpara niciodata un subaru sau un bmw diesel,desi au motoare foarte bune.am mers cu impreza BD.e ok,insa n-as da banii pe 2 litrii boxer diesel.asta-i toata smecheria.v-ati calmat?daca nu,o bere rece,o cafeluta...uite,de ex.la dodge nitro,e aiurea sa-ti iei 3.7litrii pe benzina,insetat si nespectaculos la un tanc de 2 tone si treaba lui...e mai "indicat" 3.0 diesel,pt ca trage bine la gabaritu lui....chiar foarte bine.pacat ca la interior e la fel ca in loganul unui amic...sa speram ca s-anteles.....

si sa mai iau acu io de voi...ce bre,daca am 2 litrii aspirat sunt mai fraier?am condus multe masini,si imi dau seama ca un motor aspirat de 2 litrii nu-i mare branza.important e ca la nevoiele mele e bun si-asa in raport cu km parcursi.45000/12 luni/jumate.
deci...fara deci...asta-i treaba...
mihai pop
QUOTE (bakero @ May 22 2009, 08:41 PM) *
Ba da ce v-ati aprins nuke.gif n-am nimic impotriva motoarelor diesel.si probabil ca audi r10 este clar un exemplu ca "dieselu' e tare"
Eu am zis doar ca un motor diesel se potriveste masinilor de teren de peste 2 t si ca un sedan zvelt cum e obk,sau legacy li se potrivesc mai bine motoare adevarate woot.gif thumbsup.gif beer.gif adica pe benzina.e ceva gen "traditie".cum e la porsche.dar,cica vor scoate,si ei,urmand exemplul subaru,cayene diesel.si?care-i problema?eu n-o sa cumpar asa ceva niciodata.
e ok un motor diesel,doar ca personal,repet,este o parere personala, eu,nu mi*as cumpara niciodata un subaru sau un bmw diesel,desi au motoare foarte bune.am mers cu impreza BD.e ok,insa n-as da banii pe 2 litrii boxer diesel.asta-i toata smecheria.v-ati calmat?daca nu,o bere rece,o cafeluta...uite,de ex.la dodge nitro,e aiurea sa-ti iei 3.7litrii pe benzina,insetat si nespectaculos la un tanc de 2 tone si treaba lui...e mai "indicat" 3.0 diesel,pt ca trage bine la gabaritu lui....chiar foarte bine.pacat ca la interior e la fel ca in loganul unui amic...sa speram ca s-anteles.....

si sa mai iau acu io de voi...ce bre,daca am 2 litrii aspirat sunt mai fraier?am condus multe masini,si imi dau seama ca un motor aspirat de 2 litrii nu-i mare branza.important e ca la nevoiele mele e bun si-asa in raport cu km parcursi.45000/12 luni/jumate.
deci...fara deci...asta-i treaba...

incearca un tfsi de la seat si iti veischimba parerea despre dieseluri...
T u d o r
Asa proaste sunt tfsi-urile incat bakero sa-si reconsidere opinia despre diesele? rolleyes.gif Cred ca mai degraba ai citat gresit sau ai citit gresit. smile.gif Colegul nostru e impotriva dieselelor si pro benzinare.
mihai pop
QUOTE ( T u d o r @ May 23 2009, 12:09 PM) *
Asa proaste sunt tfsi-urile incat bakero sa-si reconsidere opinia despre diesele? rolleyes.gif Cred ca mai degraba ai citat gresit sau ai citit gresit. smile.gif Colegul nostru e impotriva dieselelor si pro benzinare.

am inteles ca e impotriva dieselelor, dar cand un diesel iti face suta in 6 secunde...eu unul mi-am schimbat parerea despre ele si chiar am investit intr-unul
DRAGOS
pai tfsi = benzina turbo. vrei sa spui tdi?
T u d o r
Pai care diesel face suta in 6 secunde la grupul VW si e pus pe Leon? unsure.gif Sau ai investit intr-unul si l-ai adus la performanta asta? Daca da, felicitari, e o realizare buna.

Oricum, te asteptam la "totul despre masina mea" sa ne prezinti masinile tale. smile.gif
hdi
Pai pe FR e pus 2.0TDI de 170cp care e strans de ...gat la maxim. Nu prea cred ca ai ce sa mai tunezi la el. Nu stiu in cat timp face 100km/h dar nu cred ca in 6s. Mi se pare mai degraba ca vorbim discutii.
G e o r g e
QUOTE (mihai pop @ May 23 2009, 04:55 PM) *
QUOTE ( T u d o r @ May 23 2009, 12:09 PM) *
Asa proaste sunt tfsi-urile incat bakero sa-si reconsidere opinia despre diesele? rolleyes.gif Cred ca mai degraba ai citat gresit sau ai citit gresit. smile.gif Colegul nostru e impotriva dieselelor si pro benzinare.

am inteles ca e impotriva dieselelor, dar cand un diesel iti face suta in 6 secunde...eu unul mi-am schimbat parerea despre ele si chiar am investit intr-unul

eu stiu ca cel mai puternic motor diesel pe leon e 2.0 - 170 cp ... cu demaraj de 8.0 pe dsg si 8.2 pe manuala ...
acum , intre noi fie vorba , sa faci un 6 pana la suta smile.gif pai te invit la o tura cu STI ul sa vezi ce inseama 5.5 ... sau cu DZL ul cu doar 6.9 pana la suta .


QUOTE (hdi @ May 23 2009, 05:35 PM) *
Pai pe FR e pus 2.0TDI de 170cp care e strans de ...gat la maxim. Nu prea cred ca ai ce sa mai tunezi la el. Nu stiu in cat timp face 100km/h dar nu cred ca in 6s. Mi se pare mai degraba ca vorbim discutii.

poti sa scoti mai mult din motorul ala ... mult mai mult , dar depinde de cat esti dispus sa investesti . orice masina poate fi modificata fara limita, dar totul se limiteaza la finante.
cu o remapare o faci de 190cp ... si un demaraj in vreo 7.9 as zice daca ai gume bune si reflexe foarte bune .

acum chiar vreau sa vad leonul ala de 6 secunde pana la suta .
hdi
QUOTE (G e o r g e @ May 23 2009, 04:39 PM) *
poti sa scoti mai mult din motorul ala ... mult mai mult , dar depinde de cat esti dispus sa investesti . orice masina poate fi modificata fara limita, dar totul se limiteaza la finante.
cu o remapare o faci de 190cp ... si un demaraj in vreo 7.9 as zice daca ai gume bune si reflexe foarte bune .

acum chiar vreau sa vad leonul ala de 6 secunde pana la suta .


Da, ma refeream la remapare....daca e vorba de twin turbo, triturbo rolleyes.gif etc, the sky is the limit.
Mi-am inchipuit ca un motor de 2l vandut cu 140cp si apoi cu 170cp nu prea mai are multe de oferit in cazul unei simple remapari. Mi-am dat cu parerea fara sa ma pricep. 190cp din 2l e bun. Poate asa sa devina si TDI-ul un motor mai apetisant teehee.gif (nu sariti!)
G e o r g e
QUOTE (hdi @ May 23 2009, 05:48 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ May 23 2009, 04:39 PM) *
poti sa scoti mai mult din motorul ala ... mult mai mult , dar depinde de cat esti dispus sa investesti . orice masina poate fi modificata fara limita, dar totul se limiteaza la finante.
cu o remapare o faci de 190cp ... si un demaraj in vreo 7.9 as zice daca ai gume bune si reflexe foarte bune .

acum chiar vreau sa vad leonul ala de 6 secunde pana la suta .


Da, ma refeream la remapare....daca e vorba de twin turbo, triturbo rolleyes.gif etc, the sky is the limit.
Mi-am inchipuit ca un motor de 2l vandut cu 140cp si apoi cu 170cp nu prea mai are multe de oferit in cazul unei simple remapari. Mi-am dat cu parerea fara sa ma pricep. 190cp din 2l e bun. Poate asa sa devina si TDI-ul un motor mai apetisant teehee.gif (nu sariti!)

e bun ... dar de la 8.0 pe dsg pana la 6.0 e muuuult ... ar trebui sa bata la un 250-280cp , poate mai bine .
mihai pop
QUOTE (G e o r g e @ May 23 2009, 04:39 PM) *
QUOTE (mihai pop @ May 23 2009, 04:55 PM) *
QUOTE ( T u d o r @ May 23 2009, 12:09 PM) *
Asa proaste sunt tfsi-urile incat bakero sa-si reconsidere opinia despre diesele? rolleyes.gif Cred ca mai degraba ai citat gresit sau ai citit gresit. smile.gif Colegul nostru e impotriva dieselelor si pro benzinare.

am inteles ca e impotriva dieselelor, dar cand un diesel iti face suta in 6 secunde...eu unul mi-am schimbat parerea despre ele si chiar am investit intr-unul

eu stiu ca cel mai puternic motor diesel pe leon e 2.0 - 170 cp ... cu demaraj de 8.0 pe dsg si 8.2 pe manuala ...
acum , intre noi fie vorba , sa faci un 6 pana la suta smile.gif pai te invit la o tura cu STI ul sa vezi ce inseama 5.5 ... sau cu DZL ul cu doar 6.9 pana la suta .


QUOTE (hdi @ May 23 2009, 05:35 PM) *
Pai pe FR e pus 2.0TDI de 170cp care e strans de ...gat la maxim. Nu prea cred ca ai ce sa mai tunezi la el. Nu stiu in cat timp face 100km/h dar nu cred ca in 6s. Mi se pare mai degraba ca vorbim discutii.

poti sa scoti mai mult din motorul ala ... mult mai mult , dar depinde de cat esti dispus sa investesti . orice masina poate fi modificata fara limita, dar totul se limiteaza la finante.
cu o remapare o faci de 190cp ... si un demaraj in vreo 7.9 as zice daca ai gume bune si reflexe foarte bune .

acum chiar vreau sa vad leonul ala de 6 secunde pana la suta .

motorul stock de pe leon fr avea 170 cp corect.
motorul modificat de 2.0 tdi teoretic are cu 30-40% mai mult. eu am zis vreo 240cp, ca si leonul cupra tfsi
iar 6 secunde, e adevarat 6 secunde si ceva, mi se pare o aproximare corecta pentru cati cp in plus sunt
zic aproximare intrucat nu am fost la un tst dyno sa vad exact si nu am avut bani de masina noua, ci are 2 ani. deci aproximare=6 sec , ceva
mihai pop
QUOTE ( T u d o r @ May 23 2009, 04:28 PM) *
Pai care diesel face suta in 6 secunde la grupul VW si e pus pe Leon? unsure.gif Sau ai investit intr-unul si l-ai adus la performanta asta? Daca da, felicitari, e o realizare buna.

Oricum, te asteptam la "totul despre masina mea" sa ne prezinti masinile tale. smile.gif

nu l-am adus eu, l-a adus spaniolul de la care l-am cumparat
oricum e o masina prea puternica zic eu acum pentru ce drumuri avem, sau ce autostrazi nu avem, si, mandria mea este foresterul intrucat poate ajunge oriunde pe orice drum
T u d o r
Foarte putin probabil sa scoti 6s pana la suta in conditiile astea. 200-220 cai te duc in cel mai bun caz la un 7,5s, hai 7 daca ai o caroserie foarte usoara. Oricum nu e rau. Doar din remapare nu scoti 240 cai din 170.
hdi
QUOTE (mihai pop @ May 23 2009, 05:43 PM) *
QUOTE ( T u d o r @ May 23 2009, 04:28 PM) *
Pai care diesel face suta in 6 secunde la grupul VW si e pus pe Leon? unsure.gif Sau ai investit intr-unul si l-ai adus la performanta asta? Daca da, felicitari, e o realizare buna.

Oricum, te asteptam la "totul despre masina mea" sa ne prezinti masinile tale. smile.gif

nu l-am adus eu, l-a adus spaniolul de la care l-am cumparat
oricum e o masina prea puternica zic eu acum pentru ce drumuri avem, sau ce autostrazi nu avem, si, mandria mea este foresterul intrucat poate ajunge oriunde pe orice drum


Adica vorbim aici de Cupra diesel??? Sau Cupra din semnatura e alta masina?
Da-ne mai multe detalii: cati cp, Nm, ce modificari a suferit? La Masina mea, asa cum te-a invitat Tudor.
T u d o r
Nu exista Leon Cupra diesel. Doar benzina, 2.0 TFSI de 240 cai. Cea cu TDI se numeste FR, ca si TFSI de 200 cai.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.