Siguranta si prevenire |
This topic is about Siguranta si prevenire, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Siguranta si prevenire |
Jan 25 2010, 12:04 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
http://www.slideshare.net/safeindianroads/...teachers-538990 Sper sa discutam despre condusul defensiv si cum se face ca la un accident toti cei implicati au o responsabilitate, nu numai vinovatul oficial. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 25 2010, 05:53 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Daca nu ma insel prezentarea incepe cu cei 1.2 milioane de oameni care isi pierd viata anual in accidente rutiere. Banuiesc ca are legatura cu viteza, pentru ca indiferent de nivelul intelectual, la 50 km/h mori sau omori pe altii, ceva mai greu decat la 110.
E adevarat ca in Germania, pe autostrazile unde nu exista limita de viteza, in caz de accident e de vina INTOTDEAUNA vitezomanul ? This post has been edited by GLC120: Jan 25 2010, 05:55 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 25 2010, 07:01 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Daca nu ma insel prezentarea incepe cu cei 1.2 milioane de oameni care isi pierd viata anual in accidente rutiere. Banuiesc ca are legatura cu viteza, pentru ca indiferent de nivelul intelectual, la 50 km/h mori sau omori pe altii, ceva mai greu decat la 110. da, dar "nivelul intelectual" alege viteza cu care circuli, si uneori/deseori e mult peste capacitatea franelor si a reflexelor. Parerea multora, si prin asociere si a mea, e ca faptul de a conduce prost ucide. Deseori asta inseamna viteza, dar eu o privesc mai mult ca pe o CONSECINTA decat ca pe o CAUZA. E adevarat ca in Germania, pe autostrazile unde nu exista limita de viteza, in caz de accident e de vina INTOTDEAUNA vitezomanul ? Ar fi o aberatie. Fiecare caz are particularitatile lui. E adevarat insa ca de multe ori viteza unuia il impiedica pe celalalt sa respecte regulile de circulatie. De exemplu, iese un idiot cu 200km/h din pasaj. Asta inseamna 60m/s. Nimeni nu poate sa-l vada. Cineva a murit in Bucuresti pentru asta si probabil a fost si scos vinovat pentru neacordare de prioritate. In Germania un tribunal ar fi putut sa-i dea dreptate, dupa cum am citit ca s-a intamplat intr-un caz. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th May 2024 - 12:39 AM |