Subaru vs. Restul Lumii |
This topic is about Subaru vs. Restul Lumii, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Subaru vs. Restul Lumii |
Feb 18 2009, 10:13 PM
Post
#1
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Daca nu e de bine, scrieti cu litere cat mai mici..... Se ne referim in general la comparatii echilibrate dar merita eventual amintite si situatii gen "eram cu Subby si m-a depasit o masina cu un bou pe ea". Cine nu are un Subaru, pana cand isi va cumpara unul, este binevenit sa-si compare acuala/fosta masina cu un Subaru. Pe aceeasi tema: Boxer diesel vs TDI, Diesel BMV, i-DTEC etc Subaru Boxer vs i-VTEC si altele Symmetrical AWD vs Quattro sau alte sisteme de tractiune integrala etc, etc, etc. Hai, poate reusim sa mai dezmortim atmosfera... -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 19 2009, 08:38 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Jeeez!
Am ajuns sa comparam Legacy cu C320CDI si tot asa?! hai mai oameni buni! N-am lipsit decat 6-7 ore si voi va faceti de cap in halul asta? In primul rand hai sa lamurim o chestie 1. Subaru ar avea ZERO vanzari daca nu ar avea AWD. Motoare boxer au mai facut si altii. 2. Sa te apuci sa ridici in slavi un Subaru care pana la urma e o masina MEDIE e deja fanatism, sper ca Rebel n-a ajuns etalon in materie de fanatism 3. Mertzu ala a lu George e o masina atat de naspa incat eu in primele 15 minute petrecute la volan am avut un ranjet din ala de pusti tampit! Punct si de la capat Faruri cu xenon adaptive dupa curba si dupa viteza masinii. Am mers noaptea pe camp cu faza lunga si proiectoarele aprinse, era ca o fotografie supraexpusa cu minim 1 pas 4. Ca idee, cand un motor de Subaru(STI este exclus) se plafoneaza, dracovenia aia de V6 diesel mai schimba o treapta pentru inca o repriza de acceleratie. Si stiti ce e misto? Ca 7G-ul schimba 2 trepte in jos la nevoie Trecand la discutia despre capacitatile in offroad. Oricat de destept ar fi sistemul de tractiune integrala, daca nu ai MT-uri, si daca nu poti bloca diferentialele dupa cum gandesti TU, esti zero! Offroad-ul a capatat o conotatie foarte larga, multi cred ca daca au coborat dupa asfalt, gata e offroad! Nu domnilor, offroadu e ala in care treci prin vaduri de apa, in care iesi cu ajutorul troliului din mlastina si te cateri pe pietre dupa indicatiile navigatorului. Orice altceva este offroad soft sau deloc De ce nu X5 in offroad? pentru ca la masina nu ai control asupra tractiunii! De ce RR(adica Range Rover) nu este preferat in offroad? Pentru ca are un cost de achizitie (foarte) mare si pentru ca orice piesa strica aduce dupa sine un credit Si pentru ca de cand cu Terrain Response totul este computerizat si daca nu se strica computatoru te ia valu(la propiu) cand tu cauti prin setari ceva.... Sunt destul modele Discovery modificate pentru offroad dar cu niste costuri mari, prea mari chiar! Si aici nu vorbim de un kit de inaltare si un troliu, aici vorbim de liste luungi de piese schimbate. Am mers si cu GLK, tot prin intermediul lui George, din pacate nu am apucat sa-l conduc, insa i-am dus pe oameni pe un pamant galben pe care aluneci de nu te vezi si masina s-a descurcat, era stock Inchei cu o intrebare: care mai e scopul acestei discutii??? Ca mie mi s-a pare ca s-a pierdut undeva pe drum si face offroad -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 03:28 AM |