Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreau masina perfecta
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Titi1988
am o mare rugaminte. Am nevoie de ajutor pentru cumpararea unei dacii MCV

masina este http://www.autovit.ro/dacia-logan-C18759955.html
firma este http://www.adras.ro/contact.php

am vorbit cu tatal meu si cu mama mea si nu ne permitem una noua pt ca depaseste 12.000 euro. I-am convins sa luam second si am gasit aceasta masina. Este la o reprezentanta dacia ( adresa este sus). are 7 locuri , pretul include TVA si se poate face leasing cu RCI ceea ce este super!! Problema este sa mergem si sa o luam direct dar mi-e frica sa nu aiba ceva hibe. Daca ar putea cineva sa traga o fuga pana acolo sa verifice daca masina este ok, contracost daca este necesar. Sa se verifice cartea service si nu prezinte probleme batatoare la ochi.
Chiar ar fi o pierdere de bani si timp sa merg cu tatal meu pana in bucuresti si sa venim cu mana in ......
Ii cer in seara asta seria de sasiu si poza cu cartea service dar mai mult de atat nu pot afla..

daca ii ceva PM. multumesc anticipat!


Titi1988
nimeni? confused.gif
xamez
QUOTE (Titi1988 @ May 10 2011, 05:15 PM) *
nimeni? confused.gif

eu eu eu .
titi te anunt ca azi am facut o vizita la dealerul dacia de pe str brasov si tin sa iti spun ca nu mi- a placut masina din pct de vedere estetic .De ce spun asta ,deoarece capota prezinta urme ,tapiteria este neagra (cred ca au carat cu ea te miri ce si dupa urmele de barele longitudinale se pare ca a avut si porbagaj.toate capacele sunt ciobite semn ca sa menajat masina.
Alte detalii nu pot sa iti mai dau .decat un sfat sa cauti alta.
cu stima
Titi1988
Multumesc mult de tot!! Raman dator. M-ai scapat de un dus-intors la bucuresti. Cautam alta.. Sa speram mai aproape.
James Kilowatt
Cauta o toyota Prius, e masina perfecta, in acord cu titlul topicului. pinch.gif
Titi1988
Te urasc, treehuger tongue.gif
Titi1988
masina "perfecta" a fost cumparata!! turned.gif => http://www.masini.ro/forum/content-page/25...vionul/page/60/ ultimul post

Anul acesta la revedere alta masina.. poate poate anul viitor nu o sa mai trebuiasca inca un logan 36182451.gif si o sa ma pot orienta spre ceva mai pe masura mea thumbsup.gif
xamez
lasa titi sa mearga afacerea apoi te reorientezi.
Titi1988
WOW

Noul Superb Ambition TSI
Benzina / 1.8l / 118 kW/160 CP / Manuala - 6 viteze / 5-usi
Consum combustibil oficial: 7.2l/100km
Emisii CO2: 169g/km
Oxizi de azot (NOx): 0,021g/km EUR 21.638,-
Culoare exterior
Negru Magic EUR 468,72
Tapiterie Stofa
Culoarea tapiteriei: Gri - Negru
Mocheta: Negru
Plansa de bord: Negru - Gri

Duze stropitoare parbriz incalzite EUR 26,04
Faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive
Frontlight System, instalatie de spalare
a farurilor cu verificarea nivelului de
lichid pentru spalare, senzor de ploaie
, proiectoare de ceata cu functie
Cornering si display Maxi-DOT
Detalii EUR 884,12
Harti Europa de Est, integrate in
aparat navigatie
Detalii EUR 0,-
Jante din aliaj usor Trifid 7.5Jx17" EUR 280,24
Oglinzi laterale cu efect automat
anti-orbire
Detalii EUR 49,60
Pachet drumuri grele EUR 148,80
Parbriz incalzit EUR 179,80
Roata de rezerva din otel, uz temporar EUR 0,-
Scaune fata incalzite, cu reglaj termic
separat
Detalii EUR 223,20
Senzori de parcare spate EUR 316,20
Sistem de navigatie Amundsen cu afisaj
color, touch-screen si functionalitate
CD&MP3-player si display Maxi-DOT
Detalii EUR 436,48
Tempomat EUR 166,16
Total: EUR 24.817,36 TVA inclus.. deci..deci mi se pare foarte putin pentru o masina noua cu asemenea dotari. Poate ca mai trebuie cateva dar pretul ma gandesc ca este negociabil.Nice thumbsup.gif
22nst
Daca mai pui si tichete rabla, o duci la 22000 euro si atunci chiar este un pret bun smile.gif
Titi1988
O sa fie pe firma deci castig TVA-ul tongue.gif
Titi1988
Pana una alta cred ca m-am decis in proportie de 90% asupra Skoda Superb si urmeaza intrebarea 2.0 TDI 170 cp vs 1.8 TFSI 160 cp. Nu ma deranjeaza sunetul motorului de diesel, masina 100% o sa aiba scaune incalzite fata deci treaba cu incalzitul iarna nu este atat de importanta si 80% din timp o sa mergem extraurban ( 30.000 km/ an). Ma intereseaza sa nu mai am emotii in depasiri iar motorul sa fie unul fiabil ( exista sanse destul de mari la chiptuning la ambele motoare pe la vreun 200 cp) , consumul daca nu depasesete diferenta de 2 l /100 km nu ma intereseaza. Din start are dieselul avantajul cuplului si toate persoanele il recomanda pe baza acestui argument.. Multumesc.
T u d o r
Din start dieselul n-are avantajul cuplului. biggrin.gif Uiti ca 1.8 TFSI e tot turbo? Daca nu ai probleme cu diferenta de consum benzinarul are doar avantaje.
22nst
Dieselul este mai placut la drum lung, iar daca vrei sa o folosesti mai mult extraurban, asa cum ai spus, 2.0 tdi-ul are un + si va consuma si mult mai putin smile.gif
Regimul de turatii este mult mai redus si de aici silentiozitatea. Nu incepeti cu diesel vs benzina si ca benzina este mai silentioasa ca nu mai este valabil in 2011.
Motorarele pe motorina sunt mult imbunatatite si silentioase smile.gif

tdi-ul are 350 nm
tsi-ul are 250 nm

Titi1988
250 Nm fata de 380 ii cam sesizabil la o masina atat de mare. Si care sunt avantajele si dezavantajele acestor motoare?
LE nu am vazut ca ai scris 22 ca nu am facut refresh biggrin.gif
HalbaSus
Diferenta aia de cuplu e la flansa... la roata lucrurile sunt cvasi similare.
Singurul avantaj al dizalului este consumul... si... atat. In rest TSI all za way.
mike.omega
Recomandarea mea e sa cauti topicul in care si-a ales James masina lui(Superb TFSI) si sa vezi acolo argumente pro si contra smile.gif

http://www.masini.ro/forum/content/Versus/...-restul-lumiii/
Titi1988
Poate nu am vazut bine pe iphone dar pe acel topic nu apare versusul 1.8 tfsi si 2.0 tdi.. Jk ii axat direct pe banzinare
RUE
ieri am fost cu un amic in cateva reprezentante ca sa isi aleaga un combi.
nu voia frantuzesti.
am intrat la primii pe calea lugojului: toyota.
showroomul plin de masini mici: corola, auris, yaris. nimic combi, nimic suv etc
am intrebat de avensis si cica nu au combi, berlina e cu domn director in weekend de obicei. deci nici drive test sau una expusa. nota 2 zic eu.
apoi nota 2 si pt faptul ca desi o berlina de 2 L diesel o scoti la 21500 euro poate, combiul identic costa 25 000 euro.... jalnic.
am constatat dupa cum si urmeaza ca in criza preturile la masini au crescut. acum 1-2 ani erau mai decenti.

ca sa fiu explicit mergem la suzuki fiind urmatorul desi amicul nu era incantat de motorul de pe grand vitara ca alt combi nu prea stiam.
el merge la munte, la pescuit.. vrea combi.
intream in reprezentanta, vedem un domn la birou vorbind la mobil, ne plimbam 3 minute prin reprezentanta, ne uitam la un atv de ocazie (patronul isi vinde atv ul copilului cica un suzuki quadsport Z90 de 90 cmc - rog sa va dati pareri daca e o chestie utila pt tatal meu de 72 ani care vrea sa aiba un cal pe benzina sa l duca pe la terenuri, la primarie si sa l urce costa cand vine de la carciuma obosit, vrea pe el 1300 euro, eu dau maxim 5000 ron).
La un moment dat plictisiti decidem sa plecam si aproape de masina iese tipul si ne intreaba cu scuze ce dorim.
i-am atras direct atentia ca in principiu dorim sa fim luati in seama si el s-a scuzat ca vorbea cu un client... eu stiu ca era normal sa fiu mai important ca clientul de la telefon pe care l putea resuna.
ne a aratat grand vitara care la 24500 euro cu rablele contine 1.9 ddis si piele si esp si climatronic etc. mult!!!

plecam la skoda. pipaind si facand un mic test cu 1.6 tdi combi 4x4 octavia prin curtea larga amicul s-a sucit si aproape ca e decis la o skoda superb combi 4x2 cu 2 L tdi pt putere, dotari ok care i iesie cu 3 vouchere tocmite prin vanzator la 21500 euro. e bine?

parere? GV ul nu avea atatea dotari la 24500 doar ca avea piele si 4x4 ul acela selectiv.
T u d o r
QUOTE
250 Nm fata de 380 ii cam sesizabil la o masina atat de mare


Doar daca vrei sa ari cu ea. biggrin.gif


Rue, in principiu GV vs Superb trebuie gandit prin prisma faptului ca sunt doua masini cu destinatii diferite. Una e SUV cealalta e combi, cu avantaje si dezavantaje. Depinde ce-si doreste amicul tau. Daca o ia pe coclauri atunci GV are un atu important, daca e doar pentru sosea si ceva excursii sa ia Superbul. Adica eu asa as face. Pentru varianta SUV se poate uita si la coreeni, au motoare bune si preturi ok.
Titi1988
Trebuie sa ma dau cu o masina cu 1.8 TFSI sa vad despre ce ii vorba.. ca am la activ doar TDI-ul si aspirate. Si un S3 de 1.8 de 300 cp dar aia ii alta categorie thumbsup.gif Si care-i diferenta de consum pe extraurban intre cele 2? REALA nu cea data de producator.. Si chestie importanta care motor este mairezistent la un chip la aproximativ 200 cp?

RBN=>
2,0L TDI 170CP 125KW 350Nm 210CP 450Nm 300 €
1.8 TFSI 160CP 118kw 250Nm 216CP 343Nm 300 €
James Kilowatt
Nu am fost axat pe benzinare, daca cauti topicul si downloadezi fisierul ala excel o sa vezi ca sunt luate in calcul si benzinarele si dieselele, plus ca masina mea anterioara a fost diesel si am fost foarte multumit de ea, deci nu am nimic cu dieselele.

Am facut calculul economic si ambele au fost tot pe acolo. Tu daca mergi 30kkm/an si taxele si asigurarea sunt asemanatoare, probabil e mai economic dieselul, insa la mine nu e cazul.

Le-am testat si mi-a placut mai mult TSI-ul. E mai iute, sensibil, probabil, pentru ca e mai usor. E mai bine echilibrat. Motorul in realitate are 15CP peste cei 160 declarati.... iar cuplul tine pe o plaja mult mai mare decat la diesel. Poate pare surprinzator, insa trage de la turatii mai joase decat dieselul, probabil are o turbina mai mica si cu lag mult mai mic.
Cutia e lunga, asa ca motorul nu ai ocazia sa il auzi indiferent de viteza, overall e mai silentios decat dieselul (insa din cele pe care l-am testat ambele sunt printre cele mai silentioase).

Pe circuitul meu de test diferenta de consum fata de TDI a fost destul de mica.

Privind retrospectiv.. am facut o afacere buna biggrin.gif In fisierul excel am luat in calcul un consum mediu cu 2L in plus fata de cel real de pana acum, deci chiar nu regret ca nu am luat diesel. Totul e sa se dovedeasca si fiabil.

In materie de tuning, cei mai "nebuni" sunt aia de la Revo....220CP si pretind ei 370Nm. Eu insa sunt multumit cu 210CP si cam 315CP, mai ales avand in vedere ca e aproape incredibil de economic daca il conduci civilizat pentru o masina atat de mare.
Titi1988
cred ca cel mai bine ar fi sa recurg la un test drive si atunci imi dau seama exact ce vreau thumbsup.gif
Titi1988
nu ma pot abtine.. cand vad in trafic Passatul CC imi creste inima. Cred ca lupta finala o sa fie una destul de stransa. Fiabilitate+spatiu (superb) vs Frumusete+..frumusete whistling.gif Inca nu am gasit un topic serios de versus intre 2.0 TDI 170 si 1.8 TSI 160 cp dar cam stiu pro si contra la fiecare in parte.
CC-l este cam scump dar cred ca o sa-i scada pretul tinand cont ca apare faceliftu-ul care rezolva mai multe ptobleme. Pana cand strang bani de masina poate o sa-l iau in calcul chiar pe asta cu facelift turned.gif
former_ozz
M-am uitat de curid la CC (cred ca o sa fac un topic pe tema asta) dar fara test drive. Mi se pare o masina foparte misto. Aici costa cu vreo 6000$ mai putin decit un A4, si singura chestie pe care nu o are e AWD. Singura problema la CC e portbagajul cam mic, dar totusi decent. Ah, si faptul ca are numai 4 locuri daca ai nevoie. Spatiul individual insa e foarte bun, eu stau foarte confortabil in spate si am 1.85 si am dar reglat scaunul tot pentru mine si in fata, deci destul de pe spate.
AlexTM
"CLS-ul saracului" biggrin.gif Intr-adevar portbagajul e mic, dar asta nu e masina de familie sa cari catel si purcel.

Nu stiam ca are doar 4 locuri. Nu mai poate sta cineva pe mijloc in spate din cauza configuratiei banchetei sau doar asa scrie in talon?
Seri
Se poate comanda cu 4 sau 5 locuri, doar sezutul banchetei difera.
Initial era disponibila doar varianta cu 4 locuri, care are pe mijloc un spatiu de depozitare cu capac. Nu poate sta nimeni pe el deoarece se rupe si nici nu este centura pe mijloc.
Titi1988
Exact de aia imi place mie.. Nu ii o masina de familist( ca si siperbul). Pana la 30 de ani o sa fiu tot tanar si cum nu o sa am fonduri sa iau o masina linistita family type si una hardcore sport aleg calea de mijloc adica CC-ul. Am vazut multe skoda superb si in toate erau persoane mai in varsta ( fara suparare jk).. Pur si simplu nu ma vad in una.
La 1.85 ai loc in spate? Super! Am citit ca la peste 1.80 stai cu capul lipit de tavan din cauza formei. Singurul motiv pt care nu mi-as lua CC este lista de probleme care au aparut din auza ca este un model nou pt vw.
James Kilowatt
eu la tsi vs tdi m-am decis dupa drivetest. Consumul meu extraurban real in Romania n-a depasit 7.5l/100km pe nici o portiune, si asta cu pneuri de iarna. Cu alea de vara plasticoase si eco ia 1l mai putin. Urban e alta treaba, depinde f mult de trafic. Evident, la viteze f mari probabil e diferenta mare de consum in favoarea dieselului, insa daca mergi normal adica nici nu te tarai insa nici nu faci raliuri tsi-ul are consum decent.
In privinta cuplului discutia e lunga (de fapt, e foarte scurta, insa presupune formule biggrin.gif). Eu m-am dat cu cei 550Nm a lui Halbasus si rezultatul a fost indecis...

Passat CC vs Superb m-am decis dupa ce am primit ofertele cu pretul, la acelasi nivel de echipare biggrin.gif Decat CC, mai bine luam A5. In plus CC-ul are deschiderea mica la portbagaj, daca ai ceva voluminos nu ai pe unde sa-l bagi chiar daca spatiu ar fi. In spate e mai confortabil superbul. CC-ul e clar mai ochios. In concluzie, A5 kicks ass biggrin.gif
getodac
@JK, consumul la petrolierul tau a scazut dupa resoftare sau a crescut? Cu cat?
AlexTM
QUOTE (James Kilowatt @ Aug 30 2011, 02:58 PM) *
Passat CC vs Superb


Ti-ai pus vreodata problema asta? Dupa cum ziceai ca umpli portbagajul smile.gif ?
HalbaSus
ozz, la peste 1.80 nu prea poti merge comfortabil in spate... la cea mai mica denivelare a drumului, sau curba mai stransa capul tau ia contact cu tavanul/luneta.
In rest sunt de acord cu toti care spun ca e foarte misto masina, chiar e foarte misto si inainte sa imi iau C-ul era unul dintre candidatii cei mai seriosi. Problemele (la vremea aia poate s-au remediat intre timp):
- Nu aveau 4-motion si DSG (impreuna) decat pe 2.0 TDI si 3.6 FSI, pe mine ma interesau in special 1.8 si 2.0 TSI
- spatiul in spate e limitat pe inaltime ceea ce e cel putin la fel de enervant ca si cum ar fi limitat la genunchi (defapt cred ca sunt multi care prefera sa stea cu genunchii intr-o pozitie incomoda decat sa fie loviti in cap la fiecare denivelare).
- Comparativ cu A4 tinuta de drum era un pic mai nesigura, am testat la distanta de 30 de minute cele doua masini pe acelasi drum si cu aceeasi motorizare (2.0 TDI 143 cp) singura diferenta fiind cutia de viteza (DSG la passat si manuala la A4). Pe curbe luate cu viteza A4-le imi dadea mai multa incredere si din cauza asta abordam curbele cu viteze ceva mai mari, dar e foarte posibil sa fi fost strict o chestiune subiectiva, oricum comportamentul rutier este clar peste media clasei medii.
- Bordul care e in contrast cu exteriorul, daca exteriorul da impresia de "WOW", bordul da impresia "oh shit...", nu este neaparat prost, dar masina creeaza asteptari de "premium" iar plasticul ala mult si vopsit in mod strident in arginitiu imi creeaza impresia "cheap premium wanna-be" la fel ca si versiunile "premium" de la ford mondeo. Daca plasticul ala ar fi fost negru sau o culoare mai discreta ar fi fost mult mai ok. In rest mi-au placut scaunele profilate si pozitia la volan, poate cu o configurare mai fericita (bord in alta culoare + un ecran de nevigatie) ar fi aratat mult mai bine.

In rest e o masina foarte foarte misto, cred ca printre putinele VW-uri frumoase.
James Kilowatt
@Getodac

Foarte greu de spus. Cred ca a ramas cam acelasi. Resoftarea a fost cand masina era inca in rodaj, avea doar cam 1500km, iar consumul a mai scazut putin in timp, insa nu foarte mult.
Si la hyundai a fost la fel, puterea a crescut de la 90 la 122CP insa consumul a ramas identic.


Chiar daca or exista diferente, sunt foarte mici, greu de masurat.

La superb interiorul e discret, insa da impresia de calitate, fara sa fie flashy. Mie mi s-a parut mai convingator decat cel de la VW. Scaunele nu sunt cele mai faine, insa cele mai faine nu sunt nici la VW, ci la Audi, si nu cele entry-level ci cele mai cu pretentii.



HalbaSus
QUOTE (James Kilowatt @ Aug 30 2011, 01:58 PM) *
Passat CC vs Superb m-am decis dupa ce am primit ofertele cu pretul, la acelasi nivel de echipare biggrin.gif Decat CC, mai bine luam A5.

Nu stiu ce politica de preturi au acolo, stiu ca la vremea cand eram interesat de achizitionarea masinii intre Passat CC 2.0 TSI si A4 2.0 TSI era o diferenta de 10.000 euro (singura diferenta majora era ca la A4 aveam awd). In plus, la banii de A4 2.0 TSI quattro cu ceva dotari deja puteam lua CC 3.6 FSI DSG 4-matic.

La VW si la Audi scaunele bune sunt optionale.
James Kilowatt
La mine diferenta intre pretul final cu toate negocierile si reducerile la Superb si VW era de 14k€, iar intre CC si A5 mai putin de 3k€. Preturile de baza nu sunt chiar atat de diferite, insa optionalele sunt criminal de scumpe la VW. Ca sa inrautateasca lucrurile, CC 1.8tsi vine doar cu o versiune f cheala (deja cu 3000 mai scumpa decat Superbul Elegance, cel mai bine echipat) la care ai de pus o tona de optiuni ca sa ajungi la acelasi nivel de echipare.

A5 TSI si CC TSI au acelasi pret de plecare (32k€), iar Superb Ambiente (adica nu prima, ci a doua ca echipare) e la 26k€, iar cea mai echipata e la 29k. Decat sa dau 38k€ pe un CC, mai bine dau 41k pe A5. Sau si mai bine, dau 24 (cu tot cu optional si reduceri) pe suberb biggrin.gif
Titi1988
Surprizaaa. Am oprit la polus mall si din lipsa de ocupatie m-am plimbat si am gasit 2 CC-uri. Unul albastru si unul negru. Ce mi-a captat atentia a fost butonul de langa schimbator pe care era o suspensie si scria sport si confort. Deci clar!! Ce mai tine insignia pe locul 3 era sasiul flexride care mi-a placut foarte mult la drive test. Nu stiu daca la superb este aceasta dotare. Si inca o chestie care m-a incantat la CC : scaune ventilate :x La astfel de optionale cred ca la un CC second din 2009 se ajunge la 24-25 k euro..
80% 1.8 tsi 20% 2.0 tdi
AlexTM
QUOTE (Titi1988 @ Aug 30 2011, 04:28 PM) *
80% 1.8 tsi 20% 2.0 tdi


Deci clar, tie-ti trebuie un motor de-ala cum avea Audi mai demult, in 5 cilindri.
Pentru cazul tau, 4 pe benzina si unul diesel smile.gif
Titi1988
La iesirea din Polus am mai dat o raita prin parcare si am numarat 8 passat CC si 0 skoda superb model nou dry.gif ar trebui sa fie un semn?

@Alex pun direct pe CC motorul de 2.5 de pe Ford Focus ST si gata! thumbsup.gif
former_ozz
QUOTE
ozz, la peste 1.80 nu prea poti merge comfortabil in spate... la cea mai mica denivelare a drumului, sau curba mai stransa capul tau ia contact cu tavanul/luneta.


Uite ca din mers n-am incercat, numai m-am urcat la dealer, dar mie nu mi s-a parut a fi vreo problema... e drept ca eu stau mai jos in scaune decit alti oameni care strau "drepti".
La mine preturile sint asa: o Honda Accord cu neste optiuni ca se se apropie cit de cit e vreo 23K (s-a scumpit din cauza problemelor din Japonia, plus ca n-au culoare care o vrei etc), un Subaru Legacy e 21k (mai putine optiuni ca altfel nu mai are manuala), CC vreo 27k cu suficiente, inclusv piele. DSG inca 1000$. Interiorul al CC e de departe cel mai frumos, exteriorul la fel, dar e si cel mai mic (mai ales la portbagaj) si Legacy are AWD. Motorul ioarasi e cel mai misto. 2.0TFSI vs. motoare aspirate de 4 cilidri de 190CP la Accord si 170CP la Legacy. Diferenta de perfomante e mai mare decit dferenta de puteri, si in avantajul TFSI, din motive de cuplu si FWD. Consumul la VW, tot acolo sau mai bun decit ceilalti. Cu altceva mi-e greu sa-l compar pentru ca masinile premium sint peste 30k (C classe e 37k, seria 3 la fel, Audi 2-3k mai ieftin, Infinity G35 binisor peste 30k, Acura TSX = accord european vreo 30K, asta e cea mai aproape dar arata ca dracu, Acura TL vreo 35 etc). Plus ca pe aici e greu sa gasesti motoare de 200CP... ori sint prea incete ca cel de pe Legacy, ori sint de 3.6L si consuma o caruta. La 200CP sint putine variante.
Alta probelma e ca nu prea mai sint masini cu cutii manuale. Ori au numai pe niste versiuni jalnice de baza (de unde pretul la legacy) ori n-au deloc.
Asa ca VW cu CC loveste intr-un sweet spot: cutia care trebuie, motorul care trebuie, pretul nu e groaznic si isi merita banii cind aduni optiuni/motor/aspect, consumul ok, masina arata bine, totul e perfect... exceptind evident ca e cam mica. Si ca e VW dar asta e alta discutie smile.gif.
James Kilowatt
QUOTE (former_ozz @ Aug 31 2011, 02:28 AM) *
... DSG inca 1000$....


La noi e mai mult decat dublu verymad.gif E la 1500€. Sa nu-mi zica ca e din cauza taxelor.
Titi1988
Ma sperie ultima propozitie a lui ozz. Poti detalia te rog.
HalbaSus
James, nu mah, e din cauza transportului... tongue.gif

Accordul american habar n-am cum arata interior/exterior, oricum la exterior clar CC-ul e mult mai frumos, eu zic sa ceri drive-test cu un DSG, pana si fanii hardcore ale manualelor au recunoscut ca e o cutie excelenta iar diferenta de 1000$ merita cu prisosinta. Referitor la spatiu, asa e, nu e mica, dar daca eu ma uitam la ea cand aveam copil mic de tot (si este arhicunoscut faptul ca volumul bagajelor este invers proportional cu varsta copilului biggrin.gif), inseamna ca nu era chiar asa mica. Eu zic ca e ok chiar si ca masina de familie, desi probabil nu a fost gandita pentru asta.

Cat despre faptul ca e VW, inteleg ideea, dar pana la urma decat o masina proasta care nu se strica niciodata, mai bine una buna care se mai strica uneori biggrin.gif.
former_ozz
Aia cu VW a fost o gluma smile.gif. Da, sint sigur ca o sa strice mai des ca o honda dar nu cred ca o sa mor din asta.
DSG-ul asta e o complicatie in plus... sa mai cercetz dar o masina facuta de VAG prefer sa o tin cit mai simpla.

QUOTE
(si este arhicunoscut faptul ca volumul bagajelor este invers proportional cu varsta copilului biggrin.gif),


Dar presupun ca in primele 6 luni nu prea se arunca lumea la cine stie ce calatorii... iar dupa aia nu mai e asa mult. Adica visrta cea mai mica e un an, merita sacumperi alta masina pentru un an?
Parerea mea e ca CC-ul ar merge si de familie cu un portbagaj d-ala pe acoperis in cel mai rau caz la excursii mai serioase.

QUOTE
Accordul american habar n-am cum arata interior/exterior,


E banal si pe dinafara si pe dinauntru, e masina ieftina si eficienta, nimic nici macar vag luxos. Pina nu demult un accord automat cu jante de aliaj, A/C, geamuri electrice, deci cam toate dotarile necesare, era 19k. Asta-i ieftin chiar si aici. Masina e mare, e in clasa cu Mazda 6 si Legacy.
James Kilowatt
QUOTE (former_ozz @ Aug 31 2011, 09:42 AM) *
Dar presupun ca in primele 6 luni nu prea se arunca lumea la cine stie ce calatorii...


Eu am fost, am inceput inainte de 4 luni... elvetia, olanda si germania (niste weekenduri prelungite), la 8 luni 2 sapt Italia si Austria, iar la 11 luni - 1 an 3 saptamani pe drumuri (din nou Austria, Romania, Slovacia, Germania) insa deja incep incet problemele. Cat e mic e cool ca doarme si poti calatori cu masina fara probleme, deja la 1 an nu mai e asa simplu. La 4 luni e parfum. Problemele cu calatoriile cu masina incep dupa, cand incep sa creasca, sa doarma mai putin si sa aiba nevoie de activitate.
HalbaSus
Caruciorul e cea mai mare problema in "bagajul mare al copilului mic", e o chestie pe care in primul an nici nu o scoti din portbagaj, ca iti trebuie si daca mergi la plimbare in parc si daca mergi la mall si daca mergi la cumparaturi... si aici conteaza mult cat de mic se face caruciorul cand e pliat, niste cunostinte au un carucior care neutralizeaza complet portbagajul unui GLK (nu ca ar fi un portbagaj mare, dar oricum, in principiu e suficient pentru o familie cu un copil) si culmea caruciorul nici macar nu e unul foarte mare sau foarte greu, doar ca se pliaza intr-o forma ciudata care nu mai permite incarcarea altor bagaje. Daca ai un carucior care se pliaza bine atunci chiar si portbagajul unei compacte este arhisuficient pentru o familie cu un copil mic (la ultima iesire la budapesta am fost cu A3-ul, si aveam si carucior, si pampersi, si de toate).

Ahh... la inceput luam cu mine si un patut pliabil, care se facea chiar mic mic (cam cat o carcasa de calculator) dar apoi mi-am dat seama ca este o chestiune complet inutila, in primul rand majoritatea hotelurilor au patuturi de genul asta iar in al doilea rand fiica-mea refuza sa doarma in asa ceva de cele mai multe ori.
Titi1988
Nu mai vbiti de copii mici ca nu am aceasta parte in "planul de afaceri".. O las pe Iulia sa se ocupe de acel capitol laugh.gif eu ma ocup de partea lui Jeremy Clarkson POWER!!!! am fost la un drum de Turda Tg Mures cu nissanul ( de 3 luni nu l-am mai condus) si atat de aiurea a fost sa conduc iar un benzinar :| uitam ca in depasiri trebuie sa depasesc 4000 rpm si nu imi dadeam seama de ce nu trage 36182451.gif
James Kilowatt
Tractoristilor trebuie sa li se reaminteasca in mod constant un adevar fundamental:
"adevarata viata incepe dupa 4000rpm" teehee.gif
Otto73
QUOTE (former_ozz @ Aug 31 2011, 02:42 AM) *
Pina nu demult un accord automat cu jante de aliaj, A/C, geamuri electrice, deci cam toate dotarile necesare, era 19k.

full si cu V6 sare de 30k$ lejer
omul vesel
La ce masina te-ai hotarat in final?
former_ozz
QUOTE
full si cu V6 sare de 30k$ lejer


D-aia am zis: NECESARE smile.gif. Si nu sare, cel mai scump accord, EX-L cu navigatie, piele, V6, automata etc e fix 30K incluzind taxa de transport. Si cine face asta e diliu, tot un accord are la un pret la care intri in alt teritoriu.
Iar daca excludem navigatia, pentru navigatia inclusa in masina e cea mai mare aberatie (electronica devine mai buna in fiecare an, masina tine 10 ani, dupa doi ani ai o navigatie veche) ajungi la 28k. Cam mult pentru un gps pe care nici nu poti sa-l iei cu tine cind te dai jos din masina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.