The bounty hunter - Gerard Butler si Jennifer Aniston. Un film usor, reconfortant, placut. De vazut intr-o seara ca si modalitate de relaxare. As zice 7,5/10.
Edge of darkness - Mel Gibson. Un film bun, cu Mel Gibson intr-o reprezentatie foarte buna. 8/10 In ciuda varstei e capabil de joc la nivel foarte inalt.
Baby Blues
Apr 4 2010, 09:10 PM
QUOTE (drabisan @ Mar 30 2010, 08:33 PM)
QUOTE (Seri @ Mar 30 2010, 08:09 PM)
In aceasi tema este si "The Road" (2009), dar asta ii de-a dreptul deprimant.
Si daca mai ai si copil/copii, ti se cam taie in filmul asta, de prea multe ori. Si din ciclul filme "greu" de urmat e "The mist". Poate si mai turbat decit The road (ma repet, mai ales pentru cine e parinte). Dar genul de film care isi justifica cu prisosinta timpul alocat. Ok, The mist e mai mult decit fain de citit decit de vazut, dar pentru cine nu are acces la Stephen King, e superb si filmul... Cit de amar e gustul lasat de aste doua filme...depinde de la om la om.
Parca am povestit si eu undeva despre "The Mist" pe undeva si reiau parerea deosebit de buna despre acest film. Chiar merita vazut iar gustul lasat la urma este ... deosebit. Si taria este ... sau... nu este dulce.
getodac
Apr 5 2010, 09:17 AM
QUOTE (Seri @ Mar 30 2010, 07:09 PM)
In aceasi tema este si "The Road" (2009), dar asta ii de-a dreptul deprimant.
Povestea din The Road este foarte asemanatoare cu cea din The book of Eli, cu Danzel Washington, merita vazut.
Baby Blues
Apr 5 2010, 03:54 PM
QUOTE (getodac @ Apr 5 2010, 10:17 AM)
QUOTE (Seri @ Mar 30 2010, 07:09 PM)
In aceasi tema este si "The Road" (2009), dar asta ii de-a dreptul deprimant.
Povestea din The Road este foarte asemanatoare cu cea din The book of Eli, cu Danzel Washington, merita vazut.
The book of eli nu mi s-a parut extrodinar. deja uitasem de film daca nu-l aduceati aminte aici Trecand inapoi la 2009, nu mi-au ramas f. multe filme in cap. Parca in 2008 au fost mai prolifici. Din 2009, mai bunicele au fost doar "An education" si "The lovely bones" si parca un plus pentru Crazy Heart si Jeff Bridges. Un alt film pe care l-am urmarit dar fara sa ma tintuiasca cu sufletul la gura in fotoliu a fost Sherlock Holmes. 2010 a inceput bine cu Shutter Island, dar parca au exagerat putin cu subtilitatile si momentele psihedelice dar una peste alta este un film care merita. Astept si eu un film care sa ma faca sa nu ma dezlipesc din fotoliu. Noroc ca am inca multe filme nevazute incepand cu 1925 si pana acum
DORU
Apr 5 2010, 06:26 PM
Am vazut un film deosebit...cu un final cu adevarat emotionant ! REMEMBER ME ! Cuvinte putine si mesaje multe...il recomand celor care inca ratacesc...pt ca, nu-i asa, nu orice ratacitor si pierde drumul in final... Nota 9/10 !
Baby Blues
Apr 5 2010, 09:50 PM
Revin pt. ca am uitat de un film bun facut in 2009- Law Abiding Citizen.
RUE
Apr 5 2010, 10:20 PM
tocmai vazui EURO TRIP (2004) comedie. e funny!
Baby Blues
Apr 5 2010, 11:14 PM
QUOTE (RUE @ Apr 5 2010, 10:20 PM)
tocmai vazui EURO TRIP (2004) comedie. e funny!
Corect! Am ras binisor.
AZAZEL
Apr 6 2010, 06:28 PM
am vazut "anna karenina " pe hallmark, o ecranizare britanica. frumos.
Baby Blues
Apr 8 2010, 08:38 PM
Azi am vazut Fracture cu Antony Hopkins si Ryan Gosling. Ambii au jucat magistral. Ma mir ca de abia acum am auzit de filmul asta. Chiar m-a tinut lipit de fotoliu. Trailer-ul de data asta chiar e la fel de misto ca si filmul. La film i-as da 8 pct. din 10.
Un film greu care m-a tinut pana la ora asta treaz. Un film cu o distributie uriasa. Un film despre o lume care a existat si pe care unii au trait-o.
Merita. 9/10.
ozz86651
May 3 2010, 08:29 AM
Bad lieutenanat, regizat de Herzog cu Nicolas Cage. Cam un 7 din 10, e un film bine jucat, si destul de bun chiar daca nu rupt din soare.
klm
May 3 2010, 11:13 AM
Nu mi-a placut, ozz, mi s-a parut ca are un aer de film vechi: actiune inceata, happy end, bla-bla; parca a avut prea putina Evã Mendes... (apropo, daca vreti mai multa uitati-va la The Spirit ).
Die Fälscher - cred ca e singurul film pe care l-am vazut luna trecuta - ne vorbeste de cel mai bengos falsificator evreu neamt al anilor premergatori si din timpul celui de-al 2-lea razboi mondial.
G e o r g e
May 3 2010, 11:49 AM
Spartacus - blood and sand. un serial "usor" cu muuuuuut sange si multa nuditate.
ozz86651
May 7 2010, 08:40 PM
Falisficatorul e foarte tare. L-0am vazut mai de mult.
QUOTE
Nu mi-a placut, ozz, mi s-a parut ca are un aer de film vechi: actiune inceata, happy end, bla-bla;
Eva mie mi se pare neinteresanta. Dar restul ar trebui sa-i faca fericiti pe tovarasii care spunea "ca nu le mai fac cum se faceau". Actiunea inceata e specifica lui Herzog, daca asta e incet de Kubrik ce sa mai zicem? Intradevara e cam lalait. Happy endul nu-i happy end deloc, e doar un sfirsit satirico ironic, o grimasa. De fapt filmul asta n-are cum sa aiba happy end. E altceva care nu mi-a placut, dupa o vreme a dat-o in balarii suprarealiste, actiunea a evoluat prea tare si prea grosolan in directia voita ca sa inteleaga tot boul... dar pe total e ok.
Spartacus - blood and sand. un serial "usor" cu muuuuuut sange si multa nuditate.
Mie mi-a placut chiar mult. Nu e chiar soft, are o groaza de intorsaturi si intrigi chiar foarte bine legate. Doar ca sint unele scene de o duritate extrema.
Baby Blues
May 9 2010, 11:13 PM
Am vazut Falsificatorii, daca este vorba de filmul nemtesc care a luat Oscarul. Deosebit de frumos si bine realizat dar din pacte nu se ridica la nivelul "The lives of others" Incep sa cred ca nemtii au unele din cele mai bune filme pe care le-am vazut pana acum : Das boot, The lives of others, Falsificatorii, Die Blechtrommel, etc. Filme, care dupa parerea mea sunt inaintea marii majoritati a filmelor hollywoodiene.
solmar
May 30 2010, 09:15 PM
Concertul de Radu Mihaileanu.
Neaparat trebuie vazut. Un film original, un film de suflet, un film care transmite ceva, in care umorul exploziv se suprapune celui subtil ... Iti vine sa razi si sa plangi in acelasi timp. Sunt momente cand banuiesti ca Emir Kusturica si Claude Lelouch i-au suflat discret lui Radu Mihaileanu.
Baby Blues
Jun 26 2010, 09:56 AM
Am vazut sezonul unu din "The Tudors". Un serial exceptional , cu niste actori extraordinar de carismatici. Culmea ca la scara generala respecta istoria. Filmul prezinta viata regelui Henric al VIII-lea al Angliei, atat din punct de vedere istoric (al relatiilor politice externe si interne) cat si in privinta vietii personale extrem de zbuciumate. Chiar merita privit, pe mine ma tin legat de scaun cel putin 2-3 episoade odata.
James Kilowatt
Jun 26 2010, 08:33 PM
Eu mi-am downloadat de pe siroaie Toate panzele sus sunt curios daca o sa-mi mai placa ca acum 25 ani. Ar trebui sa vad cate unul la doua saptamani, duminica, ca sa pastrez suspansul Si sa setez plasma pentru imagine alb-negru, pentru autenticitate
Va dati seama cat e de mare disperarea, ca de cand cu fotbalu' nu mai e nimic la TV la niciun post...
Baby Blues
Jul 6 2010, 06:34 PM
Ieri printre biberoane, pampersi, dude, etc, am reusit sa vad un film frumos si anume : Changing Lanes, o drama despre rautate si rezultatele acesteia. Nota 8 din 10.
mihaimilk
Jul 30 2010, 10:14 AM
Inception- O foarte buna experienta la cinema.
klm
Jul 30 2010, 10:32 AM
The Concert - mi-a placut, destul de tembel insa binedispune; as fi preferat ca aria de sfarsit sa fie Prokofiev insa si Ceaikovski a mers uns.
Baby Blues
Aug 2 2010, 10:32 PM
QUOTE (klm @ Jul 30 2010, 11:32 AM)
The Concert - mi-a placut, destul de tembel insa binedispune; as fi preferat ca aria de sfarsit sa fie Prokofiev insa si Ceaikovski a mers uns.
Am vazut si eu filmul. Chiar a meritat toti banii. 8 puncte din 10.
klm
Aug 3 2010, 08:23 PM
Micmacs - in regia si scenariul aceluiasi Jean Pierre Jeunet care ne-a incantat cu Amelie; aveam asteptari mari iar dezamagirea a fost direct proportionala cu acestea, lumea inchipuita de Jeunet si intamplarile neridicandu-se peste nivelul unei povesti frumoase de adormit copiii in totala opozitie cu capodoperele anterioare (amintesc aici si Un long dimanche de fiancailles). Merita vazut? Da, dar sunt filme mai bune in compania carora sa va petreceti timpul (vezi paranteza anterioara). Nota 7.
ozz86651
Aug 3 2010, 10:09 PM
Shutter Island. Misto.
T u d o r
Aug 5 2010, 11:22 PM
Tocmai am terminat de vazut The Ghost Writer. 7.5/10, ceva de genul asta. Un film bun, cu actiune interesanta si o povestire cu rasturnari de situatie si foarte antrenanta. Recomand.
klm
Aug 6 2010, 10:12 AM
After.life - recunosc ca l-am luat pentru goliciunea Cristinei Ricci insa am descoperit o mica perluta cinematografica; este un film despre ceva ce stie fiecare dintre noi insa dupa care putini isi traiesc viata (va las sa descoperiti singuri ce). Probabil ca valoarea cea mai apropiata ar fi 7 dar m-au impresionat atat povestea cat si jocul actorilor incat nu pot sa-i dau mai putin de 9. Agora - privind in oglinda retrovizoare alte productii legate de religii, cartile citite si evenimentele istorice acest film nu aduce nimic nou, fiind aceeasi poveste in alta forma despre felul in care artele, statu-quoul si armonia unei societati sunt pur si simplu spulberate de miscari sociale extremiste; pentru prima data mi-am dat seama ca doctrina comunista, pe langa faptul ca este identica religiei crestine, s-a impus in acelasi mod; aproape ca mi-au dat lacrimile cand i-am vazut pe cersetorii aia imputiti si inculti care se numeau crestini (vorbesc de cei din film) distrugand operele de arta si cartile din Serapeum (un templu care gazduia o parte din faimoasa biblioteca a Alexandriei) impunand o singura lectura; filmul reflecta versiunea lui Eunapius (istoric grec) asupra intamplarilor vremii si nu pe cea crestina (mai putin credibila). Mi-a placut mai putin filmul cat m-a revoltat deci primeste nota 8.
ozz86651
Aug 10 2010, 07:58 PM
Am vazut Inception asta. Mneah... asa si asa. Nu prost, dar nici intre cele mai bune filme pe care l-am vazut. Pe de o parte seamana enorm cu matrix, pe de alta parte e prea "cu bataie", lung etc. Sint un oarece fan al lui Nolan, Memento fiind cam intre cele mai bune filme pe care le-am vazut eu vreodata, iar Dark Knight e singirul batman pe care l-am vazut cu placere. Adica daca Nolan a reusit si din Batman sa faca un film bun, merita tot respectul. Ma rog, nici asta nu-i rau, dar nu o sa faca istorie.
Watcher
Aug 10 2010, 10:49 PM
Tinand cont de ce primire are eu zic ca o sa faca istorie :-) Mie unul mi-a placut foarte tare inception. Am vazut acu o saptamana Mr Nobody care are cateva idei similare, si avea super critici si mi s-a parut slab. Inception insa m-a tinut cu sufletul la gura la cinema pana la ultimul ultimul cadru...
bogcot76
Aug 29 2010, 11:47 AM
Am vazut si eu Inception aseara si citind ce spuneti voi pe aici inainte incepeam sa cred ca Ozz e chiar carcotas. Dar nu e. Am aceeasi opinie. Putin peste mediocru. Si cam lung fratioare. Am avut aceleasi mancarimi de picioare la un moment dat exact ca la Avatar. Idee draguta, dar nu neaparat noua, actiune ca orice actiune si in nici un caz nu-ti pune mintea pe bigudiuri asa cum sugereaza criticii prin reviewuri. Efecte speciale si sunet misto, nimic de zis. E putin pompat exact cum a fost si Avatarul la vremea lui.
In alta ordine de idei, de la A Beautiful Mind incoace nu prea mai pot vedea filme de genul asta fara sa-mi lase un mic gust amar. Iar pe Leonard al Caprei asta il vad mai bine pentru rolurile lui din The Island si Catch me if you can. Tot incearca el altceva in The Shutter Island (slab film) si Inception (asa cum spuneam, mediocru) insa nu-l prinde. Joaca bine, insa mie mi se pare ca se pupa mai bine cu ce spuneam mai sus. Imbatraneste si el, ce sa faci.
Concluzie - un film de weekend de vazut acasa ca la Pro TV.
ozz86651
Sep 14 2010, 09:20 PM
Am mai vazut mai interesant:
1. Flame & Citron 2. Five minutes of heaven 3. Into the wild
Topate-s cam de un 7 din 10, five minutes of heaven de un 8 chiar, dar au altceva, sint diferite fata de filmele astea banale, si-s interesante.
Decretez ca e cel mai prost film ever, niciun film de 2 bani de la Bollywood nu-l poate egala. Cine nu l-a vazut nu poate intelege ce zic eu aici.
Totusi am o nelamurire uriasa. Cum pixu meu a acceptat de Niro sa joace in asa kkt?!
Diesel
Sep 26 2010, 09:43 AM
Cam asa reactie am avut si eu... cica trebuia sa il consideram o comedie sau o parodie si sa apreciem umorul mexican.
Are you ready for some bumper-sticker jokes? here goes, guns don't kill people, Machete does.
klm
Sep 26 2010, 12:13 PM
Am vazut saptamana trecuta Lola rennt / Run Lola Run si pot spune doar atat: EXTRAORDINAR; cred ca este primul film vazut anul acesta pe care l-am notat cu 10. Un clasic: Det sjunde inseglet / The Seventh Seal - un film aproape perfect (intr-o limba imposibila: suedeza )!
Edit: prima data cand am vazut Pulp Fiction (chiar in anul de lansare) am iesit din cinematograf cu un gust foarte amar; poate si Machete face parte din aceeasi categorie (desi multapreciatul Grindhouse mi s-a parut si mi se pare o imensa mizerie...)
ozz86651
Sep 26 2010, 11:54 PM
QUOTE
Cum pixu meu a acceptat de Niro sa joace in asa kkt?!
de niro a jucat in citeva filme bune, restul sint penibile (de ex: cu socrii, cu nasul, cu politistul suparat etc).
Baby Blues
Oct 10 2010, 03:55 PM
Zilele acestea am vazut cateva filme: doua bune, unul foarte bun si unul foarte prost. Cu toate ca topicul este despre filme deosebite, il voi aminti si pe cel prost pentru a ne feri de el. Astfel filmul foarte bun pe care l-am vazut a fost ZWARTBOEK. Filmul este despre rezistenta olandeza in timpul celui de-al doilea razboi mondial si nu numai, iar pe langa jocul foarte bun al actritei principale - Carice van Houten, filmul profita si de carisma si jocul deosebit a lui Sebastian Koch in postura sefului SD. Pe Sebastian Koch l-am mai vazut in alt film deosebit - Das Leben der Anderen, locul unu in cinematografia germana dupa parerea mea. Filmele bune au fost: comedia "DATE NIGHT" cu Steve Carell si Tina Fey, un film usor cu actiune si umor indeajuns pentru a descreti fruntile intr-o duminica dupaamiaza si filmul PREDATORS care spre marea mea surpriza a facut o figura foarte placuta in ciuda faptului ca nu sunt mare amator de science-fiction si actiune in sensul ca tensiunea filmului nu te lasa sa stai linistit de la inceputul filmului si pana la sfarsit. Filmul pe care nu-l recomand nici macar dusmanilor mei este THE EXPANDABLES. Nici nu stiu cu ce sa incep in a-i face reclama proasta asa ca nu ma risc sa-i fac vreo descriere.
T u d o r
Oct 18 2010, 04:25 PM
In ultima vreme am vazut cateva filme noi, iata impresiile mele:
Knight and Day - un fel de Hot Shots (va amintiti contorul de kill? ), Tom Cruise ucide in filmul asta din toate pozitiile un numar absolut impresionant de spioni, agenti, politisti si alte oratanii. In rest sa zicem un 6/10, cu indulgenta.
The Expendables - o circoteca plina de "fosti" adunati pentru a mai face si ei un ban acolo, gramada. Cateva chestii distractive dar per total un film saracut, maxim 6/10.
22 Bullets - Jean Reno, un actor care mie imi place pentru carisma lui. Filmul e violent, cum multe au aparut in ultima vreme. Cred ca generatia jocurilor violente a ajuns la varsta filmelor si inghite genul asta de duritate extrema. 7/10
The Ghost Writer - ok, fara alte comentarii. 7/10
Machete - cred ca am mai scris de el mai inainte. Execrabil e mult spus. Merita cel mult sa vezi scena cu Jessica Alba goala (procesare pe calculator insa ). Super naspa, 2/10
Black Death - un film din seria vrajitorilor dar adaptat putin. Ev mediu, magie, ciuma... yuck. 5/10
Jonah Hex - un fel de Machete post razboiul de secesiune. 2/10
Reign of Assasins - chinezesc cu ninjaci, pe trendul deschis de Tigrul si Dragonul, cu efecte hilare in timpul luptelor. Totusi e ok, are o poveste bunicica si beneficiasa de aportul Michellei Yeoh. 6,5/10
Red - surpriza pentru mine, din aceeasi serie de "hai sa revigoram pe fostele staruri actualmente niste babalaci" dar plin de farmec. Bruce Willis, John Malkovich, Morgan Freeman, Helen Mirren, Richard Dreyfuss, chiar si Ernest Borgnine. Placut si cu o actiune simpla dar alerta, fara chestii complicate dar nici nu pretinde a fi altceva decat este. 7,5/10
klm
Oct 18 2010, 07:08 PM
Hai, mai Tudore, ca Knight and Day chiar e dragut, SF dar dragut; te deconecteaza pentru o ora si ceva si te face sa zambesti spre deosebire de Expendables (apropo, cine o tine minte pe Co din Rambo II care ii spune eroului: "You are not expendable "?) care este o porcarie de la un capat la altul; sunt niste filme pe care le-as revedea (obligat de circumstante) cu placere pentru actiune, dinamica etc gen seria James Bond sau Mission Impossible (chiar K'n'D) insa acesta este de-a dreptul ridicol. Note: K'n'D - 7, E - 4. Un film genial: Harvey - James Steward in rolul fenomenal al unui om simpatic, sociabil care are ca prieten imaginar un iepure de 2 metri (cei care ati gustat It's a Wonderful Life stiti despre cine vorbesc) iar, daca va hotarati sa-l vedeti va recomand si Mr. Smith Goes to Washington. Angel-A - mi-am amintit de el pentru ca m-a sunat din senin o veche prietena cu acelasi nume - se caracterizeaza printr-un singur cuvant: fun; dinamic fara a avea o actiune complicata, personajele nu se potrivesc intre ele, este alb-negru chiar daca actiunea apartine zilelor noastre, te trece dintr-o stare de apreciere a eroilor in alta dar te face sa razi, sa te gandesti cu optimism la tine, la viitor si, cine stie, sa te uiti mai des in oglinda ! Ah, si, pentru ca am vazut un film cu Johnny Deep care nu merita nominalizat, mi-am amintit de Fear and Loathing in Las Vegas: un film atat de tampit incat este aproape imposibil sa nu-ti placa. Enjoy!
T u d o r
Oct 18 2010, 07:57 PM
E dragutel. Noroc cu Cameron Diaz pentru asta. L-am pus pe the Expendables pe aceeasi treapta cu K&D pentru umorul lui. Nu m-a interesat povestea in sine sau alte aspecte. Are un stil de umor care pare ca e pe gustul meu, spre deosebire de Machete despre care am auzit mai multe vorbe bune. M-am uitat si pe scorul de pe IMDB si e uluitor pentru mine, 7 si ceva. Se pare ca eu n-am simtul umorului corect, nu?
klm
Oct 18 2010, 08:19 PM
Nu stiu, n-am vazut filmul insa eu sunt destul de pretentios cu notele 10 chiar daca dau 9 destul usor; pentru mine Harvey are un zece curat in timp ce K'n'D are nota maxima data comediilor anilor 2010 (ultimul 10 a primit de Zivot Je Cudo - 2004 si inaintea acestuia Amelie - 2001). Din trailer nu ma astept la prea mult de la Machete insa i-ai facut asemenea reclama negativa incat o sa-mi pierd ceva vreme cu el (shhh! dpnet).
T u d o r
Oct 19 2010, 11:28 PM
Pliz, astept parerea ta.
Azi am vazut Green Zone. Un film despre nou Vietnam, aka Irak. Cu Matt Damon (care e ok), cu o poveste destul de interesanta, cu un realism excelent pus in scena. Un film bun, filmat "din mana". Ok, 7.5/10.
adrian_flavius
Oct 20 2010, 02:16 PM
Revazut zilele trecute seria Underground, de Kusturica...suuuuuperb...cel putin pentru mine...nu am mai ras atat de mult de ani de zile...da' spune si niste adevaruri asa de usturatoare, ca iti vine sa-ti iei campii, sincer...nu stiu de ce, da' eu rezonez fain de tot la Kusturica...din partea mea, 9.5/10...
Mariustom
Oct 20 2010, 07:57 PM
Ieri seara am vãzut pe Prima TV comedia RRRrrrrr. Supeeeerbãããã Nota mea: 9,38/10
Baby Blues
Oct 21 2010, 06:30 AM
Am vazut si eu zilele astea RED. Mi-a descretit fruntea dar nu cred ca actorii sunt scosi foste staruri, actuali babalaci deoarece Bruce Willis face filme foarte bune in continuare iar ceilalti actori la fel.
ozz86651
Oct 27 2010, 08:20 AM
Oldboy, coreean. Misto si foarte ... atipic.
klm
Oct 27 2010, 09:17 AM
Tudore, am vazut Machete ! N-as putea spune ca mi-a placut dar nici ca mi-a displacut... Este un film plin de clisee de la modul de filmare pana la poveste, modul de interactionare al personajelor etc, etc. Cred ca doar femeile din distributie au facut sa ii dau un 6.
CITAT(ozz86651 @ Oct 27 2010, 09:20 AM)
Oldboy, coreean. Misto si foarte ... atipic.
Filmul este foarte bine cotat, ideea mi s-a parut inetresanta inca de la inceput insa n-am rezistat mai mult de scena din hol si parca ceva pe niste cladiri. Poate nu sunt eu destul de inteligent incat sa il inteleg, poate pentru ca am adormit de vreo 3 ori in timpul vizionarii, poate pentru ca nu l-am vazut pana la sfarsit ma face sa nu-mi mai pierd inca o data timpul incercand sa-l inteleg.
drabisan
Oct 27 2010, 06:40 PM
QUOTE (Baby Blues @ Oct 21 2010, 06:30 AM)
Am vazut si eu zilele astea RED. Mi-a descretit fruntea dar nu cred ca actorii sunt scosi foste staruri, actuali babalaci deoarece Bruce Willis face filme foarte bune in continuare iar ceilalti actori la fel.
Si mie mi-a placut. Scene de actiune foarte foarte bune. Poate nu la fel de bune ca in Expandables, dar una peste alta un film pentru care nu am regretat deloc minutele pe care le-am consumat! Efectul special cind glontele loveste "ghiuleaua" mi-a placut in mod special! E un alt efect in Expandables cel putin la fel de bun - o lovitura de picior spectaculoasa.
In fine, e clar ca "filme" nu prea au mai aparut in ultima vreme si am ajuns sa apreciez chiar si 2-3 efecte speciale bune sau ceva cascadori! E ceva timp de cind nu am mai vazut un film cu repetie: The Man From Earth a fost ultimul pe care l-am vazut de 2 ori intr-o saptamina. Cind ma supar pe cinema am pe storage Starwars-urile, Forrest Gump, Shawshank Redemption, Godfater, Matrix-urile...Si cind sint suparat rau: The Lawnmower Man. Si cind nu mai suport nimic din asta: ma re-apuc de citit ca turbatu' . Evident SF
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.