IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
:) Keep smilimg! It makes people wonder what you're up to. :)
Personal Info
FAR EASTERN
Tree Hugger
53 years old
Male
Botosani, RO
Born Mar-24-1970
Interests
No Information
Statistics
Joined: 30-January 08
Profile Views: 1.246*
Last Seen: 16th September 2023 - 03:03 PM
Local Time: Mar 19 2024, 12:41 PM
3.097 posts (0.53 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo ace_sebica
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

FAR EASTERN

Membri

******


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
28 Jan 2013
"Aparitia primului vehicul hibrid produs de Subaru pare iminenta.
In anul 2011, compania mama Fuji Heavy Industries, care detine Subaru, anunta ca un prim vehicul Subaru hibrid va fi prezent pe piata anul acesta. Si pentru ca nu s-au dat lamuriri complete, de atunci circula fel de fel de speculatii privind tipul combinatiei hibrid care va pune vehiculul in miscare.

Exista varianta hibrid benzina-electric, pe care Subaru ar produce-o in laboratoarele proprii si care ar urma sa puna in miscare noile versiuni Forester, Legacy sau Outback sau o versiune prelucrata, imprumutata de la Toyota Hybrid Synergy Drive.

Publicatia americana The Detroit Bureau, publica un material care releva ca indiferent care varianta va fi luata in calcul, primul model hibrid Subaru ar trebui sa-si faca aparitia la New York Auto Show si ca dupa ce compania va aduce pe piata japoneza modelul, este logic ca cea de a doua piata luata in calcul sa fie cea americana. Mai mult, The Detroit Bureau afirma ca este vorba despre un sistem hibrid construit de Subaru, care a fost prezentat in avanpremiera in anul 2009 la Tokyo Motor Show, denumit Hybrid Tourer Concept (foto) si ca masina nu va putea functiona numai in regim electric.

Hybrid Tourer foloseste un motor de 2.0 litri boxer, cu injectie directa, conectat la o transmisie CVT s asistat de un motor electric care dispune de 13 CP.

Insa Subaru nu a dat publicitatii niciun fel de date privitoare la acest vehicul, ceea ce trece stirea in categoria zvonuri si ne face sa fim foarte atenti la ceea ce se va intampla la New York Motor Show-ul de anul acesta." @ masini.ro .
7 Jan 2010
Cand am spus "stil american", m-am referit la ciudatenia multor procese... ciudate deschise si chiar finalizate favorabil reclamantilor...
QUOTE
Un judecator din New York a dat unda verde inceperii procesului in care IBM, Ford, General Motors si alte companii sunt acuzate in legatura cu rolul avut in politica de apartheid din Africa de Sud, transmite rawstory. Site-ul noteaza ca decizia tribunalului din Manhattan va servi ca avertisment pentru corporatiile care ajuta guvernele acuzate de abuzuri flagrante ale drepturilor omului.

Judecatoarea Shira A. Scheindlin a respins solicitarea companiilor de a invalida plangerea penala depusa in nume colectiv. Daca motiunea ar fi fost acceptata, batalia legala ar fi fost practic incheiata. Audierile vor incepe la 11 ianuarie.

Plangerea a fost depusa in numele reclamantilor si a tuturor "cetatenilor de culoare din Africa de Sud" pentru suferintele pe care le-au indurat in timpul regimului de apartheid, intre 1960 si 1994.

Producatorii auto sunt acuzati ca au livrat vehicule militare blindate care au fost folosite la dispersarea manifestantilor si ca au ajutat fortele de securitate insarcinate cu identificarea si torturarea liderilor miscarii aniti-aparheid.

IBM a fost data in judecata pentru ca a oferit guvernului sud-african tehnologia folosita pentru "realizarea segregarii geografice si a denationalizarii".

Printre companiile acuzate se mai numara si Daimler AG, producatorul masinilor Mercedes si fostul proprietar al Chrysler.

In primavara trecuta, judecatoarea Scheindlin a respins o alta solicitare din partea companiilor care au sustinut ca sunt exceptate de la raspundere. Magistratul american a afirmat ca firmele trebuie sa raspunda la acuzatiile ca au "ajutat si incurajat tortura, asasinatele si apartheidul".

Corporatiile acuzate nu au comentat pe marginea procesului, doar un purtator de cuvant al celor de la GM afirmand: "compania s-a opus cu vigoare aparheidului".

Unul dintre avocatii reclamantilor, Michael Hausfeld, a spus ca procesul este semnificativ deoarece "impune, la nivel global, noi standarde in legatura cu obligatiile ce privesc abuzurile drepturilor fundamentale ale omului".

Toamna trecuta, guvernul sud-african si-a revizuit pozitia si a decis sa sprijine procesul.
31 Dec 2009
Ar putea parea tarziu de tardiv acest subiect, dar consider ca sunt informatii importante de care e bine sa tinem cont...

QUOTE
Chiar dacă nu vor avea niciun incident rutier, șoferii disciplinați nu se vor bucura de reducerea de 10% din asigurarea obligatorie.

Șoferii disciplinați în trafic, care nu înregistrează nicio daună vor fi ?sancționați? de sistemul asigurărilor de răspundere civilă auto. Calculul din care șoferii ies șifonați la preț este simplu. Să presupunem că o asigurare RCA costă 500 de lei. Un șofer care nu a înregistrat nicio daună va primi, în 2011, un discount de 10%, conform noului sistem bonusmalus.

Deci, ar trebui să plătească 450 de lei. Cu toate acestea, el va fi nevoit să ?cotizeze? mai mult, deoarece costul asigurărilor auto obligatorii crește în medie cu 50% pe an. Astfel, în loc să coste 450 de lei, polița șoferului cuminte va ajunge la 675 de lei. În principiu, reducerea se aplică, dar este ineficientă.

?În momentul de față, ne aflăm într-o etapă de creștere continuă a nivelului primelor de asigurare obligatorie RCA, atât raportată la moneda națională, cât și la euro, iar bonusul acordat celor fără daune va fi în mare măsură diminuat sau chiar anulat de aceste creșteri?, explică Radu Ionescu, șef birou Auto Generali Asigurări, pentru ?Evenimentul zilei?.

În aceeași ordine de idei, Mihail Tecău, directorul general al BCR Asigurări, spune că asigurații sunt recompensați cu un discount ce se aplică la prima de asigurare aferentă poliței reînnoite, în cazul în care nu s-au plătit despăgubiri pentru evenimente produse în anul calendaristic anterior datei reînnoirii.

Tranziția afectează costul poliței

Potrivit lui Sorin Zaharescu, director în cadrul Allianz Țiriac Asigurări, segmentul RCA din România traversează încă o perioadă de tranziție pentru alinierea la directivele europene.

Aceasta înseamnă, în principal, faptul că valorile răspunderilor asumate de asigurătorii români trebuie să se alinieze treptat la valorile minime impuse la nivelul UE.

?Să nu uităm că, în ultimii ani, limitele de despăgubire pentru daune materiale /indemnizare pentru vătămări corporale s-au majorat progresiv, ajungând la echivalentul a 500.000 euro, respectiv 750.000 euro pentru pagube materiale, respectiv la echivalentul a 2.500.000 euro, adică 3.500.000 euro pentru vătămări corporale rezultate din accidente auto produse în 2010, respectiv 2011?, mai spune Zaharescu.

Numărul mare de daune crește prețul

Prețurile practicate de asigurători sunt stabilite - cel puțin în teorie - de statistica privind evoluția daunalității la nivelul segmentului RCA. ?În ultimii ani, cheltuielile cu despăgubirile datorate de asigurători pentru acoperirea răspunderii civile a șoferilor vinovați de producerea accidentelor auto au crescut foarte rapid - mult mai rapid decât ?au îndrăznit? asigurătorii să majoreze tarifele pentru aceste polițe?, mai spune directorul Allianz Țiriac Asigurări.

Acest lucru a dus la pierderi extrem de mari înregistrate de companiile de asigurare - nu numai pe această clasă de asigurări, ci la nivelul agregat al activității companiilor din domeniu.

Încasări mai mici decât daune plătite

Asigurătorii spun că, la fiecare 100 de euro pe care îi încasează într-un an pe polițele RCA din România, cheltuiesc 140-150 de euro pe despăgubiri datorate terților păgubiți și pe alte necesități operaționale.

?La o piață care se ridică la circa o jumătate de miliard de euro anual, asigurătorii încasează 500 de milioane de euro din prime RCA și cheltuiesc 700-750 de milioane de euro. Altfel spus, asigurătorii au ajuns să suporte pierderi anuale agregate de 200-250 de milioane de euro doar pentru clasa de asigurări RCA?, mai spune Zaharescu.

RCA, o dovadă de bun-simț

?Asigurarea RCA nu este o taxă sau un impozit, așa cum o percep încă, din păcate, majoritatea românilor, ci o poliță prin care se repară, măcar parțial, un prejudiciu pe care vinovatul s-ar putea să nu-l poată acoperi singur niciodată.

În ultimă instanță, e o dovadă de civilizație?, precizează Radu Ionescu. Potrivit legislației, șoferii care nu au o poliță RCA sunt amendați cu o sumă cuprinsă între 1.000 și 2.000 de lei și li se reține certificatul de înmatriculare sau înregistrare până când își încheie asigurarea.


Ce as vrea sa adaug:
- recomand reconsiderarea "prejudecatii" prin care se spune ca, in caz de accident, se da asigurarea in brate, pagubitului, dupa care putem sta linistiti. Desi pare de necrezut, SI pretul RCA poate sugera calitatea acestui tip de asigurare. De cand s-a "liberalizat" piata RCA, dovada fiind binecunoscutele diferente de tarife practicate, ar fi bine sa ne comportam ca si cum am cumpara cartofi. Adica, daca vrem cartofi mari si fara "bube", va rebui sa platim pretul aferent. Daca vrem doar pentru mancare la porci, atunci vom da pretul corespunzator.
Ce nu se prea intelege, e faptul ca, desi detii o polita de RCA, daca asiguratorul nu plateste "asa cum are pretentia" pagubitul, atunci ne putem trezi dati in judecata de acelasi, pentru recuperarea diferentei.
Ce presupune limita maxima de despagubire:
-asiguratorii RCA au la baza niste norme stabilite de CSA referiotare la acordarea despagubirilor. Probabil stiti ca, in caz de accident, pe langa constatarea pagubelor, se face si o evaluare a starii de intretinere a vehiculului avariat. Aceasta evaluare este BAZA, la care se aplica restul calculelor. Aici intervine acea "smecherie" din care rezulta cele mai multe nemultumiri.
Nu trebuie insa uitat principul de baza: asiguratorul trebuie sa suporte costurile aducerii vehiculului avariat la starea de dinaintea evenimentului. De aici incepe dansul, pentru ca, de cele mai multe ori, pagubitul vrea "bara noua, vopsita toata masina, schimbata toba(eventual tot sistemul de evacuare)", desi acestea erau la momentul respectiv, intro stare deplorabila.
Aici se poate face diferenta intre "calitatea" neinteresanta a RCA-ului.
Inca un lucru de luat in seama, inainte de a incheia RCA: unde am prefera sa aiba asigurare cel care ne-a avariat masina?

Sfatul meu este sa puneti in balanta nu numai pretul ci si conditiile in care cei la care faceti RCA acorda despagubiri. Va spun din surse sigure ca, in cel putin trei luni, cei care practica preturi de dumping, vor avea probleme la plata despagubirilor si vor fi nevoiti sa amane la dosarele la plata pana la urmaotarea "campanie", can vor mai face rost de ceva bani, pentru plata datoriilor...

So, "Think outside the box" !
8 Dec 2009
Incep cu un pamflet:

"Deci subsemnatul Dan Mircea cel Mare Giuana contest rezultatul campionatului judetean de fotbal alegerilor prezidentiale in care nu am iesit eu castigator decat intre orele 21,00-03,00 din motive pe care o sa le adaug ca sa le anexez in continuarea acestei contestatii pe care acum o cititi.

Asa dupa cum tovarasul Lenin a spus ca "Contestati,contestati, contestati!" eu contest pentru caci din englezescul <<contest>>, care inseamna concurs, mie imi plac concursurile desi nu prea am castigat multe in afara de concursul pe care l-a castigat cumnatul meu la Eximbank unde a castigat un concurs de 20.000 de euro pe luna.

Draga bec, stimata comisie or something motive intemeiate ma face sa contest (ah, ce-mi place cum suna acest cuvant !) aceste alegeri, astfel doua puncte:..." continuarea aici .
5 Aug 2009
Aveti atasat un document, care se adreseaza clientilor FOSTELOR Asiban si BT Asigurari. Formularea este doar pentru ASIBAN, dar continutul este similar si pentru BTA. Detalii despre datele operationale vor fi transmise ulterior.
Attached File(s)
Attached File  1__Scrisoare_Clienti_Asiban__cu_Antet_fara_date_op.doc ( 340K ) Number of downloads: 12
 
Last Visitors


31 Jul 2012 - 11:47


24 Aug 2011 - 16:13


10 Jul 2011 - 7:40


1 Jan 2011 - 19:46


21 Jul 2010 - 10:54


5 Jul 2010 - 6:05


29 Mar 2010 - 8:26


20 Mar 2010 - 8:49


9 Feb 2010 - 18:44


15 Jan 2010 - 10:58

Comments
klm
Aduc stele
14 Oct 2008 - 14:34
Oana
la multi ani... sa traim bine:)
24 Mar 2008 - 0:53

Friends

271 posts
7th July 2009 - 10:00 AM
View All Friends
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th March 2024 - 12:41 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here