Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii Reloded
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
Zetics
QUOTE (kroko @ Nov 20 2009, 03:10 PM) *
Un Subaru il simti de cum te sui la volan, indiferent cit de tare/incet mergi rolleyes.gif


Asta asa e, de prima oara de cand m-am urcat intr-un Forester (la drive test la SMT) am simtit altfel, aveam impresia ca "simt" si tractiunea spate in lucru, nu reusesc sa-mi explic de ce. Toata logica imi spune ca n-ar trebui sa simt nicio diferenta la plecat normal, de pe loc, pe astfalt uscat fata de tractiunea fata sa zicem, si cu toate astea e ceva diferit. Inca nu stiu ce! rolleyes.gif
kroko
O sa-ti placa wink.gif
bakero
Domnilor,TEORIA LU' NICUSOR zice asa:subaru prin definitie e o marca care "face" masini sport.Asta nu inseamna ca tot ce scoate Subaru are +300 CP si merg in suta in 4sec.Au masinile cu motoare aspirate de 2 litrii (excludem cele de 1 si 1.5 ) adica legacy,impreza si forester care sunt masini cu valente sportive,forester-ul are si valente off-road,apoi avem 2.5 aspirat pe legacy si outback care din nou,sunt masini cu valente sportive,apoi 3.0 aspirat de pe legacy si outback si B9 Tribeca,care montate pe legacy si outback rezulta masini sport,iar pe tribeca un SUV cu valente sportive.apoi avem aspiratul de 3.6 de pe tribeca care,bineinteles rezulta un SUV cu valente sportive.Daca vorbim de motoare turbo,avem 2.0 turbo pe impreza si forester-astea nu se mai fabrica din cate stiu- care rezulta niste masini sport,si 2.5 turbo pe impreza si forester care rezulta niste masini si mai sport rolleyes.gif forester-ul pastrandu-si valentele off-road.Si variantele STi la impreza si forester care sunt niste masini mai sportive,cu accent pe MAI SPORTIVE..fata de cele turbo (XT si WRX).
Ideea care este:subaru,orice tip de motorizarea ai avea,o simti.Ea vrea sa mergi tare.e rudimentar,urat si te face sa uiti cateodata ca tu ai doar 160 cai....masina se simte.am mers cu multe modele si n*are rost sa le enumar.nu e nici una ca forester-ul meu.si ma refer aici nu al putere,sau la cate alarme de TDi-uri pornesc in parcare,ci la feeling-ul care-l ai cand te urci la volan.e altceva!esti mai aproape de strada si te las pe tine sa mergi cu ea cum vrei.sa nu uitam ca in afara de ABS,EBD si ESP nu esista alte sisteme de control.Cautati pe fisa tehnica la un....audi A4.cate chestii,si sisteme sunt?O gramada....

In concluzie,ca deja v-ati plictisit citind asta,limitele le cunosti doar daca tu vrei asta si asta se face in timp,dupa macar 20k km.Iar feeling-ul in ai oricum,la orice tip de motorizare.Mai putin la diesel whistling.gif bineinteles,ca daca te urci intr-un turbo,e altceva,din cauza sound-ului si a puterii mai mari.Dar,dar,feeling-ul e acelasi:masina sport!Simpla,fara complicatii inutile,care te lasa sa faci ce vrei!Exact ca femeia ideala!...
sorintudosie
QUOTE (bakero @ Nov 20 2009, 07:25 PM) *
Domnilor,TEORIA LU' NICUSOR zice asa:subaru prin definitie e o marca care "face" masini sport.Asta nu inseamna ca tot ce scoate Subaru are +300 CP si merg in suta in 4sec.Au masinile cu motoare aspirate de 2 litrii (excludem cele de 1 si 1.5 ) adica legacy,impreza si forester care sunt masini cu valente sportive,forester-ul are si valente off-road,apoi avem 2.5 aspirat pe legacy si outback care din nou,sunt masini cu valente sportive,apoi 3.0 aspirat de pe legacy si outback si B9 Tribeca,care montate pe legacy si outback rezulta masini sport,iar pe tribeca un SUV cu valente sportive.apoi avem aspiratul de 3.6 de pe tribeca care,bineinteles rezulta un SUV cu valente sportive.Daca vorbim de motoare turbo,avem 2.0 turbo pe impreza si forester-astea nu se mai fabrica din cate stiu- care rezulta niste masini sport,si 2.5 turbo pe impreza si forester care rezulta niste masini si mai sport rolleyes.gif forester-ul pastrandu-si valentele off-road.Si variantele STi la impreza si forester care sunt niste masini mai sportive,cu accent pe MAI SPORTIVE..fata de cele turbo (XT si WRX).
Ideea care este:subaru,orice tip de motorizarea ai avea,o simti.Ea vrea sa mergi tare.e rudimentar,urat si te face sa uiti cateodata ca tu ai doar 160 cai....masina se simte.am mers cu multe modele si n*are rost sa le enumar.nu e nici una ca forester-ul meu.si ma refer aici nu al putere,sau la cate alarme de TDi-uri pornesc in parcare,ci la feeling-ul care-l ai cand te urci la volan.e altceva!esti mai aproape de strada si te las pe tine sa mergi cu ea cum vrei.sa nu uitam ca in afara de ABS,EBD si ESP nu esista alte sisteme de control.Cautati pe fisa tehnica la un....audi A4.cate chestii,si sisteme sunt?O gramada....

In concluzie,ca deja v-ati plictisit citind asta,limitele le cunosti doar daca tu vrei asta si asta se face in timp,dupa macar 20k km.Iar feeling-ul in ai oricum,la orice tip de motorizare.Mai putin la diesel whistling.gif bineinteles,ca daca te urci intr-un turbo,e altceva,din cauza sound-ului si a puterii mai mari.Dar,dar,feeling-ul e acelasi:masina sport!Simpla,fara complicatii inutile,care te lasa sa faci ce vrei!Exact ca femeia ideala!...


BRAVO

Sunt 100% de acord cu tine.


vlademir
QUOTE (bakero @ Nov 20 2009, 07:25 PM) *
Iar feeling-ul il ai oricum,la orice tip de motorizare.Mai putin la diesel whistling.gif

Hmmm, stii ca asta poate fi citita ca o declaratie de razboi.
Vrei sa umplem SI acest topic de batalii Pepsi-Coca cola? (Las-o balta, nu se compara dieselul cu benzina.)
G e o r g e
aia cu dieselul e gluma ... thumbsup.gif

subaru face masini cu tenta sportiva, dar nu toate . lipsa electronicii pe unele modele o face o marca periculoasa. la noile modele nu mai e cazul . noul STI e mai moale, are o groaza de electronica si nu mai are spiritul hardcore a lui evo , asa cum evo x a ramas din pacate pentru subaru. in schimb a devenit o masina mai de zi cu zi.

in continuare imi place subaru , si tot subaru as lua daca ar fi un model pentru nevoile mele . sper sa existe la un moment dat thumbsup.gif si sa am si banii pentru el .
Rebel


QUOTE (bakero @ Nov 20 2009, 02:25 PM) *
...masina sport!Simpla,fara complicatii inutile,care te lasa sa faci ce vrei!Exact ca femeia ideala!...


Forester numai masina sport nu e!

Cat despre 'complicatii inutile" hai sa nu fim rai. Inutile sunt pentru cei care nu le-au gustat. Si ESP-ul poate fi considerat inutil de un posesor de Dacie. Este ok sa fii multumit cu ce ai, dar sa ajungi sa treci in lista blasfemiilor anumitor lucruri doar pentru ca ai impresia ca ce detii tu este reteta perfecta, este ridicol...
G e o r g e
foresterul 2.0 nu prea e . dar un forester STI e destul de sportiv. iar ESP ul e foarte util pentru mersul de zi cu zi. pe circuit e inutil.
Mircea104901
QUOTE (G e o r g e @ Nov 20 2009, 03:11 PM) *
. lipsa electronicii pe unele modele o face o marca periculoasa. la noile modele nu mai e cazul .


Nu neaparat. Daca e hopa-mitica cu 70-80% din greutate pe fata, ai nevoie de esp sa o tii pe strada (stiu eu cateva foarte populare smile.gif ). Conceptia sasiului, transmisiei (lsd-urile) si distributia maselor atat fata-spate, cat si stanga-dreapta, face ca Subaru sa stea cel putin la fel, daca nu mai bine pe sosea decat o masina echipata cu esp. Singura manevra unde esp-ul confera avantaj, e testul elanului, unde, si acolo, daca o cunosti, poti iesi teafar smile.gif
Hai sa comparam Forester (fara ESP) cu Outlander, CR-V, RAV4, Tucson, KIA, whatever cu ESP. Forester e muult peste ca si comportament rutier. La fel se pot face o gramada de comparatii. Eu zic de Forester, pt ca asta conduc si stiu ce poate. Pe trasee virajate face de ras multe berline, in ciuda garzii la sol de 20,5cm, suspensiei moi, si a talonului de 14cm.

Sigur, daca mergi aproape de limita, si apare ceva ce trebuie evitat, ... cu esp iesi mai repede, si posibil nesifonat.
Rebel
Depinde si de cine conduce acele berline Mircea. iar daca te referi la o berlina cu un motor de 1.0L nu cred ca are rost sa purtam o atare discutie. o berlina cu o motorizare similara te va infrange fara drept de apel.
Garda la sol are efectul ei iar Forester-ul nu este scutita indiferent cat de mult ai nega acest lucru.
Este o masina cu un grad mai mare de versatilitate si se adreseaza unui anumit segement de cumparatori.
G e o r g e
foresterul vechi DA era mai bun ca suratele dpv sportiv. de ce ? pentru ca era pe platforma de impreza ! noul forester , ca si tribeca , este pe platforma de legacy. de aici pa pa sportivitate si welcome confort .

totul depinde de ce vrei de la masina care o iei. nu exista masina perfecta !
Mircea104901
QUOTE (Rebel @ Nov 20 2009, 03:40 PM) *
Depinde si de cine conduce acele berline Mircea. iar daca te referi la o berlina cu un motor de 1.0L nu cred ca are rost sa purtam o atare discutie. o berlina cu o motorizare similara te va infrange fara drept de apel.
Garda la sol are efectul ei iar Forester-ul nu este scutita indiferent cat de mult ai nega acest lucru.
Este o masina cu un grad mai mare de versatilitate si se adreseaza unui anumit segement de cumparatori.


Similar, ok, dar sa nu fie S2000 teehee.gif

Adica 2l aspirat, benzina. Vrei sa ma apuc sa insir o luuunga lista care cel putin pe hartie e sub? Si pe sosea, macar 1/3 sunt sub Forester, desi sunt berline?
Rebel, cu cate Forester ai mers?
G e o r g e
sper ca nu vorbiti de noul forester, da ?
Rebel
ia pune o lista aici si la fiecare explica unde Forester exceleaza in comparatie. Sunt curios care sunt alea inferioare si de ce.

Am mers cu toate trei generatiile. A doua mi se pare mai reusita ca a treia.
G e o r g e
a doua a fost cea mai reusita.
Mircea104901
QUOTE (G e o r g e @ Nov 20 2009, 03:47 PM) *
sper ca nu vorbiti de noul forester, da ?


Nuuu. Am mers si cu cel nou, dar ala e altceva. Suspensiile si directia au cu totul alt setup, spre confort. E mult mai soft.

Rebel, pai scoate si tu cate vrei cu 0-100km/h peste 9,6 sec. Si din alea taie tu pe cele care tin pe skid-pad mai mult decat Forester (care e langa X5 - un pic peste). Si cere si tu cuiva care are un Forester sa "te dea" o tura.

Uite aici niste valori de la Skid-pad:

0.62 . AM General Hummer
0.65 . Ford Expedition
0.66 Chevy Express Van
0.68 . Toyota Land Cruiser
0.69 Pontiac Aztek
0.70 Toyota 4Runner
0.70 Nissan Xterra
0.71 . Subaru Forester L
0.72 . Nissan Pathfinder
0.73 . Lexus RS300
0.73 Toyota Camry
0.73 Land Rover Discovery Series II
0.73 Land Rover Range Rover
0.73 . Mercedes-Benz ML430
0.74 . Mercedes-Benz ML55 AMG
0.74 . Acura MDX (from Motor Trend, no published C&D test)
0.74 . Honda CR-V
0.74 Honda Odyssey
0.75 . Mitsubishi Montero Sport 4x4
0.75 Ford Taurus
0.76 Mazda MPV
0.76 . Jeep Grand Cherokee
0.77 Toyota Echo
0.77 VW Passat
0.77 Mitsubishi Galant
0.77 Toyota Corolla
0.77 Toyota ECHO
0.77 4926 7.9 . Dodge Durango R/T
0.77 3884 8.2 ? Volvo V70 XC
0.77 Honda Civic
0.78 VW Jetta
0.78 Mitsubishi Mirage
0.78 Kia Sephia
0.78 . Toyota RAV4
0.79 Subaru Impreza 2.5RS
0.79 4219 5.6-8.2 ? Audi allroad quattro
0.79 Honda Accord
0.79 4933 7.1 . BMW X5 4.4i w/ sport suspension
0.80 3191 7.5 . Subaru Forester S AWD
0.80 Saab 9-3
0.80 3293 5.5 Nissan Maxima
0.81 Mitsubishi Eclipse
0.81 Lexus GS400
0.81 Audi A6
0.82 2644 6.1 Plymouth Neon LX
0.82 3440 6.6 Saab 9-5
0.83 BMW 330i
0.83 Lexus LS430
0.84 3768 BMW 540i
0.85 Nissan Sentra
0.86 Dodge Neon R/T
0.86 BMW Z3
0.87 Audi A4
0.88 Toyota Celica GT-S
0.88 Toyota MR2 Spyder
0.88 Acura Integra
0.92 Porshe Boxster
0.93 Acura NSX
0.95 Porshe 911 Carrera 4
0.96 3410 5.0 Dodge Viper


Uite aici: citez:
"
Below is a list rating the handling of various vehicles in terms of their skidpad numbers, from Car and Driver's road tests. I stuck with one source for the skidpad numbers for consistency. More numbers can be found at Autosite. For example, the BMW X5 got a 0.79g number from Car and Driver, but sources quoted at Autosite give numbers from 0.78g to 0.82g. Below I included numbers directly from Car and Driver as well as numbers that Autosite quotes as being from Car and Driver that I couldn't find on Car and Driver's website due to page-not-found errors. Also shown below are the weight and ground clearances for some of the vehicles.
...
The X5, the Forester, and the Audi allroad quattro all have very impressive handling considering their off-road abilities and ride-height visibility. They all blow away most other off-road capable vehicles, and beat many conventional cars as well. None of these have significant rock crawling ability, but if you want to maximize handling while maintaining modest off-roading ability they are all a testament to how stable you can make high vehicles by engineering the weight to be low and using good suspensions. It is also worth noting that the Jeep Grand Cherokee, which is one of the most capable off-roaders, also has a skidpad number near the top of the SUV pack. "
sorintudosie
QUOTE (Rebel @ Nov 20 2009, 08:30 PM) *
QUOTE (bakero @ Nov 20 2009, 02:25 PM) *
...masina sport!Simpla,fara complicatii inutile,care te lasa sa faci ce vrei!Exact ca femeia ideala!...


Forester numai masina sport nu e!

Cat despre 'complicatii inutile" hai sa nu fim rai. Inutile sunt pentru cei care nu le-au gustat. Si ESP-ul poate fi considerat inutil de un posesor de Dacie. Este ok sa fii multumit cu ce ai, dar sa ajungi sa treci in lista blasfemiilor anumitor lucruri doar pentru ca ai impresia ca ce detii tu este reteta perfecta, este ridicol...



Eu am condus multe masini si m-am oprit la Forester. E masina care mi-a placut si imi place cel mai mult, poti sa mergi si cu 200km/h, poti ca faci o depasire fara sa mai strangi din fund, poti sa te duci la schi cu familia fara nici un stres ca o sa ramai in prima movila de zapada, poti sa mergi la vanatoare si pescuit chiar daca nu e un drum amenajat.
Pe sosea nu sunt multe masini care sa iti stea in fata si in off-road la fel, eu cred ca e combinatia Sosea Off-road cea mai buna.
Rebel
Sa inteleg ca ai scos valorile acestea dintr-o sursa credibila si toate masinile au anvelope similare sau cum?

Banuiesc ca L vine de la Limited (2.5XT?), cel cu turbo-ul facut de Mitsubishi?
Si daca da, s-au luat in cosiderare modelele de top ale celorlalti din moment ce unii ofera prin pachete sport componente ce au un cuvant de spus (de ex. front bar, sway bar)?

Ti-am gasit articolul (putin cam amatoricesc) si autorul spune asa:

I wish I could find published skidpad numbers for the X5 3.0i, both with and without the sport suspension, as well as for the 4.4i without the sport suspension. Autosite lists one report of 0.78g for the 3.0i, but doesn't specify whether it had the sport option. Please let me know if you find any more specific numbers.


http://www-ksl.stanford.edu/people/kpflege...o/handling.html

Asta ca sa nu mai spun ca. Camry este mult inferioara la capitolul stabilitate fata de cele puse in urma ei in lista respectiva.

Tot autorul tau spune

There are a few things to note about the BMW X5 from the list.

No vehicle with comparable or better off-road performance has better handling.
No vehicle with comparable or higher seating height (and the corresponding improved visibility that this imparts) has better handling.



QUOTE (sorintudosie @ Nov 20 2009, 03:59 PM) *
Eu am condus multe masini si m-am oprit la Forester. E masina care mi-a placut si imi place cel mai mult, poti sa mergi si cu 200km/h, poti ca faci o depasire fara sa mai strangi din fund, poti sa te duci la schi cu familia fara nici un stres ca o sa ramai in prima movila de zapada, poti sa mergi la vanatoare si pescuit chiar daca nu e un drum amenajat.
Pe sosea nu sunt multe masini care sa iti stea in fata si in off-road la fel, eu cred ca e combinatia Sosea Off-road cea mai buna.


sorine ai dreptate, este o combinatie fericita si masina este ok. Eu de exemplu mergeam in Romania la schi cu un BMW RWD. Nu m-am temut de vreo movila de zapada... la pescuit merg cu un Coupe Sport. Nu imi trebuie SUV.
G e o r g e
si apropo de ESP . un coleg si-a luat forester 2.5XT din 2005. foarte foarte misto masina . doar ca , berbecul, zice ca are cine stie ce super masina . a intrat intr-o depasire si s-a trezit pe aratura intr-un sant. de ce ? lipsea esp ul iar el a accelerat , a prins pe jos mazga, el cu gume allseason.

asta catre aia care zic ca esp sucks .
Mircea104901
Rebel, scrie ca valorile sunt luate de la "Car and Driver's tests" (http://www.caranddriver.com/). Nu le-am scos din burta. Daca ai timp, cauta pe-acolo cat si ce versiune e testata. Valorile din tabelul ala sunt pentru Forester vechi, S e turbo. Cel din 2005, non-turbo, a scos 0.77 pe skid.
Eu stiu ca al meu, 2.0X a scos 0.79 pe skid-pad (am cautat mai demult). 2.5XT e ceva mai bun.

Si tipul ala pe care l-am citat ridica in slavi BMW.
Raman la parerea ca ar trebui sa te sui intr-un Subaru.

ESP nu sucks, e chiar foarte bun. Dar daca Subaru nu au pus pe modelele pe care le conducem, ne descurcam si fara teehee.gif Cu ceva mai multa grija.
Rebel
Poate nu ai citit bine mai sus. AM CONDUS TOATE SUBARU. Si nu pe strada ci pe circuit la un simpozion Subaru.
Contrar a ceea ce crezi tu, conduc lunar masini de la diferiti constructori si le vad inainte ca tu sa le vezi in expozitii.
Am condus R8 de exemplu inainte sa il vada cineva la Salonul auto. Poate asta te lamureste caci stiu ce vorbesc.
Din toate Subaru Forester consider varianta 2 cea mai reusita. Imi place designul variantei 3 dar prefer platforma lui 2. Asa cum imi place fostul Outback si consider oribil ultimul.

Si da, tipul ala ridica in slavi BMW-ul. Poate pe buna dreptate. dar nu pot trece cu vederea lipsa ta de impartialitate, alegand ce-ti place si nefurnizand link-ul respectiv...
mihai pop
Vad ca etsi fan bmw.
Am avut un M3 si apoi un X3. M-ul l-am schimbat pe un leon si X-ul pe un forester. Nu regret schimburile. Depinde ce vrea fiecare de la masina. mie bmw-ul nu mi-a placut
vlademir
QUOTE (Rebel @ Nov 20 2009, 09:43 PM) *
Poate nu ai citit bine mai sus. AM CONDUS TOATE SUBARU. Si nu pe strada ci pe circuit la un simpozion Subaru.
Contrar a ceea ce crezi tu, conduc lunar masini de la diferiti constructori si le vad inainte ca tu sa le vezi in expozitii.
Am condus R8 de exemplu inainte sa il vada cineva la Salonul auto. Poate asta te lamureste caci stiu ce vorbesc.
Din toate Subaru Forester consider varianta 2 cea mai reusita. Imi place designul variantei 3 dar prefer platforma lui 2. Asa cum imi place fostul Outback si consider oribil ultimul.

Si da, tipul ala ridica in slavi BMW-ul. Poate pe buna dreptate. dar nu pot trece cu vederea lipsa ta de impartialitate, alegand ce-ti place si nefurnizand link-ul respectiv...

Fara patima, asa suna titlul topicului. Nu e nimic foarte pretios in joc.
Rebel
Cred ca confunzi patima cu acuzatiile sau hai sa le spun presupunerile. Citeste te rog antepostul meu.

Iar daca nu ar fi patima nu am fi pe masini.ro ci pe alt forum. Eu cel putin, sunt aici din patima...

mihai pop, ma bucur ca ai gasit ce cautai, exista masini pentru fiecare. Nu ma intereseaza motivele schimbarii dar nu poti pune un M langa un Leon. Sper cel putin ca nu asta voiai sa subliniezi... Doar daca M-ul avea 500.000 km si era generatia 1986 si leonul 2008, caz in care nu comentez schimbul.

G e o r g e
mi-am adus popcornul. thumbsup.gif

ia sa vedem cum este asta cu leon vs m smile.gif
Rebel
Poti sa enjoy pop-cornul. Sa ma bag intr-o atare disputa ar fi oarecum o recunoastere ca Leon este compatibil cu un M3 ceea ce este total deplasat. Exista niste pretentii, nu pot cobora BMW-ul la un atare nivel.
pista
CITAT(Rebel @ Nov 20 2009, 07:43 PM) *
Din toate Subaru Forester consider varianta 2 cea mai reusita. Imi place designul variantei 3 dar prefer platforma lui 2. Asa cum imi place fostul Outback si consider oribil ultimul.

Aici sunt de acord cu tine. thumbsup.gif
G e o r g e
deja sunt calare pe popcorn ... adica leonul nu are prestatii de niciunfel ?
Diesel
Normal ca n-are. Observ din semnatura ca Mihai Pop a renuntat ulterior la Leon si a trecut la Cordoba smile.gif

On topic: Forester sportiva? eu nu consider ca e sportiva nici Forester STi, dar nu va uitati la mine.
G e o r g e
forester STI = impreza STI smile.gif

forester STI , cele pe plaftorma de impreza sunt fooooarte aproape de impreza sti.
alias
Rebel, inteleg ca ai condus masini care pentru noi inca nu existau.
Ok, intelegem ca esti fan M(tot respectul), dar, ca sa ne facem si noi o idee, caci nu deducem din din semnatura, spune-ne ce masina ai, cumparata din banii tai si condusa cel putin, sa zicem 30.000km.
Postul meu este motivat de faptul ca perspectiva asupra unei masini este diferita de in functie de postura celui care o conduce. Chiar si pe circuit conduci altfel cand masina este a ta, chiar daca dai tot ce poti de la tine si "storci" tot de la masina. De momentul cand ai familia in masina nu mai discutam.
Multi din noi au masini mai mult sau mai putin sportive, dar nu doar pentru test, si consider ca parerea lor este mult mai acurata.

peace, Alias
iulian_1976
....este fierbinte topicul rolleyes.gif

1.poate un M il putem compara cu un tt unsure.gif
2.Marca bavareza are plusuri dar si minusuri.O spun din expierenta mea conducand un seria 5 chiar in Bavaria o perioada.
Plusuri:cand accelerezi ai impresia ca porneste capota inaintea masinii,in acelasi timp ai senzatia ca esti cel mai rapid driver din lume.
Minusuri: butucanos interior exterior, finisari mai slabute decat chiar in interiorul unui Leon rolleyes.gif ,garda la sol este joasa nu stiu cum va impacati cu ea in Romania vis a vis de gropile,canalizari,santuri.
Nu am prins zapada,polei deci nu stiu cum se comporta dar nu mi inspira incredere cu toate sistemele.

Aspirate comparabile cu Subaru nu cred ca mai sunt,cel putin la Audi nu mai sunt de cam 7 ani,exista inca un 1.6i pana in 2007 stiu ca s a produs.
Insa in domeniul turbo aveti doar impresia ca nu ati avea cu cine sa va comparati rolleyes.gif
Rebel

Nu cred ca trebuie explicata motivatia postului tau care nu este evident obiectiva ci interogativ-malitioasa. Cred ca realizezi ca postul tau nu are absolut nici o relevanta, iar continutul nici atat, asa cum irelevanta este legatura intre ce posezi si un adevar indubitabil. Nu de alta, dar tocmai ai pus sub semnul intrebarii toate testele care iti sunt prezentate in toata mass-media si ai inlocuit obiectivismul sustinand subiectivismul. Iti sugerez sa le scrii si celor de la Auto Motor und Sport si de ce nu la Top Gear.
Sau ar trebuie sa dau dreptate celui care sustine ca Subaru are exact ce-i trebuie iar una din clasa luxury are "complicatii inutile"?! laugh.gif
Eu am inteles de mult ca cei care au Subaru le-au condus 30.000 km inainte sa le cumpere... rolleyes.gif
But, you are right: It is no decency in this world! blush.gif
f1anatic
QUOTE (bakero @ Nov 20 2009, 11:25 AM) *
Domnilor,TEORIA LU' NICUSOR zice asa:subaru prin definitie e o marca care "face" masini sport.
Ideea care este:subaru,orice tip de motorizarea ai avea,o simti.Ea vrea sa mergi tare.e rudimentar,urat si te face sa uiti cateodata ca tu ai doar 160 cai....masina se simte. bineinteles,ca daca te urci intr-un turbo,e altceva,din cauza sound-ului si a puterii mai mari.Dar,dar,feeling-ul e acelasi:masina sport!Simpla,fara complicatii inutile,care te lasa sa faci ce vrei!Exact ca femeia ideala!...


E o teorie glumeata. Nu sint de acord cu ea. NU este NIMIC sportiv la Impreza 2.5i model 2009 pe care o conduc de o saptamina. NIMIC. Nici suspensiile. Nici scaunele. Nici motorul. Nici cutia. Nici echiparea. Nici handling-ul. Motorul mi se pare nemernic de lenes. Mi-a luat de la 50-80 mph 3 eternitati nu 3 secunde. In treapta a 3-a.

QUOTE (G e o r g e @ Nov 20 2009, 12:11 PM) *
aia cu dieselul e gluma ... thumbsup.gif

subaru face masini cu tenta sportiva, dar nu toate . lipsa electronicii pe unele modele o face o marca periculoasa. la noile modele nu mai e cazul . noul STI e mai moale, are o groaza de electronica si nu mai are spiritul hardcore a lui evo , asa cum evo x a ramas din pacate pentru subaru. in schimb a devenit o masina mai de zi cu zi.

in continuare imi place subaru , si tot subaru as lua daca ar fi un model pentru nevoile mele . sper sa existe la un moment dat thumbsup.gif si sa am si banii pentru el .


Mie nu mi se pare de loc ca EVO X ar fi ramas o masina hardcore. M-am descurcat foarte bine cu un asemenea vehicol acum vreo 3 saptamini. Cind mai pui ca avea si "femeia ideala" pe scaunul din dreapta, cred ca s-a simtit ca si cum ar fi pierdut 5 cm in lungime anatomica. I-am facut politicos "thumbs up" thumbsup.gif inainte sa semnalizez ca ies de pe banda de viteza.

QUOTE (Rebel @ Nov 20 2009, 12:30 PM) *
QUOTE (bakero @ Nov 20 2009, 02:25 PM) *
...masina sport!Simpla,fara complicatii inutile,care te lasa sa faci ce vrei!Exact ca femeia ideala!...


Forester numai masina sport nu e!

Cat despre 'complicatii inutile" hai sa nu fim rai. Inutile sunt pentru cei care nu le-au gustat. Si ESP-ul poate fi considerat inutil de un posesor de Dacie. Este ok sa fii multumit cu ce ai, dar sa ajungi sa treci in lista blasfemiilor anumitor lucruri doar pentru ca ai impresia ca ce detii tu este reteta perfecta, este ridicol...


Exact. Ce imi lipseste cel mai mult la Legacy este siguranta conferita de ESP.

QUOTE (Mircea104901 @ Nov 20 2009, 12:35 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Nov 20 2009, 03:11 PM) *
. lipsa electronicii pe unele modele o face o marca periculoasa. la noile modele nu mai e cazul .


Nu neaparat. Daca e hopa-mitica cu 70-80% din greutate pe fata, ai nevoie de esp sa o tii pe strada (stiu eu cateva foarte populare smile.gif ). Conceptia sasiului, transmisiei (lsd-urile) si distributia maselor atat fata-spate, cat si stanga-dreapta, face ca Subaru sa stea cel putin la fel, daca nu mai bine pe sosea decat o masina echipata cu esp. Singura manevra unde esp-ul confera avantaj, e testul elanului, unde, si acolo, daca o cunosti, poti iesi teafar smile.gif
Hai sa comparam Forester (fara ESP) cu Outlander, CR-V, RAV4, Tucson, KIA, whatever cu ESP. Forester e muult peste ca si comportament rutier. La fel se pot face o gramada de comparatii. Eu zic de Forester, pt ca asta conduc si stiu ce poate. Pe trasee virajate face de ras multe berline, in ciuda garzii la sol de 20,5cm, suspensiei moi, si a talonului de 14cm.

Sigur, daca mergi aproape de limita, si apare ceva ce trebuie evitat, ... cu esp iesi mai repede, si posibil nesifonat.


Am mai multe diferentiale si decit STi-ul lui George, (ala "open" dat jos de pe masina si 3 LSD-uri montate, deci 4 in total) si consider lipsa ESP un lucru periculos. Este singurul motiv pt care oftez cind vad un 2007-2009 LGT spec B sau un STI nou.

QUOTE (G e o r g e @ Nov 20 2009, 12:43 PM) *
foresterul vechi DA era mai bun ca suratele dpv sportiv. de ce ? pentru ca era pe platforma de impreza ! noul forester , ca si tribeca , este pe platforma de legacy. de aici pa pa sportivitate si welcome confort .

totul depinde de ce vrei de la masina care o iei. nu exista masina perfecta !


George, si noul Impreza WRX si noul STi sint construite TOT pe platforma Legacy.

QUOTE (G e o r g e @ Nov 20 2009, 01:29 PM) *
si apropo de ESP . un coleg si-a luat forester 2.5XT din 2005. foarte foarte misto masina . doar ca , berbecul, zice ca are cine stie ce super masina . a intrat intr-o depasire si s-a trezit pe aratura intr-un sant. de ce ? lipsea esp ul iar el a accelerat , a prins pe jos mazga, el cu gume allseason.

asta catre aia care zic ca esp sucks .


Absolut. ESP > LSD oricind, oriunde (bine nu pe scurt-circuit).
mihai pop
QUOTE (Rebel @ Nov 20 2009, 10:11 PM) *
Cred ca confunzi patima cu acuzatiile sau hai sa le spun presupunerile. Citeste te rog antepostul meu.

Iar daca nu ar fi patima nu am fi pe masini.ro ci pe alt forum. Eu cel putin, sunt aici din patima...

mihai pop, ma bucur ca ai gasit ce cautai, exista masini pentru fiecare. Nu ma intereseaza motivele schimbarii dar nu poti pune un M langa un Leon. Sper cel putin ca nu asta voiai sa subliniezi... Doar daca M-ul avea 500.000 km si era generatia 1986 si leonul 2008, caz in care nu comentez schimbul.

M-ul era din 2002 si l-am vandut din cauza fiabilitatii proaste(pe drumurile noastre)-cred ca ai vazut ce preturi au piesele de m3
nu zic nu, depasea leonul(la 340 cp...fata de 170-hai 200). pana la urma m-am dezumflat de viteza pe drumuri proaste si am dat si leonul
mihai pop
iar daca ar fi sa-mi compar M-ul,l-as compara cu un AMG .punct.
dcnitu
QUOTE (mihai pop @ Nov 21 2009, 10:09 AM) *
iar daca ar fi sa-mi compar M-ul,l-as compara cu un AMG .punct.

poti sa-l compari si cu un AMG,rezultatul ar fi acelasi teehee.gif
despre fiabilitate, e nasol sa ai masina de 70-80k euro si sa ai probleme in primii ani cu masina. cat despre cumpararea second, e oarecum o loterie
referitor la piese, sunt scumpe dar la o masina de "jdemii de euro" e previzibil sa coste mult piesele. sigur, masina se poate cumpara second cu 20k euro dar bagi in ea piese tot ca intr-una de 80k. ca doar atata a costat masina nu?

esti multumit de fiabilitatea subaru pana acum? relatia cu dealerul?
mihai pop
QUOTE (dcnitu @ Nov 21 2009, 02:35 PM) *
QUOTE (mihai pop @ Nov 21 2009, 10:09 AM) *
iar daca ar fi sa-mi compar M-ul,l-as compara cu un AMG .punct.

poti sa-l compari si cu un AMG,rezultatul ar fi acelasi teehee.gif
despre fiabilitate, e nasol sa ai masina de 70-80k euro si sa ai probleme in primii ani cu masina. cat despre cumpararea second, e oarecum o loterie
referitor la piese, sunt scumpe dar la o masina de "jdemii de euro" e previzibil sa coste mult piesele. sigur, masina se poate cumpara second cu 20k euro dar bagi in ea piese tot ca intr-una de 80k. ca doar atata a costat masina nu?

esti multumit de fiabilitatea subaru pana acum? relatia cu dealerul?

masina a costat 35k si am dat-o dupa 1 an jumate cu 34k rolleyes.gif
referitor la subaru, nu am reprosuri la nici un dealer cu care am vb.
daca nu+ti plac cei din tara,du-te in afara.sigur gasesti in budapesta sau viena respect pe bani mai putini
Rebel
QUOTE (mihai pop @ Nov 21 2009, 05:51 AM) *
M-ul era din 2002 si l-am vandut din cauza fiabilitatii proaste(pe drumurile noastre)-cred ca ai vazut ce preturi au piesele de m3
nu zic nu, depasea leonul(la 340 cp...fata de 170-hai 200). pana la urma m-am dezumflat de viteza pe drumuri proaste si am dat si leonul


In afara brasoavelor expuse de tine mai sus, M-ul fiind una dintre cele mai fiabile masini (si de la drumuri nu se strica M-ul, eventual te stricai tu de la suspensie) da-mi voie sa iti spun sincer ca nu beneficiezi de nici un gram de credibilitate din partea mea nu numai pentru parerile rautacioase si evident lipsite de cunostinte in domeniul BMW dar mai ales pentru faptul ca ieri aveai in semnatura Seat Leon si aseara, brusc "te-ai dezumflat de drumuri proaste" si ti-ai cumparat Cordoba.... no.gif
mihai pop
QUOTE (Rebel @ Nov 21 2009, 06:22 PM) *
QUOTE (mihai pop @ Nov 21 2009, 05:51 AM) *
M-ul era din 2002 si l-am vandut din cauza fiabilitatii proaste(pe drumurile noastre)-cred ca ai vazut ce preturi au piesele de m3
nu zic nu, depasea leonul(la 340 cp...fata de 170-hai 200). pana la urma m-am dezumflat de viteza pe drumuri proaste si am dat si leonul


In afara brasoavelor expuse de tine mai sus, M-ul fiind una dintre cele mai fiabile masini (si de la drumuri nu se strica M-ul, eventual te stricai tu de la suspensie) da-mi voie sa iti spun sincer ca nu beneficiezi de nici un gram de credibilitate din partea mea nu numai pentru parerile rautacioase si evident lipsite de cunostinte in domeniul BMW dar mai ales pentru faptul ca ieri aveai in semnatura Seat Leon si aseara, brusc "te-ai dezumflat de drumuri proaste" si ti-ai cumparat Cordoba.... no.gif

se pare ca esti si orb
leonul l-am schimbat de o luna sau doua,uita-te la data posturilor, dar dc n-ai ochi poate se explica agresivitatea ta ...verbala...sau ciuda ta pt unii oameni care fac bani si isi permit masini pe care altii doar le admira. cu tine nu mai am ce vb
T u d o r
Popcorn? devil.gif
G e o r g e
a zis cineva ceva de rau de BMW ... POPCOOOOOOORN !

yes.gif
Mircea104901
QUOTE (Rebel @ Nov 20 2009, 04:43 PM) *
Poate nu ai citit bine mai sus. AM CONDUS TOATE SUBARU. Si nu pe strada ci pe circuit la un simpozion Subaru.
Contrar a ceea ce crezi tu, conduc lunar masini de la diferiti constructori si le vad inainte ca tu sa le vezi in expozitii.
Am condus R8 de exemplu inainte sa il vada cineva la Salonul auto.


In real life esti cumva Miki Alexandrescu??
Otto73
QUOTE (mihai pop @ Nov 21 2009, 01:15 PM) *
ciuda ta pt unii oameni care fac bani si isi permit masini pe care altii doar le admira.

Esti beton la faza asta.
Cel putin eu personal sunt extrem de ciudos ca esti plin de bani si ai niste masini extrem de frumoase, rare si de scumpe.
De ciuda am luat cutitul si am incercat sa-mi tai venele dar sa vezi ce sa intamplat: neavand asa multi bani ca si tine am cumparat cutite proaste si cand am incercat sa-mi tai venele sa rupt cutitul in vena.
Si-mi place de tine "bilgheitzule" ca ti-ai dat "bavareza" aia extrem de scumpa de intretinut pe care nici oamenii cu bani ca si tine nu o pot intretine ca te costa averi nu o singura avere s-o intretii.
Rebel
Domnul Mihai, se pare ca si Diesel a vazut acelasi lucru si daca noi suntem orbi atunci tu esti un mincinos notoriu.
Ti-as fi pus o intrebare la care numai un posesor de M3 poate raspunde dar m-ai convins rapid cat stii despre masina respectiva...
Si da, ai dreptate, mor de ciuda ca faci bani si iti cumperi doar masini pe care altii le admira. Eu unul sunt mai demodat, admir orice masina ingrijita indiferent de an, pret sau marca.
Ma oftic de mor ca nu imi permit si eu sa imi iau ceva de admirat si sa o scot Duminca sa le arat la romanasi ce tare sunt...

George, este evident ca nu eu am adus in discutie nimic despre BMW dar vada ca tot insista pe problema. Eu unul sunt deschis la o discutie competenta in care exista bunavointa.

Mircea, nu sunt Miki Alexandrescu -asta nu e ala care delireaza la Formula 1?-, am norocul ca prin natura ocupatiei sa am relatii si cu importatorii de automobile si sa beneficiez de tot felul de invitatii. De fapt nici nu trebuie sa fii intr-un anumit cerc sa incerci o masina; te duci la un dealership si conduci ceea ce vrei, deci oricine isi poate face o opinie avizata cat de cat. Dar, intra-devar, le pot vedea in conditii pe care altii nu le pot vedea, le vad desfacute, le vad "in spatele cortinei" si am ocazia de a intra in auto-show-uri inainte ca acestea sa isi deschida portile. Doar atat.

Cand veti deschide un thread competent despre BMW ma voi angrena in el. Dar nu pot accepta rautatile al caror mesaj inveninat este bazat pe o minciuna. Nu in ultimul rand, inca incerc sa inteleg de ce o postare este intotdeauna corelata cu masina din semnatura... confused.gif Daca ai Dacie nu esti "competent" sa vorbesti despre Subaru, daca ai ceva comparabil cu el "a ta sucks", daca ai ceva mai bun esti un laudaros notoriu. Culmea, eu evit pe cat posibil sa aduc in lumina BMW-ul, dar ma implic intr-o discutie in care unul considera ca a lui "are ce-i trebuie iar restul din clasa luxury au componente inutile". Hai da-o naibii...
Faptul ca nu esti in stare sa accepti o critica exprima ceva. Iar daca vrei sa fii combativ, te rog, fa-o, dar adu argumente solide sau opinii avizate nu rautati si minciuna. Voi fi intotdeauna deschis unei discutii fie ea si extrem de acida, atata timp cat nu arunci cu rautati si nu dai in personal.

Revenind la thread in sine, din curtea Subaru doar o singura masina mi-a placut: generatia IV Legacy B4 spec B. Are un design decent si longeviv in comparatie cu modelul nou si un pachet tehnic atragator. As fi vrut insa sa gasim in el cateva din elementele interioare ale Imprezei de astazi care a evoluat in calitatea materialelor.
Iar daca stilul de viata sau nevoile m-ar impinge catre o masina cu o talie mai inalta gen Volvo Cross Country in lista mea ar intra si Outbackul modelul precedent care este cel mai reusit Outback facut vreodata (parerea mea). Nu in ultimul rand, am o oarecare atractie pentru motorul boxer care imi place din anumite puncte de vedere dar il urasc pentru imposibilitatea de a il tine curat...
bakero
Ba da ce v-ati aprins.hai sa va zic si eu:
1.daca va e lene sa cititi post-ul nu mai dati reply,a zis unul ca forester 2 litrii nu este sportiv,si are dreptate,doar ca eu am zis ca este o masina cu VALENTE SPORTIVE!
2.in post-ul meu,m-am referit strict la modele pana in 2008,cand au aparut noile modele.
3.rog toti specialistii astia sa se abtina,pentru ca nu toti posesorii de subaru sunt niste "saraci", care saliveaza dupa masinile super-shechere ale "bogatilor".Am condus si eu masini peste 100k euro,dar nu ma laud cu asta.Ii rog,pe aceasta cale sa-si deschida un topic pe acest forum sa discute intre ei despre cat de naspa sunt masinile subaru,si despre cate de jmecheri sunt ei cu motoarele lor V8 biturbo....si apropo,pun pariu ca baietii din spalatorii au condus mai multi "cai putere" ca voi.stiu eu d-astia.
4.N-am nimic cu motoarele diesel de pe subaru.sunt foarte ok,doar ca nu sunt in topul preferintelor mele in materie de motorizari ale oricarui tip de SUBARU.
5.Nu confundati feeling-ul oferit cu puterea motorului.E logic ca nu simti la fel intr-o impreza de 2 litrii ca in sti-ul lui ken block.
6.M3 e acelasi lucuru cu sti,doar ca alta clasa si la alti bani.M3 e burudusit de electronica,e "premium" daca vorbim de finisari,si prin natura e mai "user-friendly" ,pe cand impreza sti e mai "spartn,mai precis si mai simplu" din punct de vedere al electronicii,e mai rudimentar daca vorbim de finisari,si daca avem un sti la puterea unui M3 -420 CP intervien pilotajul.Si bineinteles sti este mai ieftin.
7.SUBARU face cele mai tari masini,pentru ca noua ne plac.Aici e pamantul nostru,si sincer chiar nu-mi pasa de leon cupra,sau de M-uri sau de AMG-uri,RS-uri si alte chestii d-astea.ma intereseaza strict SUBARU.Punct.
8.Inca ceva....fiti mai obiectivi.
mike.omega
QUOTE (bakero @ Nov 22 2009, 10:30 PM) *
7.SUBARU face cele mai tari masini,pentru ca noua ne plac.Aici e pamantul nostru,si sincer chiar nu-mi pasa de leon cupra,sau de M-uri sau de AMG-uri,RS-uri si alte chestii d-astea.ma intereseaza strict SUBARU.Punct.
8.Inca ceva....fiti mai obiectivi.


Ce e aici? Ca n-am inteles smile.gif
Si da, obiectivitatea intr-o discutie vine de la toti participantii acesteia wink.gif Iti imaginezi cat de obiectiv esti cand zici ca Subaru face cele mai tari masini doar pentru ca iti plac sau va plac?
Mariustom
offtopic.gif Deoarece nu sunteți departe, de ce nu continuați discuția aici, unde nu aveți restricții ca aici, deoarece ați cam trecut "linia" ? confused.gif
ninja.gif
Rebel
Auzi mai Bakero,

In afara faptului ca STI nu va sta IN VECI langa un M3 (nu ca nu vreau eu ci ca este o axioma si daca nu ai observat inca, cam toata lumea se raporteaza la "M"-uri), eu zic sa mai analizezi o data titlul topicului de fata.
De asemenea, "specialistii" aia de care vorbesti nu suntem noi, ci culmea, sunt subaristi care au vandut AMG-uri si M-uri in favoarea Subaru. 36182451.gif

Tot in acelasi ton iti spunem ca ne doare la salata de declaratia ta de la punctul 7, Aici NU ESTE pamantul vostru ci al tuturor si fiecare este indreptatit sa scrie ceva si mai ales in acest thread fie ca are sau nu Subaru. Inca o data re-verifica titlul in cauza.
Si asa cum sustineam intr-unul dintre postarile mele anterioare, nu are importanta ce detii cu experientele sau opiniile pe care le ai. Fiecare incearca sa isi exprime o opinie si nu il punem la zid pentru asta. Drept este ca ne luam peste picior si ne ciocnim in idei dar pastram o limita a bunului simt.
Si te rog daca ai cumparat actiuni la "masini.ro" sa ne spui si noua cam cat detii ca sa te lasam sa te bucuri de proprietate in mod corespunzator. Nu in ultimul rand, tu esti cel care inviti pe altii la discutii prin aceste postari cu conotatii aberante.

Si nu inteleg cum naiba adineaori "
QUOTE (bakero @ Nov 20 2009, 02:25 PM) *
subaru prin definitie e o marca care "face" masini sport.
si acum deodata au devenit masini cu valente sportive. Ai spalat-o tu ulterior dar nah... oricum, uite, din spirit de echipa chiar si eu te sustin la treaba cu valentele... biggrin.gif

Sa reluam putin:
QUOTE (bakero @ Nov 20 2009, 02:25 PM) *
Ideea care este:subaru,orice tip de motorizarea ai avea,o simti.Ea vrea sa mergi tare.e rudimentar,urat si te face sa uiti cateodata ca tu ai doar 160 cai....masina se simte.am mers cu multe modele si n*are rost sa le enumar.nu e nici una ca forester-ul meu.si ma refer aici nu al putere,sau la cate alarme de TDi-uri pornesc in parcare,ci la feeling-ul care-l ai cand te urci la volan.e altceva!esti mai aproape de strada si te las pe tine sa mergi cu ea cum vrei.sa nu uitam ca in afara de ABS,EBD si ESP nu esista alte sisteme de control.Cautati pe fisa tehnica la un....audi A4.cate chestii,si sisteme sunt?O gramada....

In concluzie,ca deja v-ati plictisit citind asta,limitele le cunosti doar daca tu vrei asta si asta se face in timp,dupa macar 20k km.Iar feeling-ul in ai oricum,la orice tip de motorizare.Mai putin la diesel whistling.gif bineinteles,ca daca te urci intr-un turbo,e altceva,din cauza sound-ului si a puterii mai mari.Dar,dar,feeling-ul e acelasi:masina sport!Simpla,fara complicatii inutile,care te lasa sa faci ce vrei!Exact ca femeia ideala!...


Sincer, eu iti inteleg bucuria pentru masina asta si inteleg si postarea asta "umeda" pentru ca si eu am sentimente similare pentru masinile mele si o declar deschis si mai sunt multi pe aici cu acelasi feeling. Dar, daca ai fi condus mai multe modele dupa cum spui, atunci postarea ta ar fi respectat punctul 8, punct la care ne trimiti cu atata dezinvoltura. Hai sa iti mai zic una: daca chiar vrei sa simti un Subaru ca lumea lasa-ne cu Forester-ul, incearca si tu o masina gen Legacy Spec B si ai sa vezi ca poti vedea prin geam si color.

La treaba cu femeile, ce sa zic, avem gusturi diferite, drept este, una cu ABS care "sa stie puna frana" cand trebuie este ok, dar prefer una mai complicata intrucat poate sa imi transforme viata intr-o desfatare si cu cat stie mai multe, cu atat mai bine. Si iti garantez, orice femeie te va lasa sa faci ce vrei daca o respecti si stii sa te porti cu ea! wink.gif


bakero
@rebel
Vezi pct1,apoi reply.
E interesant ce spui,imi pare rau ca n-am folosit 'figurine' ca sa inteleaga toata lumea cand e gluma si cand nu,dar e misto ca va atacati asa,si sincer chiar nu inteleg de ce o faceti!oricum,tineti-o tot asa.va pupa jean!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.