... exact asta se intampla cand ma vaitam dupa ce a ramas sotia cu ea suspendata, cred ca achinuit masina mult mai tare de cat a spus ea, am fost cu masina atunci la o inspectie si mecanicul a spus ca e de la ambreiaj si ca nu am ce sa ii fac isi revine sau pica, cu timpul a disparut trepidatul, acum a inceput sa patineze, am sa merg cu ea pana nu mai vre de loc sau pana cand am sa cedez nervos pana atunci pa revedere depasiri la limita si fugareli pe autostrada...
am constatat ca trage bine pana la 2500 dupa care incepe nebunia, cu a 1-a nu mai urvca la 60 ci ramane pe la 45-50, cu a 2-aacum in loc de 80 ramane la 70, a 3-a 120 in loc de 140, destul nu am avut unde sa le probez, stau eu si ma intreb nu cumva si faptul ca duceam fiecare trapta de viteza pana intra aproape pe rosu sa fi contribuit la aceasta uzura "prematura"?
am constatat ca trage bine pana la 2500 dupa care incepe nebunia, cu a 1-a nu mai urvca la 60 ci ramane pe la 45-50, cu a 2-aacum in loc de 80 ramane la 70, a 3-a 120 in loc de 140, destul nu am avut unde sa le probez, stau eu si ma intreb nu cumva si faptul ca duceam fiecare trapta de viteza pana intra aproape pe rosu sa fi contribuit la aceasta uzura "prematura"?
Putem verifica daca e defect de fabricatie sau nu. De exemplu ma gandesc sa va imprumut masina, pentru o tura scurta pana la Piatra Arsa in week-end. Daca apar aceleasi simptome, e problema cu stilul de condus pe platou. Daca nu, poate era o problema de fabricatie.
Cred ca s-ar putea face si un episod pentru TopGear, in continuarea cladirii demolate cu masina pe acoperis: "Hilux New Generation" sau "Andrei vs Hilux".
Andrei ati mai supus vreo masina la acest tratament pe perioada-km comparabili?
Eu cred ca schimbarea treptelor des la 4000-4500 uzeaza evident mai mult ambreiajul (de 12 ori.... 87 era exagerat) decat schimbarea duminicala dupa triunghiulet. BTW, asta si mie mi se pare exagerat dar m-am luat dupa el la cateva drumuri.