Calitatea masinilor: germane vs japoneze |
This topic is about Calitatea masinilor: germane vs japoneze, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Calitatea masinilor: germane vs japoneze |
Aug 17 2006, 07:18 AM
Post
#1
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ia da o fuga mataluta si urca-te intr-o seria 1 de baza . apoi da fuguta si urca-te intr-un accord de baza sa vezi diferente acolo ! o masian de 20 000 cip ( cat o seria 1 daca luam benzina ca 120d e mai scump cu vreo 10%) sa aibe plastice de tot rasul peste tot. tapiserie de material ordinar ca pana si la logan gaesti ceva mai bun .. samd . impulse , te inteleg, dar fi obiectiv. daca zici ca un bmw de 50 000 cip are materiale mai bune ca o japoneza de 20 000 cip , atunci te cred si se poate sa ai si dreptate . dar la bani apropiati japonezele au materiale mai bune . -------------------- |
|
|
Aug 19 2006, 09:59 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Nu il cunosc personal pe propietarul masinii, oricum e un tip care are o colectie impresionanta de masini (si nici una nu e sub 50.000 euro, printre masinile care le mai are: Cayene S, X5 4.4, Audi A8 6.0L)... si toate luate de noi, tipul este presedintele unei companii de comunicatii, deci isi permite. Cunosc istoricul masinii pentru ca tatal lui are un service la care duc eu audiul meu, tot in acest service isi tine si el masinile care nu le foloseste in mod curent (la cum arata strazile din Oradea in momentul de fata, e imposibil sa faci o plimbare prin oras cu Ferrari-ul fara sa-ti lasi spoilerul in centru). De altfel masina e folosita foarte rar. Singura problema a masinii era murdaria (pozele fiind in detaliu accentueaza acest lucru). Dar asta fiindca nu a fost folosita de mult.
QUOTE Halba, toate expuse de mine sunt noi. Nici nu este nevoie de un an ca o masina sa poate fi un junk. Nu este necesar nici sa fie implicata in accidente majore; daca esti "constiincios" si la o luna o pui pe butuci indiferent ce marca este. Deci masini noi.
Hai mai ce naiba, se vede ca spre exemplu imbinarea dintre chederele usii si usa (prima poza) era asa din fabrica, nu avea cum sa o taie cineva stramb ulterior... sau luftul de la luneta (ultima poza)... doar nu crezi ca a bagat cineva ranga acolo si a deplasat luneta intr-o parte... De acord ca unele imperfectiuni pot fi provocate de trecerea timpului... dar nu vorbim de vopsea matuita sau o bara indoita... e vorba de chestii care se vede ca au existat din prima zi a masinii. Ferrari nu e renumit pentru luxul oferit... F40 avea sudurile la vedere, usa o inchideai cu o sfoara, nu avea aer conditionat, sau radio... sau mochete... sau geamuri electrice... iar finisajele erau cu mult sub nivelul unei dacii 1310... Ferrari inseamna pasiune, dragoste pentru motoare si viteza, performanta... nu climatizare pe patru zone, conexiune bluetooth, ecrane, dvd-changere-uri si alte mofturi... iar daca esti indragostit de o femeie nu o sa-ti pese ca are un cos langa urechea dreapta si o julitura pe glezna stanga... la fel nici la o masina de care esti indragostit nu o sa-ti pese ca un luft nu e simetric sau ca o imbinare nu e perfecta... Intr-adevar ma enerveaza si pe mine plasticul vopsit in argintiu pentru a da impresia de aluminiu :puke: sau plasticul tare care aminteste de cutiile de tic-tac, sau "greierasii", dar niste imperfectiuni minore cum erau pe ferrari-ul acesta zau daca m-ar deranja... defapt sunt sigur ca am o gramada si pe cele 2 audi-uri... ca deh... nu mai sunt masini noi -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 05:16 PM |