Pai nu stiu cine face plocoane lui Subaru.
Pe aici fiecare isi spune pasuri, probleme. Descoperim ce inseamna Subaru, ce poate, ce nu poate.
Nu cred ca se zeifica Subaru. Ideea lui HDI de a face topicul acela - a fost una hazlie. Poate altii o vad altfel.
Parerea mea: Subaru au un raport excelent calitate/pret. Pana acum.
Cand mi l-am luat, nu stiam prea multe de Subaru.
Am citit, am cautat. Vroiam un SUV. Subaru nici macar nu era in lista. Nici nu exista reprezentanta in Cluj (s-a deschis in anul cand mi l-am luat). Ma uitam la Tucson(finisaje de 2 lei),SantaFe(interesant, dar volan naspa),CR-V(prea scump fata de concurenta),Outlander(interesant),X-trail(nu mi-a placut bordul cu ceasurile pe mijloc si nu m-a mai interesat altceva),Sportage,Sorento, etc, etc.
Un priten de familie a venit pe la mine cu noua achizitie: Subaru Forester. Am zis: hai sa vad si eu. M-am suit in el si mi-a placut instantaneu. M-am simtit ca acasa.Dotari excelente la un pret fara concurenta. M-am dus la test-drive (asta mi-a pus capac, cand am vazut ca poate ce-mi trebuie mie) si am dat comanda.
Pana acum nu-mi pare rau de alegerea facuta.
Franele nu-mi plac, dar isi fac treaba si m-am obisnuit cu ele. Ruliul lateral te poate baga in sperieti, dar masina sta pe traiectorie. Cuplul la turatii joase e mic si trebuie retrogradat bine pentru depasiri mai rapide. Nu-mi plac troncaniturile de la suspensie. Plasticul de la hayon putea fi facut sa nu joace dupa un timp (eu l-am rezolvat). Pe autostrada e zgomotoasa(deh aerodinamica de caramida, banuiesc ca toate suv-urile au aceeasi problema)
Hmm.. ce nu-mi mai place... consumul., dar atentie: in clasa lui e no.1. X3 cu motor de 2l, Tiguan cu 2l, Passat 2l 4x4,orice altceva 4x4 2l benzina consuma mai mult si au performante dinamice mai slabe.
Ce-mi place? Cum sta pe drum si pe trasa dorita, feedback-ul oferit (asemanator masinilor sport si la BMW) - (aici George cu confortul lui nu mai are feedback - asa e facut Merc-ul), am ajuns pe unde am vrut pana acum, parchez pe unde vreau, vizibilitate excelenta, oglinzile rabatabile electric, trapa enorma, usile fara rame, sunetul la 7000rpm, motor silentios la turatii normale, am tot ce-mi trebuie ca sofer (inclsuv scaune incalzite si dezghetare parbriz), ventilatia e discreta si "nu te bate in freza" dupa ce se incalzeste inauntru (pana atunci e uragan cum scriau unii intr-o revista). Nu-mi trebuie un secol sa setez masina sa plece de pe loc, sau sa ies dintr-o mocirla. Mai am multe de descoperit la ea
Daca ar fi dupa ce mi-ar placea, ar fi un RR (a se citi Range Rover nu Rolls Royce
) sau un X5. Dar nu merita toti banii aia. Da, exact: NU MERITA.