IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
bogcot76 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
bogcot76
specialist
41 years old
Male
Bucuresti
Born July-14-1976
Interests
No Information
Statistics
Joined: 28-July 09
Profile Views: 0*
Last Seen: 27th October 2013 - 07:41 PM
Local Time: Nov 21 2017, 05:12 AM
789 posts (0.26 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

bogcot76

Membri

******


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
28 Jul 2009
Salut pentru toata lumea si felicitari posesorilor de Subaru!

Deschid acest topic pentru a semnala urmatoarea problema legata de Subaru Outback Diesel. Am procurat masina in iarna lui 2008 de la Subaru Motors trading la un pret extraordinar pentru aceasta masina - SOD AC undeva sub 24.000 euro cu tot cu TVA. Impartasesc opinia majoritatii membrilor ca este o masina extraordinara si desi am condus multe masini pana acum nici una nu mi-a oferit satisfactia pe care mi-a dat-o SOD-ul - comfort, stabilitate, chiar sportivitate si placerea de a merge pe drumuri accidentate.

Toate bune si frumoase pana in urma cu aproximativ 2 luni ocolind o groapa undeva in Ferentari am lovit o ditamai bucata de asfalt sau bordura ceva cu scutul (care atentie din fabrica vine de plastic !!!! - inacceptabil pentru o masina cu ceva veleitati offroad). Initial nu am remarcat mare lucru insa la scurt timp, dupa 1800 ture se auzea un suierat enervant si parca masina pierduse putin din putere.

Am fost la Service (Subaru Motors Trading) si s-a constatat ca turbina era lovita alaturi de galeria de evacuare a acesteia si era un fel de fisura acolo, astfel incat a trebuit schimbata. Deci atentie - aceste masini (cred ca si Foresterul e la fel) au turbina SUB MOTOR deasupra catalizatorului fiind astfel extrem de vulnerabila la socuri directe in acea zona. Prostia mea ca nu am ascultat un prieten posesor de Forester (pe benzina) de a-mi monta un scut profesional din Dur aluminiu ce probabil ca m-ar fi scutit de aceste neplaceri.

Buuun ..... Ce era de facut ? Noroc cu Casco - Asiban ce a deschis doasrul de daune si toate bune si frumoase. Partea proasta este insa urmatoarea: a trebuit sa astept aproape 2 luni turbina noua si atentie pretul acesteia este de ........ 4000 euro fara TVA !!!! BMW-ul e mic copil. Nu mai comentez faptul ca am scris la Subaru Germania si mi s-a raspuns ca la ei e 1233,24 euro turbina !!! Ma rog, era pe CASCO ce sa faci. Maine iau masina dar e clar ca primul lucru voi pune un scut ca lumea pe dedesubt si ma voi urca cu o strangere de inima de acum incolo la volanul ei.

A mai patit cineva ceva asemanator? Ce alte Service-uri Subaru recomandati pentru evitarea scorurilor abernate din Bucuresti pe viitor?
Last Visitors


1 Mar 2011 - 22:52


14 Nov 2010 - 22:32


10 Nov 2010 - 20:21


22 Oct 2010 - 10:42


8 Sep 2010 - 10:08

Comments
Other users have left no comments for bogcot76.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st November 2017 - 05:12 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here