Siguranta si prevenire |
This topic is about Siguranta si prevenire, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Siguranta si prevenire |
Jan 25 2010, 12:04 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
http://www.slideshare.net/safeindianroads/...teachers-538990 Sper sa discutam despre condusul defensiv si cum se face ca la un accident toti cei implicati au o responsabilitate, nu numai vinovatul oficial. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 25 2010, 07:21 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Politia rutiera si autoritatile rutiere in general dau vina tot timpul pe "viteza excesiva" si "neadaptarea vitezei la conditiile de trafic". Eu nu cred treaba asta, sau cel putin nu pana cand nu mi se dovedeste cumva.
Vreau sa aflu cate din accidentele rutiere care au avut ca urmari morti si raniti (suna ca o injuratura) au avut loc la viteze mari (100-130 km/h), foarte mari (130-160), si excesiv de mari (160+). Nu cunosc aceste date, dar sunt sigur ca toate aceste accidente cumulate nu depasesc 50% si in nici un caz nu se apropie de 90%. Cel putin nu in Romania. Ori daca in cazul celor care merg cu 180 si apoi se urca in copac putem da vina lejer pe viteza. In cazul celor care aveau sub 100 km/h, pe ce dam vina ? Ahhh... pe "neadaptarea vitezei la conditiile de trafic". Desigur, daca adormi la volan mergand cu 80 la ora si mori... poti sa spui ca accidentul a fost provocat de viteza neadaptata la conditiile de... somn. In general e mai bine sa stai pe loc cand dormi. Sau daca dubarul cel fara simt al autoconservarii depaseste in curba si moare si el si aia care veneau pe contrasens... putem spune ca e vina vitezei (chiar daca el abia a ajuns la 70 in depasire, ca are un rahat de iveco daily nu un supercar cum crede el)... nu a faptului ca e un retardat fara simt al autoconservarii. Sau daca merge unul rupt de beat cu 60 la ora si sare in Dambovita si moare... e vina vitezei ? Intr-un fel da... ca daca mergea cu 10 km/h nu reusea sa treaca de parapet. Sau daca pur si simplu e idiot si se baga sub tir ca i s-a parut ca trebuie ocolita o pisica imaginara, e tot vina vitezei ? Nu stiu de ce dar nu imi vine sa cred ca idiotii, dubarii inconstienti, somnambulii, betivii si toti cei care fac accidente din alte cauze decat viteza nu totalizeaza nici macar 11%. Sa fim seriosi, eu cred ca sunt majoritari. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 06:43 AM |