Help - Search - Members - Calendar
Full Version: toyota Corolla partea a II-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
guerilla
da, dar doar asa cum am spus mai sus, 177cai diesel sau peste 180cai benzina.
tkapote
"September 29, 2006
Corolla-ry bypass
It's a new name, but Toyota's Auris is still very recognisable as the successor to the Corolla small hatch.
With styling derived from the outgoing Corolla, the Auris is still very much a traditional five-door small hatch, albeit with a more pronounced snout to help with pedestrian impact crash tests.
The engine range is also drawn from the Corolla, comprising 1.6- and 1.8-litre petrol units and a 2.2-litre turbodiesel.
Toyota insiders tell us a hot hatch version will follow about a year after the Auris goes on sale at the start of 2007 in the UK." TopGear
band.gif band.gif band.gif band.gif
guerilla
deci e asa cum am zis eu. la inceput va fi plicticosul auris, iar dupa un an vor veni si versiunile hot - probabil benzinul de ~200CP si dizalul de 177CP (204 dupa tte chip tuning)
Todo
Ce se intelege prin mersul neconstant, la o masina noua? Am tot citi pe forum de cei 3000 km, dupa care se stabilizeaza si consumul, dar pe parcursul carora, masina trebuie condusa neconstant. Acest lucru se refera la viteza, la schimbatul treptelor de viteza la turatii mari, sau la ce?
Ioan76853
in principiu se refera la faptul ca nu trebuie sa mergi cu aceeasi viteza (turatie) distante mari ... lucru neaplicabil la noi smile.gif chiar si pe autostrada soarelui tot nu poti tine viteza constanta, trebuie sa franezi ca un nea gheorghe cu Dacia merge cu 80 pe banda a doua.
Todo
Am o nedumerire, legata de jenti. De ce este recomandata utilizarea unor jenti de otel pe timp de iarna, in defavoarea celor de aluminiu ,titan, sau din ce or mai fi ele?
BogdanS
QUOTE(Bogdan54824)
Am observat de vreo 2-3 săptămâni că atunci când mașina este rece (după câteva ore de neutilizare), intră ceva mai greu în marșarier. Este normal? Este o problemă?

Menționez că mașina are 10.000km și 6 luni.


Și eu pățesc la fel. De regulă, după ce încerc de vreo trei ori fără succes (și evident, îmi aduc aminte cu "drag" de rabla de Dacie pe care-am avut-o înaintea Corollei), iau piciorul de pe ambreiaj și-l apăs din nou. În nouă cazuri din zece intră imediat în marșarier după asta. Nu mă pricep suficient ca să speculez de ce se întâmplă așa, însă asta am constatat empiric.

P.S. Inițial am crezut că prima dată nu apăs eu ambreiajul suficient și că abia a doua oară, fiind mai atent, îl apăs cum trebuie. Nu e așa, m-am verificat -- pur și simplu prima dată nu intră din două-trei încercări, indiferent cât de tare apăs ambreiajul (probabil c-ar intra până la urmă dac-aș încerca obsesiv, dar n-am încercat niciodată de mai mult de patru ori la rând fără să "pedalez").

P.P.S. Exact ca și în cazul tău, pățesc asta numai când mașina e rece -- mi-am dat seama abia acum că ai menționat tu asta în mod specific.
MotorHead
Si mie mi s-a intamplat asa uneori, dar in perioada de rodaj. Incercati sa bagati in viteza I si dupa aceea in marsarier.
vio
ce mi place de guerilla ca el viseaza 177 de cai verzi smile.gif))) chir daca iti iei mashina ed afara nu o sa ai garantie la motor decat in UE care este acum . Pt ROmanina Toyota nu a dat verde la acele motoare tocmai pt ca nu sunt intrunite conditiile exploatare pt asa ceva , gandestete numai ca acum 1 an si 10 luni de abia sa trecut la ulei sintetic si schimbatu filtrelor la 15 - 30 mii de km ..
Bogdan54824
Exact asta fac și eu. Mai apăs o dată ambreajul și merge, eventual trecând și prin treapta întâi. Ca și tine și eu am crezut că nu apăs suficient, dar am fost mai atent - pentru că de obicei sunt nevoit să parchez în locuri înguste care implică ieșirea cu spatele - și am obervat că și dacă scoteam piciorul prin podea cu tot cu ambreaj tot nu intra.
Tiberiu61940
Am o intrebare pentru cei care au incercat asta:
Corolla oficial accepta doar anvelope 195/60/15; am gasit niste Dunlop Wintersport M3 la 8,5 mil setul, dar sunt 195/65/15.
Aveti idee daca iarna agata pe undeva, diametrul fiind cu aprox 2 cm mai mare?
guerilla
nu iti recomand. atunci cand vei trece peste denivelari, la viteze mai mari de 80km/h vei lovi roata de contra-aripa :angel:
Cristian58749
Salutare!
Vreau sa-mi cumpar o Corolla sedan de 1,4 l diesel , echiparea terra.
Ii rog pe cei care au o asemenea masina sa-mi spuna daca mototrul nu e prea puturos si ce probeleme au avut cu ea sau la ce ar trebui sa fiu atent ca ...'nu-i cum trebuie'.

A doua intrebare .. ma deranjeaza faptul ca portbagajul se deschide doar din interior sau cu cheia ... se poate modifica astfel incat sa se deschida din exterior fara cheie .....si va rog nu-mi recomandati niste bruneti specializati!
guerilla
alarma cu inchidere centralizata. la dealerul toyota de la care o cumperi.
Cristian58749
Da ... sunt surprins ca dealerul nu mi-a spus nimic desi mi-am aratat nemultumirea legat de acest aspect .... sau o fi o neintelegere la mijloc. In plus .. eu stiam ca inchiderea centralizata este in standard din moment ce are telecomanda cu inchidere de la distanta ....
Florin67354
Subscriu si eu celor care au probleme cu bagatul in marsarier, nu mi-a dat seama daca face fite numai cand e rece, dar e clar ca are o problema pentru ca numai usor nu intra, o sa urmaresc sa vad daca calda intra mai usor.
Sandu82940
Ce tip de benzina este recomandata si de unde sa alimentez pt o Corolla Hb1,4? Cineva mi-a recomandat OMV100! Ce parere aveti?
vio
astea cu benzinele sunt povesti ..........cu un aditiv STP sau 2+2 la un rez de benzina de 95 o faci de 105 si e mai buna ca aia de 100 de la pompa .. decat marketing. in afara e o mare dif la noi e aceiashi benzina smile.gif de recomndat cea de 98 e cea mai cinstita smile.gif .
_Constantin_
Aici tin sa te contrazic si am mai facut-o. Marketingul e una si sa minti consumatorul e alta. Omv 100 este produsa si adusa din austria. E singura de pe piata, restul sunt benzine de 95 aditivate de statiile respective.
Bogdan54824
Poate este doar în capul meu, dar cu OMV 100 mi se pare că se mișcă mai bine...
Dan52141
QUOTE(Bogdan54824)
Poate este doar în capul meu, dar cu OMV 100 mi se pare că se mișcă mai bine...


Eu sincer nu simt nici o diferenta intre OMV100 si Top99 de la petrom, am pus o data un "top99" de la un petrom de pe valea prahovei si .... noroc ca am pus putina ... cu siguranta au "aditivat-o" ca troncanea motorul ...
_Constantin_
Nu e doar in capul tau.... chiar se misca mai bine. E normal sa fie asa, e vorba de cifra octanica, arde mai repede si mai eficient cea de 100. Poate si petrom 99 e bun dar eu raman la omv.
BogdanS
QUOTE(_Constantin_)
e vorba de cifra octanica, arde mai repede si mai eficient cea de 100


Cifra octanică nu indică cât de repede arde benzina, ci cât de mult poți comprima benzina până să ia foc singură (fără scânteie). Cu cât cifra octanică e mai mare, cu atât rezistă la presiune mai mare. Și cu atâta poți extrage mai multă energie din aceeași cantitate de benzină. Pentru mai multe detalii vezi link-ul (în engleză).

În tot cazul, la ce vroiam să ajung este că deși a spune "cu cât cifra octanică e mai mare, cu atât benzina arde mai repede" este intuitiv a propos de rezultatul final (mai multă energie), de fapt este exact pe dos (cu cât cifra octanică este mai mare, cu atât benzina arde mai târziu).
vio
nu e vb de ars mai repede ci mai optim smile.gif si daca tot bagi bezina cu CO mare ar fi bine sa o faci sa respire mai bine ...creste cifra creste puterea calorica degajata de gazele de explozie si implicit presiunea in cilindru e mai mare deci cai puetre si cuplu mai bun . oricum daca e de vb pe marginea benzinelor faci topic separat
Alma89240
Am descoperit recent faptul că Toyota Corolla e o mașină mult mai abordabilă financiar decât credeam, si asta datorita faptului ca e fabricata in Europa. Eram totodata la curent cu legendara fiabilitate a mărcii. Așa ca am inceput sa ma gandesc ca ar fi poate o idee sa ma (re)orientez spre Toyota pentru o viitoare achizitie.

Pentru ca am fost obisnuit cu masini cu 5 usi (fie break-uri, fie hatchback-uri), ma itnereseaza mai mult modelul H/B. Totusi, dimensiunile protbagajului ma pun usor pe ganduri. 310 litri (sau 286, cum apare in alte locuri) e totusi destul de putin fata de alte masini din clasa aceasta: 350 la noua Astra si la Focus, 330 la Megane, 341 la Peugeot 307, 355 la Nissan Almera.

Stiu insa ca volumul exprimat in litri sau dmc nu e totdeauna relevant, ci depinde de configuratia portbagajului: de largimea usii, de cat de accesibil este acest volum. De aceea, un portbagaj de Logan berlina va fi totdeauna mai incomod de folosit (mai ales la incarcarea de obiecte mari) decat unul de mic break sau monovolum, chiar daca acestea pot avea valori nominale mai mici.

M-ar putea cineva lamuri in acest sens? Largimea hayonului? Existenta unui "prag" si inaltimea acestuia? Si poate chiar niste cifre (pe care nu le-am gasit nicaieri pe net): adancime, lungime si inaltime masurate in cm...

Si inca o intrebare: unde anume este plasata roata de rezerva (care inteleg ca este de marime normala): in portbagaj sau sub masina, ca la unele renault-uri?
Bogdan54824
Da, prag este, și are în jur de 15cm înălțime. Roata de rezervă este în portbagaj, sub spațiul de depozitare, în poziție orizontală.
Eu unul consider portbagajul suficient. Am fost un weekend la munte și am fost 4 oameni în mașină cu bagajele personale plus aproape toate proviziile pentru 8 oameni.
Sandu82940
Am o intrebare pentru posesorii de Corolla Hb 1,4. Am luat la puricat actele si in declaratia vamala scrie greutatea brutto:1240 kg. iar in cartea de identitate masa proprie 1190kg. Sunt doua lucruri diferite?
Plus ca m-a derutat formularea : berlina cu hayon 4+1 usi! De ce nu s-a folosit termenul hatchback? Este cumva acelasi lucru?
vio
pai asa se traduce in romana smile.gif
Alma89240
Nu gasesc nicaieri detalii privind protectia anticoroziune la Toyota Corolla. Sigur, Toyota ofera o garantie de 12 ani privind perforarea prin cororziune, deci pot presupune ca protectia este corespinzatoare. Totusi, stie cineva despre ce fel de protectie este vorba: caroserie complet galvanizata, ca la alte masini..?
DAN
Exact, caroserie complet galvanizata...
George87633
Salut.
Mi-a ajuns masina :wave: si am facut 130 de km numai in Bucuresti.
Per ansamblu sunt inebunit dupa ea si as sta toata ziua in ea sa o conduc. bicycle.gif
In week-endul asta voi avea posibilitatea sa si ies din Bucuresti dar nu prea mult vreo 200 de km.
Mici nelamuriri:
1.Cand am luat masina in prima zi primi 40-50 de km turatia era incostanta ,acul se misca intruna la relanti intre 600-900 ture iar in mers parea inecata.Voua vi sa intamplat?
2.Simt in volan si habitaclu vibratii la relanti in pemanenta,sunt aproape insesizabile dar eu sunt foarte atent la chestiile asta(am avut masina cu motor in 3 pistoane) si sincer nu ma asteptam la asa ceva.
3.Consumul:am facut plinul(benzina de 100 de la OMV) cand am luat-o iar acum dupa 130 de km s-a dus un sfert de rezervor blink.gif .Consumul la computerul de bord este in jur de 12-13 mediu(mentionez ca distantele parcurse zilnic de mine sunt destul de mici pana in 10 Km) ceea ce m-a ingrozit putin.

In rest totul este foarte bine,masina imi place mult, e relativ silentioasa,imi place cum se comporta si pe drumuri mai proaste iar eu conduc acum ca un babac,nu depasesc in nici o viteza 2500-2800 de ture.
Am pe ea senzori de parcare care sunt minunati,ma ajuta mult cand o parchez :punk: .
E mult mai spatioasa decat Fabia pe care am avut-o pana acum.Interiorul imi place foarte mult iar noaptea e chiar spectaculos cu lumina alba la bord si totul aprins in ea tongue.gif .
Clima isi face toti banii :coolspeak: ,iar caldura da mult mai repede decat masina anterioara.
Oglinda heliomata este extraordinara,practic nu ma mai deranjaza nici un far dereglat din spatele meu.
Astept parerile si intrebarile voastre iar eu sigur voi reveni cu mai multe intrebari comentarii si poze dupa ce ma mai plimb cu masina.
_Constantin_
problemele care le ai tu le au toti posesorii de toyota noua. Relanti inconstant din cauza climei, vibratii mici pt ca motorul nu e "asezat" inca si in ceea ce priveste consumul.... o sa vezi ca o sa scada vazand cu ochii. Bucura-te de ea si nu mai baga in seama detalii din astea ca vei innebuni la un moment dat... crede-ma si eu sunt la fel.
George87633
Multumesc pentru sfat.
Asa o sa fac.Oricum m-ai linistit.Ce vreau sa intreb.Cum mergeti cu masina in prima mie de km.Eu pana acum am schimbat vitezele la 2500-2800 de ture.Sunt foarte nelamurit deoarece unii zic ca schimb vitezele prea repede pentru benzina(subturez masina)altii spun ca asa trebuie mers in perioada rodajului.
Voi ce ma sfatuiti?
Multumesc.
vio
2800 - 3000 si nu o brusca atat si asa off topic bordu ala de il ai tu la imag e de diesel wink.gif nu prea s epupa cu mashina care o ai
George87633
Asa este.
M-ai prins biggrin.gif .
O sa il schimb cu al meu cand o sa pot face poze...sper foarte curand.
Multumesc.
viorel90274
Salutare!

Am dat avansul pentru Corolla Exellence 1.4 Diesel Sedan.
Am primit drept "cadou": covorase, alarma si senzori de parcare.
Ceea ce ma nelinisteste sunt geamurile electrice spate. In fisa nu sunt mentionate deact pt. HB, dar dealerul m-a asigurat verbal ca este o eroare de tip "copy/paste" pe fisa. Nu prea m-a multumit raspunsul.
Rog posesorii de astfel de variante sa ma informeze care este realitatea: masina este echipata sau nu cu geamuri electrice spate.
Orice alte informatii, pareri si sfaturi sunt mai mult decat binevenite.
Abi aatept sa vina( 10-15 noiembrie).
Stie cineva daca se pot achizitiona aparatori de noroi.
am vazut pe strada cateva Corola fara acest accesoriu si nu prea mi-au placut cum arata( ma refer evident la noroiul depozitat pe bara spate.)
Ce se stie despre senzorii de parcare: a doar avertizare sonora? Care sunt distantele sesizate/pentru care atentioneaza.
Am vazut unpachet de senzori instalati care ofereau inclusiv informatii pe un LCD, cu distantele si pozitiile obstacolelor.
Cred ca aici este vorba totusi de cea mai simpla varianta.
Am mai citit pe forum ceva referito la pozitia de marsariere a schimbatorului de viteze care este accesata relativ greu, mai ales cand este frig afara.
Sunt incepator in privinta motorizarii diesel, asa ca rog specialistii sa imi ofere cateva instructiuni privitoare la modul corect de exploatare al motorului.
La test drive mi s-a parut OK: viguros si silentios( totusi mai silentios era Megane 1,5 DCI pe care am vrut sa il iau initial, dar m-au ingrozit doveziel de fiabilitate redusa ale frantuzoaicei. )
am mai incercat un New Opel Astra Diesel, un Peugeot 307 HDI break si un ford Focus, tot Diesel.
Am facut un tabel cu plusuri si minusuri si pana la urma am ales Corolla Diesel.
Sper sa fi facut o alegere inteleapta.

Multumiri anticipate pentru raspunsuri si sper sa ne intalnim cat mai curand.

Era sa uit: ce gume sunt recomandate pentru iarna?

TOYOVOP
Sandu82940
Consumul in mod normal va scadea. La Corolla mea de 1,4/97Cp computerul de bord mi-a indicat pina acum intre 6,9-7,3 si am doar...600 km facuti cu ea. Si ma astept sa mai scada. Asta cu OMV Carrera 100. Nu i-am facut consumul calculat la pompa, mi-e lene sa fac asta, dar una peste alta nu cred sa fie mare diferenta cu ceea ce indica computerul. Doar vorbim de japoneze! Si eu sunt in plin rodaj incerc sa nu depasesc 3000 turatii, dar schimb intre 2500- 3000!Am mai bruscat-o nitel, adica am mai frinat de vreo doua ori mai din scurt, plus de vreo doua ori am turat-o spre 4000,dar cred ca nu avem ce face in conditiile circulatiei de azi si nici nu putem merge numai in exterior mai ales ca se recomanda un rodaj inconstant! Singura chestie pe care o regret este ca am trecut peste un acostament de tramvai de vreo 10 cm pe care nu l-am vazut (eram in viteza a I-a) si a bubuit un pic pe dedesubt dar am verificat apoi amortizoarele si totul pare OK! Pare destul de robusta!Oricum o voi verifica la prima revizie (de 1000 km)! Sa le stapinim sanatosi!
Sandu82940
Eu am solicitat aparatori de noroi, atit pe fata cit si pe spate, arata f. bine, numai ca pretul mi s-a parut cam piperat: 3 mil setul in total 6 milioane! Sa faci comanda din timp ca sa ti le poata monta in momentul cind vine masina! I-am mai pus antifurturi roti (are jante de aliaj!) care m-au costat 40 Ron! Si a mea este in varianta de echiapre Xellence si are geamuri electrice spate numai ca etse pe benzina, nu stiu cum e situatia la cele diesel!
vio
aparatotile de noroi costa 3,6 mil cel putin atat am dat eu , cu tot cu manopera fatza+ spate nush cine tia zis tie 6 mil.. e foarte exagerat . si fac banii nu mi sa mai umplut mashina de gudron sau sa se auda pietricele in praguri
Sandu82940
QUOTE(vio70407)
aparatotile de noroi costa 3,6 mil cel putin atat am dat eu , cu tot cu manopera fatza+ spate nush cine tia zis tie 6 mil.. e foarte exagerat . si fac banii nu mi sa mai umplut mashina de gudron sau sa se auda pietricele in praguri


Mea culpa, nu am fost atent cind am citit factura, intr-adevar m-au costat 372,8 RON in total fata+spate (manopera inclusa), iar antifurturile 214,2 RON.
vio
asa mai da smile.gif
viorel90274
QUOTE(vio70407)
asa mai da smile.gif



Care este pana la urma pretul unor aparatori?
600 RON mi se pare o suma enorma pentru 4 minuscule aparatori de plastic.
Antifurturile sunt acele capace de prezoane cu profil mai ciudat?
Astea cat mai cpsta: 40 sau 270 RON. Cam mult si astea. Se pot comanda/monta la service, sau unde?v Dealerul mi-a recomandat sa le solicit la prima revizie gratuita de la 1000km, dar eu as prefera sa le am deja cand ridic masina.
La fel si antifurturile pentru roti.
Referitor la service, care este nmai bun. Dealerul recomanda Toyota din Pipera, pe forum vad ca preferat este atelierul Toyo Motors din Oltenitei.

O ? pt. posesorii de Corilla diesel: ce motorina este indicata a fi utilizata?
Revin de asemeni cu interbarea privind anvelopele de iarna: ce imi recomandati?
Scuze daca va tracasez, dar sunt la inceput.
Cum merge clima? La Sedan este manuala, nu inteleg deosebirea asta dintre Sedan si HB, care are aerco automat, finisaje superioare, parca si vopseaua arata mai bine. am citit pe un alt forum ca ar fi ceva probelem cu instalatia de aerco manual la Sedan. Stiti ceva?

Multumesc,

Viorel
vio
3,6 mil cam asa sunt aparatorile.
Alexandru83741
salut,
am mai spus pe aici pe undeva ca nu este nici o diferenta intre sedan si hb daca au aceiasi echipare.eu sunt posesorul unei corolla sedan 2l sol diesel de un an si jumatate. Am facut 40.000 km si nu am avut absolut nici o problema.asa ca sa stapanesti sanatos masina si fara nici un eveniment neplacut.
BogdanS
QUOTE(viorel90274)
Antifurturile sunt acele capace de prezoane cu profil mai ciudat?
Astea cat mai cpsta: 40 sau 270 RON? Cam mult si astea. Se pot comanda/monta la service, sau unde?


M-ar interesa și pe mine detalii legate de asta. Am jante de aliaj și nu am antifurt la ele -- oare chiar e eficient? Dacă e vorba doar de niște capete mai ciudate la șuruburi, oamenii puși pe treabă oricum fac rost de chei, iar cei care n-au astfel de intenții oricum nu-mi demontează roțile nici dacă au șuruburi normale...

QUOTE(viorel90274)
pt. posesorii de Corilla diesel: ce motorina este indicata a fi utilizata?


S-a mai discutat -- personal folosesc orice-mi dă prin cap, dar numai de la OMV. Cred că am luat de toate soiurile de la ei. biggrin.gif

A propos de asta, o poveste nostimă. Astă-vară mergeam la mare la bulgari. Am zis să nu fac plinul în București, ca să nu car motorină aiurea după mine -- fac plinul în Constanța. Am ajuns cu bine în Constanța, hai să căutăm un OMV. Draci, niciun OMV în Constanța! Nu ne venea să credem, dar deh, asta e -- am pus resemnat de la Lukoil. Am plecat în continuare, iar 100 de metri mai încolo era un OMV -- nu exagerez, cred că erau chiar mai puțin de 100 m.
_Constantin_
sa stii ca si eu am gasit cu greu omv ala dar nu m-am lasat. Am impresia ca sunt chiar 2 dar noi nu stim unde sunt. n:D
Alexandru83741
si eu alimentez de regula de la omv dar s-a intamplat sa fiu obligat sa alimentez si din alta parte iar diferenta de calitate se vede de regula iarna.asa ca evitati sa alimentati mai ales iarna cu motorina proasta.asta pentru posesorii de diesel.in rest numai de bine.
viorel90274
QUOTE(Alexandru83741)
salut,
am mai spus pe aici pe undeva ca nu este nici o diferenta intre sedan si hb daca au aceiasi echipare.eu sunt posesorul unei corolla sedan 2l sol diesel de un an si jumatate. Am facut 40.000 km si nu am avut absolut nici o problema.asa ca sa stapanesti sanatos masina si fara nici un eveniment neplacut.


Alexandru,

La dotarea Sol, intr-adevar nu sunt diferente intre SDN si HB.
La Excellence difera instalatia de aerco, niste finisaje de aluminiu pe la manere. Probabil si materialul tapiteriei difera.
Multumesc tuturor pentru comentarii.
Am retinut: motorina OMV.
Nu m-am lamutir pe deplin in legatura cu antifurturile si atelierul, la care sper sa ajung doar la revizii.
Era sa uit: pana achit masina, trebuie sa ma decid cu privire la asigurator.
Daca transfer asigurarea actuala de la Asirom beneficiez d o reducere de 40%( ajung pe la 580E), dar daca am un eveniment, o iau de la zero(6% din valoarea masini). Pe de alta parte, TOYOTA nu are decontare directa cu Asirom, asa ca eventuala reparatie trb sa o achit si apoi sa ma lupt sa imi recuperez banii :argue: . Daca mai adaugam si articolele de prin presa referitaore la nu stiu ce frauda la Asirom, parca as renunta la ei :evil: .
Dealerul imi recomanda Generali, dar astia sunt extremi de amabili pana se vad cu sacii in caruta, apoi isi schimba subit comportamentul.
ar mai fi Allianz. Rog pe cei care au avut experiente cu aceste firme sa mi recomande si mie pe cel mai serios asigurator.
Dn fericire, imi pot alege personal asiguratorul dintr-o lipsa de firme agreate, fara a mi se impune unul.

Multumesc,

Viorel
_Constantin_
Cu toata increderea: Asiban, Allianz, BCR asigurari. Am avut foarte multi cunoscuti care au avut de a face cu ei si au fost foarte foarte multumiti.
Alexandru83741
Allianz cu siguranta sunt cei care platesc cel mai repede asa ca eu iti recomand Allianz, fugi de RAI Asigurari in primul rand (eu am avut mari probleme cand a trebuit sa-mi plateasca o dauna totala al unui hyundai accent, pana nu am venit cu avocatul nu s-a rezolvat)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.