Help - Search - Members - Calendar
Full Version: toyota Corolla partea a II-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Dan52141
Asa cum v-am spus am fost astazi sa vad noua corolla smile.gif ... din pacate nu o aveau in showroom ci doar vre-o 10 masini parcate afara (probabil astea o sa fie pentru drive test)
Primele impresii fata de corolla actuala smile.gif
- mai lunga
- mai lata
- design exterior mai placut
- materialelel de la interior sunt ok, parca putin peste versiunea actuala asta doar pentru interiorul acela inchis la culoare, mai era o masina neagra la exterior si interiorul deschis la culoare ale carei plastice deschise ieseau extraordinar de mult in evidenta ... urat de tot sa nu zic chinezarii smile.gif ... in schimb cum am spus interiorul acela inchis la culoare este ok si putin peste versiunea actuala.
- bordul arata mai bine, este mai rotunjit si da impresia ca te imbraca, nu mai este asa colturos
- plansa cu ceasurile arata super bine si chiar high-tech smile.gif ... deosebirea fata de modelul actual este ca ceasurile sunt vizibile si fara sa fie pornit motorul
- nu mi-a placut plasticul acela argintiu de pe consola centrala, prea da impresia de plastic... la versiunea actuala este facut mai bine
- exista cotiera cu loc pentru 2 pahare la bancheta din spate
- loc in spate super ok ... cu mult mai mult fata de versiunea actuala care era si el ok
- versiunea cu transmisie multimode arata foarte bine cu acele padele la volan ... in schimb sad.gif mi-au spus ca performantele sunt intradevar mai proaste fata de versiunea manuala chiar daca o treci in mod manual si schimbi la ce turatie vrei tu sad.gif
- exteriorul pare lucrat mai ingrijit si de asemeni porbagajul pare mai mare (judecand dupa dimensiunea exterioara pentru ca nu am putut sa-l vad)

Una peste alta pentru mine impresia a fost una foarte placuta privind partea tehnica a masinii ... in schimb la partea comerciala blush.gif

Model 1.4 VVTi
Terra ---- 14,756
Luna ----- 16,137

Model 1.6 VVTi
Luna ----- 16,957
Luna M/M-- 17,659
Sol ------ 18,648
Sol M/M -- 19,349

Diesel 1.4
Terra ---- 16,273
Luna ----- 17,653
Luna M/M-- 18,356

Diesel 2.0
Luna ---- 19,282
Sol ----- 20,975

+ Vopsea metalizata = 357

* M/M = transmisie MultiMode
Preturile sunt in Euro si sunt DDP, se plateste separat vopseaua metalizata care este 357 Euro.

Versiunea Terra este slabuta rau, cred ca nici nu merita luata in considerare
Veriunea Luna NU are:
- Jante de aliaj
- VSC
- TRC
- sistem smart entry
- senzori pentru aprinderea automata a farurilor
- senzor de ploaie
- oglinda interioara electrocromata
- Cruise control
- Limitator de viteza

versiunea Sol este cea de top continand toate dotarile de mai sus.

In 2-3 sapt. max o sa fie disponibile in showroomuri veriuni pentru drive test.

.... Gata ... mi-a junge cat am scris smile.gif sper sa va fie utile informatiile astea[/b]
Bogdan87243
Cu ocazia aceleasi vizite anterioare, am vrut sa vad ce se poate face pentru a imbunatati sistemul audio in sensul montarii unor boxe suplimentare pe spate si al legarii unui conector pt magazie de CD-uri cu mp3.
Am aflat ca si montandu-le in service-ul lor ,deci autorizat ,de reprezentanta , pierd garantia la sistemul audio !!!!!!!! Mai mult am sub-inteles ca nici nu prea aveau chef sa se bage la asa ceva. Sa zicem ca inteleg ca montarea acelui conector ar putea duce la asa ceva (desi pe acest forum am citit ca se poate), dar montarea unor boxe ??
Nu stiu ce sa zic , dar pe mine asta cu pierderea garantiei la sistemul audio m-a lasat fara cuvinte. Voi ce stiti , asa este ?
Dan52141
In completarea mesajului de mai sus smile.gif[/img]
Dan52141
sad.gif pacat ca micsoreaza imaginea automat ... nu stiu ce sa-i fac sa se vada ca imaginea originala sad.gif
guerilla
salut bogdane. ca sa-ti raspund rapid la problema legata de garantie - exista manual de instalare pentru componente aditionale ale sistemului audio, kit bluetooth, etc. sunt manuale pentru posesori - de genul Do it Yourself. sint free. la toyota europe pe site. exista accesorii audio livrate de toyota europe. concluzia o tragi singur!

pentru toti ceilalti: nu ma mai intrebati de ce nu mai vreau auris !! uitati-va la preturi, mergeti si vedeti masina si daca va place luati-o. daca nu, va indreptati spre altceva.
_Constantin_
Mi-se par destul de scumpe, sa vedem cum se prezinta la drive-test. Eu unul sunt printre cei care se gandeste serios sa schimbe Avensisul pe Corolla. Mi-a spus si mie dealerul azi ca sapt viitoare o sa aiba masina de drive-test. O sa vedem atunci.
vio
Versiunea Terra este slabuta rau, cred ca nici nu merita luata in considerare
Veriunea Luna NU are:
- Jante de aliaj
- VSC
- TRC
- sistem smart entry
- senzori pentru aprinderea automata a farurilor
- senzor de ploaie
- oglinda interioara electrocromata
- Cruise control
- Limitator de viteza

versiunea Sol este cea de top continand toate dotarile de mai sus.



astea denumesti tu dotari fara de care nu poti conduce o mashina ? in primul rand TRC si VSC nu prea vad la ce ti trebuie ca nu ai peste 200 de cai sa dai , si nici mashina grea ca cele germane nu este, smart entry .....aprinde faruri ....oglinda ( se poate monta after , am gasit un site care are asa ceva ) cruise ... decat daca pleci in afara ca in tzara cam greu cu el si limitator de viteza ... asta e tare io vreau sa dau in ea sau sa o limitez?? daca uiti de ala pus la 140 si vrei sa depasesti si kuku ... ca esti limitat de ... mi se par numai ca sa ti ia banii de aia sunt puse + ca echiparila care vin la noi iar sunt de toata cocoa ..... de ce nu vine 1,6si terra?? sau 1,4 sol ..... cum era inainte... grecu grecu .. cand o sa plece sa ne lase sa luam mashini cum trebuie ca in afara
M A R I A N
Vio, in legatura cu VSC-ul vreau sa te contrazic-nu stiu de cate ori am simtit ca-mi fuge curul masinii cand am negociat un viraj cu viteza prea mare din prostie, din oboseala sau, fiind noapte, nu vedeam exact unghiul curbei. Iar daca ai ghinionul ca in curba sa nimeresti cu 1,2 sau trei roti pe gheata, cred ca acest dispozitiv iti poate salva viata. Cum spunea cineva pe un alt forum cand era pus sa aleaga intre un sistem audio mai performant si un ESP:"ESP-ul iti intra doar o data sau de 2 ori in viata si asta e destul sa ma convinga sa-l achizitionez".
Taica-miu e dintre cei care zice:"Dar pe vremea Impuscatului aveam Dacie cu ABS?" Eu sunt de parere ca la soselele, aglomeratia si gropile din Romania zilelor noastre aceste sisteme active de siguranta sunt absolut necesare.
Cat priveste cruise controlul, eu ies din tara cam o data la 2 luni si, la un drum de o mie de km pe autostrada, iti spun eu ca iti amorteste piciorul pe acceleratie.Pentru mine e absolut necesar.
Cum ai zis si tu, regretabil e ca abia pe sol pun aceste chestii, care mie imi sunt foarte necesare. Mie nu-mi trebuie, de ex.,senzori pentru pornirea automata a stergatoarelor si a farurilor, aer automat, sistem smart entry&push start, grila fata cromata, volan si schimbator imbracate in piele etc. As fi preferat in locul lor xenoane+spalatoare faruri, eventual o trapa electrica.
Chestia e ca eu doresc o masina cu alura mai sportiva.Sincer, daca as fi stat mai bine cu banii (pentru consumabile) as fi cumparat fara rezerve o Honda Civic Sedan- http://www.honda.com.ro/civic4d/standard/sau o Accord Sedan-http://www.honda.com.ro/accord4d/standard/. Asa... raman la Corolla 1.6 dual vvti care are cel putin un look mai sportiv, pot obtine o reducere substantiala de la dealer pentru a 3-a masina si raman cu increderea in service-ul Toyo Motor.
_Constantin_
Fratilor lasati-ma cu prostiile, o ciompacat cu motor de 1.6 e 18.000? si nici nu are mare lista de dotari? Orice model compact ati alege veti ajunge cu el la un pret cu cel putin 1500-2000 euro la dotari echivalente si motor similar. Civic... aia sunt iarasi optimisti, oricat de nava spatiala ar fi... e 18.000 CIP, hai sa fim seriosi, platesc bani ca sa ma bordul electronic si cu lumini?, in plus nu se conduce mai bien ca un Focus sau un Golf, nu e spatioasa, nu e economica, nu e extraordinar de puternica... deci unde se duc banii? Pe fiabilitate, nu-mi spuneti.
Bogdan54824
Este o iluzie faptul că la alte mărci iei același lucru mai ieftin. Eu nu vreau să discut despre inutilitatea/utilitatea dotărilor incluse, sau despre lipsa de flexibilitate în alegerea lor, asta este complet altă discuție. Dar mergeți voi la orice marcă vreți (poate Renault face excepție) și configurați o mașină cu dotări cât mai aproape posibil și nu cred că o să obțineți o diferență mai mare de 1000EUR, în plus sau în minus. Eu unul când am luat mașina am făcut toate calculele posibile și tot atât a dat... wink.gif
M A R I A N
Constantin, mi se pare mie sau te cam pierdem ca fan (si proprietar) al japonezelor in favoarea Golfului sau Focusului?
Cine a zis ca Golful/Focusul/Laguna/Leon/407 etc. nu s-ar conduce bine, nu ar fi comfortabile si fiabile etc. ATUNCI CAND SUNT IN GARANTIE SAU IN GENERAL CAND SUNT NOI?
Inseamna ca sunt un tampit ca mi-am luat Yaris 1.0 Terra la 12947 DDP cand puteam sa-mi iau o Corsa diesel, cu xenoane si esp la pretul asta sau chiar o varianta de baza a Astrei? Deh..asa sunt eu.
Si ca sa nu iti mai spun ca aveam chiar in plan un Subaru Impreza 1,5 tot cam pe la 18700 ddp.Chiar asa, ce mai e si prostia asta de AWD sau motor boxer transversal? Si panarama asta de motor cu performante atat de mici?
Cred ca asta ar fi un bun subiect de Versus:De ce umfla japonezii astia preturile in halul asta si de ce noi cumparatorii sa dam o caruta de bani pe masinile lor cand putem sa facem economii substantiale cumparand masini europene sau coreene?
Nu ajungem la vorba maica-mii:"Nu pot sa pricep de ce iti iei Corolla Sedan.Ce are in plus fata de Kalosul meu cu abs, ebd, aer, servo, geamuri+oglinzi electrice si incalzite, CD, scaune reglabile etc si care este atat de confortabil la drum?" Ce sa-i raspund, Constantin? "Pai mama, asa imi place mie sa arunc banii pe fereastra!"
_Constantin_
Stii cat e o astra 1.8 de 140 CP benzina dotarea COSMO? 17.600 euro aprox, pai aia sterge pe jos si cu 1.6 Dvvti. Deci comparabil cu 1.6 124Cp e peste. Ca toyota ofera alta calitate, alte servicii sau alte preturi in service... asta e alta discutie. Problema e ca eu daca as alege Corolla m-as oftica daca ar trebui sa platesc de exemplu senzor de lumina daca eu vreu doar jante, si daca nu iau tot pachetul nu le pot avea la un pret decent. Aici e problema. Per total ajungi mai ieftin cu Toyota dar pe mine nu ma incalzeste deloc, cum sa nu te ia nebunia cand vezi la Astra( o masina de kko, ca si Corolla sau Avensis, adica de consum) optionale ca Scaune Sport Recaro, mi-as vinde un rinichi si tot le-as pune( 666 euro).

Sistemul smart entry mi-se pare iarsi un extra care nu are nici un fel de utilitate, e doar inca un lucru care se poate strica( si se strica destul de des).

Limitator de viteza? Ce dracu e aia? De ce as vrea sa imi limitez viteza?

In final, daca totusi eu nu am nevoie de asemenea optionale, imi scade pretul? NU. Si atunci ce fac... va spun eu... ma orientez spre alta marca.

Azi m-a contactat pe Youtube un tip din Olanda si mi-a zis ca le ei un Avensis 1.6 Terra e 23.000 euro DDP. Dar poate sa puna ce vrea muschiu lui pe el, de la trapa la piele si navi la preturi mai umane decat la noi.

Toyota e considerata o masina batraneasca, pe buna dreptate, dar au pus atata munca si au facut atatea declaratii cu Auris asta incat te gandeai ca Vai au dat lovitura... au scos un nou Focus1, si cand colo e aceiasi marie cu alta palarie. Iubesc aceasta marca mai mult decat oricare alta dar nu pot sa nu observ cand sunt luat de fraier, presa internationala e sceptica, nu e class-leading si asta ma dispera, pentru ca putea fi. Ii lipseste acel factor X, care te face sa o doresti din prima clipa, nu mai conteaza ca a vandut inca 31 milioane de exemplare, iti ia ochii de cand intri in showroom. Asta trebuia sa fie. De asta sufera masinile japoneze( cu exceptia subaru), nu au feeling, nu sunt facute cu pasiune, sunt facute la norma. Am mers de curand cu o Celica ... e cel mai bun exemplu de masina facuta perfect tehnic dar s-a pus si suflet. E absolut superba senzatia. Sa simti ca cineva, undeva s-a gandit la tine cand a conceput volanul, pedalierul.

Atitudinea lor mi-se pare putin marxista, egalitara, adica avem doua, maxim 3 versiuni, sa nu ravneasca nimeni la masina altuia. Eu vreau sa vad un avensis cu de toate pe el, sa ma gandesc.. las ca luna viitoare fac ore suplimentare si imi iau si eu optionala, accesoriu ala. Cand vezi o astra stii de la departare ca e full... se vede... se simte. Eu daca ma uit la Toyota singura diferenta intre modele sunt jantele, atat iti sare in ochi si nici alea nu sunt stralucite( materialul ala mat).

Poate nu o sa fiti de acord cu mine dar asta e parerea mea dupa un an de Toyota, fiabila, economica, spatioasa, aratatoasa cand e spalata, dotata, si daca maine as vinde-o nu m-as uita o secunda inapoi.

PS: sa nu va obositi sa imi raspundeti sau sa ma citati, nu am scris ca sa nasc o polemica, simteam nevoia sa impart parerea asta cu cineva si cum voi imi sunteti dragi ... blush.gif
_Constantin_
QUOTE(Marian67562)
Constantin, mi se pare mie sau te cam pierdem ca fan (si proprietar) al japonezelor in favoarea Golfului sau Focusului?
Cine a zis ca Golful/Focusul/Laguna/Leon/407 etc. nu s-ar conduce bine, nu ar fi comfortabile si fiabile etc. ATUNCI CAND SUNT IN GARANTIE SAU IN GENERAL CAND SUNT NOI?
Inseamna ca sunt un tampit ca mi-am luat Yaris 1.0 Terra la 12947 DDP cand puteam sa-mi iau o Corsa diesel, cu xenoane si esp la pretul asta sau chiar o varianta de baza a Astrei? Deh..asa sunt eu.
Si ca sa nu iti mai spun ca aveam chiar in plan un Subaru Impreza 1,5 tot cam pe la 18700 ddp.Chiar asa, ce mai e si prostia asta de AWD sau motor boxer transversal? Si panarama asta de motor cu performante atat de mici?
Cred ca asta ar fi un bun subiect de Versus:De ce umfla japonezii astia preturile in halul asta si de ce noi cumparatorii sa dam o caruta de bani pe masinile lor cand putem sa facem economii substantiale cumparand masini europene sau coreene?
Nu ajungem la vorba maica-mii:"Nu pot sa pricep de ce iti iei Corolla Sedan.Ce are in plus fata de Kalosul meu cu abs, ebd, aer, servo, geamuri+oglinzi electrice si incalzite, CD, scaune reglabile etc si care este atat de confortabil la drum?" Ce sa-i raspund, Constantin? "Pai mama, asa imi place mie sa arunc banii pe fereastra!"


Marian... once Toyota... always Toyota. Sunt si voi ramane un fan infocat al acestei marci dar am nemultmiri esentiale, care cred eu ca se pot rezolva. Si eu puteam sa iau alte masini in locul avensiului, inclusiv Mondeo diesel sau Vectra 1.8 dar am ales Avensis din alte considerente si nu regret dar mi-ar placea sa fie si Toyota comerciala... sa gasesc spoilere si praguri la orice magazin, la orice taraba cum gasesti pt Vw sau Skoda. E irelevant ce face toyota in segmentul mediu sau SUV, vanzarile in Europa sunt dictate de clasa compacta. De aia a castigat VW teren, cu Golful. ATAT.

Stii ce a facut BMW cand nu mai vindea masini in Romania? I-a dat un septar lui Gica Hagi, degeaba, si atunci tot parvenitul a zis... pai daca pentru Hagi e buna... e si pentru mine. Sa-i dea lu Andreea Marin un Yaris si o sa se umpla tara de ele. Eu sunt un simplu doctor, cu intelect mediu, dar daca eu ma gandesc la asa ceva nu inteleg de ce marii directori de vanzari sau publicitate nu fac asemenea manevre? De ce ? Pentru ca sunt si ei ca orice lucru in Romania un surogat. Examene luate pe pile sau cu bani, cunostinte putine si normal ca o data ajunsi in functie incearca sa o pastreze cat mai mult cu campanii "pe termen lung". Coca Cola ne-a facut dependenti si sa credem ca este elixirul vietii, cum ? AGRESIV. Omul este mai impulsiv decat orice animal, si atunci cum il supunem? Ii creem impuluri, trairi intense. Nu detin adevarul absolut, dar parca astia nu incearca, deloc.

PS: E foarte tarziu, maine ma trezesc devreme, poate unele afirmatii facute in seara asta sunt jignitoare pentru unii, daca e cazul imi cer scuze de pe acum. Noapte buna. beer.gif
Bogdan54824
Sunt perfect de acord cu tine în ce privește lipsa de flexibilitate în alegerea opțiunilor, ca să nu mai vorbim că nu au lucruri mai "exotice" pe lista de opțiuni. Dar fiecare cu păsărelele lui și este absolut normal să te lase să poți să pui ce minune vrei tu pe mașină. În mod cert pierd potențiali clienți din cauza asta.

Pe Astra Cosmo trebuie să mai pui o grămadă de chestii ca să ajungi la dotările de pe SOL. Știu, tu nu le vrei, vrei altele, dar dacă tot facem o comparație atunci măcar să comparăm mere cu mere. Dacă pe Astra 1.6 pui tot ce are Corolla SOL ajungi la același preț.

Cred că ce fac Toyota este că merg pe principiul 80/20. Adică 80% din cumpărători au nevoie/vor doar 20% din toate dotările posibile pe care o mașină le-ar putea avea. Iar ei fabrică mașinile din start doar cu acele 20% dintre toate dotările posibile. E mult mai eficient din punct de vedere financiar, dar din nefericire nu îi satisface pe entuziaști, sau cumpărătorii educați.
_Constantin_
QUOTE(Bogdan54824)
Sunt perfect de acord cu tine în ce privește lipsa de flexibilitate în alegerea opțiunilor, ca să nu mai vorbim că nu au lucruri mai "exotice" pe lista de opțiuni. Dar fiecare cu păsărelele lui și este absolut normal să te lase să poți să pui ce minune vrei tu pe mașină. În mod cert pierd potențiali clienți din cauza asta.

Pe Astra Cosmo trebuie să mai pui o grămadă de chestii ca să ajungi la dotările de pe SOL. Știu, tu nu le vrei, vrei altele, dar dacă tot facem o comparație atunci măcar să comparăm mere cu mere. Dacă pe Astra 1.6 pui tot ce are Corolla SOL ajungi la același preț.

Cred că ce fac Toyota este că merg pe principiul 80/20. Adică 80% din cumpărători au nevoie/vor doar 20% din toate dotările posibile pe care o mașină le-ar putea avea. Iar ei fabrică mașinile din start doar cu acele 20% dintre toate dotările posibile. E mult mai eficient din punct de vedere financiar, dar din nefericire nu îi satisface pe entuziaști, sau cumpărătorii educați.


Baiatule ai respectul meu neconditionat. Ai spus un lucru mare. ( ma rog mai multe dar unul m-a satisfacut depiln. beer.gif
guerilla
QUOTE(Bogdan54824)
Cred că ce fac Toyota este că merg pe principiul 80/20. Adică 80% din cumpărători au nevoie/vor doar 20% din toate dotările posibile pe care o mașină le-ar putea avea. Iar ei fabrică mașinile din start doar cu acele 20% dintre toate dotările posibile. E mult mai eficient din punct de vedere financiar, dar din nefericire nu îi satisface pe entuziaști, sau cumpărătorii educați.


merg pe *****. numai la noi nu se pot pune optionale. ca le cumpara ei la volum ca sa obtina pret mai bun. de ce te poti duce pe site-ul uk sa o configurezi cum vrei tu? si la fel poti face la orice alt dealer din partea de vest a ue-ului. insa in romania nu sint consumatori de toyota, nu, sint doar clienti pe sistemu vrei cumperi, nu vrei, cauta-ne in alta parte. asta e politica lor. aaa, daca vrei lexus, probabil ca se schimba situatia....
Dan52141
QUOTE(vio70407)
Versiunea Terra este slabuta rau, cred ca nici nu merita luata in considerare
Veriunea Luna NU are:
- Jante de aliaj
- VSC
- TRC
- sistem smart entry
- senzori pentru aprinderea automata a farurilor
- senzor de ploaie
- oglinda interioara electrocromata
- Cruise control
- Limitator de viteza

versiunea Sol este cea de top continand toate dotarile de mai sus.



astea denumesti tu dotari fara de care nu poti conduce o mashina ? in primul rand TRC si VSC nu prea vad la ce ti trebuie ca nu ai peste 200 de cai sa dai , si nici mashina grea ca cele germane nu este, smart entry .....aprinde faruri ....oglinda ( se poate monta after , am gasit un site care are asa ceva ) cruise ... decat daca pleci in afara ca in tzara cam greu cu el si limitator de viteza ... asta e tare io vreau sa dau in ea sau sa o limitez?? daca uiti de ala pus la 140 si vrei sa depasesti si kuku ... ca esti limitat de ... mi se par numai ca sa ti ia banii de aia sunt puse + ca echiparila care vin la noi iar sunt de toata cocoa ..... de ce nu vine 1,6si terra?? sau 1,4 sol ..... cum era inainte... grecu grecu .. cand o sa plece sa ne lase sa luam mashini cum trebuie ca in afara


smile.gif "astea denumesti tu dotari fara de care nu poti conduce o mashina?" Nu am spus ca nu poti conduce fara dotarile astea, pur si simplu am citat din lista de la toyota ce nu are versiunea LUNA ca lumea care citeste acest forum sa stie.
Raman la afirmatia mea ca versiunea Terra iese din discutie si nu poate fi luata in considerare ... vorbesc pentru mine care vin de pe o versiune SOL si haide sa iti si spun de ce ... versiunea Terra NU are fata de celelalte versiuni:
- oglinzi in culoarea caroseriei
- grila fata cromata
- proiectoare pentru ceata
- manere portiere in culoarea caroseriei
- jante din aliaj
- aer conditionat cu reglare automata
- nu are decat 4 boxe ... celelalte modele au 6
- nu are comenzi audio pe volan
- nu are volanul imbracat in piele
- nu are scaunul soferului reglabil pe inaltime
- nu are geamuri electrice pe spate
- NU are airbag tip cortina ... toate celelalte au
- nu are airbag pentru genunchii soferului

pai NU are cam multe si le-am ingrosat pe cele care conteaza mai mult pentru mine ... nu sunt snob dar daca tot imi iau o masina vreau sa-mi ofere si o anumita placere si siguranta cand o conduc.
- chestia cu limitatorul de viteza, smart entry, senzor de ploaie si intuneric ... ha ha ... ma lasa rece smile.gif nu-mi doresc asa ceva, vorba cuiva de aici, nu prea le vad rostul si sunt alte echipamente in plus care se pot strica ...
In schimb VSC, TRC si cruise control sunt doua lucruri pe care mi le-am dorit f mult si la versiunea actuala pe care o am dar nu existau nici macar ca optiune.
Mare pacat ca cei de la noi se gandesc numai la profituri pe termen scurt si nu gandesc in perspectiva ... ar fi super cool sa poti sa intri pe siteul toyota.ro si sa-ti configurezi o masina cap coada asa cum vrea sufletul tau blush.gif
Oare nu se pot face presiuni ... scrisori la toyota si alte interventii de genul asta ... macar sa ne aliniem si noi cu restul lumii acum ca tot am intrat in ue smile.gif
vio
vsc.... sincer io nu am reusit sa derapez cu Corolla sau Avensis de spate niciodata chiar pe ploaie gheatza sau ceva si merg chiar tare dar nimic ... io chiar nu simt nevoia de asa ceva.... qacum fiecare cu ce vrea smile.gif

GRECU GRECU ala sa plece

se pot lua optionale din afara romaniei acum biggrin.gif comanda pe net biggrin.gif:D:D livrare acasa wink.gif) cool

cred ca o sa mi iau oglinda electrocromatica biggrin.gif parca era 200 de euro cam asa daca am retinut io bine .

parerea mea ca Aurisul o sa iasa o mashina deja fumata la lansare , si mai ales motorizarile mici nu te mai incanta deloc sa le iei diin 2 motive sunt si mai leneshe si consuma si mai mult decat pe E12. si ceasurile alea vopsite ca la Golf si Renaul , Peugeot ... sa se vada si ziua ....... de 2 lei ... ce marfa e asta de nu se vede decat cu contactu pus biggrin.gif.. parerea mea ca cei de la centrul de proiectare copiaza fara sa vrea ce scot altii pe piatza...si copiaza prost.daca ar fi lasat mahina cum arata concept car ul era bestiala asa cu fatza asta .... cam greu ....
Kata
salut!
va contrazic un pic la chestia cu limitatorul de viteza si cruise control-ul: cine a zis ca nu-i trebuie deloc merge probabil doar prin romania si doar cu detectorul de radar pus!
pe autostrada in vest chestiile astea sunt esentiale, altfel faci crampe teribile la piciorul drept (care ar vrea sa-i dea mai mult de 130-140)...si detectoarele sunt ilegale pe acolo. plus stresul ca ii dai din greseala mai mult decat trebuie si iei amenda (am caz in familie cu amenda in austria si a fost cam mare amenda de radar...)

in schimb: mi se pare rusinos pentru orice producator sa mai fabrice in ziua de azi masini fara proiectoare de ceata. cred ca e o chestie atat de elementara incat doare.
alte dotari pe care le am pe varianta sol si sunt ff utile:
- ac automat
- senzorul de ploaie (excelent) - il credeam moft dar m-am razgandit la prima ploaie (e super comod sa nu-ti mai bati capul cu temporizarea stergatoarelor), nu mai cumpar nici o masina fara asa ceva
- oglinda antiorbire.
- oglinzile incalzite.
intr-un an si jumatate nu am simtit niciodata nevoia de ESB (VSC/TRC) si masina a fost condusa si la stilul "pe doua roti".

nu as schimba corolla din 2005 pe asta noua. nu cred acum ca merita banii in plus. mai curand ii luam celei vechi un set nou de jenti si ii marim puterea cand iese din garantie si va ramane o masina excelenta pentru ani buni de acum incolo (nu cred ca in urmatorii cativa ani cruise-control-ul va deveni atat de important incat sa nu mai pot fara smile.gif)
Dan52141
si eu am stat sa ma gandesc zilele astea de ce naiba sa-mi schimb masina cand sunt foarte multumit de ea blush.gif
Mai ales cu preturile astea si imposibilitatea sa ti-o configurezi cum vrei sad.gif

Pe de alta parte masina mea are deja 4 ani si la un moment dat ti se pune pata smile.gif, tehnologia s-a mai imbunatatit, sunt alte suspensii fata spate, alta caroserie, motorul mai bun, design ... zic eu ... mai placut, spatiu interior mai mare si faptul ca o sa am garantie 3 ani !
Pe de alta parte o sa ma rupa la casco fata de cea actuala ... poate o sa ma orientez catre un avensis second hand smile.gif

Si era sa uit pentru cei care nu stiu de la 1 Ian cei de la Toyota romania (sau ma rog ... grecul smile.gif ) au introdus optiunea de buy-back !
vio
Kata pai uita te ce am scris .. de ce sa dau banii pe ceva care folosesc 2-3 ori pe an .... io nu am prb cu pedala chiar deloc , dar la noi nu vad utilitatea la noi in tzara ,, de aia nici nu se aduce extraoptiunea asta de cruise si vin direct mashini echipate smile.gif si restul acum sunt dupa cum vrea omu , fiecare cu mofturile lui ca sa zic asa smile.gif
_Constantin_
QUOTE(Dan52141)
Si era sa uit pentru cei care nu stiu de la 1 Ian cei de la Toyota romania (sau ma rog ... grecul smile.gif ) au introdus optiunea de buy-back !


Poate cineva sa confirme informatia asta. Doar in Bucuresti sau in toata tara?

Chestia cu cruise control depinde de fiecare. Mie mi-se pare utila daca poti sa-o comanzi optional pt 2-300 euro, e utila mai ales in orasele de pe drumurile nationale, pe autostrada sau in orice situatie unde nu e imperios necesar sa stai cu piciorul pe pedala. La noi in Craiova in afara de cateva ore de trafic intens, poti sa mergi dintr-o parte in alta a orasului cu cruise-controlul activat.

Referitor la discutia cu Corolla... ganditi-va la diferenta dintre primul Avensis si cel actual. Asa trebuia sa fie si acum. Din pacate am o vaga presimtire ca nu va fi asa.
Kata
pai constantin zicea ca de ce sa vrea sa-si limiteze viteza - pai d-aia, sa-ti fie comod, sa nu te doara nici piciorul nici capul (de la stresul cu amenda).
Kata
constantin - norocosule!
in bucuresti nu poti sa pui cruise control niciodata sad.gif(

speaking of buy-back: de obicei iti dau pe masina mai putini bani decat valoreaza pe piata libera...
_Constantin_
Da, dar iti dau banii imediat. Mie la Renault mi-au facut o prima oferta inainte sa vand masina si exact cu atat am si dat-o, dar nu mai vroiam Renault. Oricum nu cred ca a avut cineva noroc ca mine. Am pus masina la 9 seara pe autovit si la 11 dimineata a treia zi m-am dus cu omul sa facem actele. blush.gif
M A R I U S
Sincer sa fiu ma asteptam la altceva de la noua Corolla/Auris!Mai ales la capitolul motorizari!Pai in anul 2007, tu ca producator de renume scoti motorizari de top de maxim 122cai benzina si 126cai diesel?!?!La clasa compacta?!Da' astia nu se uita dom'le la concurenta(opel,vw) care au , la aceeasi clasa muuult mai multe motorizari si mai puternice!Nu mai vb de lipsa optionalelor!Nici nu mai pomenesc de modelele premium( seria 1 sau Audi A3)!Noua Corolla pt mine este un mare FAS!Din pacate!
Dan52141
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(Dan52141)

Si era sa uit pentru cei care nu stiu de la 1 Ian cei de la Toyota romania (sau ma rog ... grecul smile.gif ) au introdus optiunea de buy-back !


Poate cineva sa confirme informatia asta. Doar in Bucuresti sau in toata tara?

Referitor la discutia cu Corolla... ganditi-va la diferenta dintre primul Avensis si cel actual. Asa trebuia sa fie si acum. Din pacate am o vaga presimtire ca nu va fi asa.


Pentru bucuresti pot sa-ti confirm eu, am vorbit cu singurul om reponsabil de asta de la Toyota (pipera)
- le-o duci spalata (ca ei nu au timp si personal), ti-o baga in servis si o verifica pe toate partile max 1 ora, se uita pe cartea tehnica sa vada ce evenimente ai avut si se cade de comun acord asupra unui pret.
Din momentul ala masina ramane la ei (asta este partea proasta).
Banii se constituie avans pentru noua masina sau daca nu vrei sa mai iei de la ei ii vireaza intr-un cont.

Aveau deja masini second hand de vanzare ... am uitat sa intreb daca dau si garantie ceva la ele ... probabil ca da.

Constantin, nu am inteles ce ai rut sa spui cu Avensisul vechi si cel nou blush.gif

Subscriu la ce s-a spus despre motorizarile toyota prezente la noi ... slabut, parca mereu sunt in urma fata de concurenta ... cum scot si ei ceva nou la nivelul pietei ceilalti vin cu motoare mai performante sad.gif
drcezar
Sunt de acord cu toti cei care plang dupa lipsa optionalelor.
Cruise control-ul e super misto. Am condus un Opel Astra New care are asa ceva. Te relaxeaza, mai ales la drumuri lungi.

Maine ar trebui sa iau masina. Intrebari:

1. Stiu ca s-a mai discutat in privinta motorinei care o folositi si concluzia era la un moment dat : OMV; dar asta era prin toamna anului trecut. Intre timp am auzit lucruri nu prea placute despre OMV, in general. Deci, cu ce motorina alimentati? (Ca sa stiu cu ce o umplu maine)

2. A gasit cineva suporti pentru biciclete (pe masina, nu in spatele ei) sau pentru schiuri care sa se potriveasca pe Corolla? (nu originale si la un pret convenabil; daca si-a luat cineva, sa-mi spuna modelul si de unde le-a luat)

3. Mi s-a spus ca nu pot pune huse pe scaune deoarece au airbag-urile laterale, iar husele le-ar impiedica sa-si faca treaba corespunzator. Aveti idee daca exista huse care sa permita airbagurile sa functioneze corespunzator (decupate) sau sa-mi iau gandul de la asa ceva?

4. Pentru anul viitor am sa vreau sa-mi cumpar gume de iarna (pentru iarna asta se pare ca nu mai are rost). Masina imi vine echipata cu jante de aliaj. Am auzit ca ar fi indicat ca gumele de iarna sa fie puse pe jante de otel. Ce jante de otel imi recomandati?

5. Mi s-a spus ca masina va veni echipata cu triunghi, trusa de prim ajutor si toate cele necesare dupa noua legislatie. E adevarat sau informatia a fost incorecta? (Ca sa nu incep sa le caut maine prin portbagaj degeaba)

6. Cand am facut test drive-ul (pe la inceputul lui ianurie) mi s-a parut ca masina avea un anumit tip de tapiserie. Cand am trecut zilele astea prin show room, am avut impresia ca era al tip (ma refer la acelasi tip de motorizare, nivel de echipare). Aveti idee despre o asemenea schimbare?
_Constantin_
QUOTE
Aveau deja masini second hand de vanzare ... am uitat sa intreb daca dau si garantie ceva la ele ... probabil ca da.


Si ai vazut cumva ce preturi aveau? Are cineva o adresa de mail unde pot sa trimit si eu un mesaj? Pls. Sunt curios care e modalitatea de evaluare. Trebuie sa fie un algoritm, ceva.

Dan52141 am vrut sa zic ca diferenta dintre avensis inainte de 2003 si dupa este enorma.
Dan52141
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE
Aveau deja masini second hand de vanzare ... am uitat sa intreb daca dau si garantie ceva la ele ... probabil ca da.


Si ai vazut cumva ce preturi aveau? Are cineva o adresa de mail unde pot sa trimit si eu un mesaj? Pls. Sunt curios care e modalitatea de evaluare. Trebuie sa fie un algoritm, ceva.

Dan52141 am vrut sa zic ca diferenta dintre avensis inainte de 2003 si dupa este enorma.


ok smile.gif am inteles treaba cu avensisul ... vezi PM pentru detalii contact
Bogdan54824
Poate sunt chestii pe care Vio le-a spus cu care nu sunt neapărat de acord, dar este un lucru spus de el care este foarte adevărat: OMV 100 este o porcărie fără margini!!
La sugestiile insistente ale lui Vio de pe forum și după ce am mai citit un articol care spunea că cel mai "eficient" mod de a arunca bani pe fereastră este să cumperi benzină premium am schimbat pe Lukoil 98. A scăzut consumul (în oraș) cu mai bine de 1.5 L/100 !! Dacă mai punem la socoteală și diferența de preț dintre cele 2...
Ah, și încă ceva, când toată lumea făcea mișto de consumul obținut de Vio este foarte probabil ca el să fi avut dreptate. Sunt foarte curios ce rezultate o să obțin la următorul drum afară.
mortzy
subscriu la ce a spus Bogdan.

Dupa incidentul cu Efixul de la Rompetrol, doar Lukoil 98 am bagat. Rezultat smile.gif) consumul a scazut, nu mai vibreaza, masina trage, nu mai am chef sa bat petrolistii.
drabisan
Permiteti sa ma bag si eu in discutia privind accesoriile. Desi nu am condus niciodata o Corola, dar problema nu e, in mare parte, decit a oricarei masini Toyota.
DA - in Romania, din motive grecesti, nu poti sa configurezi masina. Si asta nu ar fi ceva foarte grav daca importatorul nu ar face un mare abuz in materie de culori. Sa fie clar, daca vrei masina repede, gasesti orice dotare atita timp cit e gri. Si asta e si bine e si foarte rau: creaza o piata de masini gri, dar, daca vrei alta culoare capeti un timp de livrare cu nimic mai bun decit al altor marci.
Alte accesorii decit ce ofera ei (aici nu se pun amaritii de senzori de parcare sau alarma, pe care poate sa ti le monteze oricine super-repede) - ai pus-o! Nu pot fi achizitionati decit in regim after-market la preturi colosale - aici dau exemplul navigatia, care pe toyota.de e 1500 euro (fara taxe, dar ti-o dau direct cu masina), iar in taraluipapuravoda e 2500 euro, tot fara taxe, dar "manopera e gratis". Acum, indiferent in ce pozitie as gindi - 1000 de euro diferenta sint bani care nu sint justificabili prin manopera - sint doar adasul after-market! Si numai asta si e revoltator!
Germana nu stiu, dar pe site-ul lor, dar mai ales pe cel din UK sau Franta, sint gramezi de accesorii. La noi nici look-ul site-ului nu a semanat pina acum vreo citeva luni. Ce pretentii sa avem?
Asta e, sintem in lumea 3-a dpdv Europa si noi trebuie sa schimbam asta.

Constantin are o idee perfecta: oricum Toyota niciodata nu o sa ofere motoare si dotari care sa bata concurenta. Eu unul sint inca siderat de calitatea produsului, dar sint absolut convins ca, in aspecte obiective/masurabile (motor, dotari, timpi de livrare) Toyota nu are nimic de oferit comparativ cu concurenta. Dar a mea masina nu are decit 12k km, asa ca eu sint subiectiv. Dar ma gindesc, poate nu toata planeta e proasta de face din Toyota nr 2 pe piata.
Da, daca as fi vrut la pretul de Avensis sa am mp3 si shadere pe geamurile din spate - m-as fi gindit la reono (asta in viata mea nu o sa se intimple). Daca as fi vrut si mai mult la motorul pe benzina (aici as fi avut o problema 2l/147cp nu prea e usor la dimensiunile astea), sint aproape sigur ca as fi gasit. Si exemplele pot continua (VW, Audi si Skoda au deja mufa pentru ipod sau similare). La Toyota...mai dureaza 1-2 ani pina vezi asa ceva.
Dar am ales Toyota. De ce? Pentru ca mi se potriveste!
vio
smile.gif mercik . intodeauna inainte sa postez ceva ma documentez f bine sau intreb pana la sursa .daca gresesc ceva imi fac mea culpa
ma bucur ca ati scapat de unele prb cum ar fi trepidatiile, mai ales la Corolla se simt mai tare decat la un avensis poate ca de aia cei cu avensis nu prea sau plans asa de multi smile.gif
_Constantin_
drabisan stii ce e absolut enervant? Ca Aygo are mufa de Ipod. Asta ma dispera, ca se poate pune fara probleme in torpedo fara sa strice bordul( oare blink.gif ) dar din nush ce filozofie ascunsa nu o fac. Asta e disperant.
BogdanS
QUOTE(Cezar95927)
1. Stiu ca s-a mai discutat in privinta motorinei care o folositi si concluzia era la un moment dat : OMV; dar asta era prin toamna anului trecut. Intre timp am auzit lucruri nu prea placute despre OMV, in general. Deci, cu ce motorina alimentati? (Ca sa stiu cu ce o umplu maine)


Eu pun OMV in continuare și sunt foarte mulțumit. Nu am altă mașină pe benzină ca să pot face o diferență între calitatea benzinei/motorinei de la diverse brand-uri, însă am pus motorină Lokoil astă-vară și am simțit mașina că nu trăgea ca de obicei (cu OMV). Și pusesem ceva teoretic similar (nu mai știu cum o botezase Lukoil).

Între motorinele de la OMV nu știu să-ți spun dacă merită să dai banii pe Alpin Diesel sau nu (deși vine frigul, poate merită, tu decizi), însă încearcă oricum să iei dintre cele bune (au vreo trei mai "premium" dacă nu mă înșel, incluzând Alpin Diesel).

QUOTE(Cezar95927)
2. A gasit cineva suporti pentru biciclete (pe masina, nu in spatele ei) sau pentru schiuri care sa se potriveasca pe Corolla? (nu originale si la un pret convenabil; daca si-a luat cineva, sa-mi spuna modelul si de unde le-a luat)


Din câte știu, trebuie să cumperi "portbagajul" (adică cele două bare transversale) de la Toyota (destul de scump, dacă vrei îți spun prețul, dar nu-l mai știu pe dinafară), după care cumperi ce vrei tu third-paty din obor și montezi pe el -- cutie, suport de bicicletă, de schiuri, ce vrei.

QUOTE(Cezar95927)
3. Mi s-a spus ca nu pot pune huse pe scaune deoarece au airbag-urile laterale, iar husele le-ar impiedica sa-si faca treaba corespunzator. Aveti idee daca exista huse care sa permita airbagurile sa functioneze corespunzator (decupate) sau sa-mi iau gandul de la asa ceva?


Eu mi-am pus "scoici" din alea sport (n-am nici cea mai vagă idee cum se cheamă de fapt -- vorbesc de niște chestii care sunt formate din două "piese" flexibile articulate și care protejează strict fața spătarului și a șezutului) și sunt relativ mulțumit de ele. Dacă te decizi să iei așa ceva, măsoară-ți spătarul pe înălțime și asigură-te că "husele" corespund -- ale mele au forma de tetieră în partea de sus, însă chestia aia îmi ajunge pe la ceafă...

În tot cazul, s-o stăpânești sănătos și să te bucuri de ea!
Liviu90675
QUOTE(Bogdan54824)
La sugestiile insistente ale lui Vio de pe forum și după ce am mai citit un articol care spunea că cel mai "eficient" mod de a arunca bani pe fereastră este să cumperi benzină premium am schimbat pe Lukoil 98.

Oameni buni, Lukoil 98 e o benzina EURO 3 - pt ca are continut de sulf 150 ppm. Asta nu conteaza? Continutul mare de sulf face intr-adevar masina sa traga mai bine, dar dauneaza grav catalizatorului :angel: - pt ca masina e EURO 4 si ar trebui bagat in ea benzina EURO 4 sau EURO 5...
vio
nope sulful ala are de aface decat cu normele de poluare , tocmai de asta e catalizatorul facut sa mai arda inca o data gazele fierbintzi din evacuare smile.gif

cica si Corolla si la Avensis ar fi un line in la cd dar tre sa ii scoti tu cablu si mufa .... si iti mai trebuie schitza lui electronica ....
drcezar
QUOTE(Bogdan72011)
În tot cazul, s-o stăpânești sănătos și să te bucuri de ea!


Mersi pentru urari si raspunsuri.

QUOTE(Bogdan72011)
Din câte știu, trebuie să cumperi "portbagajul" (adică cele două bare transversale) de la Toyota (destul de scump, dacă vrei îți spun prețul, dar nu-l mai știu pe dinafară), după care cumperi ce vrei tu third-paty din obor și montezi pe el -- cutie, suport de bicicletă, de schiuri, ce vrei.


Cele 2 bare transversale trebuie cumparate neaparat de la Toyota (adica sa fie originale)? Nu ati gasit altele care sa se potriveasca? Spune-mi, te rog, pretul, ca daca nu sunt f. scumpe am sa-mi iau originale.
vio
sunt si de alte mag nu mai luati de la Toyo se gasesc cam la 3 mil incercati la mag de piese auto straine
_Constantin_
Dan52141 am vorbit cu domnul de la buy-back si a fost foarte amabil. Din pacate trebuie sa merg in service sa imi poata face o calculatie reala. Oricum multumesc mult.
drcezar
QUOTE(vio70407)
sunt si de alte mag nu mai luati de la Toyo se gasesc cam la 3 mil incercati la mag de piese auto straine


Stiu ca-ti place sa mergi f mult cu bicicleta (tu ai spus in alt topic ca mergi peste 2k km/an). De aceea banuiesc ca deja ti-ai luat suport de bicicleta. Fii mai explicit, te rog. La care magazine sa incerc?
BogdanS
QUOTE(Cezar95927)
Cele 2 bare transversale trebuie cumparate neaparat de la Toyota (adica sa fie originale)? Nu ati gasit altele care sa se potriveasca? Spune-mi, te rog, pretul, ca daca nu sunt f. scumpe am sa-mi iau originale.


Nimic nu trebuie cumpărat neapărat de la Toyota -- nici măcar mașina! biggrin.gif Dacă îmi aduc bine aminte, au fost vreo 1.000 RON, însă o să-ți confirm după ce vorbesc cu taică-miu.

În tot cazul, sunt mișto: vin cu cheie dinamometrică, antifurt, arată bine, și ți se spune explicit unde să le montezi exact și ce greutate maximă suportă ca să nu ți se coșcovească acoperișul, ți se închid ușile ca lumea după ce le montezi, etc. Personal n-aș risca să iau barele din altă parte, însă după cum spuneam, nimic nu e obligatoriu.
Dan52141
QUOTE(_Constantin_)
Dan52141 am vorbit cu domnul de la buy-back si a fost foarte amabil. Din pacate trebuie sa merg in service sa imi poata face o calculatie reala. Oricum multumesc mult.


Pentru putin. Referitor la buy-back partea proasta este ca dupa ce ti-o evalueaza si ai o calculatie de pret trebuie sa o lasi la ei, oarecum este logic, am inteles ca pana acum a avut ceva probleme cu unii carora le-au evaluat masinile si i-au lasat sa le ia acasa si sa le aduca dupa cateva saptamani insa fie le-au mai busit, zgariat intre timp fie au mai schimbat din piese ... de ... suntem in romania smile.gif

Referitor la preturile pentru corolla am incercat sa ma uit pe siteurile din UE sa vedem ce preturi sunt ... blush.gif sincer nu cred ca exista alternativa cumpararii din alta tara pentru ca peste tot unde m-am uitat preturile erau semnificativ mai mari fata de cele existente la noi sad.gif
BogdanS
QUOTE(Dan52141)
Referitor la buy-back partea proasta este ca dupa ce ti-o evalueaza si ai o calculatie de pret trebuie sa o lasi la ei, oarecum este logic, am inteles ca pana acum a avut ceva probleme cu unii carora le-au evaluat masinile si i-au lasat sa le ia acasa si sa le aduca dupa cateva saptamani insa fie le-au mai busit, zgariat intre timp fie au mai schimbat din piese ... de ... suntem in romania smile.gif


Și mie mi se pare firesc să o lași la ei dacă te decizi s-o schimbi, exact din aceleași motive (în primul rând piese schimbate). Dar dacă vreau doar să mi-o evalueze ca să-mi fac socotelile dacă merită, se supără cineva pe mine oare? Nu e cazul meu, fiindcă nu vreau s-o schimb, dar mă gândesc că dacă aș vrea, asta ar fi prima chestie care m-ar interesa...
vio
QUOTE(Cezar95927)
QUOTE(vio70407)
sunt si de alte mag nu mai luati de la Toyo se gasesc cam la 3 mil incercati la mag de piese auto straine


Stiu ca-ti place sa mergi f mult cu bicicleta (tu ai spus in alt topic ca mergi peste 2k km/an). De aceea banuiesc ca deja ti-ai luat suport de bicicleta. Fii mai explicit, te rog. La care magazine sa incerc?



pliez 40 % din bancheta si o bag in mashina ii scot roata fata si intra la fix ... asa fac eu
M A R I U S
Are idee cineva cam cat as lua pe o Corolla 1.4 benzina de 3 ani cu 80mii km?Nu prea am timp sa ma duc la dealer....
_Constantin_
Te cam bate gandul la un Auris?
Bogdan54824
QUOTE(Liviu90675)
Oameni buni, Lukoil 98 e o benzina EURO 3 - pt ca are continut de sulf 150 ppm. Asta nu conteaza? Continutul mare de sulf face intr-adevar masina sa traga mai bine, dar dauneaza grav catalizatorului :angel: - pt ca masina e EURO 4 si ar trebui bagat in ea benzina EURO 4 sau EURO 5...


Poate greșesc, dar eu nu țin minte să scrie în manualul mașinii nimic de Euro 3,4,5 etc. Acolo scrie doar să pui benzină de cel puțin 95 de octane.
După un calcul scurt Lukoil 98 mă costă cu 20% mai puțin, în oraș, decât OMV 100. În articolul care îl menționam mai sus, publicat de un ziar foarte cunoscut din US, spuneau să pui cea mai ieftină benzină cu care motorul funcționează normal.
BogdanS
QUOTE(Bogdan72011)
Dacă îmi aduc bine aminte, [barele transversale Toyota pentru portbagaj] au fost vreo 1.000 RON, însă o să-ți confirm după ce vorbesc cu taică-miu.


Da, am estimat corect, ar fi vreo 1.000 RON acum -- au fost ~1.300 RON asta-vara, insa a mai crescut leul intre timp, deci probabil trebuie sa fie in jur de 1.000-1.100 RON acum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.