Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreau masina perfecta
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Legionaru'
Ultimul clip 36182451.gif
Ce naiba mai baieti! 36182451.gif)))))
James Kilowatt
Daca mai confunda vreunul RR cu Range Rover se lasa cu warn. Suntem pe forum de masini, nu de agricultura organica, ce mama naibii tongue.gif

Deja se prefigureaza doua tabere care sunt probabil ireconciliabile:

Exista unii care atunci cand vorbesc de o masina, in primul rand conteaza masina si in al doilea sufrageria. Aici ma incadrez si eu. Masina e facuta in primul rand ca sa mearga, si in al doilea, ca sa fie confortabila, luxoasa, etc. Oricat ar fi de luxoasa daca merge prost/incet e o masina proasta intrucat nu-si atinge primul obiectiv.

Exista gasca ailalta, care in primul rand cauta o sufragerie, sau o lista lunga de gadgeturi, la care daca primesc bonus si o masina e cu atat mai bine. Aici intra amatori de la Hyundai (lista de gadgeturi) la cei de Range Rover (sufragerie). Nu conteaza ca in materie de condus e mediocra, conteaza plasticul si pielea. Oricat de lenta si de instabila ar fi la condus e buna intrucat pielea scaunului sau plasticul volanului provoaca un pre-orgasm.

Undeva intre cele doua exista si o "valoare" comuna, si anume imaginea. Aici insa treaba e mai nuantata, intrucat cele doua tabere au criterii diferite. Un Porsche e o masina de adolescent isteric sau mosulica frustrat pentru unii in timp ce Range Rover e masina de tzaran (de oras) parvenit sau manelist pentru ceilalti. Un biznisman ar trebui sa fie atent la chestia asta si sa caute o masina care sa proiecteze o imagine care nu deranjeaza nici pe unii nici pe ceilalti.

Evident, exista si masini perfecte care merg ale dracu' de bine si sunt si sunt si mai confortabile decat sufrageria de acasa. Aici ar intra sa zicem un puisor de Bentley sau macar un Jaguar mai rasarit. Insa astea din pacate sunt inaccesibile majoritatii dintre noi.... Si in materie de imagine sunt sigur ca e gresita pentru grinpisi biggrin.gif

HalbaSus
Touaregul are vreo 2400 kg (cam pe aici cred ca se invart si celelalte), nu cred ca e (mult) mai greu Range Roverul, motivul pentru care merge lent este ca e proiectata cu fundu. Pe principiul: "vrei sa mergi mai tare ? pai ia fratele meu modelul cu V8 de 5 kile supercharged si atunci o sa mearga ceva mai bine decat merge la altii dizalul de 3 kile". Performantele dinamice ale Range Roverului TDV6 sunt foarte slabe, ganditi-va ca acel demaraj de 9.3 secunde e realizat cu AWD. La reprize sunt convins ca e facut muci de masini entry level de sub 15.000 euro. Si aici nu e o problema ca "mamaaaaa... m-a facut unul cu clio... ce rusine...". Insa ala cu clio va ajunge mai repede si mai odihnit la destinatie decat tu cu sufrageria ta in care ai transpirat la fiecare depasire sa o termini la timp. Puterea e o forma a comfortului... de ce credeti ca masinile de lux au sute de cp ? ca probabil pentru a se misca comfortabil ar fi suficient si un dizal de 2 kile, ori un S-klass nu e cumparat pentru abilitatile sale sportive iar cine cumpara un RR (Rolls Royce, nu va ganditi la prostii) probabil nu intreaba niciodata in cat timp face suta. E vorba de comfortul psihic pe care ti-l da o masina rapida. O masina de lux lenta nu mai e o masina de lux adevarata. Nu trebuie sa fie "cea mai rapida" sau "cea mai sportiva" insa trebuie sa fie suficient de iute si stabila incat sa nu strice comfortul general al unei calatorii. Un X5 sau un Touareg, chit ca nu sunt masinile mele preferate (si putem discuta despre asta pe larg pe celalalt topic) sunt decente la capitolul viteza, Range Rover TDV6 e idencent de lent pentru o masina de peste 60.000 euro.

In ceea ce priveste abilitatile off-road Range Rover nu e cu nimic mai destept decat Touareg sau ML, acestea doua au (optional ce-i drept) reductor, diferential central blocabil si garda la sol reglabila, mai mult decat suficient sa te cateri pe borduri si alte sporturi extreme practicate in general de posesori (si cu aceste dotari cu tot probabil iesi mai ieftin decat cu Range Rover TDV6).
pmhoria
QUOTE (mircanu @ Mar 4 2012, 08:27 AM) *
si inca unu daca celelalte doua nu sunt de-ajuns

daca masina asta nu e capabila de off-road.......
http://www.youtube.com/watch?v=n8Nfvr4iWeQ...screen&NR=1



A...no offence, dar sper ca nu crezi ca acest clip este real. E un mare fake !!!
De acord RR are capacitati medii in off road cum ai aratat in primele 2 clip-uri, dar asta ultimul .. c'mon smile.gif
Titi1988
QUOTE (pmhoria @ Mar 4 2012, 10:09 AM) *
QUOTE (mircanu @ Mar 4 2012, 08:27 AM) *
si inca unu daca celelalte doua nu sunt de-ajuns

daca masina asta nu e capabila de off-road.......
http://www.youtube.com/watch?v=n8Nfvr4iWeQ...screen&NR=1



A...no offence, dar sper ca nu crezi ca acest clip este real. E un mare fake !!!
De acord RR are capacitati medii in off road cum ai aratat in primele 2 clip-uri, dar asta ultimul .. c'mon smile.gif


primul comm : anyone who thinks this is fake has never owned a land rover and has never been outdoors
m-am uitat la clip dar nu vad urmele ca ar fi un fake.. unsure.gif unsure.gif
HalbaSus
Nu e fake... doar ca e filmat ditnr-o perspectiva ce exagereaza realitatea (camera e pusa pe jos, si probabil nu e tocmai paralela cu linia orizontului).
AlexTM
QUOTE (pmhoria @ Mar 4 2012, 12:09 PM) *
A...no offence, dar sper ca nu crezi ca acest clip este real. E un mare fake !!!
De acord RR are capacitati medii in off road cum ai aratat in primele 2 clip-uri, dar asta ultimul .. c'mon smile.gif


RR nu are deloc capacitati de offroad, nici nu a fost vreodata gandit pentru asta. Range Rover da, insa panta din clipul asta a mai fost ajutata de cameraman smile.gif

Halba, sa nu-mi spui ca cel din Clio va ajunge mai relaxat la destinatie decat cel din Range Rover. Asta e gogonata rau. O fi el mai slab decat alte SUV-uri din categoria lui dar asta nu inseamna ca e slab in valoare absoluta ... acceleratie sub 10 s? E foarte bine. Eu cu Citroen-ul am undeva pe la 11-12 ... si ajung foarte relaxat smile.gif
Legionaru'
Probabil ca in zona in care s-a filmat nu se aplica legile fizicii, naturii etc !
Cum dracu sa creasca vegetatia perpendicular pe un plan inclinat? wacko.gif
HalbaSus
QUOTE
O fi el mai slab decat alte SUV-uri din categoria lui dar asta nu inseamna ca e slab in valoare absoluta ... acceleratie sub 10 s? E foarte bine.


Acceleratia aia 0-100 e un pic inselatoare, pentru ca pana la 100 km/h conteaza foarte mult aderenta, masina ta care face suta in 11 daca ar fi avut tractiune integrala ar fi facut suta mai repede insa per total ar fi fost mai lenta pe reprize (pentru ca puterea motorului e "risipita" in transmisia integrala). Mai adauga la toate astea si cutia automata (care in general e o placere, dar in depasiri are un lag inevitabil) si obtii o masina care in viata reala e mai lenta decat un hatchback cu motor mediu (nu vorbim de hot hatch-uri care fac suta in ~6 secunde ci de cele medii care fac suta in 10-11 secunde).
Acum nu stiu daca va ajunge neaparat mai relaxat cel cu clio (Mercedes spune ca atunci cand conduci un S-klass inima iti bate cu 4 batai pe minut mai lent decat atunci cand conduci o alta masina, poate si range rover are solutii de incetinire a ritmului cardiac) insa va ajunge mai repede.
In plus, chiar daca consideram performantele "acceptabile" (unii oameni chiar nu vor sa mearga repede) eu tot m-as simti fraierit sa stiu ca am dat 70.000 de euro pe o masina care merge ca una de 15.000 euro. Ok, o fi mai mare, mai luxoasa, cu imagine mai buna, dar
solmar
QUOTE (AlexTM @ Mar 4 2012, 01:14 PM) *
Halba, sa nu-mi spui ca cel din Clio va ajunge mai relaxat la destinatie decat cel din Range Rover.


Halba, aici te contrazic.
Eu am condus Clio cateva mii bune de km, am facut chiar si Transfagarasanul cu el. Remarcabil la masina asta e doar consumul. Iar LRD-ul e relaxant la drum lung. Am fost pana la Targoviste si inapoi in aceeasi zi si nu am avut de ce sa ma plang. Am iesit si cu RRover (nu-mi aduc aminte daca era RRover sau Sport) in teste .. sunt confortabile. Nu ai ai cum compara mere cu pere glazurate. Si nu sunt un fan RRover (adica nu mi-as lua unul, exceptand Defenderul, sunt prea mari pentru gustul meu). Singura chestie care ma oftica in comparatie cu Subaru (desi e greu sa le compari) e faptul ca are parbrizul incalzit (e strabatut de niste filamente subtiri, subtiri) iar eu am doar la stergatoare incalzire. Iarna e un plus.

Acum doi ani in vara (de-ar veni caldura mai repede) in punctul final al alegerii au fost Touaregul nou si Discovery 4. La pret erau similare, partenerul meu inclina spre Touareg, dar eu am facut pe dracu-n patru ca el sa nu-si ia Touareg. Si crede-ma ca la imagine diferenta este foarte vizibila. Touareg ramane o masina comuna in comparatie cu LR/RRover, un Passat gonflat si inaltat.

Eu ma opresc aici, prea ii poluam topicul lui Titi.
Titi1988
daca vrei performante iei un S3 de 400 cp si gata, ai masina de distractie. Nu iei Range Roverul Sportpentru liniute. O astfel de masina este perfecta pentru tatal meu. 55 ani, om de afaceri, are de mers mult prin Romania, il intereseaza faorte mult confortul, i se par arhisuficeinte acceleratiile nissan-ului dar ar avea nevoie de cuplu mai mare de la turatii joase, mai iese la off-road usor+ drumuri inzapezite si nu mai vrea sa aiba probleme. aceasta este masina care il caracterizeaza. iar daca chiar vrei viteza.. este o varianta de motorizare mai piperata pe range rover.

solmar, nu ma supar. putem avea discutii de 100 pagini cu prezentare de masini si opinii. imi face placere sa aflu pareri pro si contra+ unele chesti noi
solmar
QUOTE (Titi1988 @ Mar 4 2012, 02:02 PM) *
O astfel de masina este perfecta pentru tatal meu. 55 ani, om de afaceri, are de mers mult prin Romania, il intereseaza faorte mult confortul....

RRover Sport nu e pentru oameni de afaceri, e prea golanesc. I s-ar potrivi mult mai bine Discovery. Citeste ce-am scris mai sus.
Titi1988
QUOTE (solmar @ Mar 4 2012, 12:05 PM) *
QUOTE (Titi1988 @ Mar 4 2012, 02:02 PM) *
O astfel de masina este perfecta pentru tatal meu. 55 ani, om de afaceri, are de mers mult prin Romania, il intereseaza faorte mult confortul....

RRover Sport nu e pentru oameni de afaceri, e prea golanesc. I s-ar potrivi mult mai bine Discovery. Citeste ce-am scris mai sus.


eu am petrecut 10 min in rr sport( unele dintre cele mai placute ever!!! ) in timp ce fratele meu a mers sa vada discovery 4. el a spus ca ii imens!!! mult mai mare si mai patratos decar rr sport.. teehee.gif
solmar
Urca-te si in LRD atunci. E si mai practic pentru bisnisul vostru, Sportul n-are portbagaj mai deloc. Dar oricare ar fi alegerea trebuie sa va luati card de motorina.
AlexTM
Absolut de acord. Apropo, chiar Range Rover Sport are EBA, nu? q.e.d.

Pentru imagine, din gama Land Rover sunt ori Range Rover, ori Discovery.

LE: raspunsul era referitor la "golanismul" lui Range Rover Sport
tipografu

Strict referitor la comparativul in discutie,nu cred ca Range Rover e gandit cu fundul si nici ca e mai slab decat ceilalti,pur si simplu
se pierde din vedere un aspect important-setarea transmisiei pentru veleitati off-road.
Dintre toti competitorii are cele mai bune performante off-road si pentru asta transmisa este gandita altfel,rapoartele din cutie pentru primele trepte(cel putin 1-3,poate si 4) si rapoartele finale din diferentiale sunt mai mari.Practic,cu aceleasi performante ale motorului, dezvolta o viteza mai mica(ex Vmax) sau atingerea unui prag de viteza in mai mult timp(0-100 km/h),insa cuplul la roata este mai mare.
Range Rover are si cel mai mare cuplu(600 Nm/2000 rpm),pe cand Touareg,Q7,Cayenne au 550 Nm/1750-2750 rpm si X5 are 520 Nm tot in aceeasi zona de turatii,ceea ce completeaza setarea transmisiei si aduce si mai mult cuplu la roata.

Tinand cont ca e mult mai versatila decat toate celelalte,o vad castigatoare absoluta,in ciuda aparentelor legate de lipsa performantelor pe 0-100 km/h,Vmax etc.
James Kilowatt
@tipogragul
O setare a cutiei de viteze care sa favorizeze cuplul la roata ar avea un impact negativ asupra vitezei maxime, nu si a timpului 0-100km. Faptul ca la masina in discutie amandoua sunt proaste inseamna ca undeva are o buba, sau mai multe: cutie de cacao, aerodinamica si mai de cacao, e prea grea, etc.

@Titi
Stii cum vad eu un om de afaceri de succes la 55 ani? Tine cont ca e doar o parere strict personala:
Intr-o... decapotabila. Una rara, sau de lux. Insa o decapotabila. E imaginea unui om care nu mai alearga dupa nimic (intrucat le are pe toate) si care redescopera placerile simple ale vietii (soarele, aerul curat, etc) dupa ce a incercat toate drogurile si toate rasele si pozitiile in cluburile de noapte in tinerete.
E imaginea unui om realizat, constient de succesul lui si care nu mai are nimic de demonstrat, care tot ce face face din placere nu pentru ca "trebuie". Cand esti complet realizat la varsta aia nu mai ai nevoie sa alergi pe drumurile patriei, alearga altii pentru tine (puii, angajatii, etc).
Un masinoi de 3 tone la 55 ani e imaginea unuia arogant care incearca sa para mai bun decat restul lumii si care in sinea lui e un complexat, si instinctiv isi compenseaza complexele prin niste tone de fier. DAca la 55 ani inca incerci sa impresionezi prin masina ai o problema.

ma refer aici strict la imaginea proiectata, care poate fi falsa, in realitate alegerea poate sa aiba cu totul alte cauze si o masina sau alta sa fie complet justificata. Insa "lumea" n-are de unde sa stie motivele real, judeca poate nedrept bazat doar pe imagine.

Titi1988
daca vrei sa impresionezi nu Range Rover este alegerea cea mai buna. Iei un X6 M.. ceva masina care sa sune tare, sa mearga tare etc.
JK una este un om de afaceri si alta este un om realizat, cu bani de il da afara din casa. eu ma refer strict la tatal meu. Daca, sa zicem ,ii cumpar decapotabila si el vine la Ocolis si nu poate sa treaca valea cu e, acea masina este 0 pentru el!!! 0!!! Sa nu vorbim de faptul ca drumul este praf pe tronsonul Turda-Ocolis si cu o astfel de masina ( daca ii decapotabila.. puternica=> suspensie tare sport) o sa-si faca praf organele interne!!!
Nu ii vorba de compensare sau de grandomanie ci pur si simplu de necesitati. REPET nu vorbesc in general! Daca as sta in Cluj as fii nebun sa-mi iau RR sport ca si masina de oras si de plimbari in weekend
tipografu
QUOTE (James Kilowatt @ Mar 4 2012, 02:55 PM) *
@tipogragul
O setare a cutiei de viteze care sa favorizeze cuplul la roata ar avea un impact negativ asupra vitezei maxime, nu si a timpului 0-100km.

E influentat si sprintul pe 0-100 km/h si pe 0-Vmax.
Presupunand ca avem X5 si Range la care ambele motoare urca in ture la fel(de la 1000 la 4500 rpm in acelasi interval de timp),
insa rapoartele din transmise sunt diferite:
-la 4500 rpm in tr1.,in acelasi interval de timp,
X5 are 65 km/h
Range are 55 km/h
- la 4500 in tr2.(demultiplicare mai mica decat tr 1)
X5 atinge 100 km/h=win!
Range atinge doar 95 km/h si e nevoit sa schimbe tr 3
Mie mi se pare ca apare o diferenta in sec la acceleratii.
E doar un scenariu pentru evidentierea diferentelor care apar in cazul demultiplicarii diferite,nu am valorile pentru rapoartele din transmisii de la niciuna.

Altfel insa stau lucrurile la abordarea unei pante.
Forta de tractiune a Range-lui este mai mare datorita demultiplicarii mai mari,similar unui ciclist care
abordeaza o panta cu pinion "de greu" si urca lejer pedaland mai rar si cu efort mai putin,comparativ cu unul care o face cu
pinion "de fuga" si pedaleaza rapid cu un efort mult mai mare de apasare pe pedale.
Range e bun si/si,pe cand celelalte doar si/0.

In fond nici una nu e masina "sport".
Calitatile unei masini sport(si nu ma refer la supercaruri) stau in tinuta de drum si feeling transmis si aici ma refer la distributia echilibrata a maselor pe punti,post de conducere cat mai jos si mai apropiat de centrul de greutate al masinii,directie cat mai putin asistata,nu neaparat in forta bruta a motorului.In categoria masinilor sport nu intra majoritatea masinilor,oricat de rapide par pe hartie sau in comparative de genul asta care mie mi se par total irelevante.
tipografu
Scuze,am dat reply in loc de edit si am dublat postul,insa cu mici adaugiri biggrin.gif

QUOTE (tipografu @ Mar 4 2012, 04:20 PM) *
QUOTE (James Kilowatt @ Mar 4 2012, 02:55 PM) *
@tipogragul
O setare a cutiei de viteze care sa favorizeze cuplul la roata ar avea un impact negativ asupra vitezei maxime, nu si a timpului 0-100km.

E influentat si sprintul pe 0-100 km/h si pe 0-Vmax si Vmax.
TDV-urile de la Rover cred ca sunt de origine BMW,asa ca iau ex. urmator.
Presupunand ca avem X5 si Range la care ambele motoare urca in ture la fel(de la 1000 la 4500 rpm in acelasi interval de timp),
insa rapoartele din transmise sunt diferite:
-la 4500 rpm in tr1.,in acelasi interval de timp,
X5 are 65 km/h
Range are 55 km/h
- la 4500 in tr2.(demultiplicare mai mica decat tr 1)
X5 atinge 100 km/h=win!
Range atinge doar 95 km/h si e nevoit sa schimbe tr 3
Mie mi se pare ca apare o diferenta in sec la acceleratii.
E doar un scenariu pentru evidentierea diferentelor care apar in cazul demultiplicarii diferite,nu am valorile pentru rapoartele din transmisii de la niciuna.

Altfel insa stau lucrurile la abordarea unei pante.
Forta de tractiune a Range-lui este mai mare datorita demultiplicarii mai mari,similar unui ciclist care
abordeaza o panta cu pinion "de greu" si urca lejer pedaland mai rar si cu efort mai putin,comparativ cu unul care o face cu
pinion "de fuga" si pedaleaza rapid cu un efort mult mai mare de apasare pe pedale.
Range e bun si/si,pe cand celelalte doar si/0.

In fond nici una nu e masina "sport".
Calitatile unei masini sport(si nu ma refer la supercaruri) stau in tinuta de drum si feeling transmis si aici ma refer la distributia echilibrata a maselor pe punti,post de conducere cat mai jos si mai apropiat de centrul de greutate al masinii,directie cat mai putin asistata,nu neaparat in forta bruta a motorului.In categoria masinilor sport nu intra majoritatea masinilor,oricat de rapide par pe hartie sau in comparative de genul asta care mie mi se par total irelevante.
James Kilowatt
@Titi
repet, nu e vorba de realitate si justificari obiective, ci de perceptia celorlalti.

Tipograful
Daca si una si cealalta urca la fel de repede in ture, insa in acelasi interval de timpa una pana la 55km/h (4500rpm) si cealalta pana la 45km/h (si tot 4500rpm), si au aceeasi greutate, si presupunand ca nu rupe niciuna aderenta, inseamna ca prima e sensibil mai puternica decat a doua. Si anume, in medie cu 49% pe intervalul de turatie. Pentru simplul motiv ca una din ele produce in acelasi interval de timp o energie de 1.49 ori mai mare decat ailalta.

Daca sunt la fel de puternice, de grele, si de aderente si cu toate astea una accelereaza in acelasi timp la o viteza cu 20% mai mare inseamna ca una din ele e proasta si pierde putere pe undeva. Mecanica e simpla, nu se lasa pacalita usor.

Daca ar fi la fel de puternice, chiar daca una ar avea demultiplicarea de 1.2 ori mai mare decat cealalta, ar accelera mai repede pana la 45, dupa care ar schimba intr-a 2-a, iar cealalta pana la 55 ar recupera partial.

Ca timp de schimbare al vitezei, eu care sunt un sofer oarecare (fara sa fi ma fi antrenat zilnic) schimb undeva intre 0.35 si 0.4s, mi-am analizat niste loguri cu vag-comul. Sunt convins de exemplu ca Pista schimba mai repede decat mine, dupa ce l-am vazut pe aerodrom wink.gif

In plus aici vorbim de masini cu cutii automate, daca Range Roverul ala schimba vitezele in 2s e numa' bun de dat la gunoi...
mircanu

nu mai asociati marci de masini cu tipologii umane. e aiurea rau sa judeci o masina dupa propietari, ca vezi doamne e de manelist ca o are vali vijelie sau mai stiu eu ce virtuos al muzicii. sau bmw-ul este masina de pusti de bani gata care merge cu viteza.

iti iei masina care-ti place si in care te simti bine, care se pliaza pe nevoile tale. mie-mi place R Roverul (pe benzina) insa nu mi-l pot permite (ptr ca vreau unul nou). asta nu inseamna ca sunt bolnav dupa lux si vreau sa fiu cu sufrageria dupa mine. ca dovada ca am ales LC 150, o masina care e orice dar nu luxoasa. e mare dar nu e luxoasa deloc.
deci nu mai trageti concluzii gresite.
poate sa-ti placa o anumita masina fara sa fii mort dupa luxul ei, ci iti place sa o conduci, iti place cum arata si te simti bine in ea.

nu mi-o luati in nume de rau insa daca judecati o masina dupa poze si clipuri pe net nu o sa aveti niciodata o imagine/parere obiectiva despre masina in sine. e ca si atunci cand iti formezi o parere despre anumite tari pe care nu le-ai vizitat niciodata. cand ajungi acolo s-ar putea sa nu-ti mai placa sau sa fie peste asteptarile tale.
sugestia mea, daca aveti timp si acces, faceti un test drive cu RR si vedem daca mai aveti aceeasi opinie.

PS: clipul cu RR pe panta aia inclinata nu e fake. masina e foarte capabila in off-road.
uite un altul cu un LC 120 (prado) facand acelasi lucru.
http://www.youtube.com/watch?v=lyl7ytk1YIw





former_ozz
Ma da e evident ca- filmul ala iarba creste la 45 de grade. Unde ati vazut voi asa ceva?
mircanu
QUOTE (former_ozz @ Mar 5 2012, 03:04 AM) *
Ma da e evident ca- filmul ala iarba creste la 45 de grade. Unde ati vazut voi asa ceva?


o simpla cautare pe google iti raspundea la indoieli.
http://www.moegatle4x4trails.co.za/wabout.php

nu e nimic fake.
halflife
http://www.youtube.com/watch?v=aAT5TFk19Ng

Clipurile cu Lc si RRsport sunt editate , de la o rezolutie wide au fost facute un 4:3 de unde si unghiurile ascutite in imagine.IAr stanca se numeste Koos se Klim.

http://www.youtube.com/watch?v=aAT5TFk19Ng
mircanu

da, nene, insa nu a schimbat nimeni stanca aia. si tot masina aia o urca, adica RRover.
rezolutia s-a schimbat ptr ca probabil a fost filmat cu o camera care a filmat wide si site-ul cere o rezolutie mai mica. nu sunt expert, imi dau cu pararea la faza asta.

urcarile astea se fac in cadrul moegatle4x4. asa ca eu nu cred ca astia se apuca sa le smechereasca sa faca o faca o masina sa arate mai bine in ochii lumii.
in fine, eu nu mai caut sa conving pe nimeni ca RR e capabil off-road. eu stiu asta ca l-am vazut la treaba si nu a fost cu nimic mai prejos decat masinile din clasa sa.
i s-a creat o imagine de masina de lux, ptr ca e de lux, insa asta nu ionseamna ca si-a pierdut capabilitatile off-road.
James Kilowatt
@mircanu
Man, una din parantezele deschise in topicul asta a fost cea legata de imagine, in speta a unui om de afaceri. Asta inseamna fix judecarea (stupida si superficiala) a proprietarului functie de masina. Intr-o lume ideala imaginea nu ar conta; sau in niciun caz nu ar fi legata de masina, insa nu traim intr-o lume ideala.
Din motivul asta, eu cred ca un om de afaceri trebuie sa fie foarte atent la aspectul asta, daca pentru el imaginea e o prioritate. Daca nu... cu atat mai bine, respect smile.gif

RRover si-a pierdut capabilitatile on-road smile.gif)
mircanu

orice masina scumpa e asociata cu un om de afaceri.
judecata mea e ca un om de afaceri are bani peste medie si isi permite o masina mai scumpa decat media. astfel ca orice masina din clasa premium mi se pare adecvata. chiat ca e mercedes, bmw, audi, porsche, range rover, rollls royce sau bentley (in functie de cat de bine iti merge in afacerile pe care le faci).

tu daca vrei sa ai o imagine de intelectual rasat iti iei Renault Megane? ca asta e masina pe care o conducea Andrei Plesu la un moment dat.
sau bmw? ptr ca Gabriel Liiceanu e mare fan bmw.

vezi cat de ridicol e sa asociezi asa si sa judeci masinile in functie de propietari?

klm
Mi se pare doar mie sau in acest topic se discuta despre o masina al carei pret o face sa nu fie o alegere pentru Titi?
James Kilowatt
Stai nu te enerva, ca eu nu te contrazic. Dimpotriva, sunt 100% de acord cu tine, fix asta incerc sa spun si eu.
Mai mult, daca totusi e importanta imaginea pentru tine (evident, din motive profi, nu de frustrari personale) trebuie totusi sa fii atent, intrucat alegerile sunt riscante, unii pot interpreta altfel "mesajul" decat ai intentionat.

Habar n-aveam ca exista o imagine de intelectual teehee.gif Credeam ca astia ar trebui sa fie boemi...

Eu personal in cativa ani am trecut de la masina care a costat 1 furfun la una de 5, apoi de 10 si apoi de 30 furfuni, in decurs de 5 ani. Nu cred ca am avut timp sa mi se schimbe IQ-ul, numarul de carti citite sau lungimea p..lariei schimb la fel de radical cum mi s-a modificat bugetul pentru caruta. teehee.gif

Klm are dreptate, o dam in offtopici. Deci, care a mai ramas in competitie?
Superb pica din motive de scaune si interior, RRover din motive de buget. A mai ramas vreo masina noua in cursa? Ca daca nu, vom intra probabil in alt offtopic fara sfarsit, si anume noua vs sh...

@Titi
De ce nu-i propui tatalui tau sa-si faca cont, sa urmareasca si el discutia? Din cate inteleg participa serios la buget, nu? whistling.gif
mircanu
QUOTE (klm @ Mar 5 2012, 02:20 PM) *
Mi se pare doar mie sau in acest topic se discuta despre o masina al carei pret o face sa nu fie o alegere pentru Titi?


ti se pare. intre timp, titi a castigat la loto si oscileaza intre R Rover si Porsche Cayenne.


@james
nu ma enervez deloc bre. discut doar...
exista o imagine de orice: om de afaceri, intelectual, de boem (nu sunt acelasi lucru), de muncitor, de manelist, de artist etc. sa merg pana acolo incat sa asociez marci de masini cu fiecare dintre ele nu are nici o noima. asociez un segment de masini de o anumita valoare, utilitate insa nu marci si modele.

cum am zis, oamenii de afaceri implica o situatie financiara mai buna astfel ca se astepta de la ei sa-si poate permita lucruri din segmentul de lux/premium. faptul ca isi poate permite aceste lucruri de lux este o confirmare ca ii merge bine in afaceri si conteaza in relatiile cu alti oameni de afaceri. vrei sa faci afaceri cu unu caruia ii merge bine si asta se vede pe el.
imginea este importanta in cazul lor, insa depinde si de anvergura omului de afaceri.
nu orice propietare de butic tre sa umble in mercedes, ca vezi doamne e om de afaceri si el, si tre sa aiba imagine buna cand se duce sa negocieze si sa semneze contracte. astfel ca discutia e foarte relativa si difera de la caz la caz. nu exista reguli, doar perceptii diferite.
fiecare isi cumpara ce-i place si ce-si permite.

@titi
imi cer scuze ptr toate divagatiile la care am contribuit si eu din plin.


Titi1988
QUOTE (mircanu @ Mar 5 2012, 11:48 AM) *
QUOTE (klm @ Mar 5 2012, 02:20 PM) *
Mi se pare doar mie sau in acest topic se discuta despre o masina al carei pret o face sa nu fie o alegere pentru Titi?


ti se pare. intre timp, titi a castigat la loto si oscileaza intre R Rover si Porsche Cayenne.





sa ai gura de aur!!!! whistling.gif
@ klm mai este pana gasesc eu o masina, in primul rand trebuie sa vand nissanul( si primera se vinde foarte greu la un pret bun, nu am de gand sa dau o masina buna la un pret de nimic)
doar am trecut cu fratele meu pe range rover sa rezolvam un pariu in legaruta cu RR evoque. l-am castigat desigur, si m-a pus naiba sa ma urc in RR Sport ninja.gif . m-am indragostit de masina pe loc,
@JK are incredere in mine. Si nissan-ul tot ideea mea a fost. mai pe scurt, ce masina zic eu aia se cumpara
klm
Cu discutia legata de imagine intram pe un teren extrem de minat.
Dau doar exemplul ceasurilor: un om atent la imaginea pe care o transmite (daca tot ati intrat in zona banilor multi, adaugam si criteriul acesta) nu va alege niciodata Seiko Ananta (frumos, bun, scump, tot ce vrei) ci Omega sau orice alta marca elvetiana in acelasi interval de pret sau chiar mai ieftin.
Aceeasi persoana va alege - din toate marcile enumerate mai sus - Land/Range Rover sau G; altceva nu exista pentru el daca vrea sa aiba cu cine merge la vanatoare de mistreti.
Iar in afara cazului in care unii dintre noi voi avem aveti indecent de multi bani, cred ca parerile noastre cele pertinente ar fi desprinse din filme, carti si povestirile cu printi.

Titi, o masina cu vechime de 1 an si maxim 25k km (leasing) ar trebui sa fie cu vreo 30% mai ieftina decat una noua. Cred ca X3 v-ar multumi (mai putin spatiul de pe locurile din spate).
HalbaSus
Una din chestiile care nu imi place la masina mea e imaginea proiectata. Ca e un mercedes alb... si de multe ori cand ma intalnesc pentru prima data cu cineva ma gandesc sa parchez mai departe sa nu ma vada ca ma dau jos dintr-o masina atat de manelistica. Ca norocul insa manelistii adevarati au trecut la Audi-uri si/sau SUV-uri, iar masinile albe incep sa devina din ce in ce mai comune si nu mai sar in ochi ca si acum cativa ani, deci incet incet se mai curata si imaginea masinii mele.
Cred ca exista 2 tipuri de judecata valorica asociata masinilor:
1. Cei care in general nu sunt interesati de masini (spre exemplu majoritatea femeilor) care impart masinile in 3 categorii: ieftine/vechi - posesor cu venituri mici-medii, scumpe/noi - posesor bogat, exotice - posesor foarte bogat si eventual excentric.

2. Cei pasionati de masini care impart oamenii in vreo 10 categorii (si o groaza de subcategorii) in functie de masina detinuta.
James Kilowatt
@Titi
Ia-ti Audi, ca asta macar se scrie cum se citeste 36182451.gif
former_ozz
Bai eu cred ca in Romania e o distorsiune teribila data de termenul "om de afaceri". De unde bataile de cimp de pe acest topic.
Om de afaceri <> liber intreprinzator in sensul de om care nu e angajat la altii.
Un contractor, avocat, doctor, dentist, uneori inginer, proiectant, consultatnt, arhitect, mic comerciant, proprietar de firma mica, e liber profesionist, dar face bani cam cit un angajat normal. Poate mai mult decit ar face el ca angajat dar nu miloane peste milioane. astia sint marea majoritate.
Pe de alta parte sint angajati care fac mai multi bani decit majoritatea micilior profesionsiti.

Din ce am citit eu pina acum tatal lui Titi e un om care munceste mult, care participa direct in proiectele pe care le are, si care are o mina de angajati. Aici genul asta de liber intreprinzator se cheama contractor. Masina lor e un pick up de genul RAM 1500 sau 2500 sau un Ford F150/250.

Pai daca vine unul sa-mi faca casa in Mertzan sau RRS asta ma ia risul si-l dau afara pe usa biggrin.gif. Din mai multe motive: de unde are banii, trage in tzeapa clientii? are multe afaceri simultan, deci nu participa si nu se ocupa ci lasa un trepadus? nu stie ce sa faca cu banii, se gospodareste prost si cheltuie peste posibilitati, poate si din bugetul meu iese?

dinpoplaca
QUOTE (former_ozz @ Mar 5 2012, 11:44 AM) *
Din ce am citit eu pina acum tatal lui Titi e un om care munceste mult, care participa direct in proiectele pe care le are, si care are o mina de angajati. Aici genul asta de liber intreprinzator se cheama contractor. Masina lor e un pick up de genul RAM 1500 sau 2500 sau un Ford F150/250.

Pai daca vine unul sa-mi faca casa in Mertzan sau RRS asta ma ia risul si-l dau afara pe usa biggrin.gif.



Ca-cam-asa OZZ thumbsup.gif
Si pe mine ma distreaza lipsa de realism din romania. Totul e imagine.

La banii si prioritatile care ar trebuii sa le aibe romanii, tinand cont de situatia financiara, taxe, pretul benzinei, nici nu cred ca ar trebuii sa existe Reprezentante Land Rover.
Ca sa-ti permiti asa ceva ar trebuii sa faci peste 100.000 euro pe an, si in romania nu stiu cati fac atat, dar toti viseaza in mod nerealist.

QUOTE (former_ozz @ Mar 5 2012, 11:44 AM) *
Pai daca vine unul sa-mi faca casa in Mertzan sau RRS asta ma ia risul si-l dau afara pe usa biggrin.gif.


Si-l intrebi ce sa intamplat cu masina lui biggrin.gif
former_ozz
QUOTE
o simpla cautare pe google iti raspundea la indoieli.
http://www.moegatle4x4trails.co.za/wabout.php

nu e nimic fake.


Ce e neclar din ce am scris eu? Iarba creste vertical! Camera e inclinata ca sa dea senzatii mai tari. N-am spus ca e fake. Panta aia poate fi urcata de orice masina cu reductor si AWD (diferebtialul blocant nu pare o necesitate), poate chiar RWD.

Am fost si eu la schi si la munte si de multe ori pozele ieseau cam neimpresionante, adica panta parea cam orizontala, deci trebuia sa inclin aparatul. Daca te uiti la copaci/iarba se vede.
GoldnSlitz
masina perfecta pt un om de afaceri care munceste....?
Dacia Logan Pick-up!....atat de ieftina ca o poti schimba si dupa un an daca cedeaza la tavaleala si iese din garantie...

Si fiind un om de afaceri, realizat sau nu pe deplin, isi poate permite si o a doua masina..."de duminica", decapotabila eventual caci subscriu parerii lui james kilowatt.
former_ozz
QUOTE
Si pe mine ma distreaza lipsa de realism din romania. Totul e imagine.


Chiar mai rau de atit. Totul e imagine GRESITA. In loc sa arati ca esti un om chibzuit si muncitor (masina ieftina si practica) te chinui sa arati ca esti ceva complet nepotrivit cu profesia. Cum naiba sa vina contrsuctorul de case in masina de 70kE? De unde sa aiba banii aia? Nu sperie clientul? Daca era constructor de zgiriie nori intelegeam, dar si aia cind se duc sa vada cum merge treaba se imbraca de santier si au masini de santier.
Acum citeva spatamini vorbeam cu un nene de la Bank of America care da credite ca sa incepi o afacere mica (pentru oameni care si ca angajati, inainte de a incepe afacerea, fac 100-200k$/ pe an). Imi spunea ca clientul pe care il vor ei are o Honda Civic sau Toyota Camry veche de 10 ani. Poa sa fie si zgiriiata. Daca vii cu o masina prea scumpa e un punct in minus.
HalbaSus
Hai sa nu picam in nici una din extreme.
Sunt de acord ca nu da bine sa vina constructorul de case cu range rover, nu (doar) pentru ca ar costa 70.000, ci pentru ca asta denota ca habar nu are de legile fizicii si pe deasupra nu are nici cel mai mic simt estetic. Deci probabil o casa construita de el va fi foarte urata, va fi un cosmar energetic si se va darama la primul vant lateral serios.
Pe de alta parte nici treaba cu "sa am masina veche de 10 ani ca sa se vada ca sunt om cinstit si muncitor" nu mi se pare corecta. In primul rand nu e valabila peste tot (am auzit si povestiri opuse, ale unor oameni care pana umblau in dacie nu ii baga nimeni in seama, dar dupa ce si-au luat un volvo au devenit brusc mult mai convingatori), iar in al doilea rand daca imi doresc o masina si mi-o permit nu voi sta sa analizez ce imagine e proiectata in societate. Ahhh... ca nu am bani sa intretin o dacie dar eu imi iau bemveu second asta e deja alta problema...
mircanu
QUOTE (HalbaSus @ Mar 5 2012, 11:47 PM) *
Hai sa nu picam in nici una din extreme.
Sunt de acord ca nu da bine sa vina constructorul de case cu range rover, nu (doar) pentru ca ar costa 70.000, ci pentru ca asta denota ca habar nu are de legile fizicii si pe deasupra nu are nici cel mai mic simt estetic. Deci probabil o casa construita de el va fi foarte urata, va fi un cosmar energetic si se va darama la primul vant lateral serios.


hahaha. pai ce ai zis tu e alta extrema.
sa te blestem sa te pricopsesti cu un range rover superjaraj (sau cum s-o scrie corect....supercharged, parca)? si sa fii silit sa o folosesti zilnic cel putin 2 ani.

hai s-o lasam in pace pe masina asta ca sughita degeaba. nu de alta, dar nu intra in bugetul lui titi. la banii aia iti iei mai repede un apartament, il inchiriezi si din chirie platesti rata la un golf.
titi, ce zici de dacia lodgy?
Titi1988
Mircanu.. Stii replica aia: vrei o palma? laugh.gif lodgy ii hidos!!! Si ii dacie. Cred ca merg pana la vw sa vad passat cc-ul. Si mai am in plan c5. Vreau sa simt cu posteriorul meu fotoliile smile.gif
dinpoplaca
QUOTE (HalbaSus @ Mar 5 2012, 02:47 PM) *
Pe de alta parte nici treaba cu "sa am masina veche de 10 ani ca sa se vada ca sunt om cinstit si muncitor" nu mi se pare corecta.


Nu arata ca esti on cinstit, ci doar ca ai ceva creier. Cum tu, care vrei incepi o afacere vi la mine sa-ti dau bani inprumut, cant tu banii tai i-ai investit intr-o masina?

Am ceva neam in romania care pentru vreo 7 ani a mers cu aceeasi masina. toata lumea care-l cunostea spunea ca e zgarcit. Area bani si nu-si cumpara o masina mai tare. Avea un ww Jeta. Dupa vreo 10 ani a constrit cateva case, apartamente, a mai vandut din ele etc. dupa vre-o 10 ani si-a reconstruit casa si si-a facut una tare + si-a luat o masina tare.
Numai dupa ce a vazut ca isi permite casa si masina si le-a cumparat.

Trebuie sa ai prioritati: daca vrei sa fi smecher atunci cumperi masina; daca vrei sa-ti construiesti un viitor, atunci investesti banii acolo unde terbuie.
HalbaSus
mircanu, eu cred ca tu erai bineintentionat in "blestemul" tau insa masina pe care o conduc acum este mai rapida, mai comfortabila si mai frumoasa decat ranj rover sport supersarjd, deci chiar nu imi doresc sa conduc asa ceva.

Si nu cred ca am exagerat deloc, in opinia mea ranj roveru e urat cu spume, deci nu as lasa pe cineva cu range rover sa imi deseneze casa. In ceea ce priveste eficienta termica iar nu cred ca cineva care conduce un ranj rover poate fi cat de putin interesat de gradul de izolatie, consumul de energie, sau eficienta. Iar cunostintele de fizica ne spun ca o masina foarte grea, inalta si cu o aerodinamica de caramida nu poate fi o masina buna din varii motive, cineva care nu isi da seama de asta s-ar putea sa i se para o idee buna sa construiasca o casa inaltata pe 2 piloni subtiri amplasati pe aceeasi parte a cladirii pe motiv ca arata foarte cool si are o vedere mai buna.
James Kilowatt
@Halbasus
Din pledoaria ta deduc ca ti-ai construi casa cu un posesor de Prius smile.gif
22nst
La asta nu m-am gandit 36182451.gif
Mie mi-a construit garajul un posesor de S Klass si Cadillac Escalade 36182451.gif
klm
CITAT(former_ozz @ Mar 5 2012, 09:05 PM) *
In loc sa arati ca esti un om chibzuit si muncitor (masina ieftina si practica) te chinui sa arati ca esti ceva complet nepotrivit cu profesia.
[...]
Imi spunea ca clientul pe care il vor ei are o Honda Civic sau Toyota Camry veche de 10 ani.

Nu crezi ca te contrazici pe undeva?
CITAT(former_ozz @ Mar 1 2012, 06:38 AM) *
Bag insa mina in foc ca in cel mult un an sau 2 incepe bataia de cap. O mai tin 1-2 ani si o dau. O sa aiba 8 ani.

Adica - dupa standardele tale - a tine o masina mai mult de 8 ani inseamna lipsa de logica insa o masina de 10 ani arata ca "esti om chibzuit si muncitor".
Vrei sa detaliezi putin?
Titi, am uitat sa te intreb: de Quasquai ce zici?
dinpoplaca
QUOTE (klm @ Mar 5 2012, 03:53 PM) *
QUOTE (former_ozz @ Mar 5 2012, 09:05 PM) *
In loc sa arati ca esti un om chibzuit si muncitor (masina ieftina si practica) te chinui sa arati ca esti ceva complet nepotrivit cu profesia.
[...]
Imi spunea ca clientul pe care il vor ei are o Honda Civic sau Toyota Camry veche de 10 ani.

Nu crezi ca te contrazici pe undeva?


Idea nu e sa ai masina de 10 ani. Idea e sa nu mergi cu "S Klass si Cadillac Escalade" si sa ceri bani inprumut.
Titi1988
QUOTE (klm @ Mar 5 2012, 08:53 PM) *
[
Titi, am uitat sa te intreb: de Quasquai ce zici?


mic.. urat.. nu-mi place!! eu sincer vad 2 optiuni la problema mea:
1. cumparam o berina ( cu 4x4, fara) comfortabila, puternica frumoasa pe care sa o conduca toata lumea( un fel de primera upgrade.. doar asta cautam pana la urma) + un amarat de vitara pentru hai hui pe munti
2. isi cumpara ai mei ceva SUV mediu 4x4 diesel care face suta in 13 secunde.. iar eu peste 2-3 ani imi cumpar o masina doar pentru mine.

prefer 1 sincer pentru ca in cazul 2 masina mea o sa fie una mai veche, nu o sa am bani sa iau ce vreau etcetera etcetera
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.