IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

BENELLI TNT 1130 SPORT

This topic is about BENELLI TNT 1130 SPORT, the author, G e o r g e, wrote about: fac cum fac si tot in perioada 2004-2005 ma invart /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> mobra vine cu 2 ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> BENELLI TNT 1130 SPORT, 2005
G e o r g e
post Sep 23 2011, 12:11 AM
Post #1


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



fac cum fac si tot in perioada 2004-2005 ma invart smile.gif

mobra vine cu 2 harti de putere , 100 si 136cp. selectabile la buton. de fabrica. acum merg cu aia de 100cp.

ce sa zic, m-am plimbat de cand am luat-o non stop (oarecum cu pauze de sucuri). daca nu imi era foarte rau si acum ma mai dadeam cu ea.
cum sa zic mai bine , e un STI pe 2 roti. dupa ce m-am urcat in impreza am zis , mooooama ce confortabila masina am. mooooama ce usor si lin merge. am mers cu 40 la ora pana acum smile.gif

mai mult de 7000 nu i-am dat (red line vreo 9500 parca) si aia de vreo 2 ori in linii lungi drepte sa ma acomodez cu ea. nu i-am dat nici WOT ci usor , asa , treptat.
de la 6000 in colo zici ca e turbo , te loveste ceva din cur si esti propulsat instantaneu.

trage de jos bine de tot. mergi la 60 cu a 2-a la vreo 2800 cred . cand te pui pe ea sa ii dai te lipesti foarte bine de rezervor. imi place pozitia la ghidon. am o problema cu ambreiajul dur (ma doare incheietura stanga rau smile.gif) ) si cu selectarea N pe loc , daca e in mers e ok , intra fara probleme , pe loc problem.

trebuie sa ii pun baterie noua. am pornit impins de 2 ori azi laugh.gif

toba ei stock si e galagioasa laugh.gif

upgrade are manere rizoma si semnale pe led laugh.gif

o sa incerc maine sa pun niste poze.

PS: pegaso iese la vanzare, mobra 2005 , in stare EXCEPTIONALA 2800 eur smile.gif cu totul , case , tobe si toate acareturile dupa ea .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 23 2011, 12:28 AM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854






Date tehnice:
Motor tricilindru în linie,
cutie de viteze cu 6 rapoarte,
lanț cu O-ringuri,
cilindree 1.131 cmc,
putere 134.47 HP (98.9 kW) @ 9250 rpm,
cuplu maxim 117 Nm (11.93 kg-m) @ 6750 rpm,
cadru-pod din țevi de oțel și profiluri din aluminiu,
pneuri 120/70 ZR 17; 190/55 ZR 17,
înălțime șa 810 mm,
greutate la plin 221 kg,
sarcină utilă 179 kg,
rezervor/rezervă 16,0/5,0 litri.

This post has been edited by G e o r g e: Sep 23 2011, 12:30 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Sep 23 2011, 12:31 PM
Post #3


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Felicitari George, s-o folosesti sanatos!

Benelli e o alegere interesanta, nu stiu sa mai fie in Romania altele. Nu crezi ca o sa fie greu sa gasesti piese pt ea?


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 23 2011, 01:17 PM
Post #4


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Bravo mah, vezi sa nu iti rupi ceva.

Acum sa stii ca si eu apreciez firma Benelli. Eu am un Stoeger M2000 cu acelasi sistem Inertia Driven pe care o ador. Insa doresc sa imi cumpar un Super Black Eagle II deoarece nu reusesc sa gasesc o teava de "esapament" ghintuita. Faptul ca pot folosi acum "combustibil" de 3.5 inch ma lasa rece dar teava de esapament speciala este ceva ce imi imi este utila.

Oricum eu vorbesc de alt Benelli.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
george3
post Sep 23 2011, 02:09 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 152
Joined: 30-October 02
From: Rasnov
Member No.: 7.500



QUOTE (G e o r g e @ Sep 22 2011, 06:28 PM) *
Date tehnice:
Motor tricilindru în linie,
----
putere 134.47 HP (98.9 kW) @ 9250 rpm,
cuplu maxim 117 Nm (11.93 kg-m) @ 6750 rpm,
------


...si cred ca am spus tot! teehee.gif

Felicitari pentru achizitie. Cred ca ai facut riduri de la atata zambet in casca produs de "street-fighteru'" asta.
Este....BESTIAL!


--------------------
Scuze daca s-a mai discutat!

'09 Skoda Octavia Tour (BFQ) - 1.6 MPI + GPL - "Pamela"
'86 VW Passat Mk2, 1.3l - Furia roșie (in conservare)
'94 Suzuki VX800 - Camiloiu'
'08 Canyon Nerve ES 7.0 - Bița de coclauri
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 23 2011, 04:11 PM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE (george3 @ Sep 23 2011, 03:09 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Sep 22 2011, 06:28 PM) *
Date tehnice:
Motor tricilindru în linie,
----
putere 134.47 HP (98.9 kW) @ 9250 rpm,
cuplu maxim 117 Nm (11.93 kg-m) @ 6750 rpm,
------


...si cred ca am spus tot! teehee.gif

Felicitari pentru achizitie. Cred ca ai facut riduri de la atata zambet in casca produs de "street-fighteru'" asta.
Este....BESTIAL!

nu pot sa exprim in vorbe ce simti din spatele ghidonului smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 21 2011, 08:27 AM
Post #7


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



sa inceapa modificarile ... AM ZIS !





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th November 2017 - 01:40 PM