Subaru vs. Restul Lumii |
This topic is about Subaru vs. Restul Lumii, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Subaru vs. Restul Lumii |
Feb 18 2009, 10:13 PM
Post
#1
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Daca nu e de bine, scrieti cu litere cat mai mici..... Se ne referim in general la comparatii echilibrate dar merita eventual amintite si situatii gen "eram cu Subby si m-a depasit o masina cu un bou pe ea". Cine nu are un Subaru, pana cand isi va cumpara unul, este binevenit sa-si compare acuala/fosta masina cu un Subaru. Pe aceeasi tema: Boxer diesel vs TDI, Diesel BMV, i-DTEC etc Subaru Boxer vs i-VTEC si altele Symmetrical AWD vs Quattro sau alte sisteme de tractiune integrala etc, etc, etc. Hai, poate reusim sa mai dezmortim atmosfera... -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 19 2009, 03:48 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 41 Joined: 16-September 08 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 117.983 |
Am avut pana vara trecuta un Passta 4motion T[color="#FF0000"]DIcolor] si pachet de drumuri grele.
Am un SUBARU diesel Outback, versiunea 3 de echipare, care nu se oferteaza in Romania. Acum pot face o comparatie la 21.000 km la cat are Subaru'l meu din pct de veder tehnic, si una care nu-i legata de km parcursi din pct de vedere tinuta de drum, siguranta, etc... Astfel la Passat la 21.000 km am avut o serie de probleme tehnice, astfel, in 4 luni am umplut paginele de garantie cu: computer de bord, inchizator electronic hayon, claxoane (2 buc. unul de joase, unul de inalte), cipul electronic din cheie, supapa de vacum de pe radiator, ceva garnitura de la admisia de la turbo, compresorul de clima si atat imi aduc aminte. (la iesirea din garantie, dupa 2 ani, aproape toate cele de mai sus le-am schimbat din nou) La subaru in 6 luni, nimic. Service-ul la Passat il deschideam cu minim 1.200 lei, iar la Subaru n-am platit numai vreo 500 lei (prima revizie inclus filtre) Partea cu tinuta de drum, la Passat m-a surprins placut cum m-a scos din rahat in Obcinele Bucovinei sistemul antiderapaj ESP, la un drum asfaltat, pe care ii dadeam blana, am ajuns la o sicana scurta si am calcat pe acostament. Daca eram cu alta masina sigur eram in decor, iar Passat-ul m-a tinut pe traiectorie. L-am frecat pe drumuri unde localnicii ziceau ca numai cu caruta se merge eu m-am tarait cu brio. L-am vandut, din cauza cu un Sofer de tir, a considerat ca-i mai ieftin sa nu-si foloseasca franele ca sa opreasca la trecere de nivel CF si s-a oprit in mine. Adica portbagajul si jumate din bancheta de spate le facut una cu pamantul, atunci Passatul s-a cerut vandut. Din aceasta experienta, pot sa zic ca tabla nemteasca e buna. Am fosyt in masina cu sotia si fetita, mergeam catre mare, si toti am facut baie in mare ziua urmatoare... Cu Subaru, pot sa zic ca m-am tarait la fel de bine peste tot. Am avut o experienta similara, la drive test cu Subaru pe ploaie. La 160 soferul a vrut sa-mi demostreze stabilitatea la Subaru, si el m-a convins sa-mi iau aceasta masina, gandul spre ea fiind deschis de un prieten care are un Outback pe benzina din 2007. -------------------- Pasărea mălai visează...
|
|
|
Feb 19 2009, 03:52 PM
Post
#3
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
Am avut pana vara trecuta un Passta 4motion T[color="#FF0000"]DIcolor] si pachet de drumuri grele. Am un SUBARU diesel Outback, versiunea 3 de echipare, care nu se oferteaza in Romania. Acum pot face o comparatie la 21.000 km la cat are Subaru'l meu din pct de veder tehnic, si una care nu-i legata de km parcursi din pct de vedere tinuta de drum, siguranta, etc... Astfel la Passat la 21.000 km am avut o serie de probleme tehnice, astfel, in 4 luni am umplut paginele de garantie cu: computer de bord, inchizator electronic hayon, claxoane (2 buc. unul de joase, unul de inalte), cipul electronic din cheie, supapa de vacum de pe radiator, ceva garnitura de la admisia de la turbo, compresorul de clima si atat imi aduc aminte. (la iesirea din garantie, dupa 2 ani, aproape toate cele de mai sus le-am schimbat din nou) La subaru in 6 luni, nimic. Service-ul la Passat il deschideam cu minim 1.200 lei, iar la Subaru n-am platit numai vreo 500 lei (prima revizie inclus filtre) Partea cu tinuta de drum, la Passat m-a surprins placut cum m-a scos din rahat in Obcinele Bucovinei sistemul antiderapaj ESP, la un drum asfaltat, pe care ii dadeam blana, am ajuns la o sicana scurta si am calcat pe acostament. Daca eram cu alta masina sigur eram in decor, iar Passat-ul m-a tinut pe traiectorie. L-am frecat pe drumuri unde localnicii ziceau ca numai cu caruta se merge eu m-am tarait cu brio. L-am vandut, din cauza cu un Sofer de tir, a considerat ca-i mai ieftin sa nu-si foloseasca franele ca sa opreasca la trecere de nivel CF si s-a oprit in mine. Adica portbagajul si jumate din bancheta de spate le facut una cu pamantul, atunci Passatul s-a cerut vandut. Din aceasta experienta, pot sa zic ca tabla nemteasca e buna. Am fosyt in masina cu sotia si fetita, mergeam catre mare, si toti am facut baie in mare ziua urmatoare... Cu Subaru, pot sa zic ca m-am tarait la fel de bine peste tot. Am avut o experienta similara, la drive test cu Subaru pe ploaie. La 160 soferul a vrut sa-mi demostreze stabilitatea la Subaru, si el m-a convins sa-mi iau aceasta masina, gandul spre ea fiind deschis de un prieten care are un Outback pe benzina din 2007. serviceul o sa fie cam la fel 1000-1200 ron si la subaru , ai rabdare , un filtru de polen e vreo 350 ron vad ca de passat ai zis ca masina cu piese proaste , dar buna cand merge .... de subaru doar 2 randuri . -------------------- |
|
|
Feb 19 2009, 04:12 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
serviceul o sa fie cam la fel 1000-1200 ron si la subaru , ai rabdare , un filtru de polen e vreo 350 ron La revizia de 30kkm la OBK 2.5i am platit 700 RON. Filtrul de polen a fost vreo 120 RON. Probabil ai primit piesele cu 100-200% adaos. Se mai intampla daca nu esti atent. -------------------- |
|
|
Feb 19 2009, 04:15 PM
Post
#5
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
serviceul o sa fie cam la fel 1000-1200 ron si la subaru , ai rabdare , un filtru de polen e vreo 350 ron La revizia de 30kkm la OBK 2.5i am platit 700 RON. Filtrul de polen a fost vreo 120 RON. Probabil ai primit piesele cu 100-200% adaos. Se mai intampla daca nu esti atent. atata costa piesele de origine si crede-ma ca eram mai mult decat atent ... PS: eu nu mai am legacy de 1 an de zile -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 09:02 PM |