Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreau masina perfecta
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
DORU
QUOTE (James Kilowatt @ Mar 20 2011, 02:02 PM) *
Parerea lui Doru despre masinile noi e interesanta, insa in cazul de fata, tot nu se aplica, intrucat oricum Titi vrea masina aprox din 2009, cf teoriei lui Doru ar trebui cautata una de prin 2005... Daca tot e sa iei una proasta, macar sa fie proasta si noua, nu proasta si deja hartanita de altu'...


DINAINTE de 2005... wink.gif

Se gasesc masini bine ingrijite inca...dar trebuie sa cauti bine wink.gif
Nu intru in detalii cu argumentele ref la masinile din 2005 incoace ca suntem off-topic. thumbsup.gif
Fiecare alege si culege, intotdeauna. Este bine insa sa aleaga in cunostinta de cauza sa nu aiba de ce sa regrete mai tarziu, fiindca a stiut.
Seri
Titi, vad ca peste Insignia 2.0 Turbo 220cp ai sarit. Mi se pare cel mai echilibrat motor pt ea.
Daca te intereseaza citeste si pe insigniaforum.ro, dar mai intai stai in spate in Insignia, nu cred ca o sa fii multumit.

La prima vedere A6 2.0TDI, BMW 520d si E220CDI par submotorizate, dar sunt mai rapide decat Insignia chiar si pe hartie. Testeaza-le si o sa fii placut surprins de dinamica lor, in special de cele RWD.
Titi1988
@alextm eu vreau sa cumpar masina care se potriveste la descrierea mea, insignia cred ca iese din ecuatie din cauza motorului..

ma gandesc serios si la motorul de 2.0 tdi 170 cp pe CC dar nus tiu nimic de el ( ceva pareri? )

vreau si in spate sa fie loc destul, tatal meu la drumuri lungi prefera sa doarma in spate => loc de picioare mare si o bancheta confortabila. am fost si eu cu o masina care avea bancheta la 90 de grade si dupa 30 de km am crezut ca mor de durere de spate!!! in nissan eu pot sta foarte bine si in spate , bancheta este "pufoasa". acum vine intrebarea de 100 de puncte. de ce vrei sa schimbi nissanul? n-as vrea dar sunt nemultumit de motor si vreau o masina mai sigura (are doar ABS si franele sunt slabute) si mai luxoasa thumbsup.gif

@seri este motorul ala? unde? in legatura cu cele 3 masini.. nu gasesc decat mai vechi de 2008, cu multi km si fara dotari la pretul de maxim 18.000 euro
Titi1988
2.0 T 220 cp cosum de pe forum

Concluzie pt consum extraurban:
- mers la consum - 8%
- mers normal - 9-10%
- mers sportiv - peste 10%
In oras n-am calculat, dar banuiesc ca este peste 15%.

la 1.8 TFSI a lui JK

Consumul meu urban functie de trafic e intre 8 si 13l/100km. 13 scot cand fac 3km in 40 minute, cu clima, iar 8 sambata cand e lejera treaba si ies pe la 25km/h media de viteza.
Pe autostrada daca merg aproape legal (aka 140) e undeva in jur de 7, iar pe drumuri nationale ies fara probleme la 6.5. Cand am mi-am propus sa merg "eco" am reusit sa scot si un 5.7 pe un traseu dus-intors de 400km cu 57km/h medie de viteza (drum national, nu autostrada).

cam mare diferenta de consum..parerea mea. daca ii pana acolo iau 2.0 tfsi pe CC whistling.gif deci si motorizarea asta cam pica
James Kilowatt
Intre timp mi-am batut recordurile de consum urban si in sus si in jos biggrin.gif Consumul urban depinde de prea multi factori (in special talpa) incat e greu sa te iei dupa parerile altora. Sa zicem, am reusit intre 7 si 21 pana acum biggrin.gif

La extra, intr-adevar, e marisoara diferenta. Eu in Ro trebuie sa trag destul de tare ca sa scot peste 8.5 extraurban. Sau sa o tin la +160 constant pe autostrada. 10 n-am reusit niciodata pe un drum intreg, ci doar pe portiuni "de test" scurte whistling.gif In schimb sub 8 scot fara eforturi deosebite, iar daca imi pun mintea scot si sub 7.
Lucian107416
QUOTE (Titi1988 @ Mar 20 2011, 02:53 PM) *
13 scot cand fac 3km in 40 minute, cu clima

cred ca i-au pus aia de la Nissan si fundita la computerul de bord. 13 %, la viteza medie de 4.5 km/h, cu AC, la un motor de 1.6 si masina de peste 1200 kg (poate 1300 ) ???? Nu cred nici sa ma pici cu ceara
T u d o r
Titi ti-am gasit masina perecta. biggrin.gif Honda Civic Sedan ES. E vreo 18000 fara negociere, are tot ce-ti doresti tu si e fiabila. Spatiul in interior e mai mare decat la CC sau Accord, consuma decent si fata de Nissan o s-o simti ca pe o racheta. biggrin.gif
xamez
honda civic este intradevar o masina frumoasa am facut si test drive cu ea pretul era atunci de 16500 parca ,nu mi-a placut volumul portbagajului care este mic 370 l parca.
acum depinde de ce vrei sa cari cu masina .
laurentiu
CITAT(Titi1988 @ Mar 20 2011, 09:40 AM) *
vreau si in spate sa fie loc destul, tatal meu la drumuri lungi prefera sa doarma in spate => loc de picioare mare si o bancheta confortabila.


In cazul asta se potriveste un break cu bancheta rabatabila asimetric confused.gif
James Kilowatt
Civicul hatch in varianta fara roata de rezerva are portbagaj mai mare decat Accord (Accord are 460l, Civic 485 parca, daca e varianta fara roata de rezerva).

Ideea lui Tudor nu e rea. Inainte sa-mi iau petrolierul si eu eram chitit pe Civic, insa am fost dezamagit la test. Am inteles ca sedanul e facut in alta parte si e de calitate mai buna, s-ar putea sa fie o idee.
Eu in continuare sustin ideea unei masini noi, chiar daca mai putin "bengoasa" decat un SH.
T u d o r
Daca nu s-au modificat preturile intre timp Sedanul ES era cam 18000, adica putin peste buget. In banii astia ai 140 cai, cutie cu 6 trepte, xenon, AC automat, trapa, CD cu magazie si cate si mai cate. In plus ar fi 3 ani garantie bumper to bumper si o fiabilitate macar peste medie. Si nici nu te saluti cu toti ocnasii cu aceeasi masina ca a ta la toate colturile de strada.
Baby Blues
Motorul 2.0 tfsi consuma decent daca nu te dai la masina. Intradevar daca te dai la ea iti consuma dar si performantele sunt pe masura. N-am condus alta masina cu motorul asta dar banuiesc ca poate sa miste bine inclusiv masini de peste 1500 kg dar cu-n consum pe masura. Pe A4 , consumul e cam la fel deoarcece si diferentele de greutate sunt foarte mici .
La ore de varf in CLuj iti va consuma 15 sau peste iar in conditii normale de trafic in jur de 12/13. In extraurban, la un regim de respectare a vitezei legale iti va consuma 6-7 maxim .
Buzau- Roma, consum mediu 8.5, vizitat Budapesta, Viena, Bratislava, Praga, Roma, iar viteza de deplasare pe autostrada 140- 150 km/h
Titi1988
@Lucian ce am scris eu acolo era o parte din mesajul pe care mi l-a trimis JK, daca consuma atat de mult nissanul ii puneam bmb laugh.gif

se poate compara civicul cu CC-u??? din punctul meu de vedere mai bine raman la nissan decat sa iau civic sedan dry.gif
Lucian107416
civicul e clasa compacta, chiar daca e sedan( La fel si Octavia, totusi.) de aceeasi parere cu tine in privinta asta.
James Kilowatt
Cum spuneam, la petrolier consumul depinde foarte tare de conditii. La aceeasi medie de viteza pot avea doua consumuri diferite. De ex, pe unul din trasee scenariul e urmatorul: Iesit din garaj, stat la primele 2 semafoare (cam 200m) 20-25 minute, facut apoi cam 4km cu viteze ridicate pentru oras (70-80km/h, printr-o zona cu tuneluri) si apoi la urmatoarele 2 semafoare inca 20 minute. Media de viteza iese sinistra, insa consum foarte OK, in jur de 13 cum ziceam.
Daca insa o tarai 2m, oprit 10s, iar tarait 2m, iar 10s, la aceeasi viteza medie pot consuma cu 50% mai mult. Am povestit pe topicul cu plasturele, am reusit cand am tinut musai si peste 20l/100km.
Insa peste 15 scot foarte rar in oras, chiar si cu viteze medii foarte scazute, cu un minim de efort de a nu merge anti-economic. De obicei in oras scot in jur de 10-11.

@Lucian
Petrolierul are 1600kile cu mine cu tot, nu 1200 biggrin.gif

Pe de alta parte, mie consumul urban mi se pare nesemnificativ, din doua motive: Primul, cel de mai sus, poate varia foarte foarte mult.
Al doilea, in oras nu fac prea multi km. Daca faci 30km/zi in oras, iti pierzi 2h/zi, mi se pare prea mult. Si nu aduni decat 6000-7000km/anual. Pt 6000km nu ma intereseaza foarte tare daca consum 10 sau 15. In ceea ce ma priveste, asta e un calcul exagerat, in realitate fac mult mai putin de 6000km/an in oras. Fac max 2000 cu masina, si mai fac inca 2000 cu scuterul sau bicicleta.

Alti soferi au alte "profile", poate pentru altii consumul urban e important, insa pentru mine nu prea e.
DRAGOS
cum a zis si lucian, se compara cu CC in aceeasi masura in care se compara si octvia smile.gif

btw, daca iei VAG dupa nissan-ul cu care ziceai ca n-ai avut absolut nicio problema, pregateste-te sufleteste, vei avea nevoie smile.gif
HalbaSus
Titi, vezi ca si 1.8 TSI-ul stie sa consume peste 15% in oras. Defapt sunt convins ca daca as baga un 1.8TSI pe traseul meu zilnic (care inseamna sa te tarasti cu viteze de sub 20 km/h si cu motorul rece aproape in permanenta) atunci nu as scadea sub 15%. Pe traseul asta un amarat de 1.9 TDI consuma intre 8 si 10%.
T u d o r
Civicul nu se compara cu CC-ul. Dar sa stii ca nici CC-ul nu se compara cu un S classe. Ce-ai zice sa iei un S classe din 2002, e cam la acelasi pret cu un CC din 2008. biggrin.gif Inteleg ca vrei sa ne convingi ca iti trebuie CC, de ce mai scriem aici? rolleyes.gif

Problema reala e ca nu te incadrezi cu banii. Daca bugetul tau ar fi de ~22000 euro cum inteleg ca valoreaza unul cu cerintele tale ar fi perfect. Dar daca nu ai suma asta trebuie sa faci concesii. Civicul e peste Nissanul tau dpdv al motorizarii si dotarilor. Nu sunt convins ca nu e si din cel al spatiului interior dar merita verificat.

De asemenea Skoda Octavia cu 1.8 tsi sau 2.0 tdi ar fi o optiune, ce e conditia asta cu clasele? Daca spatiul e ok si motorizarea la fel de ce sa refuzi o masina buna doar ca nu se incadreaza in niste standarde subiective?
Titi1988
http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-cc-C18067178.html oare sa pun de vanzare nissanul? laugh.gif'

o sa gasesc si sub 20.000 euro CC prin toamna iarna dar pana atunci vreau sa fiu sigur daca aceasta este the one. consumul urban nu este important pentru mine. Punctul de lucru se afla pe valea ariesului si urban inseamna Turda ( vreo 2 semafoaresi trafic super lejer) mama cu nissanul scoate cam 7,6 doar urban.

@Dragos.. de asta imi este chiar frica.. dar cum avut noroc pana acum cu masinile sper sa am si de acum in colo. an citit si de persoane care au avut probleme cu primera dar uite ca eu nu am.. poate sa fie si stilul de condus un factor important alaturi de traficul din Bucuresti.

Incepe sa-mi faca cu ochiul si Superbul ca sa fiu sincer. Interiorul din cate vad eu este mai mare decat in CC. Multe trebuie verificate.
Un factor importat este si cum ma simt in masina respectiva. De exemplu in leon nu-mi place deloc. Interiorul foarte banal si mi se pare foarte inghesuit dry.gif
T u d o r
Problema nu e neaparat fiabilitatea modelelor VW cat service-ul. PoRo e vestit pentru tratament, "profesionalism" si preturi. Nu ca Honda ar fi mai breaza cu preturile. biggrin.gif

Oricum, daca esti setat pe CC n-are rost sa mai discutam. Inteleg cum e sa ti se puna pata, asa am patit eu (care aveam ceva mai multi anisori ca tine si teoretic ar fi trebuit sa fiu mai pragmatic biggrin.gif) cu Honda. orice alta masina ai lua ai regreta la un moment dat. So go for it, incepi si cauta. in principiu aia de 18800 o poti avea pe la 17500 cred. Bafta la alegere. smile.gif
DRAGOS
Clar, ai pata pusa. go for it, CC-ul e alesul. Totusi fii atent, sa nu cumva sa dai acum 18.000 euro si inca 4-5 mii dupa, e ciudata treaba cu vw-urile SH smile.gif

Stiu cum e treaba asta, e un topic undeva in care aveam pusa pe lancer rallyart biggrin.gif Noroc ca n-am avut banii in momentul ala ca-l luam pe loc. Acum nu mai sunt asa de hotarat.

De amorul artei, du-te si urca-te si-n accord, s-ar putea sa-ti placa.
Titi1988
orice masina as lua o verific pana la os macar cand o iau sa nu aiba defecte. Daca dupa aceea apar probleme ghinion.. fac cont si postez pe vw forum daca merita CC-ul. rolleyes.gif
Lucian107416
QUOTE (James Kilowatt @ Mar 20 2011, 11:01 PM) *
@Lucian
Petrolierul are 1600kile cu mine cu tot, nu 1200 biggrin.gif

Eu m-am referit la consumul urban de 13% al Primerei lui Titi la teza de 4.5 km/h(3km in 40 min), care nu stiam exact ce greutate are.
klm
CITAT(DRAGOS @ Mar 20 2011, 11:02 PM) *
btw, daca iei VAG dupa nissan-ul cu care ziceai ca n-ai avut absolut nicio problema, pregateste-te sufleteste, vei avea nevoie smile.gif

Dragos, asta a fost o rautate ieftina verymad.gif .
Titi, oare nu gasesti o clasa E de la Mercedes de prin 2006-2007, cred ca iti poate satisface o mare parte din cerintele legate de confort si performante (nu si anul de fabricatie, nr de km si marimea motorului); in plus, chiar daca are cu 2 portiere mai mult decat orice "masina perfecta", cel putin mie, nu mi se pare deloc pentru mosi.
HalbaSus
E-ul (modelul precedent cel putin, cu asta nou n-am fost) este masina ideala pentru un pensionar. Pana si variantele mai nervoase sunt moi, facute sa te transporte fara sa-ti deranjeze pietrele de la rinichi, sa te apuce reumatismul sau mai stiu eu ce altceva. Variantele cu motoare de pana in 2000 cmc sunt nitel submotorizate (defapt sunt submotorizate la modul absolut, dar nu stiu daca mai conteaza). Masina aia nu o cumperi ca sa mergi repede... Ci o cumperi ca sa mergi foarte comfortabil... Nu degeaba E-urile sunt printre preferatele taximetristilor nemti. Desigur E-urile cu motoare de 3000 au performante decente si in depasiri (chiar daca sunt oarecum dezamagitoare in viraje). Ideea de baza e: titi e prea tanar pentru un E. La naiba pana si eu sunt prea batran un E. Defapt cred ca toti oamenii sub 40 de ani sunt prea batrani pentru un E biggrin.gif

P.S: A6 si 5-arul sunt mai potrivite din punctul asta de vedere. Desigur si astea sunt submotorizate in variantele de 2000 cmc (chiar daca dizelarele de pe bmw si audi scot 177 respectiv 170 de cp). O varianta interesanta in schimb ar fi A6 1.8 TSI, dar am impresia ca sare de pret chiar si SH.
DRAGOS
QUOTE (klm @ Mar 21 2011, 10:19 AM) *
QUOTE (DRAGOS @ Mar 20 2011, 11:02 PM) *
btw, daca iei VAG dupa nissan-ul cu care ziceai ca n-ai avut absolut nicio problema, pregateste-te sufleteste, vei avea nevoie smile.gif

Dragos, asta a fost o rautate ieftina verymad.gif .
Titi, oare nu gasesti o clasa E de la Mercedes de prin 2006-2007, cred ca iti poate satisface o mare parte din cerintele legate de confort si performante (nu si anul de fabricatie, nr de km si marimea motorului); in plus, chiar daca are cu 2 portiere mai mult decat orice "masina perfecta", cel putin mie, nu mi se pare deloc pentru mosi.


Pai nu e rautate deloc, ma bazez pe probleme pe care le au prietenii mei cu masinile. Vorbim de pompe de combustibil, injectoare si turbine, lucruri care imobilizeaza masina. Stii ce fun e sa platesti plaforma de la iasi la ploiesti? smile.gif

Eu am avut ceva probleme cu honda, dar nu am auzit nici mcara un ca pe forumul marcii in care masina sa fie imobilizata, iar nissan e tot pe acol, masini destul de fiabile, mai ales alea facute inainte de era reno.
James Kilowatt
Sambata am vazut in Yaris modelul nou care era adus de platforma si il impingeau ca sa intre pe usa service-ului de la Toyota biggrin.gif

Eu mai degraba as cauta o statistica riguroasa si nu doar pareri de pe forumuri, care pot fi influentate de mai multe lucruri.

1. In primul rand, cred ca in Ro Passaturile sunt mult mai raspandite decat Accorduri sau Golfurile decat Civicurile, asa ca e mai usor sa le vezi pe marginea drumului.

2. In al doilea rand as putea paria ca marea majoritate a VW-urilor sunt cumparate de la babute din Germania, spre deosebire de honda si alte masini chinezesti care cred ca sunt luate noi intr-o proportie mai mare. Chiar si pe forumul asta se aplica.

3. In plus, cred ca hondele sunt in proportie mult mai mare benzinare, spre deosebire de VW-uri unde TDI rulz, si coroborat cu punctul de mai sus nu am nici un dubiu ca problemele la VW sunt mai dese si mai costisitoare. Un TDI vechi se strica mult mai des si mai urat decat un benzinar nou, din asta "primitiv" cum e cel de la Honda. Contrar credintei populare eu in materie de fiabilitate prefer benzinarele care nu au piese atat de sensibile ca dieselele (pompe de injectie, turbine, ambreiaj, etc). Sa mai luam in calcul si TDI-urile tunate in spatele blocului de baieti cu o interfata de 30 euroi si un DVD cu harti de pe ebay?

Bine, asta nu inseamna ca VW e mai fiabil de la mama lui decat Honda, insa nu cred nici ca sunt atat de proaste incat sa crape toata ziua. Nici o masina nu mai e chiar atat de proasta.
DRAGOS
Culmea este ca eu am laudat pe oriunde am putut vechiul 1.9 tdi. Motorul ala e cu adevarat de tanc, n-o fi el prea rafinat sau silentios(defapt nu e si punct), dar n-are moarte.
Problemele de care vobesc au aparut pe la 1,4tsi, 2.0tsi si 3.0 tdi...masini luate din ro. Statistic vorbind e mult mai usor sa gasesti un vw stricat, pt ca sunt mult mai multe, dar tot mi se pare aiurea sa raman in drum cu o masina de +20.000 euro.
pmhoria
La al meu G5 .. am 33kkm (2 ani imediat) nu am schimbat nimic la el. Nimic insemnand nimic biggrin.gif Nicio bucsa nu bate, amortizoarele sunt perfecte, niciun bec galben aprins .. chiar nimic. Se mai aude un mic chitzait de la torpedou.. dar in rest masina a vazut numai benzol de 95 si revizii.
Deci nu putem generaliza deloc acele statistici aflate de la unul si altul. Pe de alta parte, daca te uiti la un TSI si vezi cati senzori sunt .. iti vine rau. Normal ca o japoneza aspirata e mai fiabila.
Anyway, 1.8 TSI e un motor vechi in grup, deci Titi te poti orienta linistit spre el. Caroseria .. e la alegerea ta wink.gif thumbsup.gif
klm
Presupun ca te referi la prietenii tai care au CC si au ramas imobilizati in Iasi; ah, nu, acum am vazut ca te referi la grupul VAG in general ceea ce inseamna ca nu pornim o polemica pe acest topic date fiind paginile intregi de vs-uri prin alte parti smile.gif.
Combinand parerea mea cu ceea ce spune JK cred ca 10 defectiuni la 100 de masini sunt mult mai putine deca 2 la 10 masini; daca pui in calcul costurile remedierii si timpul in care aduce o piesa producatorul european fata de cel japonez (desi sunt ferm convins ca diferentele de timp au inceput sa devina neglijabile nu ca in urma cu 2-3 ani cand asteptai si 6 luni pentru o prostie de senzor sau un motoras pentru macaraua de la geamurile laterale) poti estima si singur beneficiile sau dezavantajele uneia fata de cealalata.
Eu recunosc ca nu am luat niciodata in calcul masini care sa se incadreze in ceea ce vrea Titi deci nici nu le-am trecut pragul decat in calitate stricta de pasager dar din ce am citit, din ce am vazut cred ca orice masina din cele vehiculate in primul mesaj se potriveste foarte bine; eu as zice ca pentru confort alegi E, pentru veleitati mai sportive Octavia sau Superb (in aceiasi bani, la maximul de confort pe care il ofera Skoda, primesti cele mai ridicate performante) iar pentru suflet CC.
DRAGOS
Corect, n-are sens sa polemizam, am adus in discutie tot grupul vag pt ca era vorba de mai multe masini ale lor, atata tot.

Din cele de clasa mare, BMW 520D e singurul care trage decent, mai ales manual. Ar putea fi o alegere buna. Din grupul VAG singura care isi merita banii e superb-ul dpmdv, iar CC-ul e de luat in considerare pt ca ti s-a pus pata pe el smile.gif
Titi1988
citit si bagat la cap. acum incep "certurile" in familie: eu cu mama suntem cu CC si benzina fratele meu si tatal meu cu insignia si motorina turned.gif

nu are rost sa ma uit la audi A6 sau 520 ca nicicum nu se incadreaza si in buget si la dorinte deci banned.gif

DORU
QUOTE (DRAGOS @ Mar 21 2011, 01:20 PM) *
Culmea este ca eu am laudat pe oriunde am putut vechiul 1.9 tdi. Motorul ala e cu adevarat de tanc, n-o fi el prea rafinat sau silentios(defapt nu e si punct), dar n-are moarte.


Dragos, 1.9TDI se face de atatia ani ca nu stiu la care ai facut referire... VE, PD, ce tip de turbina ? Astea toate fac clar diferenta de fiabilitate chiar si printre motorizarile de 1.9TDI luate pe de-a-ntregul...
xamez
pana acum este egalitate de voturi 50/50(parca partea cu tata este mai grea nu whistling.gif ).
nu vreau sa te influentez in alegerea voastra dar trebuie sa cantariti foarte bine ofertele deoarece efortul este destul de mare .
si eu am avut o dilema de genul asta acum 2 ani si cred ca am facut alegerea cea mai buna (opel vectra varianta de echipare elegance 2008 noua ).
succes in alegere.
Lucian107416
ideea e ca estimarea cheltuielilor de intretinere trebuie facuta la pretul de nou al masinii. La starea actuala a pietii as vota pentru SH. Sunt convins ca gasesti ceva bun la baniii pe care sunteti dispusi sa-i investiti. La vechime eu m-as orienta pentru 3-4 ani, caci pe acolo mi se pare cel mai avantajos raportul pret calitate pentru SH.
ozz86651
QUOTE
La al meu G5 .. am 33kkm (2 ani imediat) nu am schimbat nimic la el. Nimic insemnand nimic biggrin.gif


Ba frate, da usor de multumit mai sinteti. Pai ce sa schimbi in 33kkm? si dacia 1300 facea distanta asta.
Eu la Civicul meu am 170kkm si 5.5 ani si n-am schimbat nimic. Nimic insemnind de fapt ca am schimbat un rulment pe spate care incepuse sa faca zgomot (era functional totusi). In rest frine, cauciucuri, ulei si atit. Si nu mi se pare mare performanta, am pretentia ca o masina decenta sa se comporte aproximativ tot acolo.
AlexTM
OK, am inteles, e o japoneza. Nu poti sa ai aceleasi pretentii de la o masina obisnuita, germana biggrin.gif

Revenind, sa nu uitam totusi ca iarna nu-i ca vara si Romania nu-i America.
pmhoria
QUOTE (ozz86651 @ Mar 21 2011, 09:18 PM) *
QUOTE
La al meu G5 .. am 33kkm (2 ani imediat) nu am schimbat nimic la el. Nimic insemnand nimic biggrin.gif


Ba frate, da usor de multumit mai sinteti. Pai ce sa schimbi in 33kkm? si dacia 1300 facea distanta asta.
Eu la Civicul meu am 170kkm si 5.5 ani si n-am schimbat nimic. Nimic insemnind de fapt ca am schimbat un rulment pe spate care incepuse sa faca zgomot (era functional totusi). In rest frine, cauciucuri, ulei si atit. Si nu mi se pare mare performanta, am pretentia ca o masina decenta sa se comporte aproximativ tot acolo.


smile.gif ideea e ca nu vroiam sa intru in polemica cu Dragos smile.gif dar el zicea ca Vag nu si Japoneze da. Iar eu ii spuneam ca nu am schimbat nimic la a mea in 2 ani.. in timp ce el a avut mici nemultumiri cu civicul lui (cutia cu probleme, caseta de directie tongue.gif). Parca a zis undeva ca mai multi de pe hondafan se plangeau de cutii....
Incercam sa contra balansez balanta Japo/Vag biggrin.gif
Pe de alta parte ai dreptate.. 33kkm/2 ani sunt f putini ca sa tragem vre-o concluzie in ceea ce priveste fiabilitatea. thumbsup.gif
laurentiu
CITAT(ozz86651 @ Mar 21 2011, 05:18 PM) *
CITAT
La al meu G5 .. am 33kkm (2 ani imediat) nu am schimbat nimic la el. Nimic insemnand nimic biggrin.gif


Ba frate, da usor de multumit mai sinteti. Pai ce sa schimbi in 33kkm? si dacia 1300 facea distanta asta.


Ai avea ce sa schimbi, stai linistit. wink.gif
DRAGOS
@Doru, habar nu am despre care motoare e vorba smile.gif am condus si cunosc destul de bine o jetta din 2007 cu 250.000(masina in sine e rupta, dar motorul trage foarte ok pt cei 105cp parca) si alte n persoane cu 1.9TDI(non PD cred) care merg cu motorina...de tractor. Motorul ala e de tanc, probabil in variantele de putere mai mici, nu cred ca cel 150cp mai este atat de insensibil la motorina.

@Horia, pai ai confirmat ce am vrut eu sa spun: un VW bun e unul cu motor vechi, ultra cunoscut si fiabil. Pur si simplu tehnologia TSI nu este inca la nivelul de fiabilitate care trebuie, tocmai pt ca este foarte complicata.

@ozz, nu se compara america cu romania. Adu civicul intr-un oras romanesc si o sa te apuci sa schimbi instant casete de directie si diverse pe la suspensie. 33.000km in romania echivaleaza cu mult mai multi in tari civilizate, cu autostrazi &stuff. Un drum de 300km pe un drum national e de 10 ori mai stresant pt masina decat acelasi drum pe autostrada.

Singurul loc in care intr-adevar honda bate pe toata lumea e fiabilitatea motoarelor si ii bate pentru ca au imbunatatit constant un sistem care s-a dovedit bun. 1.8-ul actual de honda e recunoscut pt echilibrul dintre putere si consum, un 1.4 tsi de ~140cp ma bate intr-un singur loc: taxe smile.gif
T u d o r
Dragos cred ca nu se compara Honda facuta in Anglia de un pakistanez cu Honda facuta in Japonia de un japonez. 36182451.gif

DORU
QUOTE (DRAGOS @ Mar 22 2011, 10:39 AM) *
@Doru, habar nu am despre care motoare e vorba smile.gif am condus si cunosc destul de bine o jetta din 2007 cu 250.000(masina in sine e rupta, dar motorul trage foarte ok pt cei 105cp parca) si alte n persoane cu 1.9TDI(non PD cred) care merg cu motorina...de tractor. Motorul ala e de tanc, probabil in variantele de putere mai mici, nu cred ca cel 150cp mai este atat de insensibil la motorina.

[...]

Singurul loc in care intr-adevar honda bate pe toata lumea e fiabilitatea motoarelor si ii bate pentru ca au imbunatatit constant un sistem care s-a dovedit bun. 1.8-ul actual de honda e recunoscut pt echilibrul dintre putere si consum, un 1.4 tsi de ~140cp ma bate intr-un singur loc: taxe smile.gif


Am inteles.

Vezi ca 1.4TFSI pleaca de la 122 CP si se opreste la 180 CP... biggrin.gif
Titi1988
am uitat sa zic..alt factor important in cumpararea masinii il reprezinta drumul DN 75, mai exact cand acestqa o sa fie reparat! momentan este plin de gropi si nu vreau sa iau o masina noua sa o rup.. a inceput deja sa bata ceva pe spate la nissan pinch.gif blink.gif omfg!! asta nu s-a mai intamplat niciodata sad.gif

am inteles ca anul acesta ( mi-a spus un prieten care lucreaza la drumuri) incepe reparatia capitala la tot DN 75 intre Turda si Campeni sa speram ca este adevarat ca pana acum tot au petecit aiurea....si am uitat sa va zic..ultima data cand l-au "reparat" a fost saptamana trecuta si ghiciti cu ce au umplut gropile! asfalt? nuuu nisip+bitum? nuuuuuu nisip? NUUUUU... PAMANT!!! ooo da PAMANT!!!!!! mama a zis ca a vrut sa-i calce asa s-a enervat cand i-a vazut laugh.gif

aici sunt banii Dumneavoastra!!!!!
DRAGOS
Tudor, cred ca eu stiu cel mai bine...d'aia urmatoarea honda va fi made in japan. Din fericire eu am totusi ceva care vine de la mama lui, din japonia, motorul smile.gif
xamez
se mai dezbate subiectul in familie titi ,ati ajuns la un numitor comun ?
Titi1988
da... ca mai luam un logac MCV si pentru fratemio ca face 18 ani... si lasam subiectul unei masini de "lux" pentru anul viitor, la asta nu ma asteptam, dar tatal meu face investitii cu cap fata de mine care le fac cu inima whistling.gif
Baby Blues
QUOTE (DRAGOS @ Mar 21 2011, 02:20 PM) *
..
Problemele de care vobesc au aparut pe la 1,4tsi, 2.0 tsi si 3.0 tdi...masini luate din ro...

Masina mea are 4 ani si 65000 de km si zero probleme. whistling.gif Daca c-o masina pe benzina si turbo, schimbi treptele la 1500 de rotatii si omori turbina la acceleratie in diverse alte situatii mi se pare normal sa ai probleme cu masina.
solmar
Ce dai sa te invat ce argumente trebuie sa produci ca sa iei masina anul asta?
Titi1988
QUOTE (solmar @ Mar 25 2011, 09:33 PM) *
Ce dai sa te invat ce argumente trebuie sa produci ca sa iei masina anul asta?


nu are rost sincer... tatal meu a facut firma asta de la zero si a sacrificat foarte mult timp si bani.. a investit TOT in firma nu in case si masini cum fac altii.. pana nu scapam de toate leasingurile de la firma nu vrea sa ne mai bagam in altul. el defineste o masina ca cea mai proasta investitie ( exceptand masinile utilitare). Deci in continuare imi intorc capul dupa toate CC-urile confused.gif
solmar
Titi,
e simplu. Pornesc de la premiza ca exista banii pentru MCV. Vinzi Nissanu, cumperi un Fiat pt fratele tau - platesti doar jumatate din bani acum ceea ce inseamna ca iti raman bani suficienti sa cumperi CC-ul [nissanul + ce ramane din (MCV - 1/2 Fiat)]. N-am urmarit topicul sa vad cifre, etc dar solutii exista.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.