Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii Reloded
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
pista
Sa fiu sincer cu motorul de 3.0TDI ma tenteaza...Astfel ar fi a doua masina premium in familie. Macar sa vada lumea ca-mi pot permite si sa nu aiba impresia ca am luat Subaru Outback findca nu am avut suficienti bani pentru altceva biggrin.gif .
Singura problema ar fi cum percep acest lucru clientii mei a caror furnizor sunt, daca apar in curtea lor cu o masina mai buna decat au ei rolleyes.gif ?
Imaginea lui Outback Subaru n-a deranjat pe nimeni pana acum, nu stiu cum ar fi cu A4 Allroad. Merita sa risc o mare parte din afacere conducand un model 4x4 premium rolleyes.gif ?
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ Mar 6 2009, 09:30 PM) *
Am vazut ce viteze am eu la 2000rpm in toate treptele si am inmultit cu 2. E o doza de aproximare, din acest motiv te rog sa verifici si tu.

Aproximarea vine din indicatia vitezometrului care nu e perfecta, nu din metoda de calcul.....


Hop si eu ca musca ..

treapta 1- 55km pedala la podea si asteptat pana nu mai urca
treapta 2- 85km istoria cu pedala se repeta pana la sfarsit
treapta 3- 140km
treapta 4- 190km
treapta 5- 215km din a 2-a incercare la prima a ramas la 200

locatia A1 nu stiu cand am ajuns acasa 36182451.gif

daca nu ma credeti puteti incerca si voi tongue.gif
sper sa imi mai ramana puncte dupa experienta ...
hdi
@Pista
Iti iei un Allroad si o Dacie...
sau
Te duci cu 1aru (se zice si asa?); nu cred ca cineva capabil sa fie invidios pe tine pt. ce conduci sa-si doreasca un hatchback (in general la astia daca nu e in 3 volume, atunci nu e masina de boier) biggrin.gif

@Andrei
Vad ca ai drumuri d'astea mai libere in fata ta. Masoara tu vitezele in diferite trepte la 4000rpm si 4500rpm (sau daca ti-e mai usor vezi care e turatia la vitezele din tabelul 7.23)
PS: ca sa nu ai emotii pt. punctele tale, te anunt ca unitatea de masura pt. viteza este [kg/hectar]. thumbsup.gif
andrei5130
QUOTE (hdi @ Mar 7 2009, 06:09 PM) *
PS: ca sa nu ai emotii pt. punctele tale, te anunt ca unitatea de masura pt. viteza este [kg/hectar]. thumbsup.gif



Prefer sa ma gandesc la puncte avand in vedere ca nu intentionez sa fac mizreie pe soselele patriei, sa sti ca inca nu a dispatut TACANITUL de la volan si nici nu intentioneaza! 36182451.gif
G e o r g e
la legacy erau asa :
1 - 60km/h
2 - 85 km/h
3 - 140
4 - 190
5 - 225 - 230
hdi
Mdaaaa...
Ieri am avut programare la un drive-test cu Citroen C5.
Este vorba de un C5 2.2HDI in echiparea Exclusive cu pack business, 173cp/4000rpm si 370Nm/1500rpm.
Masa proprie: 1804kg
0-100km/h-9.2sec (identic cu OBD)
Pret de lista 32118TTI cu pack business/29738TTI fara pack business.
Dar acum si numai acum, pentru primii 5 cumparatori, oferta speciala: discount de 4000EU TTI in limita stocului disponibil. Nu cred ca asta e reclama, nu?

Mi-a placut masina atunci cand am vazut-o desi nu este chiar stilul meu. Ma gandesc ca la masina aia se potriveste mai bine costumul decat o pereche blugi iar eu costumele nu le deranjez cu anii!
Cand mi-am luat 307-le mi-am dorit de fapt un C4 insa era abia intrat pe piata si mi-a fost putin frica. Asa ca si pentru Citroen nutresc o oarecare afectiune. Mai mult decat atat, ma inclin in fata spiritului lor inovativ si a solutiilor tehnice indraznete. Citroen are o identitate de marca absolut distincta si modelele actuale ar trebui sa fie urmasele demne ale unui 2CV sau DS.
Asa ca m-am dus sa verific daca este asa cum cred eu sau nu. Si cum puteam sa o fac mai bine daca nu luand-o la plimbare pe coana mare (C5) care teoretic ar fi trebuit sa inglobeze tot ce are Citroen mai bun de oferit pe o masina de serie. C6-le este deja un experiment exotic vandut in 4 exemplare pe an unor tipi cu probleme de adaptare, celelate 3 modele ce intregesc productia anuala fiind conduse de cei 2 directori de filiale zonale si de Ioana Tariceanu.
Masina astepta in fata showroomului. I-a aruncat o privire de o indiferenta superioara breakului murdar cu care venisem dupa care a cazut in letargia din care o deranjasem. Trebuie inteles ca nu e usor sa fii masina de drive test. Viata unei masini de drive test este la fel cu a unei prostituate care este obligata sa aiba raporturi cu oricine se inscrie sa beneficieze de serviciile ei, dupa care, atunci cand incepe sa imbatraneasca prematur, se muta in alt oras si se marita in sfarsit insa cicatricele tineretii tumultoase nu ii vor disprea niciodata.
Sa ma intorc insa din sfera filozofala in care m-am lasat absorbit si sa discutam concret.
Tipul de la Citroen este un baiat citit, pasionat de masini care a ochit imediat utilajul din dotare si m-a intampinat cu un zambet larg:
-Ce e, motorul ala nou, boxer diesel?
-Da, fac eu rosind...Da' te pricepi!
-Daaa, zise si rosi el de data asta.
-Hai sa te dau o tura, il invit eu.
Mi-a acceptat incantat invitatia si l-am plimbat putin explicandu-i defectele dar si calitatile OBD-ului. Motorul i-a placut mai ales ca l-am lasat sa asculte aria Boxer din Subaru cantata la 4500rpm
Ne-am intors, eu mandru cu ce am si el incantat de ce vazuse.
Am luat cheile C5-lui si m-am dus sa il astept in masina pana termina nu stiu ce cu niste clienti. Apropos, cat am stat eu pe acolo au venit 2 potentiali clienti (un domn in varsta si o familie)
M-am apropiat de masina si am descuiat-o din telecomanda. Silentios. Imi place atunci cand masinile nu tin neaparat sa iasa in evidenta cu flashuri, sunete stridente samd. Doamna parea sa aiba clasa.
M-am suit in masina si usa grea s-a trantit in urma mea. Zgomotele strazii s-au atenuat brusc si au devenit doar un vuiet indepartat. Prima impresie pe care am avut-o stand pe scaunul soferului a fost ca sunt in vizita in casa unui om cu stare si fata in casa m-a pus sa-l astept pe stapan in salon. Am realizat destul de rapid ca nu va aparea nimeni cu cafeaua, asa ca am pornit motorul si am inceput sa studiez interiorul.
Pielea bej-eu ma pricep mai degraba sa apreciez pielea de la o pereche de pantofi sau o geaca dar banuiesc ca si cea din C5 era OK; cusaturile sunt bine facute iar senzatia generala este de fotoliu de buna calitate.
Fotoliul are in mod evident reglare electrica cu memorarea a nu-stiu-cate setari, incalzire si masaj lombar (adica iti intra ceva in rinichi si apoi iti iese, iar iti intra, iar iti iese samd). Ceva nou pt. mine: cand opresti motorul, scaunul se retrage pentru a-ti facilita iesirea in caz ca in ultimii 10 ani ai uitat sa te mai ridici de la masa.
Linia audio este de buna calitate cu sunete clare si bass profund.
Bordul este copus din materiale moi si placute la atingere, imbinate bine. Am fost mandru sa constat ca maneta de semnalizare si cea de la stergatoare sunt cele de pe 307 (C4).
Instrumentele de bord sunt cele clasice dar parametrii sunt afisati in mod original (se putea altfel?)
Volanul este mare, cam prea mare insa probabil ca este asa ca sa incapa pe miezul fix butoanele pt CB,audio, Cruise, Telefon, Fax, Scanner, storcator de citrice etc.
Tipul de la reprezentanta s-a suit in dreapta intrerupand periplul meu printre gadgeturile masinii. Cu siguranta sunt multe altele despre care nu am spus si nu voi spune nimic pt. simplul fapt ca nu stiu de ele.
Am scos masina din locul de parcare (cand dai cu spatele oglinda din dreapta coboara si iti arata bordura) si inainte de a porni mi-a fost demonstrat ce inseamana suspensie Hydractive III, cu n!(factorial) setari predefinite, cu self-leveling in functie de viteza si caracteristicile terenului pe care rulezi si inca vreo alt 4-5 functii pe care nu le-am inteles.
Am pornit la drum.
Prima impresie in rulare a fost ca sunt calare pe o balena. Maiestuos, de neatins, mare si greoi. Vorbim de impresii pt. ca motorul propulseaza balena de la 0 la 100km/h in 9.2sec. Daca e mult sau putin, judecati voi ca fiecare are termenii lui de comparatie. Pentru mine, teoretic e la fel.... Practic e mai lenta.
Motorul este un demn membru al familiei HDI. Economic, elastic, rafinat, silentios, puternic raportat la cilindreea lui, trage pana pe la 4000rpm insa nu are exuberanta lui 1.6HDI care se incapataneaza sa mai vrea sa traga chiar si in zona rosie(pastrand proportiile).
Nu am putut face teste de stabilitate pentru ca am rulat pe sosele in aliniament si cu trafic insa nu-mi inchipui ca sunt probleme. Suspensia este mooaaale (prea moale) insa baiatu' s-a jurat ca daca ma dau la ea se intareste de frica. N-am avut ocazia sa verific. De fapt nici nu stiu daca este important intrucat eu nu vad masina asta mergand in ritm alert si sporty ci mai degraba cu viteza mare, pe autostrada, in linie drepta si ducandu-si pasagerii ori la un meeting de afaceri ori la mama soacra in vizita. M-as simti ridicol sa apar cu asa ceva pe partia de schi sau la gratar. Este ca si cum l-ai pune pe Herbert von Karajan sa dirijeze Taraful din Clejani.
Daca ceva nu mi s-a parut din acelasi film, aceea este precizia cutiei de viteze. Cam sleampata, cel putin in comparatie cu precizia cutiei de la OBD.
Una peste alta, nu sut convins ca Citroen mai reuseste sa produca DS-uri insa C5 este o masina foarte buna, cu aspiratii premium destul de indreptatite si care se adreseaza celor care iubesc confortul si care au in sifonier cel putin 3 camasi albe calcate.
Nici de data asta nu voi da un verdict in comparativul C5-OBD pentru ca nici macar nu mi-am propus asta insa voi incerca o concluzie ca intre baieti:
C5 este o femeie foarte frumoasa, cu ochii mari, par matasos, buze senzuale si trup sculptural insa are un mare defect: nu reuseste sa-ti provoace o erectie! biggrin.gif
iulian_1976
Faina prezentare yes.gif
...chiar daca sunt in Franta nu sufar frantuzoaicelele PSA,Renault ...insa le respect rolleyes.gif
andrei5130
chiar m-ai facut curios cu C5, am sa ma duc sa mai fac un test drive cu noul Superb ca pe urma sa sa ma duc si la C5 .... sa pot sa le compar

mie Superbul m-ia placut foarte tare am gasit la el cel mai bun raport calitate pret / imagine si nici motorul lor nu e chiar de lepadat ...
pista
Vergleich: VW Passat und Subaru Outback
http://www.youtube.com/watch?v=8rAfMd_jPKA
iulian_1976
QUOTE (pista @ Mar 13 2009, 10:46 AM) *
Vergleich: VW Passat und Subaru Outback
http://www.youtube.com/watch?v=8rAfMd_jPKA


Dupa 2005 motoarele de 2.0tdi le Audi pana a aparut CR-ul nu au fost puse pe VW decat in cazul lui VW Eos.
Deci ce este pe Audi A4 in special nu o sa gasiti pe Vw.

BRD -numai pe A4
BVG -numai pe A6
BVF -numai pe A4
BRE -pe A4, A6 si VW EOS
BLB - numai pe A4 si A6
BNA - pe A4 si VW EOS
BPW - A4, Audi cabrio si VW EOS
BRF -numai pe A4, A6
BVA - numai A4
BKD si BMM - A3 si odata pe un A6 Avant
HalbaSus
QUOTE (G e o r g e @ Mar 7 2009, 10:25 PM) *
la legacy erau asa :
1 - 60km/h
2 - 85 km/h
3 - 140
4 - 190
5 - 225 - 230


George esti sigur ??? A doua pare... prea scurta... ce naiba, era benzina, as fi zis ca prinde suta in a doua... dar ma rog, o treapta 2 scurta poate avea anumite avantaje.
Zetics
Si eu m-as astepta la viteze mai mari in toate treptele, tinand cont ca Foresterul de 2.0 ia 111 in a 2-a si 160 in a 3-a! unsure.gif
G e o r g e
de 1,3 si 4 sunt foooarte sigur . 5 era influentata de multi factori , iar 2 parca pe acolo era
pista
La OBK 2.5i vitezele in 1 si 3 sunt la fel, in schimb in 2 e 100kmph. (masurat cu GPS vitezele sunt mai mici cu cca.6kmph)
hdi
Treaba voastra, dar nu-i frumos.
Uite ce scrie in carte despre vit. max la motorul 2.5i pe Legacy si Outback (cu exceptia modelelor pt Australia si Orientul Mijlociu)
Tr. Low/High
I 40/49
II 68/82
III 97/116
IV 130/155
V 171/Vmax

Nota (tot din carte): vitezele de mai sus sunt cele max. admisibile in fiecare treapta de viteza. Daca sunt depasite, acul turometrului va ajunge in zona rosie ceea ce conduce la uzura excesiva a motorului si consum ridicat de combustibil

QUOTE (GLC120 @ Mar 6 2009, 09:21 PM) *
Vitezele maxime indicate acolo corespund turatiei de 4000rpm.


Nu prea se mai pupa cu nota avand in vedere ca la diesel zona rosie incepe la 4750rpm; trebuie musai verificat practic
Zetics
QUOTE (hdi @ Mar 14 2009, 12:16 AM) *
...

Nota (tot din carte): vitezele de mai sus sunt cele max. admisibile in fiecare treapta de viteza. Daca sunt depasite, acul turometrului va ajunge in zona rosie ceea ce conduce la uzura excesiva a motorului si consum ridicat de combustibil

...


Pai asta nu o mai inteleg, aceste viteze nu sunt obtinute in preajma turatiei maxime? Adica a turatiei la care ECU taie gazul? Adica aproape de inceputul zonei rosii?
hdi
QUOTE (Zetics @ Mar 14 2009, 12:25 PM) *
Pai asta nu o mai inteleg, aceste viteze nu sunt obtinute in preajma turatiei maxime? Adica a turatiei la care ECU taie gazul? Adica aproape de inceputul zonei rosii?


Hai sa copiez exact cum scrie ca sa inlatur orice umbra de interpretare personala. Adica sa-mi mai dau si eu o autodictare.... rolleyes.gif

Tabelul de mai jos indica vitezele maxime posibile pentru fiecare treapta de viteze. Acul turometrului va ajunge in zona rosie daca se depasesc aceste viteze.
Cu exceptia cazurilor in care este necesara accelerarea brusca, autovehiculul nu trebuie condus cu acul turometrului in zona rosie. Nerespectarea acestei precautii poate duce la uzura excesiva a motorului si la consum ridicat de combustibil


Si apoi urmeaza tabelele cu pricina
G e o r g e
alea puse de mine sunt din zona rosie smile.gif in fine , acolo unde intra in protectie
GLC120
Date tehnice Outback Diesel

Rapoarte cutie: Viteza maxima recomandate in carte:
1) 3.454 38 km/h
2) 1.750 76 km/h
3) 1.096 121 km/h
4) 0.785 169 km/m
5) 0.634

Se remarca faptul ca valorile sunt invers proportionale de unde rezulta ca vitezele maxime corespund aceleeasi valori de turatie. Eu spun ca aceste viteze maxime recomandate in manual (pagina 7-23) corespund la Diesel unei turatii de 4000 +/- 100 rpm. Puteti verifica si prin oras viteza masinii la 2000 rpm, apoi inmultiti cu 2.

hdi inca nu e convins 100% ca la 4000rpm ai viteza dubla fata de 2000rpm dar we're working on it rolleyes.gif . Nu mai e mult pana departe...

De la 4000rpm pana la rosu, mai e ceva marja de manevra pentru cei care vin de pe benzina si vor ceva marait mai pronuntat. Din curbele motorului rezulta ca in afara de marait si poate ceva fum, nu obtii mare scofala acolo. Nu am verificat inca.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Mar 14 2009, 07:43 PM) *
hdi inca nu e convins 100% ca la 4000rpm ai viteza dubla fata de 2000rpm dar we're working on it rolleyes.gif . Nu mai e mult pana departe...


biggrin.gif
Pai eu eram pe la vreo 85% insa cand am citit fraza aia m-am downgradat brusc pana la 50%, unde am ramas pana in zilele noastre. Doar Andrei mai poate schimba situatia sau vreun alt argument "smecher".
andrei5130
QUOTE (hdi @ Mar 14 2009, 09:13 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Mar 14 2009, 07:43 PM) *
hdi inca nu e convins 100% ca la 4000rpm ai viteza dubla fata de 2000rpm dar we're working on it rolleyes.gif . Nu mai e mult pana departe...


biggrin.gif
Pai eu eram pe la vreo 85% insa cand am citit fraza aia m-am downgradat brusc pana la 50%, unde am ramas pana in zilele noastre. Doar Andrei mai poate schimba situatia sau vreun alt argument "smecher".



HDI va trebui sa mai astepti ceva timp, p-lanuian o iesire le nunte numai ca a trebuit sa o aman, dar promit ca revin in forta cu informati noi cand am sa le am...



P.S. un aqrgument shmecher astept si eu !
GLC120
Restul lumii din ce in ce mai activ. Ati vazut concursul eco-challenge facut de Honda?

Mi se pare genial, pacat ca sunt calificari mai complicate decat la Olimpiada. Asta e un sport la care am impresia.... cum sa spun cu modestie....... ca sunt campion mondial. drive.gif

Echipa de 2 + un arbitru, CRV 2.2 CDTI, Buc-Slobozia-Braila si retur, cu 3 pauze probabil cronometrate (3 schimbari de sofer), inclusiv masa de pranz, timp limita 7 ore, castiga consumul minim, la consum egal conteaza timpul. 3 premii babane.
Super tare!

Daca ma duc cu OBK si consum 1L/100 mai putin decat campionii lor, imi vor da si mie o ciocolata ? unsure.gif

E o reclama foarte interesanta, atrage multi clienti. Probabil vor scoate consumul minim anuntat de Honda: 5.7
Poate si masina de concurs e gadilata....
Oare se poate scoate 4.7 cu OBK ?? Stie cineva vreun Power Box care sa ii reduca puterea la 110CP si cuplul pe la 250Nm? blink.gif

La inceput de week-end va spun prima strofa dintr-o poezie, mai veche, dar nemuritoare.

Intr-un colt de balta
patru ochi luceste.
Ce sa fie oare,
cred ca e doi peste.
hdi
36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif
Era sa ma inec!
iulian_1976
QUOTE (GLC120 @ Mar 27 2009, 10:09 PM) *
Restul lumii din ce in ce mai activ. Ati vazut concursul eco-challenge facut de Honda?

Mi se pare genial, pacat ca sunt calificari mai complicate decat la Olimpiada. Asta e un sport la care am impresia.... cum sa spun cu modestie....... ca sunt campion mondial. drive.gif

Echipa de 2 + un arbitru, CRV 2.2 CDTI, Buc-Slobozia-Braila si retur, cu 3 pauze probabil cronometrate (3 schimbari de sofer), inclusiv masa de pranz, timp limita 7 ore, castiga consumul minim, la consum egal conteaza timpul. 3 premii babane.
Super tare!
Daca ma duc cu OBK si consum 1L/100 mai putin decat campionii lor, imi vor da si mie o ciocolata ? unsure.gif
E o reclama foarte interesanta, atrage multi clienti. Probabil vor scoate consumul minim anuntat de Honda: 5.7
Poate si masina de concurs e gadilata....
Oare se poate scoate 4.7 cu OBK ?? Stie cineva vreun Power Box care sa ii reduca puterea la 110CP si cuplul pe la 250Nm? blink.gif
La inceput de week-end va spun prima strofa dintr-o poezie, mai veche, dar nemuritoare.

Intr-un colt de balta
patru ochi luceste.
Ce sa fie oare,
cred ca e doi peste.


Eu spun sa incerce cu un Audi B4, 1.9 tdi , motor 1Z sau un batran A4 acelasi motor 1Z , producatoarul a declarat acum 17 ani 3.9% thumbsup.gif
laurentiu
Nu am urmarit toata discutia voastra insa am gasit asta pe net si m-am gandit sa o vedeti si voi. Deci surpriza:

http://autoblogger.ro/subaru-wrx-sti-umili...t-206-rc-turbo/
Dan52141
QUOTE (laurentiu @ Mar 31 2009, 06:56 PM) *
Nu am urmarit toata discutia voastra insa am gasit asta pe net si m-am gandit sa o vedeti si voi. Deci surpriza:

http://autoblogger.ro/subaru-wrx-sti-umili...t-206-rc-turbo/


Pai unde este surpriza ... nu vezi ca ala cu Subaru mergea ..."la consum" smile.gif
hdi
@laurentiu

Noua ne place si 206RC...
Intrebari:
-de unde stim ca e un STI? Nu ne luam dupa priza de aer sper...
-de unde stim ca STI-ul participa la cursa?
-de unde stim ca filmarea nu este facuta de clubpejo.com?
Vezi ca mai este un topic similar si la Combat daca te tenteaza mai mult....
laurentiu
Hai mai Dane, ca nu mergea "la consum" tongue.gif . In plus nici nu avea cum pentru ca umilinta era cam mare. Sa-ti ia "fata" un Peugeot... biggrin.gif
Se vede ca o calca dar nu putea sa tina pasul cu 206-le. Sunt sigur ca totusi 206-e are modificari la motor. Pentru ca 206 RC stiu ca are 170 CP si de varianta turbo nu am auzit. Sistemul a fost montat anterior.
laurentiu
CITAT(hdi @ Mar 31 2009, 02:07 PM) *
@laurentiu

Noua ne place si 206RC...
Intrebari:
-de unde stim ca e un STI? Nu ne luam dupa priza de aer sper...
-de unde stim ca STI-ul participa la cursa?
-de unde stim ca filmarea nu este facuta de clubpejo.com?
Vezi ca mai este un topic similar si la Combat daca te tenteaza mai mult....



HDI, si mie imi place 206 RC, nu zic ca nu. Si nu am vrut sa postez ca sa zic ca Subaru e praf. Nici gand! Ideea e ca am vazut asta pe net (cat de relevanta o fi nu stiu) si m-am gandit sa va arat si voua. Iar aria asta mi sa parut cel mai ok, pentru ca nu vreau sa intram in polemici cum e la Combat Zone. E absurd sa compari Subaru cu Peugeot. smile.gif
hdi
QUOTE (laurentiu @ Mar 31 2009, 08:16 PM) *
pentru ca nu vreau sa intram in polemici cum e la Combat Zone. E absurd sa compari Subaru cu Peugeot. smile.gif


Tu le-ai comparat rolleyes.gif
Ti-am semnalat si celalalt topic pt. ca nu am inteles exact ce te mana in lupta.
Esti binevenit si aici si acolo. thumbsup.gif
pista
Fain Peugeot cu 7700rpm si 250kmph...
206RC stoc are 177CP/210Nm si rpm max 7300, 0-100kmph in 7,4s, vmax=220kmph.
206RC turbo are in schimb chiar 400CP. E putin mai mult decat 250 sau 300CP.
http://tuning-award.geilekarre.de/fahrzeug...von-rednak-uro/
GLC120
Mi se pare foarte edificator filmul. E groaznic sa ma gandesc ca pot pati acelasi lucru in confruntarea cu un Peugeot. Unde erai Laurentiu cand mi-am luat Subaru?

Auziti, daca vezi peste 1000 de filme din acestea poti obtine vreo diploma universitara? Asa ar fi normal avand in vedere cunostintele multilateral dezvoltate pe care le dobandesti.
andrei5130
Viata e ca carosabilul uni vine alti se duce...

eu zic sa comparam mere cu mere nu mere cu pere, nu poti compara 300 hp cu 400 hp fie ei si pe un peugeot nu e vba de 10 cai sunt 100 daca e subaru nu inseamna ca zboara


comparam sti stoc cu o masina preparatade, de ce nu sti-ul de 500 hp ...
M A R I A N
Zilele astea am mers cu Outbackul la intalnirea toyotistilor de la Danes (langa Sighisoara) si din pacate am ajuns acasa foarte stresat pentru ca multi soferi au dorit sa-mi demonstreze probabil ca masinile lor se pot masura cu un Subaru.
Unii dintre ei m-au fortat sa franez puternic sau sa accelerez pana la viteze foarte mari pentru ca ori vroiau sa ma depaseasca (si nu aveau destula putere sa o faca) acolo unde era aproape imposibil, ori cand ma angajam in depasire accelerau si ei puternic... confused.gif
Din pacate asta mi-a pus in pericol familia... confused.gif

Cred ca, din punctul asta de vedere, cei cu Impreza 1.5 trebuie sa suporte un calvar pe soselele noastre pentru ca multi o vor confunda cu STI... unsure.gif

Si eu care eram multumit ca in sfarsit mi-am luat o masina neinteresanta...incolora, inodora, insipida...
laurentiu
CITAT(GLC120 @ Mar 31 2009, 04:54 PM) *
Mi se pare foarte edificator filmul. E groaznic sa ma gandesc ca pot pati acelasi lucru in confruntarea cu un Peugeot. Unde erai Laurentiu cand mi-am luat Subaru?

Auziti, daca vezi peste 1000 de filme din acestea poti obtine vreo diploma universitara? Asa ar fi normal avand in vedere cunostintele multilateral dezvoltate pe care le dobandesti.


GLC, se pare ca nu ai inteles care era ideea postului meu. Citeste cu atentie ce am scris mai sus ca sa nu ma mai obosesc sa-ti raspund. Nu de alta, dar uzez tastatura degeaba. Daca tu consideri ca este Subaru si restu' (cel putin asta reiese din ce ai zis), da, dobandesc cunostinte multilateral dezvoltate.
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Apr 1 2009, 01:23 AM) *
Din pacate asta mi-a pus in pericol familia... confused.gif


Eu chiar voiam sa remarc cat de frumoasa a fost intalnirea (din poze, asa!)
Nici nu mi-a trecut prin cap ca au fost si beep printre voi. Pacat.
Masina chiar este greu de observat insa ai avut de a face cu frustrarile unora care au citit prea mult pe aici si care,constienti de inferioritatea trotinetelor din doatre au tinut cu tot dinadinsul sa demonstreze contrariul.
Hoinar
QUOTE (hdi @ Apr 1 2009, 09:15 AM) *
QUOTE (M A R I A N @ Apr 1 2009, 01:23 AM) *
Din pacate asta mi-a pus in pericol familia... confused.gif


Eu chiar voiam sa remarc cat de frumoasa a fost intalnirea (din poze, asa!)
Nici nu mi-a trecut prin cap ca au fost si [b]beep printre voi. Pacat.[/b]Masina chiar este greu de observat insa ai avut de a face cu frustrarile unora care au citit prea mult pe aici si care,constienti de inferioritatea trotinetelor din doatre au tinut cu tot dinadinsul sa demonstreze contrariul.


Hdi, or fi "beeps" printre noi, nu zic nu, dar Marian s-a intors luni, cand noi toti cei de la intalnire eram deja acasa smile.gif.
GLC120
QUOTE (laurentiu @ Apr 1 2009, 09:06 AM) *
GLC, se pare ca nu ai inteles care era ideea postului meu. Citeste cu atentie ce am scris mai sus ca sa nu ma mai obosesc sa-ti raspund.


Eu ma obosesc... Va trebui sa te obisnuiesti cu asta, daca intelegea toata lumea ce vrei sa spui erai presedintele PSD acum. Organizatia de tineret, ma rog...

Am o parere rezervata fata de cei care practica astfel de sporturi pe drumurile publice, mai fac si filme, ca si cu cei care le promoveaza. Nu are nici o legatura cu Subaru.

Stim cu totii, nu-i asa, ca orice Subaru este peste orice Peugeot, chiar daca vorbim de Justy vs 407 Coupe. blink.gif
Ca sa fie mai clar: nu e deloc absurd de exemplu, sa compari 4007 cu Forester.
hdi
QUOTE (Hoinar @ Apr 1 2009, 09:26 AM) *
Hdi, or fi "beeps" printre noi, nu zic nu, dar Marian s-a intors luni, cand noi toti cei de la intalnire eram deja acasa smile.gif .


Atunci nu ramane decat sa-mi cer scuze pentru ce am spus. Sper ca scuzele vor fi acceptate rolleyes.gif .
Marian a alaturat evenimentele neplacute de inalnirea Toyota si .... daca nu stii cam asa se intelege nu?
Oricum, ramane valabil ce am scris despre intalnire: frumos!
laurentiu
"Eu ma obosesc... Va trebui sa te obisnuiesti cu asta, daca intelegea toata lumea ce vrei sa spui erai presedintele PSD acum. Organizatia de tineret, ma rog..."

Spor la oboseala atunci. Faptul ca o sa obisnuiesc sau nu cu asta ma priveste pe mine. Iar partea cu PSD-ul... biggrin.gif prefer sa nu comentez. Chiar nu are rost sa deviem de la subiectul topicului si sa lansam atacuri unul la adresa celuilalt.

"Am o parere rezervata fata de cei care practica astfel de sporturi pe drumurile publice, mai fac si filme, ca si cu cei care le promoveaza. Nu are nici o legatura cu Subaru."

Se pare ca din nou nu ai inteles bine ( a cata oara?!): filmul ala l-am gasit pe net si am vrut sa vi-l arat si voua. Atata tot. Nu am vrut sa promovez abslout nimic. Daca tu zici ca nu are legatura cu Subaru inseamna ca intri pe forum din alte motive decat cele legate de masini, iar in garaj ai altceva in afara de ce se poate numi automobil.

"Stim cu totii, nu-i asa, ca orice Subaru este peste orice Peugeot, chiar daca vorbim de Justy vs 407 Coupe.

O concluzie mareata. blush.gif





GLC120
Macar sa te prinzi cand cineva glumeste... ai putea si tu sa te obosesti.

Exista un topic cu video-poze Subaru. Cred ca era mai potrivit. Cand pui filmul pe un forum sau povestesti despre el, il promovezi. Chiar daca involuntar.
hdi
Eu am in buzunar o cheie de Subaru si una de Peugeot (din pacate nu sunt de 206RC si de STI) si ceva ma face sa cred ca nu sunt singurul in situatia asta. Avatarul meu spune tot despre cine as fi vrut eu sa castige acel duel.... teehee.gif
Sa lasam deci copiii sa-si rupa gatul in intreceri pe autostrada si sa ne vedem de topic in spiritul sau declarat: pareri obiective, fara patima.
Oricum, clipul ala nu avea nimic de demonstrat sau ma rog, nu asa cum se intentioneaza pe aici. Cred insa ca pe Combat ar putea face cariera.
THX.
GLC120
Problema e ca nu sunt singuri pe drumul ala, si de multe ori omoara si oameni nevinovati.

Cenzura nu era buna asta e sigur, am vazut ce poate face zeci de ani. Dar nici absenta ei cu desavarsire, nu stiu daca e idealul in viata.
M A R I A N
QUOTE (M A R I A N @ Mar 31 2009, 08:23 PM) *
Zilele astea am mers cu Outbackul la intalnirea toyotistilor de la Danes (langa Sighisoara) si din pacate am ajuns acasa foarte stresat pentru ca multi soferi au dorit sa-mi demonstreze probabil ca masinile lor se pot masura cu un Subaru.
Unii dintre ei m-au fortat sa franez puternic sau sa accelerez pana la viteze foarte mari pentru ca ori vroiau sa ma depaseasca (si nu aveau destula putere sa o faca) acolo unde era aproape imposibil, ori cand ma angajam in depasire accelerau si ei puternic... confused.gif
Din pacate asta mi-a pus in pericol familia... confused.gif

Cred ca, din punctul asta de vedere, cei cu Impreza 1.5 trebuie sa suporte un calvar pe soselele noastre pentru ca multi o vor confunda cu STI... unsure.gif

Si eu care eram multumit ca in sfarsit mi-am luat o masina neinteresanta...incolora, inodora, insipida...

Scuze, n-am fost destul de clar...masinile de care vorbesc sunt Passat, Golf, Audi, BMW, Vectra. Si sunt cat se poate de sincer.
GLC120
Faza cu acceleratul la blana cand vede ca il depasesti este criminala. Chiar nu inteleg cum pot oamenii sa accepte asa ceva.

Eu interpretez asta ca o tentativa de omor, nu poti stii ce vine din fata. Deci imi rezerv dreptul la replica. verymad.gif
T u d o r
Si mie mi s-a intamplat pe drumul de intoarcere sa ma alerg cu un Peugeot 307. biggrin.gif E vorba de o linie luuuunga de cativa km, dreapta perfect, undeva in dreptul comunei Perisani din Valcea. L-am prins din urma dar mergea foarte tare, probabil se si ambitionase. Oricum, omul stia sa mearga, nu facea aberatii. Ei bine, eu intrat la aspiratie in urma lui la inceputul liniei, liber drumul pana la capatul lui. Si da-i ...unde vad ca treceam destul de greu de el. Am zis "mai sa fie!". L-am depasit pana la urma (nu mai spun la ce viteza) si constat ca era vorba de o cunostinta a mea din oras. Mi s-a lamurit si misterul, omul are 307 dar nu 1.6 ca 75% dintre ele ci 2.0 benzina. De aia se tinea asa bine. smile.gif

Tin sa precizez ca era liber perfect inca 2-3 km in fata si nu ne-am sicanat, ba mai mult ne-am si salutat in oras la semafor.
Henry90720
Probabil ca sunt putini dintre noi carora sa nu l-i se fi intamplat sa intalneasca vreun idiot ce accelereaza in timp ce il depasesti. Asta e o chestiune care nu tine numai de repectarea regulilor de circulatie, ci si de educatie. Din pacate, nu doar cei foarte tineri dau dovada de inconstienta. Nu mai departe de acum 2 week-end-uri, intorcandu-ma in Bucuresti de la Alexandria, am ajuns din urma un Volvo (S40 2.4 benzina) cu nr. de Italia. In momentul in care il depaseam a accelerat puternic , desi nu foarte departe urma o curba la dreapta. Lucrurile s-au terminat cu bine, pana la urma, in sensul ca am reusit sa fac depasirea. Ce m-a uimit, insa, a fost varsta celui de la volan, care parea aproape de 60 de ani.
Mai exista o categorie de soferi (din pacate si de Subaru si de Honda) care, dupa ce vad ca i-ai depasit, isi arata "muschii" cu prima ocazie (de regula, intr-o zona cu restrictie de viteza sau in localitate).
Dupa cate se pare, idiotenia nu tine cont de varsta! smile.gif

Partea cea mai proasta e ca astfel de cretini curma vieti sau nenorocesc o gramada de oameni.
Dan52141
QUOTE (GLC120 @ Apr 1 2009, 04:50 PM) *
Faza cu acceleratul la blana cand vede ca il depasesti este criminala. Chiar nu inteleg cum pot oamenii sa accepte asa ceva.

Eu interpretez asta ca o tentativa de omor, nu poti stii ce vine din fata. Deci imi rezerv dreptul la replica. verymad.gif


Dar stiti nu ... ca este ilegal sa accelerezi cand cineva te depaseste ... si se soldeaza cu ridicarea permisului ? trebuie doar sa mai demonstrezi asta la ... organe smile.gif
G e o r g e
QUOTE (Henry90720 @ Apr 1 2009, 07:55 PM) *
Probabil ca sunt putini dintre noi carora sa nu l-i se fi intamplat sa intalneasca vreun idiot ce accelereaza in timp ce il depasesti. Asta e o chestiune care nu tine numai de repectarea regulilor de circulatie, ci si de educatie. Din pacate, nu doar cei foarte tineri dau dovada de inconstienta. Nu mai departe de acum 2 week-end-uri, intorcandu-ma in Bucuresti de la Alexandria, am ajuns din urma un Volvo (S40 2.4 benzina) cu nr. de Italia. In momentul in care il depaseam a accelerat puternic , desi nu foarte departe urma o curba la dreapta. Lucrurile s-au terminat cu bine, pana la urma, in sensul ca am reusit sa fac depasirea. Ce m-a uimit, insa, a fost varsta celui de la volan, care parea aproape de 60 de ani.
Mai exista o categorie de soferi (din pacate si de Subaru si de Honda) care, dupa ce vad ca i-ai depasit, isi arata "muschii" cu prima ocazie (de regula, intr-o zona cu restrictie de viteza sau in localitate).
Dupa cate se pare, idiotenia nu tine cont de varsta! smile.gif

Partea cea mai proasta e ca astfel de cretini curma vieti sau nenorocesc o gramada de oameni.

confirm : in we trecut idiot cretinoid cu xenoane si in proiectoare (bagatisilearundeva) intr-un acord. eu cu un ML63AMG , da da da , orginal nu doar cu inscriptii pe el . asta mergea normal , pana cand l-am depasit si am vrut sa ma departez de el ca ma orbea. el nimic , direct in fundu' meu se proptea exact cat sa ma omoare lumina aia de rahat de la proiectoare.

i-am "aratat" stopul de ceata , de muuuulte ori . m-am pus in spatele lui si i-am aprins faza lunga , proiectoare ... nimic el o tinea pe a lui , il depaseam iar se chinuia sa se tina de mine .

si da , in linie dreapta am accelerat in paralel , accelerat e un fel de a spune cand ai 514cp sub fund .
hdi
Ma gandesc ca daca patesc asa ceva as putea suna la 112 sa spun ca e unul care ma hartuieste. Nu cred ca ar fi exagerat, nu?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.