Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii Reloded
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
iulian_1976
Oare Subaru cum este ?!

G e o r g e
QUOTE
Am vazut poza asta pe un forum rusesc.
Istoricul - omul sia cumparat un forester si la putin timp s-a bulit motorul - s- adus la dealer si dupa un scandal in care au incercat sa dea vina pe el - au inlocuit motorul. Nu a trecut mult timp s-au dus amoprtizoarele spate, apoi diferentialul spate - iarasi cu scandal inlocuite in garantie. La 10 luni iar se duce motorul - omul enervat le cere o alta masina in schimbul junghiului - dealerii iarasi ii schimba motorul. Exasperat omul inchiriaza un panou publicitar in centrul orasului pe care a scris patania lui. Intr-o saptamana a fost contactat si chemat la dealer unde i s-au inmanat cheile si actele unui subaru nou nout!!!!

asta este panoul original scrisul mic reprezinta datele vanzatorului si cumparatorului cat si datele masinii







sursa:
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=49182
raducuGR
aici in grecia peste o luna este procesul la 4 xt forester cu motoarele bulite...s-or adunat baietii si au pus un avocat tare de tot...ar trebui sa le dau ideea cu panoul heheh...
GLC120
Doua noutati mi se par remarcabile:
-motorul de 2L Hdi de la PSA 163 CP si un cuplu enorm
-garantia de 5 ani sau 160,000 km de la Today, Tomorrow
cezarm
Faza pe care am filmat-o marti dimineata in parcarea institutiei unde lucrez in prezent.
http://www.youtube.com/watch?v=8OWcdItjKIA
In planul II se vede “atelajul“ meu parcat, eu trecând exact prin acelasi segment de drum cu cca 10 minute inainte. Cand am trecut nu am avut deloc senzatia ca ar putea fi probleme in acel loc. Componenta umana este f.f. importanta si cand spun asta nu ma gandesc la Subaru ci la Touareg.
Nu am inca date despre cauciucuri (vara/iarna) dar parca si cu cauciucuri de vară n-ar fi voie sa se intâmple așa ceva.
GLC120
Cu pneuri de vara pe zapada sau gheata se poate intampla absolut orice. Nu trebuie sa fie zapada de 50 cm si nici panta. Eu am vazut primul Touareg blocat intr-o parcare cu zapada batatorita cu multi ani in urma si a fost o mare revelatie la vremea respectiva. blink.gif Soferul e numai un bonus !

Daca ar fi sa critic pe cineva, ar fi importatorul din Romania care aduce masini cu pretentii de teren cu pneuri de vara in standard, in buna traditie germana, cu 17 pagini de optiuni care sunt menite sa creasca pretul mediu de vanzare cu vreo 50% (TVA inclus). ninja.gif

Cred ca majoritatea SUV-istilor nu schimba pneurile: "Ce rost are tata, am 4x4 ! Ma descurcam eu si cu Dacia, daramite cu Touaregu' !"
cezarm
La Ranca, pana la Pensiunea Mina (langa bisericuta din lemn), este un drum ceva intre forestier si drum de pamant. Panta, in anumite segmente, este destul de abrupt, putin mai mare decat cea de la Academia Militara. Ba mai mult, are si 2-3 curbe in ac de par. Iarna trecuta urcam panta repectiva (dotata cu zapada de data asta si portiuni cu gheată) si in buna traditie romaneasca, ma opresc in plin elan datorita unui nene care nu s-a gandit ca eu urc si el coboara pe mijlocul strazii. Duopa ce am scapat de neghiob si am plecat din loc, a dat putin din fund dar imediat am urcat fara nici cea mai mica problema. Si eram cu Geolandarurile alea “all season“ stoc si mai eram si 4 pasageri (2 deja isi oferisera in avans ajutorul).
iulian_1976
...cea ce nu stiti ca o mare parte din posesorii de quattro nu stiu ca in conditii de iarna se decupleaza ESP ul.
ESP-ul se decupleaza in conditii de genul asta ,acest lucru mentionat de asemenea si in manual.
In caz contrar se taie cuplul de la roti.

De exemplu:
,,azi m-am intors de la straja si in afara de un sejur fara zapada pe partie am mai avut o dezamagire...quattro. am avut mari probleme sa urc pe drumuri nu foarte abrupte si avand cauciucuri de iarna noi si bune (pirelli wintersport). dezamagirea a fost si mai mare cand langa mine pe dreapta a mai oprit un q7 din aceleasi motive...si asta nu e tot... pe cand stateam pe marginbea drumului unde am ramas sa punem lanturile ca niste posesori adevarati de 4x4 echipati de iarna si priveam cu admiratie la jeepurile din '90 fara ESP si lanturi cum urca de parca era vara si la x5-urile care ne aruncau cate un ranjet de satisfactie un "om" (sa se remarce ghilimelele) ce considera ca honda rav4 e sanie se dadea la vale si din toata multimea aia de dacii si 2 audi a reusit sa intre in mine TOT CE POT SA SPUN E :
LA MULTI ANI 2010! noroc ca am quattro ca altfel sigur imi stricam vacanta
,,

...mai tarziu
,,ok probabil ca asta a fost o gresala...eu am incercat sa urc cu esp pornit,,
...si cati mai sunt care nu stiu sa foloseaca dotarile masinii.


http://www.youtube.com/watch?v=Huum61kusXk...player_embedded
cezarm

...mai tarziu
,,ok probabil ca asta a fost o gresala...eu am incercat sa urc cu esp pornit,,
...si cati mai sunt care nu stiu sa foloseaca dotarile masinii.


http://www.youtube.com/watch?v=Huum61kusXk...player_embedded
[/quote]

Corect, cred si eu ca asta a fost. Vazand imaginile cu acel Audi din link-ul tau parca revedeam Touaregu' din povestioara mea.
Acu' pentru mine a fost mai greu sa inteleg pentru ca nu am ESP, si nici nu am condus vreodata o masina cu ESP. In continuare ma intreb cum draq am dat 27000 EUR pe o masina fara ESP, noua, in dec. 2007. Intre noi fie vorba inca nu i-am lipsa si sper sa nu ajung vreodata sa am nevoie cu adevarat. Da' parca era mai bine sa-l stiu acolo... .
Anul trecut au dat standard si la entry level ESP-ul.
iulian_1976
rolleyes.gif in anumite conditii este bun ESP insa in altele chiar incurca de asta pe toate quattro au un buton de cuplare-decuplare.
Cvasimajoritatea posesorilor de 'Haudi &Vw cu quattro din Romania nu stiu ce au cumparat stiu doar ca, are quattro si atat.


iulian_1976
...o sa va mai intalniti cu cazuri din astea ,piesa dintre scaun si volan este vinovata rolleyes.gif

...insa un Tuareg poate cu mult mai mult:

http://www.youtube.com/watch?v=9Ta1H5t5dL4...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=TecGZUB-b3M...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=XAp4U4UqJkw...feature=related
Watcher
Poate ii serveste cuiva o informatie care mi-a venit dupa ce am vazut clipul 1: daca exista posibilitatea (cat de mica) sa tractezi cu fata fa-o cu fata, adica in treapta 1, nu in marsarier (!)
GLC120
Comentariul de la filmul 3 face cat 1000 de pagini de marketing:

"that's what I call german engineering... look at that shit !"

Foarte simpatic, ca si reclama inspirata din real life cu nenea ala care stia ca masina poate trece peste prin toate stancile si noroaiele... dar el nu se baga niciodata.
Lucian107416
QUOTE (iulian_1976 @ Jan 22 2010, 08:29 PM) *
...insa un Tuareg poate cu mult mai mult:

Evident. In cazul de fata nu pare sa fi fost masina de vina. Nici macar nu stim ce anvelope avea - si am vazut multe 4x4 cu anvelope de vara smile.gif. Ca pe orice unealta, trebuie sa stii sa o folosesti wink.gif
bakero
Parerea mea este ca intotdeauna gumele fac diferenta!
Si am vazut pe pielea mea si a altora!asta vara,cu gume de vara evident,dupa o ploaie abia am trecut printr-o portiune cu noroi!De nisip nici nu discutam.
Un amic cu range rover si gume de vara a ramas blocat pe nisip cu tot cu reductor si terrain response....
referitor la filmuletul nr.2,asa ceva am vrut si eu sa fac,numai ca forester are doar 1400 kg....touareg are peste 2300...deci,e diferenta!
GLC120
Visul subaristului amator: un drive test prelungit cu o experienta de neuitat: Vreo 100 de km de sosea libera si conditii meteo de iarna adevarata unde sa poti merge cat vrei.

Cum s-a intamplat? Plecat din Budapesta spre Viena dupa ninsoare ca in povesti toata nopatea, peste 20 cm zapada.

Am ajuns din urma dupa 5 minute niste pluguri care au tinut toata coloana juma de ora cu 40-50 km/h !!??. va dati seama ce coloana. Injuraturi usoare printre dinti....Totusi fiind relativ aproape am avansat usor usor (fofilat se spune mai corect) pana in linia 4-5 in spate plugurilor. Si cand s-au dat la o parte........... sa vezi raiul pe pamant.

In urmatorii 100 de km am vazut vreo 10 masini, cred. M-a depasit un neamt cu un A8 4.2 quattro (cred ca avea si putere mai mare unsure.gif) dar nu stiu daca e relevant, mergea constant 150-160, iar eu nu merg asa pe drumurile publice nici daca e soare si sosea uscata. Daramite in strainatate.

Ninsoare puternica, pe jos alterna asfalt ud cu zapada flescaita sau strat subtire de zapada proaspata. Pentru mine asta e definitia Subaru.

iulian_1976
QUOTE (GLC120 @ Feb 1 2010, 10:13 PM) *
In urmatorii 100 de km am vazut vreo 10 masini, cred. M-a depasit un neamt cu un A8 4.2 quattro (cred ca avea si putere mai mare unsure.gif) dar nu stiu daca e relevant, mergea constant 150-160, iar eu nu merg asa pe drumurile publice nici daca e soare si sosea uscata. Daramite in strainatate.


Ai banuit bine.
A8 4.2 i V8,quattro > anul 1998 in trei variante : 238 cp sau 299 cp sau 310 cp.
A8 4.2 tdi V8, quattro >anul 2002 doua variante : 320 cp sau 326 cp.
A8 4.2 Fsi V8,quattro >anul 2007 o varianta 349 cp.

teehee.gif

bakero
Sincer nu stiu cat de tare e "quatro" de la audi,dar chiar am impis un A4 quatro...cica avea cutie automata si d-aia "nu pleca"....
si nu era cine stie ce ameti,era chiar in vale,intr-o intersectie destul de "calcata" de masini...habar n-am ...de ce nu mergea...
G e o r g e
Audi , ca si subaru, ascunde sub numele de marketing multe tipuri de diferentiale. In plus daca respectivul nu a decuplat esp ul combinatia aftomata cu quattro si turbodiesel e fatala.
bakero
QUOTE (G e o r g e @ Feb 2 2010, 09:21 AM) *
Audi , ca si subaru, ascunde sub numele de marketing multe tipuri de diferentiale. In plus daca respectivul nu a decuplat esp ul combinatia aftomata cu quattro si turbodiesel e fatala.


mda,nu stiu ce-a facut...ideea era ca nu mergea!proabil ca si din cauza sistemelor,poate si cutia automata....
G e o r g e
Ca sa iesi din zapada ai nevoie de wheelspin el nu avea cu espul on
bakero
da,vezi tu,chestiile astea complica lucrurile.faza e ca nici ala de la volan nu stia si injura "zapada"....
parerea mea e ca masinile burdusite de sisteme nu sunt cele mai ok,din punctul de vedere al "practicitatii" in situatii mai "speciale"...eu n-am apasat nici un buton ca sa mearga nu stiu cum masina...cea mai buna treaba la masinile astea japoneze "ieftine" e ca nu complica lucrurile.scurt si la obiect.

G e o r g e
electronica este foarte buna pentru average driver si average driving conditions ! toate masinile mai noi au difs deschise si multa electronica . in situatii speciale trebuie sa cunosti masina .
asa cum poti spune ca situatie speciala este cand ploua afara si daca nu stii ca trebuie sa pornesti AC ul mergi cu masina aburita .
la fel cand vrei sa iesi din zapada pui ESP OFF.
la fel daca ai vreo masina de offroad si vine cu blocante si tu nu le blochezi risti sa ramai acolo .

toate de mai sus sunt extrase din diverse discutii cu diverse persoane care injurau masina si apoi o iubeau cand si-au dat seama ca masina poate doar ca ei nu stiu .
tot asa sunt de parere ca la achizitia unui automobil nou aceste lucruri iti trebuiesc explicate si/sau scrise in manualul de utilizare , manual care trebuie citit de viitorul / proaspatul posesor.
thumbsup.gif

eu spre exemplu pe gheata / polei am o mare problema : pun prea multa putere jos cu STI ul si am wheel spin la toate 4. trebuie sa plec FOARTE usor . lucru care nu prea imi convine ca uzez ambreiajul degeaba. apoi ma gandesc ce ma faceam cu un ambreiaj "sport" in 6 sau 4 pale ... TRIST !
si mai e o problema , in zapada mare , la fel cum zicea si f1natic, daca plec normal risc sa afund masina si sa nu ma deplasez .
iulian_1976
QUOTE (G e o r g e @ Feb 2 2010, 11:01 AM) *
manual care trebuie citit de viitorul / proaspatul posesor.thumbsup.gif

...sau cine a avut sansa la cumpararea masinii sa nimereasca pe mana unui angajat pasionat in domeniu.

Pe A4 s a pus doar Torsen dintotdeauna chiar daca are cutie automata,nu am idee cum reactioneaza o cutie automata
cu ESP on pe un quattro cu plecarile de pe loc in conditii de iarna ...probabil tragic.
bakero
@george

Pe gheata si a mea treuie luata usor...pe zapada la fel.usor....faza e ca eu am reductor,ceea ce este o mare realizare.in sensul ca plec usor tare...ma intelegi!
eu n-as fi avut problema tipului,nu din pricina garzii ridicate.ci pur si simplu nu-mi explic cum nu putea el sa mearga....poate ca,vorba ta,trebuia s-o ia incet.lucru pe care el nu l-a facut....
alias
Automata de la Subaru si zapada se inteleg de minune. Spun asta dupa 6 ierni petrecute cu automata prin zapezi. (2 ani cu 2 masini diferite ambele automate).
Daca mai tin bine minte, in manualul de la Outback scria ca pe noroi, zapada, nisip se pleaca in modul manual cu treapta a-II-a.
Ca de obicei piesa dintre volan si pedale... sau necunosterea "instrumetarului de bord" ...
GLC120
A fost cineva iei dupa amiaza (duminica) pe A1 ? 4 ore si un sfert din casa in casa Sibiu - Bucuresti. Cu toate transeele de pe Dealul Negru si viscolul din Baragan. Cum vad zapada cum imi apare zambetul acela.... stiti voi.

Pe A1 jocuri mecanice, cele din prima generatie cand trebuia numai sa faci slalom printre masini care parca stateau pe loc.

Am facut niste sute bune de km pe zapada. Cu niste pneuri de iarma cu profil adanc, si cu OBK-ul Diesel, distractie la superlativ. Inclusiv 40 de km de serpentine sus jos pana la 1800 m pe zapada de calitate made in Austria, dis de dimineata, am vazut numai cateva masini si 3 caprioare.

Cand ninge austriecii merg pe autostrazile lor, toti pe banda 1 cu 70-90. Romanii mergeau pe "autostrada" lor majoritatea pe banda 2 cu 20-50. E drept ca batea vantul mai tare si ca in multe locuri zapada inghetase si se mergea ca pe macadam. Vrei sa mergi mai repede, te bagi pe banda inzapezita si depasesti.

Un singur neajuns (minor unsure.gif) la motorul Boxer Diesel vs restul.... Frana de motor e aproape inexistenta, pare la fel ca un benzinar. Cred ca e unul din motivele uzurii premature semnalate pe aici, la placute/discuri. De acum incolo imi voi alege numai trasee in rampa, fara nici o coborare ! blink.gif
bakero
ma baieti,fara gume poti sa ai mama "jeep-ului"....v-am mai povestit cum mi-am salvat un preten ramas in nisip socat ca "range-ul" lui cu terrain response si reductor a ramas pe loc!morala...unde gume corespunzatoare nu e,intepeneala e banned.gif
V_I_C_T_O_R
QUOTE (iulian_1976 @ Feb 11 2010, 03:11 PM) *


HalbaSus
Primul videoclip: din zapada aia iesea si o serie 5 cu tractiune spate DACA avea gume de iarna si decupla ESP-ul...
Al doilea videoclip: vedeti de ce nu imi place mie off-roadul ? sa mergi cu 5 km/h si cu frica ca iti vei lovi masina... seamana prea mult cu condusul intr-un oras aglomerat.
GLC120
Incredibil Victor, asta e chiar mai tare in off-road decat X6. Sunt firme care nu contenesc sa ne surprinda in mod placut.
iulian_1976
In primul videoclip era clar ca este o problema este intre scaun si volan.

Al doilea era cu dedicatie lui GLC120@
http://www.youtube.com/watch?v=K8o1B0mcYGg...player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=sOXpB8yzvZo&NR=1

...desigur el fiind un posesor Toyota LC thumbsup.gif
GLC120
iulian, bucuria de a vedea pe youtube un X5, 6, 7, 8 sau 9 impotmolit mi se pare foarte jenanta. Poate daca il vad pe viu, constat ca are pneuri de iarna (ideal ar fi sa incerc si eu -pe bune- si sa nu reusesc) atunci DA, ar fi o satisfactie.

Altfel pentru a nu ramane impotmolit iarna, conteaza:
1-pneurile
2-soferul
E suficient pana aici daca esti constient de limite si nu exagerezi unsure.gif
3-masina (tractiune, garda la sol, diferentiale, electronica....)

Referitor la restul lumii am mai vazut doua lucruri interesante. Poate stie cineva mai multe detalii.
La Discovery si RR sport au inlocuit motorul Diesel de 2.7 cu unul nou de 3L. E tot de la PSA ?
Am vazut in poze pickup-ul de la VW si chiar imi place. Mai ales ca are motorul 2.0TDI. Cand va ajunge in Europa?
Watcher
Guys, touaregul ala acolo nu 'face offroad' ci demonstreaza:
1) necunoasterea tehnicii
2) lipsa experienta

a) Santurile alea se coboara mult mai perpendicular
cool.gif fara atatea frane
c) in nici un caz nu tragi de volan spre 'in sus' cat esti inclinat :-)

A, mai arata ceva: de ce iti trebuie punti la masina de teren in loc de suspensie independenta (ca nu flexeaza aproape deloc)
GLC120
Watcher ai numai partial dreptate. Filmul arata ce spui tu pentru maxim 10% din spectatori. Pentru restul arata ca Touregul e o masina imparabila in off-road si ca butoanele, electronica si tehnologia germana compenseaza oricate sasiuri, punti si alte fieratanii demodate.
ag11tol
Ca tot se vazu un x5 care era blocat in zapada-mai exista si zapezi care sunt de netrecut.Zapada proaspata este ok,cea cu apa multa in ea ( flescaita) e cea mai periculoasa.Poti sa ai simexuri ca tot nu urci o panta se 25 grade!Deci conteaza si zapada.Eu pe astfel de panta veneam cu Legacy-ul la vale in timp ce rotile se invarteau la deal.Si gume de iarna!!
iulian_1976
http://www.youtube.com/watch?v=cIJZDyEB5lk...feature=related

Departe de a fi Touaregul imparabil in off-road insa este destul de dificil sa nu l iei in considerare.

QUOTE (GLC120 @ Jan 22 2010, 11:11 PM) *
...cu nenea ala care stia ca masina poate trece peste prin toate stancile si noroaiele... dar el nu se baga niciodata.



GLC120
Asa este, trebuie sa il iei in considerare. Adica te uiti cu atentie la motoare, dotari, cele 7 pagini de optiuni, preturi, promotii faci un drive test mai lung, citesti despre el (de evitat youtube si revistele germane) si apoi iti cumperi o masina de teren. Eu asa am facut!

Atentie insa, toate cunostintele mele cu Touareg sunt super multumite si foarte mandre de masina lor. Ies de pe asfalt de doua ori pe an cand gresesc drumul, dar e perfect blink.gif pentru gropile din Bucuresti. La cum arata strazile acum.... poate ca au dreptate..... unsure.gif

Auziti, pana la urma e cineva pe aici care si-a luat model Legacy/Outback ?? Tare sunt curios cu ce a comparat Outback-ul.
Mie mi se pare ca are cam aceleasi proportii ca si R-Klasse. Inaltime x Lungime parca sunt masurate, exact 3.4% mai mari.

H l L
1605 1820 4775 (OBK nou)
1661 1922 4938 (R-Klasse)

Am remarcat si pneurile standard de la R300CDI 235/65 R17 !! Asta chiar e dimensiune OK pentru off-road, standard pe Grand-Cherokee modelul anterior.


iulian_1976
,,Eu asa am facut!,,
Chiar daca nu chiar asa ai facut cu siguranta te referi la Landcruiser 120 D4D in nici un caz la Subaru rolleyes.gif

Favoritele mele in off road sunt Mitsu Pajero si Toyota LC singura problema este ca din cate am inteles nu sunt masini de drum lung fiind oarecum inconfortabile,in plus am anumite dubii in ceea ce priveste calitatea tablei si a vopselei.
... cum nu stam doar in off road ci si pe distante mari pe autoruta aici Touaregul intra in ecuatie.
mgabi
QUOTE (ag11tol @ Feb 14 2010, 12:21 PM) *
Ca tot se vazu un x5 care era blocat in zapada-mai exista si zapezi care sunt de netrecut.Zapada proaspata este ok,cea cu apa multa in ea ( flescaita) e cea mai periculoasa.Poti sa ai simexuri ca tot nu urci o panta se 25 grade!Deci conteaza si zapada.Eu pe astfel de panta veneam cu Legacy-ul la vale in timp ce rotile se invarteau la deal.Si gume de iarna!!


In ordinea preferintelor : zapada afanata, zapada plina de apa si cea mai nasoala e chestia aia care e la mijloc de seamana cu pesmetu' - probabil tot zapada d'aia cu multa apa dar inghetata bine.
Watcher
QUOTE
Favoritele mele in off road sunt Mitsu Pajero si Toyota LC singura problema este ca din cate am inteles nu sunt masini de drum lung fiind oarecum inconfortabile

Daca vorbim de j12, care are IFS, te pot asigura ca este foarte confortabila la drum lung, pur si simplu pluteste peste drumurile noastre :-) Iar mitsu ar trebui sa se simta la fel, ca doar e facut pt raid :-D
Sigur ca daca faci comparatia cu S klasse nu se apropie, dar fata de a4 de exemplu, e mai usor sa mergi cu LCul distante lungi...

Ref la video 2 cu touareg urcand o panta de nisip si ramanand pe burta, va spun ca posesor de masina lunga ca acolo era nevoie de shpan :-)
M A R I A N
http://www.youtube.com/watch?v=G8uhxvVHdKk

Aici e un Forester de 400 CP care la un moment dat ramane cu burta pe zapada....
Mircea104901
Intre timp si-a pus DCCD pe centru si LSD de STi pe fata (in afara de CUSCO 1,5 pe spate). Uite cam ce poate acum (si-a schimbat userul de youtube de cand si-a pus dccd):

Mircea104901
Zetics
Reshpect! Ce sunt curios, din cauza lsd-urilor mergea el mai asa, mai ca pishu lu boul? whistling.gif
GLC120
Sunt foarte curios cati cetateni isi pun pneuri de iarna in Grecia ? unsure.gif
Marius30562
Pare-se ca nici Foresterul Diesel nu-i chiar neajutorat in camp.

Dar, daca masina poate, trebuie sa poata si soferul !

Aaaa, si neaparat nu incercati asa ceva singuri (vezi pe la min 1/1:17”, cand 4 oameni sunt mai de folos decat 150 cai) !

Video 1

Si din alt unghi

Video 2
JohnSA
Acolo nu Horhe e problema, e Geolander care nu se descarca pe noroi. De aia le-am schimbat si eu, ca pe o panta descendenta anvelopele au ramas complet incarcate si eram ca pe sanie.
mihaimilk
http://www.youtube.com/watch?v=WTHuxnTaw5g

Cum se explica incepand de la minutul 1:08 ca doar roata stanga fata se invarte, suspendata fiind, restul rotilor nefacand nimic? Macar puntea spate sa contribuie un pic, nu, sau care-i avantajul symmetrical AWD...

Edit: tocmai am vazut ca e acelasi video cu al lui Marius de mai sus - dar raspunsul nu mi se pare sa fie anvelopele de vina, puntea spate nu schiteaza nimic ca ar incerca sa munceasca...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.