Sunt de-a dreptul impresionat de prestatia literara a unora TOTAL paraleli cu masinile dar mari moguli literari, adevarati carturari contemporani care considera ca menirea lor este sa aduca pe calea cea buna pe cei pierduti in lumea adevarului si a certitudinii.
In afara ego-ului hranit pana la saturatie si a satisfactiei personale ce traieste sub impresia ca s-a dat replica necesara dar care este insa total irelevanta in ceea ce priveste disputa de fata, exista desigur convingerea ca toata dizertatia asta va aduna aplauzele "celor care nu cuvanta" ori a celor care fie nu au avut inspiratie, fie le-au lispit cunostintele necesare ce le-ar fi permis sa se angreneze intr-o atare disputa.
Imi amintesc cum unii habar nu aveau care automobil le-ar satisface nevoile personale (si nimeni nu-i condamna pentru asta) dar cum ulterior au devenit in cateva luni fani inraiti, atotcunoscatori ai unor lucruri de care habar nu aveau cu cateva luni in urma. Subit au realizat cata intelepciune sta in spatele deciziei lor (desi postarile la momentul respectiv ne spun clar ce a stat la baza deciziei lor
), cata analiza, cata gandire practica si mai ales cata superioritate in decizie. Putini dintre muritorii care au ales o masina in ziua de astazi pot sta langa aceasta tagma superioara, acesti arieni posesori ai gandirii practice, tehnice si mai ales pline de intelepciune.
Desigur, gasim aici si pe cei care au ales cu sufletul sau din prisma propriei perceptii ori propriului bagaj de cunostinte -oameni pentru care am tot respectul- dar nu despre ei vorbim acum.
Acum vorbim de cei care habar nu au -culmea INCA- cu ce se mananca un motor din categoria H, habar nu au care sunt avantajele si mai ales dezavantajele acestui motor ridicandu-l in slavi ca de-aia l-au ales fara macar sa stie ca taman motorul respectiv nu exceleaza exact in ceea ce ei sustin cu atata tarie. Vorbim de cei care cautau busola cu ceva timp in urma nestiind unde este nordul si de cei care considera ca ceea ce detin este singurul automobil capabil sa puna intr-o lumina proasta orice lege a fizicii.
Tot ei sunt cei care intr-un mod mai patern ne trag cu eleganta de urechi amintindu-ne ca nu ar trebuie sa vorbim neintrebati si nici nu ar trebui sa le poluam elevata lor discutie cu replici lipsite de bun gust menite sa le distruga starea de beatitudine ori sa ii aduca cu picioarele pe pamant. Si cum propria imagine proiectata pe un ecran de ceata nu este indeajuns pentru a hrani un ego bolnav de recunoastere internationala, printr-un titlu arogant, pompos si plin de falsa pudoare ni se expun noile idei, noua perceptie, adevaratele ratiuni nobile ce stau in spatele noului MEIN KAMPF.
Dar asta nu a fost indeajuns. Pentru a taia din radacina aceste atacuri succesive ce nu aduc osanalele atat de asteptate, se recurge la modul personal, la atacuri asupra bunurilor personale, la cea mai josnica forma atat de caracteristica celor lipsiti de cea mai elementara etica a razboiului. Adevarat, trebuie sa dai dovada de multa verticalitate si caracter sa stii sa iti mentii pozitia utilizand tactici si argumente demne. Dar, dupa cum stim si ne este dovedit in mod frecvent, nu toata lumea este capabila sa ia parte la un conflict in termeni egalitari. A tine stindardul drept nu inseamna ca ti-ai si castigat dreptul de a il prezenta in o atare postura.
Trecand de la modul general la cel personal ii transmit micului dictator ce incearca sa isi asume lidershipul micii comunitati Subaru, ca acest lucru nu se castiga prin versete literare de proasta factura si nici prin "Dreptul la replica" purtat in cel mai josnic mod.
Tot acestui personaj lipsit de cea mai elementara cultura in domeniu auto ii reamintesc ca un raspuns literar prin care jignesti un interlocutor nu vei castiga niciodata respectul comunitatii a carei functie suprema ti-o asumi fara nici o baza, dar nici macar al adversarului ale carui asteptari erau cu totul altele. Nu in ultimul rand, nu toata lumea se pricepe la motoare dar marea majortitate constientizeaza acest lucru; unii insa, nu.
Trimiterea catre "operele literare" ale unor "clasici in viata" dar ale caror postari sunt corelate cu subiectul asa cum este nuca cu peretele, este o alta latura interesanta a personajului in speta, iubitor de arta abstracta -daca o pot numi asa- pe care am ajuns sa o ignor datorita repulsiei ce mi-o provoaca. Se poate oare ca despotul sa aiba o mila fata de supusii sai si sa devina un avocat al incompetentei in domeniu? Oh! de ce nu? fiecare are slabiciunea lui.
dar, din pacate nu toti agreeaza acealeasi surse de cultura.
Sunt surprins insa sa constat ca un mare Mogul in ale autoturismelor nu stie cum este posibil sa existe o masina rosie? In ziua de astazi si daca nu stii nimic, exista o multitudine de instrumente ce te pot ajuta sa eviti momentele jenante.
__________
In ceea ce priveste postul lui Fanatic, consider corecta logica lui Fanatic privind stergatoarele (nici nu m-am gandit vreodata la asa ceva) si asa cum sustineam si in trecut inca confirm ca motoarele si masinile prezentate in mod exclusiv sunt diferite de ce exista in show-room.
Nu m-am apucat niciodata sa vorbesc la modul personal, sa il atac pe unul prin prisma a ceea ce detine.
Niciodata nu m-ati auzit invocand un BMW DTM ,masina ce ar matura pe jos cu o multitudine de masini din ziua de astazi.
Nici macar nu am adus in discutie un Alpina, ori un Hartge, masini ce sunt fabricate in seriue si oferite consumatorilor, adevarate bijuterii pe roti si masini care ingenunchiaza cu pretentii foarte mari.
Desi nu imi amintesc sa fi combatut faptul ca exista JDM sa nu (ma depaseste problema), sincer ma doar undeva cum probabil si pe F1anatic il doare undeva. Regula generala ramane aceeasi asa cum a invocat-o F1anatic. In plus, o poza in plus nu contribuie cu nimic la cultura in domeniu. Daca se citeste toata discutia cu atentie se pot observa foarte clar postarile ce contin aere si cele care contin informatii.
Dar deh, asa-i pe forum...