IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
T u d o r doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
T u d o r
Membru destul de avansat
45 years old
Male
Ramnicu Valcea (Valcea)
Born Dec-18-1971
Interests
cars... cars... cars...
Statistics
Joined: 10-October 05
Profile Views: 3.546*
Last Seen: 29th December 2012 - 03:03 PM
Local Time: Nov 20 2017, 11:18 PM
8.813 posts (1.99 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

T u d o r

Moderator

******


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
10 Jun 2011
Am testat si 508-ul. Echiparea era baza bazei cu motorul cel mai mic din gama, 1.6 hdi-ul de 112 CP. Practic cea mai ieftina versiune, undeva pe la vreo 20000 euro DDP. Desigur fiind model nou inca nu beneficiaza de ofertele tipice francezilor dar sunt convins ca dupa aplicarea reducerilor poate fi luat cu 17-18 mii.
Deci: interiorul de mare calitate chiar de la echiparea de baza. Dotari suficiente dar pentru o masina de top mai trebuie sa adaugi niste bani pentru tot soiul de gadgeturi pe care le gasesti in oferta. Scaunele putin mai inguste ca la 308 dar nu asa mici ca la Passat ca sa ma refer la un model binecunoscut. In general masina lasa impresia ca este dintr-o clasa superioara celei medii. E mare... foarte mare la cei 4.90 metri ai ei iar ampatamentul e foarte generos. Daca vreti, cred ca Peugeot a aplicat marea smecherie pe care au facut-o si Volvo si Skoda inaintea lor, situarea intre clase a modelelor lor. Asa poti avea pretentii (de imagine si financiare) de clasa superioara cu un model de clasa inferioara. O reteta buna.
Motorul era cuplat la binecunoscuta (de mine cel putin smile.gif ) cutie cu 5 rapoarte pe care am avut-o si eu pe 307 cu acelasi motor. M-am asteptat sa care cu greu magaoaia dar n-a fost chiar asa. Sigur ca nu am avut pretentii de nici un fel dar totusi masina s-a miscat decent. Motorul asta fantastic a miscat bine cele 200 kg pe care 508-ul le are in plus fata de 307/308, mult mai bine decat mi-am imaginat eu. Am parcurs un traseu mixt oras/sosea virajata de cca 50 km. Pentru amatorii de consumuri am reusit o medie de 5.2%. Aceeasi pe care am avut-o si cu 308 e-hdi cu precizarea ca aici n-a mai fost vorba doar de ciclu urban ci mai mult extraurban. Oricum am mers intr-un ritm bun, cu acceleratii si viteze constante de 80-90 km/h. Pentru cei care stiu traseul e vorba de Rm. Valcea - Olanesti.
Impresiile mele sunt mai mult decat pozitive. Masina e incredibil de silentioasa, practic nu auzi nici macar zgomotul de rulare. Am atins pe o portiune dreapta si 120-130 km/h, viteza la care n-am sesizat suieratul vantului pe caroserie. Prin comparatie masina mea zici ca e Taz, diavolul tazmanian. biggrin.gif Superba pentru cineva care apreciaza un condus relaxat. Directia foarte precisa, mai precisa si mai sharp decat la Accord. Am fost foarte mirat de tinuta de drum ferma, Passat like. Cu toate astea amortizarea denivelarilor s-a facut intr-un mare fel. Probabil francezii au tintit referinta clasei ca punct de reper. Din unele puncte de vedere cred ca si-au atins telul.
Din pacate nu va pot spune prea multe despre dotarile masinii pentru ca erau cele minimale. Muzica se auzea ok pentru instalatia baza de gama, AC automat isi face treaba bine... normalitate.
As fi foarte interesat de o echipare de top cu 2.0 hdi 163 Cp si cutie automata clasica cu 6 rapoarte. In lista de echipamente de serie si cele cateva optionale se numara diverse fitze cum ar fi HUD, camera video pentru marche arriere, faruri directionale, DRL si altele pe care le puteti gasi pe pagina de internet a marcii. O masina cum mi-ar placea mie ar fi cam 28000 DDP fara aplicarea reducerii.
Desigur ca exista o echipare top-top cu 2.2 hdi biturbo si cutie automata si dotari complete care are un pret prohibitiv de vreo 34000 euro dar e prea mult pentru un Peugeot. Imaginea marcii nu permite astfel de extravagante dar modelele decente au pret foarte bun si dotari excelente si merita luate in calcul la o eventuala achizitie din clasa medie.
10 Jun 2011
Acum vreo saptamana am testat Pejo-ul 308 1.6 e-hdi, 112 CP cutie manuala, modelul cu facelift. As fi vrut sa vad cum e robotizata pusa pe motorul asta dar masina de test era in configuratia pe care am specificat-o. Sistemul e-hdi e de fapt un model cu start-stop si regenerarea energiei in baterie pe franare.
Ok, am plecat 3 barbati in masina cu mine la manete. In total am parcurs vreo 20 km aproape numai urban. Motorul il stiu foarte bine, e cel pe care l-am avut pe 307. Diferenta a fost ca pe 308 au pus o cutie cu 6 rapoarte si desigur sistemul start-stop. Am vrut urban pentru ca masina asta ar trebui sa-si arate calitatile in traficul din oras. Asadar in plina zi, trafic destul de aglomerat cu dese opriri. Bref am reusit un consum mediu pe traseu de 5,2%, mergand legal si cu oarecare grija la acceleratii. Oprirea si pornirea motorului se fac realmente insesizabil, practic daca ai lasat cutia pe punctul mort sub o anumita viteza (am uitat care e, ceva sub 10 km/h) nici nu-ti dai seama ca s-a si oprit. La cuplarea treptei intai motorul se porneste instantaneu, n-ai timpi morti si nici senzatia ca s-a petrecut ceva. Pentru un diesel acest lucru e remarcabil.
Cum eu nu sunt un etalon al consumurilor mici sunt convins ca cineva cu o talpa mai usoara la acceleratii si ceva mai multa grija decat mine ar putea obtine lejer consumuri sub 5%, repet urban.
Masina in general o stiam si am mai condus-o, e silentioasa si confortabila pe denivelari. Calitatea interiorului e buna fara a excela. Scaunele puteau fi cele vechi de pe 307 dar si astea sunt destul de mari si confortabile. Nu mi-a placut plasticul cu aspect de aluminiu de pe consola centrala, arata cheap si nu cadreaza cu restul bordului.
Una peste alta masina asta ofera intr-un pret decent (atentie, nu mic) confort, dotari, performante bunicele si un consum excelent. Istoricul meu (si al urmasului meu) cu 307 ma poate determina s-o recomand cu caldura. Totusi fiabilitatea sitemului e-hdi trebuie probata in timp.
8 Mar 2011
Am deschis acest topic deoarece cresterea nationalismului si a miscarilor impotriva emigrarii in Europa a devenit acuta.

Acum cateva zile un sondaj de opinie in Franta a ridicat-o pe fiica lui Le Pen pe prima pozitie in intentia de vot a celor chestionati. Sa nu uitam de victoria lui Joerg Haider in alegerile din Austria (mort intr-un accident de masina - suspect, nu?), sa nu uitam de discursurile anti tiganesti ale lui Sarkozy si decizia criticata de politica europeana de a repatria o multime de conlocuitori in tarile de origine (recte Romania). Sa nu uitam de faptul ca Berlusconi are alaturi de el in coalitie partidul nationalist Alianta Nationala ("fost" neofascist) iar iesirile anti tiganesti sunt la ordinea zilei in Italia, unele soldate cu violente extreme. De asemenea un nou partid s-a infiintat de ceva vreme in Germania (!) numit Die Freiheit (Freedom), partid antiislamist declarat.

Criza economica a acutizat problemele cauzate de emigranti (mare parte needucati si producatori de probleme peste tot unde s-au aciuat). Pe langa problemele de natura penala pe care acestia le provoaca in tarile de adoptie criza a adus in discutie si locurile de munca pentru populatia indigena. Scaderea nivelului de trai a facut ca locurile de munca odinioara neinteresante pentru vestici (cele necalificate, prost platite sau doar "murdare") sa devina o alternativa la somaj si aici au inceput sa se calce pe bombeuri cu toti esticii, maghrebienii, turcii, indienii si cine mai stie care natii.

O alta problema despre care am citit este rata natalitatii acestor adoptati. Daca se mentine (atat pentru vesticii bastinasi cat si pentru emigranti, in special cei islamisti), riscul de a deveni minoritari in propria lor tara este una reala pentru vestici. In Franta deja 10% din populatie este musulmana, daca e sa luam un exemplu.

Pe cale de consecinta partidele de extrema dreapta castiga tot mai mult teren in preferintele alegatorilor din vest.

O alta problema care vine la pachet cu criza este nationalismul in crestere. Deja tot mai multe voci se ridica impotriva UE ca structura transnationala. Mai exact tarile bogate, sub presiunea propriilor lor cetateni, sunt tot mai iritate de ideea de a sustine financiar crizele altora. Exemplul Germaniei in problema Greciei este graitor dar nu singular.

Cateva linkuri:

1

2

3

4

5

23 Feb 2011
Acest subiect mi-a venit in minte citind presa, am inteles ca Prigoana a incercat sa introduca in comisia juridica a Senatului un proiect de lege a prostitutiei. Rezultatul: a fost respins in unanimitate de catre membrii comisiei.

Si un text, sa avem o baza de pornire. As dori sa nu se faca referire la politica sau alte de-astea, sa incercam sa discutam subiectul in sine si atat.

Ca prima opinie eu sunt pentru legalizare. E un fenomen care exista oricum iar faptul ca nu este controlat in nici o forma il face periculos. Nu e vorba numai de impozite la stat ci de siguranta, sanatate, drepturi ale "prestatoarelor", etc.
7 Dec 2010
Ce parere aveti despre trantirea Wikileaks.org de pe internet?

More info here
Last Visitors
NGZ


27 Aug 2017 - 19:29


18 Jun 2016 - 14:52


20 May 2016 - 14:52


12 Jun 2015 - 9:29


28 Apr 2015 - 9:13

Comments
pretty19
Hello,
Am priscar a natural young lady who desires to meet friends to learn langugages,cultures and personal interest,i would be glad if you contact me at (psocari@yahoo.com) so that i will inform you more about me and send my photo.
From lovely
Priscar.
27 Aug 2010 - 14:36

Friends

4287 posts
16th September 2017 - 10:40 PM
View All Friends
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th November 2017 - 11:18 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here