IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
cosmin45741 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
cosmin45741
specialist
Age Unknown
Gender Not Set
Bacau (Bacau)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 1-May 05
Profile Views: 261*
Last Seen: 22nd March 2007 - 09:47 AM
Local Time: Nov 25 2017, 01:52 PM
992 posts (0.22 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

cosmin45741

Membri

******


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
16 Jan 2007
Asa cum se specifica in Norma din 23.11.2005 publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 1102 bis din 07.12.2005, masuratorile efectuate cu ajutorul aparatelor radar nu pot constitui probe daca au fost facute in conditii de ceata, ploaie, ninsoare sau furtuna. De asemenea, daca a fost folosit pentru inregistrare un aparat radar stationar montat pe un autoturism in miscare sau daca in raza aparatului se deplaseaza simultan mai multe autovechicule, masuratorile nu pot constitui probe. In norma de metrologie legala se mai arata ca aparatul radar poate fi pus in functiune doar de personal calificat si trebuie sa fie insotit de un ceritificat care sa ateste omologarea de catre BRML.

De asemenea, aparatele radar trebuie sa fie prevazute cu o eticheta pe care trebuie trecut producatorul, tipul si seria de fabricatie. Aparatele pot fi utilizate legal doar daca au fost verificate metrologic, au fost marcate si sigilate si sunt insotite de buletine de verificare. Mai mult, din echipajul de politie trebuie sa faca parte un operator autorizat. Atentie - aceste informatii sunt publice si le puteti solicita agentilor de politie! Orice neregula descoperita in actele care insotesc aparatele radar poate fi folosita pentru contestarea amenzii.

Politie Rutiera are in dotare radare mobile si radare fixe. in cazul radarelor mobile, autoturismul pe care este amplasat trebuie sa fie echipat cu un dispozitiv specializat, care sa poata masura viteza proprie de deplasare. Radarele fixe trebuie amplasate astfel incat sa se evite pozitionarea lor in aproprierea surselor puternice de radiatii electromagnetice ( emitatoare radio sau de televiziune, linii electrice de inalte tensiune, etc).

Fiecare aparat radar trebuie sa fie prevazut, conform articolului 3.2.3. din Norma de metrologie, cu o eticheta care sa contina cel putin urmatoarele inscriptionari: "tipul, seria si anul de fabricatie a blocului respectiv", "denumirea firmei producatoare", "tipul si seria de fabricatie a blocurilor cu care functioneaza". Conform articolului 3.5.1, inregistrarile efectuate de aparatul radar trebuie sa contina urmatoarele date: "data si ora la care a fost efectuata masurarea, valoarea vitezei masurate, sensul de deplasare a autovehicului, faptul ca a fost efectuata autotestarea, imaginea din care sa poate fi pus in evidenta numarul de inmatriculare al acestuia". Toate acestea sunt informatii publice si pot fi cerute organelor de politie care au constat presupusa incalcare a legii.

De la aparitia detectoarelor de radar, circula printre soferi povestea conform careia politistii care "stau la panda" tin aparatul radar inchis si il pun in functiune doar atunci cand soferul unui autoturism echipat cu detector radar nu ar mai avea ce sa faca cu acest echipament din cauza distantei prea mici la care ar fi avertizat. Ei bine, conform articolului 3.2.6 din cadrul Normei de metrologie, "cinemometrul trebuie sa fie prevazut cu o functie de autotestare, care sa poata pune in evidenta orice defect sau dereglare". "Aceasta functie trebuie sa fie activata automat la fiecare punere in functiune a cinemomentrului, avand si posibilitatea de a fi activata manual (...)". in cazul descris mai sus, o astfel de actiune devine imposibil de realizat, sistemul constructiv nepermitand pornirea instantanee a aparatului radar.
4 Sep 2006
Ma puteti ajuta cu niste informatii cu privire la unde pot sa roluiesc un set de jante de aliaj in Bucuresti?
Va multumesc...
27 Jul 2006
Am un amic care tocmai a descoperit ca presiunea in turbo e la jumate in turatie.
Preturile la noi sunt asa cum sunt, dar am gasit pe ebay diverse kituri la preturi mai mici de jumate...
Ce parere aveti? Merita o piesa originala sau un kit de genul....Aveti alte sugestii si/sau informatii, eventual de tuning nu foarte costisitor...
2 Jul 2006
Ma refer la ambele modele noi, ambele SH de 1 an maxim 2, pana in 50000 km.
Banuiesc ca seria 3 are in avantajul sau caracterul mai sportiv (sau nu!?), probabil ca o sa aiba ceva dotari in plus la aceeasi bani si va fi ceva mai tanar.
Seria 5 in schimb, cu siguranta mai confortabil, s-ar putea sa piarda ceva la capitolul sportivitate in detrimentul spatiului, oricum mai elegant per ansamblu in opinia mea. Dar seria 3 nu am condus inca si nu stiu daca voi gasi vreun dealer in Ro dispus sa ma lase sa fac un drive-test comparativ, mai ales cu motorizarea respectiva, dar voi incerca...

Anyway, voi ce parere aveti?
Rog "posesorii" de opinii "binevoitoare" sa se abtina de la comentarii.
Last Visitors


11 Jun 2010 - 16:35


6 Mar 2009 - 1:51


21 Apr 2008 - 14:14

Comments
Other users have left no comments for cosmin45741.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th November 2017 - 01:52 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here