De 5 zile sun posesorul unui Auris negru 5 usi ce intoarce la propriu capetele multor oameni, banuiesc ca sunt doar curiosi
De cum i-am facut plinul (au intrat exact 50,5 litri), am plecat din Pipera pe DN2 spre Cheile Bicazului intr-un mic rodaj.
Cateva detalii dupa 1200 km:
Consum Bucuresti 200 km 9.8l/100, afara sub 3000 de ture (aprox. 100km/ora) 6.2l/100, cu clima pornita.
Am intrebat agentul de vanzari cum trebuie condusa MM si mi-a spus s-o scot din viteza cand astept la semafor si s-o ajut din acceleratie (sa ridic piciorul) cand simt ca schimba vitezele.
N-am reusit pana acum sa o simt la timp
, parca schimba de 4 ori pana la 30km la ora, si e o senzatie "ciudata" ca de jiglor infundat, asa ca am trecut-o pe manuala.
Alta poveste: accelereaza super, schimb vitezele intr-o juma de secunda, stiu cand trebuie sa ridic piciorul de pe acceleratie, iar padelele sunt o placere (nu sunt utile pe serpentine ca se invart odata cu volanul).
La drum intins am lasat-o in E (easy mode) si doar in depasiri, fiind nesigur pe ce va face cutia daca o las de capul ei, ii dadeam din padele o treapta inferioara, dupa care trece iar in modul E automat (dupa cateva secunde). Cineva spunea ca nu e "fun" cutia, mie mi s-a parut mai distractiva decat una clasica, fie ea automata sau manuala. Asta e, ai mai multe optiuni.
Pot spune ca e destul de confortabila si poate gresesc , dar pe asfalt mai grunjos e destul de zgomotoasa (+ vibratii) si la 90km/ora.
Poate nu s-au uzat indeajuns cauciucurile.
Dealerul mi-a confirmat ca e mai rigida. Dar castiga foarte mult la stabilitate (pare ca se lipeste de sosea). Servodirectia odihnitoare, frane excelente, motor silentios, interior...de admirat.
Un alt atu al designului interior e ca cea mai odihnitoare pozitie e cea cu ambele maini pe volan
(portiera prea jos pt. mana stanga, suportul dintre scaune prea in spate). Scrumiera e .. mai bine va lasati de fumat
Sistemul audio se aude bine, dar nu are fineturi de genul sa creasca volumul odata cu viteza, iar comenzile de pe volan sunt utile.
Ca accesorii gratuite am obtinut senzorii de parcare cu sinteza vocala (iritanti daca ai copil mic care doarme pe bancheta din spate) dar foarte utili in Bucuresti, covorase originale cu gauri de fixare dar fara agatatorile care sunt aratati in manualul masinii si alarma Maat 861 cu activare din cheia de contact (le-am cautat pe net si nu depasesc 200 euro toate, poate covorasele sa salte totalul).
Am platit 18100E, si am primit-o dupa doua saptamani, (era pe undeva prin Bulgaria), fabricata in Turcia.
Una peste alta, sunt incantat de achizitie :wave: