Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreau masina perfecta
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
James Kilowatt
Sa stii ca superbul sta destul de bine in curbe. Dealtfel, are rezultate surprinzator de bune si pe circuit, insa sunt sigur ca aia de pe fastestlaps nu au testat-o cu pneurile eco biggrin.gif E destul de bine echilibrata si mai neutra in viraje decat unele masini "sport". Eu pe circuit am testat doar fwd-ul care sufera de lipsa de motricitate la accelerare (amplificata si de pneurile eco) la iesirea din viraje, insa ceva imi spune ca variantele cu awd ar putea fi interesante (cu conditia sa nu fie cu suspensii inaltate, care sunt disponibile in optiune). Pacat ca n-au pus macar un LSD pe variana fwd, ci doar mizeria aia de "edl".

Si cum ziceam mai devreme, pacat ca nu au pus niste saune de Audi sau macar de Exeo.

Diferenta de portbagaj intre octavia si superb e de 5L in favoarea superbului (565vs 560l). Adica, insignifiant, si octavia are portbagaj la fel de mare. cu toate astea, masina e cu 30cm mai lunga, (are 4.8x m) iar spatiul asta il regasesti in habitaclu.

Nu prea e insa masina pe care sa vrei sa o parchezi in orasele €uropenesti construite pe vremea cand trasuri aveau doar burghezo-mosierii biggrin.gif

former_ozz
QUOTE
Asta doar daca nu vrei sa-ti bagi mana prin ea. Ce costa la service 500$ probabil ca poti face tu singur cu 50$.


E foarte discutabil si depinde de la caz la caz.
Eu pina acum am descoperit ca service-ul profesionist e mult mai ieftin decit ce fac eu in mare parte din cazuri.

Chestiile foarte simple pe care pot sa le fac singur foarte usor sint gratis sau costa un maruntis deci nu merita. Nu ma duc special pentru ele, dar cind ajung acolo il pun p-ala sa faca si asta daca nu ma deranjeaza sa merg fara reparatie o vreme.
Chestiile mai grele nu merita din diferite motive: ca si ora mea de munca e pretioasa, ca timpul meu liber e limitat, ca mie imi ia mult mai mult decit le ia lor si ca dupa aia imi ramin suruburi in plus smile.gif, ca eu nu pot sa ridic masina si nici nu ma gindesc sa ma tirii sub masina etc.

Pe de alta parte sint chestii pentru care nu merita nici sa te deplasezi la service pentru ca nici mie nu-mi iau mai mult de o ora si-s simple si economisesc 1-200$, dar nu la alea ma refer. In general insa pretul la service e destul de corect.

mircanu

impresiile mele ochiometrice, fara sa fi testat masina imi sunt confirmate de tine, ceea ce ma bucura.
fara a fi subiectiv, cum ti se pare masina ta in romania unde tre sa depasesti tot timpul si drumurile sunt virajate? e comoda?
Titi1988
pe mine sincer sa fiu.. superbul nu m-a impresionat. ma gandeam ca o sa urc intr-o limuzina serioasa ( 28.000 euro sunt bani ) dar scaunele sunt sub primera, cele de pe leon-ul iuliei sunt mult mai profilate si mai comfortabile. finisajele la interior la fel ca si la nissan, acelasi plastic, acelasi feeling. Am fost cu A6-le din 2007 al unui prieten si vreau sa zic ca ii diferenta cer pamant A6-superb. aia numesc eu o LIMUZINA! de fiecare data cand ma urcam in masina aia incepeam sa ating tot ce apucam, sa ma joc cu butoanele, sa dau jos geamurile... imi aducea zambetul pe buze. Eu nu o sa mai am ce cauta la skoda. Am zis ca trec peste imaginea batrana si posomorata gasind un interior care sa ma incante dar nu a fost asa. Am fost pana la opel sa vad scaunele exceptionale cu care se lauda ei dar nu aveau insignia in showroom. M-am enervat si saptamana urmatoare merg la citroen sa ma asez in fotoliile din C5 thumbsup.gif Ca sa gasesc ceva peste primera in materie de interior si comfort cred ca trebuie sa mai urc o treapta, adica=> audi=> masina second hand.
former_ozz
Eu nu inteleg ce au drumurile din Ro cu lungimea unei masini. In Ro merg si tirurile. Si S classe. Si A8L. Si multe masini mult mai lungi.
Problema cred ca apare in oras de exemplu cind vrei sa o intorci in U pe un drum ingust. Dar nici acolo nu depinde asa tare de lungime.
DRAGOS
QUOTE (Titi1988 @ Mar 2 2012, 12:37 AM) *
pe mine sincer sa fiu.. superbul nu m-a impresionat. ma gandeam ca o sa urc intr-o limuzina serioasa ( 28.000 euro sunt bani ) dar scaunele sunt sub primera, cele de pe leon-ul iuliei sunt mult mai profilate si mai comfortabile. finisajele la interior la fel ca si la nissan, acelasi plastic, acelasi feeling. Am fost cu A6-le din 2007 al unui prieten si vreau sa zic ca ii diferenta cer pamant A6-superb. aia numesc eu o LIMUZINA! de fiecare data cand ma urcam in masina aia incepeam sa ating tot ce apucam, sa ma joc cu butoanele, sa dau jos geamurile... imi aducea zambetul pe buze. Eu nu o sa mai am ce cauta la skoda. Am zis ca trec peste imaginea batrana si posomorata gasind un interior care sa ma incante dar nu a fost asa. Am fost pana la opel sa vad scaunele exceptionale cu care se lauda ei dar nu aveau insignia in showroom. M-am enervat si saptamana urmatoare merg la citroen sa ma asez in fotoliile din C5 thumbsup.gif Ca sa gasesc ceva peste primera in materie de interior si comfort cred ca trebuie sa mai urc o treapta, adica=> audi=> masina second hand.


eu zic sa te duci sa te urci in accord, s-ar putea sa-ti placa. scaunele cel putin sunt geniale smile.gif

problema e ca nu au motorizarile pe care le cauti tu si nici 4X4.

oricum, eu zic ca ai asteptatri mult prea mari de la skoda. cat a costat A6-le ala de nou, cu care comapri tu superbul?

Otto73
QUOTE (DRAGOS @ Feb 26 2012, 10:47 AM) *
Stiu un tip de pe froumul honda care a avut de-a lungul timpului vreo 5 honde. A vrut la un moment dat CR-V, dar i s-a parut putin cam scump la momentul ala(anul trecut) si a luat un sportage. Acum nu stie cum sa scape de ea la un pret decent. 20.000km si numai probleme, de la calitatea fabricatiei interiorului pana la ECU, electronica, sistemul audio.

Nu ti-ai pus niciodata intrebarea de ce kia si hyundai sunt atat de ieftine? Orice alt SUV compact cu dotarile si motorul ala ajung la 40k euro lejer.

Eu iti recomand cu cea mai mare caldura CR-V. Am unul in familie din 2007, luat SH in 2011, dar am mai mers si cu altele. O masina foarte robsusta, fiabila, foarte ok pe sosea. In off-road nu e cine stie ce, dar pe unde am bagat-o eu si-a facut treaba(zapada pana dincolo de praguri, ceva noroaie, balti maricele, etc, fara off-road extrem)

Cred ca bati campii la discutia asta atat privind Hyundai-Kia cat si CR-V-ul.
Otto73
QUOTE (dinpoplaca @ Mar 1 2012, 04:11 PM) *
QUOTE (former_ozz @ Mar 1 2012, 12:38 AM) *
Experienta mea e asa:
1. Am o masina de 9 ani. O tura cu ea prin service ma costa lejer 500$, uneori 1000. Si le face macar o data pe an.

Asta doar daca nu vrei sa-ti bagi mana prin ea. Ce costa la service 500$ probabil ca poti face tu singur cu 50$.

La mine la hyundai cea mai scumpa reperatie a fost un senzor de la axa cu came care a costat vreo 54$. Daca mergeam la service intr-adevar era 500$.

Scuze de off-topic dar imi place sa incurajez oameni sa repare la masina lor chestii simple.

Eu te contrazic aici.
Tu nu ai pus la socoteala timpul tau (costul timpului tau)
Otto73
QUOTE (Titi1988 @ Mar 1 2012, 05:37 PM) *
Eu nu o sa mai am ce cauta la skoda. Am zis ca trec peste imaginea batrana si posomorata gasind un interior care sa ma incante dar nu a fost asa.

Dar sincer sa fiu superbul e mai bun la orice capitol decat masinile enumerate in semnatura.

QUOTE (former_ozz @ Mar 1 2012, 05:33 PM) *
QUOTE
Asta doar daca nu vrei sa-ti bagi mana prin ea. Ce costa la service 500$ probabil ca poti face tu singur cu 50$.


E foarte discutabil si depinde de la caz la caz.
Eu pina acum am descoperit ca service-ul profesionist e mult mai ieftin decit ce fac eu in mare parte din cazuri.

Chestiile foarte simple pe care pot sa le fac singur foarte usor sint gratis sau costa un maruntis deci nu merita. Nu ma duc special pentru ele, dar cind ajung acolo il pun p-ala sa faca si asta daca nu ma deranjeaza sa merg fara reparatie o vreme.
Chestiile mai grele nu merita din diferite motive: ca si ora mea de munca e pretioasa, ca timpul meu liber e limitat, ca mie imi ia mult mai mult decit le ia lor si ca dupa aia imi ramin suruburi in plus smile.gif, ca eu nu pot sa ridic masina si nici nu ma gindesc sa ma tirii sub masina etc.

Pe de alta parte sint chestii pentru care nu merita nici sa te deplasezi la service pentru ca nici mie nu-mi iau mai mult de o ora si-s simple si economisesc 1-200$, dar nu la alea ma refer. In general insa pretul la service e destul de corect.

Bine punctat
dinpoplaca
QUOTE (Otto73 @ Mar 1 2012, 10:24 PM) *
QUOTE (dinpoplaca @ Mar 1 2012, 04:11 PM) *
QUOTE (former_ozz @ Mar 1 2012, 12:38 AM) *
Experienta mea e asa:
1. Am o masina de 9 ani. O tura cu ea prin service ma costa lejer 500$, uneori 1000. Si le face macar o data pe an.

Asta doar daca nu vrei sa-ti bagi mana prin ea. Ce costa la service 500$ probabil ca poti face tu singur cu 50$.

La mine la hyundai cea mai scumpa reperatie a fost un senzor de la axa cu came care a costat vreo 54$. Daca mergeam la service intr-adevar era 500$.

Scuze de off-topic dar imi place sa incurajez oameni sa repare la masina lor chestii simple.

Eu te contrazic aici.
Tu nu ai pus la socoteala timpul tau (costul timpului tau)

Bineinteles ca le-am pus thumbsup.gif
Nimeni de aici nu cred ca face 500$ in 2 ore, si ia mai mult timp sa suni sa vina sa-ti ia masina si sa o transporte pana la mecanic, sa repari ce ai de reparat, si sa vi inapoi acasa, decat sa o repari singur daca stii.
In cazul meu magazinul de piese auto e cam la 1 Km departare, deci nu face sens sa dau la un mecanic de 10 ori mai multi bani.
Toate reparatiile pe care le-am facut la hyundai + schimb de ulei si filtre la motor + schimb de ulei la cutia de viteze automata + filtru din baia de ulei + cureaua de distributie in 10 ani si peste 212000km nu m-au costat mai mult de 500$, total; Deci se merita, cel putin aici, unde piesele sunt ieftine.

Scuze iar sunt off-topic ...
dinpoplaca
Trebuie sa ma corectez: in afara de cauciucuri cred ca tot ce am bagat in masina au fost aprox 700$ si nu 500$.

Acum revenind la subiect, daca nu cumparam Prius as fi cumparat un Hyundai , pentru ca arata bine, sunt ieftine, consuma putin, etc. NU mi se pare justificat sa dau o gramada de bani in plus numai pentru marca.
Pretul de achizitie cred ca conteaza cel mai mult, + ca ai garantia.

Titi nu cred ca o sa te decizi niciodata. Daca te uiti si la scaune,..... Eu niciodata nici macar nu m-am gandit la scaune thumbsup.gif ; Nu cred ca sunt importante.
Cand mi-am cumparat saltea la pat in schimb am dat 2000$ pe doua saltele, casa pot sa ma odihnesc. Una pentru patul nostru si una pentru camera musafirilor. Tratam musafiri ca si pe noi. thumbsup.gif Scaunele la masina.....
DORU
@mircanu: Octavia 2 s-a lansat in 2005 iar RS prin 2006, asa ca nicicum nu se aduna 10 ani, in curand doar 6 smile.gif
Iar design-ul este inca f actual si apreciat in Europa...nu stiu cu ce compari exact cand afirmi ca e batranesc unsure.gif

@titi: Superb-ul nou are cateva lucruri cu care eclipseaza A6-le de care vorbesti tu...sigur ca gusturile nu se discuta, iar daca ar fi sa alegem fiecare din noi ar lua altceva, insa pt mine grupul VAG a picat in disgratie.
getodac
QUOTE (DORU @ Mar 2 2012, 08:34 AM) *
........ insa pt mine grupul VAG a picat in disgratie.


Pai arunci o vorba si ne lasi in suspans... detalii... confused.gif
mircanu
QUOTE (DORU @ Mar 2 2012, 11:34 AM) *
@mircanu: Octavia 2 s-a lansat in 2005 iar RS prin 2006, asa ca nicicum nu se aduna 10 ani, in curand doar 6 smile.gif
Iar design-ul este inca f actual si apreciat in Europa...nu stiu cu ce compari exact cand afirmi ca e batranesc unsure.gif


sa nu ne amagim. skoda nu a schimbat mai nimic la design de cand a iesit octavia pe piata. in 2000 a avut un face-lift, de aia am zis ca de 10 ani este aceeasi.
uita-te cum au evoluat la design alte masini in 10 ani. vw golf, polo,passat, honda civic......

eu unul tot consider RS-ul o masina atractiva insa doar ptr ca ca este un sedan sport. altfel, cu un motor normal si fara kit-ul exterior ar fi o masina f plictisitoare.
Skoda are nevoie de design-uri noi sau sa faca un contract cu giugiaro/pinifarina ptr cateva modele.
AlexTM
Cred ca vorbiti de masini diferite.
Facelift in 2000 a fost la Octavia 1 si a fost insignifiant (stopuri, putin pe la grila din fata ...)
Doru vorbea de Octavia 2, care e cu totul alta masina fata de 1.
Titi1988
in momentul in care faci buc-cluj in aceeasi zi.. crede-ma scaunele sunt foarte importante. am fost cu dacia MCV si cand am ajuns inapoi ma durea spatele si fundul de nu mai imi venea sa stau jos. direct la somn m-am dus. Dar cand am fost cu nissan-ul... alta viata. Nicio problema, comod, nicio durere. Tatal meu dormea in spate ( atat de mult ii place bacheta, in logan nu poate dormi nici gand pe bancheta) si bancheta la superb ii tare.
@Otto mai putin la scaune si plasticuri, in rest sunt de acord
A6-le a fost 22.700 euro din Germania cumparat acum 2 ani si pana astazi nu a avut nicio problema cu el. A facut 30.000 km si 2 revizii, in rest merge perfect.

Stiu ca o sa fie o alegere grea, stiu ca o sa tina foarte mult pana vand nissanul la pretul dorit de mine dar partea buna ii ca nu sunt nevoit sa il dau. Daca nu primesc cat vreau il tin si cand o sa am bani fara sa-l vand cumparam altceva. Nu-i stres. thumbsup.gif Tatal meu tot vrea sa il dea ca deja ii vechi, ca o sa pice piese etc. el este mai fericit ca are o rata de cateva sute de euro pe luna la o masina noua decat sa se tot strice una veche si sa o duca la service dry.gif ( ca la nissan nu s-a stricat nimic inca... considera noroc 36182451.gif )
DORU
QUOTE (getodac @ Mar 2 2012, 09:58 AM) *
QUOTE (DORU @ Mar 2 2012, 08:34 AM) *
........ insa pt mine grupul VAG a picat in disgratie.


Pai arunci o vorba si ne lasi in suspans... detalii... confused.gif


Marketing-ul este rege, tehnica e intr-o continua "degradare" (sist electronice scumpe si nefiabile iau locul sist mecanice consacrate si fiabile).

Se fac masini repede si multe, nu si bine (din 2005-2006 incoace este disperant).

In rest, merg inca vanzarile, dar in ritmul in care clientii noi "se frig" cu lucruri grave la masini noi de la 18-20.000 euro... viitorul nu prea suna bine. Nu generalizez dar s-au inmultit alarmant "cazurile" si "exceptiile" !

QUOTE (mircanu @ Mar 2 2012, 10:38 AM) *
QUOTE (DORU @ Mar 2 2012, 11:34 AM) *
@mircanu: Octavia 2 s-a lansat in 2005 iar RS prin 2006, asa ca nicicum nu se aduna 10 ani, in curand doar 6 smile.gif
Iar design-ul este inca f actual si apreciat in Europa...nu stiu cu ce compari exact cand afirmi ca e batranesc unsure.gif


sa nu ne amagim. skoda nu a schimbat mai nimic la design de cand a iesit octavia pe piata. in 2000 a avut un face-lift, de aia am zis ca de 10 ani este aceeasi.
uita-te cum au evoluat la design alte masini in 10 ani. vw golf, polo,passat, honda civic......

eu unul tot consider RS-ul o masina atractiva insa doar ptr ca ca este un sedan sport. altfel, cu un motor normal si fara kit-ul exterior ar fi o masina f plictisitoare.
Skoda are nevoie de design-uri noi sau sa faca un contract cu giugiaro/pinifarina ptr cateva modele.


Ti-a raspuns AlexTM la nelamurire smile.gif

In privinta design-ului, lasand la o partea caracterul subiectiv al acestuia, da-mi voie sa-ti spun ca inca de la modelul Skoda Favorit domnul Giugiaro si-a pus amprenta si la Skoda smile.gif

Iar in cazul meu, nu stiu cat de atipic, un design reusit dar coroborat cu alte nereusite (lipsa economicitate, dinamica slaba sau fiabilitate indoielnica), nu ma va convinge sa cumpar doar o carcasa faina smile.gif
AlexTM
Esti suparat rau pe VAG smile.gif
By-the-way, uitasem ca si Octavia 2 a avut deja un facelift, acu un an sau doi. Care a fost mult mai important decat faceliftul din 2000 de la Octavia 1.

Oricum, daca Superbul sare din schema si nici Scout-ul nu e suficient de atractiv, varianta pe care as merge eu ar fi the good-old second smile.gif
DRAGOS
QUOTE (Otto73 @ Mar 2 2012, 04:18 AM) *
QUOTE (DRAGOS @ Feb 26 2012, 10:47 AM) *
Stiu un tip de pe froumul honda care a avut de-a lungul timpului vreo 5 honde. A vrut la un moment dat CR-V, dar i s-a parut putin cam scump la momentul ala(anul trecut) si a luat un sportage. Acum nu stie cum sa scape de ea la un pret decent. 20.000km si numai probleme, de la calitatea fabricatiei interiorului pana la ECU, electronica, sistemul audio.

Nu ti-ai pus niciodata intrebarea de ce kia si hyundai sunt atat de ieftine? Orice alt SUV compact cu dotarile si motorul ala ajung la 40k euro lejer.

Eu iti recomand cu cea mai mare caldura CR-V. Am unul in familie din 2007, luat SH in 2011, dar am mai mers si cu altele. O masina foarte robsusta, fiabila, foarte ok pe sosea. In off-road nu e cine stie ce, dar pe unde am bagat-o eu si-a facut treaba(zapada pana dincolo de praguri, ceva noroaie, balti maricele, etc, fara off-road extrem)

Cred ca bati campii la discutia asta atat privind Hyundai-Kia cat si CR-V-ul.


Serios? In care parte bat campii?

In aia in care vorbesc de masina MEA si parerea MEA despre ea?

In aia in care in care spun ca orice alta masina din categoria aia e mai scumpa cu 30-40%?

Sau in aia in care povestesc de un caz particular cu probleme la o Kia Sportage pe care o stiu?

@Titi, a facut 30 mii km in 2 ani fara nicio problema. Tu cat o sa faci in aceasi 2 ani? Daca e vorba tot de 15 mii atunci nu mai sta pe ganduri, un SH de 2-3 ani e masina potrivita pt tine smile.gif
O masina second de genul asta se merita la 15.000/an, dar la 50mii km an o sa te rupa in 2 ca si costuri.
James Kilowatt
In privinta scaunelor la superb eu sunt de acord cu Titi, nu dau pe dinafara la niciun capitol. Mie imi plac mai mai tari, si nu ma deranjeaza insa asta e chestie de gust. Sunt de acord ca lipsa sustinerii laterale e un minus. Sunt de acord si ca designul exterior nu e cam sters pentru unii si de-a dreptul urat pentru altii biggrin.gif

Pe de alta parte nu sunt de acord cu calitatea materialelor. Nu are nimic in minus fata de marcile premium care costa cu 50% in plus. Zone cu plastic de tic-tac sunt putine si sunt prezente si in masini premium, m-am urcat intr-un E-Klasse nou si am fost suprins sa vad ca e prezent si acolo.
Serie 3 entry-level are mai multa zone acoperita cu plastic naspa decat Superbul, si vorbesc de Ambiente, nu de Elegance.

Pe de alta parte chestia cu SH-ul mi se pare in continuare aiurea in cazul unui businessman. In primul rand nu iti permiti sa ai probleme, si in al doilea rand nici imaginea nu e (in ochii mei) una favorabila. Daca iti permiti un A6, go for it. Daca nu, cauta ceva mai ... pragmatic.

Eu daca as fi client as prefera pe cineva cu Primera decat cu A6 sh, mai ales daca e un tanar ca Titi. Ala cu Primera e un tip pragmatic, la inceput de drum, si cand esti la inceput intr-un business si vrei sa iti atragi si sa iti pastrezi clientii esti foarte atent cu ei si nu dai rasoale. Cand ai 3 clienti nu vrei sa risti sa pierzi niciunul si esti flexibil, cand ai 3000 e altceva.
Ala cu A6 vechi e un wannabe care din start vrea sa ma fraiereasca proiectand o imagine de falsa prosperitate.
Titi1988
am fost si m-am urcat in Range Rover Sport la reprezentanta azi.. si vreau sa spun ca am ramas fara cuvinte. Masina este exceptionala. Nu se compara cu absolut nicio masina in care am fost vreodata. Este perfecta.. si perfectiunea din pacate vine la un pret serios. 68.000 euro full option TDV6 285 cp 600 Nm

Revenind pe pamant, la acealsi dealer era si si mazda. M-am uitat la CX-7 2.0 173 cp 4x4 full option. Masina chiar mi s-a parut ok, scaunele din piele era ok ( chit ca nu-mi plac scaunele din piele in general) pret 35.000 euro
James Kilowatt
Problema cu masina aia perfecta sunt performantele, care lasa de dorit rau de tot. Nu de alta da' o Honda Civic 1.8 e mai iute desi e la jumatate din putere.
CAnd eram tanar si inconstient m-am jucat pe autobahn cu una (model anterior de numai 245CP) cu fostul meu hyundai getz dizal chiptunat. Era incapabil sa treaca de 190-195 sau sa "piarda" la reprize o masina cu motor de 1.5 si 120CP...

La banii aia iei un A6 quattro nou care o spulbera la performante si iti mai raman si fonduri de un Duster pt niscai offroad.
mircanu
QUOTE (Titi1988 @ Mar 2 2012, 06:37 PM) *
am fost si m-am urcat in Range Rover Sport la reprezentanta azi.. si vreau sa spun ca am ramas fara cuvinte. Masina este exceptionala. Nu se compara cu absolut nicio masina in care am fost vreodata. Este perfecta.. si perfectiunea din pacate vine la un pret serios. 68.000 euro full option TDV6 285 cp 600 Nm


join the club jose.
esti pe aceeasi lungime de unde cu mine. nu numai varianta sport. orice Range Rover, in afara de evoque este o bijuterie pe roti. eleganta su rafinament.
Titi1988
Scrie ca ajunge la 100 in 9.0 secunde ceea ce ii mai repede decat nissan-ul meu cu 2 secunde, deci mie-mi convine thumbsup.gif
AlexTM
QUOTE (James Kilowatt @ Mar 2 2012, 05:12 PM) *
Problema cu masina aia perfecta sunt performantele

So? da-le-n masa de performante, ca nu toata lumea-si ia masini sa faca liniute.
De ce pretul trebuie sa fie direct proportional cu acceleratia 0-100? Ce daca "ma face" un Hyundai care costa cat navigatia mea din bord, ca, ca vezi doamne, eu nu pot sa trec de 195 km/h. Dar VREAU MUSAI sa trec? smile.gif

mircanu


QUOTE (James Kilowatt @ Mar 2 2012, 07:12 PM) *
CAnd eram tanar si inconstient m-am jucat pe autobahn cu una (model anterior de numai 245CP) cu fostul meu hyundai getz dizal chiptunat. Era incapabil sa treaca de 190-195 sau sa "piarda" la reprize o masina cu motor de 1.5 si 120CP...


haha. deci, fa-ma sa inteleg. erai pe bancheta din spate a hyundai-ului si te jucai cu un range rover de jucarie? si hyundaiul a fost mai rapid.
hai bre, fii serios. tu crezi ca prostii astia care isi iau Range Rover si-l iau ca sa mearga cu 250km/h? aia isi iau un carerea ptr asa ceva.
chiar si asa RR sport nu e deloc inceata. cand aveam murano m-a lasat in fum un RR sport, si murano lua suta in 8 sec.

Range Rover nu e o masina de liniunte si ambitii pe autostrada. e o masina eleganta, extrem de confortabila si pe care poti sa o tii lejer 15 ani si tot bine/eleganta arata. nu se demodeaza ca altele.

faceti un test drive cu ea si o sa vedeti despre ce e vorba. asa pareri preconcepute si fixe toti avem.
James Kilowatt
Eu vb de turbodieselul V6, care avea atunci 245CP. Ala care prinde secunda in 9.3s si 193km/h conform cartii. Hyundaiul meu a prins cu mine la volan suta in 9.7s (fiind doar fwd!) si 192km/h.
Un awd care prinde suta in 9.3s se cheama ca are reprize de c...t si ar avea probleme cu o compacta cu motor de 1.6 aspirat odata trecut de 50km/h (de unde nu mai conteaza aderenta). Ar fi cat de cat echivalenta cu o masina care prinde suta in 10-10.5s.

Performante nu inseamna doar "cat baga" si in cat timp face suta. Insa astea sunt niste indicatii despre cum s-ar comporta printre camioanele si cazanele cu numere de bulgaria care circula pe strazile cu doua benzi din Romania. Din partea mea poate sa prinda maxim 160km/h... cu conditia sa o faca mai repede decat 95% din masinile de pe strada.

Aici vorbim de o masina de 68k€ aici. Asta ar trebui sa fie cum spune Titi apropiata de perfectiune. Iar cu performantele alea atat de banale n-are cum sa aiba asemenea pretentii.
mircanu

tu compari compactele cu suv-urile si vrei sa fie la fel la performante. nu se poate (lasand exceptiile la o parte). de fapt, cred ca discutia apartine altui topic, drag tie.
uiti ca Range Rover mai poate merge si off road, iar la interior este lux, cu finisaje de exceptie. asadar banii aia multi se justifica pe deplin, dupa parerea mea.

titi, iti doresc ca intr-o zi sa ajungi sa-ti iei Range Rover, ptr ca e o masina superba. iar ptr un om de afaceri e perfecta.


PS: toate modelele de RR pe benzina iau suta sub 8 sec. modelul supercharged are doar 6.2s.
ptr mine astea sunt performante f multumitoare.


DORU
Probabil actualul supercharged scoate 6,2sec, insa cel de acum 4 ani o facea in 7,7 sec (zic bine cred) pt ca a ramas masca pe A1 cum o Octavia albastra il face de ras biggrin.gif

Range Rover este o masina care nu se ia pt liniute...sau asa ar trebui. Este un lux orbitor pt finuti, nu tarani cu talpa grea thumbsup.gif

EXISTA MARCI CU CARE NIMENI NU AR TREBUI SA ALERGE... thumbsup.gif
James Kilowatt
@Mircanu
Ideea de baza a unui forum este schimbul de idei si de pareri. E normal sa nu fim intotdeauna de acord.
In cazul de fata n-am nimic cu Range Rover ca e SUV (sau offroader, nu mi-e clar), ci ca e lent pentru cat e de scump. Ok, e mare, e confortabil, are un interior si un design care poate sa fie pe gustul tau insa are performante de masina de 15k€... fleosc. E ... neterminat, indiferent de categoriia la care s-ar incadra.
E clar ca exista si versiuni mai potente, care insa sunt si mai scumpe.

In plus, atentie la abrevieri... RR inseamna pentru lumea buna (in care sper sa ajunga si Titi si toti forumistii) "Rolls Royce"... indiferent ca se refera la masina pe care o conduce, la turbina care ii propulseaza yachtul sau motorul de pe avionul privat biggrin.gif

@Doru
La ce le trebuie oamenilor finuti cu pantofi subtiri masini de offroad? Nu eu am adus asta in discutie, ci Mircanu.
dinpoplaca
QUOTE (DORU @ Mar 2 2012, 12:52 PM) *
Range Rover este o masina care nu se ia pt liniute...sau asa ar trebui. Este un lux orbitor pt finuti, nu tarani cu talpa grea thumbsup.gif

Eu as spune ca e un lux orbitor pentru moluste si pentru smecheri, pentru ca prea multe nu-ti ofera. Daca as locuii la tara tot un truck american as cumpara, pentru ca macar poti cara ceva cu el si e 4x4. thumbsup.gif

Am condus unul nou acu vreo 7-8 ani, un Rover de-asta si am fost asa de dezamagit incat am uitat de marca asta. Mi-ati adus acum acum aminte de o masina foarte inceata. mi-am bagat piciorul in acceleratie si nu se misca. Auzeam ca au si probleme de fiabilitate.

Cred ca un rover e bun doar sa faci niste videouri pentru youtube, cum urci pe niste bolovani. biggrin.gif
Titi1988
In momentul in care esti intr-o masina de genul ala nu te doare pe tine capul ca te depasete un passat sau orice alta masina des intalnita pe drumurile Romaniei.
Leon-ul Iuliei are 1355 kg 140 cp si 320 Nm si in depasiri se comporta ok. RR Sport TDV6 2540 kg 285 cp si 600 Nm care este usor peste leon la o prima vedere ce tine de performante.

Si dupa cum zice mircanu.. RR asta incet incet devine visul meu, am uitat de X5 ML..

LE Stiu ca RR este abrevierea de la Rolls Royce dar..inca nu am ajuns la acel nivel.

LE2 Nu am zis ca gata, imi cumpar masina, etc pur si simplu mi-a lasat o impresie foarte buna. Atat. Cand o sa fie vorba sa semneze tatal meu ( sau eu pam pam) un contract de 40-60.000 euro fii sigur ca o sa stau saptamani intregi la documentare
DORU
QUOTE (James Kilowatt @ Mar 2 2012, 08:27 PM) *
@Doru
La ce le trebuie oamenilor finuti cu pantofi subtiri masini de offroad? Nu eu am adus asta in discutie, ci Mircanu.


Range Rover nu va merge ever la open-uri off-road, este un SUV deosebit pt ca nu ofera un Haldex pe post de AWD biggrin.gif
Land Rover este pt off-road...iar Defender o face chiar f bine.

Evident ca exista pct vedere diferite, insa cine isi ia Jaguar, Range Rover, DaimlerChrysler sau Infinity, Lexus sau masini rasate ar trebui sa si le conduca precum marii aristocrati...care sunt pe ale de disparitie din ce vad.
James Kilowatt
Marii aristocrati sunt destul de discreti, cei ostentativi sunt in general noii aristocrati wink.gif. Insa asta e alt topic.
Otto73
QUOTE (DORU @ Mar 2 2012, 03:09 PM) *
Evident ca exista pct vedere diferite, insa cine isi ia Jaguar, Range Rover, DaimlerChrysler sau Infinity, Lexus sau masini rasate ar trebui sa si le conduca precum marii aristocrati...care sunt pe ale de disparitie din ce vad.

Cred ca ai vrut sa spui fiat-chrysler 36182451.gif
HalbaSus
Range Rover mi se pare o afacere proasta inclusiv intre SUV-uri. Si nu vreau sa aud "dom'le e pentru aristocrati, nu conteaza ca e lenta ca melcul... ca un aristocrat nu merge repede". Asta e o scuza patetica pentru o masina prost facuta. Exista SUV-uri rapide, care si alea sunt cam la fel de mari, la fel de oPulente, se descurca cam la fel in off-road si totusi sunt semnificativ mai rapide:
Touareg 3.0 TDI 245 cp - 0-100: 7.6, v.max 220 (cam in liga asta sunt si celelalte suv-uri competitoare: ML, X5, Q7, Cayene, etc, nu le mai enumar)
Range Rover Sport TDV6 245 cp - 0-100: 9.3, vmax: 193 36182451.gif

Ahh... pe langa faptul ca e foarte lent, mai e si foarte scump, nu doar ca nu este masina perfecta, este fix opusul masinii perfecte... este o insulta adusa tehnicii.
DORU
Chiar si asa cum spui tu, il iubesc multi biggrin.gif

Si mie imi place sincer iti spun, desi as alege cand voi fi sultan un Discovery 3 sau 4 HSE cu TDV6, la mine functioneaza mai bine masinile usor mai spartane si patrate la prima vedere biggrin.gif
HalbaSus
Eu, cand voi fi bogat si senil, si voi cauta tractor lent dar cu aspect cool si cu oaresce abilitati de off-road atunci ma voi orienta spre Mercedes G-glass. Alt dinozaur patratos care sfideaza progresul tehnologic dar macar arata bine cool, are pedigree si se descurca bine in off-road.
DORU
Discovery mi-l iau pt strazile asfaltate din viitorul RO, pt campurile nelucrate imi voi rezerva un LC HDJ80, cu 3 diff-uri blocante (ca si unele G-uri de altfel)... Singurii monstrii sacri cu asa ceva rolleyes.gif
mike.omega
QUOTE (Otto73 @ Mar 3 2012, 02:52 AM) *
QUOTE (DORU @ Mar 2 2012, 03:09 PM) *
Evident ca exista pct vedere diferite, insa cine isi ia Jaguar, Range Rover, DaimlerChrysler sau Infinity, Lexus sau masini rasate ar trebui sa si le conduca precum marii aristocrati...care sunt pe ale de disparitie din ce vad.

Cred ca ai vrut sa spui fiat-chrysler 36182451.gif


Mai nou poti sa pui si PSA pe undeva pe acolo sad.gif

A dracu globalizare...
mircanu
QUOTE (HalbaSus @ Mar 3 2012, 12:53 PM) *
Range Rover mi se pare o afacere proasta inclusiv intre SUV-uri. Si nu vreau sa aud "dom'le e pentru aristocrati, nu conteaza ca e lenta ca melcul... ca un aristocrat nu merge repede". Asta e o scuza patetica pentru o masina prost facuta. Exista SUV-uri rapide, care si alea sunt cam la fel de mari, la fel de oPulente, se descurca cam la fel in off-road si totusi sunt semnificativ mai rapide:
Touareg 3.0 TDI 245 cp - 0-100: 7.6, v.max 220 (cam in liga asta sunt si celelalte suv-uri competitoare: ML, X5, Q7, Cayene, etc, nu le mai enumar)
Range Rover Sport TDV6 245 cp - 0-100: 9.3, vmax: 193 36182451.gif

Ahh... pe langa faptul ca e foarte lent, mai e si foarte scump, nu doar ca nu este masina perfecta, este fix opusul masinii perfecte... este o insulta adusa tehnicii.


de unde pana unde e RR prost facuta?
te-ai urcat vreodata in unu de asta nou? e peste toate suv-urile de lux.
pe mine unu ma doare-n cot ca ala cu touaregul prinde suta mai repede. ca si viteza maxima. de parca vb de masini de raliu sau de formula unu aici. care scoate timpi mai bun pe viteza la traseu montan.......

poti sa-ti iei VW, X5M, Cayenne si mai stiu eu ce. nu o sa aiba clasa si rafinamentul unui RR.




HalbaSus
vorbim de masini, nu de sufragerii. In cazul masinilor cand o masina are specificatii similiare competitiei dar rezultate mult mai slabe atunci putem spune linistit ca e o masina prost conceputa (un alt exemplu ar fi dacia solenza, care are performante mult sub alte masini cu acelasi raport greutate/cp).
Nimeni nu contesta ca Range Roverul nu ar avea un interior frumos, dar sincer nu mi se pare ca ar fi in alta liga fata de ML, Q7, Cayene, etc... adica nu e ca si cum astea ar fi niste adaposturi sociale pe roti.
Deci cu alte cuvinte Range Roverul are un interior similar celorlalte (poate mai frumos, dar astea sunt chestiuni de gust pana la urma) insa are performante muuuult mai slabe decat concurenta la un pret mai mare... E clar masina perfecta...

Ahh si in ceea ce priveste interiorul ala atat de frumos:

Range Rover Sport


Porsche Cayene


Audi Q7


BMW X5


VW Touareg




Sincer mie nu mi se pare ca ar fi in alta liga.
solmar
Cu Porchele si cu Q7 nu m-am dat. Cu LRD 4 merg (in dreapta, nu l-am condus niciodata) de cateva ori pe saptamana. E o balena in care te simti confortabil, care atrage privirile si impune respect. Mult mai mult respect decat alte masini. Isi are rostul lui, face minuni in marketing, fara misto. E o reclama mult mai buna decat altele. Senzatia mea atunci cand pornesti motorul e ca ai o uzina sub capota. E odihnitor la drum si mofturos la parcari, e greu sa gasesti intotdeauna loc.
mircanu

foarte frumos ca ai pus poze.
ne facem o idee. insa pozele, din pacate, nu pot inlocui senzatia pe care o ai cand te urci in masina si mergi cu ea.
cand atingi suprafetele la interior si stai in scaun ca un boier.

am testat Touaregul si m-a impresionat ca handling/stabilitate, insa nu se compara la rafinament interior cu RR. in Touareg am impresia ca sunt intr-un Passat mai dotat in ceea ce priveste confortul. nimic special.
Inteleg ca este o chestie de gust pana la urma, iar eu prefer RR in loc de suratele ei mai rapide. diferenta e prea mica ca sa ma faca sa nu-mi mai placa.
tot repet ca RR nu e masina de liniuite. e facuta sa mergi cu ea in liniste si confort. si exceleaza la asta. mergi si off-road bine, am vazut RR sport in desert. s-a descurcat onorabil.

tot avem pareri despre masina x si y, insa parerile astea de cele mai multe ori sunt bazate pe opiniile altora. reviewuri si ce mai auzim/citim de la altii. cand ajungi sa faci un test drive si testezi masina parerile se schimba.
discutie despre RR se bazeaza pe datele de pe hartie, nu despre experieta la volan.



Titi1988
la masinle prezentate topul meu la interior este asa:
1. Range Rover si Porsche Cayene
2.Mercedez Benz ML
3.Audi Q7
4.VW Touareg
.
.
.
.
.
.
.
.
5. BMW X5

Si intr-adevar Range Rover-ul impune respect. El si cayene sunt sigurele dupa care intorc capul pe drum. Q7 X5 ML sunt masini cotidiene, parerea mea( nu mai zic de Touareg). Sa am banii acum si sa trebuiasca sa aleg intre masinile mai sus mentionate... cred ca este clar ce as alege thumbsup.gif

LE de acord cu mircanu, in momentul inc are m-am urcat in RR am ramas masca
si halba.. motorul RR este la fel de capabil ca si la celelalte masini dar sa tinem cont ca are 400 kg in plus ( ma gandesc ca se datoreaza echipamentelor off-road care la celelalte masini lipsesc..) Nu stiu daca as avea curajul sa ma bag unde m-as baga cu RR..
22nst
QUOTE (Titi1988 @ Mar 4 2012, 10:01 AM) *
...
LE de acord cu mircanu, in momentul inc are m-am urcat in RR am ramas masca
si halba.. motorul RR este la fel de capabil ca si la celelalte masini dar sa tinem cont ca are 400 kg in plus ( ma gandesc ca se datoreaza echipamentelor off-road care la celelalte masini lipsesc..) Nu stiu daca as avea curajul sa ma bag unde m-as baga cu RR..



off-road 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif astea sunt masini de oras supra dimensionate!
mircanu
QUOTE (22nst @ Mar 4 2012, 01:13 PM) *
QUOTE (Titi1988 @ Mar 4 2012, 10:01 AM) *
...
LE de acord cu mircanu, in momentul inc are m-am urcat in RR am ramas masca
si halba.. motorul RR este la fel de capabil ca si la celelalte masini dar sa tinem cont ca are 400 kg in plus ( ma gandesc ca se datoreaza echipamentelor off-road care la celelalte masini lipsesc..) Nu stiu daca as avea curajul sa ma bag unde m-as baga cu RR..



off-road 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif astea sunt masini de oras supra dimensionate!


http://www.youtube.com/watch?v=K_v_1hu-Fuo

http://www.youtube.com/watch?v=cWiH35yeZg4...=watch_response
mircanu
si inca unu daca celelalte doua nu sunt de-ajuns

daca masina asta nu e capabila de off-road.......
http://www.youtube.com/watch?v=n8Nfvr4iWeQ...screen&NR=1
Titi1988
QUOTE (22nst @ Mar 4 2012, 08:13 AM) *
QUOTE (Titi1988 @ Mar 4 2012, 10:01 AM) *
...
LE de acord cu mircanu, in momentul inc are m-am urcat in RR am ramas masca
si halba.. motorul RR este la fel de capabil ca si la celelalte masini dar sa tinem cont ca are 400 kg in plus ( ma gandesc ca se datoreaza echipamentelor off-road care la celelalte masini lipsesc..) Nu stiu daca as avea curajul sa ma bag unde m-as baga cu RR..



off-road 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif astea sunt masini de oras supra dimensionate!


inseamna ca nus ti ce poate un RR thumbsup.gif
22nst
Bine, poate un pic RR dar in rest... masini de oras ceva mai mari!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.