IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Impulse doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Impulse
specialist
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 18-January 06
Profile Views: 462*
Last Seen: 15th November 2006 - 09:17 AM
Local Time: Apr 23 2024, 05:53 AM
587 posts (0.09 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Impulse

Membri

******


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
5 Nov 2006
Dupa ce a fost declarata World Car of the Year award 2006 http://www.wcoty.com/media/?release=23&year=2006
iata inca un versus ce confirma din nou suprematia lui BMW 330i si menit parca sa inchida gura carcotasilor sau a celor care ii refuza suprematia doar din considerente personale nicidecum din experienta proprie.
In mod repetat s-a sustinut ca anumite marci ar fi mai bune, mai performante sau cu muuult mai ieftine.... adica vechea abureala :bash: Precum se vede, odata ce concurenta incearca sa vina cu modele care sa confrunte bavarezul, pretul creste semnificativ ajungand sa coste ca si BMW-ul. De ce? pentru ca, pentru a concura in aceasta liga trebuie sa vii cu alte materiale iar calitatea costa! Bine, mai sunt si dintre cei care arunca performantele si calitatile unei masini la gunoi in detrimentul unui DVD de toata jena sau mai stiu eu ce acareturi slabe care nu fac altceva decat sa confirme faptul ca respectivii nu sunt fani ai masinilor (motoare, transmisii, manevrabilitate, stabilitate) ci altceva. Prin urmare cred ca daca as fi in locul multora mi-as trage singur un rand de palme iar data viitoare as deschide mai bine ochii blink.gif intrucat testul de fata le compara doar dupa segmentul pret.

$35,000 Sports Sedans

Locul 8: Saab 9-3 Aero
Locul 7: Volvo S60R AWD
Locul 6: Cadillac CTS
Locul 5: Audi A4 3.2 Quattro blink.gif
Locul 4: Acura TL laugh.gif
Locul 3: Infiniti G35
(va mai amintiti de alt test refuzat de domniile voastre?: http://www.motortrend.com/roadtests/sedan/...ison/index.html
Locul 2:Lexus IS 350
dar de discutia de aici va mai amintiti?:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8030&start=0
Locul 1 : BMW 330i

Si acum testul:
http://www.caranddriver.com/comparisons/99...rts-sedans.html

Dupa cum reiese din testul respectiv, BMW detine nota maxima la :
"fit & finish" - finisare (va mai amintiti de calitatea materialelor, imbinari si lufturi?) -
"exterior styling" - adica desi unii o vad urata (ce ziceai Halba?) se pare ca place multora,
"performance" - normal; este intrecut doar de motorul Lexus care este mult mai mare. 3.5 versus 3.0. Altfel BMW rules!
"engine flexibility" - normal, motorul asta rocks! :proud: ,
"fuel economy",
"engine NVH" (in traducere -noise, vibration and harshness) - BMW-ul domina peste ceilalti concurenti :punk:
"transmission" - ce mai buna dintre modelele de fata. Dar asta este normal.. doar este un BMW, nu? biggrin.gif
"performance" - inca o data BMW s-a dovedit "The Ultimate Driving Machine"
"Steering feel" - la agalitate cu cativa dar nicidecum mai prejos.
"Brake feel" - din nou la superlativ
"HANDLING" - BMW isi mentine titlul de campion al manevrabilitatii! :1:
"RIDE" - Si aici, din nou campion! :1:
"Gota have-it factor" - de-a dreptul covarsitor cat de multi aspira la aceasta masina! :coolspeak:

Concluzia testului: ...oh, what a machine!


Intrebare:
de cate teste aveti nevoie ca sa va declarati invinsi?
Nu de alta dar BMW RULES!
27 Oct 2006
iti recomand sa citesti putin si ce este postat aici:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=10187

Vei observa diferentele dintre cele doua, ca BMW are un ampatament mai mare ceea ce te va ajuta la stabilitate si manevrabilitate si nu are in constructia sa CV joint, adica "constant velocity ", anume capete de planetara normale, deci elimini anumite probleme din start ( burdufuri -4 la numar-, praf, gripare, etc.), si pierderile mecanice, etc. masina fiind mult mai fiabila si mai usor de intretinut. Avantaj BMW.
In plus, o masina sportiva are RWD nu FWD deci iata un alt avantaj pentru BMW.
25 Oct 2006
BMW introduce noul Cabrio cu hard-top. Este de asteptat ca acest model sa fie un foarte mare succes in randul iubitorilor de modele cabrio care insa urasc soft-top-ul textil.


http://cars.uk.msn.com/News/car_news_artic...umentid=1115464
21 Aug 2006
Asigurare Casco, in functie de temperament sau cum Romania importa cretinismul altora! Aceasta este prima etapa prin care asigurarile isi vor face propriul joc.

19 Aug 2006, 10:33
Noile oferte de pe piata asigurarilor presupun preturi avantajoase pentru soferii prudenti. Este vorba despre politele "light". Costul unei asigurari Casco a inceput sa fie direct proportional cu profilul soferului, care are, totodata, posibilitatea de a se asigura doar pentru cateva categorii de riscuri.



Pana acum, o asigurare Casco includea, la un pret destul de mare, toate categoriile de risc (avarii, incendiu, furt), fara posibilitatea de a alege o varianta cu mai putine riscuri acoperite si, in consecinta, mai ieftina. Noutatea este ca acum conducatorul auto isi poate alege tipul de asigurare potrivit riscurilor la care se considera mai expus. Asta inseamna bani economisiti si mai multa responsabilitate.

Inca din luna mai, Interamerican :angel: Romania a lansat un nou produs de asigurari auto: Casco Light. Caracteristica acestuia este ca acopera doar daunele produse din cauze independente de sofer si prezinta avantajul unui tarif de aproape trei ori mai mic decat in cazul unui Casco total.

Daca pentru un Logan asigurarea Casco Full costa aproape 300-350 euro pe an, un Casco Light va fi de aproximativ 100 euro/an.

Posibilitatea de a alege un tip de asigurare care sa raspunda doar riscurilor la care asiguratul se expune cu precadere a creat un mediu concurential pe piata asigurarilor din Romania. Generali Asigurari, de exemplu, intentioneaza sa aplice sistemul de tarifare segmentara la asigurarile Casco, din octombrie-noiembrie 2006.

Preturile vor fi stabilite in functie de marca si destinatia masinii, varsta soferului si domiciliul acestuia. In urma introducerii acestui sistem de tarifare, asiguratul va plati o prima de asigurare direct proportionala cu riscul pe care-l reprezinta.

Tarifarea va functiona si mai bine prin introducerea sistemului bonus-malus, prin care un asigurat care reprezinta un risc bun va primi un discount la reinnoirea politei, iar cel care are multe daune intr-un an va fi penalizat, platind o prima de asigurare mai mare decat cea standard. Pe de alta parte, cei de la Garanta declara ca practica de mai multi ani tipuri de "asigurari sparte", ceea ce inseamna ca asiguratii isi puteau cumpara doar cateva riscuri. Octavian Bazon, director executiv Auto, ne-a explicat ca la Garanta se poate plati 65% din pretul unui Casco total doar pentru avarii, 80% pentru avarii si furt si 80% pentru avarii si incendiu.

Polite personalizate la Allianz-Tiriac

Luna trecuta, compania a schimbat sistemul asigurarilor Casco. Primele de asigurare se stabilesc in functie de profilul de risc al asiguratului si de palmaresul incidentelor rutiere produse de acesta.

Corelarea dintre costul politei si profilul de risc al solicitantului se face pe baza statisticilor intocmite in ultimii ani la nivelul portofoliului de asigurari Casco ale companiei.

Astfel, prima de asigurare se va stabili nu numai in functie de caracteristicile autovehiculului (marca, model, valoare de nou, vechime, caracteristici tehnice etc.), ci si de informatii referitoare la proprietarul masinii (varsta, stare civila, localitate de resedinta, destinatie si mod de utilizare a autovehiculului etc.)

Important este ca oferta actuala este mult mai bine adaptata nevoilor clientilor. Acestia au posibilitatea sa opteze pentru limitarea riscurilor asigurate.

In noul program de tarifare a politelor Casco, persoanele mature a caror experienta in trafic depaseste 10-15 ani beneficiaza de o oferta mult mai avantajoasa.

Compania a recurs la noul sistem deoarece, in urma analizelor facute pe baza datelor din 2005, a rezultat o crestere a frecventei daunelor, pana la 65%, fata de 15%, cat se inregistreaza in Europa.

Plecand de la constatarea ca aproximativ 80% din clientii cu varsta intre 18 si 25 de ani inregistreaza uneori si 4-5 daune pe an, s-a luat masura ca in viitor acestia sa plateasca mai mult, daca vor alege polita de asigurare Allianz.

CSA a simplificat legislatia RCA

Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a eliminat, luna trecuta, contractul de asigurare pe termen nelimitat si obligativitatea denuntarii contractului de asigurare cu 30 de zile inainte de transferul la o alta societate de asigurare.

Persoanele fizice si juridice care au in proprietate parcuri auto formate din cel putin 10 autovehicule inmatriculate sau supuse inmatricularii in Romania pot negocia cu asiguratorii RCA plata primelor de asigurare anuale in maximum 12 fractiuni.

CSA sustine ca eliminarea contractului de asigurare RCA nu va afecta calitatea informatiilor transmise de asiguratori catre baza de date CEDAM. Acest risc este redus prin aplicarea altor doua masuri: introducerea unui element suplimentar de identificare a autovehiculului (seria cartii de identitate a autovehiculului), si interzicerea vanzarilor de polite de asigurare RCA in spatii neamenajate corespunzator.

Noile polite de asigurare RCA se vor emite incepand cu 1 ianuarie 2007

Prin aceste modificari se simplifica procedura de incheiere a asigurarii obligatorii de raspundere civila auto pentru societatile de asigurare si, mai ales, pentru asigurati.

Asigurari fara frontiere

In Olanda, aproape 30% din portofoliul de asigurari Casco este reprezentat de produse de tip Casco Light. In Grecia, procentul este dublu: 60% din asigurarile Casco sunt din categoria Light. In statele din Europa de Vest, in asigurarea obligatorie sunt incluse si o serie de riscuri care la noi sunt asigurate doar prin Casco: distrugerea totala prin incendiu, furtul autovehiculului, alte riscuri legate de catastrofe. Pentru celelalte riscuri se incheie suplimentar asigurare Casco.

Prima care se plateste se stabileste in functie de mai multi factori: daca autovehiculul este proprietate personala sau este al companiei, daca mai este condus de o alta persoana, zona in care circula (in oras mare sau mic).

Intocmirea profilului de risc are la baza statistici in care se tine cont de 20-25 astfel de factori. Un exemplu inedit este Spania, unde se aplica o majorare de 4-5% posesorilor de masini de culoare rosie si neagra. Asta pentru ca in urma unor studii s-a constat ca soferii care conduc masini cu aceste culori produc mai multe pagube.

Ce acopera Casco Light
* incendiu
* furt (total sau partial)
* pericole naturale: cutremur, inundatii, grindina, furtuna etc.
* spargerea parbrizului
* caderi de aeronave sau parti ale acestora
* coliziunea cu animalele

http://www.bloombiz.ro/articol_64561.html
27 Jul 2006
M-am hotarat sa deschid un topic in care sa va relatez despre calitatea pe care unii o ridica in slavi sau mai bine zis sa va arat cam pe unde sta diferenta de pret intre masinile germane si RESTUL.
Desigur sunt unii care or nu observa ori nu ii intereseaza.
Daca faceti parte din prima categorie va recomand sa studiati. Daca faceti parte din cea de a doua categorie atunci nu prea aveti ca hobby masinile insa va aruncati in discutii fara sa cunoasteti anumite lucruri despre calitatea executiei sau despre calitatea materialelor folosite de catre constructori, unii atat de indragiti de dumneavoastra.

"Aici sunt banii dumneavoastra!":
Last Visitors
9er


10 Feb 2010 - 21:34


17 Mar 2009 - 23:21


2 Mar 2009 - 12:39


22 Nov 2008 - 11:59


16 Nov 2008 - 18:10

Comments
Other users have left no comments for Impulse.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 11:53 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here