Lamaile, important semnelor de incepator, avantaje si dezavantaje |
This topic is about Lamaile, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Lamaile, important semnelor de incepator, avantaje si dezavantaje |
Jul 17 2009, 08:23 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 25-April 09 From: Ploiesti Member No.: 119.839 |
sunt de parere ca (sa fiu ingaduitor) cel putin 4-5000km trebuie purtate, sa se formeze reflexele aferente, sa fie totu' ok. asta pro.. contra ar fi faptu' ca taranu de pe strada cand vede lamaia zice "asta merge incet, e incepator, trec eu inainte chiar daca n-am timp" . luandu-le pe toate in considerare votez pro dar parca as sustine doar semnul din spate.. This post has been edited by SorynZ: Jul 17 2009, 08:25 PM -------------------- Skoda Fabia 1.2HTP
|
|
|
Jul 22 2009, 11:00 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.029 Joined: 2-December 08 From: Ramnicu Valcea Member No.: 118.674 |
Eu am permisul de 9 luni si am facut aproximativ 7 mii km majoritatea in jud Constanta restul inspre si dinspre Ploiesti, nu am mers nici o zi fara lamaie si nu m-am simtit intimidat sau sicanat de alti soferi in trafic, mai degraba cred ca am fost protejat si ceilalti au fost atenti cu mine. Fata de primi km facuti stilul meu de condus s-a imbunatatit vizibil, apreciez mult mai corect distantele si timpul de franre, imi mentin directia fara mici zigzaguri si cel mai important conduc mult mai relaxat fara sa mai dau senzatia ca musc din volan, am inca probleme la depasirile la drum lung (in special tiruri) pe care evit sa le fac daca nu sunt sigur 300% ca am loc si timp.
Recomand tuturor incepatorilor sa poarte lamaia ca nu le poate aduce nimic rau (cel mult doar zambete ironice), avantajele sunt mult mai multe. "Nu mai stiu pe unde am citit, dar ziceau sa vor sa scoata semnele de incepator si sa le puna nr de PH " Sa stiti ca in Ploiesti am circulat mult mai bine ca in Constanta unde sunt multi fitosi si cred ca strazile au fost construite numai pentru masinile lor. -------------------- G4 - simplu si eficient.
|
|
|
Jul 22 2009, 11:38 AM
Post
#3
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Sa stiti ca in Ploiesti am circulat mult mai bine ca in Constanta unde sunt multi fitosi si cred ca strazile au fost construite numai pentru masinile lor. Asta era o mica sageata catre Dragos. Oricum, cultura tolerantei si a amabilitatii in trafic se raspandeste si in Ploiesti. Datoram asta celor care au circulat si prin alte tari dar si apropierii de Bucuresti, care, la ora actuala are soferii cei mai toleranti din tara. Probabil ca marele santier din ultimii 10 ani i-a facut sa fie asa. In anii '90 daca nu erai nesimtit te manca Bucurestiul cu fulgi cu tot. Si acum, ca sa-l completez pe Tudor, mai am cateva sfaturi de la Maica Tereza: - respectati viteza legala si nu dati banii pe detectoare de radar; eu intotdeauna o respect si nu am detector - nu depasiti carutele pe linia continua; eu intotdeauna merg cu viteza carutei pana in primul loc unde pot depasi legal - nu opriti acolo unde nu e voie, nu suiti masina pe trotuar, pe spatiul verde etc: eu intotdeauna opresc in locurile permise Precizez ca deja am votat pro lamaie. Normal. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jul 22 2009, 06:47 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Bucuresti, care, la ora actuala are soferii cei mai toleranti din tara. Probabil ca marele santier din ultimii 10 ani i-a facut sa fie asa. In anii '90 daca nu erai nesimtit te manca Bucurestiul cu fulgi cu tot. Off-topic: tu in ce Bucuresti ai condus? Si despre care Bucuresti vorbesti? Recunosc, nu am inceput sa conduc decit din '93, dar atunci era ultra-lejer. Erau taximetristii cei care speriau traficul! Pina la "reabilitarea" podului Grand si reamenajarea liniei lui 41 eu chiar nu stiu sa fi fost cu adevarat nasol in Bucuresti. Dar cele doua lucrari au fost doar inceputul. Ce a urmat dupa aia a dat definitia traficului bucurestean! Dementa si generalizarea nesimtirii a inceput prin 98-99. De atunci nu a facut decit sa se accentueze. Dubagii, firmele de curierat si cl-istii si ilfovarii sint in top acum! De 4-5 ani au ajuns si anumite doamne sa conduca intr-o nesimtire totala. Nu mai zic de daciile papuc cu numere de oriunde care cara fier sau de baietii-de-baieti care no-comment Taximetristii azi nu se califica nici in top 5 al nesimtirii in trafic. Lucrarile pe carosabil nu au fost decit un catalizator al declansarii dementei prin care ne miscam zilnic. De cind a cistigat Doctor O primaria, pina acum vreo 2 saptamini, nu s-a lucrat mai deloc in Bucuresti. Dar nesimtirea a ramas aceiasi. Noroc cu criza si cu vacantele ca s-a mai golit un pic. Dar nu s-a golit de nesimtire. Eu Bucurestiul asta il stiu, in anii de cind conduc. Chiar nu inteleg deloc la ce te referi! Sint din cei care ii scuza pe purtatorii de lamii si am votat ca atare! Din punctul meu de vedere ar trebui permisa purtarea lamii atita timp cit soferul simte nevoia sa atentioneze asupra lipsei de experienta cu ghidonul. Sau, cel mai bine, ar trebui scoasa din geam dupa un numar de km si nu dupa 1 an, ca nu inveti nimic in plus daca nu conduci. Dar asta nu se poate... -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Jul 22 2009, 07:23 PM
Post
#5
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Off-topic: tu in ce Bucuresti ai condus? Si despre care Bucuresti vorbesti? Este doar parerea mea de provincial care mai trece prin Bucuresti din cand in cand, nu in fiecare zi ca tine. Asa ca nu-mi ramane sa cred decat ca am noroc sa dau de soferi amabili cand se intampla sa vin in Buc sau ca in Ploiesti e nesimtirea mult mai mare decat in capitala. In anii '90 nu te lasau sa intri in trafic chit ca se suiau pe tine, nu te lasau sa schimbi banda ca sa te incadrezi pt. urmatoarea manevra, toleranta era ZERO. Acum nu mi s-a mai intamplat asta desi continui sa bajbai pana gasesc locul pe care il caut. Am presupus ca s-a creat o solidaritate a suferientei si ca pe parcursul unei zile de condus in Buc, soferii se gasesc atat in ipostaza de a fi toleranti si amabili cat si in cea in care sa aiba nevoie de toleranta si amabilitate din partea celorlalti. Nu vorbesc depre papuci sau alte masini "no regrets" care oriunde in tara sunt conduse de acelasi tip de pilot frustrat. Oricum, judecand strict dupa experienta mea personala, Bucurestiul ramane totusi orasul cu cei mai chinuiti soferi din tara dar care sunt in acelasi timp si cei mai toleranti si amabili. LE: se pare ca ma insel amarnic dar chiar nu e satira.... This post has been edited by hdi: Jul 22 2009, 07:25 PM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 02:30 AM |