Help - Search - Members - Calendar
Full Version: toyota Corolla partea a II-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
BogdanS
Scuze, acum am vazut c-ai scris clar din primul post ca e sedan. Te-ai uitat in carte?
vio
intrerupatorul este in yala smile.gif nu va mai chinuiti sa il gasiti smile.gif si poti sa verific asa : rabatezi o parte din bancheta si te uiti wink.gif
e f siimplu
vio
intrerupatorul este in yala smile.gif nu va mai chinuiti sa il gasiti smile.gif si poti sa verific asa : rabatezi o parte din bancheta si te uiti wink.gif
e f siimplu
Cristian90908
vio70407@ - din cele spuse de tine deduc ca lumina ar trebui sa se stinga singura la inchiderea portbagajului, nu?
O sa rabatez o parte din bancheta, ca sa ma linistesc.
vio
dap ... la HB are intrerupataor si separat , nush cum e la Sedan dar incearca asa sigur asa e
Dan52141
la sedan intrerupatorul cu pricina este in yala, se vede clar cand este deschis portbagajul
Cristian90908
Da, se vede cand e deschis portbagajul, dar daca-l apas cu mana, lumina nu se stinge (motiv pentru care imi puneam intrebari daca acesta e intr-adevar intrerupatorul).
Dan52141
QUOTE(Cristian90908)
Da, se vede cand e deschis portbagajul, dar daca-l apas cu mana, lumina nu se stinge (motiv pentru care imi puneam intrebari daca acesta e intr-adevar intrerupatorul).


e posibil sa ai dreptate, nu am incercat sa apas pe el, dar o sa verific si iti spun
_Constantin_
frate astia de la toyota sunt retarzi... pt ce iti trebuie intrerupator la becul din portbagaj, cand il deschizi iti trebuie lumina, cand e inchis nu iti mai trebuie. Chiar e atat de greu? sau poate s-au gandit ca exista oameni care transporta victime sau persoane pe care le-au rapit in spate si sa aiba si aia un minim de confort. Stupid oricum. blink.gif
vio
.... no comment ....... oricum tre sa fi prea stupid ca sa faci un bec sa nu se stinga blush.gif blush.gif beer.gif totushi..
_Constantin_
Sa stii ca sunt convins ca nu s-au gandit la multe chestii de genul asta cand au facut masinile astea. V-am spus ca la Aveo se sting farurile daca scoti cheia din contact, ca nu cumva sa le uiti aprinse, becurile din interior la fel. Scoti cheia ... se stinge tot. Asa e normal, daca noi consumatorii suntem uituci/idioti/prea obositi sa stingem farurile e frumos sa stim ca masina pe care am platit 15-20.000 euro sa o faca "PT" noi.
vio
si ce nu face BIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP de ti vine boala??? e mai ciudat totushi cu scosul cheii , mai multe mashini au asa nu numai AVEO
drabisan
Almera mea face bip cind pleci din ea cu luminile aprinse, dar combinat cu beep-ul de la fata casetofonului (uitata/lasata in masina) nu se aude. Ce-i drept, nici nu moare bateria dupa juma de ora de Cora. Dar la Avensis ala e un mare BIP (cum bine zice Vio). Si, din punctul meu de vedere e acceptabil. E drept ca nu cred ca ar fi costat 1 euro in plus sa stinga farurile singura. Sau sa inchida si geamurile cum fac cele din grupul VW (desi eu nu merg niciodata cu geamul deschis, as fi punctat un astfel de nimic)...
_Constantin_
eu stau 80% cu geamu deschis si deci ar fi fost util.
Legionaru'
La mine se inchid! biggrin.gif :wave: :boxing:
vio
e un milon un modul smile.gif ala confort . dar sa stii ca la Toyota cand ai scos cheia adio electrica, e facut asa tocmai pt protejarea bateriei si e f bine. si la VW nu e asa ceva la toate variantele decat la cele mai top . si nu cred ca as da o TOYOTA asa fara rahatzishuri mici pe un VW sau Chevy cu 2,3 chestii asa de fitze de luat ochii .
drabisan
QUOTE(Legionaru')
La mine se inchid! biggrin.gif :wave: :boxing:


Ai alarma luata din alta parte decit de la Toyo? Cea mai scumpa alarma de la Toyo nu face asta. Sau, cel putin, mie, anul trecut, mi-au zis ca mai e nevoie de un modul suplimentar pentru geamuri. Care, trecind peste faptul ca mai cerea niste bani in plus, dura vreo saptamina sa-l aduca. Si, dat fiind ca masina e in leasing (am un procent mai mult decit bun la prima, alarma conteaza), nu mi-am permis sa stau sa astept inca niste zile...
_Constantin_
pai florin are acel modul separat pt geamuri. Oricum marii consumatori intr-o masina sunt farurile si instalatia audio. Farurile la Toy raman aprinse chiar si cu cheia scoasa si asta poate duce la probleme( eu de ex merg si ziua cu farurile aprinse).
viorel90274
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(viorel90274)
QUOTE(Mihai80)
QUOTE(vio70407)
3,6 mil cam asa sunt aparatorile.


Salut,

Acum 6 luni eram si eu hotarat sa imi iau aparatori la toate rotile, dar mi s-a parut mult aprox 3,5 milioane... asa ca m-am dus in Cora si mi-am luat cu 25 RON perechea... se potrivesc foarte bine, dar nu ca cele originale! Le-am montat urmand instructiunile de la cele originale!

Eu sunt multumit!

Cele bune,
Mihai



Salut!

Acum o ora am venit din Cora, de unde am luat 2 seturi de aparatori la pretul de 50RON(toate).
Nu stiu cum arata cele originale de 350RON, dar aste nu sunt chiar groaznice.
Intrebarea este daca sunt intampinate dificultati la montare.
Intreb in calitate de un cetatean fara prea mare talent la partea practica.
Multumesc pentru raspuns.

V, viitor posesor de Corolla( max. 1 saptamana)



Fa poze si pune-le accesorii te rog. Sa nu se tapeasca si altii. Mersi.



Nu inteleg exact partea cu tzeapa. Am luat-o eu cu cele "no name" de 50 RON tot setul sau altii cu cele originale la 360 setul?

Inca nu le-am montat, asa ca pot face poze. Nu arata rau. Partea proasta este ca din greseala am luat numai modelul pentru spate. Am fost iar la Cora si nu mai au decat acelasi model( spate).

TOYVOP
vio
nu se poate vb de tzeapa fiecare isi pune ce vrea si ce resurse are la dispozitie . pt eu unu numai accesorii toyo mi as lua la mashina ...
viorel90274
QUOTE(viorel90274)
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(viorel90274)
QUOTE(Mihai80)
QUOTE(vio70407)
3,6 mil cam asa sunt aparatorile.


Salut,

Acum 6 luni eram si eu hotarat sa imi iau aparatori la toate rotile, dar mi s-a parut mult aprox 3,5 milioane... asa ca m-am dus in Cora si mi-am luat cu 25 RON perechea... se potrivesc foarte bine, dar nu ca cele originale! Le-am montat urmand instructiunile de la cele originale!

Eu sunt multumit!

Cele bune,
Mihai



Salut!

Acum o ora am venit din Cora, de unde am luat 2 seturi de aparatori la pretul de 50RON(toate).
Nu stiu cum arata cele originale de 350RON, dar aste nu sunt chiar groaznice.
Intrebarea este daca sunt intampinate dificultati la montare.
Intreb in calitate de un cetatean fara prea mare talent la partea practica.
Multumesc pentru raspuns.

V, viitor posesor de Corolla( max. 1 saptamana)



Fa poze si pune-le accesorii te rog. Sa nu se tapeasca si altii. Mersi.



Nu inteleg exact partea cu tzeapa. Am luat-o eu cu cele "no name" de 50 RON tot setul sau altii cu cele originale la 360 setul?

Inca nu le-am montat, asa ca pot face poze. Nu arata rau. Partea proasta este ca din greseala am luat numai modelul pentru spate. Am fost iar la Cora si nu mai au decat acelasi model( spate).



TOYVOP



Mihai,

Care sunt instructiunile de la cele originale.
Eu am luat din neatentie 2 perechi de a[paratori care se pot monta doar pe spate.

Multumesc,

TOYVOP
Alma89240
Sunt pe cale sa-mi cumpar o masina noua. Optiunea mea initiala era pentru alt tip de masina, si anume un monovolum (am cochetat cu Opel Meriva, care ar fi fost perfecta pentru nevoile mele daca nu erau problemele recurente de directie zgomotoase semnalate nu pe forumurile nemtesti ci pe cele italiene... mai ales de cei din sud, deh, sosele mai... "pitoresti"!).

Mi-am reevaluat prioritatile. Iar cum fiabilitatea vine pe locul intai, Toyota a inceput sa apară ca o optiune interesanta.

As dori sa stiu daca motorul de 1.4 pe benzina este suficient pentru o Toyota Corolla hatchback. Sigur, cel de 1,6 ar fi preferabil, insa diferenta de pret (1.4 => 1.6 si Terra => Xcellence) ma cam arunca peste bugetul maxim prevazut (15.000 eur DDP).

Masina va fi folosita mai ales pentru deplasari destul de scurte in afara orasului, intr-o zona deluroasa unde nu sunt (si nici nu vor fi) drumuri care sa permita mai mult de 120 km/h. Masina va vedea autostrada doar in vacante, de regula in strainatate. Relativ putin circulatie urbana (lucrez la 10 minute de casa!).
Nu sunt un fan al vitezei, insa nu-mi place nici sa stau in coada altora. Imi place ca masina sa aiba vână la deal.

Aș dori să aflu din experiența celor care au acesta motorizare dacă au regretat opțiunea pentru motorul de 1.4. Ce anume îi lipsește și când?

Și în al doilea rînd: portbagajul la hatchback face față unei familii de 3 persoane (2 adulți în un copil preșcolar) în condiții de concediu?

Varianta Sedan mi se pare reușită ca design (deși fața e mai simpatică la HB), însă am avut mereu hatchback-uri sau break-uri și m-aș obișnui greu să nu am o a 5-a ușă!
BogdanS
QUOTE(Alma89240)
Și în al doilea rînd: portbagajul la hatchback face față unei familii de 3 persoane (2 adulți în un copil preșcolar) în condiții de concediu?

Varianta Sedan mi se pare reușită ca design (deși fața e mai simpatică la HB), însă am avut mereu hatchback-uri sau break-uri și m-aș obișnui greu să nu am o a 5-a ușă!


Nu știu să-ți răspund la întrebările legate de motorizare, însă a propos de portbagaj sunt convins că n-ai avea probleme. Noi am fost cu un copil de un an la mare astă-vară -- ne-am cărat cu pătuț pliant, oliță, biberoane și toate cele pentru aia mică, plus o mie de boarfe de-ale noastre. E drept că am ocupat și scaunul din față cu lucruri, însă singura chestie pe care a trebuit s-o dăm unor prieteni să ne-o transporte a fost salteaua de la pătuțul copilului -- aia n-a mai intrat. Însă pentru un preșcolar nu ai nevoie să cari atâtea după tine, drept care sunt convins că e ok.

Personal, mi se pare mai reușită varianta HB -- chiar ca posesor (știi cum e, după o vreme tinzi să te plictisești și să te-ntrebi "ce-ar fi fost dacă...").
vio
la HB portbagajul e destul de incapator am fost 4 insi la mare cu cortul deci asta implica f multe chestii de carat asa ca zic ca face fatza cu brio la asa ceva . Referitor la motor depinde ce vrei de la ea .mie unu imi place asta de 1,4 .consuma putin f misto zgomotul scos , trage tare daca vrei ceva performanta tre sa o turezi un pic peste 4500 de ture e chiar sport... in rest e oki
Sandu82940
Asa cum ti-au spus si celilalti in postarile anterioare, portbagajul este arhisuficient pentru o familie cu 3 persoane chiar fara a te gindi ca vei mai pune o geanta pe o bancheta. Stai linistit, masina are destula putere, pentru genul de deplasari pe care vrei sa-l faci si care este aproape identic cu deplasarile mele, iti este suficient motorul de 1,4. Crede-ma, japonezii i-au pus toti caii, asa ca vei fi multumit. Nu merita pentru unul-doua concedii anual sa iti iei motorul de 1,6 care consuma sensibil mai mult. Daca ai fi avut deplasari frecvente extraurban, drumuri lungi dese, atunci era altceva!! Si chiar si asa, cu noul cod, cu copii mici cu noi, cu problemele care sunt pe sosele, nu stiu citi vor mai fi atit de inconstienti incit sa apese zdravan pedala de acceleratie!
Alma89240
Mulumesc pentru feedback. Argumentul consumului mai redus este foarte convingător, mai ales ca -- nu-i așa-- în curând vine the Oil Peak și criza petrolului și se cam termină distracția. :nope:

Mă bucur să aflu că portbagajul e suficient de mare pentru nevoile unei familii de trei persoane. Un break nu mi se pare o opțiune prea rațională dacă nu-l folosești intensiv (ski, snowboarding, pescuit...). Îmi doresc o mașină mai fâșneață, mai manevrabilă decât un break, deci ceva mai scurt (de-aia și cochetasem cu mini-monovolumele gen Meriva, care conceptual e mult mai deșteaptă decât mult lăudata dar prea neconvenționala Roomster).

Totuși hayonul portbagajului nu e cam mic? Asta e impresia mea, dar probabil greșesc...

Cum vi se pare suspensia Corollei pentru România? Din ceea ce citesc, pare a fi un compromis perfect între rigiditate în viraje și absorbție a șocurilor. Așa e într-adevăr? Cum se simt persoanele pe locurile din spate? (la mine ăsta e testul critic, fiindca acolo stă soția cu fetița!)

Cum se simte mașina pe denivelări mici (gen drum cu imperfecțiuni minore)? Drumurile în zona mea sunt relativ bune, dar pe porțiunea pe care umblu mai des sunt tasări datorate unor alunecări de teren.

Și încă o întrebare: cu ce anvelope vine Corolla? Am citit pe forumul franțuzesc de la forum-auto.com că echiparea Corollei cu pneuri este total imprevizibilă, pură loterie: ba Continental, ba Michelin, ba Dunlop... La noi cum e?
Bogdan54824
Încă nu am încercat să bag frigidere și alte chestii similare în portbagaj, dar până acum chiar nu am avut probleme cu dimensiunea hayonului.
Suspensiile sunt chiar ok. Stă foarte bine în viraje, și absoarbe ok șocurile. Recent am mai mers cu un C3 și cu un Logan și nu prea sunt termeni de comparație. Chiar și la imperfecțiunile minore face față bine. Singurul lucru care mă deranjează este că la drumurile cu imperfecțiuni, piatră cubică, sau chiar unele tipuri mai ciudate de asfalt, zgomotul dinspre exterior este îngrozitor. Este o porțiune de vreo 20km între Brăila și Slobozia unde e un asfalt ciudat și deși drumul este ca în palmă trebuie să țin CD player-ul spre maxim ca să se audă ceva.
vio
ba sa stii ca e f mare deschiderea hayonului si f incapator daca rabatezi bancheta . suspensia acum depinde cum o simtzi dar e f oki si pt gropi mai si pt micile denivelari. poti lua curbe f tare fara sa se incline mult , referitor la anvelope dupa ce am vazut pe strada la HB decat cu Dunlop vin si sunt excelente.
Sandu82940
Suspensiile le-as fi preferat un pic mai moi, dar in general sunt Ok. Stabilitatea este f. buna la viraje. Deschiderea hayonului suficient de mare. A mea a venit cu anvelope Dunlop, dar aici ai dreptate, este o adevarata loterie, am vazut recent una in showroom si era cu Michelin.
guerilla
cat incape intr-un HB vedeti in poza alaturata:


masina a venit cu michelinuri.
eddie
biggrin.gif
Si ce mai vezi in spate ? Iti dai seama cat bag eu in Zafira daca o umplu asa ? Niciodata nu am umplu-o in felul asta,mai las un loc sa mai vad si eu ceva in oglinda retrovizoare....
guerilla
pai masina mai are 2 oglinzi biggrin.gif
Alma89240
@ Guerilla

Multumesc pentru foto, e foarte edificatoare. Apropo, câte rucsacuri au încăput acolo?

Culoarea Corollei din poză este Light Blue, da? E prima oară când văd poze cu culoarea asta. E pe lista mea de culori de ales! biggrin.gif
guerilla
sint 4 rucsaci. din care doua de 70l si doua de 55l.
culoarea e adevarat, e light blue si cred ca e cea mai populara culoare pe corolla. cel putin aici pe forum mai sunt vreo 5 care o au. nu e foarte rezistenta la murdarie, dar macar rezista la praf multumitor.
Clauss92942
hahahaha ...cred ca ar mai fi putut fi bagat ceva in dreapta sus... biggrin.gif biggrin.gif
de ce nu iti cumperi un portbagaj din acela care se monteaza deasupra?

biggrin.gif Nu am o poza cu Aygo incarcat atunci cand am plecat la munte ... dar va las pe voi sa va imaginati biggrin.gif
guerilla
nu-mi cumpar din ala ca n-am nevoie. inca.
Alma89240
Sorry for pluralul rucsacuri ! Eu personal nu folosesc niciodata acest plural barbar, însă este, din păcate cel recomandat de DEX și de nouil DEX. Eu am spus întotdeauna rucsaci... Pare mai firesc...
guerilla
habar n-aveam ca se zice in dex rucsacuri iar la pl de la sac, saci. ciudat. si asa au ciopartit romana cu noul DOOM, asa ca ce ma mai mir.
Alma89240
Păi da, nu pare deloc logic ca pluralul a doua cuvinte asemanatoare (si, indirect, inrudite) sa fie atât de deosebit!

Guerilla, n-ai mai avea și alte foto cu Corolla în Light Blue..? Eu n-am găsit pe web decât vreo doua poze cu culoarea asta și acelea neconcludente, fiindcă erau pozate în condiții "artistice". (Nu înțeleg, pe de altă parte, de ce website-ul Toyota.ro oferă atât de puține imagini și nici un configurator de culoare -- că, deh, altceva nu prea se poate configura la modelele astea!).

Ar fi util și pentru alții, cred, să vadă mai multe poze cu culoarea asta.
viorel90274
QUOTE(Alma89240)
Păi da, nu pare deloc logic ca pluralul a doua cuvinte asemanatoare (si, indirect, inrudite) sa fie atât de deosebit!

Guerilla, n-ai mai avea și alte foto cu Corolla în Light Blue..? Eu n-am găsit pe web decât vreo doua poze cu culoarea asta și acelea neconcludente, fiindcă erau pozate în condiții "artistice". (Nu înțeleg, pe de altă parte, de ce website-ul Toyota.ro oferă atât de puține imagini și nici un configurator de culoare -- că, deh, altceva nu prea se poate configura la modelele astea!).

Ar fi util și pentru alții, cred, să vadă mai multe poze cu culoarea asta.



Salut,

Sunt posesor de Corolla light blue.
Culoarea este foarte interesanta.
Seara este perceputa ca argintiu, in timpul zilei bleu. Nuanta este asemanatoare cu cea de pe VW Passat si Hyunday Accent.
Eu sunt foarte multumit. Intr-adevar, rezista bine la praf.

Daca ar fi sa dau un sfat in vederea achizitionarii, as recomanda sa mai faca un efort de 1,5K E si sa ia motorizare Diesel. Pentru un motor de 1364 cmc si 90CP are un cuplu fantastic. Si eu am plecat de la un buget de 12K Eu am dorit initial cel mai ieftin Megane Sedan, am trecut la DCI. Am renuntat la Reno, am mai incercat Opel( NewAstra, Clasic, Meriva), Chevrolet,Peugeot 307 SW HDI, Ford Focus, Nissan ( Almera si Primera),Hyunday si m-am oprit in final la Corola. Mai putin obisnuit este modul in care am ajuns la Toyota: eram la Cora, iar la plecare am vazut show room-ul de peste drum. Pana atunci unu ma gandisem la Toyo pt. ca personal credeam ca este o masina prea scumpa.
M-am hotarat dupa 3 drive teste. Initial am avut o retinere cand am aflat ca tot in turica sunt facute. Spre deosebire de HB, care sunt asamblate in UK. Dar asta nu mai conteaza. In Turcia se pare ca ar fi cea mai moderna fabrica din Europa.
Maine cred ca tot Corolla Diesel as alege.
Voi posta zilele acestea niste poze. Chiar le voi face inainte sa o spal, ca sa se poata observa rezistenta la praf.

Salutari la toti forumistii!

V.
vio
hm de aia astia D4D raman mereu in urma cand ii dau talpa la asta de 1,4 vvt-i , ca au cuplu ( ma refer la toyote ) ? ! blush.gif asa daca tot ii spune ti sa isi ia diesel sa si ia si power box tuning de la TTE si sa ajunga la 116 cai wink.gif la 1.4 si 140 la 2 ... asta afacere
Marian94033
Salut.

Fratilor, multumesc americanilor si aluia de a inventat Internetu' , ca ma scuteste de o gramada de pierdere de timp..

Pe scurt, am citit cam tot ce se poate despre Toyota aci pe forum..si m-am hotarat : Corolla, Diesel, 2.0 D4-D Sol. Mai ales ca frate-miu (posesor al unui Avensis) mi-a bagat in Kap varianta asta..Stateam nehotarat intre un Audi A4 de afara si o masina noua la noi. Aia 6 ani de garantie dati la oferta si-au spus cuvantul..

Poate careva sa imi zica ce inseamna "garantia" asta de 6 ani..? la ce se da (gen piesele importante sau garantie si la bucse si alea alea..?)

Sar'mana si bine v-am gasit
BogdanS
QUOTE(vio70407)
hm de aia astia D4D raman mereu in urma cand ii dau talpa la asta de 1,4 vvt-i , ca au cuplu ( ma refer la toyote ) ? ! blush.gif asa daca tot ii spune ti sa isi ia diesel sa si ia si power box tuning de la TTE si sa ajunga la 116 cai wink.gif la 1.4 si 140 la 2 ... asta afacere


Vio, e vorba de faptul că nu e o diferență semnificativă de comportament între cele două motorizări, însă diesel-ul îți economisește bani, când tragi linie.
vio
asta dupa exact 117 000 km , calculati ... si daca ii mergi in 3 ani maxim . restul iesi in pierdere . deja motorina buna e mai scumpa ca benzina buna ... si la viteze mari consumul e acelashi deci se anuleaza ,, decat daca mergi in conditii optime si cum am scris 117 000 km . plus ca dieselu e mult mai pretentios la exploatare decat un benzinar...
Alma89240
@ Viorel90274

Știu, am citit mult despre Corolla Diesel 1,4 D4D. Există un thread dedicat acestei motorizări pe un website franțuzesc unde, pe mai bine de 60 de pagini, am citit (aproape) numai lucruri bune. Oricum, francezii par încântați de vâna acestui motor, care se pare că oferă mult mai multe decât spun specificațiile pe hârtie.

Problema însă este că nu voi face mai mult de 15.000 km pe an, așa că investiția suplimentară nu se prea justifică, ea recuperându-se doar după vreo șase ani. De altfel, diferența nu este de 1500 eur, ci de circa 1800, probabil chiar mai mare datorită reducerilor promoționale mai mari în partea de jos a gamei.

@ vio70407

...așa că, fără să doresc să mă bag într-o nesfârșită dispută diesel vs. benzinar, în cazul meu particular, tind să-ți dau dreptate. Un benzinar pare mai adaptat kilometrajului meu anual. Probabil că alții, cu alt kilometraj anual și cu alte experiențe, vor prefera diesel-ul.

Aș mai dori să știu câte ceva privitor la elasticitatea acestui motor. Cam care este plaja de viteze acoperită în viteza a 3-a? Dar într-a patra? La ce viteză schimbați în a 5-a? Care este turația motorului în regim de croazieră?

Dar repriza? La depășiri, motorul de 1,4 necesită frecvent retrogradare în treapta inferioară ?
Alma89240
De altfel, socoteli mai recente arată că, odată cu scumpirea motorinei, avantejele diesel-ului încep să se estompeze. Vezi articolul Motorina, un pariu pierdut de romani... Așa că până la urmă, mă tem că preferința pentru benzinare sau diesel tinde să devină o chestiune de opțiune personală, așa cum este preferința pentru sedan sau hatchback.

Am făcut o mică socoteală în Excel ca să văd ân cât timp se amortizează prețul unei Corolla Terra în cele două versiuni de bază (1,4 vvti sau 1,4 D4D), în funcție de stația unde se alimentează. Am pus peste tot valorile maxime ale costului carburanților respectivi (pe ideea că se alimentează cu combustibilul calitativ superior).

Et voilà:



Note:
1. Preturile sunt preturi DDP de lista, fara eventualele reduceri promotionale.
2. Consumul este cel mixt dat de producator.
3. Pretul carburantului este cel pentru sortimentul superior la clasa respectiva.
4. Cursul Euro/RON la data de 4 decembrie 2006.
BogdanS
QUOTE(vio70407)
motorina buna e mai scumpa ca benzina buna


Motorina bună e mai scumpă decât benzina proastă, vrei să spui. Dacă tu bagi benzină proastă în mașină, asta e alegerea ta, însă majoritatea vor vrea să-și protejeze motorul (îmi imaginez că de fapt și tu faci la fel).

Ca o notă personală, eu am diesel și m-am înțepat -- am mers mult, mult mai puțin decât mă așteptam și până la coadă am să pierd bani din cauză că am ales diesel (cred că până la sfârșitul primului an am să fac vreo 7000 km, sub jumătate din cât ar fi "trebuit" ca să ies bine). Așa că-i dau dreptate lui Alma -- e bine să-ți faci temele ca lumea înainte de a da banii, și dacă ieși mai bine pe benzină e firesc să faci alegerea în direcția respectivă.

De băgat în discuție m-am băgat din cauza felului mult prea tranșant în care a pus vio problema ("daca tot ii spune ti sa isi ia diesel sa si ia si power box tuning de la TTE si sa ajunga la 116 cai" -- nu era vorba de a da sugestii pentru a risipi bani, ci pentru a-i economisi).
vio
era vb de luat mashina cu cuplu mare ... deci diesel . pe marginea la bezina sau motorina buna a fost o disc ampla in forum aici , benzina nu o poti face mai proasta decat este pe cand motorina da .. tu chiar crezi ca aia la omv are 100? iti zic ca are 98 la fel ca cea de la LUKOIL de 98 si motorinele la fel ., este decat marketing de piatza .stiu si ce pun ei in beniza luata de la Ploiesti pt ca toata benzina si motorina sunt facute la Ploiesti nu cum umbla vb aia ca e de import sau nush ce ... astea sunt basme ..cu benzina carrera 100 imi consuma cu aproape 1 litru mai mult la 100 decat aia de 98 de la lukoil si e si mai zgomotoasa mashina. oricum tendintza vest europeana este din nou de a se revenii la benzina tocmai datorita costurilor care nu mai sunt ce erau la inceput .....


la cat schimb a 5 a in ce sens ?? pot sa merg cu a 5 a in oras la 60 are 1800 de rotatii sau la 150 la 5800 de ture ,,,,, de ex cu a doua mergi de la 30 la 85 lejer fara sa gafaie ... apropo io am cam 125 de cai la corolla biggrin.gif



La luk nu e atat benzina este 34 100 si motorina 33 700 parca ..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.