Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreau masina perfecta
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Titi1988
Momentan sunt axat pe CC 1.8 tsi sh.. Dar mai este pana cand o sa pot sa bag banii in acest Vis. Sunt alte prioritati, a trebuit sa cumparam inca un logan mcv.. Mai trebuie bagati bani in casa si firma. Dar eu tot sper..
danutv
Vezi ca este un CC de vanzare pe forumul vw, din iunie 2010 la 13kkm, 23k euroi sau preluare leasing
James Kilowatt
Hai mai Titi, sa visezi la un SH, oricare ar fi el e destul de trist... daca tot e vis, macar sa fie noua biggrin.gif Evident, aici nu se incadreaza SH-urile de mai mult de 50 ani vechime, la alea ai voie sa visezi thumbsup.gif
Diesel
Auzi cine vorbeste... Lancia Delta Integrale are mai mult de 50 de ani?
James Kilowatt
Delta Integrale nu e "masina poporului" smile.gif Eu la VW-uri ma refeream.
Desi si un G1 GTI ar fi acceptabil, ca sa nu zica lumea ca sunt absurd.
Titi1988
Pe cat citesc mai mult despre CC pe atat visul ramane.. Vis. De la probleme mici de fabricatie (scartaie trapa daca sta la soare) la probleme serioase la caseta de directie ( se blocheaza volanul in timpul mersului) sau faruri sau senzori la motor incep sa ma razgandesc in privinta generatii actuale de CC. Si propozitia intalnita care ma sperie cel mai tare este " dpa atatea probleme pun masina de vanzare si gata" Opaaaaa.. Intradevar de la nissan primera 1.6 la passat cc 1.8 este cale lungaaa dar nissanelul nu m-a lasat niciodata in drum si nu vreau sa am o astfel de experienta EVER!! Si sa am banii de o masina noua mi-ar fi foarte frica sa achizitionez una.
James Kilowatt
Eu incep sa ma repet ca o baba, da' asta e... daca te iei dupa ce vezi pe forumurile monomarca, nu mai iei nici o masina, ever.
DORU
Fara suparare, insa Passat CC nu e chiar masina dupa care sa visezi... fixeaza-ti necesitatile si apoi cauta masina si nu invers. thumbsup.gif
HalbaSus
O mașină bună stricată se poate repara, o mașină proastă fiabilă va rămâne la fel de proastă pentru foarte mult timp și nici măcar nu va avea decența să moară pt ați curma suferința.
solmar
Titi,
hai sa ma bag si eu in seama. Stii cum e sa urasti o masina? Nu conteaza marca. Sa simti ca ai facut o afacere proasta la doua zile dupa ce ai cumparat-o!? Sa inceapa sa se strice metodic? Sa repari ceva, sa mearga excelent o saptamana si apoi sa pice altceva. Sa-i faci directia si apoi sa-i pice partea electrica. Sa urasti sa mai bagi mana in buzunar, sa nu mai vrei sa investesti un leu in masina. Sa te saturi sa vezi fata mecanicilor!? Sa stii ca si ei te urasc sincer, ca orice inventie sau mestereala ar face peste inca o luna o sa se arda ceva, o sa ramai cu ea in pana, n-o sa mai faca contact bateria, n-o sa porneasca dimineata decat daca vrea ea. Si aleatoriu, o zi da, de 2 ori nu... sa umbli cu trusa de scule in portbagaj... sa ai rezerve pentru aproape orice piesa. Sa fii sigur ca nu se mai poate intampla nimic ca ai reparat-o toata si sa va impacati, tu si masina.... si dintr-o data sa-ti vina sa-i dai suturi ca iar te-a lasat cand aveai mai mare nevoie de ea. S-o urasti sincer!

Fii pe pace, nu-i vorba de un Passat CC.

Iti repet in schimb ce ti-a scris JK: daca e vis atunci nu-i pune latul de gat. Viseaza liber, viseaza la orice masina vrei tu dar full option sau facuta pe comanda nu second hand ..... Stii, acum vreo 15 ani eram cu niste prieteni si visam cu ochii deschisi: daca gasim o servieta cu bani (20 de milioane de dolari) ce facem? Marea majoritate au spus ca ei iau 2-3 milioane si mai lasa si la altii. La sfarsit le-am spus ba fratilor, daca visati, macar visati frumos. Eu iau toti banii! Imediat au realizat ca in vis poti sa te bucuri... Apoi ne-am aprins cate-o tigare si trageam din ea ca niste milionari parliti ce eram.
former_ozz
Eu sint de parere ca cea mai importanta insuisre a unei masini e sa te duca din A in B. Abia dupa aia mai vorbim de luxuri, sa te duca cu placere, sa te duca in stil, cu aderanliana, in confort si mai stiu eu ce. Degeaba ai cea mai tare masina din lume daca sta in garaj, degeaba ai cea mai tare masina din lume daca iti strica o vacanta, o afacere sau mai stiu eu ce.
De asta e bine sa cumperi o masina noua, ca are citiva ani de garantie. Macar stai linistit o vreme.
dinpoplaca
QUOTE (former_ozz @ Sep 2 2011, 06:00 PM) *
Eu sint de parere ca cea mai importanta insuisre a unei masini e sa te duca din A in B. Abia dupa aia mai vorbim de luxuri, sa te duca cu placere, sa te duca in stil, cu aderanliana, in confort si mai stiu eu ce. Degeaba ai cea mai tare masina din lume daca sta in garaj,...

De acord cu tine.
Socrul meu si-a cumparat o Skoda si a vrut neaparat cu navigatie si tot ce sa putut baga in ea. A costat o gramada. Masina sta mai mult in fatza blocului. Nu stiu daca foloseste navigatia vreodata.

Nu stiu daca merita bani bagati in tot felu de smecherii. Prefer androidul meu in loc sa dau $6000 in plus pe navigatie; Nu ca nu ar fii fain sa ai navigatie dar sunt $6000 in plus iar telefonul meu face o treaba mai buna.

Cand eram mai tanar si eu ma gandeam la tot felul de masini, dar daca stai bine si te gandesti, cu cateva mii de euro, pe care i-ai da in plus pe vreo smecherie de masina, poti sa faci o gramada de alte chestii, cu mult mai importante decat o masina pe care o conduci 30 min pe zii. Si restul sta parcata si se devalorizeaza.
Asta pentru oameni normali ca si noi. Pentru cei cu bani multi nu se aplica. Cu toate astea am vazut oameni cu bani care si-ar permite tot felul de masini, care de asemenea nu cred ca merita sa investesti intr-o masina atatia bani.
Cand am fost in romania fratele meu imi povestea ca un cunoscut de-al lui care statea in chirie a preferat in loc de un apartament, un BMW de vreo 60000 euro.
James Kilowatt
Sa stai in chirie nu e atat de grav, toti trecem prin asta. Insa exista proprietari de masini scumpe (+40k€) care la 30 ani inca stau cu parintii. Si nu sunt din Romania.
dinpoplaca
QUOTE (James Kilowatt @ Sep 3 2011, 12:50 AM) *
Sa stai in chirie nu e atat de grav, toti trecem prin asta. Insa exista proprietari de masini scumpe (+40k€) care la 30 ani inca stau cu parintii. Si nu sunt din Romania.

Nu e grav daca nu ai bani sa-ti cumperi casa. Daca ai bani sa-ti cumperi casa sau apartament si tu iti cumperi masina, care in 2,3 ani isi pierde jumate din valoare, si platesti in continuare chirie, atunci e grav. thumbsup.gif
James Kilowatt
Intr-o lume "normala" ai dreptate, insa in Romania si casele au pierdut jumatate din valoare in 2 ani biggrin.gif
solmar
E un joc aiurea. Daca vindeai un apt acum 2 ani cand pretul era sus pe val si te mutai cu chirie pe care o plateai din dobanda acum ai fi avut bani de doua apartamente... Dar hai sa nu-i poluam topicul lui Titi ca nu-i nici chiria perfecta, nici apartamentul perfect, e masina perfecta.
Titi1988
Puteti continua cu aceste discutii pt ca sunt adevarate. "valoare" unei persoane in Romania este direct proportionala cu masina pe care o conduce, asa ca nu ma mira ca in loc sa-si ia cineva un apartament/casa se achizitioneaza o masina.
Revenind.. Ideea de masina noua nu este una pe care sa nu o iau in considerare(cum am 4 masini in curte cumparate noi in leasing) dar mi se pare o diferenta destul de mare intre o masina noua si una de 1-2 ani si pana in 30kkm. De aproximativ 10.000 euro la o masina care costa 35.000 euro de noua. Chiar merita aceasta diferenta? Ce ati alege in zIua de azi ( puneti in ordine) Masina noua, Sh romania, sh strainatate. Aici ne referim la un passat cc 1.8 tsi nivel de echipare aproape maxim ( nu ma intereseaza pielea si trapa)
Stiu ca pretul sh Romania la un astfel de model din 2010 cu 20-25 k km este 23-25.000 euro. Inca nu m-am interesat de noua ( mi cam frica)
DORU
QUOTE (Titi1988 @ Sep 3 2011, 12:37 PM) *
Ce ati alege in ziua de azi (puneti in ordine) masina noua, sh romania, sh strainatate.


1. masina sh strainatate
2. masina sh romania (doar daca cunosc bine istoricul si proprietarul)
3. masina noua
HalbaSus
daca e 23-25k SH atunci merita sa o iei noua, faci rabat la cateva dotari (nu foarte multe) si o iei la 30.000 noua (acum vreo 2 ani si ceva am fost la reprezentanta si stiu ca pe la 30.000 imi iesea 1.8 TSI DSG cu dotari de bun simt), 5-7k de euro diferenta nu mi se pare mult pentru o masina noua (ai totusi 2 ani garantie si stii sigur ca nu ai luat o masina busita/reparata, sau condusa in stil demonic de unu' care stia ca urmeaza sa o inapoieze leasingului). Sincer eu nu as da mai mult 15.000 pe un SH de genul passat CC.

Ahhh... si nu as lua Passat CC fara DSG... E ca si cum te-ai duce in Paris dar ai manca doar hot-dogi si cola, si ai refuza sa treci pe langa Turnul Eifell, Louvre si Versailles.
Titi1988
Care este diferenta intre CC normal si CC Traveller? Ca de pe telefon nu gasesc..
HalbaSus
Din cate stiu eu "traveller" e o versiune de echipare/grup de optionale oferita pe anumite modele
Titi1988
Ii o diferenta de 3500 de euro intre ele.
DRAGOS
M-am jucat eu azi in configuratorul vw. Passat CC 1.8TSI manual, cu toate optionalele posibile bifate(ca sa ajunga la nivelul unui accord 2.0 executive) este....tadadadamtdam...55.000euro cu tot cu TVA!!!!
Titi1988
Si un accord cat este? Ca sa ajungi la un asemenea pret cred ca ai bifat TOT!!
HalbaSus
Accordul Executive este o colectie de gadgeturi la care primesti bonus o masina, nu e un etalon cu care sa il compari, in plus nu poti compara optiunile "de bifat" cu optiunile incluse intr-un nivel de echipare.
Acestea fiind spuse am purces si eu sa configurez un passat CC... si pentru ca e gratis, l-am configurat asa cum am vrut:
1.8 TSI cu DSG
Are:
- Scaune sport (vin standard, dar le-am pus pe primul loc pentru ca mi se par al naibii de importante la orice masina, nu neaparat sa fie scaune sport, dar sa fie comode si sa asigure o oarecare sustinere laterala, scaunele sport din CC sunt misto).
- Climatronic (e singura optiune pe care o consider obligatorie si care nu e in dotarea standard, daca as fi fost "on a budget" asta ar fi fost singura optiune pe care as fi bifat-o)
- Decor piano black pe consola centrala (costa 500 de euro, dar merita, altfel primim plastic vopsit in argintiu care transforma bordul in bord de logan)
- Navigatie cu ecran TFT si harta pentru europa de est - in principiu nu e o chestiune indispensabila dar din pacate interiorul Passatului CC e destul de dezamagitor, asa ca il mai "pimp"-uim un pic sa arate bine de tot.
- Xenon, tempomat, senzori de parcare - chestii fara de care se poate trai dar da prost daca nu le ai la o masina scumpa.

Eh... masina asta e 35.026 cu TVA. Din pretul asta la dealer cade minim 5% (cel putin pana acum asta era politica vw, sa puna pe site preturi umflate intentionat din care iti ofereau 5% discount cum intrai pe usa dealerului si intrebai de model). Deci ajungem la ~31.000 euro (am calculat reducere de 5% la pretul fara tva). Nu spun ca e ieftina, insa eu zic ca e OK, avand in vedere ca cele mai ieftine masini de clasa medie incep de pe la ~20.000 iar alea nu au 160 cp (care defapt probabil sunt mai multi), nu au DSG (darul lui Dzeu pentru pamanteni in materie de cutii de viteza biggrin.gif), nu arata la fel de bine ca un CC, nu au navigatie, xenon, scaune sport, jante de 17, geamuri fumurii, etc.

P.S: Vroiam sa fac comparatie cu accordul dar vad ca pe site au doar varianta 2.4 executive manual cu LKAS care e 35.315 euro. La pretul asta probabil iese si de un Passat CC cu dotarile mai sus amintite dar cu 2.0 TFSI DSG. Intre Honda 2.4 cu toate dotarile existente pe pamant plus LKAS si CC 2.0 TSI DSG cu dotarile amintite mai sus (sau chiar si fara ele biggrin.gif) as alege fara nicio remuscare CC-ul.
navajo
Volkswagen

Ati citit?

Volkswagen, inca odata pt cei care stau mai prost cu vederea, iar pt cei care nu vad, folks-va-găn e pronuntia.
Vehicul al poporului, cum dracu sa dai peste 30000 de euro pe un vehicul al poporului?
O prostie fara seaman si din partea producatorului si a cumparatorului.
Poate sa fie plina de aur si de mama, tata si stranepotii DSG-ului, E VEHICUL AL POPORULUI!!
Cu Phaeton si-au luat-o in freza si e super ca s-a intamplat asa.In clasa nobila bagi VEHICUL AL POPORULUI!
Unde dracului o sa ajungem?Sa imi cumpar ca alternativa la Matiz un miniFerrari sau un microLambo?
Scara valorilor si traditiile trebuie respectate.
Manelizarea asta la masini imi provoaca greata.Asa orice parvenit sau ciocoi de timpuri noi gen TATA sau vreo chinezarie Chery vin in clasa premium si vor cauta sa darame traditia, stilul si parfumul unor Bentley, Mercedesuri, etc.

VW are Audi pt lux si cred ca le ajunge. Sa pastreze VW pt oameni maturi si de clasa mijlocie, Seatul pentru tineri si cei care vor ceva tentative de sport,iar Skoda pt cei mai saraci,asa aveau in plan in 1991.S-a ales pulberea de planul lor si de preturi.

Fanii sau posesorii de VW sa se abtina ca nu vrea polemica cu nimeni pt masinile nemtilor.
PS.Apreciez f. mult masinile din grupul VAG, dar pana la un anumit pret.
former_ozz
Poporul ala" volk" nu-i poporul roman smile.gif.
VAG nu vinde masini pe baza unei denumiri istorice, ci pe baza pietei si a raportului cerere oferta. Daca se vinde, bravo lor. Aici o Jetta incepe pe la 15k iar un passat la 20k, ori asta e foarte ieftin oricum ai da-o. Suspect de ieftin, as spune smile.gif. Faptul ca au optionale cu care fac un ban permintindu-si sa tina masina de baza ieftina nu e deranjant: nu te obliga nimeni sa cumperi optionale, si e bine ca poti sa cumperi o masina de baza.
Asa si in Romania, nu te obliga nimeni sa pui optionale de 50k sau nici macar de 35k.
Bine, la preturile astea eu nu inteleg cum isi iau oamenii masini in Romania dar asta e alta discutie. Intr-o tara in care masina medie costa cit un apartament mediu, ar trebui sa fie numai loganuri si skode pe strada, chele. Si alea mai putine, ca doar distantele sint mici si transportul public e super.
dinpoplaca
QUOTE (former_ozz @ Sep 3 2011, 04:59 PM) *
Intr-o tara in care masina medie costa cit un apartament mediu, ar trebui sa fie numai loganuri si skode pe strada, chele. Si alea mai putine, ca doar distantele sint mici si transportul public e super.


Wow, la asta ma gandeam si eu. Da e ciudat cum oamenii vor mai mult decat isi permit. Si de aici saracesc si mai mult.

Am ceva neamuri in romania care au preferat sa-si cumpere un mertz SH ca sa arate mai bine, decat sa-si cumpere o masina noua, de alta marca, cu care nu ar avea probleme o gramada de ani, numai ca sa arate ca au bani. Dar de fapt ei nu au bani de un mertz nou de vreo 50 - 60000 euro, dar vor sa dea impresia. Cum spunea Titi "valoare" unei persoane in Romania este direct proportionala cu masina pe care o conduce"
Oamenii vor sa arate mai mult decat sunt, sau au. Si cum am mai spus inainte: mandria si prostia se platesc.
laurentiu
CITAT(James Kilowatt @ Sep 2 2011, 12:11 PM) *
Delta Integrale nu e "masina poporului" smile.gif Eu la VW-uri ma refeream.
Desi si un G1 GTI ar fi acceptabil, ca sa nu zica lumea ca sunt absurd.


Multumesc! smile.gif) tongue.gif

Parerea mea ca la 20-25000 ori iti iei o masina premium de cativa ani, ori iti iei o masina noua. Poate crezi ca sunt rautacios, insa eu nu vad o alegere prea inspirata Passat CC, pentru ca e un simplu Passat care arata mai sportiv si costa cu cateva mii de euro mai mult. Daca totusi iti place VW recomand eventual un Passat nou.
Recunosc insa ca nu sunt adeptul masinilor noi. Eu am luat masina de 2 ani, 25000 de km la jumatate de pret ( e drept insa ca am luat-o in plina criza, cand batea vantul prin sediile dealer-ilor) si sunt f multumit de alegerea pe care am facut-o. Daca era sa-mi iau ceva nou imi luam Logan ca altceva nu aveam ce. Au trecut 2 ani de cand o am, am ajuns azi la 39000 de km fara nici o problema. Mie masina noua, fara suparare, dar mi se pare o investitie nu tocmai inspirata, niste bani aruncati in vant, pentru ca oricum in 2-3 ani se va devaloriza destul de mult, parcurgi 50-60000 de km max dupa care eventual o vinzi... asta dupa ce a iesit din garantie si cel putin teoretic a fost intretinuta cum trebuie. Deci nu ar trebui sa-ti dea batai de cap ca al doilea proprietar.
solmar
QUOTE (former_ozz @ Sep 3 2011, 11:59 PM) *
.... Si alea mai putine, ca doar distantele sint mici si transportul public e super.


Asta cu transportul public super nu e din Romania. Transportul public nu e super, cu nici un mijloc de transport. Transportul local se face cu parc de masini invechite. Metroul - am vazut prin alte locuri scheme si indicatii mult mai clare, mai bine ma abtin. Interjudetean - ziarele sunt pline de accidente ale van-urilor care fac maxi taxi. Transportul feroviar .... inutil sa comentez. Transportul maritim - pot comenta in cunostinta de cauza dar cel de persoane e aproape inexistent. Transportul aerian - am si uitat de cand Taromul nu are profit.

Exista o singura exceptie - nivelul de lux: limuzine, caricioptere, jet-uri, yachturi, samd dar asta nu e transport in comun.

QUOTE (dinpoplaca @ Sep 4 2011, 12:43 AM) *
Am ceva neamuri in romania care...


Mie mi-a sunat aiurea chestia asta. Imi da impresia ca ai uitat ca ai plecat tot din Romania. Urmatorul pas e ca tot ce se intampla aici e naspa, iar tu esti un fericit ca n-ai parte de asa ceva, pentru ca esti unde esti.
DRAGOS
QUOTE (Titi1988 @ Sep 3 2011, 10:07 PM) *
Si un accord cat este? Ca sa ajungi la un asemenea pret cred ca ai bifat TOT!!


da, am bifat absolut tot smile.gif 30.400, 155cp MT. link

@halba, site-ul pe care te-ai uitat e neupdatat, accordul e in curs de revenire pe piata din ro cu varianta face-lift, pretul ala nu mai e de actualitate.

Daca aduci in discutie 2.4 AT vs 2.0TSi DSG, clar, dpdv tehnic DSG-ul e ceva senzational si honda are o problema. Daca este sa compari variantele manuale, 2.0TSI MT vs 2.4 MT, atunci eu as zice ca vw are o problema smile.gif

vw nu mai e masina poporului demult....si vba lui ozz, nu vorbim de poporul roman aici smile.gif
mojorisin
Din cate am citit, CC-ul are hibe la fiabilitate. Honda - nu prea. Dar cumparatorul tipic de Passat nu si-ar cumpara niciodata alta masina pt ca e mai buna. El nu vrea o masina buna, el vrea un Passat, deci nu vad unde e Versusu.
James Kilowatt
Unde ai citit?
Da-ne si noua linkuri ca eu nu mai gasesc date despre accord de prin 2008. Probabil pentru ca nu prea se mai vand suficiente cat sa faci o statistica cat de cat corecta.

Daca te uiti la ADAC japonezele nu mai sunt ce-au fost, au inceput sa si-o fure si de la italiene. E drept ca adac e german si deci germanele sunt cele mai tari, insa ma bazez si eu pe faptul ca italienele nu sunt germane biggrin.gif Suna logic, huh?
http://www.adac.de/infotestrat/unfall-scha...ik/default.aspx
DRAGOS
Fiabilitatea nu mai e un criteriu in ziua de azi, treaba asta s-a uniformizat.

Passat CC are dupa parerea mea 3 probleme mari: 1 interiorul, 2 pretul, 3 imaginea din ro, toti tiganii fara bani de cls si-au luat CC.

Halba, man, daca tintesti doar sa fii foarte rapid, lancer ralliart biggrin.gif Le ia pe sus pe toate, passat 2.0TSi, accord 2.4 , ce vrei tu biggrin.gif
Titi1988
Eu vreau o masina frumoasa la exterior ( sunt nebun dupa coupe-uri ca orice tanar dar din pct de vedere practic nu sunt bune pt mine, si aici vine CC-ul care imbina ce imi place cu ce am nevoie), cu un interior elegant simplu si simetric, puternica si pe benzina fara sa consume canistra de benzina/100 km si in ultimul rand cu dotari de nivel semi highline.
Si am uitat pfff spatioasa!! In familia mea suntem 3 barbati de peste 1.85 si 90 de kg. ( pana la urma acest motiv o sa cada pentru ca nici in acest an nu am fonduri de bagat in achizitionareaa une masini)
Motorul de 1.8 tsi este prima caracteristica pe care o am la dotari necesare, nu am gasit alt motor cu aceste performante/consum/cilindree. Si pe langa asta acest motor satusface si nevoia fiabilitatii care devine din ce in ce mai relativa in industria auto actuala.

Acest topic l-am facut ca in momentul in care am banii sa incep sa caut masina.. Sa nu mai stau stresat in fata calculatorului sa caut pe forumuri si pe site-uri nopti intregi( cum am stat pt masina iuliei).
PS ce imi place foarte mult la CC este ca la extetior domina liniile curbe si cercurile iar la interior este cu forme dreptunghiulare.
dinpoplaca
QUOTE (solmar @ Sep 4 2011, 02:19 AM) *
QUOTE (dinpoplaca @ Sep 4 2011, 12:43 AM) *
Am ceva neamuri in romania care...


Mie mi-a sunat aiurea chestia asta. Imi da impresia ca ai uitat ca ai plecat tot din Romania. Urmatorul pas e ca tot ce se intampla aici e naspa, iar tu esti un fericit ca n-ai parte de asa ceva, pentru ca esti unde esti.

Solmar nu am uitat ca am plecat din romania. Prima mea masina noua in america a fost un Hyundai Accent, pe care-l am si acum. Eram in america si as fi vrut si eu sa-mi cumpar un subaru, dar era dublu ca si pret,si atunci nu am vrut ca toti banii pe care-i am sa-i cheltuiesc pe masina si intretinere. Am considerat ca e mai important sa pun bani de-o parte, care pot fi cheltuiti pe altceva mai important decat masina.
Otto73
QUOTE (dinpoplaca @ Sep 3 2011, 12:39 AM) *
Prefer androidul meu in loc sa dau $6000 in plus pe navigatie; Nu ca nu ar fii fain sa ai navigatie dar sunt $6000 in plus iar telefonul meu face o treaba mai buna.

Spune-mi te rog la ce marca ai gasit navigatia ca si o optiune de 6000 $??? 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif blink.gif blink.gif blink.gif
dinpoplaca
QUOTE (Otto73 @ Sep 5 2011, 03:36 PM) *
QUOTE (dinpoplaca @ Sep 3 2011, 12:39 AM) *
Prefer androidul meu in loc sa dau $6000 in plus pe navigatie; Nu ca nu ar fii fain sa ai navigatie dar sunt $6000 in plus iar telefonul meu face o treaba mai buna.

Spune-mi te rog la ce marca ai gasit navigatia ca si o optiune de 6000 $??? 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif blink.gif blink.gif blink.gif

De fapt diferenta totala era vreo $11000.
Uite la poza asta la preturi.

Click to view attachment

Cand am cumparat nissanul in 2008 modelul care-l am era tot cam atat $41000, iar cel de baza era vreo $30000. Pentru ca atunci se intra in criza si nu se vindeau masinile, Nissan a dat o reducere de vreo $5000 - $6000, iar dealerul restul incat am cumparat masina de $41000 cu $30000. Acum daca ma gandesc inapoi, mai bine cumparam masina fara navigatie, si o scoteam pe la vreo $24000. De navigatie nu am nevoie pentru ca folosesc telefonul.
Ce-mi place la masina cu navigatie e ecranul si compu de bord care daca intru in setari imim arata pe ecran ce distantza am parcurs de cand am facut schimbul de ulei, cat mai am; imi arata presiunea rotilor, de cat timp nu le-am rotat, etc chesti foarte faine pe care pe variantele fara navigatie nu le poti vedea pentru ca nu ai ecran.
solmar
QUOTE (dinpoplaca @ Sep 5 2011, 11:08 PM) *
Acum daca ma gandesc inapoi, mai bine cumparam masina fara navigatie, si o scoteam pe la vreo $24000. De navigatie nu am nevoie pentru ca folosesc telefonul.


Man, esti periculos, pe bune! 36182451.gif

Cred ca ne dam toti seama ca daca o cumparai fara navigatie in 2008, la inceput de criza... si investeai cei 6000 de coco in stilul tau caracteristic acum aveai un profit net de cel putin 123000 coco. Si in plus aveai acum o flota de Toyote d'astea pe dinam, pe care le legai ba in serie ba in paralel dupa cum o cereau nevoile casei.

Scuze, dar nu ma pot abtine!!!
1. Mare chitra esti!
2. Daca o luai fara motor cred ca ieseai si mai bine. Ce naiba, nu gaseai un motoras de la un casetofon mai vechi...

PS Rog un moderator sa-mi dea un warn ca nu suntem pe combat. Dar trebuia... cand ma mai intalnesc cu asa subiect!?
dinpoplaca
QUOTE (solmar @ Sep 5 2011, 05:29 PM) *
QUOTE (dinpoplaca @ Sep 5 2011, 11:08 PM) *
Acum daca ma gandesc inapoi, mai bine cumparam masina fara navigatie, si o scoteam pe la vreo $24000. De navigatie nu am nevoie pentru ca folosesc telefonul.


Man, esti periculos, pe bune! 36182451.gif

Cred ca ne dam toti seama ca daca o cumparai fara navigatie in 2008, la inceput de criza... si investeai cei 6000 de coco in stilul tau caracteristic acum aveai un profit net de cel putin 123000 coco...

Ca cam-asa.
Solmar, la nivelul meu, nu vreau sa arunc bani, decat pe ce e necesar. Navigatia nu e necesitate, cel putin pentru mine; Doar un moft de care ma pot lipsii usor.
Otto73
dar diferentza de pret nu consta numai in navigatie.
Navigatia e maxim 2000$
http://www.nissanusa.com/st/nissan/pdf/com..._Nissan_QST.pdf
former_ozz
2000 e pe mai toate masinile nepremium (o fi la fel si pe premium, nu m-a interesat) dar tot o aberatie e. Cum sa dai 2000 pe un gps cu ecran de 5"? 200$ costa un gps fata de care ala din masina o sa arate ca o vechitura in 2 ani. 2000$ costa o "plasma" (ma rog, un LCD) mare cit o fereastra, nu ecranelul ala.
Nu stiu cum e in Europa, dar aici pina nu de mult USB era mare smecherie intr-o masina si Wifi.. ce zic eu, Wifi nu exista nici acum. E ridicola viteza cu care (nu) se misca firmele astea.


@Solmar: sa stii ca mie mi se pare transportul in comun in Romania superb. Problema romanilor e ca sint prea exigenti smile.gif. Adica depinde cu ce il compari.
De exemplu in orasul meu pot ajunge la orice ora decenta in cam orice loc in foarte scurt timp cu un pret derizoriu (fata de pretul mentinerii unei masini). Marea majoritate a oraselor din romania sitn mai mici decit orasul meu. Faptul ca am de ales intre autobuz, troleibuz, tramvai, microbuz si taxi care vine instantaneu si costa nimic e fantastic.
In plus chiar pe jos pot ajunge mai oriunde in 30-40 de minute.
Intre orasul meu si alte orase mari pot ajunge iarasi cu tren, microbuz si chiar taxi de cursa lunga.
Vino acilea unde chiar o comanda de taxi (rezervat cu o zi inainte!) e o mare aventura... nu pot sa-ti spun cum e cind simti ca pierzi avionul pe care ai dat 3000$ ca taxiul a intirziat juma de ora si inca nu apare. Iar sa gasesti un taxi joi, vineri, simbata sa te aduca de la o macheala... e spre imosibil. De autobuze etc nu mai comentez ca e inca mai rau.


Sint sigur ca exista nevoi si potente financiare pentru care transportul in comun din romania nu e satisfacator, eu insa ma refer la marea majoritate care de fapt n-au asa mare nevoie de masina incit sa-si investeasca 2 camere din apartament in ea, si nici salarii mult peste cel mediu.
James Kilowatt
@dinpoplaca
Pentru mine nici masina nu e o necesitate, da' fara ea nu avea sens sa-mi fac cont pe forumul asta teehee.gif
In loc sa-mi cumpar masina puteam sa investesc banii astia in eoliene, insa ar fi dat faliment industria europeana.
pmhoria
@James
Hai ma .. dar aveai scuteru.. si ala e tot "masina" tongue.gif biggrin.gif
solmar
Ozz,
M-ai pierdut in comparatii. Spune-mi unde stai acum si ce orase compari. Acum depinde si ce vrei sa compari. Mie de transportul in comun cat am fost student nici ca mi-a pasat. Dar aveam exact cum spui "alte pretentii" iar timpul nu conta prea mult. Probabil ca in Mizil (exemplu aleatoriu) transportul in comun nu face mare diferenta; te poti deplasa pe jos sau cu bicicleta fara sa ai vreun stres.
Eu unul m-am incalcit in metrou in Bucuresti mai demult intr-o statie cu multe, multe peroane pe diferite nivele....si am cazut pe spate in Viena cand am vazut delimitarile colorate unde doar daca erai orb nu stiai unde sa mergi.
Transportul in comun include si infrastructura. Nu e suficient sa ai drumuri daca nu sunt marcate sau sunt pline de gropi. Statistic ai infrastructura dar fizic n-ai transporturi. La fel cu autostrazile din Romania. Sunt in viitor. Ceea ce avem sunt bucati de drum. Iar MT e incoerent din multe puncte de vedere in ce vrea si ce se construieste. Am citit cateva programe pe transporturi... nemaipomenite pe hartie. N-am chef s-o dau in politica dar la noi se construieste doar inainte de alegeri. Ca pe vremuri - carne in magazine de sarbatori, apa calda la fel.... Dupa ce trec alegerile iar intram in remont.
James Kilowatt
Pe mine ma oftica faptul ca toata europa extinde reteaua de trenuri de mare viteza, in timp ce la noi media de viteza la trenuri scade in fiecare an. In loc sa faci Bucuresti-Viena in 4-5h, adica mai repede decat cu avionul (daca iei in calcul si timpul pierdut prin aeropoarte si intre oras si aeroport) faci o zi plina.
Romania de la un capat la altul ar fi putut fi traversta cu trenul in 3h. Ok, hai nu 3, hai 5, nu e musai sa mearga cu 300km/h, insa macar cu 200 tot ar trebui sa fie fezabil pe cateva linii "mari". Cu 200 merge in vest acceleratu' de navetisti, in timp ce liniile noi care se construiesc se fac pt noile tramvaie automotoare de 350km/h.... in timp ce la noi se merge mai incet decat pe vremea sinistrului. Faptul ca acum trenul e concurat de cashcarabete nu e o cauza, ci o consecinta a faptului ca abia se taraie, ca daca scotea 120km/h viteza medie intre orasele mari si-ti dadea si o conexiune wifi si o apa minerala la suprapret nu avea nici un concurent, nici macar avionul.
former_ozz
Problema mare in Romania sint muntii. Ca Galati-Iasi e cu totul altceva decit Iasi-Cluj. Sau Galati-Brasov.
@Solmar ma refer la Galati si compar cu San Fracisco care e intre orasele americane top 10 sau mai bine la transport in comun. Comparatia nu e cinsitita pentru ca SF e de vreo 5 ori minim mai mare la suparafata, daca nu 10.

Daca te incurci in Bucuresti in metrou, sa vezi cum te incurci in Londra sau NY. Metroul din bucuresti e micut si daca are numai citeva statii mai complicate, dar nu prea complicate. Cit de tare te poti incurca in 3 magistrale cu o singura intersectie mai serioasa?

Oricum argumentele tale tot mie imi dau dreptate smile.gif.
1. Daca timpul costa mai multi bani ca masina, nu te afli in categoria de care discut eu.
2. Daca nu exista autostrazi in Romania, masina devine si mai inutila.
Eu n-am zis ca masina in Romania e inutila sau ca nu e necesara, ma zis numai ca pentru minim vreo 50% din pozesori cred eu ca costa prea mult fata de beneficiile aduse.

Alt exemplu de irational: in comunism o masina costa cit un apartament. Benzina se dadadea foarte putina cu ratia si cu coada, iar in singura zi libera nu puteai circula in 50% din timp. Masina in sine era un jeg penal care se repara cu sirme si ciocane si cu care ramineai in drum. Cu toate astea se statea 5 ani la rind sa cumperi un aemenea jeg la pret enorm si care apoi avea o folsinta limitata. OK, in comunim nu prea aveai ce face cu banii (daca erau lei), dar acum?
mojorisin
Ducand ideea lui Ozz mai departe, daca ai venituri mici, sub minimul de subzistenta,dar ai masina, nu mai ai dreptul sa ceri ajutor de stat pentru caldura, hrana, etc. Daca tu, dintre hrana si benzina ai ales benzina, nu ai dreptul sa mai primesti ajutoare de la stat. Pentru ca esti idiot si statul stie mai bine ca tine. Cate milioane de asistati sociali avem ? Si din ei, cati au masina ?

O mare parte din asistati iau ajutoare pe nedrept,dar in momentul in care si-au pus curu intr-o masina, le-ai taiat ajutorul.

Pe de alta parte,auzeam la tv ca urmeaza sa se introduca o taxa de poluare pt toate masinile in functie de cat polueaza. E o initiativa buna: sa plateasca toti in functie de noxe. Dar eu vad zilnic niste masini mezozoice care isi tarasc rugina pe langa mine si am asa o senzatie ca acei proprietari nu au nici asigurare, nici itp si nici impozit - platite. Pe aceia nu o sa ii atinga nici o lege.
DRAGOS
poate te intereseaza cateva impresii despre passat CC, am avut ocazia sa conduc mai mult unul si sunt la curent si cu impresiile proprietarului despre masina:

+confortabil, chiar si cu suspensii "sport"
+sta ok pe sosea, nu am acelasi feeling de tren pe sine ca la mine, dar e in regula. daca stii cum s-o conduci e supraviratoare la limita, lucru bun.
+materiale bune, asamblare ok.

-feeling 0. directia pare ca nu e conectata direct la roti, prea usoara pt gusturile mele. prin comparatie accord-ul, chiar si cel nou cu directie electro-hidraulica ofera muuult mai mult feed-back.
-scump. 30.000 euro ddp, 2.0tdi manual fara macar xenon sau tempomat. Intr-adevar are un touchscreen care iti ia ochii, dar fara navi, BT sau comenzi vocale. pt alea mai platesti ~1000 euro.
-probleme de toate felurile: discuri de frana ovalizate, schimbate de 3 ori, de fiecare data cu piese originale, pe banii proprietarului; caseta de directie(eu am schimbat-o in garantie, la vw are doar 30.000km garantie), pompa de motorina(2.0tdi generatie noua, CR), zgomote de tot felul de prin bord(si a mea are problema asta, dar macar are o scuza, e cu vreo 12.000 euro mai ieftina si are o suspensie tare ca dracu)

Pe masura ce imi mai amintesc revin. Proprietarul a ajuns la o concluzie clara, nu mai cumpara VAG niciodata in viata asta smile.gif
Numai discurile de frana au costat cate 300e de fiecare data.




iulian_1976
...masina perfecta nu exista asta este clar whistling.gif

Dragos ai tu ceva impotriva Vag se observa asta clar totusi cred ca este din necunoastere insa Passat cc nu este clasa cea mai reprezentativa pentru Vag chiar daca este visul....multora. rolleyes.gif
Sa spunem ca Vag s-a raportat la piata si a constatat ca se poate duce mai jos in privinta calitatii&fiabilitatii pentru ca, concurentii sunt indeajuns de jos. rolleyes.gif


Vanzarile actuale Vag se bazeaza pe:
-renumele catorva motorizari anterioare anului 2005 ....stiti cum circula zvonul,zvonul uneori este cea mai buna publicitate rolleyes.gif
-pe necunoasterea crasa a cumparatorului ,are o forma "apetisanta" de o viseaza si noaptea ',interior comfortabil,tinuta de drum,toate optionalele posibile...si atat.

Un client tocmai ce are un Passat cc sau Passat B7 in fata ...desigur este un diesel si el nu stie ca motorul acele are cativa ani mai bine de cand tot este pe Vag neinformarea,necunoasterea ...uneori doare la buzunare rolleyes.gif
...uite ca si rimeaza smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.