Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Auris - partea I
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Dan52141
QUOTE(Clauss92942)
Sigur pe modul automat(E) s-a calculat, dar masina mai are un mod automat-sport (Es) si un mod secvential (M)...in orice mod te-ai afla poti schimba de la padele, iar in general se calc. cu schimbare la cuplu maxim...dar tu poti schimba mai sus.


Stiu de toate modurile existente si tocmai de asta intrebam ca daca o treci in modul manual si schimbi la cuplu sau putere maxima (pe la 4500) ar trebui sa obtii performante asemanatoare ... daca nu mai bune ... decat transmisia clasica manuala unde mai intervine pauza datorata apasarii pe ambreiaj.
Unii spuneau pe aici ca este posibil ca aceasta cutie sa aiba alte rapoarte de transmisie si ambreiajul sa functioneze putin diferit si din aceasta cauza sunt performante mai slabe.
Oricum modul MultiMode trebuie sa fie super, cand esti prin oras mergi lejer pe automat ... ai nevoie de ceva mai multa vana comuti pe Es (automat modul sport) si daca vrei si mai multe treci pe manual si poti schimba fie de la schimbator (inainte inapoi) fie de la padele de la volan.
Ceea ce este cool e ca poti interveni si la cutia automata si sa alegi tu temporar o alta viteza fata de cea stabilita de cutie si sa ramai totusi in modul automat. blush.gif

In concluzie singurele lucruri care ma tin sa nu optez pentru o astfel de cutie sunt momentan, performantele mai slabe ... fiabilitatea (cu siguranta mai slaba ca la o cutie manuala) si .... bineinteles pretul care nu stiu cat poate fi, sa vedem la cat o sa apara.
Clauss92942
17659 pe luna M/M cu 9 airbaguri roti 16'', clima etc ...cautati in showroomuri
Dan52141
QUOTE(Clauss92942)
17659 pe luna M/M cu 9 airbaguri roti 16'', clima etc ...cautati in showroomuri


asta-i cu toate taxele banuiesc ....
mai ai si alte preturi, ceva pentru versiunea sol 1.6 MM ? smile.gif
_Constantin_
E foarte scump. 18 mii e acum cel mai ieftin avensis si sincer nu stiu ce ar putea oferi Corolla in plus in afara de motor si transimisia aia smechera. Daca 1.6 luna costa atat... 2.0 D4D sol cat va costa? 20 mii?
BogdanS
Pai daca nu va place din unicul motiv al performantei, atunci poate ar trebui sa renuntati si la ABS -- se stie ca "manual" un sofer experimentat opreste mai repede decat ABS-ul. Chestia e, evident, ca nu toti soferii sunt foarte experimentati (eu de exemplu nu sunt), si chiar cei foarte experimentati nu sunt tot timpul perfect odihniti si extrem de "pe faza", asa ca toata lumea iubeste ABS-ul.

La fel cred ca se intampla si cu transmisia multimode: daca-ti pui mintea, scoti performante mai bune decat un sistem automat, insa poti presupune rezonabil ca ai sa fii tot timpul atent numai la asta?

Personal, nici eu nu mi-as lua multimode in clipa asta, insa as face un test drive sa vad ce si cum...
Clauss92942
Astia zic sa mergeti la showroomuri ca s-a dat dezlegare la...preturi si dotari pentru New Corolla Sedan
Porneste de la 14756 DDP band.gif terra cu + mp3, oglinzi ext incalzite, cotiera spate cu suport pahare,indic. de schimbare optima a vitezei, BA.


'' scump, scump doamna...nu aveti mai ieftin?''
beer.gif ... NU!!! biggrin.gif
vio
da dar 13 s suta ..... cam greu ... si asa cea de 1,4 in 12 era la limita acceptabilului ... totushi nu iti iei carutza sa te faca unu cu dacia
Clauss92942
foloseste-o intre 4 si 5000 r/m si iti garantez ca te distrezi
vio
io o folosesc intre 4400 - 6000 smile.gif oricum sedan e exclus . mai bine avensis decat corolla sedan . si Aurisu... in afara de 9 airbage si chestii de safety nu ma incanta cu nimic ca deja are si asta veche...
Alma89240
Pentru cei care au dureri de cap in privinta locului unde se va fabica Auris-ul, iata ce spune presa britanica:

"Toyota's Burnaston plant in Derbyshire will build the five-door model, which will occupy two thirds of sales, and the company's plant in Turkey will build the three-door model."

Alte impresii --obiective, spun eu-- in articolul din "Telegraph":
http://www.telegraph.co.uk/motoring/main.j...lit/mftoy27.xml

Așa, și aș mai semnala un articol în mult mai puțin seriosul The Sun, cu concluzii de genul:

"I only got a brief drive around Toyota’s new cobblestone test track but it was enough to tell me the Auris is an excellently screwed together car that feels more like a junior executive vehicle than a family hatchback."

Tot aici
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2003090...6580158,00.html
și niște poze din fabrica Toyota de la Burnaston, care îi vor convinge pe cei neîncrezători că Auris-ul cu 5 uși se fabrică într-adevăr în UK.
Alma89240
Aceeași informație privind locurile de producție și la MotorBar
http://www.motorbar.co.uk/auris.htm
care confirmă că:

„Five-door versions of Auris — around two-thirds of all production —
are built at the Toyota Manufacturing UK factory at Burnaston, Derbyshire, alongside the Avensis range. Three-door variants are built at the Toyota Manufacturing plant in Turkey which, incidentally, also builds the Verso models.!"

Cei de la MotorBar se arată impresionați de spațiul interior („the space between the front and rear seats really is the best in its class”). Ni se dă de înțeles că mașina arată mai bine în realitate decât în poze („customers' perceptions of the new Auris doubled once they had seen the new vehicle in real-life.”), ceea ce e posibil, ținând seama de aceeași discrepanță existentă și la Yaris. Le displace consola centrală, care mănâncă spațiul de depozitare (care pare-se este cam sacrificat...).

Concluzia e cam călduță, mașina nu aduce nimic nou, deși e bine asamblată: „ It does most things acceptably well but the Auris is not class-leading” și, așa cum era de așteptat se deplânge lipsa „scânteii” („it lacks the excitement and sparkle to make any real impact against others”).

Autorul concede că probabil acestea sunt calități pe care cumpărătorul tradițional de Toyota nu prea pune mare preț. Bilanțul pentru acesta este totuși unul pozitiv --și cred că asta se va aplica și la cumpărătorul român.

„Maybe I had expected too much from this very important new car from the very successful Toyota brand but, on the plus side, the new Auris offers excellent interior space. It's also well engineered, solid, reliable and well equipped, is good value for money with low costs of ownership and provides high levels of safety. Just about everything real customers want.”
Alma89240
Vă semnalez un articol foarte pozitiv apărut azi în patria lui VW Golf. In publicația germană Bild-T-Online.de, la -- http://www.bild.t-online.de/BTO/auto/2007/...richt-test.html -- a apărut un articol sub titlul

"Auris ca urmaș al Toyotei Corolla
Cel Mai Bun din Clasa Sa"

La Wolfsburg, noul boss Martin Winterkorn se poate îmbrăca al naibii de cald. Nu din cauza temperaturilor în scădere, ci din cauza ascensiunii celui mai mare rival din clasa Golf. După primul test cu noua Toyota Aris este clar: Aceasta este cea mai bună compactă care a existat vreodată."

In Wolfsburg kann sich der neue Boss Martin Winterkorn verdammt warm anziehen. Nicht wegen der fallenden Temperaturen, sondern wegen des größten Aufsteigers in der Golf-Klasse. Nach der ersten Ausfahrt mit dem neuen Toyota Auris ist klar: Er ist der beste Kompakte, den es je gab.

Șocantă afirmație, nu? Mai ales venind din partea unui neamț!

Hai să vă traduc mai departe:

"Lucrul cel mai bun la Auris sunt condusul și șasiul, cândva punctul slab în comparație cu mașinile germane. Auris oferă amestecul perfect între comfort și agilitate. Mașina rulează lin, fără să pară însă moale. Ea se așează în același timp ferm și agil pe șosea, făcându-te să uiți cu desăvârșire duritatea unui VW Golf."
Alma89240
Un comparativ Auris in revista franceză Autoplus:
vio
da dar restu sunt mashini vechi de peste 2 ani in productie wink.gif toyota cam scot modelele de mashini inainte sa scaota concurentza ceva nou , sunt cam cu un pas sau jumatate de pas inaintea lor, oricum e URAT RAU RAU RAU Aurisu ......
Alma89240
Știi cum se zice: nu se spune "e urât", se spune "nu-mi place".
Alma89240
Știi cum se zice: nu se spune "e urât", se spune "nu-mi place"! Atâta vreme cât nimeni nu a putut să cadă de acord vreodată asupra unor principii obiective de evaluare a esteticii, e absolut irelevant să spunem „e urât” sau „e frumos”. Așa că ar fi bine să păstrăm discuția în limitele acestui relativism.

Pe mine personal noul Auris mă lasă oarecum indiferent. Nu-mi displace, dar nici nu mă entuziasmează. Stilul său e făcut nu ca să placă unei minorități de degustărtori de caroserii sofisticate, ci --cred eu-- ca să nu displacă marii majorități. Iar marea majoritate --nu connaisseur-ii, nu esteții design-ului auto-- va alege întotdeauna nu doar cu inima ci și cu capul. Va prefera fiabilitatea și robustețea, costurile moderate de întreținere și spațiul interior, mai degrabă decât faptul că aspectul mașinii îți taie răsuflarea. Tot întâlnesc fraza asta în review-uri „it will not make any heads turn”. Păi, poate că unii nici nu doresc ca toată lumea să întoarcă înnebunită capetele după mașina lor. Poate că nu doresc mașini care să atragă hoții și vandalii.

Mai e ceva. Îți dai seama oare cât de puțin liberi suntem de fapt în aceste alegeri estetice. Preferințele astea --care nouă ni se pare foarte personale, idiosincratice-- sunt de fapt condiționate foarte insidios de către industria auto. Prin reclame, prin publicitate, prin review-uri plătite suntem condiționați pavlovian să ne placă cutare sau cutare linie estetică.

Această succesiune din ce în ce mai rapidă de mode trecătoare nu e o urmărire a Sfântului Graal al frumuseții absolute a unei mașini. Nicidecum. Este rezultatul unui calcul mercantil cinic, care nu urmărește decât să ne facă să ne schimbăm mașinile cât mai des, mult înainte de limita în care încep să cadă piesele și să devină nerentabile de întreținut. La fel este și nesfârșita listă a opțiunilor și accesoriilor care ne sunt prezentate ca fiind indispensabile.

(Dacă vreți, este ca și „moda” succesiunii rapide a noi și noi „generații” de computere, cu plăci de bază la care nu se mai potrivesc vechile procesoare sau plăci video; idem pentru software -- vezi mult trâmbițatul MS Vista, un OS care nu e decât un soi de cal troian în calculatorul nostru, pe care îl va face incompatibil --nu-i așa?-- cu noile progame Vista-based, care vom face exact aceleași lucruri ca înainte, însă cu consum de resurse de memorie și viteză mult mai mari.)

Am avut dintotdeauna o slăbiciune pentru partea estetică a mașinilor. Pe la 10-12 ani umpleam caiete întregi desenând caroserii de vis. Dar m-am hotărât să nu mă mai las condiționat de aceasta fată morgană a caroseriei perfecte. Să nu mă las la mâna constructorilor, care-mi dictează ei ce trebuie să-mi placă, câtă electronică să am în bord ori câți CP trebuie să aibă motorul.

M-am hotărât să-mi aleg mașinile pornind din interior spre exterior. Și de la funcționalitate către aspect. De la convivialitate și habitabilitate către aspect. De la fiabilitate către performanță. Iar factorul WOW mă lasă absolut rece.

Nu de alta, dar trăiesc în România, am un salariu de estic, și nu-mi voi permite niciodată să-mi schimb mașina la 1,5 ani, așa cum ar vrea constructorii de automobile.

Mașina e doar o utilitate oarecare, nu un status symbol. În viață sunt multe multe lucruri care (pentru mine cel puțin) vor trece înaintea acestei utilități oarecare.

Evident, asta e atitudinea mea și nu mă aștept să o împărtășești. Eu însă refuz să plătesc mii de euro doar pe modul mai șmecher cum a fost îndoită o bucată de tablă pusă în jurul unui motor și a cinci scaune !
_Constantin_
Nu-ti face griji... toti trecem prin faza asta, dar ne trece repede si iar ajungem sa visam la ce nu putem avea. Asta e natura umana. Daca ai avea un salariu care sa-ti permita iti garantez ca primul lucru care l-ai considera este in cel fel au mai indoit o bucata de tabla. Omul nu este o fiinta rationala si desi de multe ori ne mintim facand alegeri "rationale" ne amagim, in sufletul nostru boem ramanand un mare regret ca nu am ales "emotional". That's life in 50 words. beer.gif
Alma89240
@ Constantin: sigur, e greu să stea omul cu mintea limpede în fața acestui întreg arsenal de seducție mobilizat de industira auto... Iar ceea ce spun eu aici se aplică la multe alte produse. Producătorii încearcă să ne atragă în această spirală consumeristă a goanei după „specificații tehnice”, făcându-ne să uităm ceea ce dorim cu adevărat. După multe chinuri, după ore întrei petrecute pe net citind review-uri, după zeci de socoteli pe tablele comparative în excel, cumpărăm produsul doar pentru a ne da seama că majoritatea gizmo-urilor și „facilităților” pe care le incorporează, odată emoția noutății lor epuizată, ne vor lăsa reci și vor fi folosite foarte rar.

Iată un alt exemplu (off topic, sorry): câți fotografi amatori se lasă amețiți de goana după megapixeli, megapixeli pe care de care nu vor profita în nici un fel, fiindcă nu vor mări pozele la mai mult de 10 x 15 cm (sau nu le vor mări deloc, ci vor viziona poze de 10 megapizeli pe un monitor care afișează 1280 x 1024, adică doar 1,3 megapixeli!). Iar aceasta în loc să se fi concentrat pe calitatea opticii și pe ergonomia aparatului.

Cred că e important să conștientizezi ce anume vrei de la produsul acela și apoi să alegi rațional, nu emoțional. Mă rog, așa cum zici, ăsta e un program pe care mi-l propun dar pe care nu reușesc să-l aplic întotdeauna...

În altă (dez)ordine de idei, am mai găsit o precizare privind locurrile de producție ale Auris-ului:

The majority of five-door models are built in Britain, three-doors come from Turkey and a handful are built in Japan.

sursa http://parkers.mirror.co.uk/cars/reviews/R...1562&page=3

...care or fi acestea făcute în Japonia, nu știu. Primele care vor apărea în showroom-uri oare? Știe careva? Cu Yaris-ul cum a fost?
Legionaru'
QUOTE(vio70407)
da dar restu sunt mashini vechi de peste 2 ani in productie wink.gif toyota cam scot modelele de mashini inainte sa scaota concurentza ceva nou , sunt cam cu un pas sau jumatate de pas inaintea lor, oricum e URAT RAU RAU RAU Aurisu ......



Sau poate cu 2 ani in urma.
Alma89240
Un articol in Auto-News, Germania,
http://www.auto-news.de/auto/tests/anzeige.jsp?id=18357
priveste Auris-ul ca un concurent direct al Golf-ului. ("Dem Golf ein Wolf" = "Golfului, un lup", suna calamburul din titlu).

Testul, care se intainde pe 7 pagini, ia in serios aceasta pretentie de concurent anti-Golf. Iata cateva fragmente mai pozitive:

Manches im Auris ist sogar besser als im Golf.
Ein Vorteil ist der fehlende Kardantunnel.


"Multe lucruri la Auris sunt chiar mai bine decat la Golf.
Un avantaj este lipsa tunelului cardanic."

Das Gepäckabteil mit kleiner Stufe ist stolze 1.335 Liter groß. Zum Vergleich: In den Golf passen 1.305 Liter Gepäck.

Capacitatea de incarcare [cu bancheta rabatuta] este de 1.335 literi. Spre comparatie: in Golf intra 1305 litri de bagaj.

Obwohl teurer, bietet der Golf eine weniger reichhaltige Serienausstattung.

Desi e mai scump [cu vreo 1000 de euro] Golful ofera o dotare de serie mai putin bogata.

Der neue Toyota Auris ist ein rundum gelungener Kompakter. Dem Golf kann er in fast allen Belangen das Wasser reichen. In einigen Punkten hat er sogar die Nase vorn. Und dennoch verlangt Toyota weniger für den Auris als VW für seinen Golf. Stellt sich jedoch die Frage, ob mit der Auris-Werbekampagne bei der deutschen Klientel der Funke überspringt. Toyotas Erwartungen sind groß: Bereits 2007 will man 29.000 Fahrzeuge absetzen. Zumindest auf unserer Testfahrt offenbarte sich kein Grund, warum dies nicht auch gelingen sollte.

CONCLUZIA: Noua Toyota Auris este o compacta uniform reusita. Aproape in toate privintele, el ii face fata Golfului. In unele puncte ii trece chiar in față. Și cu toate acestea Toyota cere mai puțini bani pentru Auris decât VW pentru Golf. Ramane totusi intrebarea daca oare campania de reclama pentru Auris va reusi sa aprinda scanteia in randurile clientelei germane. Asteptarile celor de la Toyota sunt mari: in 2007 se vor produce 29.000 mașini. Cel puțin după testul nostru, nu apare nici un motiv pentru care aceasta să nu devină o reușită.

Punctajele obținute:

4,5 stele (din 5)
grup propulsor 85%
tren de rulare 95%
caroserie 95%
costuri 90%
Cristian-414
sunt si unii care, contrar celor de pe acest forum, considera Aurisul mai bun decat Corolla veche:

http://www.honestjohn.co.uk/road_tests/index.htm?id=259

So what’s the verdict?

I’d say a vastly better car than the Corolla it replaces. Decent quality, with all chain-cam engines. Likely to be totally reliable. CAP predicts residual values after 3 years on a par with the Civic and ahead of the Golf. It’s likable. It rides well. It’s comfortable.

I’d go for it over a Golf Mk V any day. It will suit former Honda Civic owners for whom the new Civic is just a bit too futuristic. It’s neck and neck with a Mazda 3. It will hold its value better than a Focus, a C4 or a 307. And the 5-door models Britain gets will be built at Burnaston, Derbyshire.
guerilla
QUOTE(Cristian-414)
sunt si unii care, contrar celor de pe acest forum, considera Aurisul mai bun decat Corolla veche

asta nu e rau deloc. e bine sa fie pareri diferite dar bine argumentate. asa se nasc idei noi si se face progresu (nu, nu ala socialist)


QUOTE(Cristian-414)
I’d say a vastly better car than the Corolla it replaces. Decent quality, with all chain-cam engines. Likely to be totally reliable. CAP predicts residual values after 3 years on a par with the Civic and ahead of the Golf. It’s likable. It rides well. It’s comfortable.

si corolla veche tot pe lant e. calitatea la corolla e peste decent la clasa ei la momentu lansarii si, parerea mea, peste auris. likely e egal cu probabil, adica un fel de vom vedea smile.gif. Predicts e la acelasi capitol - vom vedea smile.gif Ahead of the golf? vom vedea. It rides well? Not enough mate.

QUOTE(Cristian-414)
I’d go for it over a Golf Mk V any day. It will suit former Honda Civic owners for whom the new Civic is just a bit too futuristic. It’s neck and neck with a Mazda 3. It will hold its value better than a Focus, a C4 or a 307. And the 5-door models Britain gets will be built at Burnaston, Derbyshire.

si eu am ales corolla veche in detrimentul unui golf V. ca si multi altii de aici. de civic nu spunem nimic, problema lui majora (printre singurele probleme) e pretu mare.
in concluzie cristi... nimic care sa imi schimbe parerea. si nu a zis nimeni ca auris nu e buna. doar ca nu e atat de buna pe cat se spera. da, exista o evolutie intre generatii dar pasul facut e prea mic. in 2 ani maxim se vor schimba generatiile actuale de compacte europene iar toyota va ramane cu mult in urma. nu pot sa nu ma gandesc cu groaza la ce ne-ar fi asteptat daca ceo toyota jp nu trimitea proiectu inapoi la plansa de desen laugh.gif
marius98800
QUOTE(guerilla)
in 2 ani maxim se vor schimba generatiile actuale de compacte europene iar toyota va ramane cu mult in urma.


in 2 - 3 ani apare un facelift pt corolla cu posibile imbunatatiri si la interior. oricum, daca iti trebuie masina, acum iti cumperi nu astepti cativa ani ca o sa apara ceva mai bun de la toyota sau alte marci.
bebelacus
am reusit sa ma urc in Auris. din pacxate, fara drive-test dar m-am rasucit in ea vreo juma' de ora. primele impresii, statice:
-aspect interior foarte frumos (pt gusturile mele);
-aspect calitativ foarte, foarte ridicat, as fi tentat sa spun cu mult peste referinta clasei, dar nu o fac. insa este peste Golf. Sorry!
-pozitie la volan excelenta, mai buna ca in avensis. avensisul nu e o referinta, poate m-am raporata la ceva neconcludent, dar as zice ca e la fel de bun, cel putin, ca la golf, astra, Focus. m-am simtit excelent dar asta se va dovedi in drive test;
-scaune foarte bune, tari dar nu atit de tari ca la golf, tapiterie super beton, sustinere laterala foarte buna;
-plansa de bord are un aer high-tech si foarte curat dar nu da impresia de saracacios ca la Golf, de exemplu, chiar in aceleasi dotari;
-materiale foarte frumoase, unele plastice mai tari dar tot frumoase. imbinari, finisare de exceptie;
-volan mic si placut la atingere, potrivit de gros, desi, personal as fi vrut doar o idee mai gros. ca diametru, insa, e foarte bun. comenzile pe volan ca la avensis, logice desi eu sint in continuare un fan al comenzilor grupate intr-un satelit din spatele volanului ca la peugeot 307. e cel mai intuitiv si mai usor de folosit.
-ceasurile de bord au o iluminare si un design foarte frumos. e altceva decit ce e pe piata. aici, insa golful sta la fel de bine. cadranele cromate ros-albastre cu greu pot fi batute noaptea de alte modele dar la toyota sint la fel de frumoase si lizibile si ziua;
-reglaje scaune foarte ample, iar locul pt pasagerii spate la fel de bun ca in golf la nivelul genunchilor. e mai bun decit orice compacta la spatiu pentru cap in spate dar si in fata. in plus, nu stiu daca mi-aduc bine aminte, dar nu am remarcat tunelul pe podea la locurile din spate. adica podea plata. Un plus mare de tot!
-portbagaj foarte bun, insa nici mai mare dar nici mai mic ca la restul; acces bun la portbagaj si compartimentare buna, forma regulata si are si niste mici compartimente in parti care, de exemplu, lipsesc avensisului;
-aspect exterior foarte frumos, vizibilitate in oglinzi ok;
-revin la interior, care e punctul de rezistenta. pur si simplu te imbraca. parca esti inconjurat sau parca ai fi intr-o sfera. totul e la indemina: volanul cu schimbatorul foarte aproape si ridicat sint dementiale. frina de mina are de asemenea, un design superb si e si foarte la indemina;
-designul fetelor de usi e foarte frumos si se inchid usor si cu un zgomot placut;
-acces usor si in fata si in spate;
-pedalele bine pozitionate, nu te lovesti in ele. ambreiajul se apasa potrivit de usor, cam ca la avensis, dar poate e neconcludent, motorul nefiind pornit si daca o fi ceva electric, hidraulic, nu stiu,c a nu ma pricep dar forta de apasare ar putea fi diferita;
-motorizare 2.0 d-4d de 126 cp!!!
-pret, toate taxele, 19,000 DDP, si avea cam tot ce are avensisul Luna de acum din ce mi s-a parut mie. trebuia sa cer oferta dar am uitat. daca mai ajung va informez dar deja o veti face voi pina atunci. cu motorul, dotarile si pretul este o optiune mult mai buna decit Golful. eu zic ca va fi cea mai buna din clasa, insa drive-testul va avea ultimul cuvint. Daca au imbunatatit sasiul si ansamblul cutie-motor va fi un succes. dar se va vinde bine oricum. ar fi mishto sa mai bata cineva si golful, nu-i asa? nu-l urasc, c-am avut si eu, ba chiar il iubesc, dar golful 5 prea l-au laudat pe nedrept. Nu dinamic, unde e ok, dar la materialele folosite si chestii din astea, motoare etc.

acum si lucrurile care mi-au placut mai putin:
-bancheta nu se pliaza complet, cel putin din ce am inecrcat eu. adica spatiul creat pt eventuale bagaje nu este perfect plat;
-desi butoanele sint grupate logic pe consola centrala, accesul la ele nu este prea usor. De ce? se plateste tribut pozitie schimbatorului de viteze. tot timpul trebuie sa-l ocolesti prin dreapta sau prin stinga, eventual si pe deasupra, ca sa ajungi la anumite butoane, in special la ale climatizarii. cred ca asta poate deveni chiar enervant dar daca va compensa printr-un condus la fel de frumos precum aspectul as putea trai foarte usor. Dar pina la urma, eu unul nu mi-am ales masinile dupa accesul la comenzi, desi le-am injurat de fiecare data cind nu mi-au fost la indemina. eu le-as fi pus altfel;
-cotiera fata este inutilizabila. prea jos si prea in spate. poate fi folosita doar ca spatiu de depozitare, dar greu accesibil de catre sofer in timpul mersului.
-torpedou mic dar o nota foarte buna primeste al 2-lea torpedo situat deasupra celui clasic si cu decshidere in sus;
-comenzile oglinzi au aceeasi pozitionare idioata, in stinga volanului dar sint ceva mai vizibile. am uitat sa verific daca sint iluminate;
-roata de rezerva de dimensiuni mici dar e pusa in portbagaj;
-cutia de viteze precisa si cursele par scurte. Tot irelevant, atit timp cit motorul era oprit. asta cel mai bine se va vedea la drum. dar ca o parere personala, la golf e mai bine. cursele si precizia Golfului dau inca lectii celorlati.

Pina una-alta arigato.gif Toyota


p.s. AM OMIS SA MA UIT UNDE NAIBA E BUSONUL DE LA REZERVOR. (prietenii stiu de ce beer.gif )
vio
bebelacus92825 , HB de la Corolla asta veche oricum era mai spatioasa la pasageri decat Golfu 5 smile.gif
bebelacus
ce-i aia HB? scuze pt ignoranta. cu spatiul, nu stiu ce sa zic. mie mi s-a parut aurisul foarte spatioasa. am uitat sa spun, in fata am avut senzatia ca am la fel de mult spatiu lateral si la nivelul umerilor ca in avensis. poate mi se pare dar e oricum foarte bine. pt pasagerii din spate am o metoda empirica sau mai bine zis, dupa ureche, dar destul de decenta; cel putin pt simturile mele. imi reglez scaunul sofer asa cum conduc eu si apoi ma urc si in spate, in dreptul soferului. acum, chiar ca nu pot afirma ca aurisul sau corolla e mai spatioasa decit golful sau invers caci mi s-au parut la fel. masuratorile vor spune totul. cert e ca in ambele ai mult spatiu pt o compacta. metoda mea e suficient de buna. indiferent ce au zis revistele si fabricantul asta m-a oprit sa-mi iau peugeot 407 (imi cam placea cind a aparut). desi toti ziceau ca e spatioasa si ca in spate se incadreaza in media clasei, mincau rahat. poate in media clasei de acum 20 ani; pina si in 307 stateam mai bine.
alt lucru ce mi s-a parut in neregula dar tot practica zilnica o va demonstra, vizibilitatea. in spate e cam nasoala, in fata apreciezi greu unde se tremina masina, dar daca ai condus 307 nu mai ai probleme. nu stiu cit de mult se vede in curbe dar cine-o sa-si ia se va obisnui, cu siguranta.
ca veni vorba de corolla; m-am urcat si in noua corolla. aceeasi consola centrala si de fapt toata plansa de bord, insa mai putin spectaculoasa. in schimb, deoarece are schimbatorul pus normal si ii lipseste calul ala ce uneste bordul cu spatiul dintre scaune de la auris, cotiera a putut fi inaltata si e mult mai ergonomica. acces foarte usor acum la toate comenzile, din orice pozitie si la orice viteza. nu mai tin minte pretul, era 90 cp diesel si nici n-am fost interesat sa ma urc in spate.
totusi Golful va fi greu de batut. una peste alta se conduce foarte bine, are motoare bune, nu neaprat mai bune decit ale toyotei, dar mult mai variate. Plus ca au revolutionat piata cu motorasul ala de 1.4 si 170cp benzina, cu turbo-compresor. io zic ca e mare lucru. toyota mai are de lucru la placerea condusului. avensisul in clasa ei e ok, dar pt o compacta corolla anterioara n-a fost o referinta in materie de placere oferita la drum. am mers cu 1.4 si 1.6. ambele sint doar corecte, nimic mai mult. chiar si 307 imi oferea mai multa distractie.

ps daca la spatiu compari corolla asta care abia si-a terminat cariera, nic macar berlina in 3 volume nu oferea acelasi spatiu si confort la genunchi pt pasagerii din spate precum o face Golful 5. Sorry, dar la genunchi in Golf 5 se sta aproape la fel de bine ca in Passat, generatia anterioara, cocosatul, care era super ok la capitolul asta. Ca latime pt pasageri, in Golf 5 e ok. La fel de buna ca orice alta compacta din categoria ei.
la noua generatie de corolla nu am urcat in spate dar daca se sta ca in auris, unde m-am bagat, io zic ca e la acelasi sau la aproape acelasi nivel cu golful. Nu ridic in slavi Golful 5 dar prea putin s-a vorbit despre asta si merita laudati. Renault Megane si 307 de exemplu ofera spatiu comparativ abia la versiunile cu amptament marit, gen sedan si Break/SW. Pt un hatch, Golf 5 a fost taticul si mamica lor, la capitolul spatiu.plus ca are si portbagaj decent.
marius98800
preturile si dotarile le poti gasi aici: http://www.toyota.ro/Images/Toyota%20Auris_tcm420-551470.pdf

mie unul imi place mai mult exteriorul lui auris, decat cel de golf. voi ce ziceti?
marius98800
auris vs golf
vio
sa te uiti de curiozitate la ecartamente si ampatamete la Auris si Golf. smile.gif


misto vs asta din poze smile.gif
marius98800
HB = hatchback (masina in 2 volume)

in vest mai este un motor pe auris de 2.2 177 cp. in romania cica nu o sa se vanda pt ca cei de la toyota au spus ca motorina din romania nu este de calitate si motorul acela este destul de pretentios. bicycle.gif
vio
la anu' apare Auris Sport biggrin.gif hihihiii.
Dan52141
vio ... stai linistit ca nu o sa apara nici o versiune sport smile.gif
vad ca nu prea ii intereseaza piata din europa din punct de vedere al masinilor ... "mai sportive" in clasa asta

daca ati vazut de curand pentru piata din Australia a aparut ToyotaTRD Aurion (hai sa zicem un fel de Avensis sport, de fapt este un Camry sport) cu un motor turbo de 3.5-litre V6 si 320 CP.
TRD vine de la Toyota Racing Development.

La fel au scos de curand si o toyota Corolla hatch TRD dar pe piata din Australia nu-i spune Auris ci au ramas la vechea denumire de corolla.
Dan52141
Aurion TRD
Dan52141
Corolla TRD (de fapt Aurisul european) smile.gif
vio
ba da:) or sa scoata versiune Sport numai in 3 ushi smile.gif biggrin.gif pe benzina smile.gif

TRD-TRC-TTE sunt tunerii oficiali ai Toyota si Lexus

si Aurisu asta din Australia paremise ca are motorul ala Dual VVT-i de 1,8 biggrin.gif la care i au pus si un compresor smile.gif
Dan52141
AurionTRD ... nu este asa ca-i bestiala masina asta ? smile.gif din pacate nu apare in Europa sad.gif
Dan52141
Auris in 3 usi ... cromat blink.gif
http://shows.autospies.com/gallery/auto-sh...mp;galleryId=54
adrhc100833
Mie mi-a placut f.mult Auris :coolspeak:. Si Corolla noua e foarte draguta dar personal sunt adeptul hatch back-ului :harhar:. De fapt mi-a placut asa de mult incat am dat comanda pt o Luna 1.4 D-4D chiar fara test drive :doh: ! Mi-a placut si mi s-a pus pata :bounce: iar acum, dupa, as face la fel (incearca sa pricepi si sa nu-mi faci morala :quiet:); e adevarat ca am consultat si o parere feminina :argue: iar reactia ei a fost pe aceeas frecventa cu a mea :cheers:. Acu' crap de nerabdare sa vina :tomato:. Ce insa m-a mirat este ca vine din Turcia desi ma asteptam sa fie fabricata in Anglia. Cei de la Toyota din Militari ziceau ca in Anglia se face iar dupa mai multe incursiuni anterioare pe net la fel aveam impresia - Anglia. Pana la urma Aurisu se va face si in Anglia sau cum sta treaba ?

PS: mi s-a pus pata rau pe Auris !!! :help: wallbash.gif :1:
Sandu82940
Si mie Aurisul mi se pare un pas inainte, dar nu atit de mare incit sa justifice cele 2-3000 Euro in plus fata de Corolla hatchback anterioara! Mi-as fi pus probabil ideea de schimbare in viitorul apropiat dar asta numai daca Toyota ar mai ,,umbla'' nitel la preturi sau va fi o promotie tentanta, dar asa....Si asta nu numai ca sunt supermultumit (sau indragostit, spuneti-i cum vreti! wub.gif !) de Corolla Xellence pe care o am acum...Pur si simplu mi se par umflate bine preturile astea de-acum! Dar asta e parerea mea si, bineinteles, nu e obligatoriu sa fie impartasita de altii!!
adrhc100833
Da, daca e sa facem o comparatie pe motorizarea care ma intereseaza:
Auris Luna 1.4 L D-D4 = 17 902 + 357 (vopsea metalizata) = 18 259 EURO :doh:
Corolla H/B – Xellence 1.4 L D-4D = 17 160 EURO

Diferenta Auris - Corolla = 1 099 EURO

E adevarat ca in ultimva vreme ai fi avut pt Corolla si garantie 6 luni sau nu mai tin minte ce whistling.gif. In schimb nu ai fi avut atatea airbag-uri si nici MP3 player :punk:. Probabil mai sunt si alte diferente si de-o parte si de alta care ma cam lasa rece; personal imi place muuult mai mult cum arata Auris :1: iar MP3 player-ul imi lipsea rau de tot :rant:. Daca ar exista acum ambele modele tot Auris as lua :harhar:.

PS: in continuare as fi foarte recunoscator daca mi-ar spune cineva pe ce traseu ajung Auris-urile din Japan in Grecia :flower:
marius98800
cu vaporul cu ce sa le duc. dar de ce iti faci atatea griji cu ce vine. iti este frica sa tio zgarie ceva asiatic pe traseu? smile.gif
adrhc100833
Iaca raspunsul de la Toyota in leg cu unde se fabrica Auris:

Stimate Domnule Mohora,

Va multumim pentru alegerea produselor Toyota si pentru increderea acordata firmei noastre.

In legatura cu intrebarea dvs., dorim sa va informam faptul ca noul model Toyota Auris este fabricat in urmatoarele tari: Japonia, Anglia si Turcia.

Pentru mai multe detalii legate de produsele Toyota, va recomandam sa accesati www.toyota.ro.

Va asiguram domnule Mohora, de intreaga noastra consideratie.

Multumesc,

Eugenia Lazăr

Customer Relations Officer
Alexandru99778
Eu am vazut Auris, mi-a placut, l-am rezervat, dar nu am obtinut o reducere prea buna si spun asta pentru ca sunt la a 4-a masina cumparata de la ToyoMotor.
Reducerea consta in 500 EUR in care este cuprinsa si vopseaua metalizata, fara alarma si fara covorase.
Pretul obtinut a fost de 21140 pentru Auris Sol 2.0 D-4D (fabricatie Turcia) si 27350 pentru Auris D-CAT.
Reduceri obtinute anterior:
- Avensis Terra 2.0 D-4D 800 Eur + covorase si alarma
- Rav4 D-CAT nu am cerut reducere si s-au acordat covorase
- Yaris Terra VVT-i 500 Eur + covorase
Acum ca ati aflat reducerile primite pentru celelalte masini...va las sa comentati chiar sa ajutati biggrin.gif

P.S. Argumentele dealer-ului au fost citez "Vanzarile sunt peste asteptarile noastre si nu putem oferi o reducere mai mare"
adrhc100833
Eu am obtinut doar alarma si covorasele ca reducere la un Auris Luna D-4D. Mi-a mai spus dealer-ul ca si numerele rosii vor fi pe gratis dar asta nu stiu daca sa o consider ca o reducere pt ca banuiesc ca e o practica obisnuita. La pret nici vb de reducere pt ca e model nou cica. Mai puteam face ceva sau a fost un targ bun ?

PS: vb de dealer-ul din Stefan Cel Mare, cel din Militari nici alarma nu-mi dadea
_Constantin_
QUOTE(Alexandru99778)
Eu am vazut Auris, mi-a placut, l-am rezervat, dar nu am obtinut o reducere prea buna si spun asta pentru ca sunt la a 4-a masina cumparata de la ToyoMotor.
Reducerea consta in 500 EUR in care este cuprinsa si vopseaua metalizata, fara alarma si fara covorase.
Pretul obtinut a fost de 21140 pentru Auris Sol 2.0 D-4D (fabricatie Turcia) si 27350 pentru Auris D-CAT.
Reduceri obtinute anterior:
- Avensis Terra 2.0 D-4D 800 Eur + covorase si alarma
- Rav4 D-CAT nu am cerut reducere si s-au acordat covorase
- Yaris Terra VVT-i 500 Eur + covorase
Acum ca ati aflat reducerile primite pentru celelalte masini...va las sa comentati chiar sa ajutati biggrin.gif

P.S. Argumentele dealer-ului au fost citez "Vanzarile sunt peste asteptarile noastre si nu putem oferi o reducere mai mare"


Vrajeala. Astea au fost reducerile practicate la toate modelele cumparate de tine. Si eu am primit 800 la avensis fara macar sa cer.
_Constantin_
QUOTE(adrhc100833)
Eu am obtinut doar alarma si covorasele ca reducere la un Auris Luna D-4D. Mi-a mai spus dealer-ul ca si numerele rosii vor fi pe gratis dar asta nu stiu daca sa o consider ca o reducere pt ca banuiesc ca e o practica obisnuita. La pret nici vb de reducere pt ca e model nou cica. Mai puteam face ceva sau a fost un targ bun ?

PS: vb de dealer-ul din Stefan Cel Mare, cel din Militari nici alarma nu-mi dadea


Numerele rosii le platesti de fiecare data. Nu e o practica obisnuita. Oricum au dreptate cu faza ca e model nou.
M A R I A N
Reducere la noua Corolla 1.6 la Toyo:vopsea metalizata, alarma, covorase. Prima masina luata de la ei.
vio
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(adrhc100833)
Eu am obtinut doar alarma si covorasele ca reducere la un Auris Luna D-4D. Mi-a mai spus dealer-ul ca si numerele rosii vor fi pe gratis dar asta nu stiu daca sa o consider ca o reducere pt ca banuiesc ca e o practica obisnuita. La pret nici vb de reducere pt ca e model nou cica. Mai puteam face ceva sau a fost un targ bun ?

PS: vb de dealer-ul din Stefan Cel Mare, cel din Militari nici alarma nu-mi dadea


Numerele rosii le platesti de fiecare data. Nu e o practica obisnuita. Oricum au dreptate cu faza ca e model nou.



va contrazic smile.gif nu au voie sa vanda mashini fara numere provizorii deci e obligatia lor sa ti dea numere , io am luat 3 bucati si nu am platit niciodata nimic
Alexandru99778
Vrajeala din partea lor sau a mea, caci nu prea ti-am inteles raspunsul?

Ideea e ca deja am inceput sa caut alternative precum Golf V, Astra H, Astra GTC, Ford Focus, Octavia II poate chiar un BMW 120d (au buy-back pt orice marca).
Preturile sunt similare cu Auris, mai putin BMW, dar singurul lucru care nu ma incanta este garantia pe o perioada prea mica. Ex. BMW 2 ani fara limita de KM, Opel 2 ani sau 100.000KM si 50.000KM tren de rulare.
vio
blink.gif blink.gif blink.gif ...mda Bmw serie unu cred ca , cumperi degeaba partea din spate ca e total inutila ... poate sa scoti bancheta si sa umplii cu boxe tot ca ushile alea sunt total impracticabile si la banii aia mai pui cam 3- 4 mii si iti iei seria 3;)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.