Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme cu ambreiajul
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
hdi
Multumesc @iulian. arigato.gif
Conform celor spuse de tine o volanta dubla este obligatorie pt. un motor diesel, mai ales daca are peste 100cp. Nu cred ca isi doreste nimeni ca veriga slaba sa fie cutia de viteze.
Pe de alta parte hai sa nu ne grabim cu concluziile. Deocamdata stim sigur ca probleme are doar @andrei care isi si asuma uzura prematura. Mai avem apoi pe JohnSA care inca trebuie sa primeasca un raspuns oficial din partea SMT si pe @gss pe care il asteptam sa revina printre noi ca sa ne cunoastem mai bine. dry.gif
GLC120
Am incercat si eu sa ma documentez. Volantele bimasice se folosesc pe scara larga astazi, din cauza cuplului mare, arata ca un OZN si din pacate se defecteaza si costa o gramada.

Tot din pacate, constat ca kroko are dreptate si va fi greu sa schimbi ceva de la ambreiaj in garantie. Mai ales pentru Subaru in Romania. Sunt de acord ca la un 4x4 ai sanse mai mari sa il strici totusi nu stiu ce as putea face in mod deosebit ca sa il protejez.
Daca cineva are idei il rog sa ne spuna si noua. Ce trebuie facut in mod deosebit la un 4x4 ca sa protejezi ambreiajul ?
Zetics
Sa mergi cu cealalta masina? rolleyes.gif Daca n-ai ... ia-ti! Si nu-l mai bate la cap pe Fuji Hevi Industriz cu problemele tale marunte!
GLC120
kroko e independent nu e la Fuji !
andrei5130
am batut netul in lung si in lat, si sa zicem ca am inteles cam care ar fi problema, unu la mana cuplul care este cu numai 50 ntm mai mic de cat la STI , pe locul 2 ar fi materialul ecologic din care este facut discul si nu in ultimul rand modul defectuos in care este exploatat, atunci cand apar toate cele 3 variabile in acelasi timp succede inevitabilul, mai devreme sau mai tarziu in functie de cat de des apare aceasta combinatie...


kroko
QUOTE (andrei5130 @ Sep 7 2009, 06:47 PM) *
.... mai devreme sau mai tarziu in functie de cat de des apare aceasta combinatie...

GLC120
kroko, cand ne spui ce sa facem in mod special pentru a proteja super ambreiajul ecologic de la Subaru AWD si volanta bimasica? Sau ne lasi pana pica 10 ambreiaje? Tu cu cine tii cu poporul sau cu SMT ? thanks.gif
G e o r g e
v-am mai zis si eu de vreo cateva ori . da' voi batman batman ...
se pleaca usor de pe loc , pana in 1500 rpm la benzinare (Se poate pleca la 1200 ) si pana in 1200 la dieselare ( se poate la 1000).

schimbarile sa se faca rapid dar fara sa dea masina in nas . e o tehnica care se deprinde in timp. nimic special .

in rest mergeti fara piciorul tinut pe ambreiaj , daca e foarte aglomerat cupalti 1 si lasati masina sa curga , cand da coloana sa se opreasca apasati din nou ambreiajul.
kroko
Realizezi ca nu tin cu ursu.... laugh.gif
Acu nu ma lua drept specialist ca nu sunt nici pe departe. Insa m-a intrigat si pe mine modelul asta de volanta si cred ca am inteles in mare ( sau asa cred eu ) de ce pica si ele.
Concluzia la care am ajuns e ca pica tot din cauza supraincalzirii ( suprasolicitare ). Astea cind pica, de fapt se rup arcurile in ele. Chiar gasisem niste poze. Ori arcurile astea nu se prea pot rupe decit daca sunt incinse peste masura si materialul arcului devine fragil.

Uite George a explicat foarte simplu si clar cum nu belesti un ambreiaj.
GLC120
Sunt de acord, pana la urma sunt metode logice de a-l solicita cat mai putin si cat mai eficient. E bine de stiu asta pentru orice masina cu transmisie manuala.

Intrebasem insistent batman de teama sa nu existe un secret bine pastrat de generatii, al ambreiajului pe tractiune integrala.
G e o r g e
inca o chestie care o puteti face in aglomeratie. daca se merge un pic sub viteza voastra de deplasare , dar doar un pic ... puteti apasa foarte usor pe frana , cu masina cuplata in treapta I . nu se va opri si va merge cu 1 km mai incet , exact cat sa mai protejati inca un pic ambreiajul .
sunt chestii mici si de finete , nu omorati nici motorul stati linistiti.

iar cand apasati pe pedala aveti grija : sa nu stati cu piciorul pe pedala de frana , sa apasati foarte FOARTE usor , si cat mai putin timp . va poate scuti de 1-2-10 debraieri inutile pe zi sa nu mai zic de mersul patinat thumbsup.gif
andrei5130
QUOTE (kroko @ Sep 7 2009, 10:32 PM) *
Realizezi ca nu tin cu ursu.... laugh.gif
Acu nu ma lua drept specialist ca nu sunt nici pe departe. Insa m-a intrigat si pe mine modelul asta de volanta si cred ca am inteles in mare ( sau asa cred eu ) de ce pica si ele.
Concluzia la care am ajuns e ca pica tot din cauza supraincalzirii ( suprasolicitare ). Astea cind pica, de fapt se rup arcurile in ele. Chiar gasisem niste poze. Ori arcurile astea nu se prea pot rupe decit daca sunt incinse peste masura si materialul arcului devine fragil.

Uite George a explicat foarte simplu si clar cum nu belesti un ambreiaj.

...pai el a tot zis si eu am aplicat drept sa va spun si am ajuns sa nici nu mai accelerez cand plec de pe loc mai ales in aglomeratie, a durat ceva pana sa ma obisnuiesc dar se poate, asta a si fost unul dinte motivele pentru care nu am schimbat ambreiajul imediat, am preferat sa fac probe pe asta ca sa nu il belesc pe cel nou, pana una alta si cu el belit masina s-a comportat exemplar in offroad si a urcat incarcata si cu 4 persoane rampe suficient de abrupte, e drept ca am avut tendinta sa o tin sdin ambreiaj de cateva ori dar ori ce invat are si dezvat...
GLC120
George vad ca posturile mai lungi de un rand sunt (si) mai interesante. Metodele sunt bune si pentru consum. Daca reusesti sa anticipezi si sa rezolvi totul din pedala de acceleratie, obtii si consum si uzura minima.

Cati dintre noi se duc cu 70 la ora ca sa ajunga primii la stopul urmator..... frana, stop, plecare I-II-III.... liniute ?

De ce nu mers linistit treapta II sau III pana se inverzeste stopul, nu frana, nu ambreiaj.

Si de aici vine si avantajul BD-ului (doar teoretic deocamdata 39110506.gif) care in treapta V iti permite sa depasesti fara sa mesteci intr-o veselie, pana la Predeal.
G e o r g e
sa vezi la un STI cum poti sa mergi tot drumul in treapta IV tongue.gif thumbsup.gif hai si VI pe autostrada ca la 140km/h ai peste 3000rpm bine in VI thumbsup.gif

la 90la ora in a V-a e in jur de 2500 ... pe acolo pe undeva .

si acum ontopic : aveti grija sa nu fortati motoarele incercand sa protejati ambreiajul !
adica nu mergeti subturat si fara WOT (whole open throttle , adica blana la 1000 rpm !)
GLC120
Eu am fost total perplex cand am vazut ca la Clio Sport in treapta VI la 90 km/h motorul era pe la 3000 rpm.

Zetics
In ultima perioada chiar am tot incercat plecarea cat mai "ca la carte" ( sau "ca la George" thumbsup.gif ) dar in continuare nu cred ca am procentul de reusite mai mare de 50-60%!

In schimb m-am prostit cu cealalta, acolo plec si cu 800-900 fara greturi! mellow.gif
G e o r g e
nu e ca la george plecarea. e plecarea care trebuie sa fie la subaru.
6stele
pana la urma e ok sau nu sa plecam fara acceleratie? sau si aici tre sa fie WOT?

mie imi reuseste de minune chestia asta (daca as juca fotbal probabil ca as da mai bine cu stangul biggrin.gif ) dar nu as vrea sa procedez aiurea
G e o r g e
la turbo nu trebuie wot. la aspirate nu conteaza .
GLC120
george, la 1000 rpm nu obtii nmic daca te infunzi in pedala, chiar dimpotriva. Totusi nu stiam ca asta poate dauna motorului Turbo. Care este explicatia tehnica, ce se intampla ?
V_I_C_T_O_R
QUOTE (V l a d @ Aug 25 2009, 01:29 PM) *
a aparut softul de la EcuTek, au reprezentant in romania, dar fin pacate inca nu are acest soft. Oricum datele spun 181cp si 422.nm reali. MapTek care apare scris pe dynorun e un importator oficial EcuTek din Polonia, deci softul va fi acelasi si pt noi. Eu zic ca asta e cel mai sigur si astept cu interes sa ajunga la noi, din pacate sunt aproape sigur ca trebuie schimbat si ambreiajul odata cu cip-ul. La mine face figuri si acum, fara cip.... Maine imi schimb discurile si placutele de frana cu unele mai bune de la ebc si furtunele cu unele metalice si SPER se va rezolva eterna problema cu franele la subaru, o sa postez la masina mea cand e gata operatiunea.


Uite inca cineva cu probleme la ambreaj
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Sep 9 2009, 01:04 AM) *
Uite inca cineva cu probleme la ambreaj


Merci! Ce inseamna sa ai ochii buni....
Recapitulam:

Probleme cu ambreiajul:
1-Andrei - declara generos ca el e de vina (OBD-25000km)
2-JohnSA- asteptam confirmare din partea SMT (OBD-13000km)
3-gss-asteptam sa mai revina cu detalii (OBD-20000km)
4-Vlad-mai vrem detalii (LegacyD-?????km)

Fara Probleme cu ambreiajul:
1-vlademir-OBD-40000km
2-bogcot-OBD-16000km
3-bogdaro-LegyD-17500km
4-hdi-OBD-10500km
5-GLC120-OBD-6500km
M A R I A N
Probleme cu ambreiajul:
1-Andrei - declara generos ca el e de vina (OBD-25000km)
2-JohnSA- asteptam confirmare din partea SMT (OBD-13000km)
3-gss-asteptam sa mai revina cu detalii (OBD-20000km)
4-Vlad-mai vrem detalii (LegacyD-?????km)

Fara Probleme cu ambreiajul:
1-vlademir-OBD-40000km
2-bogcot-OBD-16000km
3-bogdaro-LegyD-17500km
4-hdi-OBD-10500km
5-GLC120-OBD-6500km
6-MARIAN -OBD-35000 km
andrei5130
he he, de vineri ma trec si eu pe lista aia de jos (fara probleme) adica vineri de dimineata am programare si gata cu mersul la consum...

JohnSA
QUOTE (andrei5130 @ Sep 9 2009, 03:31 PM) *
he he, de vineri ma trec si eu pe lista aia de jos (fara probleme) adica vineri de dimineata am programare si gata cu mersul la consum...


Fa-ne un pustiu de bine si ia o camera foto cu tine sa avem idee si cum arata tot ansamblul acela de rulmenti-placa de presiune-ax. Nu de alta, dar cei de la Sachs ne-au indicat un document explicativ la intrebarea noastra privind cauzele patinarii unui ambreiaj nou : SOS from the releaser .
In alta ordine de idei , poate stie careva ce cod are exact kitul de ambreiaj, eventual caracteristici dupa care sa fie cautat la alti producatori.

Bafta la toti
andrei5130
am gasit deja de unde sa iau la preturi mult mai mici de cat cele de la SMT dar dureaza aproximativ 10 zile lucratoare, pana imi ajung, daca mai este cineva interesat pot sa comand, singura problema fiind lipsa de factura asta pentru cei ce vor sa faca chestia asta pe firma, pot sa fac rost cam de orice piesa de Subaru, din Germania, modulul de butoane audio este undeva pe la 700 ron, daca sunt persoane interesate pot sa imi dea PM...
GLC120
Furnizorii seriosi de piese gasesc orice piesa dupa modelul si seria masinii.

Eu am auzit ca ambreiajul de la Boxer Diesel e facut in Europa dar de Valeo nu de Sachs.
raducuGR
QUOTE (GLC120 @ Sep 10 2009, 12:53 PM) *
Furnizorii seriosi de piese gasesc orice piesa dupa modelul si seria masinii.

Eu am auzit ca ambreiajul de la Boxer Diesel e facut in Europa dar de Valeo nu de Sachs.



doamne feri' sa fie Valeo...
bogcot76
QUOTE (GLC120 @ Sep 10 2009, 12:53 PM) *
Eu am auzit ca ambreiajul de la Boxer Diesel e facut in Europa dar de Valeo nu de Sachs.


E de la Sachs (pentru Legacy si Outback Diesel), nu stiu pentru Forester si pentru Impreza (la astea o fi de la Valeo).
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ Sep 10 2009, 11:53 AM) *
Furnizorii seriosi de piese gasesc orice piesa dupa modelul si seria masinii.

Eu am auzit ca ambreiajul de la Boxer Diesel e facut in Europa dar de Valeo nu de Sachs.

intradevar se gasesc piesele dupa seria de sasiu insa e important si la ce pret le aduc, mi-am gasit si singur codurile de piese ca sa stiu ce sa cer si sa vreific ce piese imi trimit,

cand am sa-l schimb am sa fac poze, am sa pun pozele cu piesele noi si cu cele uzate...
JohnSA
QUOTE (andrei5130 @ Sep 10 2009, 04:09 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Sep 10 2009, 11:53 AM) *
Furnizorii seriosi de piese gasesc orice piesa dupa modelul si seria masinii.

Eu am auzit ca ambreiajul de la Boxer Diesel e facut in Europa dar de Valeo nu de Sachs.

intradevar se gasesc piesele dupa seria de sasiu insa e important si la ce pret le aduc, mi-am gasit si singur codurile de piese ca sa stiu ce sa cer si sa vreific ce piese imi trimit,

cand am sa-l schimb am sa fac poze, am sa pun pozele cu piesele noi si cu cele uzate...


Daca ai timp, deschide documentul despre SSM3 postat de f1anatic , da un search dupa clutch si afla-ne si noua ce valoare au parametrii inainte si dupa schimbarea kitului. Sunt curios daca nu cumva parametrii de presiune pot fi schimbati sau daca nu sunt in neregula fata de restul lumii, ceea ce ar putea cauza de fapt uzura/deteriorarea ambreiajului.
JohnSA
QUOTE (andrei5130 @ Sep 9 2009, 03:31 PM) *
he he, de vineri ma trec si eu pe lista aia de jos (fara probleme) adica vineri de dimineata am programare si gata cu mersul la consum...


E Duminica deja. Ori ii place sa ne tina in suspans ori s-a vazut cu kitul-ambreiaj in caruta si a intins-o sa recupereze strategice, alpine si transalpine !
bogcot76
QUOTE (JohnSA @ Sep 13 2009, 09:45 AM) *
QUOTE (andrei5130 @ Sep 9 2009, 03:31 PM) *
he he, de vineri ma trec si eu pe lista aia de jos (fara probleme) adica vineri de dimineata am programare si gata cu mersul la consum...


E Duminica deja. Ori ii place sa ne tina in suspans ori s-a vazut cu kitul-ambreiaj in caruta si a intins-o sa recupereze strategice, alpine si transalpine !


Sau poate i l-au montat baietii de la SMT si a ramas pe undeva in padure cu el stricat, fara semnal la mobil 36182451.gif
V_I_C_T_O_R
Si canta: "Sunt singurel, bing bang, printre copaci, bing bang...." laugh.gif
andrei5130
ma nu ati fost departe de acdevar, am recuperat si inca maqi recuperez, acum am ajuns si plec maine dinnou, masina e ca noua schimbul nu a fost facut la SMT ambreiajul a ajuns la timp si vira la ... stiti voi unde, discul de ambreiaj era muci , rulmentul era ok dar tot a fost schimbat, pplaca de presiune are gauri in ea de cum a fost piolizata de disc revin cu poze si detali...

cost final cu tot cu deplasare 2200 cu tot cu tva ...din care aproximativ 500 manopera
G e o r g e
si crezi ca la SMT era mai scump ? ca idee asa ...
bogcot76
QUOTE (G e o r g e @ Sep 18 2009, 12:38 AM) *
si crezi ca la SMT era mai scump ? ca idee asa ...


Pai cu 100 euro mai scump la SMT ....... la unii probabil cresc banii in copaci. In ziua de azi daca poti economisi 100 euro e ok thumbsup.gif
G e o r g e
era daor o intrebare. ma mir de ce tot zice lumea ca cresc banii in copaci. apropo , si eu muncesc pentru banii mei . daca n-ai vazut azinoapte pe la 2-3 scriam pe forum ... ca deh mai munceste lumea .
Ciprian86626
QUOTE (GLC120 @ Sep 7 2009, 10:11 PM) *
Cati dintre noi se duc cu 70 la ora ca sa ajunga primii la stopul urmator..... frana, stop, plecare I-II-III.... liniute ?

De ce nu mers linistit treapta II sau III pana se inverzeste stopul, nu frana, nu ambreiaj.


tu stii cum e sa ajungi in 6 secunde la suta? teehee.gif

bine, acum mergi si eu linistit ca am inceput sa am un fasait la ambreiaj. dupa ce citesc tot topicul, o sa pun si eu o intrebare mai detalitata, daca nu s-o fi raspuns deja.
GLC120
QUOTE (Ciprian86626 @ Sep 22 2009, 10:50 AM) *
QUOTE (GLC120 @ Sep 7 2009, 10:11 PM) *
Cati dintre noi se duc cu 70 la ora ca sa ajunga primii la stopul urmator..... frana, stop, plecare I-II-III.... liniute ?

De ce nu mers linistit treapta II sau III pana se inverzeste stopul, nu frana, nu ambreiaj.


tu stii cum e sa ajungi in 6 secunde la suta? teehee.gif


Intre doua semafoare ? unsure.gif Stiu ca ma mai uit pe geam sau in oglinda uneori. La volan, prin oras nu ma intereseaza subiectul.
andrei5130
QUOTE (G e o r g e @ Sep 18 2009, 12:38 AM) *
si crezi ca la SMT era mai scump ? ca idee asa ...

cam tarziu raspunsul da se pune...

la smt costa 2800 ron din punctul meu de vedere merita drumul pana la BV, inchipuie-ti ca pentru 100 ron nu ma trezeam dimineata la 5 ca sa fiu la 8 la BV
G e o r g e
era doar o curiozitate thumbsup.gif
mauricius
QUOTE (hdi @ Sep 9 2009, 09:20 AM) *
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Sep 9 2009, 01:04 AM) *
Uite inca cineva cu probleme la ambreaj


Merci! Ce inseamna sa ai ochii buni....
Recapitulam:

Probleme cu ambreiajul:
1-Andrei - declara generos ca el e de vina (OBD-25000km)
2-JohnSA- asteptam confirmare din partea SMT (OBD-13000km)
3-gss-asteptam sa mai revina cu detalii (OBD-20000km)
4-Vlad-mai vrem detalii (LegacyD-?????km)

Fara Probleme cu ambreiajul:
1-vlademir-OBD-40000km
2-bogcot-OBD-16000km
3-bogdaro-LegyD-17500km
4-hdi-OBD-10500km
5-GLC120-OBD-6500km



Ma adaug si eu la recapitulare , binenteles in losta cu probleme : Mauricius , cred ca tot eu vinovat ( OBD 41500 km ) .
In afara de andrei a mai skimbat cineva chitul de ambreiaj ?
iulian_1976
Nu are rost sa va mai invinovatiti thumbsup.gif

Pentru mine este clar, kitul de ambreiaj din proiectare are o problema, in limita bunului simt ar trebui sa tina aprox 100 de mii de km, daca depaseste 150 de mii de km discutam de un kit de ambreaiaj fiabil.
...spuneam anterior nu este singular la Subaru cu atat mai mult cand este in discutie si o volanta bi masa.
De unde provine defectul este discutabil un inginer de la Sachs sau Subaru poate spune cu certitudine.
Dan52141
QUOTE (iulian_1976 @ Oct 6 2009, 07:54 PM) *
Nu are rost sa va mai invinovatiti thumbsup.gif

Pentru mine este clar, kitul de ambreiaj din proiectare are o problema, in limita bunului simt ar trebui sa tina aprox 100 de mii de km, daca depaseste 150 de mii de km discutam de un kit de ambreaiaj fiabil.
...spuneam anterior nu este singular la Subaru cu atat mai mult cand este in discutie si o volanta bi masa.
De unde provine defectul este discutabil un inginer de la Sachs sau Subaru poate spune cu certitudine.

Si mie imi este clar ca este o problema de proiectare, ce ma intriga este insa ca se intampla la o masina relativ scumpa si cand la service ti se spune dupa 20.000 km ca de domnule este un consumabil ca orice altul si trebuie matale sa-l platesti ... nu-i decat vre-o 500 E ... atunci chiar as avea o frustrare maxima.
Altfel sunt convins ca masina si tehnologia din spatele ei sunt super ok.
M A R I A N
Azi m-am urcat (in dreapta) in Foresterul 2.0 benzina 2007 al unui prieten si l-am rugat sa urce o bordura destul de inalta, foarte incet, cu ambreiajul patinat. Bineinteles ca intreg habitaclul a fost cuprins de un miros specific destul de puternic. Deci se intampla si la modelele pe benzina.
Mie imi miroase numai atunci cand merg cu ambreiajul la jumatatea cursei, concomitent cu apasarea acceleratiei (este cazul urcarii bordurilor si a mersului pe drumuri foarte stricate, atunci cand merg foarte incet in viteza I cu ambreiajul apasat la jumatate)
Tind sa cred ca nu este totusi un defect de fabricatie ci pur si simplu trebuie evitata patinarea ambreiajului.
iulian_1976
Astea sunt situatii normale.

De exemplu am prins de nenumarate ori blocaje pe autoruta in Germania,Austria unde se merge patinat chiar si 2 ore
plecari,opriri probabil ca stiti situatia.
In situatia asta cate ambreiaje trebuie sa schimbi?!

Eu nu spun sa schimbi un kit dupa 200 de mii de km desi exista si motoare de genul dar in virtutea bunului simt
un kit de ambreiaj trebuie sa tina macar 100 de mii de km folosit in conditii normale: adica sa pot urca bordura fara frica,sa pot sta intr un blocaj prin Europa fara teama ideia de baza sa nu te comporti cu el ca si cum ai avea ,,un ou in mana,, thumbsup.gif

...oricum pana in prezent nu am vazut pe nimeni sa ramana in drum cu un kit de ambreiaj crapat la Subaru diesel. rolleyes.gif
hdi
QUOTE (iulian_1976 @ Oct 7 2009, 04:28 PM) *
De exemplu am prins de nenumarate ori blocaje pe autoruta in Germania,Austria unde se merge patinat chiar si 2 ore
plecari,opriri probabil ca stiti situatia.
In situatia asta cate ambreiaje trebuie sa schimbi?!


Eu va spun pana m-oti crede: cu o masina diesel se poate pleca de pe loc fara sa te atingi de acceleratie. Cu Subaru Diesel am urcat o panta fara sa ma ating de acceleratie (cu plecare de la baza ei).
Oricum, e inca prea devreme pt. a ne grabi cu concluziile. Cazurile cu probleme sunt deocamdata cam putine si in general, acestea sunt asumate de catre propietari.
iulian_1976
Se poate pleca de pe loc asa cum spui ,insa ambreiajul tot il folosesti whistling.gif

Imi par cam multe asumate de proprietari insa cum spui este prea devreme de tras o concluzie.
...astept cu interes lista cand or sa treaca majoritatea de 80 de mii de km rolleyes.gif
JohnSA
QUOTE (iulian_1976 @ Oct 7 2009, 05:36 PM) *
Se poate pleca de pe loc asa cum spui ,insa ambreiajul tot il folosesti whistling.gif

Imi par cam multe asumate de proprietari insa cum spui este prea devreme de tras o concluzie.
...astept cu interes lista cand or sa treaca majoritatea de 80 de mii de km rolleyes.gif


Asa, cateva informatii pana se termina demersurile, ca nu e corect sa punem concluzii premature :

1. Si eu am schimbat ambreiajul. la 15000 Km. Vreo 8000 au fost pe M0, M5, A2, A21, etc. ca pe acolo imi fac concediile .
2. 5 plecari din 6 le fac sub 1000 ture, fara macar sa topai in arcurile volantei, prin simpla sincronizare de ambreiere-acceleratie si fara sa ma gandesc la asta; asa "ma misc eu in mod natural" dupa ani de condus de toate peste tot. Si-s multe .
3. ambreiajul a avut diagnostic uzura normala datorata utilizarii , nimic ars, parlit, zgariat, spart, etc.
4. am dat totul jos , cu placa de presiune cu tot, si sunt mai mult decat ok, mai putin ferodoul uzat de pe ambreiaj pentru care nu s-au terminat discutiile.

Deci , nu toti isi asuma si chiar nu prea vad de ce si-ar asuma asa ceva. Eu nu am intalnit si pot spune ca in sfarsit am invatat si eu cum face un ambreiaj care patineaza. Cand a patinat prima data (pe la 6000 Km !) chiar am crezut la inceput ca sunt dati dracu japonezii astia cu sistemul lor destept care ma impiedica pe mine sa dau a trei dupa curba si sa o turez, asa ca nu am mai incercat. Avantajul e ca sunt cu o experienta (sau mai multe, ca l-am schmibat, nu?) mai destept si cu o cheltuiala in plus.
Cei de la Sachs au explicat politicos ca nu pot discuta de pe adresa lor de email pentru ca totusi exista un contract cu Subaru si nu pot produce concluzii directe, ci numai conrespondenta prin PR. Cei de la performance, verbal, au indicat un colaborator pentru un ferodou diferit de cel utilizat.

Cel mai ingrozitor lucru este ca nu am auzit in Germania sau in Italia sau pe oriunde sunt Subaristi grupati de asa de multe cazuri . Daca facem procente, e de rechemat in service . Iar faptul ca doar la noi si la altii nu ma face sa ma gandesc de unde voi cumpara piesele de schimb.
Auziti, voi chiar credeti in legenda aia cu masini facute pentru RO ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.