Help - Search - Members - Calendar
Full Version: toyota Corolla partea a II-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Bogdan54824
Aveți idee de unde pot să conectez o alimentare cu tensiune doar pe cheie?
Am o mufă tată și chiar un adaptor care se poate cupla oriunde pe un fir. M-am uitat la panoul de siguranțe dar nu am nici cea mai vagă idee unde aș putea să conectez.
Mâine o să am și un aparat de măsură și eventual o să conectez din siguranța de brichetă.
vio
pai ...daca ziceai si tu mai pe lumina iti spuneam ca io mi am facut o modif pt ceva tot in genu asta sa merga doar pe cheie , dar acum .... nu am cum sa ti zic ca nu am cum sa vad ..+ ca tre sa dau sertarhu ala afara . pe scurt sunt niste socluri de sig goale in spatele sertarasului mic de la sofer care doar tre sa le incerci ...
Bogdan54824
Ok. Deci pot să folosesc unul din soclurile libere de siguranță?
vio
dap dar vezi care merge dupa ce pui contactul parca in st sus am prins eu , nu mai stiu ...
vio
revin smile.gif buc- pitesti - valcea- horezu-polovragi - cheile oltetului cam 6.5 km pe drum forestier - baia de fier - novaci - ranca si retur 6.7 % consumyl mediu dupa metoda plinului. benzina a fost jumate Lukoil si jumate Mol evo ..pe autostrada ( 120 km constant iar pe restu forja tare mai ales pe urcarea de la Ranca care este superba ) ghici cine a juns primu sus dintre un golf, renault megane, yaris , corolla si un TDI =)))
Bogdan54824
Hm.... Caransebeș - București (la dus am uitat să resetez computerul) 8,2.
Până în autostradă consumul era 7,9 dar pe autostradă nevastă-mea nu prea mai avea răbdare și a mers în medie cam cu 140km/h. OMV 100.
vio
nush ce are mashina dar de la o vreme incoace consuma super putin .....nush ce sa ii beer.gif fac smile.gif
Dan52141
buc-brasov-tg.mures-brasov-buc 6.5% dupa comp de bord iar media 75km/h ... eu zic ca nu-i rau de loc smile.gif
M A R I A N
E foarte probabil consumul asta la o asemenea viteza medie. Pana in 120 km/h o benzinara consuma decent iar peste aceasta viteza (daca mergi pe autostrada de ex.) consumul o va lua razna daca mergi constant, putand sa ajunga la valoarea pe care o atingeti intr-o zi aglomerata in Bucuresti. Si nu vorbesc de viteze de peste 180 km/h.
Parerea mea e ca atata timp cat nu mergeti constant pe autostrada pe distante de cel putin 100-200 km, nu veti sti cat consuma cu adevarat masina iar pe "autostrazile" noastre sa avem pardon dar nu poti mergi constant cata vreme nea Gigi de la Cucuietii din Deal merge cu Dacia 1310 pe banda de depasire pentru ca asa vor muschii lui.
De ex., pe orice autostrada (in afara tarii), cu 145 km/h constant, am inregistrat cu Yaris-ul meu 1.0 benzina (OMV Carerra 100) un consum de 8,2 %.
vio
deci dupa cum banuiam OMV 100 e o mare porcarie de benzina sad.gif am facut plinul acum 4 zile si am mers cam 450 de km pana acum . in afara ca motorul nu mai raspunde la acceleratie ca inainte nici demaraj nu are , zici ca e de plastelina pana la 2600 de ture se consuma si mai multa blink.gif blink.gif blink.gif . cu aceiashi cantitate care sa consumat pana acum faceam inca vreo 50 - 60 de km cu cea de 95 de la Lukoil deci 95 ... aia de 98 e mai buna . drept urmare am cautat pe net desprea aceasta benzina nashpa rau si chiar facuta la noi in tzara nu cum se zice ca e de import si ce am gasit , ce urmeaza este un citat :

Nu mai luati OMV Carrera 100 ptr ca cifra sa octanica este doar de 97,6. La fel benzina de 98 nu are decat 93,7, in cel mai bun caz poate ajunge la 94... Benzina de 95 are o cifra octanica de 92 maxim... dar de regula este de 91 de fapt. Testele au fost facute pe benzina OMV, Rompetrol si Lukoil. Cele mai apropiate de adevar cifre octanice au fost la benzina Lukoil, 94,1 ptr cea de 98 si 91,8 ptr cea de 95. Cifra octanica am testat-o in laborator, dupa metodele de analiza acreditate de RENAR: ASTM D 2699-04A
La rompetrol de 98 a dat 93,8 la statia de pe mihai bravu si 93,6 la statia de la Otopeni...
Nu am testat MOL decat cea standard de 95 adica Tempo PLus.. a iesit 91,3 si 91,7.. Doua cifre pentru ca am testat din doua benzinarii diferite... probabil ca depinde de cata apa au pus unii si altii in ea la fiecare benzinarie
Asta ca sa nu pomenesc ca exista abateri de 20% la concentratiile maxime de compusi chimici din benzina pe care am analizat-o... si ca in benzina fara plumb ... tot ajunge o cantitate de 2-3% de plumb... La unele benzine aceasta este si mai mare...
Nu mai puneti efix ca nu se intampla mare lucru... Are oricum mult plumb... Ei spun ca are 5%(v/v) ceea ce ar insemna practic un 0,05% plumb intr-un litru de benzina... testele mi-au aratat insa ca are 0,934 % plumb la un litru de benzina...


si cum PB este dushmanul de moarte al motoarelor moderne cu catalizator .... am facut si legatura de ce nu are viatza in el . chiar tre sa o turez cand plec dupa loc acum NASPA NASPA NASPA ....ce am citat e dintr un studiu facut de cineva care lucreaza la o revista dupa cate am citit si se afla postat pe un alt forum . nu o sa dau acum aici nume de forum si alte cele ...chiar e o benzina proasta OMV = Petrom = carburantzi proshti.....
M A R I U S
Da la motorina ce rezultate sunt?
vio
tipul zicea ca se lucreaza la mototrina acum . astept sa vad si eu . oricum benzina ma intereseaza direct
Legionaru'
Eu ce le mai bune performante le am cu benzina Carerra 100 . Am mai incercat doar Mol 98 si Evo dar nu m-au convins.In consecinta merg in continuare pe Carerra 100.
Bogdan54824
Apropo de cifra octanică și performanțele obținute de motor. Cei de la 5th Gear au făcut un test și nu contează doar benzina, este foarte important și motorul. Ei au testat benzină normală și 2 tipuri de benzină premium pe un Clio, un Golf GTI și un Impreza. Concluzia lor a fost că un motor gândit să fie economic nu are nici un câștig de putere indiferent de benzina folosită. Clio a avut exact aceeași putere indiferent de benzină, la GTI a fost un câștig minor (ceva de genul 4CP în plus) iar la Subaru câștigul a fost ceva mai mare (în jur de vreo 10-15CP, nu mai știu exact).

Deci la Corolla chiar nu cred că s-ar simți vreun câștig de putere (poate 1-2CP) indiferent de beniză și nici chiar la Avensis nu cred.

Pe mine mai de grabă mă interesează o benzină care să protejeze motorul, sau măcar să nu-i facă rău.
vio
pai tocmai asta este ca OMV si MOL folosesc benzine superioare cu multe reziduuri care le fac sa fie mai slabe de cat cela de Lukoil sau Agip referitor la protectia motorului . eu unu numai LukOil am bagat de cand am luat mashina si am bagat acum un plin Mol si unu OMV su nu sunt multumit deloc , in primul rand cum am mai zis felul in care reactioneaza pedala de acceleratie la stat pe loc nu in mers, cand apas pedala da se se inece prima data tremura si sare in ture dar incet, cu cea de la Lukoil zici ca are carburator nu injectie , raspunde imediat ... in mers oricum nu se simte nimic dif e prea mica ... nu conteaza daca o benzina e euro 3- 4 - 5 . de exemplu normele euro 5 or sa intre in vigoare din 2009 , de ce OMV ar produce de acum asa ceva ??? nu e decat marketing si ca sa ia bani mai multi atata tot . ei au sarit de la Euro 3 la euro 5 f repede euro 4 a fost putin timp ... si normele Euro 3-4-5 si cate or sa mai fie se refera strict la poluare nu afecteaza performantze la mashina sau alte cele . ata ca cu euro 5 merge mai bine decat cu cea euro 3 , e o poveste lansata tot de producatorii de benzine care au interese sa scoata bani repede ..


si la OMV pe site scrie clar ca banzinele lor sunt aditivate ca sa ajunga in stadiul ala de 95 si 100 , pe cand la Lukoil exista certif de calitate conform sn en ......bla bla la iesirea din rafinarie . or fi ei rushi dar fac treaba mai buna decat austriecii care nu au macar o sonda la ei acolo si sunt mari producatori .. si cum am mai zis PLUMBUL omoara motorul nu sulful sau emisiile de noxe cifra octanica si asa mai departe

oricum dupa experientza OMV nu mai bag benzina never de la ei . e o mare malachie si hotie.


alt citat tot de unde l am luat si pe primul ... ca tot era vb de protectia motorului:) blink.gif

Da... dar are foarte multe reziduuri benzina de la OMV... Practic cifra octanica ar fi ok dar... ce se gaseste prin Carrera (plumb, resturi de aldehide din procesare,etc.) dauneaza motorului dar si arderii...
sa incercati Lukoil 98 ptr ca are cel mai mic procent de plumb (0,063%) si un procent infim (doar 0,152 %) de aldehide din procesare
Sandu82940
OMV si Mol folosesc benzine superioare cu multe reziduuri? Pai sunt superioare sau nu? Eu am folosit de la inceput OMV100 si pot spune ca sunt f. multumit! Chiar nu sunt tentat sa incerc alta benzina! Consumul e OK, 8,3l/100km in oras (si sunt inca in rodaj!), nu mi-a tremurat si nici n-am avut probleme la turare atit pe loc cit si in sarcina, masina are nerv si este mai vioaie decit ma asteptam! Singurul semn de intrebare a fost legat de pornirea la rece, cind are tendinta de a se tura putin singura dar am aflat ca asa sunt motoarele pe injectie!
Banuiam ca cifra octanica nu este chiar cea afisata, de aceea am preferat OMV100 pentru a avea cert o cifra octanica peste 95 asa cum recomanda cartea tehnica.
Pina la urma fiecare alege ceea ce crede ca e mai bine pentru masina lui mai ales ca acum sunt destule oferte!
mortzy
ultimii 2000 de km i am facut cu "minunea" EFIX. dupa primul plin am fost placut impresionat sa vad ca mi scade consumul. penultimul plin l am facut la rompetrol sibiu iar completarea am facut o acum 8 ore la rompetrolul de pe fundeni (vis-a-vis de XXL) - cam jumatate de rezervor. imi vine sa mor. apasam acceleratia si dupa o secunda si ceva raspundea si atunci se tura aiurea. plecam de pe loc ca incepatorii cu motorul turat la 4000 dar miscandu-ma ca mortu. am mai facut 2 plinuri de acolo dar nu mi s a mai intamplat asa ceva. abia astept sa scap de rezervorul asta si sa pun o benzina mai buna. smile.gif o sa ncerc lukoil 98 smile.gif sper sa merite ca efix ul m a disperat in seara asta pe autostrada soarelui.
mortzy
am cautat pe forum majoritatea topicurilor despre benzine.
parerile sunt impartite: uni pro OMV alti LUKOIL. problema cred ca e de la statii. eu am bagat efix de la 4 pompe (3 in bucuresti si 1 din sibiu), dar singura cu probleme a fost cea de pe fundeni. la fel, cu alimentarea Petrom. cand am bagat 99+ de la Petromul de langa Europa (capat Colentina) masina nu tragea cum ma asteptam.

ati putea face o lista cu statiile unde alimentati constant si nu v au dezamagit?

merci.
vio
pe cine am citat eu in interventiile de mai sus sustinea ca a prelevat probe de la cate 5 - 7 benzinarii cele mai cautate in bucuresti ca locatii vb cate 5- 7 pt fiecare tip de benzina , asta e si mai nasol

sandu82940 OMV si Mol folosesc benzine superioare cu multe reziduuri?
ce te mira nu ai mai vazut si altceva facut bun si scump dar prost in acelashi timp ?? TDI iti zice ceva ? sau VW ?? este exact aceiashi chestie ..

azi am bagat lukoil de 95 ca sa spal carera asta 100 , vreau sa zic ca dupa ce am mers cam 40 de km sia revenit mahina si din tremurat se accelereaza f rapid merge rotund motorashul iar ,,,, uh ce bine beer.gif
TLS-09
Si eu tot offtopic.gif am de zis urmatoarele:
1. Am cerut la 30.000 Km cand am schimbat filtrul de motorina sa-mi goleasca motorina de pe filtru si din capsula intr-o flansa transparenta. Rezultat foarte putine impuritati, zero apa. Motorina bagata doar OMV si MOL (cea de import).
2.La aceeasi benzinarie poti nimeri mai mult sau mai putin buna. La rafinarie cand se da drumul unui lot, primele cisterne au combustibilul cel mai slab calitativ( motivul:apa si impuritatile se lasa ca intr-un rezervor la fundul instalatiei/conductei de alimentare).Urmatoarea cisterna alimentata e Ok.Asadar poate fi chestie si de noroc.(Nu includ in discutie nesimtitii care boteaza benzina/motorina).
mortzy
vio de la ce statii lukoil alimentezi?
vio
pai in general la cea de la Cora din militari , dar mai bag de la baraj de la lacu morii , de la cea dupa bd timisoara , de la cea de la aurel vlaicu . oricum nu tin cont unde este amplasta daca e Lukoil e oki in orice oras pe unde am fost am bagat si nu am avut nici cea mai mica diferentza sesizabila . dar sa stii ca evit sa alimentez de la benzinariile din camp cum se zice , cele din afara orashelorsau daca sunt nevoit decat asa 5 litri sau cam cat imi trebuie mai multa nu .
Alexandru83741
salutare frati toyotisti,
Sa va povestesc ce am patit acum la revizia de 50.000km, pe care am facut-o pe 19 decembrie.
Ma duc la service in Pipera las masina si revin pe la ora 17:00 sa o ridic, totul ok, masina gata :angel: , ma duc la dispecerat sa platesc factura, nici o problema de semnalat totul ok s-au schimbat numai consumabile respectiv filtrele (mai putin de aer) placute frana fata - spate(au spus ca erau uzate), au bagat un deodorant in instalatia de climatizare si cam atat, pret 14.500.000 lei vechi :bandit: . Cad pe spate ma resusciteaza cineva si intreb daca nu este o greseala(pana acum reviziile ma costau cam 6.000.000). Se refac calculele si atat iese, platesc si plec. Ajuns acasa recitesc factura, si acum partea interesanta, vad scris negru pe alb ulei sintetic etc.... 7 LITRI :bash: pe scurt refac calculele 1 litru inmultit cu pretul da exact pretul de pe factura blush.gif pentru ca pana acum nu am sesizat sau nu am bagat de seama cati litri mi-au pus in masina,intrebarea mea este cati litri de ulei intra in motor de corolla diesel de 2l.
vio
are careva montata pe mashina toba REMUS sau MAGNAFLOW??? cum se aude si cum se simte la CP?
mortzy
am aproape 11 000.
ma gandeam sa fac revizia in ungaria sau austria.
a facut cineva revizia afara? sunt preturile ok?
un service (tel, www) ?
multumesc
Sandu82940
Am doua intrebari:
1.Ce faceti pt a vi se dezaburi mai usor geamurile?
2.Folosirea AC in poz ON iarna este benefica sau nu? Intreb asta pt ca am citit ca este indicata pornirea AC macar 10 minute saptaminal;
Mai mult chiar, mi s-a recomandat chiar folosirea lui intensiva pt ca desatureaza mai repede aerul! Ce parere aveti?

Mortzy, poti incerca o revizie la service-ul din Iasi, este mai mult decit Ok, sunt sigur ca vei fi multumit!
vio
fao aici la noi in buc-pipera e f bine la service vezi si ce ti fac ei si sunt tare de treaba oamenii, nu tre sa faci la 15 000 km rev??? sau ai un an ?indicat e sa o faci in romania ce crezi ca acolo e mai bine ca aici ???!!!!


dap folosirea AC ului e f buna pt ca trage toata umezeala din mashina , aburitu geamurilor inseamna umezeala mare in mashina , comuti pe dezaburit dai AC si caldura la max si pui pe 3 -4 vit de ventilator daca nu direct dezaburire fatza de la butonu de clima si asta e . eventual inainte sa stergi toate geamurile pe dinauntru bine cu ceva sa alimini grasimile si urmele de maini smile.gif ai sa observi ca decat cand e mare umezeala afara ninge , ploua sau e soseaua uda rau se umezesc geamurile in rest e oki
Sandu82940
Multumesc pt raspuns. Chiar nu eram sigur ca pot sa folosesc AC iarna, pt ca stiam ca ajuta doar cind e cald afara!! Si nu doar pentru dezaburire!!Unii au zis ca nu merge sa dai clima pe cald si sa dai drumul la AC simultan, ca asta ar putea dauna instalatiei de AC si ca va exista riscul ca acesta sa nu mai functioneze corect atunci cind as avea nevoie de el adica vara!! Dar e clar ca ajuta si iarna si chiar e indicata activarea lui mai ales ca nu simt ca ar lua din puterea masinii sau ca ar creste consumul!!
vio
smile.gif) nope . e f indicat pt dezaburit iarna smile.gif daca ai clima sa fi atent cand pornesti dezburirea fata , automat porneste si AC ul indiferent daca e caldura sau nu wink.gif asa ca astea sunt decat povesti nemuritoare
Gemanaru85600
t
t
t
Bogdan54824
De când cu frigurile astea am observat că aerul condiționat (pornit automat de dezaburire) a început să miroasă. Marți sunt programat pt. revizia de 15.000. Să le cer să schimbe filtrele, sau ce este de făcut?
_Constantin_
In traficul si praful de la noi din tara este recomandat sa schimbi filtrele la intervale mai scurte. Eu te sfatuiesc sa nu-l schimbi la ei, mergi la o firma de piese auto si comanda acolo u filtru de polen, ai sa vezi ca diferenta de pret este destul de mare si poti sa ti-l montezi singur.
TLS-09
Nu neaparat filtrele schimbate (oricum nu-i rau sa le schimbi) cat instalatia (conductele de ventilatie) curatata. Ti s-au adunat depuneri pe conducte(praf + apa din condens etc) astfel incat se formeaza o flora excelenta pentru bacterii.De acolo mirosul.
Vezi si http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...49a8a448c94c682

sau http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...49a8a448c94c682
_Constantin_
Da dar ma indoiesc ca la 15.000 km sa se fi produs asa ceva. Stiu ca sunt modele de corolla care au problema asta dar si la mine dupa 15.000 mirosea urat cand dadeam drumu la aer, am schimbat filtrul de polen cu 50 RON si gata.
vio
nu e de la filtre wink.gif eu am 23 000 km cu corolla si nu am schimbat filtre nimic si nu miroase decat a carbon activ cand dau drumul la AC atat ,asa mirosea si cand era noua .
1. curartatzi sg filtru ala de polen cam la 5- 6 mii de km ca sa scapi de praf si bacterii . poti sa il tragi si cu aspiratorul sau la o vulcanizare il pui pe ala sa sufle dar nu de aproape ca la ala de aer .
2. foloseste mereu ventilatorul pe vit 1 macar non stop, ca sa se faca o aerisire mereu
3. sa nu intre apa pe la aeroterma sau sa ai condensatorul de la AC ala din mashina coclit ( sa fi oxidat aluminiu de la apa ceva ) si de aici mirosul ala de oua clocite.
4, AC ul e defect si scapa agent de racire pe undeva prin habitaclu (tot la condesator )
5. poti sa ti schimbi si filtrul daca vrei dar sa ti iei filtru de polen cu carbon activ , cum a zis si Ctin ( sper ca nu te superi de prescurtare beer.gif )
Dan52141
revizie majora corolla la 60.000 = 15.500.000 :evil:
motor 1.6 benzina
M A R I U S
QUOTE(Dan52141)
revizie majora corolla la 60.000 = 15.500.000 :evil:
motor 1.6 benzina
La mine la 60000 m-a costat aproape 14mil si toata lumea a zis ca-i enorm, ca m-au pacalit aia etc....
vio
pai totushi e cam mult ..... intra si ulei de cutie in rev ?? antigel ??
M A R I U S
QUOTE(vio70407)
pai totushi e cam mult ..... intra si ulei de cutie in rev ?? antigel ??
Intra ulei,toate filtrele(ulei,benzina,polen),placute fata-spate,antigel cred si lichid frana,bujii si cam atat
vio
ciudat ... bujiile nu sunt la 45 000 km ? stiu ca la 60 mii trebuie uleiul din cutie schimbat ....placutzele a 2 oara le ai schimbat ?


bine ca scap de bujii si antigel la schimbare ca nu am dinastea de 45 000 si 60 000 km
M A R I U S
QUOTE(vio70407)
ciudat ... bujiile nu sunt la 45 000 km ? stiu ca la 60 mii trebuie uleiul din cutie schimbat ....placutzele a 2 oara le ai schimbat ?


bine ca scap de bujii si antigel la schimbare ca nu am dinastea de 45 000 si 60 000 km
Ai dreptate, bujiile le-am schimbat la 45000,placutele le-am schimbat a doua oara, pe spate nu prea era nevoie, da asa am vrut, pe fata erau destul de uzate..
vio
deci uleiul de cutie ala a costat ceva in plus atunci smile.gif pt ca aceiashi operatiune fara antigel , ulei cutie si placutze spate la avensis au costat doar 8 mil . totushi e mare diferentza zic ...
Dan52141
Mai exact ce este mai jos m-a costat 15.500.000 la revizia de 60.000 de km:

- garnitura comp. ulei
- filtru ulei
- filtru polen
- filtru aer
- ulei motor
- ulei cutie viteza
- lichid frana
- antigel
- placute frana fata
- 1 x bec pozitie fata
- fixat zgomot bord (gura aerisire)
- manopera

daca vreti va spun si preturile individual smile.gif

In plus mai am un zgomot care il percep undeva langa roata din fata dreapta si asta numai cand merg pe piatra cubica, cei de la service mi-au spus ca este caseta de directie ce trebuie schimbata si ma costa ~ 25 mil.

Ciudat este ca mi-au spus de aceasta caseta care se afla undeva central in fata iar la mine acel tacanit discret se aude in dreptul rotii fata dreapta si asta numai cand merg pe piatra cubica.
Ma gandesc sa nu fie altceva gen capete de bara si ei sa-mi spuna sa schimb caseta de directie sa mai faca si ei un ban.
Au precizat ca 1000-2000 de km mai merge dar la un soc fff puternic poate sa sara ceva pe acolo. blink.gif
vio
pai si ce nu mai este in garantie mashina ?? de ce sa schimbi pe banii tai ? caseta de dir nu e o piesa consumabila care se poate strica asa usor .....oricum . mult totushi zic ....de curiozitate daca poti sa postezi cat au costat fiecare sa vedem daca cei care or sa si mai faca or sa aiba alte pretzuri smile.gif eu am mai zis o rev la avensis fara ulei cutie si antigel ma costat 8 mil .... si e cam mare diferentza 4 litri sau 5 de antigel si un litru juma de ulei sa fie 7 mil.....
Dan52141
QUOTE(vio70407)
pai si ce nu mai este in garantie mashina ?? de ce sa schimbi pe banii tai ? caseta de dir nu e o piesa consumabila care se poate strica asa usor .....oricum . mult totushi zic


Nu mai este in garantie, anul de fabricatie este 2002, are 4 ani si cateva luni, revizia i-am zis eu ca este aia de 60.000 de fapt pe bord eu aveam 69.000.
Multa lume mi-a spus ca este prea devreme sa se strice caseta de directie mai ales la toyota ... ma gandesc serios sa ma duc sa o verific si in alta parte sa-mi confirme ca este caseta si nu cine stie ce capete de bara ... in cazul asta cei de la toyota chiar ar fi nesimtiti blush.gif
vio
mda.... cam asa , dar parca tot in topicul asta toyota corolla mai sa plans cineva tot la modelul 2002 ca i se defectase caseta , cauta pe net mai bine sa nu fie un defect de fabricatie si sa trebuiasca sa o faca ei ... si mai du te la un service altul decat toyota la targ de exemplu la aia de diagnoza si iti zic aia unde ai jocuri daca ai .... piesa oricum poti sa ti-o iei sa o schimbi si tu acasa daca vrei ca nu mai e garantie....
_Constantin_
Fratilor sa ma scuzati dar va meritati preturile astea de revizie. Daca te duceai la un magazin de piese auto si comandai toate piesele astea nu sareai de 6 mil. Mai ales ca masina nu e in garantie nu te obliga nimeni sa pui piesele de la ei. Diferenta intre filtrul de polen Toyota si unul comandat de mine este de 1.5-1.7 milioane deci nu e putin deloc. Mai ales ca nu e vorba de piese vitale chiar nu cred ca e nevoie de originale peste tot.
M A R I A N
Eu stiam ca la service au preturi prestabilite pentru orice revizie precum si consumabilele care trebuie sa le schimbe in banii astia. Eu vin si intreb:pot eu sa ma duc la revizie cu toate consumabilele originale Toyota (dar pe care nu le-am cumparat de la ei din service)? Si atunci ei o sa-mi calculeze doar manopera? Evident voi iesi muuult mai ieftin asa.
Sau pot sa ma duc cu orice filtru, ulei etc. si sa zic sa mi le puna ei dar in afara reviziei (evident cand masina a iesit din garantie)?
vio
dap dar sa fie exact aceleashi produse care le au si ei altfel nu mai iti dau garantie
_Constantin_
Gresit. Poti sa vii cu orice piese vrea sufletul tau, daca masina e in garantie... e treaba ta ce faci cu ea. Poti sa nici nu o faci la ei la service. Du-te la un service de cartier, cu 300.000 iti fac aia si un masaj, nu ca figurantii aia de la reprezenta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.