IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
mgabi doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
mgabi
sofer profesionist
43 years old
Male
Bucharest
Born July-25-1980
Interests
No Information
Statistics
Joined: 10-March 09
Profile Views: 0*
Last Seen: 15th March 2017 - 01:35 PM
Local Time: Apr 23 2024, 09:48 PM
169 posts (0.03 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

mgabi

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
21 Mar 2010
Am avut de curand ocazia sa testez si alte modele echipate cu BD. Ar fi OBK-ul nou - cu care am facut doar cativa km si impreza - pe care am avut-o la dispozitie cateva zile.
In primul rand se vede ca impreza au scos-o mult mai tarziu decat celelalte - obk, legacy si forester - dupa comportament s-ar pozitiona mai degraba in gama actuala.

Impreza BD:
- din pacate are interiorul din plastic, zice-se ca-i reciclabil. Asta poate sa conteze pentru posibili clienti de hibride &friends smile.gif
- tot ca minus la interior, nu-s toate butoanele luminate si s-ar putea sa ai ceva de pipait sa nimeresti reglajele oglinzilor.
- pe-afara n-arata rau. Are si ceva fear factor - xenon (nu flash-uri) + umflatura din capota + viteza de apropiere conving destul de multi soferi sa circule regulamentar pe banda 1.
- scaunele arata sport da' nu prea sunt. noroc ca au lasat frana de mana care devine un excelent maner in viraje.
- cutia in 6 se potriveste mult mai bine desi diferentele fata de cea in 5 trepte nu-s foarte mari. Face diferenta intre OK si excelent. In minus ar fi cursa usor imprecisa si mai lunga fata de 5MT. Pe traseul Rasnov - Poiana - Brasov treptele 2 si 3 sunt tot ce-ti trebuie drive.gif
- consumul este nesimtit de mic. Bv. - Buc am avut ~6.4 in conditiile in care am tinut-o numai in ture si la viteze relativ ridicate. In Bucuresti am plecat de la un consum de 13 resetand contorul cand stateam in coloana si dupa o zi a scazut la ~10. Impresia mea e ca atata vreme cat te misti, indiferent de viteza si regim de turatie va ramane oriunde in intervalul 8-10.
- la capitolul suspensie, la prima impresie pare destul de moale si da un sentiment de nesiguranta. Dupa ce prinzi un pic de curaj si incredere, incepe sa te suprinda in mod placut.
- nu stiu cat de uzate erau placutele dar la prima impresie franele nu prea isi faceau treaba. Lucrurile incep sa se intample la un atac mai vanjos al pedalei.

Per total, o masina OK. Cu un interior revizuit, o suspensie un pic mai ferma - la naiba, cine-si ia un subaru pentru "comfort" ?! - poate un pachet de frane mai capabile si un update de la prodrive in privinta ECU sigur ar deveni un "great car". Oricum, s-ar apropia periculos de WRX.

OBK nou BD (test scurt):
- interior de plastic, nu asa rau ca la impreza si forester dar fata de modelul precedent e un mare pas inapoi. Ne putem consola cu ideea ca-i reciclabil smile.gif
- exterior - nush ce sa zic, nu inspira, e mare si-atat. Daca stau sa ma gandesc un pic, Subaru nu s-a laudat niciodata ca face masini frumoase.
- cutia in 6 trepte i se potriveste de minune BD-ului si misca mastodontul surprinzator de agil.
- suspensia m-a surprins foarte placut. ma asteptam la o barca dar se pare ca i-au dat niste vitamine si au intarit-o fara a pierde din comfort. singurul termen de comparatie pe care-l am e legacy-ul meu.
- pentru fanii gadget-urilor, vesti bune, are o gramada de luminite, butoane si indicatoare, cel putin fata de varianta anterioara. Nu stiu daca chiar sunt mai multe dar cel putin par sa fie.

Per total, o masina ok pentru ca ordinea este: te apropii de masina - hmm, nu-i prea grozav, te urci in ea - hmm, ok, sa zicem, pleci la drum - deja te simti mai bine drive.gif , dupa cateva viraje, te simti si mai bine.

Legacy vechi - 2008 - prin comparatie cu cele de mai sus
- interior fain, clasic, elegant cu materiale care daca nu-ti plac foarte tare, nici n-o sa-ti displaca prea rau
- la minus-uri as pune cutia 5MT. Oarecum de inteles, fiind prima varianta. Oarecum pentru ca le-a luat 9 ani dezvoltarea. Fata de 6MT-ul curent e un pic mai dificil sa te pastrezi permanent in ture si cuplu.
- la capitolul suspensie as pune, arcuri prea moi, amortizoare ok. ca si fapt divers, la 40k pe soselele patriei, amortizoarele mele inca au ~85% eficienta.
2 Mar 2010
Propun un topic sticky dedicat informatiilor privind radarele, contestatiile, legile (adica oug-urile care reglementaza circulatia, contraventiile, etc.)
2 Mar 2010
Deschid topicul cu propunere de Sticky.

Cum bine spunea cineva de la Subaru, tot ce e sticla si cauciuc nu intra in garantie.
21 Feb 2010
Salut,

Deschid topicul asta ca nu gasesc pe nicaieri informatiile.

Intrebarea este: se poate monta electronica de la DCCD si un dif central care sa stie sa o foloseasca sau mai trebui si alte modificari, si daca mai trebuie, care ar fi alea.
De exemplu, pentru masina din semnatura.
1 Feb 2010
Salut,
Am dat de necaz, au ramas aprinse amindoua luminile dupa ce mi s-a oprit motorul la o parcare mai inzapezita ... fara miros de ambreiaj si turatii mari.
Pornit/oprit de cateva ori, lasat vreo ora ... nimic.
Acu nici nu stiu, sa ma risc sa ma duc pana in service ? cu masina am ajuns okai acasa, nu pare sa fie nimic in neregula.
Last Visitors


5 May 2011 - 19:23
NGZ


25 Jul 2010 - 18:57


25 Jul 2010 - 10:58


25 Jul 2010 - 9:44


11 Apr 2010 - 22:37

Comments
Other users have left no comments for mgabi.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 07:48 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here