QUOTE (bakero @ Nov 20 2009, 11:25 AM)
Domnilor,TEORIA LU' NICUSOR zice asa:subaru prin definitie e o marca care "face" masini sport.
Ideea care este:subaru,orice tip de motorizarea ai avea,o simti.Ea vrea sa mergi tare.e rudimentar,urat si te face sa uiti cateodata ca tu ai doar 160 cai....masina se simte. bineinteles,ca daca te urci intr-un turbo,e altceva,din cauza sound-ului si a puterii mai mari.Dar,dar,feeling-ul e acelasi:masina sport!Simpla,fara complicatii inutile,care te lasa sa faci ce vrei!Exact ca femeia ideala!...
E o teorie glumeata. Nu sint de acord cu ea. NU este NIMIC sportiv la Impreza 2.5i model 2009 pe care o conduc de o saptamina. NIMIC. Nici suspensiile. Nici scaunele. Nici motorul. Nici cutia. Nici echiparea. Nici handling-ul. Motorul mi se pare nemernic de lenes. Mi-a luat de la 50-80 mph 3 eternitati nu 3 secunde. In treapta a 3-a.
QUOTE (G e o r g e @ Nov 20 2009, 12:11 PM)
aia cu dieselul e gluma ...
subaru face masini cu tenta sportiva, dar nu toate . lipsa electronicii pe unele modele o face o marca periculoasa. la noile modele nu mai e cazul . noul STI e mai moale, are o groaza de electronica si nu mai are spiritul hardcore a lui evo , asa cum evo x a ramas din pacate pentru subaru. in schimb a devenit o masina mai de zi cu zi.
in continuare imi place subaru , si tot subaru as lua daca ar fi un model pentru nevoile mele . sper sa existe la un moment dat
si sa am si banii pentru el .
Mie nu mi se pare de loc ca EVO X ar fi ramas o masina hardcore. M-am descurcat foarte bine cu un asemenea vehicol acum vreo 3 saptamini. Cind mai pui ca avea si "femeia ideala" pe scaunul din dreapta, cred ca s-a simtit ca si cum ar fi pierdut 5 cm in lungime anatomica. I-am facut politicos "thumbs up"
inainte sa semnalizez ca ies de pe banda de viteza.
QUOTE (Rebel @ Nov 20 2009, 12:30 PM)
QUOTE (bakero @ Nov 20 2009, 02:25 PM)
...masina sport!Simpla,fara complicatii inutile,care te lasa sa faci ce vrei!Exact ca femeia ideala!...
Forester numai masina sport nu e!
Cat despre 'complicatii inutile" hai sa nu fim rai. Inutile sunt pentru cei care nu le-au gustat. Si ESP-ul poate fi considerat inutil de un posesor de Dacie. Este ok sa fii multumit cu ce ai, dar sa ajungi sa treci in lista blasfemiilor anumitor lucruri doar pentru ca ai impresia ca ce detii tu este reteta perfecta, este ridicol...
Exact. Ce imi lipseste cel mai mult la Legacy este siguranta conferita de ESP.
QUOTE (Mircea104901 @ Nov 20 2009, 12:35 PM)
QUOTE (G e o r g e @ Nov 20 2009, 03:11 PM)
. lipsa electronicii pe unele modele o face o marca periculoasa. la noile modele nu mai e cazul .
Nu neaparat. Daca e hopa-mitica cu 70-80% din greutate pe fata, ai nevoie de esp sa o tii pe strada (stiu eu cateva foarte populare
). Conceptia sasiului, transmisiei (lsd-urile) si distributia maselor atat fata-spate, cat si stanga-dreapta, face ca Subaru sa stea cel putin la fel, daca nu mai bine pe sosea decat o masina echipata cu esp. Singura manevra unde esp-ul confera avantaj, e testul elanului, unde, si acolo, daca o cunosti, poti iesi teafar
Hai sa comparam Forester (fara ESP) cu Outlander, CR-V, RAV4, Tucson, KIA, whatever cu ESP. Forester e muult peste ca si comportament rutier. La fel se pot face o gramada de comparatii. Eu zic de Forester, pt ca asta conduc si stiu ce poate. Pe trasee virajate face de ras multe berline, in ciuda garzii la sol de 20,5cm, suspensiei moi, si a talonului de 14cm.
Sigur, daca mergi aproape de limita, si apare ceva ce trebuie evitat, ... cu esp iesi mai repede, si posibil nesifonat.
Am mai multe diferentiale si decit STi-ul lui George, (ala "open" dat jos de pe masina si 3 LSD-uri montate, deci 4 in total) si consider lipsa ESP un lucru periculos. Este singurul motiv pt care oftez cind vad un 2007-2009 LGT spec B sau un STI nou.
QUOTE (G e o r g e @ Nov 20 2009, 12:43 PM)
foresterul vechi DA era mai bun ca suratele dpv sportiv. de ce ? pentru ca era pe platforma de impreza ! noul forester , ca si tribeca , este pe platforma de legacy. de aici pa pa sportivitate si welcome confort .
totul depinde de ce vrei de la masina care o iei. nu exista masina perfecta !
George, si noul Impreza WRX si noul STi sint construite TOT pe platforma Legacy.
QUOTE (G e o r g e @ Nov 20 2009, 01:29 PM)
si apropo de ESP . un coleg si-a luat forester 2.5XT din 2005. foarte foarte misto masina . doar ca , berbecul, zice ca are cine stie ce super masina . a intrat intr-o depasire si s-a trezit pe aratura intr-un sant. de ce ? lipsea esp ul iar el a accelerat , a prins pe jos mazga, el cu gume allseason.
asta catre aia care zic ca esp sucks .
Absolut. ESP > LSD oricind, oriunde (bine nu pe scurt-circuit).