Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme cu ambreiajul
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
GLC120
Dan, masinile sunt foarte capabile si e greu sa stai calm la volan si sa mergi economic prea mult timp.

Te asigur ca prin comparatie cu Andrei (Outback Diesel) tu ai menajat masina cu mare grija.

Legat de miros, am un Landcruiser cu vreo 25000 km si de mai multe ori am simtit miros de la ambreiaj in special dupa urcat in marsarier - offroad sau obstacole inalte. Masina nu are nici cea mai mica problema si nici nu imi imaginez sa apara vreuna. rolleyes.gif Acelasi sentiment il am si la Outback. Probabil voi fi demoralizat cand peste 3 ani se va arde primul bec ! blink.gif

Subaru e o optiune serioasa, nu te speria de problemele mentionate aici de oameni pasionati care vor sa scoata tot ce se poate din masinile lor performante.

Mai bine spune ce model/motor te atrage, si vei primi 87 de sfaturi contradictorii dar utile. band.gif Eu de exemplu sunt Subarist new generation, fan Diesel.
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ Aug 18 2009, 05:50 PM) *
Dan, masinile sunt foarte capabile si e greu sa stai calm la volan si sa mergi economic prea mult timp.

Te asigur ca prin comparatie cu Andrei (Outback Diesel) tu ai menajat masina cu mare grija.


Dan,
...am si eu cativa prieteni care imi spun ca nici ei nu si menajaza masinile, dar nu ies cu ele de pe asfalt sau daca o fac nu merg cu mai mult de 20-30 ca sar pietre pe dedesupt si se zgarie, ca sa nu zic de urcatul bordurilorcare rar intra in discutie, nu zic ca nu e bine sa o protejezi dar menirea masinii este sa imi aduca un plus de confort nu de stres, in momentul in care incepi si te cateri cu o masina prin diversi "copaci" desi tu sti ca nu e drujba sau alpinist iti asumi niste riscuri (celputin ar trebui sa le iei in calcul)!

Nu merita sa scoti Subaru din ecuatie doar pentru ca 2 nebuni au prajit un ambreiaj si altii nu, dute la un test drive si vezi tu despre ce este vorba, pana atunci analizeaza bine toate ofertele tantante din piata ca sa poti avea toti termenii comparatiei!
LooLee
QUOTE (GLC120 @ Aug 18 2009, 06:50 PM) *
band.gif Eu de exemplu sunt Subarist new generation, fan Diesel.

Subscriu. thumbsup.gif
Zetics
Azi am urmarit cu atentie cum plec eu de pe loc. Si foarte rar reusesc sa plec sub 1500 de ture angry.gif (am benzina). Pedala e foarte sensibila si urca imediat spre 2000, sau daca reusesc sa nu urc, de fapt apas prea putin si da in nas.
kroko
Te obisnuiesti, nu-i bai. Insa, chiar daca pleci putin mai turat, incearca sa fie cit se poate de scurt timpul necesar cuplarii.
LooLee
QUOTE (Zetics @ Aug 19 2009, 07:55 PM) *
Azi am urmarit cu atentie cum plec eu de pe loc. Si foarte rar reusesc sa plec sub 1500 de ture angry.gif (am benzina). Pedala e foarte sensibila si urca imediat spre 2000, sau daca reusesc sa nu urc, de fapt apas prea putin si da in nas.

Sa stii ca aceiasi chestie e la 1200 de ture pentru diesel. Mi se pare extrem de lenta plecarea. La vale se aplica mai usor.
La 1500 de ture diesel e numai bine. E ceva rau in asta?
Si inca o chestie. Cand pleci un pic mai turat...am ridicat un pic pedala de ambreiaj (cam 30% din cursa) dupa care iar la podea si treapta 2. E de bine? confused.gif
kroko
Daca nu-l cuplezi si doar il patinezi, nu prea e de bine.
andrei5130
QUOTE (LooLee @ Aug 20 2009, 02:36 PM) *
QUOTE (Zetics @ Aug 19 2009, 07:55 PM) *
Azi am urmarit cu atentie cum plec eu de pe loc. Si foarte rar reusesc sa plec sub 1500 de ture angry.gif (am benzina). Pedala e foarte sensibila si urca imediat spre 2000, sau daca reusesc sa nu urc, de fapt apas prea putin si da in nas.

Sa stii ca aceiasi chestie e la 1200 de ture pentru diesel. Mi se pare extrem de lenta plecarea. La vale se aplica mai usor.
La 1500 de ture diesel e numai bine. E ceva rau in asta?
Si inca o chestie. Cand pleci un pic mai turat...am ridicat un pic pedala de ambreiaj (cam 30% din cursa) dupa care iar la podea si treapta 2. E de bine? confused.gif

le icput imi era greu sa plec cu masina sub 1500 acum abea daca depasesc 1000 si cand ajung la 1000 ambreiajul este cuplat si piciorul langa, cu treapta 1 e indicat sa mergi pana pe la 2500 -2700 daca imi aduc aminte bine, restul am inceput sa le schimb pe la 2200, de miulte ori nu depasesc treapta 3 in Bucuresti, nu mai stau cu ambreiajul calcat in aglomeratie, cel mai bine aici inveti pecarea de pe loc pana in 1200 ai sa vezi ca ai sa ajungi sa pleci fara acceleratie...
JohnSA
QUOTE (iulian_1976 @ Aug 13 2009, 02:08 AM) *
Poate Andrei este un caz izolat unsure.gif


Uite ca Andrei nu e un caz izolat, ca si pe mine m-a lovit problema asta.
Zici ca sunt pe automata : in viteza a 3-sa sau a 4-a , daca apas brusc acceleratia, turatia creste rapid apoi scade si se simte cuplul pe roti. Adica a inceput sa patineze. La 13k .
Nu am tractat, nu a mirosit, cea mai mare greutate carata au fost 3 saci de adeziv, iar nevasta sa conduca - Doamne fereste ( saru'mana Dna lui Andrei ).
Cred ca pur si simplu avem o mica problema de fabricatie, ca din cele 4 masini alte marci nici una nu a dat vreodata semene de asa ceva, desi se apropie fiecare de 95k. N ici macar o Dacia Break pe care am muncit-o rau (am tractat o camioneta MB de 5 tone de la Slobozia la Eforie pe Giurgeni-Vadul Oii, de ex.) nu a patit o asa rusine .
Oricum sper sa-mi fac timp sa fac o constatare cu cei de la SMT, sa vedem ce parere tehnica/service au.
GLC120
Din pacate iti pot spune parerea SMT anticipat.

"Ambreiajul este uzat, probabil ati exagerat cu offroad-ul si liniutele. Oricum nu face obiectul garantiei, dar veste buna, avem KIT-ul in stoc, il schimbam pe loc in 5 ore, pret moderat 2600 RON cu montaj si TVA. Va oferim si un blushtutz care e acum la promotie, 1350 RON. Montajul gratuit."

Cei care va uitati pe alte forumuri europene, ati mai auzit de probleme cu ambreiajul la asa varste fragede, la Diesel ??? verymad.gif
bogcot76
QUOTE (GLC120 @ Aug 30 2009, 07:46 PM) *
Din pacate iti pot spune parerea SMT anticipat.

"Ambreiajul este uzat, probabil ati exagerat cu offroad-ul si liniutele. Oricum nu face obiectul garantiei, dar veste buna, avem KIT-ul in stoc, il schimbam pe loc in 5 ore, pret moderat 2600 RON cu montaj si TVA. Va oferim si un blushtutz care e acum la promotie, 1350 RON. Montajul gratuit."

Cei care va uitati pe alte forumuri europene, ati mai auzit de probleme cu ambreiajul la asa varste fragede, la Diesel ??? verymad.gif



Corect !!! Chiar vroiam si eu sa subliniez faptul ca nu am vazut pe nicaieri problema asta pentru ca si eu am OBD si deja aveam inima cat un purice. SI m-am uitat de am inebunit pe forumurile de afara...........nimic. Cred ca revenim la subiectul cu utilizarea defectuoasa.....................Sau poate sunt masini facute special pentru Europa de Est wink.gif

Poate ma loveste si pe mine blestemul ca tocmai am depasit 15000km si atunci sa vezi ce chef de glumitze o sa mai am 36182451.gif
JohnSA
Ma lasati cu utiizarea defectuoasa ?
Atat imi trebuie sa prinda ideea nevasta-mea sa te tii mistouri cu femeile astea care strica ambreiajul cand circula prin oras ! E deja problema de familie si onoare.

Oricate liniute ai incerca sa faci , 13k km sunt de ras. Doar daca ne-au dat niste foite cu care sa ajungem acasa unde sa ne montam un ambreiaj serios. Deocamdata o sa-mi fac timp sa ma documentez despre kituri provenite pe alta filiera decat smt pentru ca un raspuns de genul "e vina Dvs domnule cumparator" va atrage singura reactie normala : caut un specialist mai bun si un furnizor de componente performant.
Dar un mecanic priceput care sa explice despre reglajele cursei si implicatiile acestora este pe aici ?

Si inca o intrebare pt Andrei : ai schimbat deja kit-ul si mai ai vechiul kit, sa ne spui si nou ce cod are si daca e produs de ZF(Sachs) ?

Bafta la toti.
kroko
QUOTE (JohnSA @ Aug 30 2009, 08:35 PM) *
......
Dar un mecanic priceput care sa explice despre reglajele cursei si implicatiile acestora este pe aici ?
......

Nu ma consider mecanic priceput, dar la ambreiajele hidraulice nu exista reglaje.

Merita citit
bogcot76
QUOTE (JohnSA @ Aug 30 2009, 11:35 PM) *
Ma lasati cu utiizarea defectuoasa ?

Oricate liniute ai incerca sa faci , 13k km sunt de ras.


Mda e cam de porc situatia lasand gluma la o parte. Incearca cu un tel si la Brasov ca ultima data mi se laudau cei de acolo ca au piesele chiar mai ieftine ca in Germania. Sunt chiar curios la ei cate e un kit de ambreiaj fata de SMT.

Oricum, cand le schimbati poate lamuriti si misterul asta - de ce se duc naibi asa de repede??
GLC120
Cred ca motorul a iesit mai puternic decat era proiectul initial. rolleyes.gif
andrei5130
Nu am schimbat inca kit-ul, il astept cu drag sa vina, daca vreti coduri de piese Pentru Subaru pot sa va ajut,
bogcot76
QUOTE (andrei5130 @ Aug 31 2009, 12:33 PM) *
Nu am schimbat inca kit-ul, il astept cu drag sa vina, daca vreti coduri de piese Pentru Subaru pot sa va ajut,



Ideea e urmatoarea - kitul nou de ambreiaj e aceeasi marca cu cel vechi? Pentru ca daca asa e atunci ce facem la fiecare 15.000 schimbam? Exista si alte variante?
andrei5130
QUOTE (bogcot76 @ Aug 31 2009, 12:51 PM) *
QUOTE (andrei5130 @ Aug 31 2009, 12:33 PM) *
Nu am schimbat inca kit-ul, il astept cu drag sa vina, daca vreti coduri de piese Pentru Subaru pot sa va ajut,



Ideea e urmatoarea - kitul nou de ambreiaj e aceeasi marca cu cel vechi? Pentru ca daca asa e atunci ce facem la fiecare 15.000 schimbam? Exista si alte variante?

Masina este inca noua pe piata si nu a aparut nimic after-market, eu tind sa cred in continuare ca este o chestie de exploatare, din ce m-am interesat nu ezista alternativa inca...


ambreiajul meu a cerat nervos inca 300 rpm in favoarea patinajului artistic, si acum a inceput sa scape pe la 1700,
pista
Andrei, cand vine kitul nou de ambreiaj ? Mai ajungi la Euroring ? rolleyes.gif
andrei5130
QUOTE (pista @ Aug 31 2009, 01:26 PM) *
Andrei, cand vine kitul nou de ambreiaj ? Mai ajungi la Euroring ? rolleyes.gif

ambreiajul ar trebui sa ajunga saptamana viitoare si sa il si schimb, la BV, pe 12 septembrie incepe oficial concediul sotiei asa ca pana atunci trebuie sa fie torul pus la punct cu masina, in proportie de 80% ajung, pe 17 sau 18 sotia mea are un examen ,dupa care dunga la Euroring sper sa nu i-se schimbe programul de examene intretimp, ca imi va fi mai dificil, ar insemna sa pierd sesiunea de circuit si sa prind numai sesiunea de bere care vine dupa (sper sa nu fie cazu)...
GLC120
QUOTE (gss @ Sep 4 2009, 01:47 PM) *
Salut

Am un Subaru Outback DIESEL asta dupa un benzinar de Forester acesta ajungand deja la 200.000km.
SURPRIZA MAXIMA DE FIABILITATE!!!!!!!!!
Dupa 18.000Km incepe sa miroase a ferodou. La service mi se spune ca totu-i OK.
Dupa un drum de 2000Km in Grecia, raman in pana de ambreaj in Bulgaria.
Reprezentanta din Bucuresti SUBARU MOTORS imi spune senin ca asta este si ca trebuie schimbat
tot kitul de ambreaj si volanta pentru ca este foarte uzata. Cred ca va dati seama care ar fi pretul
reparatiei. Se mai spune ca nu face obiectul garantiei.

Stimati posesori de SUBARU OUTBACK DIESEL. Dupa spusele celor de la Subaru daca n-ai noroc n-ai.
Va trebui dupa cum spun ei sa consideri ca la 20000 Km mai schimbi cate un kit de ambreaj si o volanta
pentru ca sunt consumabile. Ciudat ii ca inca nu am schimba nici placutele de frana dar voi schimba cele de mai sus.

In cariera mea de automobilist am condus multe masini dar nu am avut ocazia sa vad masini la care la 20000km sa schimbi piesele enumerate.

Am avut intr-adevar un Trabant la care la 10000 schimbam vibrakenul. Trebuia sa cam umblu cu el in plasa.
Se pare ca nu am ajuns foarte departe. Acuma trebuie sa umblu cu volanta in portagaj.
Traiasca tehnologia SUBARU.

Partea cea mai trista este ca cei de la Subaru nu recunosc ca ar putea fi o problema de
fabricatie.

Daca mai sunt si alti cu aceasta problema va rog sa-mi spuneti.



QUOTE (GLC120 @ Sep 4 2009, 01:59 PM) *
gss ai citit ce a scris Andrei pe un topic dedicat ? Deja mi se pare foarte grav ce se intampla.

Nu am nici un fel de problema la 6600 km dar cred ca am putea face ceva in mod organizat.

Pentru problemele de ambreiaj a vorbit cineva si la Brasov ?


Cred ca e bine sa apara si aici posturile de mai sus.


bogcot76
De ambreiajul de la Forester Diesel s-a plans cineva?
LooLee
Inca nu. Pana acum la 20.000km e totul ok. Pedala e la fel de zvelta precum in ziua in care ne-am intalnit.
Dar as ruga pe cineva priceput sa descrie aceasta senzatie de patinaj rezimtita la nivelul pedalei si nu numai intr-o maniera mai artistica.
Totodata ce-ar trebui sa-i faci pedalei/masinii pentru a obtine astfel de senzatii?
Nu-i bascalie. La nicio masina condusa nu-mi amintesc sa se fi intamplat asta. Banuiesc ca e ceva ce se resimte.
raducuGR
no chiar ca m-ati speriat serios...is in Romania si urmeaza sa plec inapoi in Grecia miine...si mie mi s-a parut pe drum ca nu trage masina asa de bine ...dar eram multe persoane si bagaje...in orice caz am avut un forester 2.0 XT cumparat in 2002 decembrie si pina l-am vindut anul trecut nu am schimbat absolut nimic in afara de placute de frana...am in schimb un ford tranzit cumparat nou la care am schimbat disc ambreiaj la 20000 si iar acum vo' luna la 38000...groaznic.Mie mi se pare ca nu are motorul putere nu ca are prea multa...si pina sa prinda turatiile necesare il cam tii din ambreiaj...la forester diesel s-a schimbat cutia de viteze s-ar putea sa aiba si alt ambreiaj...
kroko
QUOTE (raducuGR @ Sep 4 2009, 06:07 PM) *
...si pina sa prinda turatiile necesare il cam tii din ambreiaj...

Daca-l "tii" din ambreiaj, e cam normal sa pice repede.
hdi
Sa facem deci un recensamant al problemelor de ambreiaj:
1-Andrei - declara generos ca el e de vina (OBD-25000km)
2-JohnSA- asteptam confirmare din partea SMT (OBD-13000km)
3-gss-asteptam sa mai revina cu detalii (OBD-20000km)

Pe RaducuGR nu-l punem deocamdata la socoteala.
Pe de alta parte, sunt OBD-uri sau Legy diesel cu mai multi km care nu acuza problema asta. Hai sa facem o lista a lor, cu rugamintea catre fiecare sa-si inscrie kilometrajul. Vom putea astfel sa facem o statistica din care sa intelegem mai bine cat de raspandit e fenomenul. Fara asta e greu sa-ti faci o idee de ansamblu.
Incep cu mine:

1-hdi-OBD-10500km
bogcot76
1-hdi-OBD-10500km
2-bogcot-OBD-16000km
bogdaro
1-hdi-OBD-10500km
2-bogcot-OBD-16000km
3-bogdaro-LegyD-17500km
hdi
Fara probleme (deocamdata) cu ambreiajul:

1-vlademir-OBD-40000km
2-bogcot-OBD-16000km
3-bogdaro-LegyD-17500km
4-hdi-OBD-10500km
5-GLC120-OBD-6500km
iulian_1976
Ar fi foarte nimerit daca s ar preciza in procente la fiecare posesor cat % este in mediu urban,cat % in extraurban,eventual in off road.In timp o sa se ajunga la o concluzie,pana in prezent sunt doar banuieli nimic concret.

...totusi nimeni nu a schimbat kitul de ambreiaj rolleyes.gif
G e o r g e
la legy ul meu a tinut 50 000km. ar mai fi tinut vreo 10 000 daca as fi mers FOARTE frumos cu el. dar noh smile.gif

astept pretendentul la record thumbsup.gif
GLC120
Singura masina la care am schimbat ambreiajul este cea mica de oras, condusa mult de sotie. Nu era uzat discul, din cauza soarelui. Nu mai debreia. Banuiesc ca de la stilul de condus cu piciorul pe ambreiaj tot timpul.
Am facut peste 100,000 cu mai multe masini.

Voi fi foarte dezamagit daca la Outback va face probleme in urmatorii 10 ani adica vreo 150000 km. Vorbesc serios.

Acum am 7000 km, 90% extraurban, macadam neglijabil maxim 50 km, niste teste netinute din ambreiaj. Merge bine cu I-a !

Totusi sunt cam multe probleme, s-ar putea sa fie mai sensibil la stilul de condus, poate prost dimensionat pentru Diesel?
Stie cineva daca e identic la Impreza si Forester cu 6 viteze ?

A discutat cineva la Brasov? Chiar nu poate fi obiectul garantiei ?
iulian_1976
Daca mergi preponderent extraurban ar trebui sa fie ambreiajul cel mai putin uzat,asta in teorie cel putin.

Am o intrebare simpla: volanta la OBD este simpla sau dubla?

Intreb pentru la la motorizarile diesel de la marcile ce incep cu A,V diesel rolleyes.gif au dat kix aproape toate kiturile de ambreiaj cele cu volanta dubla.
Un coleg de pe alt forum a facut un test drive cu un Subaru Impreza Boxer Diesel reproduc parerea lui dar si o chestie legat de ambreiaj:
,,....A si ce mi-a mai placut la subaru la varianta sport diesel, cea cu spoilerul fata, cu praguri cu eleron, este ca are volant cu masa simpla, fapt pentru care, din ceea ce am mai citit eu, sunt mult mai trainice decat cele dublumasice, cum sunt mai pe toate VAG-urile. Alta chestie misto la acest motor este ca in viteza a 6-a la 3000 rpm, masina are 170 km/h fix, lucru care greu mai intalnesti, cum ar fi: VW golf 4( motor 1.9 tdi ASZ), sau Audi A8 motor 3.3 TDI, generatia veche.
Motorul BD, montat pe masina el nu are contragreutati de echilibrare cum au celelalte masini cu motor 4 cilindri in linie. Datorita acestui mototr, stabilitatea masiniii este crescuta si sa mai spun inca o data, nivelul zgomotului in habitaclu este foarte scazut. Masina are foarte multe atuuri, pentru cei ce le cauta.
Un singur lucru nu imi place la Subaru Impreza, si anume portbagajul sau este mult mai mic decat ori care alt hatchback din grupul VAG, dar il iert pentru ca ma gandesc, ca acest lucru se datoreaza sistemului de tractiune integrala....,,

Nu stiu cat marketing si cat adevar i s a servit celui ce a servit test driveul unsure.gif
Daca pe OBD are volanta dubla iar pe Impreza diesel simpla, ar fi destul de clar de ce pica la OBD kitul de ambreiaj . thumbsup.gif




bogcot76
QUOTE (iulian_1976 @ Sep 5 2009, 02:00 AM) *
Daca pe OBD are volanta dubla


Asta o fi raspunsul ? blink.gif :
http://www.atzonline.com/index.php;do=show...alloc=1/id=7740

Probabil ca avem amreiaj de Audi si Volskwagin baietzi 36182451.gif
Mircea104901
sa-ntelegem deci ca nemtii au dat-o-n bara si nu omuletii cu ochi oblici?

QUOTE (G e o r g e @ Sep 4 2009, 07:00 PM) *
la legy ul meu a tinut 50 000km. ar mai fi tinut vreo 10 000 daca as fi mers FOARTE frumos cu el. dar noh smile.gif

astept pretendentul la record thumbsup.gif



am 56kkm si nu da semne de oboseala desi am tractat ceva masini, inclusiv un papuc vreo 20km. cel mai greu a fost sa scot dintr-un sant un a4 care statea pe "burta". m-am tot intrebat cum a ajuns acolo. cert e ca s-a opintit un pic foresterul, dar l-am tarat pana a iesit smile.gif. a si am mai tras (am intins) un cablu de tensiune din ala de aprox 10-15cm diametru si lungime vreo 100-120m (am ajutat niste baieti sa schimbe un cablu defect, ca nu aveau cum sa-l duca. initial nu au crezut ca va merge cand au auzit ca am motor de doar 2l. ei trageau de obicei cu un 4x4 ford de 4,5l benzina care atunci era defect)
G e o r g e
felicitari !

OB si legy au dual mass smile.gif pam pam ... 4500 ron volanta doar wink.gif
LooLee
Revin cu o intrebare mai veche la care n-am primit raspuns nici aici, nici la BV, nici in alta parte.
Mers pe ploaie torentiala in treapta IV (cca. 60-70 km/h) masina pierde putere si trepideaza de parca as avea senile. Dupa cca 5-10 min de mers isi revine din senin. 2 astfel de situatii, ambele pe ploaie.
Intra ambreiajul in aceasta ecuatie?
Dan52141
Cum naiba ambreiajul si volanta sa fie consumabile ... blink.gif eu cel putin nu am mai auzit asa ceva ... o fi o chestie doar in romania ?
kroko
QUOTE (Dan52141 @ Sep 5 2009, 11:56 AM) *
Cum naiba ambreiajul si volanta sa fie consumabile ... blink.gif eu cel putin nu am mai auzit asa ceva ... o fi o chestie doar in romania ?

Corect, e numai in Ro. Afara ambreiajele si frinele nu se schimba niciodata 36182451.gif
Dan52141
QUOTE (kroko @ Sep 5 2009, 03:03 PM) *
QUOTE (Dan52141 @ Sep 5 2009, 11:56 AM) *
Cum naiba ambreiajul si volanta sa fie consumabile ... blink.gif eu cel putin nu am mai auzit asa ceva ... o fi o chestie doar in romania ?

Corect, e numai in Ro. Afara ambreiajele si frinele nu se schimba niciodata 36182451.gif

kroko ... chiar esti tendentios .. dar stiu de ce si te inteleg ... smile.gif ma refer la faptul ca nu sunt schimbate in perioada de garantie fiind considerate probabil ca placutele de frana smile.gif, la modul asta poti sa generalizezi pentru orice componenta a motorului ... oricum mi se pare revoltator si impotriva oricarui bun simt sa nu schimbi pe garantie un ambreiaj care pica dupa 20.000 km.
kroko
Dane, scuza-ma dar nu m-am putut abtine... rolleyes.gif Ideea e ca nu incearca nici unul dintre cei revoltati ( ca nu li se schimba ambreiajele cazute in garantie) sa caute, asa in 2 minute pe net, niste conditii de acordare a garantiei la diversi producatori de ambreiaje. E extrem de simplu sa dai un "search" si ar lamuri pe multi cum sta treaba cu ambreiajele astea. Cind am explicat ca ambreiajul este o piesa de uzura si poate fi belit in 10 min. daca lucrezi prost cu el, am fost acuzat ca lucrez nu stiu unde unsure.gif
Majoritatea celor patiti, in loc sa caute sa inteleaga DE CE pica ambreiajele la integrale uneori mai repede decit la o masina normala, sar cu gura ( ca deh, e mai simplu... ) si pozeaza in victime.
Si eu am F..UT un ambreiaj, pe care l-am schimbat acum citeva saptamini. Asta e, in final am invatat ce sa nu fac cu integrala pe pielea mea. Chiar daca teoretic stiam foarte bine ca sa nu fac, tot am gresit.

l.e.
Nu stiu la ce te referi cind zici ca ma intelegi... blink.gif
hdi
QUOTE (iulian_1976 @ Sep 5 2009, 02:00 AM) *
Daca pe OBD are volanta dubla iar pe Impreza diesel simpla, ar fi destul de clar de ce pica la OBD kitul de ambreiaj . thumbsup.gif

La drive test cu Impreza BD n-am simtit nicio diferenta fata de OBD la plecarile de pe loc. Absolut niciuna. Parca as fi fost in masina mea. Cupla identic, in acelasi punct, etc. Asta cu titlu de observatie insa probabil as fi simtit macar o mica diferenta daca ar fi fost vorba de un ansamblu diferit.

QUOTE (G e o r g e @ Sep 5 2009, 01:16 PM) *
felicitari !
OB si legy au dual mass smile.gif pam pam ... 4500 ron volanta doar wink.gif

Multumim. Te bucuri sau doar mi se pare?
G e o r g e
m-a durut de vreo 2000 eur o schimbare de ambreiaj atunci. tocmai am schimbat la STI , tot orginal si a fost vreo 500 smile.gif o diferenta considerabila as zice eu.
nu ma bucur ... ca e chiar trist . dual mass sucks !

PS: la diesel chiar nu stiu de care e :-/ la benzinare e dual mass.
iulian_1976
QUOTE (hdi @ Sep 5 2009, 02:47 PM) *
La drive test cu Impreza BD n-am simtit nicio diferenta fata de OBD la plecarile de pe loc. Absolut niciuna. Parca as fi fost in masina mea. Cupla identic, in acelasi punct, etc. Asta cu titlu de observatie insa probabil as fi simtit macar o mica diferenta daca ar fi fost vorba de un ansamblu diferit.


Aici nu este chestie de simtit este problema de proiectare,cand sunt in stare de functionare amandoua functioneaza identic rolleyes.gif
Probabil Subaru o fi vrut sa profite de expierenta germanilor insa asta pare mai mult a pion otravit ptr ca sunt volante
si kituri facute de Sachs pe anumite motorizari Audi ce duc fara sa exagerez peste 200 de mii de km. rolleyes.gif

Istorioara volantelor duble la Audi este din 1995 : odata cu primele Audi A4 s a introdus volanta dubla atat pe benzina cat si pe diesel.Marile probleme cu volanta dubla nu s au rezolvat nici pana in prezent ,in momentul de fata volantele de pe A4B8 de la 2.0 tdi pica intre 30 si 80 de mii,functie de utilizare.Sentimentele de revolta,de angajat avocati,Opc sunt si pe alte forumuri care incep cu A,V . whistling.gif

Oricum din toata ecuatia asta Sachs si serviceurile se imbogatesc indiferent de marca.
hdi
Si totusi la ceva sunt si ele bune, nu? De ce se insista pe ideea asta? Ce s-ar buli mai usor in cazul unei volante simple?
kroko
DUAL MASS FLYWHEELS

Taking this concept a step further, some vehicles use a second set of springs in a two-piece "dual mass" flywheel for essentially the same purpose. A dual mass flywheel has a series of springs mounted sideways between the primary and secondary flywheels. This provides extra vibration dampening and eliminates excessive transmission gear rattle for smoother clutch engagement and operation.

Dual mass flywheels were first used in 1987 on Chevrolet, Ford and GMC diesel-powered light trucks, and are found today on a number of trucks and even some European sports and luxury cars.

Dual mass flywheels can be expensive to replace. Because of this, some aftermarket suppliers have come out with conventional one-piece solid flywheels that can be installed in place of an original equipment dual mass flywheel. A solid flywheel can save you some money, but the trade-off may be increased drivetrain harshness and vibration.

Some OEMs caution against replacing a dual mass flywheel with a solid flywheel because it may contribute to premature transmission failure (due to increased shock loading of the gears).

SURSA
G e o r g e
pe scurt : cica nu ai vibratii la pornirea de pe loc.
hdi
Multumesc. arigato.gif
M A R I A N
Tocmai m-am intors de la greci si masina a mers foarte bine, incarcata aproape de limita.
M-am bagat doar o data in off-road (drumul spre Giola in insula Thassos), drum foarte greu, urcare discontinua cu ambreiajul la jumatate. Bineinteles, a mirosit ambreiajul ca naiba, chiar si dupa ~2 ore de stat la Giola inca era miros in masina. Insa nu au fost probleme pe drumul de intors in tara, desi i-am dat destul de tare pe autostrada Egnatia Odos.

Referitor la problemele semnalate cu ambreiajul, nu stiu ce sa zic, eu merg 99% in afara orasului si cu motorul turat de obicei pe la 3500-4500 rpm. Sunt genul care apas rar pedala de ambreiaj pentru ca am picioarele destul de lungi si resimt un discomfort clar cand trebuie sa actionez ambreiajul. De aceea prefer sa odihnesc piciorul stang pe plasticul acela special. Pana la iesirea in off-road din Thassos, am resimtit miros de ambreiaj doar la urcarile pe borduri inalte. In rest, nimic.
Pe de alta parte, cam o data sau de 2 ori pe saptamana ies pe macadam unde patinez destul de des si intra VDCS-ul sau cum naiba se numeste.
Masina are 35000 km.
iulian_1976
QUOTE (hdi @ Sep 5 2009, 07:01 PM) *
Si totusi la ceva sunt si ele bune, nu?
De ce se insista pe ideea asta?
Ce s-ar buli mai usor in cazul unei volante simple?


Si totusi la ceva sunt si ele bune, nu?
In principiu volanta dubla preia mai bine vibratiile din cutie ,motor asta chiar daca motorul ,cutia au in plus niste tampoane.

Ce s-ar buli mai usor in cazul unei volante simple?
Daca ar avea volanta simpla la un motor mai puternic si in special diesel ar putea pica cutia de viteze.
Sunt motoare diesel gen Audi 80 cu volanta simpla insa au 70,80 de cp.

De ce se insista pe ideea asta?
O parere proprie.
Este simplu din punct de vedere al producatorului auto si Sachs ,volanta perfecta si kitul perfect este cea care pica imediat la primul km dupa ce masina a iesit din garantie.
Nu este moral dar este economic si ...un pic cinic.
Vrei sa faci un volant dublu sa tina peste 200 de mii de km se poate,vrei sa l faci de 80 de mii de km se poate si asta.
Asta tine de intelegerea dintre Sachs si Subaru. whistling.gif
De multe ori cand se cheama masinile in garantie la update de soft,sunt semnale ca ceea ce au calculat ei in teste nu prea bate cu realitatea.Mai ajusteaza pe ici pe colo sa ajunga cu volanta si kitul la nr. de km tintiti de ei , cel putin asa au facut la A4B8.

Subaru daca ar fi corecti le ar schimba pe garantie si le ar reproiecta , insa nu suna prea in trend cu mersul economiei mondiale.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.