IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Keep your eyes on the road, your hands upon the wheel
Personal Info
LooLee
rider on the storm
47 years old
Male
Galati (Galati)
Born July-19-1976
Interests
Masinile;
Fotografia;
Familia/copii;
Discovery Channel;
Jethro Tull;
Jack Daniel's;
Statistics
Joined: 19-February 05
Profile Views: 416*
Last Seen: 3rd October 2010 - 05:01 PM
Local Time: Apr 25 2024, 01:40 PM
213 posts (0.03 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

LooLee

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
5 Dec 2009
Vand Chrysler Sebring Limited. Urgent!

Pret cash fix 8000 Euro

Detalii generale:
An fabricatie: 2005
Kilometraj: 53.000 km
Inmatriculata: RO
Stare: impecabila
Intretinere: la reprezentanta, 4 revizii efectuate, carnet de service la zi
Achizitie: noua de la dealer RO (leasing incheiat)

Detalii tehnice:
Combustibil: benzina
Cilindree: 2000 cmc
Putere: 141 CP
Tractiune: FWD (fata)
Cutie de viteze: manuala
Consum mediu: 10l/100km

Alte detalii/dotari:
Culoare exterior: Gri metalizat
culoare interior: Tonuri de gri
Tapiterie: Piele (clasica si intoarsa)
Inchidere centralizata: Da
ABS: Da
EPS: Da
Servodirectie: Da
Airbag: Da (6)
Aer conditionat: Da
Geamuri electrice: Da (fata/spate)
Oglinzi electrice: Da
Oglinzi incalzite: Da
Oglinzi retrovizoare: Heliomata
Scaune ajustabile electric: Da
Scaune incalzite: Da
Pilot automat: Da
Comenzi pe volan: Da
Sistem audio: Da (Bose)
Magazie CD: Da (6)
Jante: aliaj/crom (16')

Pentru cei cu adevarat interesati se ofera bonus un set de anvelope de iarna noi

Contact proprietar: 0745-392-166
Attached File(s)
Attached File  chr01.jpg ( 360.71K ) Number of downloads: 4
Attached File  chr02.jpg ( 411.9K ) Number of downloads: 5
Attached File  chr03.jpg ( 352.98K ) Number of downloads: 4
Attached File  chr04.jpg ( 325.83K ) Number of downloads: 5
Attached File  chr05.jpg ( 381.15K ) Number of downloads: 6
Attached File  chr06.jpg ( 492.43K ) Number of downloads: 6
Attached File  chr07.jpg ( 276.27K ) Number of downloads: 9
Attached File  chr08.jpg ( 377.29K ) Number of downloads: 9
Attached File  chr09.jpg ( 309.11K ) Number of downloads: 7
Attached File  chr10.jpg ( 367.75K ) Number of downloads: 3
 
1 May 2009
Initial am vrut sa-l numesc "Pe unde am ajuns", dar am preferat "situatie" (exprimare mult mai generala), pentru ca ar trebui sa fie un topic unde posesorii de Subaru (indiferent de model) sa posteze despre diferite intamplari inedite sau provocate, de preferat insotite si de fotografii.

In cazul de fata, azi, pe 1 mai trezindu-ma de dimineata cu chef de aventura, mi-am luat unul din tovarasii de viata si am trecut peste Dunare in Tulcea cu intentia de a ajunge la Mina Cerna in Muntii Macinului. Mina stiam ca este inchisa, dar nu m-am asteptat sa fie inchise si toate drumurile de acces. Atunci un pic frustrat de situatie am cautat primul drum din apropiere care se intersecta cu DN-ul cu intentia de a ocoli zona si de a ajunge unde doream.
Numai ca drumul mergea oarecum paralel cu soseaua, moment in care cu un pic de curaj am parasit drumul de expoatare, singura varianta de a ajunge in varf fiind urcand direct spre acesta.
Palpitant. Am urcat cca 400-500 m, apreciez o diferenta de nivel dintre carosabil si punctul unde m-am oprit de aprox. 60-80 m, dar cea mai provocatoare a fost panta pe anumite sectiuni, lejer de 40%. Masina s-a comportat exemplar, se simtea ca trage, dar sincer nu m-am asteptat sa se comporte asa. Imi pare rau ca nu am putut filma.

Asa cum spuneam sa se adune aici toate nebuniile Subaru, indiferent de natura lor.
Attached File(s)
Attached File  Cerna1.jpg ( 462.2K ) Number of downloads: 42
Attached File  Cerna2.jpg ( 684.74K ) Number of downloads: 56
Attached File  Cerna3.jpg ( 706.37K ) Number of downloads: 45
Attached File  Cerna4.jpg ( 507.2K ) Number of downloads: 35
Attached File  Cerna5.jpg ( 677.21K ) Number of downloads: 33
Attached File  Cerna6.jpg ( 478.03K ) Number of downloads: 41
Attached File  Cerna7.jpg ( 637.28K ) Number of downloads: 44
Attached File  Cerna8.jpg ( 709.75K ) Number of downloads: 34
Attached File  Cerna9.jpg ( 514.44K ) Number of downloads: 36
 
8 Feb 2009
De curand sunt proaspatul posesor al unui Subaru Forester 2.0XS T-D, nivel de echipare 2N (full), fabricatie 2009.
Ca sa nu incep acest topic de genul “ce super masina…si atat” am asteptat sa parcurg cca 2000 km sa-mi pot face cat de cat o parere. O parere care ii poate ajuta sau nu si pe alti doritori de noul Forester, sau poate pur si simplu…”e bine de stiut”.
Trebuie sa pecizez de la bun inceput ca toate remarcile pe care le voi insira sunt fondate pe experienta mea ca sofer, gusturi proprii, comparatia cu Sebringul pe care il conduc de 4 ani, comparatia cu putinele masini cu care am facut cate un drive test sau am mers fie ca sofer, fie ca pasager pe distante scurte.
Asa ca voi cauta sa fiu cat mai obiectiv cu putinta.
Fara a tine de cont de o ordine anume o sa incep in maniera una calda, una rece:
Ce-mi place:
Oglinzile retrovizoare exterioare, de mari dimensiuni care confera o vizibilitate foarte buna;
Ce nu-mi place:
Dezaburirea oglinzilor retrovizoare exterioare se produce greu, in cateva minute. Daca este umiditate mare afara am sesizat ca poate dura si pana la 5-10 minute;
Ce-mi place:
Suprafata vitrata a masinii este mare. Daca exista si trapa atunci chiar ca interiorul este scaldat in lumina. Vizibilitatea este foarte buna;
Ce nu-mi place:
Pe vreme rece si ploaie sistemul de dezaburire nu este 100% eficient, geamurile portierelor din spate fiind partial dezaburite, iar geamurile fixe din spate ramanand aburite continuu;
Ce-mi place:
Sitemul de lumini este grozav. Raportat la alte masini conduse pe timp de noapte pot spune ca in Forester m-am simtit cel mai relaxat din acest punct de vedere. De asemenea trecerea la faza lunga se face prin amplificarea fazei scurte ceea ce aproape ca dubleaza intensitatea luminii. De exemplu la Sebring trecerea la faza lunga se face prin stingerea celei scurte si aprinderea celei lungi, lucru care pe timp de noapte s-a dovedit a fi chiar enervant, lumina fiind slaba;
Ce nu-mi place:
Logo Subaru de pe jenti este fad, aproape insesizabil. Mi-ar fi placut sa fie mai distinct si distins gen cel de pe grila fata si portbagaj;
Ce-mi place:
Motorul Boxer Diesel este pur si simplu superb. Pana acum nu am condus decat masini cu motoare pe benzina, mereu m-am ferit de diesel, dar acesta cred ca le intrece pe toate. La viteze de croaziera nu se sesizeaza caracterul diesel de niciun fel, chiar si la viteze mici zgomotul este usor sesizat si usor de tolerat. Prin comparatie cu Volvo XC60 si BMW X3, ambele incercate, Boxer Diesel este super silentios. Chiar ma incanta acest lucru, cu atat mai mult cu cat am luat masina fara un drive test cu dieselul;
Ce nu-mi place:
Pe carosabil umed sau murdar, luneta se murdareste aproape instant, dupa cateva sute metri, desi banuiesc ca asta este boala tuturor SUVurilor. Are stergator pentru luneta, dar va trebui sa ma obisnuiesc sa-l folosesc. La sedan nu exista aceasta problema;
Ce-mi place:
Daca asculti piese in format mp3 bine prelucrate, sistemul audio cu SRS (Circle Surround Automotive), este chiar placut, aproape ca te simti ca intr-un home cinema;
Ce nu-mi place:
Asa cum spuneam sistemul audio cu SRS reda fidel, dar fara forta, desi exista subwoofer, nu prea are acel dum-dum;
Ce-mi place:
Magazia cu 6 CDuri cu mp3, cca 1000 de piese mp3. Mi-am permis chiar discografii intregi. Citirea CDurilor si navigatia printre foldere este usoara, gratie si comenzilor de pe volan;
Ce nu-mi place:
Desi am folsit un MP4 player de calitate conexiunea cu mufa AUX nu se realizeaza corespunzator si toate sunetele parazite sunt transmise difuzoarelor. De asemenea in modul AUX pe display este afisat doar AUX fara a putea interactiona cu playerul prin intermediul conezilor. Asa ca schimbarea melodiilor, a folderelor se face fie tactil, fie bagand capul in cotiera, fie tragand masina pe dreapta. Din aceste motive am si renuntat la utilizarea acestui mod, cele 6 CDuri mp3 fiind arhisuficiente;
Ce-mi place:
Diplayul din consola de mari dimensiuni, afisajul fiind mare si pe mai multe randuri;
Ce nu-mi place:
Bordul multicolor. LCDul compurerului de bord este alb, al consolei un alb mai murdar, LEDurile comenzilor sunt rosii, unele portocalii, cadranele albastre cu rama alba, acele cadranelor portocalii, lumina ambientala albastra. Apropo lumina ambientala albastra din consola si plafon este de slaba intesitate, nicidecum puternica cum este prezentata in fotografiile de pe site. Personal acest lucru imi place asa cum este;
Ce-mi place:
Suportul pentru pahare si cotiera banchetei din spate. Foarte ingenioase, foarte utile;
Ce nu-mi place:
Plasticul argintiu din bord are o nuanta, cel din consola centrala alta (mai deschisa);
Ce-mi place:
Spatiul de sub cotiera centrala este generos, incap multe lucruri;
Ce nu-mi place:
Spatiul de sub cotiera centrala este deschis, parca ar fi inceput si neterminat, putea fi o trapa pe post de capac;
Ce-mi place:
Suportul pentru ochelari. Foarte util;
Ce nu-mi place:
Scaunele nu au suport lombar. Chiar nu-mi place;
Ce-mi place:
Lateralele scaunelor tin destul de bine spatele, scaunele fiind relativ mici;
Ce nu-mi place:
Tapiteria de piele nu este foarte flexibila. Daca esti imbracat cu blugi cu nasturi si fermoare metalice la buzunarele de la spate, acestea se vor imprima in tapiterie, care isi va reveni destul de greu la forma initiala. De asemenea zona cu piele perforata este pacatoasa pentru ca retine mizeria;
Ce-mi place:
Finalul superior al cursei ambreiajului are un salt fortat care tine pedala rigida si ridicata. Am uneori prostul obicei de a sta cu stangul pe ambreiaj, moment cand realizez ca il tin si usor calcat. Acum s-a rezolvat problema;
Ce nu-mi place:
Cursa ambreiajului este rigida, trebuie apasat un pic;
Ce-mi place:
Directia si feedbackul volanului sunt grozave, prompte. Frumos. Imi place;
Ce nu-mi place:
Comenzile pentru incalzirea scaunelor sunt anapoda, sub cotiera. Pana m-am obisnuit tactil, ridicam cotiera;
Ce-mi place:
Cutia de viteze. Precisa. Usor imprecisa la marsarier;
Ce nu-mi place:
Levierul franei de mana. Inestetic. Parca nu e de acolo;
Ce-mi place:
Demarajul. Pur si simplu ador demarajul acestei masini;
Ce nu-mi place:
Senzorul pentru centura, de fapt sunetul de avertizare, timp de …1-2 minute. Acut. Tare. Enervant;
Ce-mi place:
La o viteza de croaziera de 120 km/h in treapta 6, este o adevarata placere sa conduci. Chiar este.
Ce nu-mi place:
Am urat cel putin la inceput faptul ca nu gaseam o pozitie confortabila la volan si imi amortea piciorul drept. La nicio masina nu am simtit atat de acut acest lucru. Incep sa ma obisnuiesc.
Ce-mi place:
Franele. Stie sa franeze. Discuri fata, discuri spate;
Ce nu-mi place:
Trancanitul care se aude in interior dinspre zona portbagajului, desi la fel banuiesc ca asta e o problema generala a SUVurilor;
Ce-mi place:
Suspensiile orientate spre comfort si cum ruleaza pe drumuri denivelate;
Ce nu-mi place:
Trece neobservata pe strada. Designul nu e dezagreabil, dar e usor sec, nu prea are sarm;
Ce-mi place:
Culoarea Dark Grey, adica un gri foarte inchis, aproape negru. Se potriveste perfect cu desgnul masinii, parerea mea;
Ce-mi place si ce nu-mi place…
Poate mai sunt si latele si imi scapa acum. Poate o sa mai descopar pe parcurs.
Inca nu am fost in off road, decat asa…foarte subtire…e prea noua
O sa vad.
Si cateva poze…

Pana data viitoare...numai bine.
Attached File(s)
Attached File  ext1.jpg ( 381.07K ) Number of downloads: 30
Attached File  ext2.jpg ( 465.76K ) Number of downloads: 45
Attached File  ext3.jpg ( 514.52K ) Number of downloads: 55
Attached File  ext4.jpg ( 509.54K ) Number of downloads: 54
Attached File  int1.jpg ( 416.61K ) Number of downloads: 85
Attached File  int2.jpg ( 381.25K ) Number of downloads: 49
Attached File  int3.jpg ( 398.27K ) Number of downloads: 42
 
2 Feb 2008
De la inceput vreau sa precizez ca am condus numai masini echipate cu cutie manuala.
Intrebare este pt toate felurile de tractiune fata, spate integrala.
Dilema este:

1. Cobori pe un drum alunecos cu polei sau zapada tasata. In functie de gradul pantei stai in treapta 1 sau 2, masina coboara cu o viteza confortabila, constanta si redusa, nu pui piciorul pe pedala de frana, virezi usor sa eviti derapajele si ajungi in vale cu succes. Cum procedzi la o cutie automata?

2. Cobori pe un drum uscat si iti permiti un 60-70 km/h, la un moment dat intri pe un pasaj alunecos cu polei sau zapada tasata. Trebuie sa reduci musai viteza pt ca te apropii de intersectie si risiti sa treci dincolo de ea fara voia ta. Am trecut prin incercarea asta si am trecut instant din treapta 4 in 2 si apoi in apropierea intersectiei in treapta 1 oprind in conditii de siguranta. Din fericire cutia de viteze a rezistat socului si rezista inca si astazi. Cum procedzi la o cutie automata?

3. Mergi pe o sosea plana alunecoasa cu polei sau zapada tasata la 10 m in spatele altuia. La un moment dat cel din fata reduce brusc. Atunci treci rapid in treapta inferioara si eviti coliziunea. De asemenea fara sa calci pedala de frana. Cum procedzi la o cutie automata?

4, 5, 6....
sunt convins ca fiecare dintre voi ati avut diferite situatii...
Totusi ce faci cand ai o automata care schimba cand vrea ea si nu ai voie cu piciorul pe frana?
6 Jan 2008
Am deschis topicul asta pentru a-mi ajuta sotia. Este innebunita dupa 4x4 si am dori ca undeva prin februarie sa luam o decizie. Ce spuneti? Quahqai full 32000 euro, Antara full 36000 euro, CR-V full 34000 euro? Cam la astea 3 s-a oprit. Din pacate eu nu o pot ajuta prea mult cu sfaturi pentru ca nu prea am avut de-a face cu SUV-urile, febletea mea ramanand berlinele, sperand cat de curand sa-mi duc visul pana la capat, acesta fiind un Evo X. Dar pana atunci trebuie sa aducem acasa un 4x4 (mai feminin), pt ca acum e randul ei.
Last Visitors


12 Dec 2010 - 22:39


3 Mar 2010 - 10:05


2 Feb 2010 - 2:37


27 Jan 2010 - 15:58


20 Nov 2009 - 15:02


25 Sep 2009 - 14:23


17 Sep 2009 - 21:28


14 Sep 2009 - 13:09


16 Aug 2009 - 3:49


10 Aug 2009 - 13:20

Comments
Other users have left no comments for LooLee.

Friends

2877 posts
13th February 2022 - 01:54 PM
View All Friends
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 01:40 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here