Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii Reloded
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
pmhoria
Pe forumurile de afara s-a plans un pic lumea ca ambreiajul nu tine mai mult de 50k km la 2.2 diesel Honda.
Culmea e ca mi-a confirmat asta si dealer-ul de la noi. Si ei tot un motor au, deci se poate.
hdi
Ei sunt experimentati. Deja sunt la al 2-lea. rolleyes.gif
raducuGR
hmmm...is speriat rau de tot de problemele astea ambreajice...am dat foresterul Xt 2.0 la 85000 km si nu am schimbat absolut nimic la el doar sabotii de frana...si asta cu o exploatare dura...si un prieten din Grecia cu Outback diesel se plange ca de vreo doua ori o scazut cumva puterea motorului...am un tranzit cu 40000 km si am schimbat de 2 ori set ambreiaj...daca imi face aceleasi probleme outback-ul il tzap la gunoi...doamne feri.
Mai am o problema si nu stiu ce sa fac: duminica vreau sa vin in Romania si grecii or plecat in vacanta cu service cu tot....nu am apucat sa fac schimbul de ulei...am facut schimb pe la 4000 km in Romania, acum are 16500...mai apuc sa vin 1700 km pina in Cluj ? (uleiul e fix la jumate pe indicator si ii negru like hell...sa completez pina la nivelul de sus si sa fac schimbul la Cluj ?)(desi spre surprinderea mea ii mai scump la Cluj decat la Atena )
hdi
QUOTE (raducuGR @ Aug 13 2009, 11:45 PM) *
hmmm...is speriat rau de tot de problemele astea ambreajice...am dat foresterul Xt 2.0 la 85000 km si nu am schimbat absolut nimic la el doar sabotii de frana...si asta cu o exploatare dura...si un prieten din Grecia cu Outback diesel se plange ca de vreo doua ori o scazut cumva puterea motorului...am un tranzit cu 40000 km si am schimbat de 2 ori set ambreiaj...daca imi face aceleasi probleme outback-ul il tzap la gunoi...doamne feri.
Mai am o problema si nu stiu ce sa fac: duminica vreau sa vin in Romania si grecii or plecat in vacanta cu service cu tot....nu am apucat sa fac schimbul de ulei...am facut schimb pe la 4000 km in Romania, acum are 16500...mai apuc sa vin 1700 km pina in Cluj ? (uleiul e fix la jumate pe indicator si ii negru like hell...sa completez pina la nivelul de sus si sa fac schimbul la Cluj ?)(desi spre surprinderea mea ii mai scump la Cluj decat la Atena )


Nu uita: motorina OMV Premium Diesel. Prima statie o gasesti la intrarea in Buc iar sortimentul asta de motorina il gasesti la prima si la ultima pompa din statie.
Nu cred ca e cazul sa completezi cu ulei. Nu va scadea sub nivelul minim in 1700km dar pentru confortul tau pune bidonul in portbagaj. (intra in roata de rezerva thumbsup.gif )
Drum bun!
GLC120
Raducu vrei sa faci 1700km intr-o zi unsure.gif ? Daca nu, programeaza-te luni la Brasov. Nu cred sa fie mai scump ca in Atena.

Motorina Petrom normala e OK. hdi s-a boierit si el de cand pleaca in vacanta lunar.
andrei5130
cei din BV sunt in concediu pana luni, Radu daca vrei iti pot da numerele de la ei, dar cred ca daca te duci direct si le spui despre ce e vorba o pot face si pe loc nu cred a aiba asa de aglomerat sa nu poata face o revizie care nu dureaza mai mult de 2 ore...
GLC120
Doua ore ? Eu cred ca intr-o ora e timp berechet. Un telefon macar, luni dimineata, mi s-ar parea cel mai bine.

Chiar e inchis complet pe perioada vacantei? foarte tare!
raducuGR
mersi fain baieti...pina la urma am aminat pe luni ca se deschide service-ul de aici ca mi-or promis ca-mi monteaza comenzile pe volan si Aux in gratis...
andrei5130
QUOTE (raducuGR @ Aug 14 2009, 03:57 PM) *
mersi fain baieti...pina la urma am aminat pe luni ca se deschide service-ul de aici ca mi-or promis ca-mi monteaza comenzile pe volan si Aux in gratis...

sa ne prezinti impresiile, cred ca saptamana ce vine ajung si eu la BV pentru acelasi lucru 36182451.gif , incearca sa nu mai mergi cu masina cei din bucuresti mi-au spus ca nu am voie sa depasesc cu mai mult de 10% din perioada la care se face revizia, altfel pierd garantia din ce imi aduc aminte aveai in jur de 16500 si esti la limita, nu stiu daca se aplica si la voi dar nu merita sa risti...
air_wolf
QUOTE (Zetics @ Aug 11 2009, 08:57 AM) *
Dar daca ai rame la usi... ups, nu e Subaru...

Deep water


he he... aia masina biggrin.gif
GLC120
Tovarasi, tocmai am primit o mare lovitura. starwars.gif L-am vazut pe Titi Aur in direct laudand Evo X-ul politiei mai tare decat ne laudam noi Subaru-rile. blink.gif

Acum nimeni nu mai scapa. Adica ooouuuppps, e vorba numai de 2 luni masina fiind "donata pe o perioada limitata" politiei autostrazi. Genial! In doua luni astia nici nu invata sa o conduca, ce sa mai vorbim de prins vitezomani mai mult sau mai putin drogati.

Prietenii de la SMT ar trebui sa aiba o reactie, mi se pare o reclama foarte tare. wallbash.gif
kroko
Prima masina cu "muschi" imprumutata politiei, a fost ( si este inca ) o Cupra. Am vazut-o acum 2 saptamini pe A2.
GLC120
Cupra este la grupa mica, merge pentru femei drogate cu masini germane. Evo X-ul va fi pentru profesionistii din lumea fotbalului. STI-ul ar fi solutia pentru tot ce misca ... MIG-uri, OZN-uri.... sa ne simtim si noi protejati pe sosele! drive.gif
kroko
1- Cupra, evo, sti, nu conteaza. Important e ca n-au timp sa le invete.....
2- Daca baga astia si un STI, poate-i vedem la liniutze pe A2 laugh.gif

l.e.
La 6,4 sec. suta, cupra nu-i deloc masina de gagica smile.gif
GLC120
Pe autostrada ca sa prinzi fotbalistii si angajatorii lor trebuie mai mult decat 0-100.

Eu daca ma decid sa ma inscriu voluntar la politie voi cere un STI masina de servici ! Cu o escadrila de 10 STI-uri si vreo 87 de politisti as strange intr-o saptamana bani suficienti sa se termine autostrada pana la Constanta.

Se poate si cu SOD-uri dar vom face autostrada ceva mai ingusta, cu mai putine optiuni. unsure.gif
kroko
QUOTE (GLC120 @ Aug 18 2009, 04:56 PM) *
Pe autostrada ca sa prinzi fotbalistii si angajatorii lor trebuie mai mult decat 0-100.

Stai tu linistit ca aia de 6 sec. suta nu se flescaie nici dupa 200 rolleyes.gif

QUOTE
Cu o escadrila de 10 STI-uri si vreo 87 de politisti as strange intr-o saptamana bani suficienti sa se termine autostrada pana la Constanta.
.........

Mai degraba ai face program smurdului in zona.... laugh.gif
Diesel
Nici STi, nici Cupra, nici Evo X nu depasesc 250kmh si sunt inutile daca vrei sa fugaresti vreun motociclist cu 1000cc intre picioare sau vreun sofer de Murcielago, Aston Martin DBS, Ferrari 599 sau Carrera GT. Din fericire pentru noi, nu cred ca soferii certati cu legea isi pot controla jucariile dupa 250kmh.
kroko
Urmaririle pe autostrazile noastre sunt oricum inutile. Poti bloca strada si prinzi pe cine vrei.
GLC120
QUOTE (kroko @ Aug 18 2009, 07:09 PM) *
Mai degraba ai face program smurdului in zona.... laugh.gif


Sa stii ca e treaba serioasa, fonduri Sapard, 6 luni de pregatire completa: liniute, circuit, VTM, IRC.

Ii oprim cu niste plase de fluturi speciale, schimbam si legislatia, masina se poate confisca daca mergi peste triplul vitezei legale. blink.gif

Nu te speria, bineinteles ca pentru Subaru va exista o toleranta.

Problema e ca nu stiu ce procent din incasari sa cer statului pentru idee. unsure.gif

G e o r g e
QUOTE (kroko @ Aug 18 2009, 07:30 PM) *
1- Cupra, evo, sti, nu conteaza. Important e ca n-au timp sa le invete.....
2- Daca baga astia si un STI, poate-i vedem la liniutze pe A2 laugh.gif

l.e.
La 6,4 sec. suta, cupra nu-i deloc masina de gagica smile.gif

stiu eu gagica care conduce forester 2.5 xt wink.gif
kroko
Stiu si eu una care merge cu un WRX..... rolleyes.gif
G e o r g e
de notat ca merge FOARTE BINE wink.gif
GLC120
QUOTE (kroko @ Aug 18 2009, 07:29 PM) *
Urmaririle pe autostrazile noastre sunt oricum inutile. Poti bloca strada si prinzi pe cine vrei.


Pentru tanti aia drogata nu au luat aceasta decizie. E periculos. "Pilotul" poate sa omoare alti 10 oameni incercand sa opreasca sau sa evite blocajul.

Masurile de la noi sunt puerile si cretine. Limita de viteza se respecta joia si primavara, toata lumea stie, cupa e-n Banie! Scuze asa era rima. blink.gif

Ar trebui marita limita in localitatile unde drumul permite (vezi DN1, 50 km/h la noi, unde mergi jumate din drum prin localitate e o porcarie) si eventual pe alte sectoare de drum, la fel viteza minima obligatorie pe alte sectoare, iar apoi aplicata legea pentru toata lumea.

Ati vazut ca beizadeaua a mers cu numai 141km/h pe Kiseleff. Are si el probleme cu ambreiajul?
Zetics
Intrebare, care veti vedea ca nu e off-topic: cum vi se pare a avea o masina AWD pierderi de 15-18% in transmisie, de la motor pana la roti?

Plauzibil, incredibil, normal, slab, foarte bun?
kroko
In primul rind eu stiu ca la AWD pierderile sunt intre 20-25%. Iar raspunsul la intrebare ar fi ( dupa parerea mea ) ca este absolut normal.
andrei5130
... si eu stiam de 20% sau pe acolo, conteaza ce astepti de la o masina, acea pierdere di pricina tractiuni integrale poate aparea ca un plus inalte parti (viraje, drum alunecos, etc) asa ca nu il consider un dezavantaj, in concluzie mi-se pare normal...
G e o r g e
pierderea se calculeaza cu 25% sa dea rotund tongue.gif

si este normal.
Zetics
Super! Atunci sunt mai linistit!
Intrebarea a rasarit dupa ce am vizitat un astfel de site, unde indivizii masoara puterea si cuplul la roata. Vedem in exemplul dat ca Forester benzina 2.0 are aceasta proportie de 15-17%, fata de specificatiile producatorului!

Disperarea mea aparuse cand am vazut pe la Vw Tuareg si pe la Quasqai randamente peste 90%! Apoi am inteles ca explicatia vine din faptul ca probabil motoarele lor au puteri in realitate mai mari decat cele date de producator pe hartie. Asa am gasit si la Outback tot peste 90%, si lucrurile s-au lamurit definitiv cand am gasit o masina 4x4 (dar nu mai stiu care, parca un Audi) care avea randament 101% la cuplu! teehee.gif

Dupa indelungi comparatii am vazut ca cel mai des la turbo diesel se intampla aceste chestii. Ma gandesc ca in realitate producatorii au niste variatii mai mari in puterea maxima si au preferat sa dea niste valori acoperitoare.\

Mi-ar fi placut insa si mie sa stiu ca am vreo 170 de cai si vreo 200Nm in loc de 158/186... kiss.gif
G e o r g e
si la noul STI dau pierdere de doar 10% ... yeah right.
GLC120
Uitati-va si aici: http://www.fuelefficiency.org/?q=node/42

Cifrele sunt discutabile dar macar se vede pe unde se "scurge" combustibilul.
GLC120
QUOTE (Zetics @ Aug 19 2009, 10:01 AM) *
Super! Atunci sunt mai linistit!
Intrebarea a rasarit dupa ce am vizitat un astfel de site, unde indivizii masoara puterea si cuplul la roata. Vedem in exemplul dat ca Forester benzina 2.0 are aceasta proportie de 15-17%, fata de specificatiile producatorului!

Disperarea mea aparuse cand am vazut pe la Vw Tuareg si pe la Quasqai randamente peste 90%! Apoi am inteles ca explicatia vine din faptul ca probabil motoarele lor au puteri in realitate mai mari decat cele date de producator pe hartie. Asa am gasit si la Outback tot peste 90%, si lucrurile s-au lamurit definitiv cand am gasit o masina 4x4 (dar nu mai stiu care, parca un Audi) care avea randament 101% la cuplu! teehee.gif

Dupa indelungi comparatii am vazut ca cel mai des la turbo diesel se intampla aceste chestii. Ma gandesc ca in realitate producatorii au niste variatii mai mari in puterea maxima si au preferat sa dea niste valori acoperitoare.\


Zetics, ai deschis un subiect interesant, desi stiam de site si mai frunzarisem, am citit ieri seara vreo doua ore.

Sunt foarte multe variabile, masuratorile se fac "steady state" dar am remarcat urmatoarele (dupa ce am cautat mult timp un motor Diesel apropiat BD unde sa fi masurat si la 1000 rpm):

- la 1000rpm puterea este de 13.7kW iar cuplul de 127Nm
- la 4500rpm puterea scade dramatic sub 60 kW (cu 40% !!)
- la motorul 2.0TDI de la Audi cu 143CP teoretic, la 1000rpm peste 16KW, dar la 4500 rpm au masurat o putere mai mare decat maximul obtinut de la BD blink.gif. Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului ? unsure.gif Poate, dar oricum reiese ca trebuie atentie sporita cand conduci un Subaru, inclusiv sau MAI ALES la treptele de viteza.

Nu stiu daca e foarte relevant dar masuratorile de fac in colaborare cu Auto Motor und Sport.

Si inca o remarca: pe langa cele 87 de variabile care pot influenta masuratorile, descrise minutios pe site, as mai adauga si modul cum motorul a fost/este antrenat/dresat. SOD-ul de test avea peste 25000 km. Si Andrei are tot atat. No offense!

Exista vreun dealer Audi non-Porsche in Bucuresti ?



andrei5130
QUOTE (GLC120 @ Aug 20 2009, 08:21 AM) *
Si inca o remarca: pe langa cele 87 de variabile care pot influenta masuratorile, descrise minutios pe site, as mai adauga si modul cum motorul a fost/este antrenat/dresat. SOD-ul de test avea peste 25000 km. Si Andrei are tot atat. No offense!



Nu am inteles la ce te referi, poti sa explici te rog ?
GLC120
87 e o gluma unsure.gif dar sunt foarte multi factori care influenteaza rezultatele unui test.

Eu am adaugat inca unul - starea masinii - si luand de bun ce ai scris despre masina ta, am parerea ca nu ar fi un etalon pentru SOD la un test precum RRI. Nu in ideea de a critica ceva, era vorba numai de SOD-ul (aparent) cel mai greu incercat de pe aici.

Rectific: SOD-ul testat de RRI avea 16480 km la bord, initial crezusem ca sunt mile. rolleyes.gif

M-am mai uitat intre timp la Koleus 2.0dci 175CP. Pe hartie e si asta beton !
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ Aug 20 2009, 03:26 PM) *
87 e o gluma unsure.gif dar sunt foarte multi factori care influenteaza rezultatele unui test.

Eu am adaugat inca unul - starea masinii - si luand de bun ce ai scris despre masina ta, am parerea ca nu ar fi un etalon pentru SOD la un test precum RRI. Nu in ideea de a critica ceva, era vorba numai de SOD-ul (aparent) cel mai greu incercat de pe aici.

Rectific: SOD-ul testat de RRI avea 16480 km la bord, initial crezusem ca sunt mile. rolleyes.gif

M-am mai uitat intre timp la Koleus 2.0dci 175CP. Pe hartie e si asta beton !


Putea fi si critica, multa lume nu e deacord cu modul in care exploatez masina, eu nu intelesesem comparatia...
Sunt deacord cu ideia referitoare la "dresaj" mai ales la motoarele cu un ecu performant care adapteaza paramerti la stilul de condus pentru a optimiza valorile, este valabli si pentru cele mai putin sofisticate la care nu am gasit inca o explicatie, nu inteleg de ce un motor care a functionat in general la un regim de ture mai crescut raspunde mai bine fata de unul care a functionat la un regim scazut, in teorie motoarele sunt identice spre exemplu Tico pe care l-am avut ajungea fara probleme la 140 si uneori in functie de vant si la 150 o masina identica ba chiar mai ingrijita de cat a mea nu trecea de 130 nici la vale, dupa ce proprietarul a inceput sa urce cu ea mai mult in ture pana sa schimbe viteza ajungea cu chiu cu vai la 140, turele erau masurate dupa ureche Tico nu are turometru...
GLC120
La fiecare antrenament trebuie facute si niste sprinturi. Dar daca faci doua ore numai sprint-uri in continuu, si doua antrenamente pe zi, la meci s-ar putea sa ai probleme. unsure.gif Evident ca trebuie sa mergi si la 3000, si la 4000 si la 4500 ture asta e un "dresaj" corect. Dar eu personal nu vad rostul sa schimbi tot timpul la 3000rpm. In plus (si vad ca nu sunt foarte multi pe aici) am incredere in recomandarile Subaru inclusiv indicatorul ala mic si verde.
andrei5130
Cu Scooby a fost invers imblanzitorul a fos imblanzit, iar bestia a inceput sa dicteze stilul, ai dreptate in ceea ce priveste excesele motiv pentru care acum bestia asteapta sa intre la recuperare (schimb ambreiaj), am trait cu impresia ca e indestructibila si ea a tinut cu tot dinadinsul sa ma contrazica, trebuie sa recunosc ca a fact-o intr-un mod finut se putea si mai rau, am sesizat in ultimul timp ca cel mai bine se simte cand schimb vitezele la 2500 dar incerc sa schimb intre 2000 si 2200 rpm, ca sa ma invat sa nu mai merg cu ea asa de turata, peste 2500 poti sa schimbi si fara ambreiaj in sens crescator 2-3-4-5, invers nu am incercat...
GLC120
Am avut astazi onoarea sa vad o oferta promotionala la un BMW din stoc, disponibil imediat, model 316d.

M-am fortat putin ca sa ma conving ca nu e o greseala de ortografie. Pe site-ul romanesc in cataloagele cu seria 3 (doua bucati) nu apare acest model.

Mi se pare o masina interesanta, care ca din intamplare (s-au vorbit ? unsure.gif) costa cat am dat noi rolleyes.gif pe Outback Diesel.

Masina e standard cu optiuni minime de vreo 350 Euro, adica nimic, covorase, kit fumatori, ornamente si pachet depozitare.

Nu am nimic cu masina, recunosc ca mi-ar place. Dar la 116 CP acceleratie 10.9 sec, RWD, fara roata de rezerva si numai cu dotarile standard, merita sa te dai cu ea in Romania ? Chiar si cu super-promotia actuala.

Remarc totusi ca o masina de acest gen se vinde greu. BMW cu reglajul minim de putere fara optiuni dar cu un consum record (5.4 in oras dau ei bicycle.gif). Cui se adreseaza ? Cunoscatori, cocalari, taximetristi, vitezomani, domnisoare blonde ?
Parca nu se potriveste nimanui. Noroc ca nu are inscriptionare, daca si scria 316d pe spate mai credeau vecinii si ca ai motor de 1600cmc erai distrus pe viata. blink.gif
G e o r g e
la ce pret mai exact era bmw ul asta ... ca sunt curios sa fac o comparatie thumbsup.gif ms
GLC120
20000 fara TVA ieftin ca braga.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Sep 2 2009, 04:31 PM) *
20000 fara TVA ieftin ca braga.


Hai ma leeeeshi? Nu era BMW. Vezi ca fac si chinezii ceva care arata la fel. Sigur au clonat site-ul bavarezilor. Vezi sa nu te virusezi. Treaba ta, io ti-am zis.... rolleyes.gif
V_I_C_T_O_R
O fi din gama Adibas, Reabok, Nyke etc. Uite-te atent, sigur sigla era BMV. teehee.gif
HalbaSus
QUOTE (hdi @ Sep 2 2009, 09:23 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Sep 2 2009, 04:31 PM) *
20000 fara TVA ieftin ca braga.


Hai ma leeeeshi? Nu era BMW. Vezi ca fac si chinezii ceva care arata la fel. Sigur au clonat site-ul bavarezilor. Vezi sa nu te virusezi. Treaba ta, io ti-am zis.... rolleyes.gif


316d ? mai exista ? motor 1.8 parca... vechi de pe E46... as garanta ca e si varianta fara facelift (din moment ce e pe stoc). Si cat cer pe el ??? 20.000 + TVA ??? foarte foarte scump.
andrei5130
Nu mai stiu exact cine (Pista parca da nu bag mana in foc) spunea ca toate sunt motoare de 2,0 singura diferenta este de putere (turbina, injectoare, pompe de combustibil), eu stiu de prin martie ca reintroduc versiunea asta de motorizare ca raspuns la criza, odata cu ea au introdus si versiunea 123d si 323d si parca 523d care de vor cele mai fortoase motoare de 2,0 in comparatie cu 116d, 316d, care se vor cele mai economice BMW aparute vreodata, se pare ca si cei de la BMW au de suferit din cauza consumurilor ridicate o data cu criza si cauta solutii de compromis sa multumeasca pe toata lumea...
GLC120
Sunt mai multe e o oferta serioasa, model nou. Un fel de Blue Motion de la BMW. Reclama vorbeste de 118g CO2.

Pista are dreptate, diferite reglaje pentru motorul de 2L care merge de la 116 pana la 204 CP.
G e o r g e
de pragul de 200 sare doar cu inca o turbina ... deci modificari majore pe acolo. thumbsup.gif
GLC120
Mai sunt si modificari, nu se poate chiar totul din calculator. Nu e ca la carduri blink.gif
Marius30562
Ca sa revenim la subiect: Subaru vs. restul lumii !

Am fost saptamana trecuta pana la Pitesti.
Drmul il stiti mai toti : Sibiu - Rm. Valcea - Pitesti.
Aglomeratie, TIR-uri, Valea Oltului, accident, lucrari, asfaltari, tot tacamul ....
Booon !
Singurul loc de ”respiro” e Dealul Negru, cu doua benzi la urcare, pe unde mai poti depasi una-alta.
DACA, si doar daca nu se gaseste cate unul sa fie de alta parere !

Si am prins, nu unul DOI !

Primul, chiar dupa faimosii mici de la Dedulesti.
Un tovaras cu un Land Cruiser nu a vrut cu nici un chip sa ma lase sa-l depasesc.
Tot respectul pentru masina, o rege in off-road, dar pe serpentine ...
A avut o ambitie omul sa merga toata bucata de doua benzi numai si numai calare pe linia de demarcatie dintre benzi.
Vre-o 3-4 km.
Nu am facut flash-uri ca nu-mi sta in obicei, dar eram lipit de fundul lui si bunul simt iar fi cerut sa merga pe banda 1 (mai ales ca era libera) si sa ma lase sa-l depasesc.
S-a umflat orezu-n el si n-a vrut si pace.

Abia am reusit sa-l depasesc - si asta numai cand se ingusta drumul de la doua la o banda si s-a retras ceva mai repede pe banda 1; cand ...hopa !
M-am infipt in fundul unui A4/A6 condus de unul cu o blonda si lamaia-n geam !
Asta cred c-a fost fratele celui cu LC-ul.
La urcare, desi (culmea) sensul de urcare era liber, baleia incontinuu intre benzi.

Am Aseiz, ce pana mea!
Cine-i asta cu ciudatenia aia sa ma depaseasca !!!

Si uite-asa, doi cretinei, mi-au stricat dimineata - si media de consum: pana la ei, aveam undeva la 5,6-5,8 l/100 km.
In Pitesti ajunsesem again la binecunoscutul 7 l/100 km.

Eu nu pot sa inteleg ce-o fi in mintea acestor oameni !
Au senzatia ca drumul l-au mostenit de la tata si le apartine de drept ?
Sunt convinsi de faptul ca, daca au o masina mai de Doamne-ajuta nu are nimeni dreptul sa-i depaseasca ?

Explicati-mi voi fenomenul caci pe mine unul ma depaseste !
LooLee
QUOTE (Marius30562 @ Sep 3 2009, 04:26 PM) *
Explicati-mi voi fenomenul caci pe mine unul ma depaseste !

Un bun amic din facultate a spus odata la o betie o vorba care cel putin pentru mine a ramas memorabila:
"Unor oameni li se ingusteaza intr-atat de mult orizontul incat acesta devine un punct si acesta reprezinta punctul lor de vedere"
Cred ca ai intalnit 2 dintre ei.
GLC120
Marius, imi cer scuze pentru comportamentul de X5 al celui cu Landcruiser. rolleyes.gif Sper ca astia sunt minoritari desi cu criza asta poate mai renunta unii la Q7 sau GL si-si strica stilul cu vreo Toyota.

Totusi, daca cetateanul se plimba in fata ta de pe o banda pe alta (banuiesc ca nici nu semnalizau) iar tu stai calm si nu dai nici macar flash-uri, cred ca ai prea mult bun simt pentru soselele patriei. Este o calitate... dar dauneaza la nervi si la consum dupa cum ai constatat. Imi pare rau dar deja doua baleieri intre benzi, fara semnalizare, cand tu vrei sa treci, se sanctioneaza cu claxon lung si politicos plus cateva injuraturi preluate de la galerille echipelor bucurestene. Asta e optional in functie de pasagerii din masina ta. Ai lui nu conteaza. unsure.gif
hdi
QUOTE (LooLee @ Sep 3 2009, 05:31 PM) *
"Unor oameni li se ingusteaza intr-atat de mult orizontul incat acesta devine un punct si acesta reprezinta punctul lor de vedere"


Fabulos. Si treaz gandeste la fel sau a fost un accident?

Ma intorceam de la bulgari si ma cam grabeam. Aveam in fata 2 Passaturi cu romani in ele care mergeau bine-bine. Cand au inceput urcusurile au bagat baietii piciorul in ele la fund. Pentru cine nu stie, la prostii aia de bulgari cand trebuie sa urci, ai brusc 2 benzi. Deci: TDI-urile pe banda 2 urcau scuipand flacari; bulgarii pe banda 1 nu stiau ce li se intampla. Eu ma tin dupa TDI-uri si cand se elibereaza banda 1 decid sa mai apas un cm pedala de acceleratie. Ma infig in fundul lor si incep sa semnalizez stanga. Primul Passat trece pe banda 1 iar eu mai apas putin si trec pe langa el "rugandu-l" si pe celalat sa ma lase sa trec. Dupa cateva sute de m in care am vazut Passatul zvacnind cu ultimele puteri si incercand inutil sa se distanteze, conationalul a trecut in banda 1. Am apasat acceleratia si am trecut pe langa el. Avea o fata complet dezorientata si ma privea parca refuzand sa creada ca a fost depasit in urcare. I-am zambit, l-am salutat si: "Engage!". Nu stiu ce setup de motor avea ca nu ma pricep. Scria doar 2.0TDI. Despre ala cu Tiguanul, alta data. rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.