Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreau masina perfecta
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
DRAGOS
2.0TDI de pe passat CC e un motor relativ nou, common-rail. Pana prin 2008 vw avea doar 2.0TDI-PD.

Eu am un singur lucru impotriva vag: pretul. Masinile costa cat nu fac, iar ei au investitii minime in dezvoltare, acelasi interior pe toata gama, aceleasi platofrme, etc. Chiar si cutia DSG sau motoarele pe benzina TSI sunt cumparate de la altii, nu sunt ale lor efectiv.

Si mai am ceva, dar aici nu e vina producatorului in principal, service-ul dezastruos din RO.

Imi plac si mie cateva masini ale lor, mi-as lua maine un golf6 GTI DSG, daca ar costa cu vreo 10.000 euro mai putin intr-o echipare decenta.
James Kilowatt
Dragos, toate sunt cumparate de la altii, la toti biggrin.gif
Engineeringul e externalizat, fabricarea subansamblelor e externalizata, totul e facut "afara". "Inauntru" se mai face partial marketingul si "managementul" si cam atat, cam peste tot, nu doar la VAG. Chiar si cand aparent se face ceva "inauntru" de multe ori se face cu oameni inchiriati de la tot felul de firme de consulting.
In tarile cu apa calda ingineria e o chestie care nu e suficient de rentabila pentru gustul actionarilor, cuvantul de ordine e "externalizare". Iar domeniul auto e unul in care presiunea asta e foarte puternica.
iulian_1976
James ai tu dreptate insa motorul si cutia se face intern nu am informatii ca ar fi contrarul;facuta cu ''atentie'' mare
astfel incat sa pice ''la termen''.


Dragos ,daca luam primul 2.0tdi 140 cp care a fost pus pe Audi in 2005 si il iei la bani marunti nu mai este un Pd de mult;injectorul este piezoelectric ...si cu asta s-a inchis taraba.
Vag a produs intre 2005-2010 motorizari ce se adreseaza consumatorilor neavizati,cu un marketing foarte bun, si doar o imagine a ceea ce era Vag odata;stii cum se spune ...legenda merge mai departe.

Nu este greu sa citesti printre randuri daca vrei sa fii bine informat,Audi a evitat sa puna chiar Pd pe motorizarile mai puternice si de prestigiu A6&Allroad mult timp dupa anul 2000 oferind un 2.5 tdi normal;sunt multe exemple alte exemple de genul.
Un adevarat Pd Vag este 1.9 tdi motor AVX &AVF de aici se trage "zvonul" ca ar face "astia" si niste motoare trasnet.




James Kilowatt
Eu am informatii destule, nici motoarele si nici cutiile nu sunt facute in interior. E drept, informatiile mele sunt la marcile frantuzesti insa nu cred ca cele germane sunt o exceptie. Prin "facute" inteleg proiectarea + subansamble.
De fapt, VAG facea turbine la un moment dat si in Romania, Mercedes (o parte din) cutiile de viteze, etc. De proiectat n-am idee unde le proiecteaza, insa nu m-as mira sa fie intr-o tara mai ieftina decat Germania.

Nici macar masinile de F1, care ar trebui sa fie ultrasecrete si varful de tehnologie al unei marci nu sunt facute prea tare prin interior. Pe masina scrie de ex "Reno" insa ca "partener tehnic" au pe Altran, o firma de consultanta, care lucraza la greu si pt modelele de serie. Un fost coleg de-al meu e la altran si a lucrat fix la motoare si cutii de viteze. Iar astia nu au nici o jena sa lucreze pt mai multe marci. De fapt sa lucrezi pt cat mai multe marci e foarte sanatos, pentru ca firmele care au lucrat doar pt o marca au fost stoarse ca lamaia pana au dat faliment iar clientul respectiv a gasit alt fraier intr-o tara si mai iefinta...
klm
CITAT(DRAGOS @ Oct 2 2011, 02:36 PM) *
-feeling 0. directia pare ca nu e conectata direct la roti, prea usoara pt gusturile mele.

Intr-adevar, chiar si la viteze mici este de ajuns sa misti putin de volanul unui Passat ca se si invart rotile insa, daca la Passat ti se pare directia usoara, sa o vezi la Mitsubishi Lancer Sportback.
CITAT(DRAGOS @ Oct 2 2011, 06:20 PM) *
Eu am un singur lucru impotriva vag: pretul.
[...]
Imi plac si mie cateva masini ale lor, mi-as lua maine un golf6 GTI DSG, daca ar costa cu vreo 10.000 euro mai putin intr-o echipare decenta.

S-a scumpit asa de mult?! Anul trecut tin minte ca in orice comparatie VW era mai ieftina decat Honda; facui acum o comparatie pe cele 2 site-uri si poti lua G VI cu ~1.000 euro mai mult decat Civic la motorizari/dotari similare (1,4 - 100 cp Honda/122 cp Golf - fara DSG) - bagai si keyless entry de 323 euroi la G smile.gif, deci de unde pret prea mare daca luam in calcul si faptul ca la VW sigur obtii discounturi de macar un leut?!
Mie imi place mai mult noul Polo decat noul Golf.
DRAGOS
cand am cumparat eu masina, golf 6 1,4 tsi 122cp cu dotari identice cu civicul meu(1.8-140cp) era cu 4500 euro mai scump. 24.000 golf, 19500 civic.

m-am uitat de curand si diferenta e tot pe acolo.
HalbaSus
Sintagma cheie aici e "cu dotari identice"... daca pun 1 catralion de dotari pe masina standard, si ii pun un pret mare (20.000 pt o compacta la vremea cand ai luat-o tu a fost totusi un pret maricel, la banii astia deja se puteau cumpara masini de clasa medie aflate pe final de cariera: laguna, accord, avensis) nu inseamna automat ca e o masina ieftina, inseamna ca ii bagi pe gat clientului o tona de dotari pe care poate el nici nu le doreste.
klm
Tie ti-e mai usor sa faci o comparatie; vezi ca Civicul s-a mai scumpit intre timp cu 1.000 euro.
DRAGOS
Stiu ca s-a scumpit, habar nu am ce idei au astia de la honda. Eu honda noua la ora asta nu mi-as mai lua, din fix acelasi motiv cu VAG, pretul. Daca ar fi maine sa-mi iau o compacta m-as duce direct la ford pt noul focus smile.gif
Titi1988
Cu toate ca pretul pt un passat CC este destul de maricel, cel putin in Cluj ii plin de ele ( bara la bara cu X6) deci se pare ca masina se vinde chiar foarte bine. Parerea mea este ca exteriorul si dsg-ul atrag cei mai multi cumparatori, la care se adauga un interior simetric si rafinat si ai o reteta de succes.
Mircea104901
QUOTE (Titi1988 @ Oct 3 2011, 07:21 AM) *
Cu toate ca pretul pt un passat CC este destul de maricel, cel putin in Cluj ii plin de ele ( bara la bara cu X6) deci se pare ca masina se vinde chiar foarte bine. Parerea mea este ca exteriorul si dsg-ul atrag cei mai multi cumparatori, la care se adauga un interior simetric si rafinat si ai o reteta de succes.

Pai in Ardeal grupul VAG e no.1 in preferinte (TDi in special), asa ca nici o mirare.
James Kilowatt
Pe la mine pretul la Passat CC e maricel rau de tot. Atat de maricel ca se cam suprapune peste A5, care totusi mie unuia mi se pare peste inclusiv la capitolul design.

iulian_1976
QUOTE (Titi1988 @ Oct 3 2011, 12:21 PM) *
Parerea mea este ca exteriorul si dsg-ul atrag cei mai multi cumparatori, la care se adauga un interior simetric si rafinat si ai o reteta de succes.


...si atunci de ce se mira unii ca Vag are vanzari record rolleyes.gif
Totusi raman la parerea ca,clientii de VW actuali sunt total in necunostinta de cauza ce cumpara.


Mircea104901
" Totusi raman la parerea ca,clientii de VW actuali sunt total in necunostinta de cauza ce cumpara. "
+2
thumbsup.gif 36182451.gif
iulian_1976
...mda omul cu Subaru whistling.gif
Mircea punct ochit ,punct lovit thumbsup.gif
Doar pentru tine cu dedicatie ''clientii de VW actuali sunt total in necunostinta de ceea ce cumpara''

HalbaSus
Prea mult "VAG bashing" pe topicul asta:

1. Treaba asta cu "marca buna" si "marca proasta" mie mi se pare ca e asa... in stilul anilor '90... "ia marca aia ca e germana si e buna, aia e frantuzeasca si e proasta, aialalta e japoneza, e buna dar are motorul sudat si daca se strica ceva trebuie sa o arunci la fier vechi". Faptul ca se inverseaza marcile nu reprezinta nici un salt calitativ al argumentarii.
Spre exemplu generalizarea "masina VAG" e crunta... care din ele ? skoda fabia sau bugatti veyron ? adica VAG e si un grup al naibii de mare si are o gama extrem de variata si desi e adevarat ca ei sunt cei care au dus notiunea de "platforma comuna" la un nou nivel exista diferente fundamentale intre Fabia 1.2 HTP si A8 W12L (si cele nusht'cate modele intermediare).
2. Fiabilitatea e mult supraevaluata, in familie avem 2 masini care au iesit pe ultimul loc (in ani diferiti) in topul de fiabilitate top gear (ML din 99 si Sharan din 2002)... In tot acest timp singura care "ne-a lasat in drum" a fost ML-ul, la care la un moment dat i se stricase "senzorul de pozitie al arborelui cotit" (suna obscen de complicat, in realitate e un fel de magnet relativ ieftin (a costat cam 100 de euro cu manopera cu tot)... Cu alte cuvinte o masina fiabila nu ar trebui sa impresioneze pe nimeni, iar o masina care e statistic vorbind "nefiabila" ar trebui sa fie suficient de fiabila pentru nevoile normale ale omului (daca odata la 5 ani nu porneste nu e o tragedie), in plus oricand prefer o masina buna si nefiabila in locul unei masini fiabile dar proaste (nu va faceti iluzii, nu vorbesc despre cele doua masini din familie, astea sunt nefiabile (statistic vorbind cel putin) si execrabile la condus biggrin.gif).
3. VAG, desi poarta vina de a fi facut unele din cele mai plictisitoare masini din istorie are in gama minim 3 modele pe care le-as lua fara sa ma gandesc (in ordine crescatoare a pretului: scirocco, Audi A5, Audi R8) si mai are o gramada de modele foarte bune care nu creaza pasiuni sau dorinte. Sunt putine marci/grupuri la care sa pot gasi 3 modele pe care chiar le-as dori, nu doar "mi-ar placea" sau "as fi multumit" cu ele.

P.S: Ok, poate nu chiar asa putine, de la bmw as gasi: mini cooper S works, 135i si M3 coupe... si de la porsche toata gama cu exceptia cayene si panamera, iar de la ferrari si lamborghini toata gama pana nu se apuca si ei de facut SUV-uri biggrin.gif. Dar de la Honda nu exista mai nimic (cu indulgenta Civic Type-R ca nu se mai fabrica nici S2000 nici NSX), de la toyota absolut nimic (poate Land Cruiserul pentru pasionatii de off-road, desi am inteles ca nu sunt preferate modelele din actuala gama... sau cu indulgenta as putea spune Lexus IS-F si LFA, doar ca la banii aia as lua un M3 si un Ferrari 458, deci nu), de la nissan doar 2 (370Z si GTR) de la mitsubishi 1 (EVO), de la subaru 1 (WRX STI), de la toate marcile frantuzesti impreuna: Clio RS, de la ford: focus RS (cu indulgenta Ford GT - tot R8 sau 458 mi-as lua in locul ei).
James Kilowatt
QUOTE (HalbaSus @ Oct 3 2011, 10:22 PM) *
...
2. Fiabilitatea e mult supraevaluata, in familie avem 2 masini care au iesit pe ultimul loc (in ani diferiti) in topul de fiabilitate ...


+1.
Am avut cea mai putin fiabila masina din topul ADAC 2010 si nu am avut nici cea mai mica problema cu ea, nici macar mici porcarioare gen greieri. Am schimbat marca pentru ca au niste marketingi aproape la fel de idioti ca cei de la honda, nu pentru ca as fi fost nemultumit de masina...
Am impresia ca atunci cand lumea discuta de fiabilitate, in realitate e vorba despre perceptia de fiabilitate si nu despre cea masurabila si cuantifiabila. La urma urmei VAG de fapt nu stau chiar atat de prost la capitolul asta, si nici japonezele nu prea mai sunt ce-au fost...
former_ozz
QUOTE
Numai discurile de frana au costat cate 300e de fiecare data.


Poate ca s-a mai zis si n-am ctit eu, dar discurile se fac de 3rd party, nu? ce-l opreste sa ia acelasi discuri (aceeasi firma) ca pe ... civic sa zicem? sau ma rog, o masina din clasa lui.
DRAGOS
minunata reprezentanta porsche, n-ai voie decat cu piese de la ei, cu adaosul lor, etc...cat timp masina este in garantie smile.gif
James Kilowatt
Din fericire minunata garantie nu tine prea mult, si anume doar doi ani teehee.gif Cred ca e cea mai subtire de pe piata, la mine si la Logan ai 3 ani.
klm
CITAT(DRAGOS @ Oct 4 2011, 09:54 AM) *
minunata reprezentanta porsche, n-ai voie decat cu piese de la ei, cu adaosul lor, etc...cat timp masina este in garantie smile.gif

Parca mai este in vigoare Regulamentul (UE) NR. 461/2010 AL CE care spune ca reparatii/schimburi de piese care nu sunt acoperite de garantia producatorului pot fi facute in orice servis independent fara a afecta garantia.
James Kilowatt
Este in vigoare de un an si ceva, insa nu stiu de ea nici clientii si nici macar service-urile.

Aceeasi ordonanta spune ca un service poate cere scule sau documentatie speciale de la importatatori pentru a putea realiza reparatiile si intretinerea "ca la carte". Insa nu mi-e clar daca se precizeaza ca trebuie livrate in aceleasi conditii sau nu ca celor din reteaua proprie...
klm
Aceasta lege a pornit de la nevoia de a regla practicile neconcurentiale din acest domeniu.
Avand in vedere acest lucru sigur ca, daca producatorul nu trateaza la fel servisurile independente, nu mai putem vorbi de sustinerea unei concurente corecte iar legea nu si-ar mai atinge scopul.
Atentie (am specificat si in mesajul anterior) eu stiu ca este vorba despre reparatii ce nu implica parti, componente, ansambluri care intra pe garantie (pe alea oricum le repari gratuit la reprezentante); n-am timp sa citesc acum toata dispozitia legala asa ca, daca stiti mai bine, va rog sa completati.
Titi1988
cum ai mei se gandesc (sansa mica) sa vanda nissanul ca sa cumpere ceva mai nou, din plictiseala am mai cautat una alta si am gasit asta
http://www.autovit.ro/index.php?sect=searc...&order_by=i
masinile mi se par aproape identice.. si ma intreb de unde atata diferenta????? turned.gif
HalbaSus
Nu stiu daca linkul e bun... adica nu indica o clasa de masini... dar cand am vazut titlul topicului iar m-am enervat: nu exista asa ceva. E ca si cum ai zice: "mancarea perfecta e...". Pai depinde...poate ti-e pofta de un ciolan cu fasole sau de o portie de salata cu creveti, ambele sunt delicioase in momente diferite, si nu trebuie sa fii schizofrenic sa ti se para perfecte ambele, in momente diferite.
"Masina perfecta" e mai degraba, masina "total inperfecta" care le face pe toate intr-o maniera acceptabila. Si majoritatea muritorilor (adica aia care nu isi permit sa aiba 2-3 masini personale si buget nelimitat pt achizitionarea lor) sunt fortati sa isi ia o masina care sa le faca pe toate.
Cu cat mai devreme realizezi treaba asta cu atat mai linistit poti alege. Trebuie sa fii constient ca nu exista o masina care sa fie 100% fun to drive, 100% rapida, 100% comfortabila, 100% economica, 100% fiabila, 100% practica... pentru ca asta inseamna 600% adica 6 masini. Ideal e sa iti poti permite macar 2... daca trebuie sa te multumesti cu una atunci deobicei va fi una mediocra rau (nu te stresa, cam din astea avem cu totii).
Titi1988
era vorba despre singurele 2 skoda superb 4x4 170 cp de pe autovit. cauta sa vezi despre ce vb..

LE si ai mare dreptate. nu exista masina buna la toate dar poate exsita masina perfecta pentru cineva, la ce nevoi are acea persoana
HalbaSus
Simplu, aia scumpa e vanduta de weltauto, deci include si TVA... in plus probabil primesti si oaresce garantie, sau macar istoric verificabil (si am vazut ca iti dau bonus si un set de anvelope de iarna) + posibilitatea de a cumpara masina in leasing. Cealalta e vanduta de o persoana fizica, nu contine tva, garantie, gume de iarna, etc...
Titi1988
si pentru "bonusurile" alea merita sa platesc 6000 euro in plus???? daca erau 2000-3000 hai sa zicem, dar 6000?????!!!!!!
HalbaSus
QUOTE (Titi1988 @ Feb 26 2012, 11:46 AM) *
si pentru "bonusurile" alea merita sa platesc 6000 euro in plus???? daca erau 2000-3000 hai sa zicem, dar 6000?????!!!!!!

Pai vezi si tu cat face TVA-ul la masina aia... ahhh... desigur ca nu se mai poate deduce TVA-ul decat daca iei masina in leasing.
Deci daca vrei sa cumperi masina pe firma, nu ai toti banii (sau nu vrei sa iti indisponibilizezi banii) atunci a doua varianta e chiar mai rentabila.
Titi1988
azi am avut prima discutie serioasa cu ai mei in legatura cu noua masina.
Prima conditie: sa se vanda nissan-ul ( am timp pana in vara)
A 2-a conditie: noua, SUV , 4x4 permanent, maxim 25.000 euro fara TVA, garantie 3-5 ani

M-am uitat in principiu la Hyundai ix35 si la Kia Sportage. Kia Sportage full option 2.0 184 cp pe alb cu jantele pe 18 negre mi se pare bestiala! are fata de passat CC ceea ce imi place foarte mult.. atata tot ca este kia. Nu stiu absolut despre aceasta masina. Pareri? turned.gif
DRAGOS
Stiu un tip de pe froumul honda care a avut de-a lungul timpului vreo 5 honde. A vrut la un moment dat CR-V, dar i s-a parut putin cam scump la momentul ala(anul trecut) si a luat un sportage. Acum nu stie cum sa scape de ea la un pret decent. 20.000km si numai probleme, de la calitatea fabricatiei interiorului pana la ECU, electronica, sistemul audio.

Nu ti-ai pus niciodata intrebarea de ce kia si hyundai sunt atat de ieftine? Orice alt SUV compact cu dotarile si motorul ala ajung la 40k euro lejer.

Eu iti recomand cu cea mai mare caldura CR-V. Am unul in familie din 2007, luat SH in 2011, dar am mai mers si cu altele. O masina foarte robsusta, fiabila, foarte ok pe sosea. In off-road nu e cine stie ce, dar pe unde am bagat-o eu si-a facut treaba(zapada pana dincolo de praguri, ceva noroaie, balti maricele, etc, fara off-road extrem)

In toamna apare modelul nou si o sa fie sigur promotii la cel actual.
Titi1988
dar arata atat de bine confused.gif o sa incerc sa bag usor usor skoda superb 2.0 tdi 170 cp 4x4 in competitie. Cu tatal meu este mai dificil pentru ca el vrea ceva SUV mare ca si el ( 1.88 129 kg 36182451.gif)) ninja.gif ninja.gif
dar m-am uitat la X3, audi q5, tiguan.. toate sar de 40.000 euro noi. mult prea mult parerea mea La sume de genul ala nici nu mai stateam pe ganduri=> http://www.autovit.ro/land-rover-range-rov...-C22988125.html wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
HalbaSus
SUV mare in 25.000 euro si cu garantie 2-3 ani nu exista iar SUV care sa fie la nivelul primerei nu cred ca exista nici daca maresti bugetul la 30.000. Ca sa fie cat de cat "cu fata umana" preturile incep de pe la 40.000... asta daca nu cumva le aducin de unde locuieste mircanu biggrin.gif . Daca e importanta doar marimea masinii atunci skoda superb e muuuult mai mare decat majoritatea SUV-urilor full size si infinit mai mare decat IX35 & co.
Titi1988
Ramane sa vedem din martie-aprilie de cand o sa mergem la drivetest. Ma duc eu( 1,90 100 kg) fratele meu ( 1.88 90 kg) si tatal meu ( 1,88 129 kg) si trebuie sa stam confortabil toti 3.. Aici cred ca o sa apara probleme la SUV-urile compacte. In acel moment o sa-si dea seama cat de mici sunt SUV_urile pe interior fata de exterior. thumbsup.gif
Titi1988
daca tot m-am jucat un pic. eu nu sunt in topic dar care este diferenta dintre amundsen si columbus la navigatii?
HalbaSus
QUOTE (Titi1988 @ Feb 27 2012, 09:31 AM) *
Ramane sa vedem din martie-aprilie de cand o sa mergem la drivetest. Ma duc eu( 1,90 100 kg) fratele meu ( 1.88 90 kg) si tatal meu ( 1,88 129 kg) si trebuie sa stam confortabil toti 3.. Aici cred ca o sa apara probleme la SUV-urile compacte. In acel moment o sa-si dea seama cat de mici sunt SUV_urile pe interior fata de exterior. thumbsup.gif

Nici SUV-urile "mari" nu sunt extrem de comfortabile daca trebuie sa incapa mai mult de 2 persoane de 1.90. In X5, ML, Touareg incap "la limita" 2 persoane inalte (daca cel din fata isi seteaza scaunul comfortabil atat ca spatiu pt genunchi cat si ca inclinare a banchetei atunci cel din spate fie va sta cu genunchii lipiti de scaunul din fata fie va adopta o pozitie nefireasca. Superb-ul pe de alta parte are un spatiu nesimtit de mare. Nimeni nu ar trebui sa aiba nevoie de atat de mult spatiu... Cred ca sunt garsoniere cu spatiu mai mic decat cel din Superb. Fara nicio exagerare are spatiu mai mare decat decat in S, seria 7 si A8 in versiunile cu ampatament scurt.
James Kilowatt
Superbul nu e foarte lata, ca masinile din clasele mai mari. 4 persoane intra foarte confortabil oricat ar fi de mari, iar spatiul la picioare e nesimtit de mare. Insa probabil 5 ar sta mai inghesuite nu pentru ca nu e spatiu la picioare ci pentru ca latimea e mai mica decat la A8 sau un SUV mare. Plus ca in 5 e mai inconfortabil si din cauza rahatului ala de tunel pentru cardan de pe podea.

Cred ca daca vrei spatiu serios, si monovolumele pot fi o optiune interesanta, daca nu te deranjeaza imaginea de tatic responsabil biggrin.gif. Iar unele sunt chiar cu tractiune integrala.
AlexTM
Nu bate joc de posesorii de monovolume biggrin.gif
In alta ordine de idei, sa le iei de noi sunt foarte scumpe. Mai ales si 4x4
Titi1988
parerea mea este ca superb-ul 4x4 satisface toate cerintele familiei mele... nu o sa ma cert cu tatal meu, o sa-si dea seama si singur dupa ce facem test drive. Eu am incercat o smecherie dar nu mi-a iesit. Ai mei sa cumpere duster iar eu cu fratele meu ceva.. mai obraznic coupe gen sciroco 1.8 160 cp dar nu mi-a iesit confused.gif
22nst
30.000 euro o Skoda?
Nu vi se pare cam mult?
Titi1988
configuratorul este de pe site.. la dealer cred ca varainta aia din pdf o scad la 25.000 euro usor.
DORU
Daca vrei sa iei Superb 4x4 si nu neaparat de la Compexit, ci din judetele invecinate, da-mi de veste.
Pot veni cu o oferta mai buna uneori decat dealerii mari thumbsup.gif
Titi1988
am fost pana la skoda si m-am urcat in superb. spatiul este mai mare dar nu cu mult fata de nissan. nu prea mi-au placut scaunele, erau mici si profilate..ma deranjau. confused.gif Am configurat din nou masina si iese undeva la 28.000 euro fata de 29.900 cat am calculat eu. Sper ca varianta elegance are alte scaune fata de cea ambition turned.gif
James Kilowatt
Are piele din cate stiu, insa nu stiu daca are alt profil.

@Dragos
Kia-Hyundai dau 7 ani garantie full, din bara in bara, si transmisibila. Au preturi rezonabile pentru ca incearca sa isi faca loc pe piata, si deocamdata fac o treaba bun, au ajuns pe locul 5 in Europa. Fix invers fata de ce fac aia de la Honda, care se dau singuri afara cu niste motorizari si niste preturi venite de pe alta lume. Cred ca anul trecut Honda a vandut 10 masini. Honda Civic e fix sub Kia Ceed la fiabilititate in topul ADAC desi costa cu 50% mai mult...
DRAGOS
Esti sigur ca e 7 ani din bara in bara? O fi, dar am un prieten bun cu i30, care a primit un sut in fund de la dealer cand a venit vorba sa-i schimbe planetara in garantie, dupa 3.5 ani si ~65.000 km. A schimbat-o pe banii lui.

Plus de asta, ce limita de km ai in aia 7 ani? Eu am trecut recent de 85mii, pana face 3 ani ajung la 90k km.

Eu pe de alta parte am avut intr-adevar ceva mai multe probleme cu a mea, dar si conditiile de utilizare au fost cu totul altele. Plus de asta, Diesel poate sa-ti dea in scris o comparatie intre cum se conduce un cee'd si cum se conduce un civic(adica al meu).

Sincer eu nu vad nimic in neregula la motorizarile honda, inafara de faptul ca m-au dezamagit cu noul civic, unde cel mai puternic motor pe benzina scoate suta 9.7, iar cel mai puternic diesel cu peste o secunda mai putin. Dar este anuntat un 1.6 diesel de 120cp, foarte "verde", si vor veni si motorizari mai potente pe benzina, sunt convins.
DRAGOS
QUOTE (Titi1988 @ Feb 27 2012, 03:21 PM) *
am fost pana la skoda si m-am urcat in superb. spatiul este mai mare dar nu cu mult fata de nissan. nu prea mi-au placut scaunele, erau mici si profilate..ma deranjau. confused.gif Am configurat din nou masina si iese undeva la 28.000 euro fata de 29.900 cat am calculat eu. Sper ca varianta elegance are alte scaune fata de cea ambition turned.gif


same old problem, eu am intalnit chestia asta la majoritatea masinilor VAG sad.gif

daca vrei scaune bune la ei, trebuie sa incerci PassatCC, GTI, Scirocco...
James Kilowatt
...audi... insa daca la Audi vrei scaune de audi trebuie musai sa iei si piele, altfel iti dau tot scaune de skoda.

Mie la capitolul scaune singurele care mi s-au parut comparabile cu cele de audi sunt cele de Alfa smile.gif

Mie nu mi se par deranjante scaunele de la skoda (normal, ca altfel n-o luam biggrin.gif ). Au suficiente posibilitati de reglaj ca sa gasesti o pozitie confortabila. Sunt insa banale, de masina oarecare, nu au nimic mai "premium". E pacat, ca restul interiorului nu-i rau dpdv al calitatii, daca alegeau un scaun mai smecheros ar fi avut feeling de premium.
Si nu sunt sigur ca au facut-o din motive de marketing, ca de exemplu la Exeo care e tot din categoria ieftinache poti avea scaune foarte faine.

Honda au dat-o in bara cu motorizari de peste 2L care sunt super taxate prin Europa. Cine mai are 2.2l dizal pe o compacta? Cum vor sa vanda Jazz-ul care se vrea o masina economica doar cu motoare pe benzina, in tractorland?
Nici 2.4 nu e o motorizare foarte inteligent aleasa atata timp cat lumea are puteri similare la capacitati cilindrice (si taxe) mai mici. Pana si BMW renunta (din pacate) la motoarele mari in dauna alora mici si turbo.
Sper sa scoata cat mai repede niste motoare "europene" si sa vina cu niste preturi mai normale, pana nu-si pierd toti clientii fideli...

La noi garantia la coreeni e de 7 ani sau 150kkm din bara in bara, si in plus in Be s-au angajat sa ai un garaj Hyundai/Kia la mai putin de 30km oriunde ai fi. In Ro e posibil sa fie diferit, taica-miu are ceed de exemplu si bara-bara e doar de 5 ani, iar 7 e doar la motor + cutie. Insa capetele de bara de exemplu sunt inlocuite in garantie, nu au facut mofturi.
DRAGOS
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 27 2012, 05:48 PM) *
...audi... insa daca la Audi vrei scaune de audi trebuie musai sa iei si piele, altfel iti dau tot scaune de skoda.

Mie la capitolul scaune singurele care mi s-au parut comparabile cu cele de audi sunt cele de Alfa smile.gif

Mie nu mi se par deranjante scaunele de la skoda (normal, ca altfel n-o luam biggrin.gif ). Au suficiente posibilitati de reglaj ca sa gasesti o pozitie confortabila. Sunt insa banale, de masina oarecare, nu au nimic mai "premium". E pacat, ca restul interiorului nu-i rau dpdv al calitatii, daca alegeau un scaun mai smecheros ar fi avut feeling de premium.
Si nu sunt sigur ca au facut-o din motive de marketing, ca de exemplu la Exeo care e tot din categoria ieftinache poti avea scaune foarte faine.


Exeo e o clona dupa A4 B7, de aia are scaune smechere. Pacat ca e o masina veche de mai bine de 10 ani.

QUOTE (James Kilowatt @ Feb 27 2012, 05:48 PM) *
Honda au dat-o in bara cu motorizari de peste 2L care sunt super taxate prin Europa. Cine mai are 2.2l dizal pe o compacta? Cum vor sa vanda Jazz-ul care se vrea o masina economica doar cu motoare pe benzina, in tractorland?
Nici 2.4 nu e o motorizare foarte inteligent aleasa atata timp cat lumea are puteri similare la capacitati cilindrice (si taxe) mai mici. Pana si BMW renunta (din pacate) la motoarele mari in dauna alora mici si turbo.
Sper sa scoata cat mai repede niste motoare "europene" si sa vina cu niste preturi mai normale, pana nu-si pierd toti clientii fideli...



E simplu, sunt o groaza de tari unde taxarea se face la CO2, nu la cilindree, iar Honda are cea mai "curata" gama de motoare de pe piata. 1.8, 2.0, 2.2, 2.4 au toate emisii mai slabe decat motoarele de putere comparabila de la concurenta.

Intr-adevar, pierd in tarile in care taxarea e la cilindree, dar atata timp cat ei oricum nu aveau cine stie ce piata acolo nu prea ii intereseaza. Iar eu personal, prefer oricand un 2.4 NA unui 1.8 sau 2.0 turbo de acceasi putere.

Pe jazz o sa bage curand motorizari hibride. Am mers cu CR-Z si intr-adevar consuma extraordinar de putin intr-un oras ca bucurestiul, problema ei: e scumpa in draci.

Cum spuneam, la hyundai n-a fost asa. A schimbat planetara pe banii lui. Iar cei 150k km ar fi insemnat, pentru mine de exemplu, vreo 4 ani de garantie, care nu e cine stie ce diferenta fata de cei 3 ani de la honda. Plus ca honda mi-a inlocuit orice mi-a trecut mie prin cap ca e stricat sau ca mi se pare stricat, n-au comentat la absolut nimic...si am o lista de vreo 14-15 repere schimbate in garantie.
AlexTM
Las' ca si Hyundai au venit cu motorul de 2.2 pe Santa Fe-ul nou, ceea ce m-a enervat ca cum cativa ani era aproape sa-mi iau unul.
(apropo, Santa Fe nu e o optiune buna pentru masina perfecta?)

QUOTE (James Kilowatt @ Feb 27 2012, 05:48 PM) *
in Be s-au angajat sa ai un garaj Hyundai/Kia la mai putin de 30km oriunde ai fi.
Pai asta nu greu, cate garaje le trebuie, vreo 2-3 ? smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.