Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Auris - partea I
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
_Constantin_
QUOTE(bebelacus92825 @ Nov 22 2007, 04:47 AM) *
io m-am dat cu aurisu de 1.6 dual vvti si cum mai era si mi s-a parut cam lenevoasa. imi inchipui ca 1.4 e incet rau si s-ar putea ca nici consumul sa nu te avantajeze. nu stiu exact care e diferenta de pret dar nu merita efortul totusi pt 1.6?
iar cu motorul de 1.6, nu stiu cum, dar m-am dat si cu avensis de 1.6 si desi are putere mai mica dadea impresia ca se misca destul de vinos. apropos, un avensis de 1.6 cam cit ar fi?


Daca te tii de capul lor cu o reducere ... scoti un 1.6 Luna LCA sub 18.000 euro si sa avem pardon ... cum ziceai si tu ... ai impresia ca se misca mai bine. Nu stiu de ce dar asta e senzatia.
Hoinar
QUOTE(_Constantin_ @ Nov 22 2007, 11:57 AM) *
Daca te tii de capul lor cu o reducere ... scoti un 1.6 Luna LCA sub 18.000 euro si sa avem pardon ... cum ziceai si tu ... ai impresia ca se misca mai bine. Nu stiu de ce dar asta e senzatia.


Fratilor, eu am o nelamurire...in datele tehnice gasite despre Avensis 1.6, scrie ca viteza maxima e de 195 km/h. La Auris 1.6 vmax = 190.

Eu totusi nu inteleg cum o masina cu greutate mai mare (Curb weight: 1265-1325 kg la Ave, fata de 1230-1305 kg la Auris), motor cu mai putini CP (110 la Ave, 124 la Auris), cu un cuplu ceva mai mic (f mica diferenta, 150 Nm la Ave, 157 la Auris) poate fi mai rapida decat o masina cu toti acesti parametri mai buni. Eu chiar nu inteleg, motorul asta nou de 1.6, cu mai multi cp si mai mult cuplu, e mai slab decat cel din generatia anterioara? Sau Aurisul ca ansamblu nu stie sa puna in valoare acest motor?

Datele despre greutate le-am luat de pe global auto index.

Ce mai intra in calcul? Cutia de viteze, pneurile...coef de aerodinamica...
Lamuriti-ma si pe mine ca m-au bulversat de tot datele tehnice.
Multam smile.gif.
DAN
QUOTE(Hoinar @ Nov 22 2007, 01:00 PM) *
QUOTE(_Constantin_ @ Nov 22 2007, 11:57 AM) *
Daca te tii de capul lor cu o reducere ... scoti un 1.6 Luna LCA sub 18.000 euro si sa avem pardon ... cum ziceai si tu ... ai impresia ca se misca mai bine. Nu stiu de ce dar asta e senzatia.


Fratilor, eu am o nelamurire...in datele tehnice gasite despre Avensis 1.6, scrie ca viteza maxima e de 195 km/h. La Auris 1.6 vmax = 190.

Eu totusi nu inteleg cum o masina cu greutate mai mare (Curb weight: 1265-1325 kg la Ave, fata de 1230-1305 kg la Auris), motor cu mai putini CP (110 la Ave, 124 la Auris), cu un cuplu ceva mai mic (f mica diferenta, 150 Nm la Ave, 157 la Auris) poate fi mai rapida decat o masina cu toti acesti parametri mai buni. Eu chiar nu inteleg, motorul asta nou de 1.6, cu mai multi cp si mai mult cuplu, e mai slab decat cel din generatia anterioara? Sau Aurisul ca ansamblu nu stie sa puna in valoare acest motor?

Datele despre greutate le-am luat de pe global auto index.

Ce mai intra in calcul? Cutia de viteze, pneurile...coef de aerodinamica...
Lamuriti-ma si pe mine ca m-au bulversat de tot datele tehnice.
Multam smile.gif.


Etajarea cutiei de viteze...
Dar acea viteza afisata in oferte nu reprezinta vit max.Ea este viteza maxima constructiva, adica viteza pana la care producatorul isi asuma responsabilitatea ca masina va functiona ok...
Cum a venit la noi la service un tip cu un avensis 2.2 si era nemultumit ca la 210-220 km ii vajaia oglinzile..;;)
Hoinar
QUOTE(DAN @ Nov 22 2007, 01:11 PM) *
Cum a venit la noi la service un tip cu un avensis 2.2 si era nemultumit ca la 210-220 km ii vajaia oglinzile..;;)


Una dintre persoanele care s-au plans la voi de vajaitul oglinzilor la viteza mare este un coleg de servici biggrin.gif.

Deci zici tu ca Aurisul de 1.6 e posibil sa prinda mai mult de 190? ma refer la viteza reala, ca la vitezometru stiu ca este o eroare in general..
DAN
QUOTE(Hoinar @ Nov 22 2007, 01:15 PM) *
QUOTE(DAN @ Nov 22 2007, 01:11 PM) *
Cum a venit la noi la service un tip cu un avensis 2.2 si era nemultumit ca la 210-220 km ii vajaia oglinzile..;;)


Una dintre persoanele care s-au plans la voi de vajaitul oglinzilor la viteza mare este un coleg de servici biggrin.gif.

Deci zici tu ca Aurisul de 1.6 e posibil sa prinda mai mult de 190? ma refer la viteza reala, ca la vitezometru stiu ca este o eroare in general..


Cu siguranta da....
Dan52141
QUOTE(Hoinar @ Nov 22 2007, 01:00 PM) *
QUOTE(_Constantin_ @ Nov 22 2007, 11:57 AM) *
Daca te tii de capul lor cu o reducere ... scoti un 1.6 Luna LCA sub 18.000 euro si sa avem pardon ... cum ziceai si tu ... ai impresia ca se misca mai bine. Nu stiu de ce dar asta e senzatia.


Fratilor, eu am o nelamurire...in datele tehnice gasite despre Avensis 1.6, scrie ca viteza maxima e de 195 km/h. La Auris 1.6 vmax = 190.

Eu totusi nu inteleg cum o masina cu greutate mai mare (Curb weight: 1265-1325 kg la Ave, fata de 1230-1305 kg la Auris), motor cu mai putini CP (110 la Ave, 124 la Auris), cu un cuplu ceva mai mic (f mica diferenta, 150 Nm la Ave, 157 la Auris) poate fi mai rapida decat o masina cu toti acesti parametri mai buni. Eu chiar nu inteleg, motorul asta nou de 1.6, cu mai multi cp si mai mult cuplu, e mai slab decat cel din generatia anterioara? Sau Aurisul ca ansamblu nu stie sa puna in valoare acest motor?

Datele despre greutate le-am luat de pe global auto index.

Ce mai intra in calcul? Cutia de viteze, pneurile...coef de aerodinamica...
Lamuriti-ma si pe mine ca m-au bulversat de tot datele tehnice.
Multam smile.gif.


Cred ca mare parte din cutia de viteze, altfel nu se explica. Si eu am facut de cel putin 3 ori test drive cu noul motor 1.6 si pot spune categoric ca este mai slab decat vechiul 1.6, cand spun mai slab ma refer la acel zvac care te baga in scaun, noul model este mai linistit, are o acceleratie mai lina, probabil ca recupereaza diferenta de sprint pe parcurs ca daca ne luam dupa datele oficiale pentru sprint 0-100km/h ele sunt f apropiate dar repet senzatia de "mai sprinten" se simte clar la vechiul model.
Hoinar
Cutia la Auris e diferita de cea de pe Corolla anterioara?
Sau e aceeasi cutie dar cu setari diferite?
tibi_2007@masini.ro
Fratilor am "facut-o".Am semnat contractul pt.un Auris 1.4VVT-i.niv. echipare TERRA culoare metalizata- argintiu band.gif
Drive testul l-am facut pe o Corlla 1.4VVT-i(nu au gasit Auris) si mi-au spus ca au aceeasi platforma/greutate deci e cam la fel.
Am mai condus si Aurisul 1.6VVT-i si dif.(cel putin pana la 100/h) la acceleratie mi s-au parut mici, la viteze mai mari cred ca isi arata muschii motorul 1.6 VVT-i,deci pt.mine care circul
mai mult in oras si fac cam 10k/an e ok motorul de 1.4
Si acum rabdare si tutun biggrin.gif
Va multumesc la toti.Cu respect arigato.gif
Hoinar
Bravo tie. Felicitari si sa ai parte de o livrare cat mai rapida si fara probleme.

De-acum...rabdare si tutun smile.gif.
Hoinaritza
Sunt foarte suparata pe drumurile iesene. Primarul drag.gif in loc sa asfalteze strazile cum e normal, s-a apucat de pus borduri in oras.
Poate unii va mai amintiti ca spuneam de un greiere in masina... Aseara l-am localizat. E undeva in fatza dreapta si banui ca ar fi bordul. Din posesorii de Auris sau torole hach, a mai patit cineva trebusoara asta? Cum trebuie sa procedez? Trebuie sa imi fac programare la service sau ma duc direct la ei?
vio
CITAT(Hoinaritza @ Nov 26 2007, 10:33 AM) *
Sunt foarte suparata pe drumurile iesene. Primarul drag.gif in loc sa asfalteze strazile cum e normal, s-a apucat de pus borduri in oras.
Poate unii va mai amintiti ca spuneam de un greiere in masina... Aseara l-am localizat. E undeva in fatza dreapta si banui ca ar fi bordul. Din posesorii de Auris sau torole hach, a mai patit cineva trebusoara asta? Cum trebuie sa procedez? Trebuie sa imi fac programare la service sau ma duc direct la ei?



o sa apara o sa dispara ... la mine asa e ... io am 3 greieroi si un cosash in spate la plateicele de la luneta dar imi e lene sa le fac ... cum crezi , dar pun pariu ca o sa reapara ori in alt loc ori acolo ...


Apropo de borduri ... asa se incepe cu bordura smile.gif)) noi aici in Buc tot vedem de vreo 3 ani borduriada smile.gif)
vio
CITAT(Hoinaritza @ Nov 26 2007, 10:33 AM) *
Sunt foarte suparata pe drumurile iesene. Primarul drag.gif in loc sa asfalteze strazile cum e normal, s-a apucat de pus borduri in oras.
Poate unii va mai amintiti ca spuneam de un greiere in masina... Aseara l-am localizat. E undeva in fatza dreapta si banui ca ar fi bordul. Din posesorii de Auris sau torole hach, a mai patit cineva trebusoara asta? Cum trebuie sa procedez? Trebuie sa imi fac programare la service sau ma duc direct la ei?



o sa apara o sa dispara ... la mine asa e ... io am 3 greieroi si un cosash in spate la plateicele de la luneta dar imi e lene sa le fac ... cum crezi , dar pun pariu ca o sa reapara ori in alt loc ori acolo ...


Apropo de borduri ... asa se incepe cu bordura smile.gif)) noi aici in Buc tot vedem de vreo 3 ani borduriada smile.gif)
Hoinar
Eu te cred Vio, da' stii care e faza enervanta? Ca scartaitul din bord apare doar pe drumurile proaste, si cum noi in Iasi n-avem decat vreo 2 strazi bune (nu ma refer doar la lipsa gropilor, ci si la denivelari, sine de tramvai, canale astupate prost...etc), bordul cam scartaie in 80% din timp...ceea ce e de-a dreptul enervant, ca se aude ca un soricel care chitaie de bucurie (e un sunet ascutit al naibii de enervant biggrin.gif).
pmhoria
Pai cel mai important lucru e sa gasesti cat mai exact locul in care greierele isi duce veacul....
Si apoi incearca cu ceva meterial tip cauciuc sau burete inchis la culoare si vezi daca poti sa-l anihilezi. Adica la punctele in care bordul face contact cu alte materiale plastice, sa infigi banda de cauciuc, buretele, etc...
In fine, eu asa am procedat la masina mea si nu au mai aparut. Oricum citisem pe undeva ca unii au pus o radiera intre parbriz si bord si nu mai face.
Solutiile astea romanesti is asa... cam nicicum, dar poate te ajuta.
Hoinaritza
A venit iarna si la Iasi! Dimineatza masinutza noastra era plina de zapada. sad.gif Ce ma nelinisteste cel mai multe e ca vineri trebuie sa plecam la munte, si bugetul nostru nu ne-a permis sa ne luam cauciucuri de iarna, iar eu de cand am facut scoala n-am mai condus pe zapada. pinch.gif Cum pot suplini lipsa cauciucurilor de iarna? Lanturile ajuta?
vio
Pai .....ajuta si alea da pe fatza cam atat , aderantza pe spate tot naspa este si daca e asa mocirla aia de zapada topita e jale ....
adrhc
Mda, Fiat, uh ...
Hoinar
QUOTE(adrhc @ Dec 8 2007, 08:49 PM) *
Mda, Fiat, uh ...


In afara de reclama de mai jos...nu cred ca e vreun Fiat in pagina asta smile.gif. rolleyes.gif
Hoinaritza
Am o curiozitate... de fapt doua...
1. Am observat acum 2 zile ca beculetul de la butonul aferent geamului din stanga clipocea. De atunci nu s-a mai repetat. Stie cineva care ar fi cauza?
2. Recircularea aseara de 4 ori a dat rateuri. Apasam butonul, se aprindea, ca si cand ar functiona... iar in 5 secunde se stigea. Era pornita deazburirea fatza-spate ac-ul pe dual... stanga 23 grade... dreapta 28.Cazurile de testare aplicate sa vedem daca se reproduce problema:
a) Schimbat temperatura... setata aceeasi temperatura... nu s-a mai oprit...
b ) Scoase dezaburirile... acelasi rezultat...
c) pus iar pe dual... nimic...nu se mai oprea...
Ceva idei?
vio
uaaaaaaaaaa .... mai explica o data ...



nu ti merge recilcularea sa intzeleg .. aiapast cumva butonu auto ?? sau e setat pe dezaburire fatza si jos ..??
Hoinaritza
Prima buba adevarata la masina sad.gif Va spuneam ca ledul de la butonul aferent geamului din stanga clipoceste... ei bine... s-a stricat functia one touch ...sau cum e denumita. La sofer trebuia sa se deschida geamul complet doar printr-o simpla apasare de buton, diferit fata de pasager, unde tre sa tii tot timpul apasat butonul pt a deschide geamul. Frustrant! sad.gif A avut cineva problema? cat a stat in service pt asta?
DAN
QUOTE(Hoinaritza @ Dec 19 2007, 12:21 PM) *
Prima buba adevarata la masina sad.gif Va spuneam ca ledul de la butonul aferent geamului din stanga clipoceste... ei bine... s-a stricat functia one touch ...sau cum e denumita. La sofer trebuia sa se deschida geamul complet doar printr-o simpla apasare de buton, diferit fata de pasager, unde tre sa tii tot timpul apasat butonul pt a deschide geamul. Frustrant! sad.gif A avut cineva problema? cat a stat in service pt asta?


Deschide geamul pana jos, apoi ridica-l si mai tine cateva secunde apasat acel buton chiar dupa ce se inchide geamul.Ar trebui sa isi revina..wink.gif
ZORRO
CITAT(DAN @ Dec 19 2007, 12:27 PM) *
CITAT(Hoinaritza @ Dec 19 2007, 12:21 PM) *
Prima buba adevarata la masina sad.gif Va spuneam ca ledul de la butonul aferent geamului din stanga clipoceste... ei bine... s-a stricat functia one touch ...sau cum e denumita. La sofer trebuia sa se deschida geamul complet doar printr-o simpla apasare de buton, diferit fata de pasager, unde tre sa tii tot timpul apasat butonul pt a deschide geamul. Frustrant! sad.gif A avut cineva problema? cat a stat in service pt asta?


Deschide geamul pana jos, apoi ridica-l si mai tine cateva secunde apasat acel buton chiar dupa ce se inchide geamul.Ar trebui sa isi revina..wink.gif


La mine la avensis asa s-a rezolvat !
vio
adica Hoinaritzo mai bine zis rememorezi functia butonului ... daca nu merge e de la cablaj biggrin.gif ...
Hoinaritza
Pfiu! smile.gif S-a rezolvat. Multumesc tare mult. Am facut cum ati zis voi si acum merge fara probleme. A incetat si clipoceala beculetului. Si totusi logica actiunii care e? Sau merge ca la windows?Dai restart si merge ca nou? smile.gif
norinache
Hello!

Intrucat scriu pentru prima oara pe acest forum, va spun ca am un Auris D-4D cu motor de 2.0, varianta de echipare Luna si care are in prezent 13.500 de km.

Se pare ca am avut cu Aurisul meu o problema pe care n-am mai intalnit-o la nimeni altcineva: intr-o dimineata rece din octombrie, a inceput sa pacane ceva sub masina. Cu cat era mai rece afara, pacanitul se accentua, iar la un moment dat nu mai puteam sa ne intelegem doi oameni in masina, vorbind normal.
Dupa o experienta trista cu service-ul Toyota din Pipera (au programat urcarea masinii pe o rampa peste vreo 2 saptamani!), am dus-o la un alt service (Augsburg) unde au descoperit ca de vina erau tampoanele de evacuare, care fixau teava de esapament. Acestea se slabisera, iar teava se lovea de caroserie, care devenea astfel o mare cutie de rezonanta.
Am comandat piesele necesare, care au venit dupa vreo 2 saptamani. Aurisul meu a fost primul intrat la ei in service, si primul care a necesitat piese de schimb, astfel incat modelul nu era in sistemul lor de comenzi, si au trebuit sa-si modifice softul! Dupa care, am facut programare in service, au inlocuit tampoanele, si s-a rezolvat.
Are cineva idee de ce s-au slabit aceste tampoane dupa doar 13.500 de km? Sunt singurul cu aceasta problema? Ar putea fi considerata aceasta problema ca facand parte din garantie? Mentionez ca acesti kilometri au fast facuti 60% - in afara orasului, iar 40% in Bucuresti, am mers pe drumuri astfaltate si am luat gropile in care cadem cu totii. Multumesc!
vio
dap , este o prb de garantie ... tu trebuia sa faci urmatoarea miscare te duceai la ausburg iti dadeau aia diagnoza si te duceai inapoi la Pipera si le dadeai cu ea in cap .... asa mai greu de rezolvat ceva desi ma mir cum cei de acolo daca au suit-o pe rampa si au pornit-o nu si au dat seama ....

poti sa le faci scandal la Toyota Romania la Customer Satisfaction sau ceva de ganu asta , daca ai ceva de la service toyota la mana atunci cand ai dus-o si nu au facut nimic ... si sa iti recuperezi banii inapoi de la ei , asa e normal peste tot si la orice marca de auto ... O alta prb pe care o poti intampina sa ti spuna ca la sis de evacuare sau la ce ai umblat cei de la Ausburg nu mai ai garantie si asta pt ca mahina e ein garantie , iar serviceurile neautorizate de Toyota nu au voie sa faca reparatzii la mashini mai noi de 3 ani ... , de fapt asta tot asa e o chestie generala la toate marcile .
norinache
Nu am urcat masina pe rampa in Pipera. Ideea era ca o duceam peste 2 saptamani sa se uite la ea, apoi dura nu stiu cat sa comande piesele, si apoi trebuia facuta programare pentru reparatie. Ma ducea undeva la o luna jumate. Asa ca am luat masina si am dus-o in alta parte. Iar cei din Pipera sa fie sanatosi, cu tot cu garantie.

Mai mult, la sfarsitul lui octombrie mi-am sifonat aripa si portiera dreapta. Ei bine, sunt programat la reparatie in Pipera abia la inceptului lui februarie!!! Asa ca vreau sa am de-a face cat mai putin cu ei, ca ma enervez de fiecare data cand ma duc acolo.

Pe de alta parte, imi pun intrebarea daca repararea masinii intr-un service neautorizat a fost inregistrata in computerul de bord al masinii. Poate cineva sa-si dea seama ca a fost dusa in service si schimbate piese?



vio
no smile.gif) ce treaba are un piulitz si o shuruba ??? decat daca se umbla la motor sau sa se acceseze ceva care sa ramana in mem computerelor mashinii atat doar
moritz_06
Am un auris 1.4 D-4D, 4500km. Cand pornesc motorul, astept sa se stinga martorii luminosi (ultimul e cel pt airbag), apoi apas ambreiajul si pornesc. De cand s-a racit afara sub 0 grade, de fiecare data cand pornesc motorul mi se aprinde din nou martorul pt ABS. Functie de temperatura exterioara martorul pt ABS poate tine chiar pana la 3-4 s, apoi se stinge si el.
Este normal sa se intample asa? Am mai avut o masina pe benzina si nu pateam asa. Chestia buna e ca ABS functioneaza: l-am verificat o data imediat dupa pornire, si l-am simtit la pedala. Dar de ce se aprinde lampa?
moritz_06
Voi posta tot aici pt ca n-am gasit un capitol special pt intretineri.
Deci: cum va intretineti masina: singuri sau la spalatorii? Eu mi-am luat un Bosh 100 si un bidon de Turtle Wax (scria pe el ca e pt aparate cu presiune). Aparatul e f bun, are presiune dar cand sa folosesc recipientul pt detergent am avut o mare deziluzie: aparatul arunca lichid, nu spuma ca la spalatorii. Care lichid se scurge f repede si nu curata deloc. Am si eu 2 intrebari pt cei care au un aparat asemanator:
- Samponul Turtle Wax e totuna cu spuma activa sau e un simplu sampon pt aparate cu presiune?
- Nu stiu eu sa folosesc recipientul pt detergent sau doar atat poate face, sa "scuipe" lichid?
22nst
cred ca este vorba de BOSCH AQUATAK 100

am si eu unul la fel, dar nu sunt foarte multumit. presiunea este destul de mica.
solutia cumparata de tine este un sampon auto care necesita spalarea cu un burete...
eu am tot cautat prin magazine spuma activa dar nu am gasit
momentam folosesc un sampon activ de la sonax, bunicel dar tot nu este ca spuma activa

vio
parerea mea ......care nu stau inca la curte , dar cred ca o sa fac pasul asta , daca e vb sa mi iau un ap de spalat o sa iau unu f bun sa nu am prb cu presiunea sau altceva ....

daca nu gasesti spuma activa cea mai buna solutie este oricum buretele si o data la 2 luni o dai cu ceara solida , iese belea ... nu ramane nici jegu pe ea ca nu ies toate petele dupa ea si plus ca staluceaste mai mult , protectie mai buna de la ceara si nu sta apa pe caroserie , si e si protectie UV ... io cel putin cat e cald decat o spal atat si ceara ii dau acasa in 2 ore asa .. se p[oate si mai repede dar nu ma grabesc io
moritz_06
QUOTE(23nst @ Jan 2 2008, 09:05 PM) *
cred ca este vorba de BOSCH AQUATAK 100

am si eu unul la fel, dar nu sunt foarte multumit. presiunea este destul de mica.
solutia cumparata de tine este un sampon auto care necesita spalarea cu un burete...
eu am tot cautat prin magazine spuma activa dar nu am gasit
momentam folosesc un sampon activ de la sonax, bunicel dar tot nu este ca spuma activa


Intr-adevar e BOSCH AQUATAK 100, dar eu sunt multumit de presiune. N-o fi ca la spalatorie, dar e suficienta pt spalat. Cat despre sampon eu ma asteptam ca daca pe eticheta scrie ca se foloseste cu aparate cu presiune, sa fie buna. Cand colo, nu curata deloc (mentionez ca n-am folosit buretele).
Totusi, unde se gaseste celebra SPUMA ACTIVA? De unde se aprovizioneaza spalatoriile? Stie cineva?
moritz_06
daca nu gasesti spuma activa cea mai buna solutie este oricum buretele

Am folosit la Logan buretele si n-am fost multumit - nu de calitatea spalarii, ci de faptul ca pe aproape intreaga masina au aparat curand "retele fine de panze de paianjen". La fel si la frate-miu care are un Clio. Acum depinde si de burete, si de calitatea vopselei, dar sunt de acord cu cei care scriu ca e riscant sa prinzi intre burete si suprafata masinii ceva nisip sau praf f fin, care ar putea zgaria vopseaua. Mai caut...
_Constantin_
QUOTE(moritz_06 @ Jan 3 2008, 06:57 PM) *
daca nu gasesti spuma activa cea mai buna solutie este oricum buretele

Am folosit la Logan buretele si n-am fost multumit - nu de calitatea spalarii, ci de faptul ca pe aproape intreaga masina au aparat curand "retele fine de panze de paianjen". La fel si la frate-miu care are un Clio. Acum depinde si de burete, si de calitatea vopselei, dar sunt de acord cu cei care scriu ca e riscant sa prinzi intre burete si suprafata masinii ceva nisip sau praf f fin, care ar putea zgaria vopseaua. Mai caut...


Eu de 2 ani o spal numai la spuma activa si tot sunt urme pe ea asa ca ... nu prea conteaza, cel putin eu nu am vazut super difernte.
moritz_06
QUOTE(_Constantin_ @ Jan 3 2008, 07:00 PM) *
Eu de 2 ani o spal numai la spuma activa si tot sunt urme pe ea asa ca ... nu prea conteaza, cel putin eu nu am vazut super difernte.


De care spuma activa (denumire, cantitate la ambalaj, pret)? Cum o aplicai? Al meu Bosh aquatak100 nu arunca spuma, ci "scuipa" lichid. Are importanta modul de aplicare: lichid sau spuma?
Mersi.
_Constantin_
La spalatorie o arunca pe masina ca o spuma semi-lichida ... e ceva la mijloc. Nu am spalat-o decat 1 data acasa ... in toamna asta ca imi era lene sa merg la spalatorie.
OvidiuH
Pe 21 decembrie mi-a venit și mie Aurisul, la fix 5 săptămâni de la comandă. Până acum, din cauza vremii neprielnice (are pe ea cauciucuri de vară) și a sărbătorilor, n-am apucat să fac decât vreo 200 km. Primele impresii sunt foarte bune. Însă au fost și două chestii m-au deranjat până acum mai mult sau mai puțin: primul ar fi scârțăitul oribil al frânelor atunci când opresc mașina pe loc (din ce-am citit acesta dispare cu timpul), iar al doilea aspect ar fi ambreiajul prea moale pentru gustul meu (asta comparând spre exemplu cu o Corolla din 2005).
Mâine urmează s-o încalț cu niște Bridgestone Blizzak LM-25 care mi-au venit azi, după care o scot la drum lung.
M A R I A N
QUOTE(OvidiuH @ Jan 7 2008, 01:01 PM) *
Pe 21 decembrie mi-a venit și mie Aurisul, la fix 5 săptămâni de la comandă. Până acum, din cauza vremii neprielnice (are pe ea cauciucuri de vară) și a sărbătorilor, n-am apucat să fac decât vreo 200 km. Primele impresii sunt foarte bune. Însă au fost și două chestii m-au deranjat până acum mai mult sau mai puțin: primul ar fi scârțăitul oribil al frânelor atunci când opresc mașina pe loc (din ce-am citit acesta dispare cu timpul), iar al doilea aspect ar fi ambreiajul prea moale pentru gustul meu (asta comparând spre exemplu cu o Corolla din 2005).
Mâine urmează s-o încalț cu niște Bridgestone Blizzak LM-25 care mi-au venit azi, după care o scot la drum lung.


S-o stapanesti sanatos!
Apropos de schimbatul pneurilor la vulcanizare, voi ati observat daca "inginerii" de la vulcanizare fixeaza cricul (sau cum naiba se numeste elevatorul ala pe care-l au ei) in centrele de greutate speciale indicate in cartea tehnica? Eu de cate ori m-am dus, mi-au zis ca nu ajunge cricul pana sub masina si l-au proptit in locul unde au considerat ei. confused.gif
OvidiuH
Până acum mi l-au pus unde trebuie și anume pe centrele respective.
Schimbă vulcanizarea.
Hoinaritza
QUOTE(M A R I A N @ Jan 8 2008, 06:19 PM) *
S-o stapanesti sanatos!
Apropos de schimbatul pneurilor la vulcanizare, voi ati observat daca "inginerii" de la vulcanizare fixeaza cricul (sau cum naiba se numeste elevatorul ala pe care-l au ei) in centrele de greutate speciale indicate in cartea tehnica? Eu de cate ori m-am dus, mi-au zis ca nu ajunge cricul pana sub masina si l-au proptit in locul unde au considerat ei. confused.gif


La cat mai multi kilometri fara probleme Ovidiu.

Eu nu am fost atenta la detaliul asta cand am incaltat-o pe a noastra Hoyota Hauris. sad.gif Se pare ca trebuie sa citesc si eu cartea tehnica biggrin.gif Dar daca nu a fost pusa corect pe cric, ce se intampla? unsure.gif
vio
ramana rascracita beer.gif blink.gif
OvidiuH
QUOTE(Hoinaritza @ Jan 9 2008, 02:50 PM) *
Eu nu am fost atenta la detaliul asta cand am incaltat-o pe a noastra Hoyota Hauris. sad.gif Se pare ca trebuie sa citesc si eu cartea tehnica biggrin.gif Dar daca nu a fost pusa corect pe cric, ce se intampla? unsure.gif

Crapă puțin tabla pe acolo... nimic grav. smile.gif
OvidiuH
Vin și eu cu o întrebare mai de profan:

Azi voi ridica talonul și plăcuțele de înmatriculare ale Aurisului. Aveți idee dacă la ridicarea numerelor permanente ale mașinii, urmează să primesc ceva pentru cele provizorii dacă le returnez ? Țin minte că în urmă cu 2-3 ani se aplica această soluție. Am tot căutat această informație, însă n-am aflat ceva concret.

Mulțumesc anticipat
victoris
Ce sa primesti?
vio
normal primeai exact suma care o dadeai pe numerele noi biggrin.gif dar tre sa stai la coada . io mi le am pastrat ca amintire biggrin.gif
Hoinaritza
QUOTE(OvidiuH @ Jan 10 2008, 04:30 AM) *
Vin și eu cu o întrebare mai de profan:

Azi voi ridica talonul și plăcuțele de înmatriculare ale Aurisului. Aveți idee dacă la ridicarea numerelor permanente ale mașinii, urmează să primesc ceva pentru cele provizorii dacă le returnez ? Țin minte că în urmă cu 2-3 ani se aplica această soluție. Am tot căutat această informație, însă n-am aflat ceva concret.

Mulțumesc anticipat


Noi am primit ajutorul baietilor de la reprezentanta (draguti ca intotdeauna smile.gif ) sa le scoatem si sa le punem pe cele noi. biggrin.gif Nu reuseam sa scot numerele vechi si am apelat la ajutorul lor. tongue.gif
ZORRO
Inainte primeai o parte din contravaloarea numerelor provizorii, de anul trecut nu se mai returneaza nici un leu.
Pastrezi numerele provizorii ca amintire !
Sau pana in 30 zile alternezi numerele, sa moara vecinii de ciuda ca ai 2 masini !
drive.gif
Hoinar
QUOTE(ZORRO @ Jan 10 2008, 02:28 PM) *
Inainte primeai o parte din contravaloarea numerelor provizorii, de anul trecut nu se mai returneaza nici un leu.
Pastrezi numerele provizorii ca amintire !
Sau pana in 30 zile alternezi numerele, sa moara vecinii de ciuda ca ai 2 masini !
drive.gif


laugh.gif laugh.gif laugh.gif
meriti o bere drunk.gif smile.gif.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.