_Constantin_
Sep 17 2006, 11:06 AM
E superba corolla hb rosie. Avem si noi in craiova cateva si mi-e drag de mor cand le vad.
Sandu82940
Sep 17 2006, 11:48 AM
Rosul pica f. bine pe Corolla HB. Deasemeni negrul si albastrul Blue. Am vazut citeva in nuantele asta care sunt superbe si deosebit de expresive. Insa eu mi-am comandat light blue deoarece la acea ora nu exista una pe stoc de culoare albastru la motorizarea si dotarile pe care le doream. Cred ca ma voi obisnui cu ea pt ca este o culoare eleganta si mai putin pretentioasa la intretinere chiar daca este o nuanta deschisa. Cred ca din toata lista de culori nu mi-as fi luat gri sau alb, eventual argintiu (ca sunt prea multe masini argintii pe strada), in rest consider ca orice culoare din lista prinde bine pe Corolla.
Bogdan87243
Sep 20 2006, 06:10 AM
Nu reusesc sa ma decid ce motorizare sa aleg pentru viitoarea Corolla.
Va fi in mod sigur pe Diesel, deci am de ales intre 1.4 cu 90 de cai si 2.0 cu 116 cai.
Din ce am studiat pana acum:
Avantaje 1.4(90CP):
- la drive test s-a miscat foarte bine.(doar cu 2 persoane in masina , fara AC pornit tot timpul si fara sa urc vreo panta ceva evident,deci ma intreb cum se misca incarcata full).
- pret cu ~1300 euro mai scazut decat versiunea 2.0
- consum de 5.9 fata de 7.2 in oras.(conduc in Bucuresti :puke:
Dezavantaje posibile 1.4:
- depasiri mai lente , cand masina este plina (?)
- pornire de pe loc mai inceata.
Avantaje posibile 2.0 (116CP):
- probabil ca nu trebuie sa imi pun problema de masina incarcata full.
- masina mai nervoasa.
- faruri de ceatza , 2 difuzoare in plus, oglinda anti-orbire in plus fata de 1.4.
Dezavantaje 2.0(116CP):
- consum in oras 7.2 l/100 , si prevad mai mult de atat. cum ziceam ,conduc in Bucuresti.
Ce ma sfatuiti?
Aer Curat
Sep 20 2006, 09:11 AM
Diferentele de echipare sunt date de versiunile diferite (xellence la 1,4 respectiv sol la 2,0) si nu de motorizari.
Personal as alege 1,4. Mai ales ca tu spui ca mergi preponderent urban, un motor de conceptie mai noua, ceva mai usor (si conteaza).
vlademir68887
Sep 20 2006, 10:05 AM
Recunosc ca nu am citit tot forumul dar sper sa nu va suparati. Scurt... unde e fabricata Corolla 1.4 d4d de 90 de cai sedan si cum are distributia, pe lant sau pe curea? Daca ma invart cu leasingul la o masina de 15.000 euro, ce alte variante ar mai fi... only toyota of course
guerilla
Sep 20 2006, 10:12 AM
Corlla HB in UK, Sedan in Turcia. indiferent de motorizare.
diesel are curea, benzina are lant.
Aer Curat
Sep 20 2006, 10:26 AM
QUOTE(vlademir68887)
Recunosc ca nu am citit tot forumul dar sper sa nu va suparati. Scurt... unde e fabricata Corolla 1.4 d4d de 90 de cai sedan si cum are distributia, pe lant sau pe curea? Daca ma invart cu leasingul la o masina de 15.000 euro, ce alte variante ar mai fi... only toyota of course
Daca cei 15k euro sunt Ddp ai de ales intre noul Yaris si Corolla, daca sunt Cip ai de ales intre Corolla si Avensis.
Depinde care ar fi utilitatea si scopul viitoarei masini, etc.
vio
Sep 20 2006, 11:01 AM
corectez e distributie pe lantz la 1,4 d4d . nu e curea decat la 2.0 d4d
guerilla
Sep 20 2006, 11:05 AM
Engine Type: 2.0 16v D-4D 1.4 8v D-4D
Number of cylinders: 4 in line 4 in line
Valve mechanism: 16 valve DOHC belt drive 8 valve SOHC Belt drive
sursa:
toyota europe
vio
Sep 20 2006, 12:46 PM
hm cred ca ai specificatii vechi
mai nou sunt pe lantz asa scrie si in broshura corolla chiar o am si e cea dupa site ul lor
MOTOR
1,4 D–4D, 1ND–TV,Numar cilindri 4 in linie, Sistem de distributie 8 supape
SOHC distr. cu lant
guerilla
Sep 20 2006, 01:12 PM
e o greseala acolo de unde ai luat tu datele. daca citesti la pagina 9 din aceeasi brosura ai sa vezi urmatoarea fraza: "Ambele motoareD–4D respecta normele antipoluare Euro IV. În plus, gratie constructiei din aluminiu si a distributiei pe curea, motorulD–4D de 1,4 l este unul din cele mai usoare si mai compacte motoare Diesel din lume."
mai mult, in postul anterior ti-am pus linkul spre pagina toyota europe, actualizata la zi.
vio
Sep 20 2006, 02:35 PM
hm ciudat ... si la nemtzi tot lantz e trecut ,, si la nemtzi si la UK si la Italia si la noi ... undeva e o graseala io stiu ca asta mica era pe lantz de prima data ca ma batea gandu sa mi iau si eu diesel prima data si era sg cu lantz .. in fine . daca e pe curea nu merita sa ti iei diesel
Florin67354
Sep 21 2006, 08:43 AM
Bogdan am vazut ca te preocupa consumul, a mea ia in bucuresti 6.4 la suta, te intereseaza varianta sedan sau hatchback?
BogdanS
Sep 21 2006, 09:36 AM
QUOTE(vio70407)
daca e pe curea nu merita sa ti iei diesel
Mda, așa e--îmi și imaginez discuția între proiectanți:
-- Tati, am făcut o mașină beton, optimizată pe calculator și-n tunelul aerodinamic, Euro IV, consumă puțin, e fiabilă și nu trebuie să vinzi un rinichi s-o cumperi. Acum, ultima treabă: curea sau lanț?
-- Curea.
-- E mai bun lanțul.
-- Da moșul, dar trebuie să-i ardem pe fraierii de clienți cumva, nu vezi ce le vindem?
-- Hmmm, da, ai și tu dreptate. Fii atent, punem lanț la alea pe benzină, că vreau să-mi iau și eu una; da' poți să pui curea la alea pe motorină, să ne batem joc de ei. Ce zici?
-- Perfect, așa facem.
DAN
Sep 21 2006, 10:25 AM
E beton gandirea ta :ban: .
Aia cred ca e o discutie intre cei de pe la VW
.In nici un caz de la Toyota
BogdanS
Sep 21 2006, 10:49 AM
Evident că e aberant să-ți imaginezi așa ceva--adică ăia fac toată mașina beton, și se împotmolesc în cureaua de distribuție?! Cum să iei asta ca unic criteriu după care să judeci dacă merită să iei diesel sau benzină?
P.S. Puteai să-ți dai seama că fac mișto dacă te uitai la sig.
guerilla
Sep 21 2006, 10:53 AM
nu prea veti gasi motoare diesel (moderne) pe lant. una din explicatii e foarte simpla - lantul amplifica zgomotul motorului si atunci iti da acei fiori de tractor.
alte avantaje majore ale curelei: izoleaza mai bine vibratiile (iar dieselul are parte de mai multe decat benzina), frecare mai mica (creste puterea), mai precisa, misca mai lina. are si dezavantaje, bineinteles, printre care cea mai nasoala e partea economica (se schimba relativ des).
BogdanS
Sep 21 2006, 11:10 AM
QUOTE(guerilla)
are si dezavantaje, bineinteles, printre care cea mai nasoala e partea economica (se schimba relativ des).
Exact; însă din câte am înțeles, asta înseamnă de regulă undeva pe la 100.000 km--nu mi se pare așa de grav (ce-i drept, nu știu cât costă, însă nu poate să fie 1,000 EUR, dă-o naibii de curea).
vio
Sep 21 2006, 01:09 PM
revizia aia de schimbat curea te duce cam la 300 euro lejer
, dar motoarele moderne care inseamna o mare malachie sunt facute pe curea , toyota si renault mai nou fac toate motoarele pe lant
si noile avensis sunt tot pe lantz
. si plus ca motorina oricum este ma scumpa ca benzina .. as ca la consum tot banii o sa ii cam dai
BogdanS
Sep 21 2006, 01:47 PM
QUOTE(vio70407)
revizia aia de schimbat curea te duce cam la 300 euro lejer
O fi, dar eu unul mă gândesc oricum să fac o revizie pe la 100,000 km; tu nu?
QUOTE(vio70407)
motoarele moderne care inseamna o mare malachie sunt facute pe curea , toyota si renault mai nou fac toate motoarele pe lant
si noile avensis sunt tot pe lantz
guerilla pare să spună taman pe dos două mesaje mai sus, nu știu ce să cred.
Însă în tot cazul, atunci când un om e dispus să dea 'jde mii de Euro pe-o mașină mi se pare absurd s-o desființezi pentru simplul motiv că trebuie să mai dea câteva sute undeva într-un viitor îndepărtat pe câteva curele de transmisie. Eu la asta mă refeream.
guerilla
Sep 21 2006, 02:45 PM
fiecare cu parerile lui
sa mai zic ca la tuning se preteaza mai bine cureau decat lantul?
vio
Sep 21 2006, 06:55 PM
eeee aici cu tuningu intram pe un taram care e cam greu sa discutam pe forum
, dar iti zic asa
pune tu un V8 cu curea de distributzie:) sau de ce japonezele se pot tuna cel mai mult
si crezi ca de fraieri au revenit astia la Lantz ???? io zic ca nu . cureaua a avut viatza scurta .
DAN
Sep 21 2006, 08:01 PM
Si eu am o Japoneza tunata
, adusa la aproape 200 CP si e cu distributie pe curea
.si e un motor destul de "sportiv" 1.6 150CP stock.
vio
Sep 21 2006, 08:37 PM
dap ai dar din ce an ?
pt ca nu este f mare perioada de folosire a curelei la ei
nu intru in detalii tehnice
ca mi e lene
peste 3-4 luni sper sa va dau aici o veste buna
apropo de tuning:) dar sa nu facetzi coada ...
DAN
Sep 21 2006, 08:42 PM
din 1991. 1.6i V-TEC 150 hp stock acum mai are ceva in plus..
vio
Sep 21 2006, 09:09 PM
mda anii 90 au fost dominatzi de curea
, misto motor
oricum el e deja sport si preparat fara sa ii fi facut tu nimic
DAN
Sep 21 2006, 09:15 PM
Da, dar eu am vrut mai mult..
si sincer nici acum nu sunt multumit, cu aproape 200CP pe 850kg
vio
Sep 21 2006, 09:42 PM
ehe .... asa .... cu un zx 10 - rr ce bine a fost
. de atunci mia pierit pofta de putere la mashina
Sandu82940
Sep 23 2006, 05:19 PM
Dintre HB si sedan care are greutatea mai mare? Stiam ca Sedanul logic are cu 40 kg in plus fata de HB numai ca recent am citit o stire ca e invers. Sa fie o greseala?
DAN
Sep 23 2006, 07:52 PM
E o greseala, in mod sigur
guerilla
Sep 25 2006, 01:28 PM
Maine vom avea o intalnire cu cei de la Toyota Romania.
Eu am deja o serie de intrebari de pus dar sunt sigur ca aveti si voi intrebarile voastre care nu si-au gasit inca raspuns.
Va rog daca aveti ceva de intrebat postati doar intrebarea, fara alte comentarii doar
AICI
vio
Sep 28 2006, 07:00 PM
ATI VAZUTOOOOOOOOOOOOOOOO mortala ,,, super hyper ... pe departe de pozele alea ...
M A R I U S
Sep 28 2006, 07:17 PM
Arata BESTIAL!Mai ales interiorul!Super!Ce motorizari are?Pozele le-am vazut pe www.km77.com
vio
Sep 28 2006, 07:57 PM
nush pt nu vezi e concept car , asa e prezentata ,,, e si pe toyota-europe
apropo a aparut si ROMANIA pe pagina oficial in fine
guerilla
Sep 28 2006, 09:05 PM
cele de pe km77 sunt si cele de pe siteul oficial.
BogdanS
Sep 28 2006, 11:32 PM
Arata foarte bine... insa cam futurist si cam japonez pentru gustul meu -- in special interiorul. Daca "aia e", atunci nu-mi pare rau c-am luat modelul vechi. Pe bune, chiar nu e aia cu strugurii acri.
Dan52141
Sep 29 2006, 10:14 AM
da, arata super bine si interior si exterior insa daca ei spun ca este concept inseamna ca ... probabil nu o sa o vedem asa curand in showroomuri
si probabil se poate cumpara abia in 2008.
Oare sedanul cum o arata ?
M A R I U S
Sep 29 2006, 10:29 AM
Modelul de serie va fi prezentat la sf anului iar in showroom va fi incepand cu februarie 2007 :wave:
Poate in RO in 2008
guerilla
Sep 29 2006, 10:42 AM
sa cumpere cine vrea in 2008. eu in 2007 am plecat sa o cumpar, ca lista de dealeri este foarte mare. nu uitati, vom fi in UE
asa ca fie ToRO se trezeste, fie ne facem cumparaturile in alta parte. nu stau dupa cineva care nu se misca destul de repede pentru mine. no offense, dar prefer sa-mi cumpar ceva cand vreau eu si cum vreau eu. nu mai fac greseala de a-mi cumpara ceva fara toate optionalele de care aveam nevoie, asta pentru ca cineva foarte destept s-a gandit ca prostii de romani nu au nevoie de totu, ci se poate merge pe sistemu
luati ce va dam noi
gata. 2007 si aia e.
M A R I U S
Sep 29 2006, 11:12 AM
QUOTE(guerilla)
sa cumpere cine vrea in 2008. eu in 2007 am plecat sa o cumpar, ca lista de dealeri este foarte mare. nu uitati, vom fi in UE
asa ca fie ToRO se trezeste, fie ne facem cumparaturile in alta parte. nu stau dupa cineva care nu se misca destul de repede pentru mine. no offense, dar prefer sa-mi cumpar ceva cand vreau eu si cum vreau eu. nu mai fac greseala de a-mi cumpara ceva fara toate optionalele de care aveam nevoie, asta pentru ca cineva foarte destept s-a gandit ca prostii de romani nu au nevoie de totu, ci se poate merge pe sistemu
luati ce va dam noi
ga
ta. 2007 si aia e.
Ai dreptate, dar nu uita ca in afara vor fi alte preturi( cum sunt si acuma).Sincer sa fiu nu prea ma omor dupa optionale,cred ca dotarile existente sunt de bun simt;problema e ca nu se aduc in RO toate motorizarile.Eu as prefera, de exemplu un Auris 2.2 177caluti in varianta actuala de echipare Sol fara nici un optional!Mi-ar ajunge!
Dan52141
Sep 29 2006, 11:30 AM
QUOTE(Marius43076)
Eu as prefera, de exemplu un Auris 2.2 177caluti in varianta actuala de echipare Sol fara nici un optional!Mi-ar ajunge!
da ce .. vrei sa faci 100 de km/h sub 7 s
... cred ca motorul asta pe o masina ca auris rupe asfaltul
Si eu m-am gandit ca se poate cumpara de afara dar ma gandesc pe de o parte ca acolo sunt poate mai scumpe si pe de alta parte te rup astia la noi cu tot felul de taxe :bash:
guerilla
Sep 29 2006, 11:46 AM
taxe? ce taxe? reveniti-va
RO nu poate baga taxe monopoliste sau de protectionism pentru ca atunci nu ar mai avea sens sa intre in UE. iar daca le baga tre sa plateasca amenzi usturatoare.
tva platesti direct la dealerul de unde o cumperi si nu mai platesti in tara.
taxa vamala - n-are. ca e in europa.
acciza - ca si pana acum.
pretul mai mare? poate. dar sigur va avea ceva in plus fata de echiparea din romania.
deci? care e impedimentul?
Dan52141
Sep 29 2006, 02:16 PM
pai si cu taxa aia de inmatriculare ... ce se aude :bash:
guerilla
Sep 29 2006, 02:46 PM
e ilegala conform reglementarilor UE. se chinuie astia sa o scoata (ca e pusa in codu fiscal) pana la sfarsitul anului. altfel statul risca cateva sute de milioane amenda.
LE. s-a discutat si
aici
Todo
Sep 29 2006, 04:13 PM
Studiind ofertele de la Corolla, am gasit ca varianta Sedan Terra este valabila doar pentru motorul de 1,4 D-4D.Ok. Am gasit o Corolla second, un sedan care zice ca ar avea motor de 2,0l adica cilindreea de 1995, si 88 CP. Bine asta e o greseala din start, dar masina are dotarile specifice unui Terra, si nicidecum Sol care, conform ofertei ar trebui sa le aiba corolla in discutie. Masina este achizitionata in noiembrie 2003(asa este trecut pe fluturasul de vanzare), si sunt tare curios daca au facut cei de la toyota si alte variante petru motorizarea de 2,0l D-4D. Ori este nestiinta din partea celui care o vinde , ori e adevarat sau este o gluma de 29 septembrie.
Ce fel de motorizare (benzina sau diesel), si ce varianta imi recomandati pentru o corolla. Inca sunt la inceput si nu stiu care varianta de distributie e mai recomandata si care motorizare.
Bogdan54824
Sep 29 2006, 04:58 PM
Am observat de vreo 2-3 săptămâni că atunci când mașina este rece (după câteva ore de neutilizare), intră ceva mai greu în marșarier. Este normal? Este o problemă?
Menționez că mașina are 10.000km și 6 luni.
George87633
Sep 29 2006, 07:36 PM
Salut. :wave:
Cam in 3-4 saptamani voi fi si eu posesorul unei Corolla,SOL,1.6 benzina.
Am avut de ales dintre mai multe masini,m-am oprit aici si sper sa fi facut alegerea buna.Masina ma va costa 16500 DDP.
Sper sa invat cat mai multe despre masina de la voi si am o mare rugaminte.
Dati-mi si mie niste linkuri cu teste ale masinii,drive-teste,comparatii cu alte masini pentru ca eu nu prea am gasit.
Multumesc.
guerilla
Sep 29 2006, 08:14 PM
pai sunt cateva zeci de pagini de descrieri doar pe forumul asta. ai citit totul??!?
plus ca pe forum mai gasesti in aria versus comparatii cu alte cateva modele, incepand cu ford focus, opel astra, renault megane.....
spor la citit. cand termini iti mai dam material de documentare daca mai ai intrebari
George87633
Sep 29 2006, 08:23 PM
Ok.
Merci mult.
Sunt nou pe forum si nu stiu exact cum sa folosesc toate butoenele.. :bash:
Intre timp am aflat
ca exista si un buton de cautare...ura...
Multumesc pentru sfaturi..
Legionaru'
Sep 29 2006, 08:29 PM
querilla, Auris owner soon?
E bestiala masina!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.