IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Munca nu-i facuta pentru om; dovada ca-l si oboseste!
Personal Info
hdi
subarugeot
Age Unknown
Male
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 11-December 08
Profile Views: 244*
Last Seen: 18th May 2017 - 03:22 PM
Local Time: Nov 24 2017, 05:03 AM
1.484 posts (0.45 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

hdi

Membri

******


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
13 Aug 2009
Un topic pe care eu il consider util in a ne ajuta sa ne conducem corect masinile echipate cu motoare Boxer Diesel. Patania lui Andrei ar trebui sa ne puna pe ganduri si sa ne verificam stilul de condus prin schimbul de idei si informatii iar apoi, eventual, sa ni-l revizuim.
Sa vorbim aici despre ambreiaj, despre turatiile la care se schimba viteza, despre turatia maxima, cand retrogradam si cand nu, cand ramanem cu a 2-a si cand schimbam pe 1-a, cum urcam pe munte, cum mergem prin zapada etc.

Ca prima idee, eu misc masina la o turatie de 1000-1200rpm iar pedala de ambreiaj o ridic repede pana in punctul de cuplare unde o mentin pana cand masina se misca de pe loc, apoi eliberez complet ambreiajul. Toata figura asta se intampla destul de rapid. Daca ai rabdare si mentii pozitia pedalei la punctul de cuplare ceva mai mult, poti sa renunti sa mai accelerezi, cele 800rpm ale relanti-ului fiind suficiente.
Treptele le schimb in jurul valorii de 3000rpm cu exceptia primelor minute, cand motorul e rece si cand schimb putin mai jos. Mai schimb si la 4000+ insa doar daca am motive serioase devil.gif

Era parca un articol pe Honest John insa nu am timp sa-l caut acum. Poate gasiti si voi materiale interesante.
27 Mar 2009
4 anvelope Yokohama Geolandar G900 215/55 R17
Sunt anvelopele cu care am cumparat Outback-ul. Le-am folosit de la Baneasa (de unde am luat masina) la Ploiesti, unde o asteptau Nokian-urile pe care le cumparasem in prealabil.
Pret 1600RON toate 4.
Pret de magazin: 557 RON/buc ( http://vivi.rfn.ro/Produse.aspx? )
Daca e cineva interesat, PM.
6 Mar 2009
Se aprinde intermitent, fara a avea o frecventa constanta (din 2 in 2 min sau si mai rar) si este insotit de mesajul pe CB:
A-bag/S-belt faulty.
Stiu ca trebuie sa merg la service dar daca reusesc sa nu sponsorizez Eurialul cu atat mai bine.
Aveti idee ce o fi si cat ar fi amenda in caz ca? arigato.gif

PS: s-a intamplat in mers normal, fara a fi urmarea unui eveniment deosebit (hop, lovitura, apa prin masina etc)
2 Mar 2009
Va salut.
Am postat pe o alta arie cateva pareri personale in urma unui drive-test facut cu Insignia 2.0CDTI 160cp. Nu este un full review ci mai degraba cateva idei scrise pentru a fi contrapuse unui alt model, Subaru Outback.
Cineva m-a rugat sa-l postez si aici in ideea ca ar putea fi de interes si membrii activi pe aceasta arie si-ar putea aduce contributia personala la completarea profilului acestui model.
Va asigur ca aspectele mai putin pozitive pe care le-am evidentiat sunt opinii strict personale si nu au fost scrise cu intentia de a provoca pe nimeni.
Aceste fiind spuse voi reda integral cele scrise in postul original, fara sa modific nici macar o virgula:

Astazi am facut un scurt drive test cu Opel Insignia 2.0CDTI 160CP
Banuiesc ca designul exterior va este cunoscut. Este mai putin important daca ne place sau nu. Mie spre exemplu imi sugereaza un Mercedes chinezesc. Oricum, un design muuult mai actual decat la Outback care s-a nascut oricum batran.
Pozitia la volan este OK. Nu te impresioneaza cu nimic. Nici pozitiv dar nici negativ.
Vizibilitatea laterala si in spate este simbolica. Cam ca la Seat Leon. Adica nu prea vezi nimic. Senzorii de parcare spate sunt un must!
Am pornit motorul (rece e drept...) si in habitaclu a navalit zgomotul caracteristic de tractoras, cum ii place lui Pista sa spuna. Opel nu s-a zgarcit la decibeli si i-a lasat sa patrunda in numar mare in habitaclu chiar si la relanti. Repet: motorul era rece.
Incalzirea in scaune s-a facut simtita cu mare greutate, dupa aprox. 10min. Probabil ca avea ceva masina de test ca dupa 10min incalzirea in scaune devine inutila. Spre comparatie, la Subby Sama a mea, simti caldurica dupa 2-3min cand esti imbracat!!! Dezbracat n-am incercat inca teehee.gif
Volanul imbracat in piele nu are un feeling anume. E neutru la atingere. Nu este ca un volan de Honda care te indeamna sa-l strangi si sa accelerezi!
Interiorul parea finisat mai bine decat la alte Opel-uri pe care le-am mai condus insa nu am stat sa analizez acest aspect cu prea mare atentie intrucat m-a respins din start plasticul cu pretentii de lemn imprastiat de designer prin tot bordul intr-un moment de majora inspiratie. Mie imi place lemnul doar in casa si voi fi de acord cu el in masina doar atunci cand portierele vor fi imbracate in lambriuri iar pe jos, in loc de covorase, va fi gresie de tip terracota.
Omul dealerului mi-a prezentat masina in detaliu, pentru a da timp motorului sa se incalzeasca. Mi-a tinut, printre altele, si o prelegere despre unicitatea motorului Opel caruia ii place sa fie turat, nu ca la ceilalti. Nu tin minte ca vreun reprezentatnt de vanzari, indiferent de marca, sa fi ratat acest discurs.
Motorul este prezentat ca avand 160cp la 4000rpm, cuplul de 350Nm la 1750-2500rpm in conditiile unei mase de ... uite ca nu scrie in fisa rolleyes.gif
Acceleratie 0-100km/h in 9.5s
Consumuri 7.6/4.8/5.8
Interesant este ca motorul asta il vand cu 4 setup-uri de putere: 110/130/160/190cp

In fine, am plecat...Am pornit incetisor si dupa vreo 10min temperatura apei a ajuns la valoarea optima. Am cerut voie sa o turez macar pana la roz daca nu e voie la rosu. Am fost rugat sa nu o fac intrucat masina avea doar 2000km...Ok...Am incetinit, am schimbat a 2-a si am inceput sa turez motorul. Pe la 3000rpm l-am simtit cum incepe sa livreze mai putin cuplu si mai multi decibeli. La 3500rpm a devenit clar ca orice insistenta din partea mea nu mi-ar fi adus decat decibeli si priviri pline de repros din partea omului de la vanzari. M-am oprit putin sub 4000rpm ca sa fiu sigur ca nu m-am inselat si ca motorul ar mai avea ceva de dat. Am schimbat a 3-a. Am mers o bucata de drum la 3000rpm insa nu parea in elementul ei. Am scazut la 2500rpm. Dealerul si motorul au respirat usurati. Am repetat figura cu turatia si de la tr. a 3-a la a 4-a insa cu aceleasi rezultate.
Nu insit pe tema asta insa as vrea sa se inteleaga ca orice parere este subiectiva si in general se raporteaza la o alta situatie-un benchmark;in cazul de fata la boxer diesel. In comparatie cu 2.0TDI, motorul de pe Insignia mi se pare ceva mai sus.
Asa cum mi se intampla de obicei, am plecat putin bulversat de la drive-test, fara a avea ideile prea clare insa stiam ca lucrurile se vor clarifica de indata ce voi pleca cu masina cu care am venit: OBD. Am pornit-o pe Subby, am iesit din parcare, am schimbat a 2-a....3000rpm-4000rpm-4500rpm si a 3-a. thumbsup.gif Discutam de filozofii diferite, de realizari ingineresti ce au atat de putine lucruri in comun incat orice comparatie ar fi o impietate cel putin la adresa uneia dintre ele. Asa ca nu voi trage nicio concluzie in comparativul OBD Insignia ....Cheers!
19 Feb 2009
Sper ca de data asa sa iasa mai bine si multumesc anticipat tuturor celor ce se vor abtine sa posteze doar din dorinta de combat.
Voi incepe aproximativ la fel:

Un topic despre orice fel de situatii in care v-ati putut compara propriul Subaru cu o alta masina (eventual fostele masini sau actualele) si despre care a fost rezultatul.
Daca nu e de bine, scrieti cu litere cat mai mici..... rolleyes.gif Asta a fost o gluma.
Se ne referim in general la comparatii echilibrate dar merita eventual amintite si situatii gen "eram cu Subby si m-a depasit un Lamborghini".
Cine nu are un Subaru, pana cand isi va cumpara unul (si asta este tot o gluma rolleyes.gif ), este binevenit sa-si compare acuala/fosta masina cu un Subaru. thumbsup.gif
Pe aceeasi tema:
Boxer diesel vs TDI, Diesel BMV, i-DTEC etc
Subaru Boxer vs i-VTEC si altele
Symmetrical AWD vs Quattro sau alte sisteme de tractiune integrala
etc, etc, etc.


OK, incep eu:
Ma intorceam de la Ranca si tocmai terminasem cei 1600km de rodaj.
Nu mai tin minte exact zona, dar parca dupa Horezu urmeaza o zona virajata, cu portiuni in care soseaua are si cate 2 benzi. Un drum foarte distractiv mai ales ca ai ocazia sa scapi de vehiculele lente. Cine il stie probabil imi da dreptate.
In orice caz, incep eu sa-i dau talpa incet-incet. Se prind si gagicile mele si nu numai ca nu le deranjeaza ci chiar incep sa ma incurajeze prind chiote de roller-coaster trase cu generozitate. Eu da-i mai tare. Centrifuga incepe sa ne lipeasca de usi, asa cum zice in manualul de fizica. (este evident o exagerare cu rolul de a creste suspansul...)
Depaseam tot ce-mi statea in cale mai ales ca portiunile cu cate 2 benzi pe sens sunt dese (in general camioane).
La un moment dat vad in retrovizoare un bolid care se apropie si ma depaseste intr-o curba, cu toate eforturile mele de a conduce sportiv. Si se duce. L-am mai prins abia in prima localitate unde se mergea cam in coloana. Erau tot o familie: el, ea si fetita.
Trebuia sa fortez mai tare? Probabil.
Nici nu cunosc masina foarte bine si ma joc cu limitele ei doar cand sunt singur in masina.
Asta a fost. Ciao!

Aaaa, nu v-am spus ce marca era bolidul? Peugeot Partner! laugh.gif

Nota pentru cei mai sensibili: faceti-va socoteala in mod obiectiv cat de agresiv (sau cocos) am fost in calitate de sofer cu familia in masina atata timp cat m-a depasit un Peugeot Partner in care calatorea o alta familie. Relax! Incercam sa fiu spiritual pe baza unei intamplari 100% reale.
Last Visitors


18 Aug 2015 - 13:56


2 Nov 2013 - 1:51


30 Nov 2011 - 23:13


22 Jul 2011 - 1:15


20 May 2011 - 22:06

Comments
Other users have left no comments for hdi.

Friends

2274 posts
14th November 2017 - 02:30 AM

1818 posts
17th June 2013 - 09:52 AM

590 posts
14th February 2012 - 10:13 AM
View All Friends
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th November 2017 - 04:03 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here