QUOTE (iulian_1976 @ Oct 7 2009, 05:36 PM)
Se poate pleca de pe loc asa cum spui ,insa ambreiajul tot il folosesti
Imi par cam multe asumate de proprietari insa cum spui este prea devreme de tras o concluzie.
...astept cu interes lista cand or sa treaca majoritatea de 80 de mii de km
Asa, cateva informatii pana se termina demersurile, ca nu e corect sa punem concluzii premature :
1. Si eu am schimbat ambreiajul. la 15000 Km. Vreo 8000 au fost pe M0, M5, A2, A21, etc. ca pe acolo imi fac concediile .
2. 5 plecari din 6 le fac sub 1000 ture, fara macar sa topai in arcurile volantei, prin simpla sincronizare de ambreiere-acceleratie si fara sa ma gandesc la asta; asa "ma misc eu in mod natural" dupa ani de condus de toate peste tot. Si-s multe .
3. ambreiajul a avut diagnostic uzura normala datorata utilizarii , nimic ars, parlit, zgariat, spart, etc.
4. am dat totul jos , cu placa de presiune cu tot, si sunt mai mult decat ok, mai putin ferodoul uzat de pe ambreiaj pentru care nu s-au terminat discutiile.
Deci , nu toti isi asuma si chiar nu prea vad de ce si-ar asuma asa ceva. Eu nu am intalnit si pot spune ca in sfarsit am invatat si eu cum face un ambreiaj care patineaza. Cand a patinat prima data (pe la 6000 Km !) chiar am crezut la inceput ca sunt dati dracu japonezii astia cu sistemul lor destept care ma impiedica pe mine sa dau a trei dupa curba si sa o turez, asa ca nu am mai incercat. Avantajul e ca sunt cu o experienta (sau mai multe, ca l-am schmibat, nu?) mai destept si cu o cheltuiala in plus.
Cei de la Sachs au explicat politicos ca nu pot discuta de pe adresa lor de email pentru ca totusi exista un contract cu Subaru si nu pot produce concluzii directe, ci numai conrespondenta prin PR. Cei de la performance, verbal, au indicat un colaborator pentru un ferodou diferit de cel utilizat.
Cel mai ingrozitor lucru este ca nu am auzit in Germania sau in Italia sau pe oriunde sunt Subaristi grupati de asa de multe cazuri . Daca facem procente, e de rechemat in service . Iar faptul ca doar la noi si la altii nu ma face sa ma gandesc de unde voi cumpara piesele de schimb.
Auziti, voi chiar credeti in legenda aia cu masini facute pentru RO ?